فتیش صدا

1399/02/19

پس من فتیش صدا دارم…

بعضی‌ها خطوط چانه را دوست دارند، اما من عاشق لحن و صدای افراد هستم.

by Taylor Andrews Mar 3, 2020

[خانوم حشرمندی به نام ‘تایلر اندرس’ میفرماید که:] بگذارید واضح‌تر بگویم؛ صدای مردان تنها چیزی است که وقتی می‌خواهم با کسی وارد رابطه شوم برایم مهم است و نسبت به آن سخت‌گیری می‌کنم.
اگر با شخصی مواجه شوم که گرم و پرشور صحبت می‌کند، دیگر برایم اهمیت ندارد که آن شخص از مال دنیا فقط دو تیشرت دارد که تصور می‌کند یکی از آن‌ها رسمی‌تر از دیگری است! از طرفی، اگر برای اولین بار سر قرار بروم و طرف مقابل با صدایی لرزان احوال‌پرسی کند، حتی اگر ‘مایکل جردن’ هم باشد، بهتر است باور کنید که بعد از بیست دقیقه به بهانه‌ی گم شدن گربه‌ی هم‌اتاقی‌ام او را ترک می‌کنم!


نظرم درباره‌ی صدای چند سلبریتی

**هنری کویل (Henry Cavill)** صدای «هوم» کردنش در سریال "The Witcher"، بهترین صدایی است دوست دارم در بین کلمات بشنوم. **سوفیا بوش (Sophia Bush)** صدای آرام و دورگه‌اش همیشه باعث می‌شود که به گرایش جنسی‌ام شک کنم. **هنری گولدینگ (Henry Golding)** لهجه‌ی خارجی‌اش و این که هیچ‌ وقت صدایش را نازک نمی‌کند، برایم جذاب است. **کورتنی کارداشیان (Kourtney Kardashian)** دقت کرده‌اید که انگار صدای افراد در پشت تلفن به اندازه‌ی چهار اکتاو نازک‌تر می‌شود؟ صدای کورتنی کارداشین همیشه همین‌طور است! **آنتونی پوروسکی (Antoni Porowski)** این که در آخر کلماتش صدایش را نازک‌تر می‌کند، برای من قابل تحمل نیست. **رایان رینولدز (Ryan Reynolds)** بدون شک جذاب است. صدایش به هیچ وجه زمخت و آزاردهنده نیست.

قطعاً اکثر افراد قادر نیستند گستره‌ی صدایی خود را تغییر دهند یا مشکلات گفتاری‌ای که با آن‌ها متولد شده‌اند را برطرف کنند. بنابراین، من هیچ وقت افرادی که صدای نازکی دارند را قضاوت نمی‌کنم. فقط می‌خواهم بگویم که صدا‌های خاصی را دوست دارم؛ مثلا مثلا صدای مردانه و کلفتی که با جسارت همراه باشد. صدا‌های کلفت و مسلط مردانه واقعاً برایم جذاب و لذت‌بخش است.برای نمونه، گاهی اوقات در حین تماشا کردن فیلم ‘نیکولاس اسپارکس’ (و شنیدن لحجه‌ی جذاب ‘لیام همسورث’) به نفس‌نفس می‌افتم. یا اگر یک غریبه با صدایی رسا و پر از اعتماد‌به‌نفس از من بپرسد، «این صندلی جای کسی است؟»، گوش‌هایم تیز می‌شود.
به همین خاطر است که هر وقت در اینترنت با پسری آشنا می‌شوم، پیش از قرار گذاشتن با او تلفنی صحبت می‌کنم. اگر صدای کسی از پشت تلفن بتواند نظرم را جلب کند، آن قدر تحریک می‌شوم که برای ودکا خوردن با او لحظه شماری می‌کنم. اما اگر از صدای کسی خوشم نیاید، هر طور شده او را دست‌به‌سر می‌کنم، مثلاً می‌گویم با دوست‌پسر سابقم وارد رابطه شده‌ام.

پی‌نوشت: تقاضای من از افراد زرنگی که می‌خواهند مخ من را بزنند این است که در پروفایل خود در برنامه‌های دوست‌یابی بنویسند که چطور صدایی دارند.
حتی یک بار پیش از این که یک پسر را از نزدیک ببینم، چهار بار با او تلفنی حرف زدم. او به خاطر این که هم‌اتاقی‌هایش صدایش را نشوند، آرام صحبت می‌کرد و من عاشق این جنس از صدا بودم. اما زمانی که او را از نزدیک دیدم، صدای حرف زدن عادی‌اش را دوست نداشتم و همان کاری که حدس می‌زنید را انجام دادم!
شاید فکر کنید من خیلی عجیب و… هستم. اما پیش از قضاوت کردن من، به معیار‌های خودتان هم فکر کنید. مثلاً ممکن است خودتان هم حاضر نشوید با فردی که قدش زیر یک‌و‌نیم متر باشد بیرون بروید؛ یا از کسی که ناخن‌هایش را می‌جود یا کسی که هیچ‌وقت جوراب نمی‌پوشد خوشتان نیاید. بلاخره هر کس علایق مخصوص به خودش را دارد.


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/a31209333/voice-fetish

7853 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «