مزدوران دولت ترکیه,باکو این متن را بخوانند!

1392/01/25

مزدوران دولت ترکیه,باکو این متن را بخوانند!
به تجزیه طلبانِ بی هویت: رویایِ تکه و پاره کردن ایران زمین را به گور خواهید بُرد

کشورِ بی دفاعِ ما ایران که یادگارِ هزاران سال مُبارزه، دلاوری، جان فشانی و فداکاریِ نیاکانِ ماست، امروز همچون شُوالیه ای زخم خورده است که از اسبِ خویش نیز افتاده و بی پناه و بی سلاح نقشِ بر زمین شده و مورد حمله هر آدمکِ بی سر و پایی قرار می گیرد و توانایی دفاع از خود را ندارد.
فرتور قوی ترین مردِ جهان، پهلوان بهداد سلیمی را در حال اهدای خون برای زلزله زدگان آذربایجان، نشان می دهد. ما همگی یک ملتیم و هیچگاه در سختی ها و دشواری ها پشت یکدیگر را خالی نمی کنیم.

ایران زمین که مهد فرهنگ و تمدن دنیاست و هزاران هزار سال است که همچون دماوند حتی در بدترین شرایط استوار و مُحکم ایستاده و در برابر هر تهاجم و حمله خارجی به کمک مردمان دلاوری که در دامان پَرورانده مقاومت نموده است؛ امروز تمامیت ارضی اش از سویِ مُشتی آدمک فرومایه که ایران بدان ها هستی و هویت بخشیده، مورد تهدید و حمله قرار گرفته است.

عده ای مردمان کَم خرد و بی هویت و خود فروخته گِرد هم آمده اند و با جعل و تحریف تاریخ، تلاش می کنند تا برای خود هویتی تازه ساخته و خود را ملتی! تحتِ استعمارِ ایران نشان دهند؛ این در حالی است که ایشان هرگز ملت نبوده، نیستند و نخواهند بود و تنها بخشی از ملت بزرگ ایران می باشند.

ملت بزرگ ایران از اتحاد و همدلی و یکرنگی اقوام مختلفی همچون آذری ها، فارس ها، کُرد ها، لُر ها، بلوچ ها، عرب زبان ها، مازَنی ها و… تشکیل شده و این پنداری بسیار پوچ است اگر هر کدام از این قوم ها، برای خود اعلام استقلال کرده و خوستار جدایی از مامِ میهن باشند.

ایران زمین همچون گلستانی بزرگ و زیبا می ماند که هر یک از اقوامِ ایرانی، یک بخش از این بوستان را تشکیل می دهند؛ بنابراین ایران بدون وجود حتی یکی از این اقوام دیگر میهن ما نیست و هر یک از آن قوم های شریف نیز که از این مملکت جدا شوند، بسیار پوچ، بی ارزش و بی هویت خواهند گشت.

آن تجزیه طلبان خردباخته و بی دانشی که دلیل جدایی طلبی شان را فاشیسم فارس! می خوانند از اندک شعور، فَهم و انسانیت بی بهره اند؛ باید بدان ها گفت که ای خائنین! مگر در طی سه دهه گذشته، تنها کُرد ها، بلوچ ها و یا آذری ها بوده اند که به آن ها ظلم و ستم روا شده؟ مگر تمامی مردم ایران غرق در خوشبختی و رفاه و امنیت و آسایش بوده اند و فقط آن چند قوم بوده اند که در زجر و بد بختی و بینوایی دست و پا می زدند؟

زندانیان عقیدتی – سیاسی را فقط کُرد ها و آذری ها و بلوچ ها تشکیل می دهند؟ آیا از فارس ها، لُر ها، شمالی ها و…کسی زندان نرفته و یا اعدام نشده است؟ این چه منطقِ غلطی است که ظلم روا داشته شده به مردمان را به گردنِ ایران می اندازند؟

به نقل یکی از دوستان
2318 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-04-14 06:31:01 +0430 +0430

عمو مطلبت خوب بودولی،ما ایرانیها چرا واسه خودمان دشمن تراشی میکنیم؟مگر آذربایجان به ما چکار کرده؟مگر ایران نبود که داخل گوجه فرنگی سلاح به شوروی فرستاد تا قره باغ را از آذربایجان بگیرن؟!تمام کشورها را دشمن فرضی خود ساختیم و چسبیدیم به افغانستان و سوریه و دو سه تا کشور جهان پنجم.آخه تاکی؟درست ملت ایران یکپارچه و متحد هستند اما همیشه دود از کنده بلند میشه.مگه سپاه قدس بشار اسد را نجات نداد؟بشار اسدی که قاتل بالفطره و هزاران زن و بچه بیگناه را کشت.

0 ❤️

2013-04-14 06:31:36 +0430 +0430

تنها راه نجات ایران براندازی رژیم جمهوری اسلامی است و گرنه کل ایران در خطر تجزیه است.
این به نقل یکی از دوستان منبع بود مثلأ؟

0 ❤️

2013-04-14 06:34:12 +0430 +0430

[quote=Omid 2000]تنها راه نجات ایران براندازی رژیم جمهوری اسلامی است و گرنه کل ایران در خطر تجزیه است.
این به نقل یکی از دوستان منبع بود مثلأ؟[/quote]

همون منبع خودمان (به نقل یکی از دوستان ):D

0 ❤️

2013-04-14 06:43:07 +0430 +0430

مگر از این ظلم هم بزرگش هست که منی که نسل در نسل ترک هستم و زاده آذربایجان آذربایجانی که چهار هزارو پانصد سال قدمت دارد چرا باید نتونم اسم بچه خودم را ترکی بذارم؟چرا باید موسیقی ترکی گوش ندم؟چرا باید فرزندانمان در مدرسه ترکی حرف نزنند.چرا کتابها و تاریخ ما را از بین میبرند؟چرا بابک خرمدین را فارس زبان معرفی میکنند؟چرا کارخانه تراکتور سازی تبریز را کردند تراکتور سازی ایران؟چرا ذوب آهن اصفهان؟چرا اسم مغازه هامون باید فارسی وعربی باشد؟چرا لهن وگویشمون را ازمون گرفتن؟چرا باید نگیم تراختور بگیم تراکتور؟بابا من ترکم من تاریخ دارم قدمت دارم عقبه دارم تمدن دارم جواب این چراهارا کی میده؟؟؟؟

0 ❤️

2013-04-14 06:44:09 +0430 +0430

درووووود
مطلب زیبایی بود
ما ایرانو کامل میخوایم و جدا شدن قسمتی از اون رو نمیپذیریم!

ایران یه گربه ی کامله ، تجاوز هم توی کت ما نمیره!

0 ❤️

2013-04-14 06:53:29 +0430 +0430

عید امسال تو ارمنستان با چندتا تهرانی که اونا هم خانواده بودن دوست شدم.بار اول که فهمیدن ما تبریزی هستیم داشت چشاشون از حدقه در میومد که آخه ترکها کلاسشون پایینه!عکسای تبریز و بهشون نشان دادم تعجب میکردند که ما فکر میکردیم تبریز مثل دهکدست.جاذبه آثار باستانی در آذربایجانه.این یعنی ظلم.یک سرود هست ای ایران ای مرز پر گهر،تو کلیپ اون سرود همه جای ایران را نشان میدهد،به جز آذربایجان!!!چرا؟؟؟؟؟؟

0 ❤️

2013-04-14 07:22:48 +0430 +0430

اولأ شما ترک نیستید آذری هستید.لهجه آذری اصلأ فرق داره با ترکی.اگه بشه گفت فارسی همون عربیه پس میشه گفت آذری هم ترکی هست.
دومأ این محدودیت های که گفتی(که بیشترشون اغراق آمیز و غیرمنطقی بود)رو همه قومیت های ایران دارن فقط آذری ها تنها نیستن.پس مشکل از یک دشمن واحده و اون هم حکومته که باید همه اقوام ایرانی متحد بشن و یک حکومت دموکراتیک با احترام به حقوق همه قومیت ها پیاده کنن.

چرا باید نتونم اسم بچه خودم را ترکی بذارم؟
چرا باید نتونم؟با همین جمله بندیت ثابت شد آذری هستی
:D
شما اجازه داری اسم ترکی بزاری رو بچت کسی جلوتو نگرفته.مثلأ من شخص با اسم بایرام دیدم.یا دوست کرد به اسم آکو داشتم که این اسم ها محلی هستند.
چرا باید موسیقی ترکی گوش ندم؟
اینم کسی جلوتو نگرفته.حتی توی تلویزیون هم آهنگ محلی آذری یا دیگر لهجه ها بعضی وقتا پخش میشه
چرا باید فرزندانمان در مدرسه ترکی حرف نزنند.
بچه ها میتونن توی مدرسه با هم به زبان محلی حرف بزنن اما اگه تدریس به زبان محلی هست این اشتباهه چون هر کشوری یک زبان رسمی داره و کتابهای درسی برای همه ایرانیها یکسان هست پس باید به یک زبان قابل فهم برای همه نوشته بشه.سر کلاس درس هم باید همینجور باشه و با زبان رسمی صحبت بشه چون ممکنه کسی باشه که آذری متوجه نشه.من خودم بچگیا سر کلاس درس اگه سوال داشتیم با لهجه میپرسیدیم و کسی تنبیهمون نمیکرد.
چرا کتابها و تاریخ ما را از بین میبرند؟
کسی کتابها و تاریخ شما رو از بین نبرده این منطقی نیست.آذری ها نویسنده ها و شاعران بزرگی داشتن مثل شهریار که کتابهاشون معروفه و موجوده
چرا بابک خرمدین را فارس زبان معرفی میکنند؟
من که همه جا خوندم بابک خرمدین دلاورمردی از خطه آذربایجان .تاریخ رو کسی نمیتونه تغییر بده.ستارخان و باقرخان هم از آذری زبان های وطن پرستی بودن که همه جا به نیکی ازشون یاد میشه
چرا کارخانه تراکتور سازی تبریز را کردند تراکتور سازی ایران؟
فکر کنم چون که کارخانه ای که فقط یه دونه باشه و توی ایران تک باشه پسوند ایران روش میزارن.در هر صورت فرقی نداره کارخونه که به شهر دیگه ای منتقل نشده همونجا مونده.
چرا اسم مغازه هامون باید فارسی وعربی باشد؟
در این مورد هم فکر نکنم اگه کسی اسم آذری یا کردی بزاره رو مغازش جریمه بشه یا پلمپ بشه.حتی شرکتهای معتبر هم اسم های محلی میزارن تا چه برسه به مغازه ها.فکر کنم سن ایچ شرکت ایرانی باشه.
چرا لهن وگویشمون را ازمون گرفتن؟چرا باید نگیم تراختور بگیم تراکتور؟
اینم بهانه الکیه.تو استادیوم ها که همش میگن دی درید دید دید تراختور!

0 ❤️

2013-04-14 07:32:48 +0430 +0430

ایران باید نابودبشه!
سرزمین کوروش و مردمانش باید همه بمیرند!!

1 ❤️

2013-04-14 07:37:42 +0430 +0430

1گوگل سرچ کن بابک خرمدین.2در ورودی ورزشگاه پرچمهای تراختور را میگیرن باید تراکتور باشه.3.ی ذره زیاد تو جو باشی میفهمی که تو مدرسه باید فارسی حرف زد.4.بایرام مال فیلمهای فیلمسازان فاشیسمیه که بایرام بی فرهنگ و ساده لوح میشه.5شهریار شعرهاش از فیلتر رد شده عمو.6عمو کتاب فیلترینگ نه نمیخواهیم.7.واس شما فقط شهریار را شناسوندن8.اون آهنگها که تو تلوزیون میشنوی اونا آهنگ محلی ما نیستن آهنگ آذری مقامات اسم داره و یک سبک موسیقیه.من هرچقدر بگم درکش واس شما سخته چون تو جوش نیستی عزیز.در ضمن نژاد ما ترکه و زبانمون آذری.

0 ❤️

2013-04-14 08:30:42 +0430 +0430

کس شر نگو احمق.کردستان,ایلام تبریز همشون مال ایرانه.تو هم گوه میخوری که هوس کردی با احساسات مردم بازی کنی زمین بری هوا بری مال ایرانی

0 ❤️

2013-04-14 08:40:59 +0430 +0430

شما اسم شورای ملی ایران به گوشت خورده؟چیزی ازش میدونی؟شورای ملی تشکلی هست که در خارج کشور از احزاب و گروههای ایرانی تشکیل شده که جایگزینی باشه برای رژیم آخوندی و ایجاد یک حکومت دموکرات بر پایه قوانین حقوق بشری که یکی از اصلی ترین و بنیانگذاران این شورا “جنبش آذربایجان” هست.کسانی که خواهان جدایی آذربایجان هستن پان ترک ها هستن و ایرانی نیستند. این تبعیض ها علیه قومیت ها رو رژیم جمهوری اسلامی به وجود آورده.مثلأ همین جوک های که به لر و ترک و … نسبت میدن کسی حرفی نمیزنه اما بعد از اینکه روزنامه ها و سایت ها به جای ترک و لر میگفتن غضنفر ،آخوندا و مراجع اعتراض کردن و گفتن غضنفر لقب حضرت علی هست و نباید از این کلمه استفاده بشه.
اینی که میگی باید قومیت ها با زبان مادری تحصیل کنند مال زمانی هست که کشور ایالتی بشه و در این صورت هر ایالت قوانین خاص خودشه داره.مثل آمریکا که در خیلی از ایالت هاش حکم اعدام اجرا نمیشه اما توی بعضی ایالت هاش اجرا میشه.

0 ❤️

2013-04-14 09:10:16 +0430 +0430

[quote=vahid_tabrizi]با این وضع رسیدن به آذربایجان و این رفترها خیلی پررویید
ما خودونیم و خودمون باید تصمیم بگیرم از کجا هستیییییم

ظلمی که به ما میشه را تو و امثالت درک نمیکنی چون تو حتی نمیدونی کمترین حق بشر تحصیل به زبان مادری برای ما نادیده گرفته میشه
پس بی ادب گر نباشم لطفا خفه…[/quote]
مادهء ٢٦ قطعنامه جهانی حقوق بشر سازمان ملل
١- هر شخصی حق دارد كه از آموزش و پرورش بهره مند شود. آموزش و پرورش، و دست كم آموزش ابتدايی و پايه، بايد رايگان باشد. آموزش ابتدايی اجباری است. آموزش فنی و حرفهای بايد همگانی شود و دست يابی به آموزش عالی بايد با تساوی كامل برای همه امكان پذير باشد تا هركس بتواند بنا به استعداد خود از آن بهره مند گردد.
٢- هدف آموزش و پرورش بايد شكوفايی همه جانبهء شخصيت انسان و تقويت رعايت حقوق بشر و آزادی‌های اساسی باشد. آموزش و پرورش بايد به گسترش حسن تفاهم، دگرپذيری و دوستی ميان تمام ملت‌ها و تمام گروه‌های نژادی يا دينی و نيز به گسترش فعاليت‌های ملل متحد در راه حفظ صلح ياری رساند.
٣- پدر و مادر در انتخاب نوع آموزش و پرورش برای فرزندان خود، برديگران حق تقدم دارد
‏…
هیچ کجای قوانین حقوق بشری نگفته هر کس حق داره به زبان محلی آموزش ببینه.فقط به حق انسانها برای آموزش و پرورش اشاره شده.اگه نمیدونی بدون

0 ❤️

2017-04-18 15:28:56 +0430 +0430

تا من رهبر این سرزمین هستم و در مسند قدرت هستم. ایران بیمار خواهد ماند و خطر تجزیه ایران رو تهدید میکند. پس من را پایین بکشید.

1 ❤️

2017-04-18 15:45:24 +0430 +0430
1 ❤️

2017-04-18 17:04:05 +0430 +0430

تا وقتی که شماها هویت سایر اقوام هم وطن را قبول ندارید وضع بدتر از این هم خواهد شد. تو همین متن به جای ترک نوشتی آذری و به جای هم وطن عرب نوشتی عرب زبان. آخه شماها فکر میکنین کی هستین که افراد رو بهتر از خودشون میشناسین. هر موقع که این اقوام برای دفاع از هویت خودشون اعتراض کردن مثل مزدوران جمهوری اسلامی شما به ظاهر روشنفکرا گفتین اینا یه مشت پان یا تجزیه طلبن. شما هیچ فرقی با این اجنبی ها ندارین و مارک زدن از ویژگی های فرهنگ 2500 ساله شماست.
امیدوارم با پیروزی احمدی نژاد در این دوره ریاست جمهوری و به امید خدا و یاری ترامپ هر چه سریع تر شاهد تبدیل ایران به سوریه باشیم تا ببینم شما کونی ها میخایین در برابر قدرت سایر اقوام ایرانی چه .غلطی بکنین

2 ❤️

2017-04-18 17:15:12 +0430 +0430
0 ❤️

2017-04-18 17:34:34 +0430 +0430
نقل از: 40C

من هرچی فکر میکنم میبینم شماها یا حکومت کرم دارید و خودتون دوست دارید کشور نابود بشه.

اخه مگه لال میشی به جای آذری به ما ترک بگی؟ اخه مگه لال میشی به عرب بگی هم وطن؟ مگه خارش داری هی توهین میکنی؟ بعد انتظار داری اتفاقی برا ممکلت نیوفته؟

مگه چی میشه ما در کنار زبان رسمی کشور زبان خودمون رو هم بتونیم تدریس کنیم؟ مگه چی میشه به جای سرکوب به ما احترام بزارید؟

اینو بدونید اگه به ما احترام بزارید پشتتونیم هیچ کسیم نمیتونه به کشورمون چپ نگاه کنه ولی اگه همین روال رو پی بگیره حکمت یا هرکی دیگه منتظر عواقبشم باشه!

من کشور خودمو راحت فدای هویت خودم میکنم کشور یک مرز فرضی بیش نیست! اگه احرام به قومیت حفظ بشه ما هم دوست نداریم کشور خطری تهدیدش کنه ولی احترام ترک و کرد و قومیت ها دیگه زیر سوال بره رسما میرینم به این ممکلت از ما گفتن بود .

بیشترین چیزی که شما روش مانور میدین وجود جک های ترکی در ایران است که رسما ترکها را احمق مینامد.من در همه جا و هر مکان چه در کلاس و چه در بیرون و چه در جمع دوستان سعی کردم مانع این فرهنگ زشت بشوم و تاحدودی هم موفق بوده ام.اما فراموش نکنید که این جک ها جنبه نژادپرستی ندارد و شما میبینید که فارس ها هم راحت برای همدیگر جک میسازند آیا تا بحال جک های اصفهانی(خسیس) شیرازی(گشاد) مشهدی(شمع دزد) کرمانی(معتاد تریاکی) و … را نشنیده اید این تنها حاکی از حس شوخ طبعی فارسهاست و گر نه شما را عمیقا دوست دارند همانطور که اصفهانی ها و شیرازی ها و مشهدی ها و کرمانی ها را اما آیا تا بحال دیده اید اهالی این شهر ها نسبت به این جک ها واکنش تند نشان دهند؟!براستی تفاوت در چیست؟پاسخ روشن است:جنبه

0 ❤️

2017-04-18 17:55:42 +0430 +0430
نقل از: 40C
نقل از: JUSTIN99
نقل از: 40C

من هرچی فکر میکنم میبینم شماها یا حکومت کرم دارید و خودتون دوست دارید کشور نابود بشه.

اخه مگه لال میشی به جای آذری به ما ترک بگی؟ اخه مگه لال میشی به عرب بگی هم وطن؟ مگه خارش داری هی توهین میکنی؟ بعد انتظار داری اتفاقی برا ممکلت نیوفته؟

مگه چی میشه ما در کنار زبان رسمی کشور زبان خودمون رو هم بتونیم تدریس کنیم؟ مگه چی میشه به جای سرکوب به ما احترام بزارید؟

اینو بدونید اگه به ما احترام بزارید پشتتونیم هیچ کسیم نمیتونه به کشورمون چپ نگاه کنه ولی اگه همین روال رو پی بگیره حکمت یا هرکی دیگه منتظر عواقبشم باشه!

من کشور خودمو راحت فدای هویت خودم میکنم کشور یک مرز فرضی بیش نیست! اگه احرام به قومیت حفظ بشه ما هم دوست نداریم کشور خطری تهدیدش کنه ولی احترام ترک و کرد و قومیت ها دیگه زیر سوال بره رسما میرینم به این ممکلت از ما گفتن بود .

بیشترین چیزی که شما روش مانور میدین وجود جک های ترکی در ایران است که رسما ترکها را احمق مینامد.من در همه جا و هر مکان چه در کلاس و چه در بیرون و چه در جمع دوستان سعی کردم مانع این فرهنگ زشت بشوم و تاحدودی هم موفق بوده ام.اما فراموش نکنید که این جک ها جنبه نژادپرستی ندارد و شما میبینید که فارس ها هم راحت برای همدیگر جک میسازند آیا تا بحال جک های اصفهانی(خسیس) شیرازی(گشاد) مشهدی(شمع دزد) کرمانی(معتاد تریاکی) و … را نشنیده اید این تنها حاکی از حس شوخ طبعی فارسهاست و گر نه شما را عمیقا دوست دارند همانطور که اصفهانی ها و شیرازی ها و مشهدی ها و کرمانی ها را اما آیا تا بحال دیده اید اهالی این شهر ها نسبت به این جک ها واکنش تند نشان دهند؟!براستی تفاوت در چیست؟پاسخ روشن است:جنبه

اگر ترک ها جنبه شوخی ندارند پس شوخی نکیند این مورد خیلی ساده ای هست ، چرا ادامه میدید؟ حس شوخ طبعی خودتون رو کنترل کنید وقتی میبینید کسی از این حس بیجای شما خوشش نمیاد.

خب من هم که گفتم خیلی با فرهنگ زشت مبارزه کردم هدفم از نوشتن قسمت دوم فقط این بود که بدونی نیت بدی از این کار ندارن و عمیقا شما رو دوست دارن

1 ❤️

2017-04-18 18:37:38 +0430 +0430

متاسفانه مشکل ما به قول شما اقوام اینه که یه عده تو تهران و سمنان و اصفهان نشستن و بدون این که بدونن تو سایر استان ها چی میگذره از ایران متحدویکپارچه و بعضا تشکیل ایران بزرگ دم میزنن.
وقتی حکومت مرکزی برای هویت و زبان مادری تورکها احترام قائل نیست وقتی به کوردها به چشم قاچاقچی و اغتشاشگر نگاه میکنه وقتی مردم خوزستان از ابتدایی مسائل مثل آب و برق و گازمحرومن. وقتی مردم سیستان و بلوچستان به خاطر اینکه سنی هستند تبدیل به محروم ترین استان ایران میشن…
همون بهتر که ایران محو بشه تا بلکه این هشتاد میلیون انسان بتونن یه روز خوش ببینن.

1 ❤️

2017-04-18 18:46:52 +0430 +0430
نقل از: Bozkürt-Az متاسفانه مشکل ما به قول شما اقوام اینه که یه عده تو تهران و سمنان و اصفهان نشستن و بدون این که بدونن تو سایر استان ها چی میگذره از ایران متحدویکپارچه و بعضا تشکیل ایران بزرگ دم میزنن. وقتی حکومت مرکزی برای هویت و زبان مادری تورکها احترام قائل نیست وقتی به کوردها به چشم قاچاقچی و اغتشاشگر نگاه میکنه وقتی مردم خوزستان از ابتدایی مسائل مثل آب و برق و گازمحرومن. وقتی مردم سیستان و بلوچستان به خاطر اینکه سنی هستند تبدیل به محروم ترین استان ایران میشن... همون بهتر که ایران محو بشه تا بلکه این هشتاد میلیون انسان بتونن یه روز خوش ببینن.

تو فکر میکنی تو تهران مشکل نیست میدونه جز آلوده ترین شهر های جهانه میدونی چند روز رو بخاطرش تعطیل میکنن مشهد میدونی چه مشکلاتی داره کانال های روباز شوع سرسام آور سالک و مالاریا دزدی های استان قدس کثیف افغانی های غیر قانونی عراقی های هرزه اظهارات پفیوزی مثل اعلم الهدی و … اون چیزی که برای این حکومت مهمه اصلا ایران نیست شیعیان سوریه و عراق و لبنان و هزار جای دیگست شما اگه خایه مال بیت رهبری باشی ایرانی که سهله مریخی هم باشی سر سفره نفت و گاز ایران میشینی ولی اگه منتقد باشی تیکه تیکه ات میکنن بدون توجه به نژادت در حقیقت ایران امروز از تبعیض مذهبی عقیدتی رنج میبره نه تبعیض نژادی

1 ❤️

2017-04-18 19:14:18 +0430 +0430
نقل از: hot_hami_82
نقل از: JUSTIN99
نقل از: Bozkürt-Az متاسفانه مشکل ما به قول شما اقوام اینه که یه عده تو تهران و سمنان و اصفهان نشستن و بدون این که بدونن تو سایر استان ها چی میگذره از ایران متحدویکپارچه و بعضا تشکیل ایران بزرگ دم میزنن. وقتی حکومت مرکزی برای هویت و زبان مادری تورکها احترام قائل نیست وقتی به کوردها به چشم قاچاقچی و اغتشاشگر نگاه میکنه وقتی مردم خوزستان از ابتدایی مسائل مثل آب و برق و گازمحرومن. وقتی مردم سیستان و بلوچستان به خاطر اینکه سنی هستند تبدیل به محروم ترین استان ایران میشن... همون بهتر که ایران محو بشه تا بلکه این هشتاد میلیون انسان بتونن یه روز خوش ببینن.

تو فکر میکنی تو تهران مشکل نیست میدونه جز آلوده ترین شهر های جهانه میدونی چند روز رو بخاطرش تعطیل میکنن مشهد میدونی چه مشکلاتی داره کانال های روباز شوع سرسام آور سالک و مالاریا دزدی های استان قدس کثیف افغانی های غیر قانونی عراقی های هرزه اظهارات پفیوزی مثل اعلم الهدی و … اون چیزی که برای این حکومت مهمه اصلا ایران نیست شیعیان سوریه و عراق و لبنان و هزار جای دیگست شما اگه خایه مال بیت رهبری باشی ایرانی که سهله مریخی هم باشی سر سفره نفت و گاز ایران میشینی ولی اگه منتقد باشی تیکه تیکه ات میکنن بدون توجه به نژادت در حقیقت ایران امروز از تبعیض مذهبی عقیدتی رنج میبره نه تبعیض نژادی

دادا خودتو ناراحت نکن . نرود میخ آهنی در سنگ. این جدایی طلبا خودشان را به خواب زدند و از خواب هم بیدار نمیشوند. تازه اگر مزدور و گماشته نباشند.

چرا ما نسل نفرین شده ای هستیم چرا روز به روز باید شاهد بدبختی و بیچارگی مردم باشیم ما زمانی یک امپراتوری نبودیم یک کشور نبودیم یک ملت نبودم یک کاخ نبودیم یک پرچم نبودم یک مذهب نبودیم بلکه یک باور بودیم باور ها رو هیچ وقت نمیشد شکست داد اما الان چی؟!

1 ❤️

2017-04-18 19:23:50 +0430 +0430
نقل از: hot_hami_82
نقل از: JUSTIN99
نقل از: hot_hami_82
نقل از: JUSTIN99
نقل از: Bozkürt-Az متاسفانه مشکل ما به قول شما اقوام اینه که یه عده تو تهران و سمنان و اصفهان نشستن و بدون این که بدونن تو سایر استان ها چی میگذره از ایران متحدویکپارچه و بعضا تشکیل ایران بزرگ دم میزنن. وقتی حکومت مرکزی برای هویت و زبان مادری تورکها احترام قائل نیست وقتی به کوردها به چشم قاچاقچی و اغتشاشگر نگاه میکنه وقتی مردم خوزستان از ابتدایی مسائل مثل آب و برق و گازمحرومن. وقتی مردم سیستان و بلوچستان به خاطر اینکه سنی هستند تبدیل به محروم ترین استان ایران میشن... همون بهتر که ایران محو بشه تا بلکه این هشتاد میلیون انسان بتونن یه روز خوش ببینن.

تو فکر میکنی تو تهران مشکل نیست میدونه جز آلوده ترین شهر های جهانه میدونی چند روز رو بخاطرش تعطیل میکنن مشهد میدونی چه مشکلاتی داره کانال های روباز شوع سرسام آور سالک و مالاریا دزدی های استان قدس کثیف افغانی های غیر قانونی عراقی های هرزه اظهارات پفیوزی مثل اعلم الهدی و … اون چیزی که برای این حکومت مهمه اصلا ایران نیست شیعیان سوریه و عراق و لبنان و هزار جای دیگست شما اگه خایه مال بیت رهبری باشی ایرانی که سهله مریخی هم باشی سر سفره نفت و گاز ایران میشینی ولی اگه منتقد باشی تیکه تیکه ات میکنن بدون توجه به نژادت در حقیقت ایران امروز از تبعیض مذهبی عقیدتی رنج میبره نه تبعیض نژادی

دادا خودتو ناراحت نکن . نرود میخ آهنی در سنگ. این جدایی طلبا خودشان را به خواب زدند و از خواب هم بیدار نمیشوند. تازه اگر مزدور و گماشته نباشند.

چرا ما نسل نفرین شده ای هستیم چرا روز به روز باید شاهد بدبختی و بیچارگی مردم باشیم ما زمانی یک امپراتوری نبودیم یک کشور نبودیم یک ملت نبودم یک کاخ نبودیم یک پرچم نبودم یک مذهب نبودیم بلکه یک باور بودیم باور ها رو هیچ وقت نمیشد شکست داد اما الان چی؟!

دادا این به اصطلاح هموطنها را تعصب و بیگانه پرستی کور کرده. من یکی که تصمیم گرفتم که هرجا اینارو دیدم بگم راه بازه و جاده دراز برید همونجا که دوست دارید یک تکه از این مملکت را شبیهش کنید. دوست ندارید به قول آذری ها بودو که وار

باور به اخلاق تمدن غیرت اتحاد و سایر فضایل اخلاقی

1 ❤️

2017-04-18 19:26:00 +0430 +0430

واقعا وحشتناکه مرگ تو این مملکت پیدا نمیشه انگار نه انگار ایران در زمان خسروپرویز ثروتمند ترین امپراتوری کل تاریخ دنیا بوده تازه اون زمان نفت هم نبوده

واقعا ایران اون زمان کجا و الان کجا
ادم شرم میکنه واقعا

امپراتور روم ینی بزرگ ترین قدرت دنیای غرب میامده جلوی پای شاپور و انوشیروان زانو میزده تا حاضر بشه در ازای پرداخت خراج سنگین امپراتوری و سلطنتش رو به رسمیت بشناسه همین تحقیقات رو هم امثال کریستین سن ساسانی پژوه بزرگ انجام دادن و گرنه ایرانی جماعت که تو خط مداحی و عذاداری افتاده

1 ❤️

2017-04-18 19:46:36 +0430 +0430
نقل از: hot_hami_82
نقل از: JUSTIN99
نقل از: Bozkürt-Az متاسفانه مشکل ما به قول شما اقوام اینه که یه عده تو تهران و سمنان و اصفهان نشستن و بدون این که بدونن تو سایر استان ها چی میگذره از ایران متحدویکپارچه و بعضا تشکیل ایران بزرگ دم میزنن. وقتی حکومت مرکزی برای هویت و زبان مادری تورکها احترام قائل نیست وقتی به کوردها به چشم قاچاقچی و اغتشاشگر نگاه میکنه وقتی مردم خوزستان از ابتدایی مسائل مثل آب و برق و گازمحرومن. وقتی مردم سیستان و بلوچستان به خاطر اینکه سنی هستند تبدیل به محروم ترین استان ایران میشن... همون بهتر که ایران محو بشه تا بلکه این هشتاد میلیون انسان بتونن یه روز خوش ببینن.

تو فکر میکنی تو تهران مشکل نیست میدونه جز آلوده ترین شهر های جهانه میدونی چند روز رو بخاطرش تعطیل میکنن مشهد میدونی چه مشکلاتی داره کانال های روباز شوع سرسام آور سالک و مالاریا دزدی های استان قدس کثیف افغانی های غیر قانونی عراقی های هرزه اظهارات پفیوزی مثل اعلم الهدی و … اون چیزی که برای این حکومت مهمه اصلا ایران نیست شیعیان سوریه و عراق و لبنان و هزار جای دیگست شما اگه خایه مال بیت رهبری باشی ایرانی که سهله مریخی هم باشی سر سفره نفت و گاز ایران میشینی ولی اگه منتقد باشی تیکه تیکه ات میکنن بدون توجه به نژادت در حقیقت ایران امروز از تبعیض مذهبی عقیدتی رنج میبره نه تبعیض نژادی

دادا خودتو ناراحت نکن . نرود میخ آهنی در سنگ. این جدایی طلبا خودشان را به خواب زدند و از خواب هم بیدار نمیشوند. تازه اگر مزدور و گماشته نباشند.

میخ آهنی؟سنگ؟مزدور؟گماشته؟
ببین جناب میشه درباره ی این مسائل روزها و ماهها حرف زد ولی مطمئنا هیچ کدوم حرف طرف مقابل رو قبول نمیکنه چون درک متقابلی وجود نداره.
شاید من و امثال من از نظر شما تجزیه طلب و یا هر چیزه دیگه ای خطاب شیم ولی حداقل ما برای رهایی از این رژیم و رسیدن به حقوقمون تلاش میکنیم و مثل بعضیا انتظار نوه ی رضا پالانی رو نمیکشیم و خوشبختانه هرروز به هدفمون نزدیکتر میشیم(دیدم که میگم)
و صحبت آخر اینکه:
aradan qaldırılması iran

0 ❤️

2017-04-18 22:08:00 +0430 +0430
نقل از: Bozkürt-Az متاسفانه مشکل ما به قول شما اقوام اینه که یه عده تو تهران و سمنان و اصفهان نشستن و بدون این که بدونن تو سایر استان ها چی میگذره از ایران متحدویکپارچه و بعضا تشکیل ایران بزرگ دم میزنن. وقتی حکومت مرکزی برای هویت و زبان مادری تورکها احترام قائل نیست وقتی به کوردها به چشم قاچاقچی و اغتشاشگر نگاه میکنه وقتی مردم خوزستان از ابتدایی مسائل مثل آب و برق و گازمحرومن. وقتی مردم سیستان و بلوچستان به خاطر اینکه سنی هستند تبدیل به محروم ترین استان ایران میشن... همون بهتر که ایران محو بشه تا بلکه این هشتاد میلیون انسان بتونن یه روز خوش ببینن.

حقتونه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «