فانتزی های متداول بین خانوم ها

1396/04/17



جالبه بدونین فانتزی هایی که خانوما در مورد سکس دارن، خیلی بیشتر از چیزی هستش که حتی فکرشم بکنین. و مطمئنم حتی اگه با فانتزی های اونا آشنا بشین، شوکه میشن! بهتره بدونین زنا اون طوری که بنظر میرسن نیستن، حتی دست نخورده ترین خانوما، ضدحال ترین ها و حتی کسایی که شما در رده های آخر جدول، رتبه بندیشون میکنین هم با اون چیزی که شما در موردشون فکر میکنین خیلی تفاوت دارن. حقیقت اینکه زنا گاهی فکر های خیلی پلیدی دارن و همین فکرارو حتی وقتی تو یه اتاق با شما و کنار شما هم هستن از ذهنشون میگذرونن.
ممکنه فکر کنین که یه زن داره به نحوه پاسخگویی به یه ایمیل فکر میکنه، یا از بین دو تا فرشی که تو کاتالوگ هست، داره یکیشونو انتخاب میکنه، یا حتی فکر کنین که داره چشم انداز های طبیعی خارج از پنجره رو نگاه میکنه، ولی بهتره بدونین که اینا، همه چیزی نیستن که داره انجام میده. زنا به هیچ عنوان به این مسائل متمرکز نمیشن و در عوض ذهنشون کیلومتر ها با چیزی که شما فکر میکنین، فاصله داره و تنها چیزی که فقط حضور داره، جسم زن هستش. در ادامه مقاله میخواییم 10 تا از متداول ترین فانتزی های زنان و دلالیل وجودی اونارو براتون شرح بدیم.
حالا سوالی که مطرح میشه اینکه چرا شما هم میخوایین در مورد این فانتزی ها اطلاعات داشته باشین؟ البته ما جواب اش رو میدونیم! چونکه خیلی از این فانتزی ها چیز هایی هستن که اونا نمیخوان شما بدونین.چونکه میترسن به فانتزی های اونا حسودی کنین و یا اصلا بهشون اهمین ندین. گاهی هم از گفتن فانتزی هاشون خجالت میکشن یا فکر میکنن ممکنه شما بخاطر این تفاوت ظاهری و باطنی اونا رو نکوهش کنین. گاهی هم بخاطر اینکه اون فانتزی سکسی تو ذهنشون، بسیار تند هستش، میترسن که اون رو با شما در میون بگذارن. ولی بهترین کار برای داشتن یک رابطه قوی، مستحکم و صمیمی اینکه طرفین باهمدیگه صادق باشن، در چنین شرایطی هستش که طرفین میتونن از فانتزی های ذهنی همدیگه و اون چیز هایی که طرف مقابل رو تحریک میکنن اطلاعات کسب کنن و شاید بتونن برخی از این فانتزی هارو هم به زندگی جنسی شون وارد کنن. حالا این فانتزی ها میتونن صحبت های کثیف طرفین با همدیگه باشن و یا حتی انجام کارایی که اونا دوست دارن. پس بهتره با ذهن خانوم ها هم آشنا بشین، دقیقا همونطور که دوست دارین با بقیه قسمت ها بدنشون آشنا بشین.

**1- سکس با غریبه ها
**خانموما ممکنه بهتون بگن که شما رو برای سکس با خودشون شایسته نمیدونن ولی بهتره بدونین که اونا دوست دارن با کسایی که هیچ وابستگی به اونا ندارن و میدونن که این سکس براشون مسئولیت نمیاره، سکس کنن. سکس با یه غریبه به این معنی هستش که نه گذشته ای وجود داره و نه آینده ای و فقط لذت محض هستش. زنا میگن وقتی قرار نیست فردا، پس فردا، ماه بعد و حتی سال بعد ببینیش، پس چه اهمیتی داره که مرده کی باشه؟ سکس با یه غریبه همه اضطرابی رو که اونا در مورد شما دارن از بین میبره، و دیگه به این فکر نمیکنن که اگه این رابطه برملا بشه، بقیه چه فکری میکنن. در مورد غریبه ای که زنا معمولا تو فانتزی هاشون بااونا سکس میکنن هیچ محدودیتی وجود نداره و امنیت حریم خصوصی چنین سکس هایی هم مثل سکوت مطلق میمونه.

**2- سکس با یک یا دو زن
**سکس سه نفره (FMF) یا سکس با یه زن دیگه جزء فانتزی هایی هستش که زنا معمولا تو لیست فانتزی های سکسی شون جا میدن. درسته که امروزه خیلی از زنا میتونن به راحتی نیاز هاشون رو بیان کنن ولی این مسئله هنوز هم در خیلی از مناطق بصورت تابو باقی مونده. واقعیت اینکه خیلی از زنا بدلیل عواقب عاطفی که ممکنه سکس سه نفره به همراه داشته باشه در زندگی واقعی شون روابط FMF رو تجربه نمیکنن. ولی در فانتزی هاشون همه انواع سکس های دو نفره سه نفره، سکس با دو مرد، دو زن و خلاصه همشون رو میتونن فارغ از هرگونه نگرانی انجام بدن. زنا حتی گاهی دوست دارن تو فانتزی هاشون تصور کنن که شوهر شونم داره این سکس اونا رو نگاه میکنه و دوست دارن که تو این وضعیت دیده بشن. دید زدن افراد لخت دیگه یا کسایی که در حال سکس هستن از چیز هایی هستش که زنا رو از لحاظ جنسی شدیدا تحریک میکنه.

**3- تغییر شخصیت
**زنان معمولا دوست دارن تا تو فانتزی هاشون، خودشون رو متفاوت از چیزی که هستن تصور کنن. اگه تا حالا تو تخت خواب متین و مطیع بودن دوست دارن تا تو فانتزی هاشون ارباب باشن. یا کسایی که مثلا خدمتکار هستن دوست دارن که نقش رئیس رو بازی کنن و در حالت کلی چیزی متفاوت از حال فعلیشون رو دوست دارن فانتزی کنن. زندگی واقعی فشار های خاص خودش رو داره به همین دلیل برای مثال زنانی که مجبورن کل روز رو کار کنن، معمولا تو فانتزی هاشون خودشون رو یه رهبر یا حتی یه فاحشه یا استریپر تجسم میکنن. فانتزی های جنسی که با تغییر شخصیت همراه هستن فقط یه فانتزی سکسی نیستن بلکه از لحاظ روحی نیز بسیار مفیدن چرا که بوسیله این فانتزی ها خودشون رو در جایگاهی میبینن که در زندگی واقعی اونو تجربه نمیکنن ولی دوست دارن که بهش برسن. به همین دلیل این فانتزی ها براشون یه باید محسوب میشه.

**4- فانتزی ارباب و برده
**برای بسیاری از زنان داشتن ارباب تو سکس یه فانتزی ماندگار به حساب میاد. این فانتزی ما رو به یاد فیلم 50 سایه خاکستری میندازه که صحنه های این فیلم برای بسیاری از خانوما میتونه خاطره ای از فانتزی هاشون باشه که دوست دارن برده یه مرد غرق در زنانگی هاشون باشن، این فانتزی برای بسیاری از زنان تحریک کننده بوده و هست. بعضی از این فانتزی ها در قالب کتاب های جنسی قابل مشاهده هستند و به دلیل همین احساسات زنانگی هستش که اینقدر پر فروش میشن. زنا دوست دارن که این کتاب ها رو بخرن و بخونن، فیلم های این چنین رو ببینن و بقیه داستان رو هم تو ذهن خودشون بسازن و ادامه بدن. اونا عاشق اینن که یه مرد بهشون با چنین دیدی نگاه کنه و باهاشون مثل به برده جنسی رفتار کنه. البته برای خیلی از افراد اینکه چرا اینکار میتونه تحریک کننده باشه، قابل درک نیست و میگن نباید چنین حسی در اثر این کار به اونا دست بده ولی حقیقت اینکه این کار و تصوراتش، اونا رو تحریک میکنه. بخش سکس ماجرا که موجب تحریک جنسی اونا میشه این هستش که مرد تمام توجه خودش رو معطوف به زن میکنه و کارهایی میکنه که زن نیمتونه اونارو تلافی کنه و لذتی که زن در این شرایط کسب میکنه از شور و شوقی هستش که مرد داره.

**5- سکس در وضعیتی که باکره هستن
**بکارت یک نماد به حساب میاد. نمادی که موجب الهامات بسیاری در بین انواع ژانر ها و بیان های هنری شده و نمادی است که ماشه بسیاری از جنگ ها رو در طول تاریخ چکانده است. در عین حال که باکره بودن میتونه حماسی تلقی بشه، ازاله بکارت برای بسیاری از زنان یک حس بد بشمار میاد. میتونه ترسناک باشه، انجامش مضطرب کننده یا کثیف و دردناک باشه … و همه اینا باعث میشه که زنا حس خوبی بهش نداشته باشن. اینجاست که زنان خودشون رو تو فانتزی هاشون باکره در نظر میگیرن و از همینجاس که اون فانتزی های سکسی بزرگ شکل میگیرن. از دست دادن بکارت بوسیله تجسم پاره شدن پرده بکارت، چیزی هستش که خیلی از خانوما تو فانتزی هاشون تجسم میکنن. دلیل محبوبیت آهنگ مثل یه باکره (Like a Virgin) از خواننده معروف مدونا (Madonna) به دلیل آهنگ زیباش نبود بلکه به این خاطر بود که زنا میتونستن این آهنگ رو با گوشت و خون خودشون درک کنن. خانوما اون لحظه های به یاد موندنی برداشتن بکارتشون رو بارها تو ذهنشون تجسم میکنن و با شناختی که امروز از بدنشون دارن و شگرد های سکس امروزی شون ترکیب میکنن و همه اینا باعث میشه که ازاله بکارت به یکی از محبوب ترین فانتزی های زنان تبدیل بشه. ماجرا فقط از دست دادن بکارت نیست، اینکه برای اولین بار کسی رو بدرون خودشون راه میدن براشون مدهوش کننده و سکسی محسوب میشه.

**6- سکس با مردای جوون تر از خودشون
**سکس با مردی که جوون تر از خودشون هستش و بدنی سرحال، سالم و پرانرژی داره و کسی که به اندازه زن با تجربه نیست، چیزی هستش که موجب تولید یک فانتزی خاص میشه. دقیقا مثل یک گربه وحشی که روی شکارش قرار میگیره! یه مرد جوان با اون اشتیاق به سکسی که با خودش داره و علاقه ای که برای خوشحال کردن زن در وجودش موج میزنه میتونه یه فانتزی بی مثال رو برای زن فراهم کنه. زن فقط از بدن قوی و ماهیچه های این جوون لذت نمیبره بلکه اینکه بهش یاد میده که چه جوری سکس کنه، میتونه بسیار سکسی تر باشه. ما داستان های بسیاری میخونیم که یه مرد پیر یه زن جوون رو شکار میکنه و اون رو شاگرد خودش میکنه ولی وقتی که پای فانتزی های زنا به میون میاد، کسی که به مردای جوون یاد میده که چه جوری بکننش، خود زن هستش. این چیزیه که زنا رو تحریک میکنه!

**7- سکس با یه عاشق شگفت انگیز
**آمار نشون میده که تقریبا 10% از خانوما در طول عمرشون اصلا ارگاسم رو تجربه نکردن و یک سوم از همه زنا در رسیدن به ارگاسم در طول سکس هاشون مشکل دارن و تقریبا 80% از زنا در طول فرایند دخول به ارگاسم نمیرسن. این اتفاق ها میتونه باعث ایجاد یه سکس بد، کسل کننده و بی شور و حال بشه. حتی خیلی از زنان متاهل هم هستن که با اینکه دهه ها از زندگی متاهلی شون میگذره هنوز نتونستن یه سکس بزرگ و باهال رو تجربه کنین. اونا میدونن که میشه سکس های پرلذتی رو تجربه کرد ولی تا حالا نتونستن با مردا به ارگاسم برسن و به همین دلیل هستش که تو فانتزی هاشون مردی رو تجسم میکنن که بوسیله عشق شدیدی که به اونا داره میتون زن رو به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسونه. مرد توی تخیالتشون براشون وقت میزاره، کارهای عاشقانه میکنه، مواظبشونه، میدونه که چه کاری رو و چه وقت و به چه مدتی انجام بده و در نهایت اونا رو به باحال ترین سکسی که تا حالا داشتن میرسونه. درسته که ممکنه هیچ وقت چنین مردی تو زندگی واقعی این زنا حضور نداشته باشه ولی همیشه تو فانتزی هاشون پرسه میزنه.

**8- سکس تو یه هتل 5 ستاره
**اینجوری نیست که زنا عاشق سکس تو کلبه های محقر باشن و سکس تو جاهای دور و برشون جزو فانتزی هاشون به حساب میاد. سکس تو یه هتل 5 ستاره بر روی تختی که یه روتختی لوکس داره روش خودنمایی میکنه، همراه با یه گیلاس شامپاین سرد و کمی هم توت فرنگی که توسط خدمه براشون آورده شده، میتونه یه شروع خوب برای فانتزی های سکسی شون باشه. فرش ساخته شده از پوست خرس که کنار شومینه پهن شده میتونه دومین محل برای انجام سکس های فانتزی شون باشه. حمام های زیبا و مجلل با سردوش های بارانی و رایحه ای زیبا از گل های بهاری میتونه سومین محل سکس هاشون باشه. اگه دوباره دلشون هوای سکس کنه به بار پر زرق و برق هتل برمیگرن تا بعد از سرو یه مارتینی دلچست تو راه برگشت به اتاق تو آسانسور کارهایی بکنن که یه سکس خوب رو تو اتاقشون براشون به ارمغان بیاره. اینا داستان های بچه ها نیستن، اینا همون فانتزی های سکسی خانوما هستن.

**9- سکس در مکان های عمومی
**هیجانی که این نوع سکس به همراه داره موجب میشه که این فانتزی به یک فانتزی جذاب و داغ تبدیل بشه بخصوص برای اونایی که اعتیاد به آدرنالین دارن و میخوان تو مکان های آروم، قدم های تند بردارن. این فانتزی میتونه یه رابطه جنسی زیر پتو در بخش کلاس اول هواپیما باشه یا یه سکس مختصر تو رستوران یا سکس داخل دستشویی وسط یه مهمونی اشرافی که هر لحظه ممکنه رابطشون لو بره. اگه زنا از این جور فانتزی ها خوششون بیاد ممکنه به سکس وسط ماشین ها تو یه گوشه از اطراف ایستگاه های مترو یا سکس تو ماشین تو یه پارکنیگ شلوغ هم فکر میکنن.

**10- کلوپ های سکس و مهمونی های سکسی
**یکی از مورد پسند ترین فانتزی های زنا این هستش که تو جایی که دور و برشون همه دارن سکس میکنن اونا هم همین کارو بکنن و برای سکس ازشون دعوت بشه. هیجانی که سکس با شرکای جنسی متعدد (یکی بعد از دیگری یا با چندین نفر بصورت همزمان) براشون به ارمغان میاره، بسیار قدرتمند هستش بخصوص اگه این اتفاق تو فضای باز بیافته، ولی حتی اگه در، بسته ای هم وجود داشته باشه اونا با اشتیاق فراوان دوست دارن که بازش کنن. این فانتزی به زنان اجازه میده که محدودیت های قراردادی رو کنار بزارین و فقط به سکس و لذت هاش فکر کنن. زنا دوست دارن که تو این فانتزی ها مثل یه حیوون سکس کنن. تو این فانتزی ها تصور میکنن که با یکی وارد سکس میشن و بعدش این سکس رو برای یه موقعیت بهتر ترک میکنن. زنا یه طبیعت سکسی خالص و ارگانیک دارن که این ویژگی شون اجتماعی شده و رنگ باخته ولی با این فانتزی میتونن این حس پایه رو تو خودشون بیدار کنن.

**11- سکس با شوهر دوستاشون
**افراد خاصی دور و بر زنا هستن که اونا دوست ندارن که باهاشون رابطه جنسی داشته باشن، مثلا شوهر دوست شون یا دوستای شوهرشون یا آقای پستچی که فقط براشون نامه میاره. ولی این حس اونقدر ها هم قوی نیست. اگه این مردا بیش از حد خوب و دوست داشتنی باشن و از دیدگاه زن، سکسی و شهوت بر انگیز به حساب بیان میتونن به سوژه های سکس فانتزی هاشون تبدیل بشن. سکس با کسایی که بیش از حد براشون نزدیکن و تو زندیگی زنا مثل مبلمان میمونن براشون بیش از حد میتونه وسوسه انگیز و سکسی باشه. به راحتی میشه به این افراد اعتماد کرد و در عین حال غریبه هستن. تو این فانتزی ها هستش که زنا میفهمن سکس با این مردا چه طعمی داره و به خیلی از سوالات ذهنشون پاسخ میدن.

منبع

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-07-08 22:18:17 +0430 +0430

زنا مثل کوه یخ هستن. فقط یک دهمشون معلومه!

1 ❤️

2017-07-08 23:10:16 +0430 +0430

Gharar nist har fekre kasifi ke be zehn mirese amali beshe!! Dozdi kardan va poole digaran ro be dast ovordan hm fekre vasvase angiziye ama age bekhay faghat be pool va manafe fekr koni…!! Zan hormat daare,nejabat va hayaa daare , ba in matn ha faghat shahne zano miyarin paein albate age khodetoon khahar va madare najb va saalem dashte bashin…!!! Hichvaght ye khanoom ba ye fekre zehne saalem in fekraro nemikone,In haa aghayede ye adame marize k gharghe shahvate…

-1 ❤️

2017-07-09 00:37:15 +0430 +0430
نقل از: Sepehrblue Gharar nist har fekre kasifi ke be zehn mirese amali beshe!! Dozdi kardan va poole digaran ro be dast ovordan hm fekre vasvase angiziye ama age bekhay faghat be pool va manafe fekr koni..!! Zan hormat daare,nejabat va hayaa daare , ba in matn ha faghat shahne zano miyarin paein albate age khodetoon khahar va madare najb va saalem dashte bashin..!!!! Hichvaght ye khanoom ba ye fekre zehne saalem in fekraro nemikone,In haa aghayede ye adame marize k gharghe shahvate..

تو که خودت زن نیستی چطور این قدر با اعتماد در مورد زنا صحبت می کنی؟ اگه زن بودی حداقل می تونستی در مورد خودت حرف بزنی.

گاهی لازمه آدم ساکت باشه و یادبگیره که از طرف دیگران حرف نزنه تا وقتی بهش نمایندگی ندادن :)

5 ❤️

2017-07-09 02:00:12 +0430 +0430

کاملا درسته
همشو نمیدونم
ولی خانوما مثه مردا فانتزی دارن
از خانومتون یا دوس دخترتون بخواید که فانتزیاشونو بگن
میبینید که در همین محدوده اس
شاد باشید

0 ❤️

2017-07-09 02:23:25 +0430 +0430

با90%گفته هاتون موافقم درس فرمودیو تاپیک زیبایی زدید تبریک میگم

0 ❤️

2017-07-09 02:42:50 +0430 +0430

دمت گرم.حرف نداشت. ?

0 ❤️

2017-07-09 03:18:49 +0430 +0430

اگه قرار باشه هر کثافتکاری ک میاد تو ذهن ادما اجرایی بشه ک دیگه ریده میشه ب بشریت…

2 ❤️

2017-07-09 10:09:01 +0430 +0430

ای بابا اگر اینجوری باشه که زنها خیلی جنیده هستند

1 ❤️

2017-07-12 18:32:47 +0430 +0430

بابا تو فوق العاده ای

0 ❤️

2018-01-22 08:43:14 +0330 +0330

خیلی خوب بود .ایولا عالی بود

0 ❤️

2018-01-23 06:36:34 +0330 +0330

عللی

0 ❤️

2018-01-23 10:04:46 +0330 +0330

من بجز مورد ٩با بقيه مخالفم بنظر من اين مشخصات رو فقط يه زن هرزه ميتونه داشته باشه نه همه زنان پس لطفا كلي نگين بهتره بفرماييد فانتزي بعضي از خانما

1 ❤️

2018-01-23 12:24:26 +0330 +0330

اکثرا درست بود.بهتره اقایون درباره فانتزی های ما خانوما نظر ندن.اکثر فانتزی ها توی واقعیت دوست داشتنی نیستن و فقط فکر کردن بهشونه که لذت بخشه مثلا من فانتزی تجاوز دارم ولی توی واقعیت عذابه

4 ❤️

2018-01-23 19:32:09 +0330 +0330

این دیگه ناموسا فانتزی جنده هاس…سکس با غریبه-تو مکان عمومی-شوهر دوست (dash)

1 ❤️

2018-01-24 20:30:37 +0330 +0330

یه زن بیاد ببینیم اینایی که این گفت فانتزی‌های‌خودش بود یک مشت کوص‌فلسفی‌تف‌داده یا واقعا هست بعدش هم فک کنم تمام فانتزی‌های به غیر‌از دو سه تا رو گفتی اگه یه زن همه این فانتزی ها رو داره پس ریدم به فانتزی هاش

0 ❤️

2018-01-26 05:32:24 +0330 +0330

بیشتر فانتزی مردا رو گفتی تا خانم هارو خخخخههه اصلانم اینطور نیست.

0 ❤️

2018-01-28 09:20:56 +0330 +0330
نقل از: parisa.. فکر میکنم متن اصلی از ی. اقا کپی شده باشه چون زنا شاید فانتزی جنسی داشته باشن ولی ن. این طوری و این چرت و. پرتا و. با این همه تنوع ک حتی جنده هاش هم ندارن توی این متن سعی شده زنارو مثل مردا با فانتزی های متعدد نشون بده ک غلط بود ۹۰ درصدش

نه اصلا اینطور نیست که اگر زنی با کسی سکس میکنه جنده باشه. هر زنی و مردی برای خودش فانتزی هایی داره و هر کسی بتونه این فانتزی ها را به اجرا در بیاره برده.
همه اینها آفریده خداست و باید حد اقل استفاده را ازش برد بطوری که به زندگی لطمه وارد نشه

0 ❤️

2018-01-29 05:08:27 +0330 +0330

جالب بود مرسی.

1 ❤️

2018-01-29 12:19:13 +0330 +0330

من یه خانومم ۹۰درصداین تایپیک درسته,فقط باشدت کم وزیاددرخانمهاوجودداره فقط فانتزیه وهیچ ربطی به واقعیت نداره

3 ❤️

2018-01-30 17:31:09 +0330 +0330

خیلی عالی بود مثه همیشه

1 ❤️

2018-01-31 21:32:13 +0330 +0330
نقل از: Sepehrblue Gharar nist har fekre kasifi ke be zehn mirese amali beshe!! Dozdi kardan va poole digaran ro be dast ovordan hm fekre vasvase angiziye ama age bekhay faghat be pool va manafe fekr koni..!! Zan hormat daare,nejabat va hayaa daare , ba in matn ha faghat shahne zano miyarin paein albate age khodetoon khahar va madare najb va saalem dashte bashin..!!!! Hichvaght ye khanoom ba ye fekre zehne saalem in fekraro nemikone,In haa aghayede ye adame marize k gharghe shahvate..

kheeeyli hal kardaaam

0 ❤️

2018-03-22 22:16:50 +0430 +0430

من خیلی دوست داشتم شریک جنسیم بعضی از این فانتزی ها رو داشت علی الخصوص fmf رو که موردشم هست و دوتا از دوستاش منتظرن لب تر کنه تا بیان و باهم سکس کنیم ولی خیلی هاشم اغراق بود

0 ❤️

2019-05-20 21:51:41 +0430 +0430

یکی دو موردشو من با چشمای خودم دیدم…

0 ❤️

2024-03-09 01:16:30 +0330 +0330

↩ elnaz_alidostiii
کدوماش درست بود

0 ❤️

2024-03-09 01:16:59 +0330 +0330

↩ adliya
کدوما درست بود

0 ❤️

2024-03-09 01:17:16 +0330 +0330

↩ mona19666
کدوماش بیشتر درسته؟

0 ❤️

2024-03-09 19:16:19 +0330 +0330

↩ Beh1naz
درود بر شما

0 ❤️

2024-03-09 23:08:47 +0330 +0330

من با پارتنرم راحت صحبت میکنم و در این باره ازش سوال کردم ، فانتزیه سکس گروهی براشون جذابه ولی نگرانی بابت از دست دادن پارتنری که دوستش دارند مانع از ابراز فانتزی یا عملی کردنش میشه ، البته پارتنر من به شخصه ببشتر دوست داره کیر داشت اونم می تونست منو بکنه 😁 شانس اوردم نداره

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «