مالش غیرمنتظره!

1397/04/23

نوازشی به قصد اشتباه (فروتوریسم)

by Jon the nudist


[هشدار: این تاپیک جمبه‌ی اطلارسانی درمورد یک اختلال روانی و انحراف جنسی فراگیر دارد که می‌بایستی درموردش واکاوی صورت میگرف. توجه شود که اینجا به هیچ‌ عنوان محل تخلیه‌ی فانتزی‌های خشتک‌پریشانه در راستای این موضو نیس. لذا هرگونه ابراز حشر و حشرپردازی در این زمینه، در زمره‌ی محتوای مروج تجاوز که خلاف قوانین شهوانی‌ست محسوب میشود و با کاربر خاطی برخورد جدی خواهد شد!]

یکی از انحرافات جنسی‌ای که این روزها زیاد به گوش می‌خورد "فروتوریسم" است. به این معنی که اکثراً مردها و به ندرت زنان از طریق مالیدن آلت خودشان به دیگران و بدون اجازه‌ی آنها، به لذت جنسی می‌رسند. این افراد دوست دارند که این کار را مخفی و بدون این که قربانیانشان آنها را شناسایی کنند انجام دهند، برای همین ترجیح می‌دهند آن را در اماکن عمومی شلوغ که مردم نزدیک به هم هستند انجام دهند، مثل مترو، آسانسور و هرجای شلوغ دیگری مثل جشنواره‌های ورزشی. این عمل بیشتر از عقب و بدون ارتباط چشمی با قربانی انجام می‌شود. خود این عمل به عنوان جرم و یک آزار جنسی تلقی می‌شود. به طور خلاصه این عمل به‌عنوان مالیدن بدون اجازه بین دونفر شناخته می‌شود.
*"فروتوریسم" اولین بار توسط انجمن روانشناسی آمریکا به‌عنوان یک اختلال ذهنی و یک انحراف جنسی شناخته شد.*

معیارهای فعلی تشخیص “فروتوریسم” به صورت زیر هستند:

  • فرد در یک دوره‌ی شش ماهه به طور مکرر فانتزی، خواسته یا رفتار جنسی‌ای که شامل لمس و مالیدن خود به شخص دیگری بدون اجازه‌ی او باشد از خود نشان می‌دهد.
  • فرد این فانتزی و خواسته‌های جنسی را انجام داده است یا این که این خواسته و میل باعث استرس شدید و اختلالات درونی در فرد شده است.

بیشتر مطالب علمی و پزشکی درباره‌ی فروتوریسم، شامل مطالعات فردی بوده و به طور کلی کسانی که این آزمایشات روی آنها انجام شده به عنوان افرادی دارای شخصیت موقعیت‌طلب بیمارگونه شناسایی شده‌اند. در کتاب نوشته شده توسط دکتر ‘پاتریک لوسیر’ که در سال 2008 چاپ شده است درباره‌ی این موضوع اشاره می‌شود که: «نمی‌توان درباره‌ی این موضوع حد و مرز و تصویر مشخصی داشت زیرا: ۱ـ کمبود مطالب درباره‌ی فروتوریسم | ۲ـ در نظرگرفتن فروتوریسم به‌عنوان یک اختلال ذهنی | ۳ـ مشکلات درباره‌ی مفهوم و تعریف فروتوریسم.»
جدای از این محدودیت‌ها، دکتر لوسیر نظرسنجی‌ای برای فهمیدن رواج فروتوریسم بین چهار گروه انجام داد: نمونه‌های غیر بالینی کودکان، نمونه‌های بالینی کودکان و نوجوانان، نمونه‌های غیر بالینی بزرگسالان، نمونه‌های بالینی بزرگسالان.
مشکلات زیادی برای جمع‌آوری این اطلاعات وجود دارد به خصوص این که اگر بچه‌ها مرتکب این عمل شوند آیا فروتوریسم در نظر گرفته می‌شود یا خیر. به‌علاوه تحقیقات محدودی درباره‌ی این که شیوع فروتوریسم بر چه اساسی تشخیص داده شود انجام شده، حتی با وجود این که محققان از روش‌های متفاوتی برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده کرده‌اند. مشکل اصلی؛ نبودِ تعریف علمی استانداردی از فروتوریسم است، این مشکل باعث می‌شود نتوان به نتیجه‌ی قطعی‌ای درباره علت این موضوع رسید. با وجود این مشکلات نتایج بدست آمده از شیوع فروتوریسم را میتوان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • نمونه های غیر بالینی کودکان
    بین ۴ تا ۱۰٪ کودکان آمریکا عمل دست‌مالی کردن را انجام می‌دهند و بین ۶ تا ۸٪ هم به نواحی جنسی دیگران دست زده‌اند. این موضوع می‌تواند مربوط به تفاوت‌های فرهنگی هم باشد، چراکه این نرخ برای کودکان سوئدی (۳ تا ۶ساله) چیزی حدود ۲۵٪ بود!
  • نمونه‌های بالینی کودکان و نوجوانان
    بین ۲۶ تا ۴۶٪ کودکان قربانی جنسی، خودشان عمل دست‌مالی نواحی جنسی را انجام داده‌اند و حدود ۲۲ تا ۳۴٪ عمل فروتوریسم را انجام داده‌اند. بین ۶ تا ۱۹٪ نوجوانان متهم جنسی سابقه‌ی دست‌مالی جنسی و فروتوریسم بدون رضایت را داشته‌اند.
  • نمونه های غیر بالینی بزرگسالان
    طبق نتایج یک نظرسنجی وسیع تقریبا ۳۰٪ جمعیت کلی مردان بالغ حداقل یک بار عمل فروتوریسم را انجام داده‌اند.
  • نمونه‌های بالینی بزرگسالان
    براساس مطالعات مختلف انجام شده درباره انحرافات جنسی و رفتار های مربوط به آن ، تقریبا ۱۰٪ مرتکب عمل فروتوریسم شده‌اند.
    چندین تحقیق هم تعداد دفعات عمل فروتوریسم را بین افرادی که مرتکب این عمل شده‌اند بررسی کرده‌اند. با این حال شواهد خیلی محدود است و معمولاً بررسی‌ها براساس نمونه‌ی انتخابی خود محقق از بین افراد مجرم جنسی یا کسانی که به دنبال درمان اینگونه رفتارهای خود هستند صورت می‌گیرد. در سال 1993 دکتر ‘شاو’ در پژوهشنامه‌ی انجمن روانپزشکی آمریکا گزارش داد که از میان ۲۵ متهم جنسی نوجوان که مورد مطالعه قرار گرفتند همه ی آنها در کل ۱۵ عمل فروتوریسم انجام دادند، یعنی هر کدام آنها ۰/۶ عمل فروتوریسم انجام داده‌اند. در سال 1987 تحقیق دکتر ‘جین’ که در مجله‌ی “خشونت درونی” چاپ شد نشان داد ۶۲نفری که نمونه‌ی تحقیق بودند درکل ۸۴۹ عمل فروتوریسم را انجام داده‌اند و هر نفر به طور متوسط ۲۹ عمل فروتوریسم را انجام داده‌اند. همچنین تحقیقی که در همین مقاله توسط دکتر ‘زولندک’ در سال 2001 منتشر شد نشان داد که از میان ۸۰ فردی که مورد بررسی قرار گرفتند هر کدام تقریبا ۹ قربانی داشتند و هرکدام به طور متوسط ۱۵ بار این عمل را انجام داده‌اند.

وجود چند انحراف جنسی همزمان در میان افراد فروتوریست رایج است
برای مثال بررسی دکتر ‘کرت’ بر روی ۱۴۴ فرد متهم به فروتوریسم نشان میدهد که ۶۸٪ آنها حداقل یک انحراف جنسی دیگر هم دارند که لخت شدن در عموم و هیزی شدید رایج‌ترین آنها است. همچنین تحقیق دیگری در سال 1991 که توسط دکتر ‘تمپلمن’ انجام شد و در مجله رفتارهای جنسی منتشر شد با بررسی رفتار ۶۰ نمونه متهم به فروتوریسم به همین نتیجه دست یافت.

بررسی‌های دکتر ‘لوسیر’ و دکتر ‘پیچ’ نشان می‌دهد دو تئوری برای توضیح دلیل فروتوریسم وجود دارد. فرضیه اول «بی کفایتی اجتماعی» و فرضیه دوم «میل جنسی» است.
فرضیه بی‌کفایتی اجتماعی بیان می‌کند که فروتوریسم به دلیل وجود اختلالات روانی خاصی اتفاق می‌افتد (مثل خجالت شدید، عقب‌افتادگی ذهنی ، آسیب‌های روانی و…) که منجر به نارسایی اجتماعی و ناتوانی در پیدا کردن پارتنر می‌شود.
فرضیه میل جنسی بیان می‌کند که فروتوریسم به دلیل میل جنسی شدید یا ناتوانی در کنترل میل جنسی اتفاق می‌افتد. ممکن است این فرضیه‌ها همزمان اتفاق بیفتند ولی تا به امروز هیج شواهد تجربی وجود ندارد تا این فرضیه‌ها را ثابت کند. بنابراین دکتر لوسیر و پیچ پیشنهاد می‌دهند که مدل عملی که می‌خواهد دلیل فروتوریسم را توضیح دهد باید به بررسی مشاهدات تجربی زیر بپردازد:

  1. فروتوریسم میتواند در سنین کم و کودکی آغاز شود، به خصوص اگر خود فرد نیز در کودکی قربانی جنسی بوده باشد.
  2. رفتارهای مرتبط با فروتوریسم میتواند همزمان با دیگر رفتارهای نامناسب جنسی که فرد در کودکی انجام داده اتفاق بیفتد.
  3. آن دسته از نوجوانانی که با فروتوریسم تحریک می‌شوند بسته به سنشان با دیگر انحرافات جنسی هم تحریک می‌شوند.
  4. شواهد اولیه نشان می‌دهد انحرافات جنسی مختلف در سنین مختلفی رخ می‌دهد و عمل فروتوریسم معمولاً در اوایل بزرگسالی رخ می‌دهد.
  5. گاهی رفتارهای فروتوریسم در افرادی که دچار آسیب مغزی دائمی شده‌اند هم دیده می‌شود.
  6. عمل فروتوریسم در بزرگسالی معمولاً با رفتارهای انحرافی خاص دیگری مثل لخت شدن در عموم و هیزی شدید و حتی رفتارهای مجرمانه‌ی غیرجنسی همراه می‌شود.
  7. مشاهده شده عده‌ی کمی از افراد به دفعات خیلی زیادی عمل فروتوریسم را انجام داده‌اند.

دکتر لوسیر و پیچ معتقدند محققان و مراکز تحقیقاتی باید برای بررسی فروتوریسم محدوده‌ی وسیع‌تری به خصوص سن را مد نظر قرار دهند. آنها معتقدند مشاهده‌ی عمل فروتوریسم در یک دوره‌ی سنی ممکن است منعکس‌کننده‌ی مشکلاتی ناشی از عوامل زیر باشد:

۱ـ بروز فعالیت‌های جنسی پنهان در کودکی و هنگامی که کودک بزرگتر می‌شود و بیشتر نسبت به هنجارهای فرهنگی و خانوادگی آگاه میشود. ۲ـ به‌ وجود آمدن موانع درونی برای کنترل میل جنسی درحالی که مراقبت‌های خانواده و والدین از بین می‌رود و تاثیرات همسن‌های خودش در دوران اولیه بلوغ جایگزین آنها می‌شود. ۳ـ یاد گرفتن اعتماد و ایجاد روابط صمیمی میان هم سن‌های خودش در اوایل و اواسط نوجوانی. ۴ـ یاد گرفتن برقراری ارتباط موثر با یک پارتنر صمیمی در سنین بزرگسالی. ادامه بروز رفتار فروتوریسم می‌تواند مربوط به وجود یا عدم وجود موارد بالا باشد.

در یک جمع‌بندی از صحبت‌های دکتر لوسیر و دکتر پیچ، دکتر ‘لنگ استروم’ در مجله‌ی “رفتارهای جنسی” نوشته است که فروتوریسم رفتاری تقویت‌شده ناشی از لذت جنسی سریع و بدون هزینه و صرف زمان است.


برگرفته از:
youonlywetter.co.uk/blog/2017/09/10/rubbing-you-up-the-wrong-way-frotteurism/#axzz5HOmODDRU

8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-07-13 22:06:35 +0430 +0430

واقعا تهوع اورن

2 ❤️

2018-07-14 05:46:41 +0430 +0430
نقل از: saniya_z20 ازشون متنفرم ? ? ?
نقل از: Sexi_life واقعا تهوع اورن


تجربه‌ای از برخورد باهاشون داشتید؟
کجا؟ چگونه؟ چه کردید؟ و چه شده؟

0 ❤️

2018-07-14 06:33:40 +0430 +0430

ممنون از تاپیک زیبا و اطلاع رسانتون اسکلت جان.

خودم به شخصه تاحالا تجربه ای نداشتم و فکر نمیکردم خیلی زیاد باشن این افراد ولی مثل اینکه هستن.دختر بودن هم سخته ها :(

راستی این مشکل برای پسر ها هم تعریف میشه؟؟ یعتی این بیمارا در پسرا هم میمالن؟؟!

2 ❤️

2018-07-14 07:02:40 +0430 +0430
نقل از: Holy_man ممنون از تاپیک زیبا و اطلاع رسانتون اسکلت جان.

خودم به شخصه تاحالا تجربه ای نداشتم و فکر نمیکردم خیلی زیاد باشن این افراد ولی مثل اینکه هستن.دختر بودن هم سخته ها :(

راستی این مشکل برای پسر ها هم تعریف میشه؟؟ یعتی این بیمارا در پسرا هم میمالن؟؟!


بنا بر تجربیات خودم؛ درمالی رو اطلا ندارم ولی شومبولگیری را چرا!
پیش آمده که تایم شولوغی داخل مترو یا بیارتی، پیرمردی گشاده‌روی اما یحتمل اوب‌خوی، در یک قدمی روبرویمان، از ابتدا تا انتهای مسیر شومبول ما را با نوازش دستان پرمهرش مورد عنایت قرار دهد!
ما نیز مردد مانده بودیم که بلخره احترام موی سپیدش را نیگه داریم یا همانجا آبرو و ماتحتش را همزمان بر فاک دهیم...

5 ❤️

2018-07-14 10:14:16 +0430 +0430
نقل از: Holy_man ممنون از تاپیک زیبا و اطلاع رسانتون اسکلت جان.

خودم به شخصه تاحالا تجربه ای نداشتم و فکر نمیکردم خیلی زیاد باشن این افراد ولی مثل اینکه هستن.دختر بودن هم سخته ها :(

راستی این مشکل برای پسر ها هم تعریف میشه؟؟ یعتی این بیمارا در پسرا هم میمالن؟؟!

تو صف نونواییی خیلی شلوغ بود مرده هی کیرشو میمالید بهم

0 ❤️

2018-07-14 19:45:07 +0430 +0430

#جدای پدوفیل،فروتوریست نگاییدم!:(:(

1 ❤️

2018-07-14 20:22:49 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Holy_man ممنون از تاپیک زیبا و اطلاع رسانتون اسکلت جان.

خودم به شخصه تاحالا تجربه ای نداشتم و فکر نمیکردم خیلی زیاد باشن این افراد ولی مثل اینکه هستن.دختر بودن هم سخته ها :(

راستی این مشکل برای پسر ها هم تعریف میشه؟؟ یعتی این بیمارا در پسرا هم میمالن؟؟!


بنا بر تجربیات خودم؛ درمالی رو اطلا ندارم منتها شومبولگیری را چرا.
پیش آمده که تایم شولوغی داخل مترو یا بیارتی، پیرمردی گشاده‌روی اما یحتمل اوب‌خوی، در یک قدمی روبرویمان، از ابتدا تا انتهای مسیر شومبول ما را با نوازش دستانش پرمهرش مورد عنایت قرار دهد...
ما نیز مردد مانده بودیم که بلخره احترام موی سپیدش را نیگه داریم یا همانجا آبرو و ماتحتش را همزمان گایمال نماییم...

یا حضرت شت :( مگه داریم؟؟!

2 ❤️

2018-07-14 21:09:50 +0430 +0430

ممنون از مطالب خوبت
دمت گرم

1 ❤️

2018-07-15 19:38:41 +0430 +0430

مرسی بلأخره ی چی بدرد بخور دیدیم و خوندیم

1 ❤️

2018-07-15 20:16:52 +0430 +0430

و اینک میگوییم حشریت گند زده به بشریت
کم مونده تو مترو ببینیم که ملجوقان آلت به دست در حال خودارضایی هستن

1 ❤️

2018-07-15 22:22:13 +0430 +0430

کار کثیف اما لذت بخشیه
در کل مخالفم

0 ❤️

2018-07-16 09:01:47 +0430 +0430

تشکر از تاپیک پرمحتوات اسکلت جان.
این مورد برای شخص خودم زیاد اتفاق افتاده.

2 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «