مصاحبه با پورن استارن ها

1392/11/17

مصاحبه با جنا پرسلی

خب چه خبر جنا؟
جنا:من خیلی مشغله دارم.تعداد زیادی فیلم برای کمپانی جولیس جوردن بازی کرده ام و خیلی جالب بود.از آخرین بازی که با شما صحبت کرده ام اولین فیلم بین نژادی ام را با لگسینتون استیل بازی کرده ام.

اوه خدای من…این اولین فیلم بین نژادی(با سیاه پوستان)تو بود؟
جنا:بله…کیر لگسینگتون استیل تا تخم هایش داخل من شد.خیلی جالب بود.

وووه…تاکنون کیری به این بزرگی را تجربه کرده بودی؟
جنا:(می خندد)نه.و در تمام مدت نمی توانستم جلوی عصبی دیده شدن خودم را بگیرم بخاطر غول آسا بودن کیرش. اما وقتی آنجا رفتم او میل جنسی شدیدی داشت و من حتی عصبی تر از قبل شدم.اما وقتی سکس را شروع کردیم و او کیرش را فرو کرد من واقعا مرطوب تر و خیس تر از همیشه بودم.فکر می کنم با توجه به این واقعیت که اولین سکس من با یک مرد سیاه پوست بود خیلی شهوتی شده بودم.و احساس خیلی خوبی داشتم و به محض اینکه کیرش را در من فرو کرد حالت عصبی ام برطرف شد.

این اولین بار بود که با یک سیاهپوست جلوی دوربین یا غیر از آن سکس کردی؟
جنا:بله.اولین بار بود و خیلی واقعی بود.شما تمام مدت می بینید که من انزال می کنم و این 100 درصد واقعی است.

تو در صنعت پورن بخاطر اسکوئرت هایت(انزال شدید زنانه) معروف هستی.چطور شد که فهمیدی چنین استعدادی داری؟
جنا:من تا وقتی وارد صنعت پورن شدم نمی دانستم که می توانم اسکوئرت کنم.هیجده یا نوزده ساله بودم و در یک فیلم با نایک مانینگ بازی می کردم.او شدیدا من را می گایید و من با روش کابوی وارونه روی او نشسته بودم که ناگهان انزال کردم.نمی توانم دقیقا آن را توصیف کنم.اما واقعا احساس بی نظیری بود.من سکس را برای یک دقیقه متوقف کردم چون نمی دانستم دقیقا چه اتفاقی برایم افتاده است اما اطرافیان صحنه فیلمبرداری فریاد زدند:نه…نه…همه چیز اوکی است.تو فقط اسکوئرت کرده ای…خیلی عالیه ادامه بده.بنابراین از آقای نایک مانینگ ممنونم که باعث این اتفاق شد.

آیا این چیزی است که خودت هم به تنهایی می توانی به آن برسی؟
جنا:بله.اگر یک دیلدو (کیر مصنوعی) داشته باشم می توانم.

اووه چگونه؟تکنیک ات برای این کار چیست؟
جنا:من فقط باید با دیلدو داخل کوسم را شدیدا و به طور عمیق بمالم.من نقطه G دارم که وقتی تحریک شود هر چیزی را آزاد می کند!

آیا اغلب خودارضایی می کنی؟
جنا:بله اغلب با هیتاچی.

هنگام خودارضایی به چه چیزی فکر می کنی؟
جنا:من واقعا مجبور نیستم که برای خودارضایی مجلات سکسی را ورق بزنم.چه الان و چه قبلا هر وقت شهوتی بشوم مستقیما سراغ هیتاچی می روم.

تو هم با مردان و هم با زنان سکس می کنی درسته؟
جنا:بله.حس گرایی زنان را دوست دارم و البته هرگز نمی توانم علاقه ام به کیر مردها را کتمان کنم.من عاشق سکس تیری سام هستم.(سکس سه نفره)چون می توانم با هر دو سکس کنم.

حالت مورد علاقه ات در سکس چیست و چرا؟
جنا:من حالت میشنری را دوست دارم به شرطی که پاهایم روی شانه های مرد باشد.زیرا در این حالت مرد می تواند تا عمق کوس فرو کند.

کی بکارت خودت را از دست دادی؟چطور اتفاق افتاد؟
جنا:در سن 17 سالگی و با مردی که از من بزرگتر بود اما کیر کوچکی داشت.این بهترین تجربه جنسی من نبود چون کیرش کوچک بود.پسره دوست یکی از دوستانم بود و من احساس می کردم جذاب است.چون کیرش خیلی کوچک بود درد چندانی نداشتم اما احساس خوبی هم به من نداد.

46747 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2014-02-06 02:46:54 +0330 +0330

مصاحبه با کلی دیواین

اولین تجربه جنسی ات کی بود؟
کلی:در بین دوستانم من آخرین نفر بودم که سکس را تجربه کردم.یک ماه قبل از اینکه 17 ساله شوم اتفاق افتاد.فقط بخاطر حس کنجکاوی سکس کردم.فکر می کنم در اثر فشار دوستانم بود.

برخی از بزرگترین کج فهمی ها در مورد صنعت پورن چیست؟
کلی:برخی فکر می کنند پورن استارها آدمهای وحشتناکی هستند و اینکه دخترانی که وارد این صنعت می شوند قبلا مورد تجاوز قرار گرفته اند و اینکه همه ما مشکل اعتیاد داریم و بی سواد هستیم و به طور کلی افراد بی خاصیتی هستیم.بله…افرادی وجود دارند که درخور این توصیفات هستند.اما افراد سالم هم در صنعت هستند.پورن استارهایی هستند که فقط عاشق سکس و پول هستند و مانند هر فرد دیگری در جهان دوست دارند کاری را انجام بدهند که آنها را خوشحال می کند.برخی دختران به صنعت پورن می آیند تا پول جمع کنند و بعد از صنعت بیرون بروند و پولشان را خرج کالج بکنند.زنهای موفقی بین پورن استارها وجود دارند که نیاز مالی ندارند و فقط برای سرگرمی وارد صنعت شده اند.رسانه ها متاسفانه فقط جنبه تاریک و منفی قضیه را به مردم نشان می دهند و مردم هم دوست دارند همین شایعات بی اساس را بشنوند.

به غیر از افرادی که با آنها فیلم بازی کرده ای دوست داری با چه کسی سکس کنی؟
کلی:مایکل اوباما!

هر کسی دوست دارد سکس کند و پورن استار باشد اما در ذهنشان همیشه درباره آنچه والدین شان در مورد بچه خود فکر می کنند نگرانی دارند.آیا والدینت در مورد شغل تو چیزی می دانند؟اگر چنین است چه برخوردی نشان دادند؟
کلی:بله می دانند.من هرگز نمی توانستم در مورد چنین چیزی برای مدت طولانی به آنها دروغ بگویم.(می خندد)مادرم فکر می کند این کار جالب است و پدرم فقط می خواهد من خوشحال باشم.

آیا چیزی وجود دارد که نخواهی در فیلمها انجام دهی اما در زندگی شخصی ات انجام دهی؟
کلی:من قبلا معمولا ارتباط چشمی و بوسیدن را جلوی دوربین دوست نداشتم زیرا این کار در یک سکس بدون احساس برایم سخت بود.من همیشه یک شریک جنسی در زندگی شخصی ام داشتم وفقط با کسانی سکس می کردم که با آنها ارتباط عاطفی داشتم. اما حالا دیگر با خودم و احساساتم راحت هستم.من می توانم در خانه معاشقه انجام دهم و جلوی دوربین هم سکس داشته باشم.حالا دیگر ارتباط چشمی را جلوی دوربین هم دوست دارم.

1 ❤️

2014-02-06 02:48:11 +0330 +0330

گفتگو با ترا پاتریک

آیا در مورد کاری که انجام می دهی تاکنون احساس بدی داشته ای؟

ترا:نه.هیچ چیز زشتی درباره شغلم وجود ندارد.من مزد کارم را می گیرم و این مسئله نه من و نه اطرافیانم را آزار نمی دهد.من مانند هر بچه ی دیگری بودم که می خواست ازدواج کند و از خانه برود.تا وقتی که درگیر یک رابطه نامناسب شدم.من مسیر زندگی ام را تغییر دادم و الان خیلی خوشحالتر هستم.

جدا؟آیا تو و دختران دیگر واقعا از شغلتان لذت می برید؟

ترا:هیچکدام از ما به طور تصادفی وارد این صنعت نشدیم.منظورم این است که همه ما سکس را درک کردیم قبل از اینکه صنعت پورن را درک کنیم.و سکس چیزی است که همه ما خیلی زیاد از آن لذت می بریم.خیلی بیشتر از زنان عادی.اخیرا در یک فیلم لزبین که بازی می کردم خارج از صحنه دختر به من گفت:می دونی…اگه می خوای می تونی مشتت را در کوسم کنی.بنابراین بله…ما وحشی و در حد زیادی شهوتی هستیم.و من فقط می توانم در مورد خودم صحبت کنم اما هر جیغ و آه و اوهی 100 در صد واقعی است.

چطور به خانواده ات خبر دادی که وارد صنعت پورن شده ای؟

ترا:در یک روز کریسمس به پدرم گفتم.واقعا کار سختی بود.او می دانست که من در مدلینگ کار می کردم و آن را کار خوبی می دانست.اما خواهر کوچکترم وقتی فهمید که من را در یک مجله دید.او با دوست پسرش بود و آن پسر من را در مجله دیده بود و به او گفته بود:این خواهرت است؟.و بعد خواهرم مرا صدا زد و گفت:این تو هستی ؟.دختر بیچاره.شک زده شده بود.

بهترین چیز در صنعت سرگرمی های بزرگسالان چیست؟

ترا:من لحظه های شیرینی که داشته ام را بیاد می آورم.در سال 2000 در شهر کاناس در فستیوال پورن بودم و روی فرش قرمز قدم گذاشتم و رگباری از فلشهای دوربینهای عکاسی از من عکس می گرفتند.کل جمعیت اسم من را فریاد می زدند و من فکر می کردم که کارم را درست انجام داده ام.این حقیقت را دوست دارم که در کشورهای زیادی بوده ام و در مکانهای شگفت انگیز زیادی فیلم بازی کرده ام.من روی کوههای آتشفشان و کنار ساحلها و زیر آبشارها سکس کرده ام.تنها جایی که باقی مانده سکس در اهرام مصر است.

آیا شخصیت حکمفرما داری؟

ترا:هنگامی که در یک فیلم لزبین هستم دوست دارم کنترل داشته باشم.اما با مردها دوست دارم فرمانپذیر باشم.دوست دارم مطیع باشم و اجازه دهم مرد من را بگیرد و کنترل کند.مغزم به من می گوید که سکانسهای ملایم را ترجیح می دهم اما قلبم می گوید که سکس خشن را دوست دارم.

بیشترین صدمه و آسیب در صنعت پورن چیست؟

ترا:برای ما دخترها در پاهاست.روش کابوی وارونه حرکتی است که واقعا شما را تحریک می کند.اما روز بعد دردناک خواهد بود.

خنده دارترین لحظه ای که حین فیلمبرداری داشته ای چه بوده است؟

ترا:یک بار در فرانسه بودیم و در خانه مردی فیلمبرداری می کردیم به شرط آنکه قبل از آمدن زنش از آنجا برویم.اما نتوانستیم به موقع تمام کنیم و زن صاحب خانه وسط فیلمبرداری وارد خانه شد.او از خود بیخود شد و به طرف آشپزخانه دوید و یک چاقو و یک چکش برداشت و در حالیکه ما به طرف اتوبوس فرار می کردیم دنبالمان دوید.او در جاده به دنبال ما می دوید و چکش اش را مانند ورزشکاران پرتابگر وزنه در هوا تاب می داد.خیلی خنده دار بود.

2 ❤️

2014-02-06 02:49:39 +0330 +0330

مصاحبه با الکسیس تگزاس

روش مورد علاقه ات برای رسیدن به ارگاسم چیست؟

الکسیس:روش مورد علاقه ام برای اینکه انزال کنم این است که در حین سکس کوسم خورده شود.درست مثل سکس گروهی با یک مرد و زن دیگری که کوسم را بخورد.هیمممم.تاکنون این بهترین روش بوده است.در خانه و زندگی شخصی ام من از روش کابوی لذت می برم.چون می توانم وضعیت را کنترل کنم و می دانم چه کنم که انزال کنم.

مطمئنا تو بخاطر کون ات معروف هستی.اما من خیلی علاقه دارم که بدانم آیا برای خودت هم کونت قسمت مورد علاقه بدت است یااین چیزی است که رسانه ها بیشتر از آن چیزی که خودت اهمیت می دهی به آن می پردازند؟

الکسیس:البته می دانید که من کون بزرگ خودم را خیلی دوست دارم.کونی که باعث پیشرفت خیلی زیاد من در این صنعت شده است.اما من سینه هایم را هم دوست دارم که بارها مورد چشم پوشی قرار گرفته اند.فکر می کنم سینه هایم بخش مورد علاقه بدنم برای خودم باشد.

آیا قبل از اینکه در فیلمهای پورن سکس آنال بازی کنی در زندگی خصوصی ات زیاد انجام می دادی؟

الکسیس:نه.هیچ سکس آنالی قبل از آن انجام نداده بودم.من اگر چیزی را از قبل نشناسم عصبی می شوم و انجام آن برایم تابو می شود.اما وقتی آن کار را انجام می دهم می بینم که به آن بدی که قبلا فکر می کردم نبوده است.

پس بالاخره یاد گرفتی که چگونه از آن لذت ببری.درست است؟
الکسیس:بله.هر چه فیلمهای بیشتری بازی کردم بیشتر از سکس آنال لذت بردم.

آیا اکنون در زندگی خصوصی ات زیاد سکس آنال انجام می دهی؟
الکسیس:صد در صد.البته زمان مشخصی ندارد.اما خیلی بیشتر از قبل شده است.

در مورد سکس با سیاه پوست ها چه نظری داری؟
الکسیس:خیر.این کار را نمی کنم.سکس گروهی با مردان انجام نمی دهم.بیشتر فیلمهایم یا دوختر-یک مرد یا یک دختر-یک مرد است.البته با دو مردهم فیلم بازی کرده ام.امامن یک بازیگر احساسی هستم.من واقعا دوست دارم از کسی که با او بازی می کنم لذت ببرم.اگر تعداد زیادی کیر مقابلم باشد نمی توانم روی کاری که می خواهم انجام دهم تمرکز کنم.لذت بردن از سکس و ساک زدن کیر در یک زمان واقعا کار مشکلی است.

در زمانی که به دبیرستان می رفتی آیا برای همکلاسی ات یک دختر سکسی محسوب می شدی؟

الکسیس:من واقعا نمی دانم.من در سن 17 سالگی بکارت خودم را از دست دادم و این کار کم و بیش بخاطر کنجکاوی بود.تقریبا هر دختری برای اولین بار این کار را از روی کنجکاوی انجام می دهد.من و دوست پسرم در یک خانه ویلایی بودیم و سکس را تجربه کردیم.

من داستان عجیبی از دوران دبیرستان تو شنیده ام که دوست دارم بدانم تایید می کنی یا رد می کنی.من شنیده ام که تو به همکلاسی های پسرت آموزش می دادی که چطور با یک دست سینه بند زنها را باز کنند.درست است؟

الکسیس:بله درست است.من دختری بودم که همیشه تعداد زیادی دوست پسر داشتم.و همیشه فکر می کردم که وظیفه من است که به آنها آموزش بدهم و آنها را آپ تو دیت کنم.بنابر این یک شب در یک پارتی به آنها این کار را آموزش دادم. در عوض اینکه همه آنها کیرهایشان را به من نشان بدهند.!

اوووه…این اتفاق قبلِ از دست دادن باکرگی ات اتفاق افتاد یا بعد از آن؟
الکسیس:فکر کنم بعد از آن.البته این کار را برای سرگرمی خودم انجام دادم نه بخاطر جنبه جنسی آن.

تو گفته ای که هنگام سکس با دخترها خیلی وسواسی و دقیق هستی.آیا در زندگی شخصی ات هم با دخترها سکس می کنی و اگر چنین است آیا آنجا هم وسواس داری؟

الکسیس:در زندگی خصوصی ام با دخترها سکس می کنم و وسواس هم دارم.من تا آن اندازه که خودم دوست دارم دخترها را به خانه ام نمی برم چون خیلی وسواسی هستم.فکر می کنم این مسئله بخاطر صنعت پورن باشد.من با زیباترین افراد خوابیده ام و نمی خواهم همه چیز را خراب کنم.

خب…تو فیلم "دیواینس"را بازی کرده ای.با سه تا از زیباترین پورن استارهای زن.چه نظری داری؟

الکسیس:بله.با تیگان پرسلی و اوا انجلینا و سانی لیون.واقعا هات بود.همچنین من فیلم"دیواینس 2" را هم بازی کردم که برای من خیلی جالب بود زیرا اولین بار بود که باعث شدم یک دختر یعنی سانی لیون مقابل دوربین انزال کند.(اسکوئرت).به علاوه اینکه سانی گفت او هرگز قبلا در زندگی اش انزال نکرده بود و من واقعا احساس افتخار و غرور کردم.

خودت چطور؟انزال می کنی؟
الکسیس:بله.ادعا نمی کنم که یک اسکوئرتر (دختری که زیاد انزال می کند) هستم و خودم نمی توانم به تنهایی این کار را بکنم.اما به طور تصادفی وقتی واقعا اوضاع عالی باشد اتفاق می افتد.

1 ❤️

2014-02-06 02:50:51 +0330 +0330

مصاحبه با فونیکس ماری

سوالی از تو می پرسم که همه می پرسند.چطور وارد صنعت پورن شدی؟

فونیکس:من دروغگو نیستم.من هم مانند هر دختر دیگری که وارد صنعت پورن می شود بودم.من شنیدم که پول خوبی می دهند.واقعا خوب.من سکس را دوست دارم و همیشه سکسهای زیادی با کسانی که با آنها رابطه داشته ام انجام می دادم.بنابراین من فکر کردم که با انجام سکس پول خواهم گرفت.پس وارد صنعت شدم.اولین فیلمم را با “وودو” در فیلم "برند نیو فیسیس 2"برای کمپانی وی وید بازی کردم که کارگردان آن "بی اسکو"بود.

من عاشق وودو هستم.او یکی از پورن استارهای مورد علاقه من است.کار با او چطور بود؟

فونیکس:برای من اولین فیلمم خیلی جالب بود.من آنجا رفتم و کارگردان به من گفت که ما برای تو روشهای میشنری …کابوی…وارونه…و داگی را در نظر گرفته ایم.و من گفتم وارونه چیست؟کابوی چیست؟من روش داگی را بلدم و میشنری هم به گونه ای است که من روی کمرم دراز می کشم درسته؟من هیچ اطلاعی نداشتم.مانند عروسک کوچکی بودم که به اطراف پرتاب می شود.من دروغ نمی گویم.کیر وودو خیلی بزرگ است.ولی تجربه خوبی بود.وودو و اسکو باعث شدند احساس مخصوصی داشته باشم.و من از انجام آن لذت بردم و از من پرسیدند آیا می خواهم در فیلم دیگری شرکت کنم و من گفتم بله.با بازی کردن در این فیلمها چیزهایی از خودم یادگرفتم که هرگز نمی دانستم.من نمی دانستم که سکس آنال را دوست دارم.نمی دانستم که دوست دارم گلویم را بفشارند یا به صورتم سیلی بزنند.اینها چیزهایی است که اگر شما فیلم پورن تماشا کنی از آنها مطلع هستی.اما من قبل از آن فیلم پورن تماشا نمی کردم.

به نظر می رسد خیلی از شغلت راضی هستی.آیا چیزی هست که نخواهی در صنعت پورن انجام دهی؟

فونیکس:اگر بخواهم صادق باشم تاکنون بدون دوربین سکس دابل پنتریشن (از کون و کوس همزمان) انجام نداده ام.اولین سکس دابل من جلوی دوربین بوده است.من هنوز در زندگی شخصی ام با دو مرد همزمان سکس نکرده ام.نمی دانستم که ممکن است روزی جلوی دوربین سکس دابل انجام دهم.اما انجام دادم و خوب بود.من طرفدار سکس گروهی دهانی نیستم.من هرگز نمی خواهم با کسانی سکس کنم که با آنها رابطه عاطفی ندارم.در سکس گروهی دهانی هر چه قدر تعداد کیرها بیشتر باشد من بیشتر احساس می کنم که اجازه داده ام صورتم زباله دان آب کیر مردها باشد! متوجه هستید؟عجیب است اما من خصوصیات مردها را می دانم.من سایز کیر مردها و اینکه کیرشان به چه سمتی خم می شود و آنچه دوست دارند و آنچه دوست ندارند را می دانم.بسیار خوب است اگر من و چهار مرد بتوانیم با هم رابطه حسی برقرار کنیم.اما اینکه من انجا بنشینم و اجازه بدهم مردها روی من انزال کنند…نه من این گونه نیستم.نمی توانم.احساس پوچی می کنم.

3 ❤️

2014-02-06 02:53:10 +0330 +0330

مصاحبه با آلتا اوشن

قبل از اینکه پورن استار شوی چکار می کردی؟
آلتا:دانشجو در رشته اقتصاد بودم.

پورن استارهای محبوبت در آمریکا چه کسانی هستند.
آلتا:دوست دارم با کیران لی… اسکات نیل …دنی مونتین… شین دیازل…تونی دی سرجیو و مصدر مارکوس کار کنم.

به نظرت زیباترین پورن استارها در اروپا چه کسانی هستند؟
آلتا:آلسکا دیاموند…آنجلیکا بلک…تارا وایت.

من دیده ام تو در فیلمهای آنال زیادی کار کرده ای.آیا به طور خاص کار کردن در این فیلمها را بیشتر دوست داری؟

آلتا:من همیشه قبل از شروع فیلمبرداری فیلمهای آنال خیلی می ترسم اما وقتی فیلمبرداری شروع می شود آرام می شوم.در زندگی شخصی ام هم سکس آنال را دوست دارم.

بهترین روش برای این که انزال کنی چیست؟
آلتا:آنال و دابل واژن(دو کیر در کوس)

آیا برای دخترانی که تازه وارد صنعت پورن شده اند توصیه ای داری؟
آلتا:همیشه تست پزشکی مرد را چک کنند.

تو یکسری جراحی پلاستیک در سالهای قبل داشته ای که موفق آمیز بوده است.کجاهای بدنت را جراحی پلاستیک کرده ای؟

آلتا:دماغ و لبها و سه بار هم سینه هایم.

1 ❤️

2014-02-06 02:54:28 +0330 +0330

گفتگو با آسا آکیرا

دوست داری جلوی دوربین بیشتر چه نوع سکسی انجام دهی؟

آسا:مطمئنا و بدون هیچ سوالی سکس دابل پنتریشن.(سکس همزمان از کون و کوس با دو مرد ).این نوع سکس حس خیلی جالب و خوبی به من می دهد.

چگونه این را فهمیدی؟
آسا:در فیلم “فرست اینستیبل” اولین سکس آنال خودم را اجرا کردم.قبل از اینکه فیلمبرداری شروع شود قرار بود فقط سکس از کوس با دو مرد داشته باشم.اما من اجرای خیلی خوبی با آن دو مرد داشتم و در اوج شهوتی که در حین انجام سکس داشتم ناگهان گفتم:“همین الان فرو کن توی کونم.” و بعد از آن بود که متوجه شدم در حال انجام سکس دابل پنتریشن هستم.اگر این اتفاق نمی افتاد شاید هرگز سکس دابل انجام نمی دادم زیرا از انجام آن می ترسیدم.

اووه وحشتناک است!..آیا یکی از مردان اشتباهی کیرش را در کونت فرو کرد؟

آسا:نه.من خیلی شهوتی شده بودم.خودم به او گفتم بکن داخل کونم.

اووه پسر…این اتفاق فقط زمانی می افتد که واقعا شهوتی شده باشی.
آسا:بله من واقعا شهوتی شده بودم.

در حین فیلمبرداری یک مرد باید چه کارهای انجام دهد تا تو را دیوانه کند؟!

آسا:من همه کارهای عادی مثل با دست گلو گرفتن یا در کونی زدن و چیزهای دیگر را دوست دارم.

آیا مالیدن سینه هایت را دوست داری؟
آسا:سینه هایم نه.چون آنها مصنوعی هستند و می ترسم که بترکند!نمی دانم که آیا این ترس منطقی است یا نه.

مالیدن کون چطور؟مثلا انگشت کردن در کونت را دوست داری؟
آسا:بله دوست دارم.

2 ❤️

2014-02-06 02:56:31 +0330 +0330

مصاحبه با جنا هیز

از چه چیزی در صنعت پورن خوشت می آید و از چه چیزهایی بدت می آید؟

جنا:من عاشق این هستم که با افراد زیادی سکس می کنم و رویاهایم را تحقق می بخشم و با این وجود سالم می مانم.در غیر این صورت اگر وارد صنعت پورن نمی شدم احتمالا به کلوپها می رفتم و با افراد مختلف سکس می کردم.چه کسی می داند که در آن صورت ممکن بود چه بیماریهایی بگیرم.

من متنفرم از این دخترهای 18 ساله ای که به صنعت پورن می آیند و نمی دانند دارند با زندگی شان چه می کنند…و افرادی وجود دارند که این دختران را به صنعت پورن هل می دهند.و این دختران زندگی شان را خراب می کنند چرا که در مورد آنچه انجام می دهند مطمئن نیستند.باعث تاسف است که این دختران چنین می کنند.من دخترانی دیده ام که با مردان سکس دابل (کوس و کون همزمان با دو نفر) انجام می دهند در حالیکه هنوز تجربه سکس معمولی را به اندازه کافی ندارند.

من چیزهایی خوانده ام که این دختران در بعضی فیلمها کتک می خورند!این کار چه معنی ای دارد؟؟من خودم فیلمهای سکسی خشن بازی کرده ام.من دوست دارم گلویم را با دست به آرامی فشار دهند…موهایم را بکشند و تا حدودی با القاب توهین آمیز صدایم کنند.اما کتک زدن و شاشیدن و ریدن روی خودم را به هیچ وجه تحمل نمی کنم.

چند سوال کوتاه.چه کارهایی شهوتی ات می کند؟

جنا:خوردن کوس و ساک زدن کیر

از چه صدایی خوشت می آید؟

جنا:صدا؟!!چه سوالهای سختی می پرسید.نمی دانم…صدای ریخته شدن آب کیر دوست پسرم روی کونم.(می خندد)

از چه صدایی متنفری؟

جنا:این که بگوید:اووه نه عزیزم…من خیلی خسته ام.

3 ❤️

2014-02-06 02:58:33 +0330 +0330

مصاحبه با کلسی میچائیلس

در حالیکه رشد می کردی و بزرگ می شدی آیا یک دختر بی پروا بودی؟

کلسی:درواقع من دختر خوبی بودم.من یک دختر لوس بچه ننه ی شیرین بودم.مادربزرگ و پدربزرگم برایم چیزهای زیادی می خریدند.والدینم خیلی خوب از من مراقبت می کردند.سپس وقتی 16 ساله شدم فیلمهای پورن پدرم را در خانه پیدا کردم و تماشا کردم.من دوبار از خانه فرار کردم.در سن 15 سالگی قرار گذاشتن و سکس را شروع کردم.این زمانی بود که مسئله پیچیده شد.پدرم دوست نداشت با دوست پسرم ملاقات کنم و در نتیجه باعث فرار من از خانه می شد.

آن پسر کی بود؟

کلسی:او پسری در دبیرستان مان بود.او از من بزرگتر بود.من در کلاس هشتم بودم و او سال آخری بود.ما با هم در یک گروه آهنگ سازی بودیم.

به پسران بزرگتر از خودت بیشتر علاقه داری؟

کلسی:اووه…بله.همیشه.همین الان هم دوست پسرم 4 سال از من بزرگتر است.خارج از صنعت پورن بی پرواترین کاری که تاکنون انجام داده ام یک سکس گروهی با دخترها بوده است.یک سکس گروهی با دختران آکادمی کریستین.برای تولد 17 سالگی ام یک جشن برگزار کرده بودیم.ما در حال انجام یک بازی به نام "حقیقت یا جرات"بودیم.ما کارتهایی را خریده بودیم.مثلا روی کارتها نوشته بود:شخص سمت چپ خود را ببوسید.از این قبیل کارها که جرات می خواهد.هر چه از بازی کردن مان می گذشت بیشتر و بیشتر صمیمی می شدیم.ناگهان به جایی رسیدیم که همگی لخت شده بودیم و رفتیم وسایل جنسی آوردیم و…

آیا افرادی که در دبیرستان با آنها همکلاس بودی وقتی فهمیدند پورن استار شده ای تعجب کردند؟

کلسی:من همیشه ایمیل و تلفنهای زیادی از آنها دریافت می کنم.از دخترهای همکلاسی ام ایمیل هایی دریافت کرده ام مبنی بر اینکه من همیشه یک هرزه بودم و آنها خوشحالند که من از شهر آنها (لینکولن) رفته ام.پسرها هم مثلا ایمیل زده اند که “هی تو الان یک پورن استار هستی.آیا یادت می آید که چگونه روی نیمکت آخر کلاس گاییدمت؟”.(می خندد).و دوست پسرم این ایمیل را خواند و گفت"این چی میگه؟".اما من گفتم یادم نمی آید.از این موارد زیاد بوده است.(می خندد).بنابراین پسرهای همکلاسی ام از این کار من خوششان آمده.در مورد دخترها…خب برخی از آنها از این کار من خوششان آمد و گفتند جالب به نظر می رسد.اما بعضی از آنها مانند جنده های حسود هستند و از من متنفرند.

1 ❤️

2014-02-06 03:01:43 +0330 +0330

مصاحبه با نیکی بنز

آیا سکس آنال را در زندگی شخصی ات دوست داری؟

نیکی:زیاد انجام نمی دهم.چون هر مردی از آن خوشش نمی آید.من فکر می کنم کوس برای سکس مناسب تر است.اما در برخی شرایط مزاجی می توانم از فرو رفتن یک کیر در کونم لذت ببرم.

سکس خشن یا سکس آرام؟

نیکی:من ترکیبی از آنها را دوست دارم.من سکس خشن را دوست دارم اما باید برای آن آماده شده باشم می دانی؟من نمی توانم به یکباره سکس خشن را انجام دهم.بنابراین به هردو نیاز دارم.

اگر دوست پسرت از تو بخواهد در یک مکان عمومی برایش ساک بزنی این کار را می کنی؟

نیکی:اووه لعنتی…بله…من عاشق این کارم.یکبار داشتم کیر پسری را در حالیکه رانندگی می کرد ساک می زدم.او مقدار زیادی انزال کرد و من نمی توانستم این همه آب کیر را در دهانم نگه دارم.بنابراین مجبور شدم از پنجره آنها را به بیرون تُف کنم و همه اش روی یک طرف ماشین ریخت و پخش شد.

عجب!!

نیکی:بله.پسره از این کار بدش آمد زیرا مردها دوست ندارند آب کیرشان این گونه همه جا پخش شود.

نه ما بدمان نمی آید.

نیکی:شما خارق العاده اید.اما من هم سکس و آب کیر و ساک زدن را خیلی دوست دارم.

4 ❤️

2014-04-02 14:53:40 +0430 +0430

کارت عالی بود پسر
کاش تصویری با زیر نویس بور

0 ❤️

2014-04-02 15:09:13 +0430 +0430

باحال بود. خسته نباشی :D

0 ❤️

2014-04-02 15:41:50 +0430 +0430

[quote=سیاوش بد]بسیار خوب است اگر من و چهار مرد بتوانیم با هم رابطه حسی برقرار کنیم.اما اینکه من انجا بنشینم و اجازه بدهم مردها روی من انزال کنند…نه من این گونه نیستم. نمی توانم.احساس پوچی می کنم.[/quote]
هم خدا رو می خواد هم خرما رو 8}

0 ❤️

2014-04-02 15:50:14 +0430 +0430

عالى بود دستت مرسى

0 ❤️

2014-04-02 16:01:18 +0430 +0430

داداش خیلی ممنون از کار قشنگی که انجام دادی من که لذت بردم بدون تعارف یکی از تایپیک های منحصر به فرد و جالبی بود که توی این مدت از شهوانی دیدم

1 ❤️

2014-04-02 16:43:01 +0430 +0430

عالی بود ممنون ,

0 ❤️

2014-04-02 17:19:32 +0430 +0430

مرحبا به اين نوآوري و سليقه‌اي که شما به خرج داديد.بابت سليقه‌تون بهتون تبريک مي‌گم.
برعکس يک سري کاربرا که فقط مطالبي رو کپي - پيست مي‌کنن و بدون هيچ ويرايش و تنظيم لازمي اونها رو در تاپيکهاشون ميذارن، ولي شما در نهايت دقت و سليقه اين تاپيک رو نوشتين، که باعث شد تا آخرين مصاحبه رو با دقت بخونم.
برام جالب بود که تابوهاي عجيبي که ما داريم و اونها چقدر راحت درباره‌اش بحث مي‌کنن. تفاوت جهان اول و جهان سوم رو واقعا ميشه ديد.

1 ❤️

2014-04-05 07:42:22 +0430 +0430

أحسنت واقعا عالي بود دمت كرم خسته نباشي

0 ❤️

2014-07-11 03:45:55 +0430 +0430

واقعا ازت ممنونم ، کارت عالی بود. چشم مردم خرافات زده را باز کردی. ممنون از صداقتت در ترجمه . موفق باشی

0 ❤️

2014-07-11 08:37:58 +0430 +0430

محشر بود. کاش چند صحنه هم از سکسشون میذاشتی

0 ❤️

2014-07-12 01:31:20 +0430 +0430

دمت گرم خسته نباشی

0 ❤️

2014-07-12 01:49:34 +0430 +0430

خسته نباشی خوب بود
از کجا اوردی این اطلاعات رو؟؟

0 ❤️

2014-07-12 03:16:49 +0430 +0430

طرف پورن استار شده جلوی دوربین مقابل همه دنیا داره گاییده میشه اون وقت میگه وقتی بابام فهمید چیزی نگفت و فقط میخواست من خوشحال باشم… ایول به این فرهنگ بالاشون واقعا بیشتر از حرفاشون از فرنگشون خوشم اومد ? clapping

0 ❤️

2014-07-28 16:25:31 +0430 +0430

ای کاش یکم انصاف داشتی میگفتی منبعش از فیسبوکه با نام پورن استارز

0 ❤️

2014-07-29 21:45:42 +0430 +0430

خیلی عالی بود ممنون

0 ❤️

2014-07-30 08:02:10 +0430 +0430

مصاحبه با انجل ویکی

چطور و کی تصمیم گرفتی پورن استار شوی؟
انجل:در واقع به طور طبیعی اتفاق افتاد.از بچه گی موزیک و هنر مطالعه می کردم.آواز خواندن…رقص…تئاتر…به علاوه من عاشق رقابت …برنده شدن…بدن نمایی و شهرت بودم.بنابراین پورن راه خوبی بود که بتوانم مهارتهایم را نشان بدهم…آن کاری که دوست دارم را انجام بدهم و بدنمایی کنم.رئیس خودم باشم…سفر کنم و با افراد جدید ملاقات کنم…چیزهای جدید انجام دهم و یاد بگیرم.

نظر والدین و دوستانت در مورد شغلت چیست؟
انجل:من خانواده ای ندارم.آنها را ترک کرده ام.اما همه ی دوستانم این موضوع را پذیرفته اند.من هنوز هم همان شخصی هستم که قبل از ورودم به پورن بودم.شما باید زندگی شخصی ات را از زندگی کاری ات جدا کنی.ضمن اینکه من فکر می کنم اگر کسی شما را دوست داشته باشد و بخواهد با شما باشد توجهی به شغل شما نمی کند.و اگر کسی با این مسئله مشکل دارد؟…خب او دیگر دوست من نخواهد بود.من نمی خواهم اطرافم را افراد بد و کسانی که پر از حسادت و تنفر و عدم درک هستند فرا بگیرد.

اخیرا سکس آنال هم بازی کرده ای.آیا هیچ فانتزی و تخیل جنسی وجوددارد که دوست داشته باشی در فیلمهایت بازی کنی؟
انجل:من تقریبا همه نوع سکس بازی کرده ام.آنال…دابل پنتریشن …سکس گروهی…سکس با مردان ژاپنی و سیاه پوستها…سکس فتیش و سکس خشن.گاهی برده بوده ام و گاهی سلطه گر!.تمام فانتزی های جنسی که داشته ام را در فیلمهایم یا در زندگی شخصی ام تجربه کرده ام.

محدودیتهایت چیست؟چه کارهایی را هرگز در فیلمهایت انجام نمی دهی؟
انجل:من خوردن آب کیر…سکس دابل آنال و دابل واجینال (دو کیر همزمان در کون یا در کوس) و سکس بسیار خشن انجام نمی دهم.

بین سکس با مردان و زنان کدامیک را ترجیح می دهی؟
انجل:هر دو جذابیتهای خاص خود را دارند.با دخترها معمولا سکس آرامتر و ملایم تر است.معمولا لمس کردن و بوسیدن و نوازش کردن است.ما آنچه که طرف مقابل دوست دارد را می دانیم و با هم صمیمی تر هستیم.من دوست دارم سلطه گر باشم.با او بازی کنم و لیسش بزنم و آنچه که ارضایش می کند را انجام دهم.ولی با مردان ممکن است سکس گروهی وحشیانه یا سکس ملایم صورت گیرد.ممکن شخصی سلطه گر باشد یا تحت سلطه.قدرت مردانه هم جذابیتهای خاص خودش را دارد.بنابراین فکر می کنم سکس با مردان را بیشتر دوست دارم.

چه نوع حالتی را در سکس ترجیح می دهی؟
انجل:حالتهایی که در بالا قرار گرفته باشم تا بتوانم آنچه دوست دارم را انجام دهم.و همچنین حالت میشنری با کون بالا آمده!.این دو بهترین حالاتی هستند که می توانم کلیتوریس ام و نقطه ی جی و دیواره های واژن ام را تحریک کنم.

و بعد از اتمام فیلمبرداری…هنوز فکر می کنی که دوست داری با خودت بازی کنی؟(خودارضایی کنی)
انجل:من سر فیلمبرداری خیلی لذت نمی برم.بعضی وقتها حالتهای سکس ناراحت کننده است و لذت بخش نیست.اما در زندگی شخصی ما پورن استارها مثل افراد عادی هستیم.و چون من یک فرد خیلی حشری هستم اغلب دوست دارم خودارضایی کنم.

1 ❤️

2014-07-30 08:05:17 +0430 +0430

بسیار زیبا موفق باشید

0 ❤️

2014-07-31 08:29:15 +0430 +0430

به نظرم یکی از بهترین پست های سایت همین پسته
جاش واقعا خالی بود ای کاش مصاحبه های بیشتری میشد بزاری …
اگه میتونی کلیپ هایی از پشت صحنه پورن استار های معروفم بزار اونم جاش خالیه
دمت گرم

0 ❤️

2014-08-01 08:15:25 +0430 +0430

[quote=سیاوش بد]محدودیتهایت چیست؟چه کارهایی را هرگز در فیلمهایت انجام نمی دهی؟
انجل: خوردن آب کیر[/quote]
جنده ای که آب کیر نخوره به درد جرز دیوار می خوره حالا حسابشو بکن طرف پورن استار هم باشه mosking

0 ❤️

2014-08-03 10:04:53 +0430 +0430

خیلی خیلی ممنونم
بسیار زیبا بود**

0 ❤️

2014-09-09 09:10:48 +0430 +0430

بالاخره بعد از مدتها شاهد یه چیز جدیدی توی شهوانی بودیم

0 ❤️

2014-09-14 15:07:42 +0430 +0430

عالی بیست

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «