معضل انجماد دخترونه (پاکدامنی یا پپگی؟) + راه حل

1395/02/04

{نخست عرض شود که این تاپیک براساس مفهومی کُلی‌ست، طبق تجربیات شخصیم و همچنین اظهارات و درددلای افراد آشنا و غریبه؛… مجازی و حقیقی.
به امید اینکه قدمی باشه هرچن کوچیک برا حل این مشکل بزرگ!}

طرز فکری شدیدن اشتبا که متسفانه واسه قشر دخترای این مرزو بومِ پرگوهر جاافتاده، بدین شرحه که «دختر هرچی دیرتر یخش وا بشه ینی باحیاتره!» حالا چه طرف مقابلش شوهرش باشه یا دوس‌پسر کاری نداریم، هرچن میشه گف ما مردام نسبت به این دیدگا؛ همچین بگی نگی آنچنان از عذر تخصیر مبرّا نیسیم، ولی این قضیه بیش از هرچی دودش تو چش خودمون داره میره. این موضو فقطم از منظر عملیاتِ توی رخت‌‌ِخواب گریبانگیرمون نیس، از هر نظر اون «آزادی» که دخترِ نجیبِ قصه‌ی ما، واسه ابراز و القای تمایلات دخترونه‌ش برا خودش پیش ما قائل نمیشه، تقریبن مث جنایته؛ هم در حق خودمون هم در حق خودش هم در حق طبیعیِ لذت بردن. من واقعن نمیدونم مگه کودوم خری گفته باید حشر رو برای پارتنرت توی زندانی به اسمِ نجابت، حبس کنی!!؟ چی باعث شده پیش خودت فک کنی اگه این چیزا رو انقد بیخود سخ نگیریو راحت درموردشون برا شریک مذکرت حرف بزنی و عمل کنی، ینی بی‌حیایی؟!
فرهنگ جامعه؟ محیط بسه‌ی اشتماعی؟ خونواده؟ بی‌تجربگیت؟ سیاست زنونه‌ت؟ مهین خانوم و شهین خانوم؟ چشم و هم‌چشمیا؟ یا این دین موروثی که از بدو تولدت بدون اراده خودت توو مخت فرو کردن؟… اسلام؟

اتفاقن پیامبر عظیمولشأن اسلام؛ “حرضت محمد” یه جمله نابی در همین باب دارن. از ایشون میپرسن: یا رسولولا، بهترین زن از نظرِ مبارک شما کیست؟… ایشان میفرمایند: «بهترین زن، باحیاترین و بی‌حیاترین زن است.» که اونام پشمشون فر میخوره میگن: حکمت این تناقض در چیست؟… که ایشان درجواب اینچنین میگن: «باحیاترین در حضور غریبه‌ها و بی‌حیاترین برای مَردِ خود». و سپس اصحاب ایشان که از این پاسخ درایتمندانه‌ی پیغمبر خویش، بمدت کمی مردد و گوزپیچ بگشته بودن، ناگهان عربده کشیدند و خشتک خود را با دندان چاک چاک کردندی و سر به دل بیابان نهادندی و درنهایت با شیرجه‌ای المپیک‌وار با سر در ته چاه خیبر فرو رفتندی! [اینو من از تمبونم درنیوردم، روایتش هس]

اطلا نداشتنو بی‌تجربگی درمورد سکس، امریه که با مطالعه و شناخ میتونه حل شه، ولی ترجیحِ بر ناآگاه موندن یا تظاهر به ناکاربلدی (بقول عام: ادا تنگارو دراوردن) و مث یه تیکه چوب خشک لم دادن رو تختو سپردن همه چی به مرد نگون‌بخ، نه تنها شما بانوی گرامیِ این سرزمینو یه فرشته‌ی نجیب جلوه نمیده، بلکه یه ببوگلابی‌ تمام عیار ازت میسازه نزد پارتنرت که چیزی جز دلسردی براش به ارمغان نمیاره. صدالبته ما منکر رفتار مناسب مرد و راعایت نکات مهم پیشنوازی و نظافت شخصی نیز نمیشیم که نقش اساسی داره.
لاکن نداشتن مهارت عشقبازی و دلبری زنونه برا شریک جنسی، به هیچ عنوان اسمش پاکدامنی نیس، بلکه یه نقص تربیتی بسیار جدّی‌ست حاصل جامعه‌ای بسه و مسموم که باید به فکر چاره براش بود. مگرنه مرد بدبخ همون جق خودشو بزنه واسش به صرفه‌تره تا اینکه انرژیشو واسه یه عروسک بی‌حس و حال هدر بده…

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-04-23 00:28:46 +0430 +0430

ما بین سایتای سکسی فارسی، "انجمن متأهلای جقی" داریم. مردای متأهل میان دور هم جم میشن از جقای قهرمانانه‌شون در غیاب زن محترمشون میگن. درمورد دلیل این خودکفاییشون، شرح فرمایشات تو این مایه‌هاس (چیزی که تقریبن یادمه):

«زنمون که هیچ وخ واسه حال دادن آماده نیس، یه بار میگه خسه‌س، یه بار میگه پریودم، یه بار میگه تو مودش نیسم، یه بار میگه بذا خونه رو اول مرتب کنم بعد، که بعدش باز میگه ببخشید کار کردم خسه شدم عزیزم فلذا راحت میگیره میخوابه خرو پفش میره هوا و ما میمونیم و یه کیر نیمه راس شده که از پائین داره بمون نیگا میکنه و تو دلش فوش میده! وختی هم به هزار خواهش و تمنا بلخره یه روز موقعیتش جور میشه یه عملیاتی با عیال عزیزمون میریم، ایشون همونو هم به کاممون زهر میکنه، تا چن روز هی میگه آی کمرم، آی دلم، آی پام اوف شد، آی باسنم گرف، آی نمیتونم راه برم، آی جر خوردم، آی فلان آی فولان... اینه که ما دیگه عطای این دردسرارو به لقاش بخشیدیمو خعلی وخته دیگه به کف دس خودمون تکیه میکنیم، منت الکی هم نمیخواد بکشیم.»

عایا این مسله به نوبه خودش فاجعه نیس؟!


2016-04-23 12:32:13 +0430 +0430

ما میایم این سایت حال کنیم بعد آدمای دیوثی مثل تو اینجا تریبون پیدا می‌کنن

2 ❤️

2016-04-23 12:50:59 +0430 +0430
نقل از: MrCocks ما میایم این سایت حال کنیم بعد آدمای دیوثی مثل تو اینجا تریبون پیدا می‌کنن

_

ببخشید تریبونم رف تو کونت مزاحم جق زدنت شدم


2016-04-23 19:01:49 +0430 +0430

تبریک میگم بابت موضوع جالبی که انتخاب کردی ، چون میتونه خیلی مفید باشه و دقیقا انگشت گذاشتی روی یکی از بزرگترین معضلات روابط جنسی که یه جورایی نهفته هست و خیلی کم پیش میاد که دربارش صحبت بشه.

به نظر من ریشه این مشکل برمیگرده به کم کاری والدین و سیستم آموزش و پرورش ما که به جای دادن اطلاعات درست در مورد رابطه جنسی و اینکه این رابطه نیاز جسمی و روحی هر انسانی هست و … تو مغز بچه فرو میکنند که این روابط خیلی ناپسند و قبیح هست و این موضوع در ذهن طرف نهادینه میشه و تغییر دادنشم به این سادگیا نیست.

تو این رفتار غلط (ادای تنگا رو در آوردن) من آقایون رو بیشتر از خانوما مقصر میدونم.

تا جایی که من میدونم اکثر قریب به اتفاق آقایون (حتی متعصبهاش) دوس دارن همسر یا پارتنرشون موقع سکس خیلی داغ و اکتیو باشه و رفتاری در حد پورن استارها از خودش نشون بده ولی به نظرت چند درصد از مردا جرات و شهامت گفتن این موضوع رو به طرف مقابلشون دارن؟

مرد اگه بتونه این خواسته اش رو راحت به طرفش بگه و اونو مطمئنش بکنه که اگه مهارت و خلاقیتی موقع سکس از خودش بروز بده نه تنها به دید لاشی بهش نگاه نمیکنه بلکه پیشش عزیزتر هم میشه احتمالا خانم هم راحتتر بتونه هنر سکسیش رو بروز بده.

منتها وقتی مرد به قول صادق هدایت از همخوابگی با بزغاله هم دریغ نکرده ولی دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده هست زن هم گاها مجبور میشه خودش رو بزنه به املی.

ما که نمیتونیم فرهنگ جامعه رو از بیخ عوض کنیم تا به ملت آموزش بدن ولی برای اینکه از سکس لذت ببریم به نظر من بهترین راهش اینه که به همسر یا پارتنرمون بفهمونیم که به جای رفتار قبل از آشناییش با ما رفتار آینده اش برامون مهمه و حساسیتی بابت اینکه در گذشته سکس داشته نداریم.

البته یه سری از خانوما هم هستن که هر کاریشونم بکنین سوزنشون رو تنگی گیر کرده که اونا هم به نظر من یه جورایی مریض هستن.

تو این ضمینه حرف خیلی زیاده ولی متاسفانه سختی تایپ اجازه نمیده ، ببخشید.


2016-04-23 20:34:22 +0430 +0430

موضوع خوبی هستش اسکلت

البته کسانی که با این معضل روبرو هستند باید اول مشکل رو ریشه یابی کنن. ممکنه که علت بی تحرکی و عدم همکاری در حین سکس،سرد مزاجی شریک جنسی و یا همسر باشه.البته ناگفته نماند اکثریت مردان هم از سکس فقط به عمل دخول فکر میکنن و روش مانور میدن و چیزی از معاشقه و تکنیک های سکسی نمیدونن!و همینم به نوعی ببو گلابی بودنشون رو میرسونه?

اما خب مهمترین مسبب و دلیلش همون شرم و حیا و احساس گناه بی مورد که نشات گرفته از آموزش نادرست توسط جامعه و خانواده هستش.هر چند رفتار غلط مردان هم نقش بسزایی رو داره در این معضل.فکر کردن به سو ظن و غیرت نابه جا!

به هر جهت و به نظر من در یه رابطه ی موفق دو چیز رو قبل از هم آغوشی باید زیر پا ذاشت! غرور و شرم بی مورد که البته این دو برای طرفین صدق میکنه!اما نکته ی مهم در این بین کاهش توقعات هست و نباید انتظار داشت که به یک باره شاهد تغییر و تحول اساسی در شریکمون باشیم!

دختری که تحت تاثیر این شرم بی مورد و احیانا احساس گناه بوده قطعا نمیتونه در حین رابطه نویز تحریک کننده رو واسه پارتنرش ایجاد کنه!و یا با پیچیدن در آغوشش موجب شور و شعف مضاعف جسمی و صد البته روانی بشه!
در کل من معتقدم تو نسل امروز جامعه و به لطف آموزش ها و رسانه هایی مثل اینترنت سطح آگاهی دختران نسبت به این روابط افزایش قابل توجهی رو داشته و تا حدود زیادی این مشکلات برطرف شده.

3 ❤️

2016-04-24 11:20:59 +0430 +0430

خوشحالم میبینم بحث خوبی راه انداختی ظاهرن ادمین بهش برخورده و من نمیتونم پستی تو تایپیک خودم بزارم
اما تایپکخوب با موضوع جالبیه

1 ❤️

2016-04-24 21:05:32 +0430 +0430

هرکاری کردم پستارو نقل بزنم این ارور نحس 500 میرف تو پاچه‌م، هرچی هم ور رفتمو صب کردم این مشکل رف شه عاخر نشد که نشد! به هرحال پوزش بابت تأخیرم تو جواب به پستا


Arrow11ی عزیز؛ نخست اینکه ممنون بابت وختی که گذاشتی، ولی کاش این مشکل لعنتی تایپ نبود... آره این معضل مزخرف خعلی کم بش پرداخته شده بااینکه تو ایران فراگیرتر از مشکلای دیگه‌س. وختی رابطه دوطرف تا یه جایی با همین مشکل طی میشه، دیگه رفعش به این راحتیام نیس. ینی ممکنه با طرفت هرچقدم ملایم در این مورد حرف بزنی که خودشو برات آزاد بذاره، بدتر موجب آزردگیش بشی چون به خیالش داره تحت فشار قرار میگیره! گاهی اوقات ترجیح میدی بیخیال بشی هیچی نگیو بسپاری به زمان تا شاید به مرور طرف خودش این چیزا رو بفمه ولی هرچی بیشتر بی‌تفاوت میگذره اوضا وخیم‌تر میشه...

این آموزش پرورش برا دخترا علاوه بر قبحوندن سکس، یه ترس نهادینه هم از ارتباط با پسرا و مخصوصن اون ماسماسک معروف تو دلشون میندازن که ده‌نفر سکس‌تراپیست ماهرم جم شن بش مشاوره بدن نمیتونن این ترسو از دلش دربیارن (حکایت اون دیوونه و سنگ و چاه!). جوری که دختره تا عاخر عمرشم موقع سکس، ته دلش همیشه حس مورد سوءاستفاده قرارگرفتن بش دس میده.

اصن زن موقع سکس، لوندی از خودش نشون نده که نمیشه اسمشو "سکس" گذاش، مث تجاوز زوری میمونه. حالا بعضی وختا طرف واقعن به لحاظ جنسی سرده و میل نداره که اون بحثش جداس، ولی فاجعه اونه که طرف خودش میخواد ولی برا باورای تخمی تخیلی با باطنش میجنگه و سرکوب میکنه. البته ناگفته نماند بعضی زنا یجورایی یه تفکر «بده بسونی» هم دارن، فک میکنن رابطه یجور معامله‌س پس اگه زیاد حال بدن ینی ضرر کردن (چه سکس چه محبت عاطفی)

مرد اگه بتونه این خواسته‌شو مناسب مطرح کنه و زن هم مناسب دریاف کنه که خعلی خوبه. گاهن خواسته گفته شده و زن حس کرده مردش اونو صرفن فقط واسه سکس میخواد و از فیلمای پورن و فرهنگ شنیییییییییعِ بلاد کفر داره الگوبرداری میکنه و بعدش خر بیار و باقالی بار کن! البته منکر مقدمه‌چینی مناسب و لحن شایسته مرد برا مطرح چنین موضوعی نمیشه شد.

بنظرم مردی که تا پیش از ازدواج فرت و فرت با این و اون میره روکار... ولی واسه بقای عمرش یه زن آفتاب مهتاب ندیده میگیره، خودش اول خبر نداره که سرش نافرم کلا رفته. چون باید شروع زندگی متأهلیشو توو رخت‌خواب با یه پَپه به سر ببره. از اونجایی هم که خودش به گمان ماهر شده و از اولش انتظار هولو و گیلاس داره، این ناهماهنگی تو ذوقش میزنه و شایدم اصن بخاطر بازخورد اولیه زنه، هیچ وخ تو این زمینه با هم هماهنگ نشن.

جالبه اینجا دختر دم بخ باید باکره باشه، ولی تو بلاد کفر اگه دختره موقع ازدواج پرده‌ش سالم باشه، براش یه عیب به حساب میاد؛ میگن این دختر اشتماعی نبوده!


sooooofiی عزیز؛ بابت نظر لطفت به مراتب ممنون ? نخست اینکه متسفم بخاطر از دس دادن مادرت... با توجه به حرفات بعید میدونم تو ایران اکثر مادرا اصن بتونن به دختراشون درمورد سکس آموزش مناسب بدن، چون اونام از قبل همینطوری تربیت شدن و طبیعتن با شوهرشونم آنچنان بهره دلچسب و کاملی نبردن. (برا همین تفکری که خودتم اشاره کردی: «قراره مرد لذت ببره...») چن روز پیش دیدم یکی درمورد زن توی داستانای جلال آل احمد میگف که مرده کارش که با همسر گرام تو رخت‌خواب تموم میشه، زنه ازش میپرسه راحت شدی؟ که حاج عاقا برمیگرده میگه: «آدم خِلا هم بره راحت میشه»! (یه همچین چیزی) رویکردی بس حال بهم زن که به معنای واقعی ینی شاشیدن به ارزش سکس. لابد همینجوریا شد که زن پیش خودش گف حشر را در دل خود نهان باید کرد! دراینکه رفتار پارتنر (پسر) نقش مهمی داره شکی نیس، خودمم چن بار اشاره کردم به این موضو. با راه حلت تا حدودی موافقم سوفی، هرچن سکس رومانتیکو که البته همه دوس دارن! علایق دیگرو پس چیکارشون کرد؟ به نظرت برا پسرایی هم‌طبع من عایا راحته که به پارتنرشون راحت بتونن توضی بدن که من دوس دارم که تو برام پوط پوط پوط؟!


JAMSHID_SE7EN عزیز؛ مرسی از نظرت، البته اون مردایی که هولن واسه تپوندن تو سوراخ، بنظرم لقب "هالو" بیشتر بهشون میچسبه تا "ببوگلابی". این ریشه‌یابی که گفتی برا من هنو مایه سؤاله که عایا بین این دوتا (آموزش غلط ـ سردمزاجی) ارتباط تنگاتنگ وجود داره یا خیر. ینی ممولن زنای سردمزاج، بخاطر تلقین فکری سردمزاج میشن یا از اولش سردمزاج بودن؟ فک کنم یجورایی هردوش. تاجایی که شناخ دارم هسن دخترایی که توو محیط بسه مذهبی بزرگ میشن ولی از همون ابتدای راه به شدت داغن برا ابراز حشر! جوری که میگی انگار این دختر اصن سکس تو خونِشه... برعکسشم ولی هس.

منتهی مسله‌ای که هنو درست درمون بش نپرداختم تو این تاپیک، ریسک وا کردن این یخ! هس، گاهی رابطه سراسر با محبت و همدلی پیش میره لاکن از بُعد جنسی کار میلنگه ولی عذابشو فقط پسره میکشه، چون اون دختر بیچاره که اصن تو باغ نیس که بفمه اوضا چن چنده. ولی کافیه پسره به هرطریق (حتی اگه کُلی هم کون خودشو پاره کنه که توو مطرح این قضیه، نهایت احتیاط و ملایمتو خرج بده که مبادا شریکش رنجیده شه) به دختر نگون‌بخ بفمونه که اینجای کارش ایراد داره، همون کافیه که دختره سرخورده بشه از خودش و احساس ضعف کنه از اینکه کارشو درست بلد نیس. از اون به بعدم اگه دنبال حل این مشکل بره و سعی کنه برا پسر سنگ تموم بذاره ممکنه پسره نه تنها از این عملکرد حس رضایت بش دس نده بلکه ته فکرش براش عذاب‌اورم باشه، چون براش واضحه این دختر فقط برا اثبات عشقش اینکارو میکنه نه لذتِ درونی خودش! نمیدونم حالا منظورمو درست رسوندم یا نه. [این وضعیت درصورتیه که پسره واقعن دخترو دوس داشته باشه]

درمورد اون دو چیزیو هم که گفتی طی رابطه جنسی باس فاکتور گرف، موافقم با حرفت ?


Dar yek NeGaH عزیز؛ بعله تایید میشود ? بقول فیلسوف هندی؛ "آچاریا"؛ «یه عاشق باید سرشار باشه از دادن» [منظورش دادنِ محبت و لذت و اینا بوده البته!] پیش از اینم گفتم رابطه جنسی بده بسون نیس. یکی از مزخرف‌ترین دیدگاها همین معامله دونسن سکسه. مگه چه لذتی از این بالاتره که ببینی داری به کسی که دوسش داری لذت میدی؟ بشخصه معتقدم لذت اصلی سکس؛ دریافتِ حسِ لذت بردنِ پارتنره. البته ناگفته نماند که شعار آبکی نمیخوام بدمو نسخه بپیچم این فقط نظر شخصی خودمه ولی هرکی قبولش نداره ببوگلابیه! خخخخخخخ


jack.sparr0wی عزیز؛ مرسی، ولی اینی که میگی یه اختلال فنیه، منم الان نقل‌قول نمیتونسم بذارم، بعید میدونم خودِ ادمین شخصن بخواد کسیو الکی مسدود کنه...

3 ❤️

2016-04-24 21:48:59 +0430 +0430

موافقم باهات،سرد مزاجی گاهی میتونی ناشی از همون آموزشهای نادرست و تلقینن کننده باشه!ینی شریک جنسی در اصل سرد مزاج نیست و از قضا بسیار هم گرم تشریف دارن!منتهای مراتب چون از کودکی تحت تاثیر آموزش نادرست بودن به نوعی احساس حیا و شرم میکنن!البته منظور از آموزش درست رها کردن کودکان به حال خودشون نیست!منظور همون آموزش های لازم در مقوله ی سکسولوژی هستش که میتونه جزء دروس پایه و یا به صورت مجزا در کلاس های آموزشی باشه که البته در سنین مشخصی بهش پرداخته بشه.که البته با توجه به عرف و فرهنگ جامعه امکان پذیر نیستش!

اما کلا سرد مزاجی که ناشی از کاهش میل جنسی زنان هست یک اختلال جداگونه به حساب میاد که البته با مشاوره و تجویز دارو قابل درمان هست.

در مورد اون وا کردن یخ هم خب تا حدودی فهمیدم منظورت چیه!در وحله ی اول سکس بدون احساس و عشق خب مفهومی نداره برای طرفین خصوصا مرد چون به نوعی همون حس همخوابگی با روسپی رو بهش انتقال میده!
قطعا کسانی که صرف نظر از لذت امیزش جنسی بیشتر بخاطر حس درونی و عاطفی با هم همبستر میشن، بیشتر روی این ضعف ها حساسن!به قول شما دوس دارن پارتنر از روی علاقه و لذتی که خودش میبره این کار رو انجام بده نه صرف به خاطر ارضای شریکش!

نهایتا قضیه ختم میشه به همون بحث حیا و…البته اگر این ریسک رو بپذیری تشخیص اینکه طرفت واقعا احساس درونیش چیه خب سخته!

البته به عقیده ی من نباید این موضوع را باهاش درمیان گذاشت!شاید بشه به نوعی غیر مستقیم بهش فهموند مثلا در اختیار گذاشتن مقاله و یا مجلات سکسی!البته همونطور که گفتم زمان بره و نباس توقع زیادی داشت!

2 ❤️

2016-04-24 22:08:37 +0430 +0430
نقل از: Dar yek NeGaH
نقل از: JAMSHID_SE7EN موافقم باهات،سرد مزاجی گاهی میتونی ناشی از همون آموزشهای نادرست و تلقینن کننده باشه!ینی شریک جنسی در اصل سرد مزاج نیست و از قضا بسیار هم گرم تشریف دارن!منتهای مراتب چون از کودکی تحت تاثیر آموزش نادرست بودن به نوعی احساس حیا و شرم میکنن!البته منظور از آموزش درست رها کردن کودکان به حال خودشون نیست!منظور همون آموزش های لازم در مقوله ی سکسولوژی هستش که میتونه جزء دروس پایه و یا به صورت مجزا در کلاس های آموزشی باشه که البته در سنین مشخصی بهش پرداخته بشه.که البته با توجه به عرف و فرهنگ جامعه امکان پذیر نیستش!

اما کلا سرد مزاجی که ناشی از کاهش میل جنسی زنان هست یک اختلال جداگونه به حساب میاد که البته با مشاوره و تجویز دارو قابل درمان هست.

در مورد اون وا کردن یخ هم خب تا حدودی فهمیدم منظورت چیه!در وحله ی اول سکس بدون احساس و عشق خب مفهومی نداره برای طرفین خصوصا مرد چون به نوعی همون حس همخوابگی با روسپی رو بهش انتقال میده!
قطعا کسانی که صرف نظر از لذت امیزش جنسی بیشتر بخاطر حس درونی و عاطفی با هم همبستر میشن، بیشتر روی این ضعف ها حساسن!به قول شما دوس دارن پارتنر از روی علاقه و لذتی که خودش میبره این کار رو انجام بده نه صرف به خاطر ارضای شریکش!

نهایتا قضیه ختم میشه به همون بحث حیا و…البته اگر این ریسک رو بپذیری تشخیص اینکه طرفت واقعا احساس درونیش چیه خب سخته!

البته به عقیده ی من نباید این موضوع را باهاش درمیان گذاشت!شاید بشه به نوعی غیر مستقیم بهش فهموند مثلا در اختیار گذاشتن مقاله و یا مجلات سکسی!البته همونطور که گفتم زمان بره و نباس توقع زیادی داشت!

جناب سوین بسیار خرسندشدم که بالاخره بعد از سال ها تلاش اسکار رو بردین. فیلم جدیدتون رو نصف نیمه دیدم زیاد باب طبع من نبود خخخ (موفق باشید)

درود بر نگاه خانم عزیز!حال شوما چطوره؟

مرسی،البته پیشتر از ازینا اسکار حق لئو جان بود ولی خب منم خیلی خرسند شدم ?

اما یه چیزی که در این بین وجود داره اینه که من هنوزم موفق به دیدن این فیلم نشدم!واقعا رکورد شکوندم ازین بابت!

1 ❤️

2016-04-24 22:21:08 +0430 +0430
نقل از: Dar yek NeGaH
نقل از: JAMSHID_SE7EN
نقل از: Dar yek NeGaH
نقل از: JAMSHID_SE7EN موافقم باهات،سرد مزاجی گاهی میتونی ناشی از همون آموزشهای نادرست و تلقینن کننده باشه!ینی شریک جنسی در اصل سرد مزاج نیست و از قضا بسیار هم گرم تشریف دارن!منتهای مراتب چون از کودکی تحت تاثیر آموزش نادرست بودن به نوعی احساس حیا و شرم میکنن!البته منظور از آموزش درست رها کردن کودکان به حال خودشون نیست!منظور همون آموزش های لازم در مقوله ی سکسولوژی هستش که میتونه جزء دروس پایه و یا به صورت مجزا در کلاس های آموزشی باشه که البته در سنین مشخصی بهش پرداخته بشه.که البته با توجه به عرف و فرهنگ جامعه امکان پذیر نیستش!

اما کلا سرد مزاجی که ناشی از کاهش میل جنسی زنان هست یک اختلال جداگونه به حساب میاد که البته با مشاوره و تجویز دارو قابل درمان هست.

در مورد اون وا کردن یخ هم خب تا حدودی فهمیدم منظورت چیه!در وحله ی اول سکس بدون احساس و عشق خب مفهومی نداره برای طرفین خصوصا مرد چون به نوعی همون حس همخوابگی با روسپی رو بهش انتقال میده!
قطعا کسانی که صرف نظر از لذت امیزش جنسی بیشتر بخاطر حس درونی و عاطفی با هم همبستر میشن، بیشتر روی این ضعف ها حساسن!به قول شما دوس دارن پارتنر از روی علاقه و لذتی که خودش میبره این کار رو انجام بده نه صرف به خاطر ارضای شریکش!

نهایتا قضیه ختم میشه به همون بحث حیا و…البته اگر این ریسک رو بپذیری تشخیص اینکه طرفت واقعا احساس درونیش چیه خب سخته!

البته به عقیده ی من نباید این موضوع را باهاش درمیان گذاشت!شاید بشه به نوعی غیر مستقیم بهش فهموند مثلا در اختیار گذاشتن مقاله و یا مجلات سکسی!البته همونطور که گفتم زمان بره و نباس توقع زیادی داشت!

جناب سوین بسیار خرسندشدم که بالاخره بعد از سال ها تلاش اسکار رو بردین. فیلم جدیدتون رو نصف نیمه دیدم زیاد باب طبع من نبود خخخ (موفق باشید)

درود بر نگاه خانم عزیز!حال شوما چطوره؟

مرسی،البته پیشتر از ازینا اسکار حق لئو جان بود ولی خب منم خیلی خرسند شدم ?

اما یه چیزی که در این بین وجود داره اینه که من هنوزم موفق به دیدن این فیلم نشدم!واقعا رکورد شکوندم ازین بابت!

ممنونم خوبم شکر. امیدوارم شما هم خوب باشید ( اسکلت شرمنده ) بله کاملا. فکر می کنم شما خوشتون بیاد. تاپیک فیلم رو باید راه بنداریم دوباره فیلم های خوبی دیدم این چند وقت!

_

تاپیک معرفی فیلمای ارزشمندو به زودی داغ میکنیم دوباره، خودمم خیلی وخته براش برنامه چیدم ولی بذارید یکم سنجد بخورم بعد. ?

0 ❤️

2016-04-26 17:23:53 +0430 +0430

اسی جان نقل نزدم کش نیاد ولی اون پست سه متر و بیست سانتی که گذاشتی کلی لایک داشت. ?

البته تعجب میکنم چرا موضوع به این مهمی رو ولش کردی.

3 ❤️

2016-04-26 17:59:25 +0430 +0430
نقل از: Arrow11 اسی جان نقل نزدم کش نیاد ولی اون پست سه متر و بیست سانتی که گذاشتی کلی لایک داشت. ?

البته تعجب میکنم چرا موضوع به این مهمی رو ولش کردی.

_

تازه نقل قولا به لطف ارور500 توش جا نگرف مگرنه به شیش هف متر رسید ?

ولش که نکردم البته، خانوم NeGaH گفته بود میخواد راه حل بذاره منم منتظر مطالبش بودم. هرچن خودمم با گشت و گریزی به سایتای مشاوره جنسی چن تا چیز جالب دیدم که در عین حال تاسف‌بارم بود که با اجازه‌ت یکیشو ادامه همین پست میذارم...


‎«نسبت شهوت جنسی در زنان ۶ برابر شهوت در مردان است. تنها عاملی که باعث عدم بروز این شهوت در زنان و دختران می شود وجود حیا و شرم بیهوده و نابجا به هنگام نزدیکی با همسران خود است. زنان دیرتر از مردان تحریک جنسی شده و دیرتر هم به اوج لذت جنسی(ارگاسم) می رسند. زنان توانایی و میل چندین و چند بار رسیدن به مرحله ارگاسم را دارند. فاصله دو ارگاسم در مردان حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است. این فاصله در زنان حتی به کمتر از ۲ دقیقه هم می رسد.» (ازاینجا)

[البته من رقمای بالاتر از ۶برابرم جاهای مختلف خونده بودم؛ تا ٩برابر حتی!]

1 ❤️

2016-04-26 18:26:30 +0430 +0430

در بسیاری از زنان كاهش هورمون، استرس های شغلی، مشكلات بین فردی با همسر، یائسگی و سایر مسائل باعث از بین رفتن میل جنسی می شود…

زندگی بدون تمایل جنسی! از دست رفتن میل جنسی یكی از شایع‌ترین اختلالات آمیزشی است كه زنان زیادی را در سنین مختلف درگیر می‌كند. برخلاف مردان كه عدم توانایی نعوظ شایع‌ترین مشكل جنسی آنها می‌باشد، در مورد زنان تركیبی از مسائل فیزیكی و روحی باعث ایجاد اختلال در میل جنسی می‌شود و این چیزی است كه به راحتی با تجویز یك دارو، درمان‌پذیر نخواهد بود. اما امروزه به كمك درمان های مختلف ، امكان بازگشت این غریزه به حالت طبیعی را تا حدودی امكان‌پذیر كرده‌اند.

از دست دادن میل جنسی چیست؟ برخلاف تصور عامه، متخصصان معتقدند كه آمیزش جنسی متوالی تاثیری بر میل جنسی و یا خشنودی از آن ندارد.
بعضی ها معتقدند كه میل جنسی چیزی فراتر از مشكل مربوط به كاهش این میل است. انگیزش جنسی یك مولفه بیولوژیكی از امیال است كه بازتاب آن به صورت میل جنسی خود انگیز شامل تفكر جنسی، تخیل شهوت‌زا و رویا بروز می‌كند.
در واقع نتیجه سیگنال بدن چیزی مشابه كردار جنسی است. میل و انگیزش جنسی به طور طبیعی با افزایش سن كاهش می یابد. اما میل جنسی تركیبی از فاكتورهای روانی و بین فردی را نیز در بر می‌گیرد كه در مجموع باعث آمادگی برای انجام آمیزش است.
بالاتر و فراتر از شهوت چیزی مشابه صمیمیت در روابط باعث ایجاد آمادگی برای آمیزش جنسی می شود.
به عنوان مثال اگر شما از همسر خود ناراحت باشید ، ممكن است در آن برهه زمانی دچار شهوت شوید ولی حاضر نخواهید بود به همسر خود نزدیك شوید.

بنابراین تمامی جنبه‌های موثر در میل جنسی باید مورد آزمایش قرار گیرد تا دلیل اصلی مشكل مشخص شود. شایع‌ترین عوامل از دست رفتن میل جنسی در زنان عبارتند از:

‎١- مشكلات روابط بین فردی: مسائل عملكردی همسر، عدم رضایت روحی در روابط، تولد فرزند و تبدیل شدن به پرستار كودك باعث كاهش میل جنسی می شود.

‎٢- تاثیرات اجتماعی فرهنگی: استرس‌های شغلی، فشار همگنان و تصاویر رسانه‌ای از جنسیت می‌تواند به طور منفی میل جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.

‎٣-كاهش تستسترون: هورمون تستسترون میل جنسی مردان و زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سطح تستسترون در دهه ٢٠ زندگی زنان در اوج مقدار خود می‌باشد و سپس به موازات افزایش سن مقدار آن نیز به طور متوالی كاهش خواهد یافت تا دوران یائسگی شروع شود، هر چند كه دوران یائسگی نیز پایان میل جنسی در همه زنان نیست.

‎٤-مشكلات بالینی: بیماری‌های روحی مثل افسردگی یا اختلالات تیروئیدی، اندرومتروز و یا فیبرویدز میل جنسی زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

‎٥-داروها: بعضی داروها مثل داروهای ضد افسردگی خاص، داروهای كاهنده فشار خون و داروهای ضد بارداری خوراكی باعث كاهش میل جنسی می شود.

‎٦-سن: سطح خون حاوی آندروژن به موازات افزایش سن مدام در حال كاهش خواهد بود.

درمان
بدلیل اینكه این اختلال حاصل تركیبی از مسائل فیزیكی و روحی است، لذا تركیبی از درمان‌ها برای رفع این اختلال لازم است.

‎١- مشاوره فردی/ درمان جنسی: درمان جنسی برای افراد و زوجین بسیار موثر است. عدم میل جنسی معمولا هر دو طرف را تحت تاثیر قرار می دهد و لذا مشاوره هر دو می تواند بسیار موثر و مفید واقع شود.

‎٢-تعویض داروها و یا تغییر در میزان مصرف: اگر دلیل اصلی اختلال داروها باشد، تغییر در نوع دارو و استفاده از درمانهای جایگزین توصیه می شود. به عنوان مثال اگر داروهای ضد بارداری خوراكی باعث كاهش سطح تستسترون شده می توان از روش های دیگر ضد بارداری كه غیر هورمونی است استفاده كرد.

‎٣-توجه به مشكلات بالینی: درمان امراض خاص مثل فیبروئید به كمك جراحی می تواند مفید باشد.

‎٤-استروژن های واژنی: در زنان یائسه، خشكی واژن كه دلیل اصلی عدم رضایت از آمیزش است به كمك كرم استروژن واژنی قابل درمان است.

‎٥-درمان تستسترون: با اینكه هورمون یا داروی خاصی برای درمان مشكلات جنسی وجود ندارد، اما بعضی متخصصان زنان و زایمان استفاده از این هورمون را برای افزایش سطح آن به حد طبیعی پیشنهاد می كنند.

{کپی از همونجا دوباره}

2 ❤️

2016-04-26 18:44:26 +0430 +0430

داشتم از این سایت نا امید میشدم اما بعد از مدتها یه تاپیک ارزشی دیدم…جدا از اینکه نظر خودم درباره این موضوع چیه همین که هر کسی نظرش رو میگه و انسان رو به تفکر وادار میکنه ارزشمنده…
سپاس فراوان

0 ❤️

2016-04-26 18:51:47 +0430 +0430
نقل از: Mato The Great داشتم از این سایت نا امید میشدم اما بعد از مدتها یه تاپیک ارزشی دیدم...جدا از اینکه نظر خودم درباره این موضوع چیه همین که هر کسی نظرش رو میگه و انسان رو به تفکر وادار میکنه ارزشمنده.. سپاس فراوان

_

ممنون از حسن نظر شما دوست عزیز ?

0 ❤️

2016-04-26 20:43:26 +0430 +0430

با درود خدمت دوسته عزیزم خیلی تاپیکه پر محتوا و بینظیریه ?

به نظر من این معزل به خاطر چنتا دلیل میتونه اتفاق بیفته اولیش نظام تربیتی جامعه ماست که تو هیچ مقطعی نمیاد طریقه درسته برقراری رابطه جنسیو آموزش و اطلاع رسانی کنه دومیش فرهنگه عقب مونده خانواده ایرونیه که دامن میزنه به تموم این نا آگاهی ها و باعث تربیته غلط بینه دخترا میشه و کلا مثه یه تابو به این مسئله نگاه میشه سومین دلیل به نظر من میتونه خوده شخص باشه که اصلا ذاته سردی داره…
به نظر من یه دختر ایرونی که تحت همچین شرایطیه مثه خودم فقط از راهه مطالعه و سرچه اینترنتی میتونه به اطلاع و اگاهی برسه و روشن بشه که معقوله سکس فقط برای تولید مثلو زادو ولد نیس بلکه برای تامین نیازای جنسیشم هست و باید به نحو درست این میله جنسیشو ارضا کنه نه اینکه با خود آزاری یا نادیده گرفتن نیازاش باعث اذیت خودش و شریک جنسیش بشه چون اگه اینجوری باشه مطمئنا اول خودش آسیب میبینه هم از نظر جنسی هم از نظر اینکه مورد پسند پارتنرش قرار نگرفته و حتی ممکنه مورد خیانتم قرار بگیره که خیلی باعث تاسفه… :(

3 ❤️

2016-04-26 21:02:01 +0430 +0430
نقل از: Dar yek NeGaH بانو! به خاطرِ کودکت,صدایت را در خانه بالا نَبَر, مردانگیِ همسرت پیشِ چشمانِ فرزند حفظ شود, در خلوت موضوع را حتما با او حل کن. فرزندت پرخاشگر نمی شود.

برای ِهمسرت که خسته از کار برگشته, نوشیدنی تهیه کن.
وقتی آمد با تشکر و خسته نباشید استقبالی گرم داشته باش.
فرزندت سپاسگزاری را یاد می گیرد.

برای بداخلاقی هایِ همسرت, مهربانی هدیه بخر.
کودکت گذشت را می اموزد…

دنیا را تا بوده,زنان گرم نگه داشته اند,
جهانِ امروزِمان سرد است. بانو کمک کن…

سلام عزیزم پستاتو خیلی میپسندم ? سلامت باشی گلم ?

1 ❤️

2016-04-26 21:04:48 +0430 +0430
نقل از: khanom hana با درود خدمت دوسته عزیزم خیلی تاپیکه پر محتوا و بینظیریه ?

به نظر من این معزل به خاطر چنتا دلیل میتونه اتفاق بیفته اولیش نظام تربیتی جامعه ماست که تو هیچ مقطعی نمیاد طریقه درسته برقراری رابطه جنسیو آموزش و اطلاع رسانی کنه دومیش فرهنگه عقب مونده خانواده ایرونیه که دامن میزنه به تموم این نا آگاهی ها و باعث تربیته غلط بینه دخترا میشه و کلا مثه یه تابو به این مسئله نگاه میشه سومین دلیل به نظر من میتونه خوده شخص باشه که اصلا ذاته سردی داره…
به نظر من یه دختر ایرونی که تحت همچین شرایطیه مثه خودم فقط از راهه مطالعه و سرچه اینترنتی میتونه به اطلاع و اگاهی برسه و روشن بشه که معقوله سکس فقط برای تولید مثلو زادو ولد نیس بلکه برای تامین نیازای جنسیشم هست و باید به نحو درست این میله جنسیشو ارضا کنه نه اینکه با خود آزاری یا نادیده گرفتن نیازاش باعث اذیت خودش و شریک جنسیش بشه چون اگه اینجوری باشه مطمئنا اول خودش آسیب میبینه هم از نظر جنسی هم از نظر اینکه مورد پسند پارتنرش قرار نگرفته و حتی ممکنه مورد خیانتم قرار بگیره که خیلی باعث تاسفه… :(

_

عرض شود که باز شدن گره این تاپیک یجورایی به دخترایی مث خودت بسگی داره که بیان اینجا درمورد حس خودشون بعنوان یه تربیت‌شده‌ی این اشتماع توضی بدن. ما سومین دلیلی که گفتیو فعلن فاکتور میگیریم چون چیزی که در اصل بش پرداختیم؛ سرکوب تمایلات بخاطر تربیت غلطه (همون نادیده گرفتن نیازا که گفتی). تا جایی که من اطلا دارم تو مدارس، دخترا رو از تجاوز جنسی زیاد میترسونن. همین ترسه خودش کم باعث نمیشه دختر بیچاره در تجربه‌های اولیه‌ش (یا شاید تا عاخر) احساس «مورد سوءاستفاده قرارگرفتن» بش دس بده، هرچن رفتار پسرم خعلی مهمه! سؤالی که ذهن منو اساسن درگیر کرده اینه که عایا ممکنه بخاطر آموزش اشتبا یا اصن نپرداختن به اصل سکس، دخترو طوری بار بیاره که تمایلای جنسیش خفته بمونه؟ موردای زیادی سراغ دارم که طرف ادعا میکرده تا چندین و چن سالگیش اصن حشری نمیشده…

**اون موردی که گفتی ممکنه صرفن برا مورد پسندِ پارتنر قرار نگرفتن، طرف مورد خیانت قرار بگیره هم معضل دیگریست که اونم کم تو ایران فراگیر نیس! **

1 ❤️

2016-04-26 21:30:27 +0430 +0430

به شخصه اصلا قبول ندارم که زنهای ایرانی سر مزاج اند یا سکس بلد نیستن !
اما در کنار این مساله یک مساله دیگه است و ان اینکه اگه زن یا دوست دختر مردشو بخواد کس که هیچ ، کونم بهش میده !

1 ❤️

2016-04-26 21:48:22 +0430 +0430
پسر تنها 1394:

در کنار این مساله یک مساله دیگه است و ان اینکه اگه زن یا دوست دختر مردشو بخواد کس که هیچ ، کونم بهش میده !

_

معضل سر «دادن» نیس. «بهره دوطرفه» مطرحه؛ چه سکس، چه عشقبازی، چه محبت عاطفی و...

2 ❤️

2016-04-27 17:07:27 +0430 +0430

mataleb jalebi bood

0 ❤️

2016-04-27 17:25:11 +0430 +0430
نقل از: sooooofi

اسى جانم! اولاً كه مرسى ? دوماً هم اين كه من خيلى خيلى زياد معتقدم كه گرايشات و فانتزى ها تا عملى نشن، نميشه راجع بهشون نظر قطعى داد! نميشه مطمئن بود كه واقعاً مى خواى فلان كار رو انجام بدى يا فيلم هايى كه ديدى و مطالبى كه خوندى اون تصور تحريك كننده بودن رو برات ايجاد كرده! به هر حال! من همچنان معتقدم كه بايد با شريك راجع به همه چيز صحبت كرد! ريز به ريز تمايلات با تمام جزئيات، چه بپسنده و تمايل مشابهى داشته باشه و چه نه! سركوب كردن تمايلات بخاطر پارتنرى با تمايلات متضاد به نظرم در نهايت نتيجه اى جز سرد شدن و جدايى طرفين نداره. درصد كمى از آدما هستن كه ميتونن تا آخر عمر تمايلاتشون رو سركوب كنن و بخاطر عشق و ارزش رابطشون از نيازهاشون فاكتور بگيرن.

_

سوفیای عزیز درسته که گاهی جرقه اولیه بعضی تمایلای سکسی میتونه از خوندن یا تماشای پورنوگرافی نشأت بگیره، ولی تجربه عملی (هرچن نه چندان مطلوبو دلچسب) دیگه برا طرف کاملن روشن میکنه که این موضو از فانتزیای اصلیشه، حتی از خود سکس(دخول) براش لذت‌بخش‌تر! بات موافقم که باید با شریک جنسی راجع به همه چیز صحبت کرد، ولی این ریز به ریزو با جزئیات گفتن یجورایی کارو سخ میکنه. چه بسا اون عشق و ارزش رابطه که به درستی بش اشاره کردیو هم ممکنه لکه‌دار کنه. یه مثال بارز: درصد زیادی از مردا هسن که از اورال سکس (blowjob) لذتی فراتر از خود سکس میبرن. ولی واضحه که بسیاری از بانوان بزرگوار ایرانی، تمایلی به انجام این کار ندارن (حالا چه برا وسواس چه برا تفکر حقیر شمرده شدن یا در رده روسپی قرار گرفتن و هردلیل دیگه) حال اگه مرده بیاد هرجوری در این مورد براشون توضی بده (مستیقیم و غیرمستقیم) احساس بدی بشون دس میده. موردایی سراغ دارم که حتی مرده متقابل اینکارو برا زنه انجام میده ولی زنه زورش میاد! :|

1 ❤️

2016-04-27 18:45:15 +0430 +0430

یه سریا خصوصی آدرس اون انجمنی که تو پست اول راجبش گفتمو ازم پرسیدن. من اینو خعلی وخ پیش تو "لوتی‌نت" دیده بودم، ولی برا معرفیش الانم رفتم یه نیگاهی انداختم بش و باز مث همون دفه اول عصابم حسابی به هم ریخ. «اینم لینک صفه‌ش» بد نی چن تا از پستاشو عینن اینجا کپی کنم صرف آشنایی با احوالات این مردان بداقبال:


X: هر روز ، گاهی روزی 2 بار. من یه جای دیگه هم تو انجمن نوشتم. مجبورم. چون هفت روز هفته - بجز مواقع پریود - یا سرش درد می كنه یا تهش یا بالخره یه مرگیش هست. انقدر خودشو گوه می كنه كه حالم از سكس باهاش به هم می خوره. همیشه یه بهانه ئی داره. خسته م كرده و واقعا راهی جز جق برام نمی ذاره. و متاسفانه دارم كاملا به این كار عادت می كنم. می گم متاسفانه چون به طور طبعی عاشق خود سكس هستم و نه جق. بعدش هم حال خیل جالبی ندارم ولی واقعا چاره ای نیست.

Y: من دیشب زدم خانمم چراغ قرمزه..ما متاهل های بدبخت هم از اور رونده ایم و هم از اونور مونده..قبل از خونن مطالب این سایت فکر می کردم همه زنها و دخترای ایرونی سرد و بی حس هستن ولی میبینم فقط مال ما اینطور هستش..ای کاش حال خوبی بهم می داد و خیلی داغ بود تا مجبور نشم در پی فشار هفته ای دو سه بار خودمو خالی کنم..به این مجردا حسودیم میشه..تو کف یه سکس خوب موندم...من عاشق سکسم ولی اون نه

Z: منم هفته ای یک یا دوبار میزنم آخه همسرم اون اندازه ای که من سکس میخام بهم نمیده حالا شده به هر بهونه ای یه بار میگه باید دو شیفت بری سر کار خسته میشی ضعیف میشی یه بار میگه من حس سکس ندارم دوس دارم وقتی میکنیم دوتایی حال کنیم نه یکیمون تنها یه بار میگه خستم باشه یه وقت دیگه یه بار میگه حوصله حموم و غسلش ندارم تو حموم میگه بدم میاد ترس این دارم بشینم رو آبت که ریخته رو زمین حامله شم اینقدر هم فاصله میوفته وسط سکسها که تا میایم سکس کنیم ارضا میشم وایمسته کلی دعوا که من هنو ارضا نشدم تو شدی حالم گرفتی اه و ضد حالم زدی و ... وقتی هم که یه بار سکس داد تا چند روز آخ اینجام آخ اونجام آخ چقدر بیحال شدم آخ نکنه حامله شم و ... اینه که حاجی ما هم به جمع جقی ها پیوستیم و راحت شدیم از ایییییییییینهمه دردسر

A: وقتی زن آدم سرد باشه و ماهی یکبار سکس داشته باشی یا باید بری خانوم بازی کنی و با زن دیگه ای باشی یا جق بزنی من جق میزنم نه بخاطر مشکل مالی چون اونقدر دارم که بتونم سه چهارتا خانواده رو اداره کنم بیشتر به خاطر جایگاه اجتماعی که دارم

B: من همسرم سرد مزاجی داره ( خیلی زیاد ) یعنی اگر یه ماه هم باهاش کاری نداشته باشم اون هم هیچ اقدامی نمیکنه . ( من این قضیه رو امتحان کردم و دیدم واقعا هیچ اقدامی نمیکنه ) متاسفانه , تا چندی پیش من از این روش ( استمناع ) استفاده میکردم ولی اخیرا از این قضیه خسته شده ام و تو روحیه ام خیلی تاثیر گذاشته و احساس افسردگی شدیدی میکنم . کارهام به هیچ وجه خوب پیش نمیره راستش دنبال یه راه دیگه میگردم . شاید اسمش رو بشه گذاشت خیانت . حالا مقصر کیه خدا میدونه


نظرتونو درمورد این اظهارات بگید ?

1 ❤️

2016-04-28 16:42:01 +0430 +0430
نقل از: sooooofi

اولاً كه آقا تبريك بابت اين همه شعور و دقت كه خيليا ازش بويى نبردن!:) :| دوماً هم كه... ذولى بابا! سكس از ديدِ منِ ٧ سال قبل يه غولِ ترسناك و خجالت آور بود! من تو خانواده ى مذهبى بزرگ نشدم و مسلمون هم نيستم. از مامانم خاطرات زيادى ندارم، خيلى كوچيك بودم كه فوت كرد. اما بعيد ميدونم اگر زنده بود هم چيزى به من ياد مى داد!:( همون طور كه مادر هاى ديگه چيزى به بچه هاشون ياد ندادن... من تا قبل از اين كه تجربش كنم حتى خجالت مى كشيدم راجع بهش فكر كنم!!! :| قبلاً فكر مى كردم سكس يه چيزيه كه قرارِ مرد لذت ببره و بعدم تموم! گاهى از تصورات كودكانه و احمقانم خندم ميگيره :| شايد بى تجربگى واسه چند دفعه ى اول طبيعى باشه اما بعد از اون ديگه نه. و لازمه كه بدونى رفتار پارتنر هم خيلى مهمه تو ياد گرفتن و علاقمند شدن به سكس. بگذريم! مقصر اين ببو گلابى بودن فقط دخترا نيستن. خيلى از پسرا هستن كه اسم ببوگلابى بودن رو "چشم و گوش بسته" و در نتيجه پاكدامن ميذارن!!! بعدم عاشق طرف ميشن و كار كه به سكس ميرسه ميبينن خوب نيست!:( راه حلش به نظرم اينه كه راجع به نياز ها صحبت بشه! چطورى بگم؟! مثلا "من رنگ بنفش رو دوست دارم" چه تفاوتى داره با اين كه "من سكس رومانتيك دوست دارم؟!" بايد راجع بهش صحبت بشه! حتى تو همون مراحل اوليه ى رابطه. مگرنه زمانى اين تفاوت هاى نا گفته خودشو نشون ميده كه واسه جدا شدن خيلى ديرِ :(

با همه ی حرفات موافق هستم به جز این>>>خيلى از پسرا هستن كه اسم ببوگلابى بودن رو “چشم و گوش بسته” و در نتيجه پاكدامن ميذارن!!! بعدم عاشق طرف ميشن و كار كه به سكس ميرسه ميبينن خوب نيست!<<<

اولا ببو گلابی با چشم گوش بسته و چشم گوش بسته با پاکدامن فرق میکنه… دوما فک نکنم پسرا به ببو گلابی بگن پاک دامن…سوما اگه کسی سکس نداشت و یه جورای پاکدامن بود حتما ببو گلابی نیست و پاکدامن بودن هم دلیل نمیشه تو سکس خوب نباشه و به قولی داغ و حشری نباشه و هیچ دلیلی هم نداره که در مورد خاسته های سکسیش صحبت نکنه با کسی که دوس داره…چهارم اینکهن چه بسیار ببو گلابی هایی که سکس هم زیاد داشتن ولی اصلا تویه سکس خوب نیستن چونکه ببو گلابی هستن ? …پنجم اینکه وقتی داری میگی من از سکس میترسیدم تا وقتی انجام دادم و دیدم خوبه همه بهش احترام میزارن پس به کسی که پاکدامنه و دوس داره سکسش بزاره واسه کسی که واقعا دوسش داره هم باید احترام گذاشت و با لفظ ببو گلابی صداش کردن زشته…داشتن سکس قبل از ازدواج هر چقدر میتونه خوب باشه به همون اندازه هم میتونه بد باشه…شخصیت هر کس ماله خودش پس نسخه پیچیدن که مثل من یا مثل فلان کس رفتار کردن کار درستی هست اشتباهه…معنی کلمه ها مهمه وقتی بهشون توجه نشه بی احترامی به قشر بزرگی میشه که شاید مثل خودمون فکر کنن ولی فقط تویه یه مورد اون هم زمان اولین سکس با ما فرق داشته باشن…

اینم بگم من پسرم و واقعا دوس دارم همه ی دخترا قبل ازدواج راحت سکس داشته باشن (erection) ? ?

0 ❤️

2016-04-28 18:17:55 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری

یه سریا خصوصی آدرس اون انجمنی که تو پست اول راجبش گفتمو ازم پرسیدن. من اینو خعلی وخ پیش تو "لوتی‌نت" دیده بودم، ولی برا معرفیش الانم رفتم یه نیگاهی انداختم بش و باز مث همون دفه اول عصابم حسابی به هم ریخ. «اینم لینک صفه‌ش» بد نی چن تا از پستاشو عینن اینجا کپی کنم صرف آشنایی با احوالات این مردان بداقبال:


X: هر روز ، گاهی روزی 2 بار. من یه جای دیگه هم تو انجمن نوشتم. مجبورم. چون هفت روز هفته - بجز مواقع پریود - یا سرش درد می كنه یا تهش یا بالخره یه مرگیش هست. انقدر خودشو گوه می كنه كه حالم از سكس باهاش به هم می خوره. همیشه یه بهانه ئی داره. خسته م كرده و واقعا راهی جز جق برام نمی ذاره. و متاسفانه دارم كاملا به این كار عادت می كنم. می گم متاسفانه چون به طور طبعی عاشق خود سكس هستم و نه جق. بعدش هم حال خیل جالبی ندارم ولی واقعا چاره ای نیست.

Y: من دیشب زدم خانمم چراغ قرمزه..ما متاهل های بدبخت هم از اور رونده ایم و هم از اونور مونده..قبل از خونن مطالب این سایت فکر می کردم همه زنها و دخترای ایرونی سرد و بی حس هستن ولی میبینم فقط مال ما اینطور هستش..ای کاش حال خوبی بهم می داد و خیلی داغ بود تا مجبور نشم در پی فشار هفته ای دو سه بار خودمو خالی کنم..به این مجردا حسودیم میشه..تو کف یه سکس خوب موندم...من عاشق سکسم ولی اون نه

Z: منم هفته ای یک یا دوبار میزنم آخه همسرم اون اندازه ای که من سکس میخام بهم نمیده حالا شده به هر بهونه ای یه بار میگه باید دو شیفت بری سر کار خسته میشی ضعیف میشی یه بار میگه من حس سکس ندارم دوس دارم وقتی میکنیم دوتایی حال کنیم نه یکیمون تنها یه بار میگه خستم باشه یه وقت دیگه یه بار میگه حوصله حموم و غسلش ندارم تو حموم میگه بدم میاد ترس این دارم بشینم رو آبت که ریخته رو زمین حامله شم اینقدر هم فاصله میوفته وسط سکسها که تا میایم سکس کنیم ارضا میشم وایمسته کلی دعوا که من هنو ارضا نشدم تو شدی حالم گرفتی اه و ضد حالم زدی و ... وقتی هم که یه بار سکس داد تا چند روز آخ اینجام آخ اونجام آخ چقدر بیحال شدم آخ نکنه حامله شم و ... اینه که حاجی ما هم به جمع جقی ها پیوستیم و راحت شدیم از ایییییییییینهمه دردسر

A: وقتی زن آدم سرد باشه و ماهی یکبار سکس داشته باشی یا باید بری خانوم بازی کنی و با زن دیگه ای باشی یا جق بزنی من جق میزنم نه بخاطر مشکل مالی چون اونقدر دارم که بتونم سه چهارتا خانواده رو اداره کنم بیشتر به خاطر جایگاه اجتماعی که دارم

B: من همسرم سرد مزاجی داره ( خیلی زیاد ) یعنی اگر یه ماه هم باهاش کاری نداشته باشم اون هم هیچ اقدامی نمیکنه . ( من این قضیه رو امتحان کردم و دیدم واقعا هیچ اقدامی نمیکنه ) متاسفانه , تا چندی پیش من از این روش ( استمناع ) استفاده میکردم ولی اخیرا از این قضیه خسته شده ام و تو روحیه ام خیلی تاثیر گذاشته و احساس افسردگی شدیدی میکنم . کارهام به هیچ وجه خوب پیش نمیره راستش دنبال یه راه دیگه میگردم . شاید اسمش رو بشه گذاشت خیانت . حالا مقصر کیه خدا میدونه


نظرتونو درمورد این اظهارات بگید ?

خوب فقط حرفایه یک طرف هست ولی اگه همه ی حرفا درست باشه که 100 درصد هم درست هست واقعا جای تاسف داره…حشری جان متاسفانه اکثر خانومای ایرانی فک میکنن که غذا درست کردن و لباس شستن و گرد گیری و … اینا همه ی زندگی هست مخصوصا اینایی که از 35 به بالا هستن…و به جای رسیدگی به شوهر فقط کار میکنن ?

مطمینن هممون دیدیم از این کیسا…حالا اگه تونستی حالیش کن اگه خونت کثیف باشه ولی از لحاظ عاطفی به شوهرت برسی 90 درصد مشکلاتتون حل میشه…
درسته که اخوندا مملکت رو نابود کردن و این اسلام عزیز هم… زده به همه چی ولی همچین زن هایی خودشون هم نمیخوان یاد بگیرن…
واقعا زندگی کردن تو شرایط این دوستان سخته …

0 ❤️

2016-04-28 18:28:37 +0430 +0430

امیدوارم که هم شما هم من به معنی کلمه ها توجه کنیم ;)

0 ❤️

2016-04-28 18:54:30 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: khanom hana با درود خدمت دوسته عزیزم خیلی تاپیکه پر محتوا و بینظیریه ?

به نظر من این معزل به خاطر چنتا دلیل میتونه اتفاق بیفته اولیش نظام تربیتی جامعه ماست که تو هیچ مقطعی نمیاد طریقه درسته برقراری رابطه جنسیو آموزش و اطلاع رسانی کنه دومیش فرهنگه عقب مونده خانواده ایرونیه که دامن میزنه به تموم این نا آگاهی ها و باعث تربیته غلط بینه دخترا میشه و کلا مثه یه تابو به این مسئله نگاه میشه سومین دلیل به نظر من میتونه خوده شخص باشه که اصلا ذاته سردی داره…
به نظر من یه دختر ایرونی که تحت همچین شرایطیه مثه خودم فقط از راهه مطالعه و سرچه اینترنتی میتونه به اطلاع و اگاهی برسه و روشن بشه که معقوله سکس فقط برای تولید مثلو زادو ولد نیس بلکه برای تامین نیازای جنسیشم هست و باید به نحو درست این میله جنسیشو ارضا کنه نه اینکه با خود آزاری یا نادیده گرفتن نیازاش باعث اذیت خودش و شریک جنسیش بشه چون اگه اینجوری باشه مطمئنا اول خودش آسیب میبینه هم از نظر جنسی هم از نظر اینکه مورد پسند پارتنرش قرار نگرفته و حتی ممکنه مورد خیانتم قرار بگیره که خیلی باعث تاسفه… :(

_

عرض شود که باز شدن گره این تاپیک یجورایی به دخترایی مث خودت بسگی داره که بیان اینجا درمورد حس خودشون بعنوان یه تربیت‌شده‌ی این اشتماع توضی بدن. ما سومین دلیلی که گفتیو فعلن فاکتور میگیریم چون چیزی که در اصل بش پرداختیم؛ سرکوب تمایلات بخاطر تربیت غلطه (همون نادیده گرفتن نیازا که گفتی). تا جایی که من اطلا دارم تو مدارس، دخترا رو از تجاوز جنسی زیاد میترسونن. همین ترسه خودش کم باعث نمیشه دختر بیچاره در تجربه‌های اولیه‌ش (یا شاید تا عاخر) احساس «مورد سوءاستفاده قرارگرفتن» بش دس بده، هرچن رفتار پسرم خعلی مهمه! سؤالی که ذهن منو اساسن درگیر کرده اینه که عایا ممکنه بخاطر آموزش اشتبا یا اصن نپرداختن به اصل سکس، دخترو طوری بار بیاره که تمایلای جنسیش خفته بمونه؟ موردای زیادی سراغ دارم که طرف ادعا میکرده تا چندین و چن سالگیش اصن حشری نمیشده…

**اون موردی که گفتی ممکنه صرفن برا مورد پسندِ پارتنر قرار نگرفتن، طرف مورد خیانت قرار بگیره هم معضل دیگریست که اونم کم تو ایران فراگیر نیس! **

اول اینکه حسه من به عنوان دختری که بزرگ شده این اجتماعه خیلی مزخرفه ببین من خودم زمانی که از رابطه جنسی یا همون سکس مطلع شدم فکر میکردم یه چیزیه برا خارجیا که تو فیلماشون نشون میدن ? بعده گذشت زمان به این دیدگاه رسیدم سکس فقط عامله ازدیاد جمعیت نیس بلکه ارضا کننده حسه جنسی ام میتونه باشه اگه درست اداره بشه ولی مهم اینه منی که کنجکاو بودم به این دیدگاه رسیدم به طور قطع میگم خیلی از هم سنام هستن که لذت از سکسو گناه میدونن درنظرشون دختر باحیا کسیه که فقط سرویس بده و تا شبه زفاف دست نخورده بمونه و اونی که به حسه شهوت خودش بها میده رو جنده میدونن فقط به خاطر سنتی که فرهنگمون داره، یادمه راهنمایی بودم یه کلاس بهداشت گزاشته بودن معلم بیچارمون راجب بهداشت فردی موقع پریودم توضیح داد از جلسه بعد دیگه اون کلاس تشکیل نشد فقط به خاطر اعتراض والدین که عقیده داشتن واسه بچه ها خوب نیس راجب این مسئله علنا بحث بشه به قولی روشون باز میشه :(

البته که خفته میمونه !!
فرض کن یه دختری فقط اندازه کتاب زیسته سوم دبیرستان راجب اندام تناسلی خودش اطلاعات داشته باشه و معقوله سکس ام براش فقط شنیده های پراکنده ای از دوستو همسایه به صورت تابو باشه معلومه تو هوس ناک ترین سالای زندگیش دچار خفتگی جنسی میشه وقتی ندونه نیاز جنسیش چطور ارضا میشه اگرم به هر طریقی از روی کنجکاوی یا هرچیزی وارد رخت خواب با پسری بشه اولا که فقط جسمی میشه برا لذت پارتنرش خودش که لذتی نمیبره هیچ ممکنه ضربه های خیلی بدی بخوره که جبران نا پذیره (dash)

1 ❤️

2016-04-28 19:07:10 +0430 +0430
یاور همیشه کافر:

خوب فقط حرفایه یک طرف هست ولی اگه همه ی حرفا درست باشه که 100 درصد هم درست هست واقعا جای تاسف داره...حشری جان متاسفانه اکثر خانومای ایرانی فک میکنن که غذا درست کردن و لباس شستن و گرد گیری و ..... اینا همه ی زندگی هست مخصوصا اینایی که از 35 به بالا هستن...و به جای رسیدگی به شوهر فقط کار میکنن ?

مطمینن هممون دیدیم از این کیسا...حالا اگه تونستی حالیش کن اگه خونت کثیف باشه ولی از لحاظ عاطفی به شوهرت برسی 90 درصد مشکلاتتون حل میشه... درسته که اخوندا مملکت رو نابود کردن و این اسلام عزیز هم.... زده به همه چی ولی همچین زن هایی خودشون هم نمیخوان یاد بگیرن... واقعا زندگی کردن تو شرایط این دوستان سخته ....

_

عرض شود که بارها این نکته مهمو بش اشاره کردیم که «اگر همسران از هم‌آغوشی با هم مسرور و خرسند باشند، چشمشان را به روی مشکلات دیگر خواهند بست» خوبه که این لفظ “عاطفی” هم خودت به درستی بیان کردی که از حرفای ما به اشتبا برداش نشه که منظور فقط به عملیات تو رختِ‌خواب محدود میشه. یه زن به لحاظ کلامی هم باید بلد باشه که با مردش همدلی کنه، یا حدقل به همدلی مردش درست پاسخ بده!

1 ❤️

2016-04-28 19:45:36 +0430 +0430

سلام به روی ماه همتون خانم حنا اسکلت و همه عزیزای زحمت کش
خواستم یه حاظری بزنم بیشتر دارم استفاده میبرم و لذت میبرم از بحث سعی میکنم تو این تایپیک شنونده خوبی باشم پس اسی عزیز پست نزاشتنمو بحساب غیبتم نزاره ?

0 ❤️

2016-04-28 20:30:30 +0430 +0430
نقل از: jack.sparr0w سلام به روی ماه همتون خانم حنا اسکلت و همه عزیزای زحمت کش خواستم یه حاظری بزنم بیشتر دارم استفاده میبرم و لذت میبرم از بحث سعی میکنم تو این تایپیک شنونده خوبی باشم پس اسی عزیز پست نزاشتنمو بحساب غیبتم نزاره ?

علکه سلام کاپیتان ? کم پیداییا، کشتیتون که طوریش نشده؟؟

اتفاقا برعکس من توواکثر تاپیکا شنوندم ولی اینجا شرکت کننده ام چون حرفه دلم بود اسکلتم که میدونه چجوری دست بزاره رو دل آدم ?

1 ❤️

2016-04-28 20:38:16 +0430 +0430
نقل از: khanom hana
نقل از: jack.sparr0w سلام به روی ماه همتون خانم حنا اسکلت و همه عزیزای زحمت کش خواستم یه حاظری بزنم بیشتر دارم استفاده میبرم و لذت میبرم از بحث سعی میکنم تو این تایپیک شنونده خوبی باشم پس اسی عزیز پست نزاشتنمو بحساب غیبتم نزاره ?

علکه سلام کاپیتان ? کم پیداییا، کشتیتون که طوریش نشده؟؟

اتفاقا برعکس من توواکثر تاپیکا شنوندم ولی اینجا شرکت کننده ام چون حرفه دلم بود اسکلتم که میدونه چجوری دست بزاره رو دل آدم ?

زیر سایه دوستان نفسی میکشیم .تو خوبی میزونی؟ در سلامتی کامل بسر میبری هوووو ?

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «