مصاحبه با ۴ نفر درمورد فوت‌فتیشیسم

1398/02/01

۴ نفر درمورد تمایلشان به پاها سخن می‌گویند

«فوتجاب (مالش کیر با پاها) فوق‌العاده‌ست، ولی این تنها کار لذتبخش با پاها نیست.»

by RACHEL HILLS & CARINA HSIEH Oct 3, 2018

در بین تمایلات جنسی خارج از عرف (فتیش) تمایل جنسی به پاها (فوت‌فتیش / FootFetish) یک علاقه‌ی کلاسیک به شمار می‌آید. این علاقه اینقدر در مباحث مختلف مطرح شده که اکثر مردم راجع به آن شنیده‌اند. ولی هنوز اینقدر مقام بالایی در بین فتیش‌ها دارد که متفاوت و سنت‌شکن باشد و بتواند لذت چشیدن میوه‌ی ممنوعه را به شما هدیه کند. اما پرسش این است که چه چیزی راجع به پاها اینقدر برای بعضی از مردم حشری‌کننده و تحریک‌کننده است؟ اینجا ۴ مرد و زن با صداقت تمام به شما خواهند گفت تمایل جنسی به پاها داشتن چه حسی دارد.

چند سال‌تان است؟
مرد A : بیست و پنج
مرد B : سی و پنج
مرد C : بیست و سه
زن A : بیست و هشت

شما با مردها قرار می‌گذارید و یا زنها و یا هردو؟ [ینی دگرجنس‌گرا هسید یا هم‌جنس‌گرا یا دوجنس‌گرا؟]
مرد A : زنان♀ [دگرجنس‌گرا]
مرد B : مردان♂ [هم‌جنس‌گرا]
مرد C : زنان♀ [دگرجنس‌گرا]
زن A : مردان♂[دگرجنس‌گرا]

اولین بار چه زمانی متوجه شدید تمایلات جنسی ویژه‌ای به پاها دارید؟
مرد A ♀: اولین بار زمانی که کلاس چهارم دبستان بودم متوجه این مطلب شدم. تقریباً ده سالم بود هروقت خانم معلم‌ها کفش پاشنه‌بلند می‌پوشیدند ناخودآگاه به پایشان خیره می‌شدم.
مرد B ♂: من همیشه از دیدن پاها لذت می‌بردم. حتی زمانی که کودک بودم که با استفاده از کارتهای عکس‌دار سعی داشت کلمات ساده را بی‌آموزد. یک چیزی در شکل ظاهری پا وجود دارد که باعث تحریک جزئی من می‌شود. وقتی من به سن بلوغ رسیدم و با مسائل جنسی آشنا شدم هرگاه در رختکن و استخر با پسران دیگر مواجه می‌شدم همیشه پاها جزو اولین جاهایی بود که نگاه من را به خودش معطوف می‌کرد.
مرد C ♀: از زمانی که من جوان بودم پاها را عضوی بسیار سکسی و جذاب می‌دانستم. اما هر پایی برای من جذاب نبود فقط پاهای خوش‌فرم و بدون عیب و نقص را می‌پسندیدم. بقیه‌ی پاها تاثیری بر روی من نداشت. وقتی هفده ساله بودم یکی از همکلاسی‌هایم گفت که از دیدن ویدئوهایی که روی یوتیوب قرار دارد و در آن زنان عمداً پایشان را به نمایش می‌گذارند لذت می‌برد. من هم کنجکاو شدم و بعضی از آن ویدئوها را تماشا کردم و متوجه شدم تماشای پای بانوان برای من نیز بسیار جذاب و لذت‌بخش است.
زن A ♂: من بیست سالم بود که برای اولین بار از یک انسان لاابالی و بی‌توجه به ظاهرش که هیچ اهمیتی به پاهایش نمی‌داد به دختری تبدیل شدم که برای اولین بار به سالن آرایش رفت تا ناخن‌هایش را پدیکور کند. وقتی آنجا بودم از تماشای مردانی که به سالن می‌آمدند تا ناخن‌هایشان را کوتاه کنند و پاهایشان را ماساژ دهند بسیار لذت می‌بردم. عاشق تمیز بودن و نرم بودن پاهایشان که پس از اتمام کار ناخن کارها در کفش‌های صندل قرار می‌گرفت بودم. من می‌دیدم که خانمها پاهای مردان را می‌شویند، ماساژ می‌دهند، پدیکور می‌کنند و به آنها رسیدگی می‌کنند . از آنجا بود که من متوجه علاقه‌ام به پاها شدم و این کنجکاوی در من به وجود آمد که چیزهای جدیدی را با دوست‌پسرم امتحان کنم.

از چه چیز پاها خوشتان می‌آید؟
مرد A ♀: برای من پا فقط یک قسمت از زیبایی‌های بدن است. من بقیه‌ی بدن خانمها را هم دوست دارم اما وقتی دختری پاهایی بسیار زیبا دارد این به شدت برای من تحریک‌آمیز است. پاها صرفاً قسمتی از بدن است که می‌تواند بیشتر قدر آن دانسته شود باید بیشتر به آن اهمیت داده شود. در ضمن این که کمی با دیگران متفاوت باشیم و دختران را به معنای واقعی کلمه از فرق سر تا کف پا دوست داشته باشیم لذت فراوانی دارد!
مرد B ♂: مدتی زیادی است که من به پاها علاقه‌مند بوده‌ام. پرسیدنش مانند این است که از من بپرسید چه چیز یک لبخند زیبا را دوست دارم و یا از چه چیز یک بدن خوش‌اندام و متناسب لذت می‌برم. من ظاهر پاها را دوست دارم. مخصوصاً انحنای روی پا (بین قوزک و انگشتان پا که به در بین کفش‌دوزان به فاق پا هم معروف است) و قوس زیبای کف پا. من فکر می‌کنم حتی پاهای تنومند و غول‌آسا وقتی درست به آنها فکر کنیم پاهایی ماهیچه‌ای هستند که علامت قدرت صاحب آنها می‌باشند. پاها مخصوصاً انگشتان احساس خوب و قلقلکی لذت‌بخش را در هنگام لیسیده شدن و یا ماساژ به صاحبانشان هدیه می‌کنند.
مرد C ♀: آنها به طرز عجیبی نرم هستند ظاهر آنها زیباست. اما چیزی که باعث می‌شود آنها عضو مورد علاقه‌ی من باشند خوش فرم بودن آنهاست. انگار هر نقطه‌ی آن به دقت تراشیده شده. انگشتان مچ پا قسمت فوقانی و البته بهترین قسمت پا از پاشنه تا مچ آن است.
زن A ♂: پای مردان در ظاهر می‌تواند بسیار نرم و لطیف باشد. آنها بزرگ هستند و خوش ظاهر. من قسمت فوقانی پای مردان را بسیار دوست دارم، زیباست. انگشتان پا، قسمت تحتانی و مچ که به ماهیچه‌ای قدرتمند (ماهیچه‌ی ساق پا) ختم می‌شوند.

آیا نوع خاصی از پا از نظر سایز، شکل، بو و رنگ (لاک) ناخن‌های انگشتان پا وجود دارد که برای شما تحریک‌آمیز باشد؟
مرد A ♀: من خوشم می‌آید وقتی یک دختر پاهایی لاغر و انگشتانی دراز دارد. من از انگشتان خیلی کوچک اصلاً خوشم نمی‌آید. اما به طور کلی تا زمانی که دختر از پاهایش به خوبی مراقبت کند (نظافت) بقیه‌ی چیزها آنقدرها مهم نیست. درمورد رنگ لاک ناخن من از رنگهای روشن‌تر خوشم می‌آید. مخصوصاً روی پاهای آفتاب‌سوخته، رنگهای سفید آبی روشن و تو اون مایه‌ها را بسیار می‌پسندم. وقتی پایی بو می‌دهد اصلاً خوشم نمی‌آید. در حقیقت ترجیح می‌دهم کاملاً بدون بو باشد. در ضمن خیلی خوشم می‌آید وقتی دختران از پوست کف پای خود مراقبت می‌کنند و آن را نرم نگه می‌دارند (یعنی از سنگ پا و یا دستگاه ویژه‌ی تراشیدن پوست‌های مرده پاشنه پا استفاده می‌کنند).
مرد B ♂: من از پاهای بزرگتر خوشم می‌آید تقریباً آنها که اندازه‌ی کف‌شان دوازده سانت به بالاست. من ناخنهای بدون لاک را ترجیح می‌دهم. در مورد بو هم ترجیح می‌دهم پا تمیز باشد و یا حداکثر عرق کمی داشته باشد تقریباً در آن حدی که بعد از یک پیاده‌روی کوتاه، پا عرق می‌کند اما پای پرعرق بدبو به هیچ عنوان مورد پسند من نیست. پاهای زخمی عفونت‌دار کهیر زده و یا به هر طریقی غیر سالم اصلاً مورد پسند من نیست.
مرد C ♀: تا زمانی که یک نفر روی تامبلر(Tumblr) به این مطلب اشاره نکرده بود، متوجه نشده بودم اما بیشترین پاهایی که من از آنها خوشم می‌آید از سه لحاظ با پاهای دیگران متفاوت‌اند. اولاً همه سایز هشت به بالا هستند. دوماً همه‌ی آنها ظریف هستند و قسمت فوقانی پا بسیار کشیده است. برای مثال باید بگوییم پاهای “اِما استون” (Emma Stone) بسیار زیباست و شامل خصوصیاتی که قبلاً اشاره کردم می‌شود. من فکر می‌کنم لاکهای قرمز و آبی‌، رنگ‌‌هایی بسیار سکسی هستند اما با لاک و یا بدون لاک پایی که توصیف کردم برای من جذابیت دارد.
زن A ♂: شکل ظاهری پا باید حدود سایز ده باشد بسیار مردانه کاملاً تمیز و قدرتمند. در ضمن ناخن‌هایی که بسیار به دقت شکل داده شده باشند را هم می‌پسندم از وقتی شروع به ماساژ دادن پاهای دوست پسرهایم کرده‌ام و ناخن‌هایشان را برایشان پدیکور می‌کنم عاشق نرمی و لطافت پاهایش شده‌ام. واقعاً دوست دارم که هنگامی که به جای کفش، صندل به پا می‌کنند به پاهایشان خیره شوم انگار پوستشان از شدت تمیزی تنفس می‌کند این منظره بسیار برای من سکسی است.

آیا تا به حال برای کسی فوتجاب (مالش آلت با پاها) انجام داده‌اید؟ یا کسی برای شما فوتجاب کرده است؟
مرد A ♀: بله، البته از تعداد دفعاتی که با پا کیرم را ماساژ داده‌اند، مطمئن نیستم، اما این کار برای من انجام شده است. بعضی وقتها سکس من فقط شامل همین مالش کیرم توسط طرف مقابل با پاهایش است. گاهی وقتها هم این فقط شروع عشقبازی و برای تحریک کردن من است اما من از هیچ نوع آن رو بر نگردانده‌ام.
مرد B ♂: بله به دفعات این اتفاق افتاده است. خیلی وقتها به همین که کف پاهایم را به دور کیر طرف مقابلم بمالم راضی هستم. و یا این که او را مجبور کنم این کار را برای من انجام دهد. پهن‌تر بودن کف پا نسبت به کف دست این اجازه را می‌دهد که از مالیده شدن آن به کیرمان لذت بیشتری ببریم. من معمولاً این کار را به صورت کامل (با هر دو پا) انجام نمی‌دهم زیرا این کار سعی و تلاش بیشتری می‌خواهد.
مرد C ♀: من قبلاً با زنانی که مانند من تمایلات جنسی به پا داشته‌اند بوده‌ام. اما آن زنان زیاد از این که با پاهایم کص‌شان را ماساژ دهم، خوششان نمی‌آمد. برای همین من هرگز این کار را برای آنها نکرده‌ام اما آنها با ماساژ دادن کیر من با پاهایشان هرگز مشکلی نداشتند.
زن A ♂: بله، برای دوست پسرم. من فکر می‌کنم این یک نوع لاس زدن مفرح باشد که پاهایمان را به آرامی به هم بمالیم. اگر به همراه دوستانمان برای شام بیرون برویم. او روبروی من می‌نشیند. پاهایش را بین پاهای من قرار می‌دهد و با پایش آنها را ماساژ می‌دهد. من هم همزمان پاهای او را ماساژ می‌دهم.

ارضای شما با کف پا چه فرقهایی با ارضا توسط کف دست دارد؟
مرد A ♀: هر دوی آنها احساس خوبی دارند اما من ترجیح می‌دهم دختران یا با دست برایم جق بزنند و یا برایم ساک بزنند. برای من این که در تصوراتم دختران با پاهایشان برایم جق بزنن احساس خیلی خوبی دارد. این که بدانم یک دختر با انجام دادنش برای من مشکلی ندارد و قرار گرفتن یک جفت پای لطیف و حساس روی کیر من بسیار سکسی و جذاب است به طور کلی وقتی یک دختر انگشتان بلندی دارد. و درست از آنها استفاده می‌کند احساس فوق‌العاده‌ای دارد و به این دلیل است که من انگشتان دراز را به کوتاه ترجیح می‌دهم.
مرد B ♂: انجام دادن آن به صورت کامل و صحیح برای دیگران بسیار دشوار است. تنظیم کردن موقعیت مکانی محل قرار گرفتن باسن شما نسبت به موقعیت مکانی شریک جنسیتان و زاویه‌ی دراز کردن پاها به سمت او و حفظ تعادل کار دقیقی است. این که این کار برای شما انجام داده شود، لذت فراوانی دارد. البته این هم باید گفته شود؛ دستان برای بازی با لوله‌ی کیر ساخت بهتری دارند و می‌توانند سر کیر را بهتر مالش دهند. در نتیجه لذت استفاده از دست بیشتر است.
مرد C ♀: همانطور که قبلاً گفتم پا باید بسیار نرم باشد که لمس کردنش احساس خوبی داشته باشد. در ضمن بجز مواقعی که شما با یک بندباز و یا کسی که بسیار در این هنر مهارت دارد در رابطه هستید در حالت عادی باید قبول کنید که مردم نمی‌توانند با پاهایشان به خوبی دستانشان کار کنند. معمولاً ما کنترلی به آن صورت دقیق و کامل روی پاهایمان نداریم که باعث می‌شود حرکت پاها در مقایسه با دستانمان کمی بی‌دقت و خارج از کنترل باشد در ضمن فشار هم روی کیر کمتر است که البته لزوماً چیز بدی نیست چون فشار فیزیکی کمتر اگر به همراه نرم‌کننده‌ی فراوان بر روی کیر پیاده شود می‌تواند ارضاء بسیار لطیفی را به شریک جنسی‌تان هدیه کند.
زن A ♂: اول بهتر است با پاهایتان او را قلقلک و کمی ماساژ دهید. البته پاها باید بسیار نرم باشد که احساس خوبی را به طرفتان منتقل کند. به آرامی رانها و کف پاهایش را با پاهایتان بمالید و بعد لای پاهایتان را کمی باز کنید تا اون بتواند پاهایش را در بین پاهای شما قرار دهد سپس می‌توانید همزمان همدیگر را ماساژ دهید.

آیا شما دوست دارید شریک جنسی شما پاهایتان را لمس کند و یا با آنها بازی کند یا شما فقط به پاهای بقیه اهمیت می‌دهید؟
مرد A ♀: در واقع من متنفرم از این که پاهایم را لمس کنند و یا با آنها بازی کنند. من فقط دوست دارم با پاهای شریک جنسی‌ام بازی کنم. من خیلی به ندرت پابرهنه سکس را آغاز می‌کنم. اکثراً هم جوراب دارم هم کفش.
مرد B ♂: من هر دو را دوست دارم و می‌دانم که همه فوت‌فتیش ندارند پس معمولاً من فقط به لذت کشف کردن پاهای آنها رضایت می‌دهم. البته اگر کسی قبلاً این کار را نکرده باشد معرفی این لذت جدید به او می‌تواند تجربه‌ی جالبی باشد بعد از آن هم باید بفهمیم آیا آنها واقعاً دوست دارند پاهایشان پرستیده شود؟ لیسیده و بوسیده شود؟؟ من وقتی کسی خیلی جدی و با پیگیری پاهایم را لیس می‌زند بسیار لذت می‌برم. مخصوصاً اگر از نوک انگشتان شروع به لیسیدن کنند و لیسیدن را روی سطح پا ادامه دهند.
مرد C ♀: من بیشتر به پاهای دیگران علاقه‌مندم البته با این موضوع که شریک جنسی من با پاهایم بازی کند نیز هیچ مشکلی ندارم. اما زنان فوت‌فتیشی که ملاقات کرده‌ام یا به شدت مایلند پاهایشان لیسیده شده و پرستیده شو .و یا این که اصلاً علاقه‌ای به پاهای مردان نداشته‌اند. پس شاید پرستیدن پاهای من هرگز اتفاق نیفتد.
زن A ♂: من عاشق وقتهایی هستم که دوست‌پسرم بعد از یک روز طولانی سر کار پاهایم را به آرامی لمس می‌کند و به آنها اهمیت داده و از آنها مراقبت می‌کند یک وقتهایی در تصویر زیبای ماساژ دادن پاهایم توسط او غرق می‌شوم!

چطور شما پاهایتان را وارد زندگی جنسی‌تان می‌کنید؟
مرد A ♀: من از ماساژ دادن پاهای شریک جنسی‌ام بسیار لذت می‌برم اما لیسیدن و بوسیدن پاهای شریک جنسی‌ام نیز برایم اهمیت دارد. حالا می‌خواهد در مرحله‌ی مقدماتی سکس باشد و یا در میان آن گاهی اوقات اگر دختر با این مخالفتی نداشته باشد من دوست دارم وقتی دختر در حال ساک‌زدن برای من است یا دارد برایم جق می‌زند من پاهایش را بلیسم (مدل 69 با این تفاوت که به جای کص، رانهای پا لیسیده می‌شود). من برای ارضا نیازی به پا ندارم اما ترجیح می‌دهم پا نیز در جریان دخیل باشد. حالا چه این دخالت لیسیدن پای دختر در طول سکس باشد یا این که با کف پاهایش برایم جق بزند یا این که در مراحل مقدماتی سکس با پایش بازی کنم، جزییات مهم نیست همین که پا در جریان دخیل باشد من لذت خواهم برد.
مرد B ♂: اگر من دارم یک مرد خوشگل را دید می‌زنم معمولاً اولین کارم این است که ببینم طرف صندل به پا دارد یا خیر. من دوست دارم پای برهنه‌ی آنان را دید بزنم در حالی که بقیه‌ی قسمتهای سکسی بدن آنها پوشیده است. من عاشق لیسیدن یک پای برهنه و مکیدن انگشتان آن هستم. در ضمن دوست دارم همین کارها را هم با من بکنند! این احساسی پر از هیجان و لذت به دنبال دارد. در ضمن از این که پاهای طرف مقابل را ماساژ بدهم و بعد از اتمام، او نیز پاهای مرا ماساژ دهد نیز لذت می‌برم. اگر برای انجام سکس از کون روی پاهای کسی باشم دوست دارم خم شوم و پاهایش را لمس کنم. تماس دستهایم با پای او در حال کون دادن به او بسیار لذت‌بخش است در ضمن این پوزیشن برای لمس خایه‌هایش نیز کاملاً مناسب است. اگر قضیه برعکس باشد و من در حال کون کردن باشم، دوست دارم در حال سکس، ران پاهای آنها را با دستانم گرفته و لمس کنم.
مرد C ♀: لمس کردن پا بسیار لذت دارد اما آنها تنها کارهایی نیستند که شما می‌توانید انجام دهید شما می‌توانید پاهای او را پرستش کنید که شامل بوسیدن، لیسیدن و ماساژ دادن آنها می‌شود، مکیدن انگشتانش، بوییدن آنها. اگر از این کارها خوشتان می‌آید، برای انجام آن لحظات و فرصت‌های متعددی وجود دارد. برای مثال من مشکلی با ماساژ دادن پاهای دوست دخترم ندارم البته وقت‌هایی که او از من این را می‌خواهد. اما گاهی اوقات آن ماساژهای معصومانه باعث می‌شود او حشری شده و در حالت آمادگی برای سکس قرار گیرد. که معمولاً پایانی خوش‌آیند دارد! من عاشق وقتایی هستم که آن اتفاق می‌افتد. بعضی پوزیشن‌ها مثل آن وقتی که پاهایش را به دور شانه‌ی شما حلقه می‌کند و یا روی شانه‌تان می‌گذارد به شما این اجازه را می‌دهد که در وسط سکس، پاهایش را لیسیده و یا انگشتانش را بمکید. درضمن من از بازی ارباب-برده نیز که خانمها در آن ارباب باشند خوشم می‌آید. پاها در آن بازی‌ها مصارف متعددی دارند که البته این داستان دیگری است.
زن A ♂: من عاشق پرستش پاهای دوست‌پسرم هستم. من دوست دارم آنها را به آرامی با دستانم نوازش کنم و فشار دهم. لبهایم را به آرامی به انگشتان پایش بکشم به آرامی با زبانم آنها را لیس بزنم و با سرعت آهسته بمکم تا توجهش را جلب کنم. همیشه این عمل به چیزهای دیگر منتهی می‌شود.

** شما چگونه ع

3722 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-04-21 01:16:54 +0430 +0430
نقل از: 0شیطان.0 اووووق حالم.بهم میخوره از این مریضا همجنسگرایی فتیش برده ارباب هیچ انسان سالمی این تمایلات رو ندارن


تو شیطانی یا آخوند؟

1 ❤️

2019-04-21 01:36:12 +0430 +0430
نقل از: 0شیطان.0 اووووق حالم.بهم میخوره از این مریضا همجنسگرایی فتیش برده ارباب هیچ انسان سالمی این تمایلات رو ندارن

دوست گرامی متفاوت بودن لزوما به معنای بیمار بودن نیست. شخصا هیچ نوع فتیش ندارم اما این به من حق قضاوت در مورد دیگران و کمتر دونستنشون از خودم رو بهم نمیده. امثال شما با ذهن های متعصبتون بیماری واقعی هستید…

2 ❤️

2019-04-21 03:10:27 +0430 +0430

فیتیش پا و ارباب و بردگی دو مقوله
کاملا متفاوته،ضمن تشکر از اسکلت حشری عزیز بابت تاپیک عالیش.

1 ❤️

2019-04-21 17:16:37 +0430 +0430

جالب بود اسی

چه خوب که یک مرد همجنسگرا و یک خانم که به پاهای مردها علاقه داشتن هم بود اتفاقا مدتی پیش اینجا با یک احمق بی بته که افتخارش خایه مالی برای امریکا هست بحث کردم سر یک حرفش برای تحقیر جنسیت خودش و ماها به بهانه جلب نظر خانمها گفته بود پای مرد لیسیدن نداره و یک شکلک تهوع هم گذاشته بود بیچاره تو کف مونده ی بدبخت ! :) کاش شهوانی امکان تگ کردن داشت میشد اینجا تگش کنم

شخصا فوت فتیش ندارم و درک هم نمیکنم ولی برعکس خیلیها که این تمایل براشون حال بهم زن هست برای من مردهای تشنه جنسی که از بس زنها بهشون پا ندادن عقده ای شدن حال بهم زن هستن که برای جلب نظر زنها به این تفکر کلیشه ای زن تمیز و زیبا و به به مرد کثیف و زشت و اه اه کمک میکنن و جنسیت خودشون رو تحقیر میکنن خاک بر سرشون ?

زارررررررررررررررررت

1 ❤️

2019-04-21 17:45:04 +0430 +0430
نقل از: 0شیطان.0 اووووق حالم.بهم میخوره از این مریضا همجنسگرایی فتیش برده ارباب هیچ انسان سالمی این تمایلات رو ندارن

دقیقا از کدوم مرجع بهت این حق رو دادن که از طرف همه انسان ها تمایلات رو دسته بندی کنی؟

2 ❤️

2019-04-22 08:40:42 +0430 +0430
نقل از: Roben2000 فیتیش پا و ارباب و بردگی دو مقوله کاملا متفاوته،ضمن تشکر از اسکلت حشری عزیز بابت تاپیک عالیش.

تا جایی که اطلا دارم آن که فانتزی بردگی دارد میتواند فوت‌فتیش نیز باشد حال این که از اینور هر فوت‌فتیشی لزوماً مایل به بردگی نیس.


نقل از: number.13 چ جالب نمیدونستم دخترایی هم هستن ک ب پای آقایون علاقه مند باشن :) فقط قسمت سایزارو نفهمیدم ک 12 ب بالا و 8 ب بالا یعنی چی (dash) برم یه سرچ کنم معادل سازی کنم ببینم 42 چند میشه ? ? ? ممنون از تاپیک فوق العادت اسکلت جان عزیز این تاپیکت درواقع تکمیل کننده ی یه تاپیک قبلی بود ک داخلش با سه تا زن مصاحبه کرده بودن ... من ب شخصه خودمم از فتیش خوشم میاد ولی ب خودم تلقین کردم ک خوشم نمیاد چون فک میکردم بیماریه .. بازم تشکر بابت زحمتات ?

خوبه، نتیجه‌ی سرچت رو بذا اینجا تا سایر شهوانیون نیز اسفاده ببرن. (از کجا معلوم شاید خود صاب‌تاپیک نیز نفمیده و صداشو درنیورده!)
راس میگی اگه سه تا مرد دگرجنس‌گرا بودن و اون خانومه‌م نبود، میشد عیناً متقابل همون تاپیک که لینکشم بالا افزوده شد.


نقل از: گوزوی خوشبخت جالب بود اسی
چه خوب که یک مرد همجنسگرا و یک خانم که به پاهای مردها علاقه داشتن هم بود اتفاقا مدتی پیش اینجا با یک احمق بی بته که افتخارش خایه مالی برای امریکا هست بحث کردم سر یک حرفش برای تحقیر جنسیت خودش و ماها به بهانه جلب نظر خانمها گفته بود پای مرد لیسیدن نداره و یک شکلک تهوع هم گذاشته بود بیچاره تو کف مونده ی بدبخت ! :) کاش شهوانی امکان تگ کردن داشت میشد اینجا تگش کنم
شخصا فوت فتیش ندارم و درک هم نمیکنم ولی برعکس خیلیها که این تمایل براشون حال بهم زن هست برای من مردهای تشنه جنسی که از بس زنها بهشون پا ندادن عقده ای شدن حال بهم زن هستن که برای جلب نظر زنها به این تفکر کلیشه ای زن تمیز و زیبا و به به مرد کثیف و زشت و اه اه کمک میکنن و جنسیت خودشون رو تحقیر میکنن خاک بر سرشون ?
زارررررررررررررررررت

به پاهای مردان که البته خودمم فوبیا دارم و گمان میکنم بعنوان یک مرد دگرجنس‌گرا طبیعی‌ست، ولی اون مقوله‌ای که فرمودی (اسمای جالبی هم گذاشتی واسش: خودشیرینی برا زنان به بهای تحقیر جنسیت خود ـ کلیشه‌ی «زن؛ تمیز و زیبا و به‌به / مرد؛ کثیف و زشت و اه‌اه» خخخ) رو میدونم چیست. از زیرشاخه‌های پدیده‌ی کصلیسی‌ ناشی از در کف ماندگی‌ست که نیاز به واکاوی دارد، حال اگر گشادی امونم داد، در آینده تاپیکی درموردش ایجاد خواهم نمود. سپاس از توضیحاتت.
اون کوتوله‌ی کچل هم که اصلاً ارزششو نداره بهش بپردازم.

1 ❤️

2019-04-25 06:10:46 +0430 +0430

حاج اسکلت خیلی خوبی
دمت گرم با این پستات

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «