مصاحبه با ٨ مرد درمورد حلقه‌ی کیر

1397/12/29

٨ مرد توضیح می‌دهند که چرا موقع سکس عاشق استفاده از حلقه‌ی کیر هستند

«استفاده از آن باعث ورم نسبی کیرم می‌شود و آن را به شدت حساس می‌کند.»

by: Paisley Gilmour Dec 20, 2018

استفاده از حلقه‌ی کیر نه تنها نعوظ‌تان را بهتر می‌کند بلکه یک سری مزایای جنسی نیز برای پارتنرتان دارد.
با ٨ مرد در مورد این که چرا عاشق استفاده از حلقه‌ی کیر هنگام سکس هستند مصاحبه شده است:

١) تجربه‌ی متفاوتی خواهد بود که می‌تواند هم برای شما و هم پارتنرتان لذت‌بخش باشد. از مدلی که ویبراتور دارد استفاده کنید چون به نظر من بهترین تحریک‌پذیری را دارد. هنوز هم از این اسباب‌بازی جنسی در موقعیت‌های خاصی استفاده می‌کنم و شاید فقط سالی پنج یا شیش بار از آن استفاده کنم.

٢) هنگام استفاده از حلقه‌ی کیر هم من و هم همسرم کلفت‌تر شدن کیرم را حس می‌کنیم، همچنین بعضی از رگ‌های کیرم بزرگ‌تر میشود ولی باید بدانید که استفاده از آن تاثیری روی طول کیرتان نمی‌ذارد. استفاده از حلقه‌ی کیر باعث می‌شود تا سکس طولانی‌تر شود و دیرتر انزال شوم به خصوص وقتی که سریع تلمبه می‌زنم، حس می‌کنم کنترل بیشتری روی خودم دارم و سریع انزال نمی‌شوم که کمک می‌کند تا ارگاسم لذت‌بخش تری داشته باشم.

٣) باعث می‌شود کیرتان سفت‌تر و حساس‌تر شود. من فقط از مدل سیلیکونی برند “durex” استفاده می‌کنم. من همیشه از حلقه‌ی کیر استفاده نمی‌کنم و اکثراً در سکس خشن و BDSM از آن استفاده می‌کنم چون کمک می‌کند تا کیرم در طول سکس راست بماند و شل نشود.

۴) اولین بار از سر کنجکاوی از آن استفاده کردم. یکی از خوبی‌های استفاده از آن این است که باعث کلفت‌تر شدن کیرم می‌شود که دوست دخترم عاشقش است. امتحان کردنش ضرری ندارد ولی از برند آشغالی “durex” که در داروخانه‌ها میفروشند استفاده نکنید، از مدل‌هایی استفاده کنید که در فروشگاه‌های لوازم جنسی می‌فروشند.

۵) من یک حلقه‌ی کیر از سایت آمازون خریدم که از جنس پلاستیک منعطف است و یک ویبراتور کوچک هم برای تحریک چوچوله دارد. دوست‌دخترم عاشق وقتی‌ست که تا ته کیرم را می‌کنم داخل کصش چون چوچوله‌اش با ویبراتور حلقه‌ی کیر تحریک می‌شود. ولی بر عکس خیلی‌ها به نظرم استفاده از آن کمکی به نعوظم نمی‌کند.

۶) استفاده از حلقه‌ی کیر باعث می‌شود تا دیر تر انزال بشم و به خاطر فشاری که به کیرم می‌آورد باعث می‌شود ارگاسم شدیدتری داشته باشم. همانطور که بقیه هم گفتند استفاده از آن کیر را کلفت‌تر و سفت‌تر می‌کند که هم برای شما و به‌خصوص برای پارتنرتان می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و لذت‌بخشی باشد.

٧) من چون سنم بالاست استفاده از حلقه‌ی کیر کمک می‌کند نعوظ کیرم طولانی‌تر و سفت‌تر باشد. هر موقع که حسش را داشته باشم از آن استفاده می‌کنم و تا حالا سه یا چهار بار از آن استفاده کرده‌ام. یکی دیگر از ویژگی‌ های حلقه‌ی کیر این است که باعث می‌شود دیرتر انزال شوم و ارگاسم لذت‌بخش‌تری داشته باشم. من مدل‌های مختلف حلقه‌ی کیر را دارم ولی مدل‌هایی که انعطاف‌پذیرترند را بیشتر استفاده می‌کنم.

٨) من یک حلقه‌ی کیر آلومینیومی ضد زنگ دارم و موقعی که نعوظ هم نیستم به خوبی روی کیرم جا می‌افتد و عاشقش هستم. برای من حلقه‌ی کیر یک نوع زیورآلات محسوب می‌شود و در طول روز هم از آن استفاده می‌کنم و موقعی هم که نعوظ نیستم بدون این که بهم فشاری وارد کند روی کیرم جا می‌افتد و اصلا اذیتم نمی‌کند و موقعی هم که نعوظ هستم با یک فشار ملایم روی کیرم چفت می‌شود. موقع سکس هم به خاطر فشاری که ایجاد می‌کند کیرم کمی ورم می‌کند و باعث می‌شود تا کیرم حساس‌تر و تحریک‌پذیرتر شود و از طرفی همسرم هم عاشقش است و از آن لذت می‌برد.


منبع:

menshealth.com/sex-women/a25643901/what-men-think-of-cock-rings

7281 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-03-20 04:19:06 +0330 +0330

ممنون از اطلاع رسانیت اسکلت حشری عزیز،میشه بگی از کجا میشه تهیه کرد? چند داروخانه سوال کردم اصلا نمیدونستن چیه

1 ❤️

2019-03-20 06:39:05 +0330 +0330

تاحالا در موردش لذت بخش بودن استفاده ازش چيزى نشنيده بودم! فقط تو فيلماى پورن bdsm ديده بودم از همچين چيزى واسه تنبيه و ايجاد درد استفاده ميشه!

مطالب جالب و عجيبى بود ?

1 ❤️

2019-03-20 11:02:41 +0330 +0330

جالب بود. مرسی بابت مطالبت

1 ❤️

2019-03-20 11:05:47 +0330 +0330
نقل از: Roben2000 ممنون از اطلاع رسانیت اسکلت حشری عزیز،میشه بگی از کجا میشه تهیه کرد? چند داروخانه سوال کردم اصلا نمیدونستن چیه

سرچ بزنی "حلقه نعوظ"، به راحتی چن تا فروشگاه اینترنتی برا سفارشش پیدا میکنی.
لینک بخوام بذارم تبلیغ میشه واسشون، پس کون لقشون.


نقل از: not your babe تاحالا در موردش لذت بخش بودن استفاده ازش چيزى نشنيده بودم! فقط تو فيلماى پورن bdsm ديده بودم از همچين چيزى واسه تنبيه و ايجاد درد استفاده ميشه!
مطالب جالب و عجيبى بود ?

گمونم با قفل کیر (cock cage) اشتب گرفته باشیش چون تا جایی که میدونم اونه که واسه مصارف تنبیه و شکنجه و درد در bdsm و بخصوص جلوگیری از نعوظ مورد اسفاده قرار میگیرد. ولی این یکی برعکس اون موجب کمک به نعوظ و تداوم آن نیز میشود و صدالبته که دردی هم به دمبال ندارد.

نمونه‌های قفل کیر (cock cage)

نمونه‌های حلقه‌ی کیر (cock ring)

2 ❤️

2019-03-20 11:08:31 +0330 +0330

کیرمن همین الانشم افسار گسیختست…خخ

0 ❤️

2019-03-21 20:15:57 +0330 +0330
نقل از: Roben2000 ممنون از اطلاع رسانیت اسکلت حشری عزیز،میشه بگی از کجا میشه تهیه کرد? چند داروخانه سوال کردم اصلا نمیدونستن چیه

ميتوني از اورينگ منيفولد هواي تيپ ٢ كه تمام لوازم يدكي هاي خودرو دارن استفاده كني ٤ تا هست ٥ تومان

1 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «