مطالب ترسناک و عجیب

1397/09/07

هر موضوع ترسناکی و عجیب غریبی که میدونید با بقیه به اشتراک بگذارید 😁

✨اِد و لورین وارن، زوج جنگیر✨

در تاریخ شناسایی مسائل ماورالطبیعه زوجی وجود دارند که با هیچ کس دیگری قابل مقایسه نیستند، این دو نفر تمام عمر و انرژی خود را وقف شناسایی و بررسی مسائلی که مربوط به روح، جن و مسائل مرتبط میشود کردند نام انها اِد و لورین وارن میباشد، بسیاری از موضوعات فیلم سازی امروزی همگی حاصل کارهای این دو نفر است و هرچند تا به امروز ان طور که باید به کارهای انها ارزش داده نشده است اما به نظر میرسد قسمت بزرگی از تئوری ها و داستان های این زوج واقعیت دارند… اِد لورین متولد 7 سپتامبر 1927 بود که در سال 2006 و سن 79 سالگی از دنیا رفت، لورین اما همچنان در قید حیات است و در حال طی کردن 88 سالگی خود است این زوج در اواسط دهه ی 60 مدعی شدند که میتوانند مسائلی که علم قادر به پاسخگویی به انها نیست و به نحوی ماورالطببیعه هستند را حل کنند، در ان زمان چندمورد از پرونده هایی که انها در حل انها شرکت داشتند به دیدگاه انظار عمومی رسید و به حدی مردم به انها علاقه مند شدند که این زوج تبدیل به افرادی محبوب و مشهور شدند.
〰〰〰
اِد که بازنشسته ی نیروی دریایی امریکا بود یک پدیده شناس خود اموخته بود که همسرش را نیز در این راه یاری داده بود، هر دو انها نویسندگانی ماهر بودند و مطالب بسیار جالبی از پرونده های خود ثبت نموده اند که تعدادی از انها به شکل کتاب نیز به چاپ رسید.
عروسک انابل و ویلای وحشت امیتیلی معروف ترین و ترسناک ترین پرونده های این زوج هستند که به نظر میرسد انها واقعا در تماس با نوعی نیروی فراطبیعی قرار داشتند، خانه ی این زوج امروزه تبدیل به موزه ای پر از وسائل نفرین شده است که بسیاری از انها دارای علامت هرگز دست نزنید هستند، برای مثال در سال 1985 پسری 20 ساله تماس کوچکی با عروسک انابل داشت و بدون اطلاع دادن به اِد وارن از موزه خارج شد، بر اساس سخنان و توضیحات این پسر که بابی فرمونت نام دارد: پس از رسیدن به خانه اولین چیزی که توجهم را جلب کرد این بود که سگم به طرف من نمیامد و این واقعا عجیب بود، نکته ی دیگر این بود که برای چندین روز موقع خوابیدن احساس میکردم کسی در حال راه رفتن در خانه است و حتی وسائل را جابجا میکند، تا اینکه یک هفته بعد در برابر چشمانم و در برابر ایینه عروسک انابل را دیدم.
در نهایت فرمونت وارن ها را در جریان گذاشت و انها هم اورا ازین مشکل رها کردند ،پس ازاین حادثه بود که عروسک انابل درون قاب شیشیه ای و محکم منتقل شد وتا امروز درون قاب است،بر اساس مدارکی که این زوج ارائه داده‌اند این عروسک وسیله ای برای اتصال بُعد فیزیکی و بُعد غیرفیزیکی است ونباید با آن تماس داشت‌??

8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-11-28 11:43:31 +0330 +0330

انقلاب‌ ۵۷!


2018-11-28 11:44:05 +0330 +0330

?سال ۱۹۴۸ میلادی، کشتی هایی که در حال عبور از مالزی بودند، پیغام های اظطراری عجیبی دریافت کردند. کشتی های آمریکایی با سیگنال هایی از سوی یک کشتی هلندی به نام «SS Ourang Medan» مواجه شدند. پیغام به این شرح بود: “تمام افسران به همراه کاپیتان مرده اند. احتمالا تمام کارکنان کشته شده اند؛ من در حال مرگ هستم.”

هنگامی که کشتی ها برای نجات آن ها به محل مراجعه کردند، تمام خدمه و افسران را مرده و در حالتی شبیه به یخ زدن پیدا نمودند. در چهره های آن ها ترس و وحشت زیادی وجود داشت و دست هایشان نیز به صورت کشیده قرار گرفته بود. حتی سگ آن ها نیز به همین شکل جانش را از دست داده بود. نکته ترسناک این بود که هیچ جراحتی روی بدن آن ها دیده نمی شد.


2018-11-28 11:46:53 +0330 +0330

سال ۹۷

6 ❤️

2018-11-28 11:51:01 +0330 +0330
نقل از: hani.banooo ?سال ۱۹۴۸ میلادی، کشتی هایی که در حال عبور از مالزی بودند، پیغام های اظطراری عجیبی دریافت کردند. کشتی های آمریکایی با سیگنال هایی از سوی یک کشتی هلندی به نام «SS Ourang Medan» مواجه شدند. پیغام به این شرح بود: “تمام افسران به همراه کاپیتان مرده اند. احتمالا تمام کارکنان کشته شده اند؛ من در حال مرگ هستم.”

هنگامی که کشتی ها برای نجات آن ها به محل مراجعه کردند، تمام خدمه و افسران را مرده و در حالتی شبیه به یخ زدن پیدا نمودند. در چهره های آن ها ترس و وحشت زیادی وجود داشت و دست هایشان نیز به صورت کشیده قرار گرفته بود. حتی سگ آن ها نیز به همین شکل جانش را از دست داده بود. نکته ترسناک این بود که هیچ جراحتی روی بدن آن ها دیده نمی شد.

مو به تنم سیخ شد

1 ❤️

2018-11-28 11:54:56 +0330 +0330

تنها بیمارستـان روانی که به دلیـل روش های درمـانی به شهـرت رسیـد?
این بیمارستـان در 1907 تاسیـس شد و عمـدتا با آدمـک شان دیوانـه ای که اقـدام به جنایـت کرده بودند سرو کار داشت.
در سال 1960 ظرفیـت بیمارستان به حـدود 7000 بیمـا رسیده بود.
در سال 1990 و به دنبال وضعیـت نـا مناسب امکانـات و عـدم تامیـن نیـاز های بیماران و نیز به دلیل رفتار غیـر انسانـی که با آنان صورت می‌گرفت این بیمارستان به موجب قانـون تعطیـل شد.

در سال 2006 و به دنبال گسترش اخباری مبنی بر رویت ارواح شیـطانی در این ناحیـه این ساختمـان تخریـب شد!
بسیاری از این شایعـات و تجربیـات روحی پس از این واقعـه متوقفـ شد اما البته این بیمارستان در زمـان فعالیتـش بیشتر تسخیـر شده بود.
کارکنـان بیمارستان بیماران را مورد آزار و اذیـت قرار داده و با بیماران ‘زن’ رفتـاری غیر انسانی داشتند!
بیماران یکدیگر را به قتـل رسانده و اعضـاء بدن خود را قطـع می‌کردند.
اجساد بسیاری از آنها مدتهـا پس از مـرگ شان پیدا می‌شد…

6 ❤️

2018-11-28 11:56:17 +0330 +0330

سلام دوستان من تازه واردم میخوام تاپیک بزارم نمیتونم پیدا کنم از کجا بزارم لطفا راهنماییم کنید مرسی :(

1 ❤️

2018-11-28 11:57:52 +0330 +0330

اسب‌ها همیشه در عکس و فیلم مخلوقات بسیار زیبایی بودند. اما اگر به ایسلند رفتید و یک اسب خاکستری را دیدید که کنار یک دریا یا دریاچه ایستاده، حتماً به سم‌هایشان نگاه کنید. اگر سم‌هایش برعکس بود در حقیقت یک هیولای دریایی به نام نیکور است. این هیولا انسان را به آب کشانده و آن را می‌کشد. پوست او چسبناک است، درنتیجه اگر به او نزدیک شوید نمی‌توانید خود را جدا کنید. بلکه به همراه او به خانه‌اش در زیر آب برده شده و غرق می‌شوید. گفته می‌شود که اگر با فریاد نامش را تکرار کنید به خانه‌اش در زیر آب می‌رود!

6 ❤️

2018-11-28 11:58:42 +0330 +0330

? در سال ۱۹۸۸ ، در کشور کنگو در اواسط یک مسابقه فوتبال، صاعقه ای عجیب به وجود آمد و تمامی ۱۱ بازیکن یک تیم را کشت و در مقابل برای تیم دیگر، هیچ آسیبی به وجود نیامد

6 ❤️

2018-11-28 12:02:37 +0330 +0330

میتوان با جرات کله پوستی ها و یا همان نژاد پرستان روسی را بدترین و خشن ترین و تندرو ترین نژاد پرستان دنیا نامید. این دسته از جوانان نعو نازی که بعد از مرگ هیتلر و به ارث بردن تفکرات خانوادگی خود، قسم خورده اند تا ابد فرهنگ کشتار کسانی که شبیه خودشان نیستند را ترویج بدهند و دنبال کنند، گروهکی نسبتا بزرگ را در روسیه پایه گذاری کردند. این گروهک بزرگ تشکیل شده از جوانانی ست که پیرو تفکر نعو نازیسم رادیکال هستند و اعتقاد دارند مردم یا باید نازی باشند و یا در غیر این صورت باید کشته شوند. در اقدامات اخیر این گروهک های تند رو که در حال رقابت با گروهک هایی مثل داعش هستند، میتوان کشتن دو جوان مسلمان روسی اشاره کرد که به علت مسلمان بودن در روسیه سرشان از تنشان جدا شد.

نعو نازی های روسی با این ویدیو و انتشار ان در فضای مجازی و شعار ما هنوز وجود داریم، قصد داشتند پیام خود را به دنیا برسانند که موفق هم شدند زیرا این ویدیو در سایت های مرتبط با فعالیت های خشونت امیز بیش از ۵ ملیون بازدید داشت و مشخص شد هنوز نعونازی های رادیکال دست از کشتار برنداشته اند. باید بدانید که در روسیه، اکراین و چند کشور اروپایی خانواده هایی وجود دارند که کودکان خود را با فرهنگ نازیسم رشد میدهند و هنوز همانند جنگ جهانی دوم هر سال چه به صورت دسته جمعی و انفرادی نعو نازی های افراطی تعداد زیادی از مردم را سلاخی میکنند.

6 ❤️

2018-11-28 12:04:07 +0330 +0330
نقل از: Different_man ترسناک ترین اتفاقی که برام افتاده تا به حال همین برج 4 امسال بود. من قرار شده بود از تهران برم تا اصفهان و چون خودم تنها بودم تصمیم گرفتم شب برم. ساعت 10 راه افتادم تقریبا نزدیکا ساعت 1.5 بود که متوجه شدم ی پرایدیه خیلی وقته پشت سرمه. سرعتمو یکم بیشتر کردم دیدم اونم زیاد کرد. دیگه فهمیدم داره تعقیبم میکنه. عاقا پامو چسپوندم به پدال و تا 140 تا رفتم بالا. اونم اومد و سعی داشت بیاد جلو. وقتی نتونست شروع کرد به چراغ زدن. عاقا مارو میگی رسیدم 160 و انقد روندم تا گم شد. خلاصه تا خود اصفهان جایی ن ایستادم ن سرعتم از 130 کمتر شد. به هیشکیم هنوز راجبش چیزی نگفتم

چه ترسو 🙄

3 ❤️

2018-11-28 12:05:02 +0330 +0330

?- نام و شهرت خدایان یونانی مذهب یونانی ها یک پدیده طبیعی گسترش یافته بود. خدایان یونانی ها شخصیت یافته یک عنصر ویژه بودند یا به عنوان قهرمان شناخته شده بودند و هر شهر یا منطقه اولویت ها، مراسم و سنت های خود را داشت. هیچ مقام کشیشی در آن دوره رایج نبود و کشیش ها عضای یک طبقه انتصاری نبودند ولی زندگی معمولی اجتماع را هدایت می‌کردند. اسامی خدایان اصلی یونان و آنچه بدان مشهورند به شرح زیر است:

?- زئوس(zeus)- عالی ترین خدایان و فرمانروای آسمان ها

?- هرا(Hera)- همسر زئوس، خدای ازدواج

⚰- آپولو(Apollo)- خدای قانون و منطق ، هنر و موسیقی و شعر سرایی ، یابنده شهرها

?- آتنا(Athena)- خدای فرزانگی و آموزش

?- پوسیدون(Poseidon)-خدای دریا

?- دیونوسوس(Dionysus)-خدای شراب ، جشن و خوشگذرانی

⛓- دیمیتر(Demeter)-خدای زمین و کشاورزی

?-آرتمیس(Artemis)- خدای شکار

?- هرمس(Hermes)- پیام رسان خدایان

?- آفرودیت(Aphrodite)- خدای عشق

?- هفاستوس(Hephaestus)- خدای آتش، شعله و خداوند جعلی صنایع دستی

⚔- آرس(Ares)- خدای جنگ

?- هادس(Hades)- خدای زیر زمین

?- خدای زئوس ، پوسیدون و هادس به عنوان «بزرگ‌ترین سه خدا» نیز شناخته می‌شدند زیرا از همه قدرتمندتر بودند. همچنین هراکلس یا هرکول خدای قدرت و زور بازو یا خدای جمع محسوب می‌شد].


2018-11-28 12:10:03 +0330 +0330
نقل از: Different_man ترسناک ترین اتفاقی که برام افتاده تا به حال همین برج 4 امسال بود. من قرار شده بود از تهران برم تا اصفهان و چون خودم تنها بودم تصمیم گرفتم شب برم. ساعت 10 راه افتادم تقریبا نزدیکا ساعت 1.5 بود که متوجه شدم ی پرایدیه خیلی وقته پشت سرمه. سرعتمو یکم بیشتر کردم دیدم اونم زیاد کرد. دیگه فهمیدم داره تعقیبم میکنه. عاقا پامو چسپوندم به پدال و تا 140 تا رفتم بالا. اونم اومد و سعی داشت بیاد جلو. وقتی نتونست شروع کرد به چراغ زدن. عاقا مارو میگی رسیدم 160 و انقد روندم تا گم شد. خلاصه تا خود اصفهان جایی ن ایستادم ن سرعتم از 130 کمتر شد. به هیشکیم هنوز راجبش چیزی نگفتم

ای‌ول دیفی جان الانم هیچکس نمیدونه، به کسی حرفی نزنی!
راستی من یه کشف دیگه از خاطره‌های تو کردم؛ توی تموم خاطراتت ماشین وجود داره به جز اون پیرزن بخت برگشته که اون هم تو خیابون بود و غیر مستقیم بازم به ماشین مربوط میشه! ?

2 ❤️

2018-11-28 12:10:13 +0330 +0330

1 زلزله

2 از این به بعد ایران با این اوضاع

4 ❤️

2018-11-28 12:13:03 +0330 +0330
نقل از: hani.banooo ?- نام و شهرت خدایان یونانی مذهب یونانی ها یک پدیده طبیعی گسترش یافته بود. خدایان یونانی ها شخصیت یافته یک عنصر ویژه بودند یا به عنوان قهرمان شناخته شده بودند و هر شهر یا منطقه اولویت ها، مراسم و سنت های خود را داشت. هیچ مقام کشیشی در آن دوره رایج نبود و کشیش ها عضای یک طبقه انتصاری نبودند ولی زندگی معمولی اجتماع را هدایت می‌کردند. اسامی خدایان اصلی یونان و آنچه بدان مشهورند به شرح زیر است:

?- زئوس(zeus)- عالی ترین خدایان و فرمانروای آسمان ها

?- هرا(Hera)- همسر زئوس، خدای ازدواج

⚰- آپولو(Apollo)- خدای قانون و منطق ، هنر و موسیقی و شعر سرایی ، یابنده شهرها

?- آتنا(Athena)- خدای فرزانگی و آموزش

?- پوسیدون(Poseidon)-خدای دریا

?- دیونوسوس(Dionysus)-خدای شراب ، جشن و خوشگذرانی

⛓- دیمیتر(Demeter)-خدای زمین و کشاورزی

?-آرتمیس(Artemis)- خدای شکار

?- هرمس(Hermes)- پیام رسان خدایان

?- آفرودیت(Aphrodite)- خدای عشق

?- هفاستوس(Hephaestus)- خدای آتش، شعله و خداوند جعلی صنایع دستی

⚔- آرس(Ares)- خدای جنگ

?- هادس(Hades)- خدای زیر زمین

?- خدای زئوس ، پوسیدون و هادس به عنوان «بزرگ‌ترین سه خدا» نیز شناخته می‌شدند زیرا از همه قدرتمندتر بودند. همچنین هراکلس یا هرکول خدای قدرت و زور بازو یا خدای جمع محسوب می‌شد].

هانی بانوی عزیز؛ آدرس محله هراس و دلهره توی این پست رو لطفا میگی چون من پیداش نکردم ?

2 ❤️

2018-11-28 12:17:21 +0330 +0330
نقل از: joodiiabot 1 زلزله

2 از این به بعد ایران با این اوضاع

با دومی بیشتر موافقم جودی خانوم عزیز؛ قسمت غم‌انگیز اینه که در بوجود آمدن اولی انسان نقشی نداره اما در دومی نقش صددرصدی داره! (dash) (dash)

3 ❤️

2018-11-28 12:19:37 +0330 +0330
نقل از: Different_man
نقل از: Lady_Ronaak
نقل از: Different_man ترسناک ترین اتفاقی که برام افتاده تا به حال همین برج 4 امسال بود. من قرار شده بود از تهران برم تا اصفهان و چون خودم تنها بودم تصمیم گرفتم شب برم. ساعت 10 راه افتادم تقریبا نزدیکا ساعت 1.5 بود که متوجه شدم ی پرایدیه خیلی وقته پشت سرمه. سرعتمو یکم بیشتر کردم دیدم اونم زیاد کرد. دیگه فهمیدم داره تعقیبم میکنه. عاقا پامو چسپوندم به پدال و تا 140 تا رفتم بالا. اونم اومد و سعی داشت بیاد جلو. وقتی نتونست شروع کرد به چراغ زدن. عاقا مارو میگی رسیدم 160 و انقد روندم تا گم شد. خلاصه تا خود اصفهان جایی ن ایستادم ن سرعتم از 130 کمتر شد. به هیشکیم هنوز راجبش چیزی نگفتم

چه ترسو 🙄

اولا که ماشین یدونه دنا بود که مال من نبود مال پسر خاله ام بود اگه میگرفتنم خودم تنها بودم کسی هم تو جاده به کسی کمک نمیکنه. دوما ساعت 2 نصفه شب بود سوما تو ماشین هیچی نداشتم لا اقل تو ماشین خودم ی چاقو و اسپری فلفل دارم ولی اینجا هیچی نداشتم پس بهترین راه فرار بود چهارما گیریم که من ایستادم اگه 4-5 تا غولتشن از ماشین اومدن پایین من تک و تنها چن نفرشونو میتونستم بزنم

اگه فقط موضوع زدن بود که ترسی نداشت! ? (dash) (dash) 🙄 🙄 🙄

3 ❤️

2018-11-28 12:23:20 +0330 +0330
نقل از: Different_man
نقل از: Lady_Ronaak
نقل از: Different_man ترسناک ترین اتفاقی که برام افتاده تا به حال همین برج 4 امسال بود. من قرار شده بود از تهران برم تا اصفهان و چون خودم تنها بودم تصمیم گرفتم شب برم. ساعت 10 راه افتادم تقریبا نزدیکا ساعت 1.5 بود که متوجه شدم ی پرایدیه خیلی وقته پشت سرمه. سرعتمو یکم بیشتر کردم دیدم اونم زیاد کرد. دیگه فهمیدم داره تعقیبم میکنه. عاقا پامو چسپوندم به پدال و تا 140 تا رفتم بالا. اونم اومد و سعی داشت بیاد جلو. وقتی نتونست شروع کرد به چراغ زدن. عاقا مارو میگی رسیدم 160 و انقد روندم تا گم شد. خلاصه تا خود اصفهان جایی ن ایستادم ن سرعتم از 130 کمتر شد. به هیشکیم هنوز راجبش چیزی نگفتم

چه ترسو 🙄

اولا که ماشین یدونه دنا بود که مال من نبود مال پسر خاله ام بود اگه میگرفتنم خودم تنها بودم کسی هم تو جاده به کسی کمک نمیکنه. دوما ساعت 2 نصفه شب بود سوما تو ماشین هیچی نداشتم لا اقل تو ماشین خودم ی چاقو و اسپری فلفل دارم ولی اینجا هیچی نداشتم پس بهترین راه فرار بود چهارما گیریم که من ایستادم اگه 4-5 تا غولتشن از ماشین اومدن پایین من تک و تنها چن نفرشونو میتونستم بزنم

خلاصه ترسیدی یا نه ?

1 ❤️

2018-11-28 12:23:57 +0330 +0330

نسلی جدید و خطرناک

دهه نودیا

لامصبا ادم ۴۰ ساله رو با حرف میکنن تو کون خر درمیارن اینقدر زبون دارن
6 ❤️

2018-11-28 12:28:24 +0330 +0330
نقل از: kambiz55
نقل از: hani.banooo ?- نام و شهرت خدایان یونانی مذهب یونانی ها یک پدیده طبیعی گسترش یافته بود. خدایان یونانی ها شخصیت یافته یک عنصر ویژه بودند یا به عنوان قهرمان شناخته شده بودند و هر شهر یا منطقه اولویت ها، مراسم و سنت های خود را داشت. هیچ مقام کشیشی در آن دوره رایج نبود و کشیش ها عضای یک طبقه انتصاری نبودند ولی زندگی معمولی اجتماع را هدایت می‌کردند. اسامی خدایان اصلی یونان و آنچه بدان مشهورند به شرح زیر است:

?- زئوس(zeus)- عالی ترین خدایان و فرمانروای آسمان ها

?- هرا(Hera)- همسر زئوس، خدای ازدواج

⚰- آپولو(Apollo)- خدای قانون و منطق ، هنر و موسیقی و شعر سرایی ، یابنده شهرها

?- آتنا(Athena)- خدای فرزانگی و آموزش

?- پوسیدون(Poseidon)-خدای دریا

?- دیونوسوس(Dionysus)-خدای شراب ، جشن و خوشگذرانی

⛓- دیمیتر(Demeter)-خدای زمین و کشاورزی

?-آرتمیس(Artemis)- خدای شکار

?- هرمس(Hermes)- پیام رسان خدایان

?- آفرودیت(Aphrodite)- خدای عشق

?- هفاستوس(Hephaestus)- خدای آتش، شعله و خداوند جعلی صنایع دستی

⚔- آرس(Ares)- خدای جنگ

?- هادس(Hades)- خدای زیر زمین

?- خدای زئوس ، پوسیدون و هادس به عنوان «بزرگ‌ترین سه خدا» نیز شناخته می‌شدند زیرا از همه قدرتمندتر بودند. همچنین هراکلس یا هرکول خدای قدرت و زور بازو یا خدای جمع محسوب می‌شد].

هانی بانوی عزیز؛ آدرس محله هراس و دلهره توی این پست رو لطفا میگی چون من پیداش نکردم ?

این صرفا جهته اطلاع بود خخخخ

1 ❤️

2018-11-28 12:30:52 +0330 +0330

هنگامی که خواستید با مرد آبنباتی ملاقات کنید، بسیار مراقب باشید. زیرا اگر کسی بتواند این کار را انجام دهد، مرد آبنباتی می تواند هر کاری را انجام دهد.
هنگامی که در حمام هستید، حتما تمامی چراغ را خاموش کنید. به درون آینه نگاه کنید و نام “مرد آبنباتی” را پنج بار صدا بزنید. سپس، یک جفت، چشم های قرمز درخشان خواهید دید که از پشت نظاره گر شما هستند. به محض آنکه آن چشم های هراسناک را دیدید، چراغ ها را روشن کرده و به روشن ترین نقطه اتاق بروید. زیرا اگر این کار را نکنید، او از درون آینه بیرون آمده و شما را خواهد کشت.

2 ❤️

2018-11-28 12:31:25 +0330 +0330
نقل از: Different_man
نقل از: kambiz55
نقل از: Different_man
نقل از: Lady_Ronaak
نقل از: Different_man ترسناک ترین اتفاقی که برام افتاده تا به حال همین برج 4 امسال بود. من قرار شده بود از تهران برم تا اصفهان و چون خودم تنها بودم تصمیم گرفتم شب برم. ساعت 10 راه افتادم تقریبا نزدیکا ساعت 1.5 بود که متوجه شدم ی پرایدیه خیلی وقته پشت سرمه. سرعتمو یکم بیشتر کردم دیدم اونم زیاد کرد. دیگه فهمیدم داره تعقیبم میکنه. عاقا پامو چسپوندم به پدال و تا 140 تا رفتم بالا. اونم اومد و سعی داشت بیاد جلو. وقتی نتونست شروع کرد به چراغ زدن. عاقا مارو میگی رسیدم 160 و انقد روندم تا گم شد. خلاصه تا خود اصفهان جایی ن ایستادم ن سرعتم از 130 کمتر شد. به هیشکیم هنوز راجبش چیزی نگفتم

چه ترسو 🙄

اولا که ماشین یدونه دنا بود که مال من نبود مال پسر خاله ام بود اگه میگرفتنم خودم تنها بودم کسی هم تو جاده به کسی کمک نمیکنه. دوما ساعت 2 نصفه شب بود سوما تو ماشین هیچی نداشتم لا اقل تو ماشین خودم ی چاقو و اسپری فلفل دارم ولی اینجا هیچی نداشتم پس بهترین راه فرار بود چهارما گیریم که من ایستادم اگه 4-5 تا غولتشن از ماشین اومدن پایین من تک و تنها چن نفرشونو میتونستم بزنم

اگه فقط موضوع زدن بود که ترسی نداشت! ? (dash) (dash) 🙄 🙄 🙄

دیگه من راجب اون مسائل جانبیش چیزی نمیگم شما هم ضایع اش نکن کامبیز جون

(و کامبیز دو دستش را درجیب برده، به آسمان نگاه میکند و سوت زنان به راه میفتد…) ?

1 ❤️

2018-11-28 12:32:43 +0330 +0330

#بختک

بَختَک در افسانه‌ها و باور عامیانه ایرانی نام موجودی تخیلی است که شبها قصد خفه کردن افراد در خواب را دارد. برخی منابع نیز بختک را با کابوس هم‌معنی دانسته‌اند. البته بختک با کابوس هم معنا نیست، بختک موجودی نامریی است که شب هنگام بر بدن انسان چیره می‌شود و تمام بدن را در اختیار گرفته و قفل می‌کند، دراین حالت انسان فقط نظاره‌گر ناتوانی بدن خود میباشد ترسی بدون دلیل وجود انسان را در بر می‌گیرد و انسان توان کوچک‌ترین واکنشی نسبت به این ترس ندارد. در برخی باورهای قدیمی معتقدند که بختک روی سینه افراد می‌نشیند و تمام وجود آنها را فلج می‌کند. شاید ترس انسان گرفتار از این موجود نیز بدلیل این است که حضور آنرا بر روی خود احساس می‌کند ولی نمی‌تواند آنرا ببیند. برخی دیگر بر این باورند که بختک در درون انسان ورود می‌کند و بدن را در اختیار می‌گیرد. اصطلاح «بختک روی زندگیش افتاده» نیز ازین جا وارد ادبیات فارسی شده !

2 ❤️

2018-11-28 12:32:43 +0330 +0330

من هر هفته با دوستم مراسم دِگ میریم.مراسمی که مخصوص کسایی که جن تو بدنشون هست و از اون برای کمک به دیگران کمک میکنن
تازشم خونمون جن داره.خواستی بیا با جنها روبروت کنم.
هیچی تو این دنیا ارزش ترسیدن نداره

1 ❤️

2018-11-28 12:34:25 +0330 +0330

وقتي عضو ایلومیناتی ها میشید یه سند رو امضا میکنید که طبق این سند اگه برای جلسات حتي 1 دقیقه هم دیر کنید به مدت 3 ساعت تو یه تابوت زیر خاک حبس میشید

2 ❤️

2018-11-28 12:38:47 +0330 +0330
نقل از: hani.banooo #بختک

بَختَک در افسانه‌ها و باور عامیانه ایرانی نام موجودی تخیلی است که شبها قصد خفه کردن افراد در خواب را دارد. برخی منابع نیز بختک را با کابوس هم‌معنی دانسته‌اند. البته بختک با کابوس هم معنا نیست، بختک موجودی نامریی است که شب هنگام بر بدن انسان چیره می‌شود و تمام بدن را در اختیار گرفته و قفل می‌کند، دراین حالت انسان فقط نظاره‌گر ناتوانی بدن خود میباشد ترسی بدون دلیل وجود انسان را در بر می‌گیرد و انسان توان کوچک‌ترین واکنشی نسبت به این ترس ندارد. در برخی باورهای قدیمی معتقدند که بختک روی سینه افراد می‌نشیند و تمام وجود آنها را فلج می‌کند. شاید ترس انسان گرفتار از این موجود نیز بدلیل این است که حضور آنرا بر روی خود احساس می‌کند ولی نمی‌تواند آنرا ببیند. برخی دیگر بر این باورند که بختک در درون انسان ورود می‌کند و بدن را در اختیار می‌گیرد. اصطلاح «بختک روی زندگیش افتاده» نیز ازین جا وارد ادبیات فارسی شده !

البته این عارضه توجیه پزشکی داشته و یک نوع فلجی موقت در بعضی اندام میباشد.

1 ❤️

2018-11-28 12:39:59 +0330 +0330

در ژانویه سال 1972 زنی با لباس خونین در بیمارستانی به نام Cedar Senai در لس انجلس بستری شد

همین امر باعث تعجب کارکنان بیمارستان شد زیرا منطقه ای که در آن بیمارستان قرار گرفته بود سابقه بستری کردن افراد به این شدت مجروح و خونین رو نداشت

اما دو چیز دیگه تعجب کارکنان و افراد را بیشتر کرد و حتی باعث تهوع آنها میشد به طوری که هرکس این زن را میدید دچار سرگیجه و استفراغ میشد

〰اولین مورد این بود که این زن دقیقا انسان نبود چیزی شبیه یک مانکن با صورت بی احساس و پر از آرایش او حتی موژه و اَبرو هم نداشت و با لبخندی سرد که حتی یک لحظم قطع نمیشد

〰مورد دوم دندان هایش بود که هر چند ساعت یک بار از جا کنده میشد و هربار دندانی را که از دست میداد آن را روی زمین با مقداری خون بیرون پرت میکرد و از حال میرفت

از موقع‌ ای که او را از بخش نگهداری به بخش مراقبت های ویژه بردند هیچ حرفی نزد و همان لبخند سرد را به صورت داشت

پزشکان هرگز نمی‌توانستد عکس‌العمل خاصی از او بگیرند ، با صورتی ساکن و لبخند، به چشمان دکتر نگاه میکرد و هیچ دردی را حس نمیکرد

در همین لحظه یکی از پرستار ها سعی داشت تا اون رو از تخت جا به جا کنه به طرز وحشتناکی با عکس العمل این خانوم روبرو شد او پرستار را هل داد و مجروح شد

پزشکان برای نگه داری او مجبور شدند از افراد دیگه کمک بگیرند و قدرتشان قادر به نگه داشتن این زن نبود

سپس به دکتر لبخندی ترسناک زد و لبخند او باعث باز تر شدن دهانش شد و بلافاصله بعد از اینکه دهانش را باز کرد تمام افراد داخل اتاق از ترس فریاد میکشیدند و تعدادی از آنها اتاق را ترک کردن

دکتر به این زن گفت تو دیگه چه موجودی هستی و زن چند ثانیه سکوت کرد ،از تخت بلند شد و گفت : من یک خدا هستم “I’m a God”

بعد از این حرف از در زد بیرون و ماموران امنیتی را گاز گرفت و به طرز فجیحی از پنجره فرار کرد

از آن روز به بعد اثری از آن پیدا نشد

1 ❤️

2018-11-28 12:43:07 +0330 +0330

پرونده قتل عجیب «خون آشام اطلس» :

خون آشام اطلس نام پرونده قتل یک زن روسپی است که به طرز فجیعی به قتل رسیده است
در سال 1932 در استکهُلم گزارش یک قتل ارائه شد، که طی آن جسد یک زنی روسپی. در آپارتمانی ساده درحالی که او برهنه بود و شلنگی به دست وی فرو شده بود و سر دیگر آن در ظرفی قرار داشت یافت شد
که مشخص شده بود خون این زن بطور کامل از بدن او بیرون کشیده شده!! در کنار این ظرف ملاقه ایی آغشته به خون یافت شد که قاتل به وسیله آن از خون این زن نوشیده بود. بگونه ایی که بدن او تقریبا خشک وعاری از خون یافت شده بود
پلیس با بررسی این صحنه به دنبال قاتل گشت ولی از آن سال تاکنون هیج اثری از وی یافت نشد…

1 ❤️

2018-11-28 12:44:56 +0330 +0330

“وینی اوه” آرایشگر بیست و دو ساله اهل لس آنجلس از هفده سالگی تلاش کرده تا خود را فاقد جنسیت و شبیه چهره های فرضی “آدم فضایی” کند و به همین خاطر در 5 سال گذشته بیش از پنجاه هزار دلار صرف انجام عمل های جراحی خارج کردن اندام های جنسی و نیز جراحی های پلاستیک کرده است.
او برای رسیدن به قیافه و شمایل مورد نظرش نزدیک به 110 عمل جراحی داشته است.
"وینی اوه " گفته به خواسته خود برای شبیه شدن به آدم فضایی های بدون جنسیت رسیده است.
او اندام های جنسی مردانه و سینه های خود را برداشته است و پس از آن بارها به منظور تغییر شکل صورت و دیگر اندام های خود تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته است.

1 ❤️

2018-11-28 12:46:04 +0330 +0330

“شکنجه ی سفید”

یکی از وحشتناک ترین شکنجه های تاریخ که روی روان تاثیر داره که بعد مدتی باعث مرگ میشه

در این اتاق تمام وسایل به رنگ سفید است
طوری که جز رنگ سفید چشمان شخص چیز دیگری نمیبیند
مدت زیادی نمیکشد (حدود 2 روز) که فرد کور میشه
چندروز بعدم شروع به خودزنی و در نهایت خودکشی میکنه

این شکنجه از سخترین شکنجه های تاریخ شناخته شده ❗️

?

2 ❤️

2018-11-28 12:46:50 +0330 +0330

بختک ابعاد پیچیده تری داره که خودم وحشتناک ترینشو تجربه کردم :/

1 ❤️

2018-11-28 12:54:59 +0330 +0330
نقل از: erny19qwerty دارک وب دارک وب تجاوز دارک وب دیپ وب بیوه سیاه عقرب زرد

جاننننننن

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «