مقایسه فیلم سوپرای ایرانی و خارجی

1396/03/14

تجزیه‌تحلیلی داشته باشیم پیرامون فیلمای پورنوگرافیِ بلاد کُفر با فیلم سوپرای ساخت ایران.
اگه موردی از قلم افتاد یا هر مطلبی راجب این موضو لازم بود، اضافه نمائید. تاپیک متعلق به همه‌س.


فیلم پورن خارجی

اغلب داخل یه مکان گل و بلبل و همه چی در امـــــن و امان (گاهن ویلای جنگلی یا کنار دریا) صحنه آغاز میشود و یک دُختِ خوش‌روی کمرباریک کون‌برجسته‌ی پسون‌درشت، معمولن با شورت و سوتین میاد تو کادر… یه قِری میده دو تا بوسم رو به دوربین واست میفرسه که پیش خودت بگی: «اوف! ببین این با اینهمه وجناتش از من راضیه!» اونم با لبخندی به تو که ینی «آره همینطوره عزیزم / ببین حالا چه آبی ازت میریزم» یوخوده با تن و بدن خودش ور میره حالا میخواد اون یه تیکه لباسی که به تنش مونده رو هم دراره تا بفمی اون زیرمیرا چی برات قایم کرده… ولی اونقد به قول عاقا کـــــــــژ میده این قسمت داستانو که تو عاخر کیرت کلافه میشه به جوش میاد آلرت میده به مخت تا داد بزنی سرش «خو جنده خانوم زود باش بِکَّن اون لامصبو دیگه!» (البته ما که همیشه اینجاهاشو میزنیم میره جلو تا زودتر برسیم سر اصل مطلب!)

بلخره جنده خانومِ ماجرا کامل لخ میشه میبینی دو تا پسون گنده عینهو بادکنک با نوک تخت اومد جلو چشات جوری که در نگاه اول فک میکنی با پمپ باد توشونو پر کردنو درست قبل از رسیدن به مرحله‌ی انفجار متوقف شدن… و صدالبته با یه کس و کون صورتی صاف و صوف و ترتمیــــــز که به نظر میرسه نژادِ این بشر اصلن از همون اولشم چیزی به اسم موی زائد نمیشناخته! سوراخ کونشم که عینهو قرص مـــــاه! رنگ و لعاب و نخش و نگارشو میبینی میگی این الان بـچُسه حتمن بوی گل محمدی میپیچه تو فضا همه با جون و دل استشمام میکنن میرن بهشت! حالا وختشه دوربین بره نزیکش و اون مانور دادنای سرسام‌آور! هی مانور میده هی از پائین تا بالاش هی از چپ به راس هی از لای کونش تا لای پسوناش میکروسکوپی ویراژ میده همه چی رو وارسی میکنه واست بعد که قشنگ تموم درزمرزای بدن این خانوم واست جا افتاد و با حسرت گفتی «ای کاش من اونجا بودم تا یه دل سیر این عروسک خوشگلو یه دل سیر اول میبوئیدم، بعد میبوسیدم، بعد…» ولی هنو بقیه‌‌ی این تصورات شیرینو تو مخت مجسم نکردی که یهوووو یه سیاپوست خرکیــــــر با هیبتی بس تخماتیک از گوشه‌ی کادر وارد میشود!

اونم به صورت کامل برهنه با کیری راست‌قامت در دس و آماده به کار (خوشبختانه نیازی نی برا لخ شدن این یکی هم معطل بشی!)
قیافه‌ش که به چشت میاد شک نمیکنی این کصکشو از بین خلاف‌ترین و دیوث‌ترین تروریستای مواد مخدر تو ناف برزیل ورداشتن اوردن تا جلو چشت ترتیب این داف سفیدمفید را بدهد و آن را تحت شدیدترین عملیات فاک، به گای عظما نائل کند بلکه کون تو بسوزه بفمی بعله اینهمه عوامل پشت صحنه فقط به رضای جق زدنِ تو که زحمت نکشیدن! یه مالیاتی هم باید بدی که اونم همین کیر شدنت از تماشای این ماجراس!
حال دخترک با عشوه و ناز و قر میاد پیش سیاهکیر داستان و با رضایت کامل زانو میزنه جلوش اول یه تعجب مصنوعی از هیبت معامله‌ی ایشان که «آره مثلن اولین باره که من این اندازه‌ایشو میبینم!» و بعد شورو میکنه با کمال میل ساک زدن و حالا ساک نزن و کِی بزن… گه‌گدار نیز در حین انجام این وظیفه، با دل دادگی که چه عرض شود، حلق دادگیِ عمیق، عمل پرفیض DeepThroat را تا عمق گلو انجام دادن و آن اشکها که از چشمانش سرازیر میشود نیز خب لابد اشک شوق است و بس!
سیاه‌خان نیز دس به کمر و با تکبری که گویی تموم عالم باید مزه‌ی کیرش را بچشند میفرماید: «اوه یِـس! ساکیت! ساکیت! ساکیت یـو فاکینگ بِچ! ساکیت!..»

قیچیش میکنیم زیاد کیرتان معطل نماند؛ خلاصه بعد از اینکه سیاهروی کیرکلفت داستان، نیم ساعت [و بل بیشتر] دخترک را هرجوری دلش خواس از کس و کون و گوش و حلق و بینی به سیصدوشصوهف روش سامورائی گائید و وجنات عروسک را اساسن گایمال نمود (کمرشم که لابد از جنس فولاد بود یا اینکه شص لیتر لیدوکائین تزریق کرده بودن تو کونش که آبش به این زودیا نیامد!) حال نوبت اصل ماجراس و آمدن آبِ کیر ایشان…
گویی از همان اول ماجرای سکس؛ تموم سعی و تلاشها در پی آوردن آبِ کیر بوده و بس،‌ دخترک نیز وسیله‌ی آب‌آوری بیش نیس و کون لق ارگاسم‌های هرچندگانه‌ی خودش باد! اصلن به تخممان که مخاطبای فیلم سوپر بفمن زن هم ارضا میشود یا خیر. بهرحال ارضاشده یا نشده باید به وظیفه‌ی خویش عمل نماید و مجددن جلوی بت خویش زانو زده و در حالتِ زبان از کام بیرون کشیده منتظر فوران آن مایع مقدس بنشیند…
و بلخره سیاه‌خان پس از چن نعره‌ی کیری، دو سه قطره‌ای آب به زور ازش بیرون ریخته و آنقد با دس به کیرش فشار می‌آورد که هرجوری شده ذخیره‌ی سال بعدشم بریزه تو حلق دخترک بدبخ.
دخترک نیز با ولعِ شدید همه را می‌بلعد و در نهایت با لبخند رضایت‌آمیزِ او به دوربین (که ینی خعلی هم از طعمش راضی‌ام!) با لبان لبریز از منی، فیلم تمام میشود.


فیلم سوپر ایرانی

یهوووو با صداهای پی‌درپی شدید و گوشخراشی که ناشی از برخورد دس به میکروفون وسیله‌ی فیلمبرداری‌ست، فیلم آغاز میشود و به ناگاه با تصویر بی‌کیفیت از زنی با حالت دمر‌ خوابیده‌ که البته عرض پهلوهایش از عرض باسنش بیشتر است مواجه میشیم…
آنگاه آن پهلواز‌کون‌عریض‌تر لب به سخن گشوده و میفرماید: «باقر نکنه داری فیلم میگیری؟!» و باقر کصکش که حالا ما میفمیم هم فیلمبردار و هم بُکُن ماجراس و از قضا بدون رضایت داره این عمل دیوث‌مأبانه رو انجام میده میگه: «نه باوا! دارم تو گوگل مپ میبینم یه وخ شوهرت با ماشینش نیاد به گا بریم!» و بعد از این ماسمالی ابلهانه، باقر سعی در تقلید از آن مانورهای فیلم سوپرای خارجی دارد ولیکن افسوس که نه کیفیت دوربین آن وضوح لازم را دارد و نه جمالِ کس و کون بانوی پهلودار به آن کیفیت مطلوب میرسد و درنهایت نتیجه‌ی کار چیزی نیست جز منظره‌‌ای تاریک از سولاخان ناواضح، مفروشِ پشمان درهم تنیده‌‌ی بانوی بزرگوار ایرانی که همچون چاله‌ایست میان چمن‌های جنگل آمازون!

حال باقر که طوری فیلم میگیرد که گویی کره ماه را فتح کرده و مشغول به فیلمبرداری از مناظر آن است یهو با دسپاچگی تصمیم به سکس مقعدی گرفته و بدون درجریان گذاشتن بانو میخواهد تصمیم خود را عملی کند که شاید مخطبان این اثر سینمایی‌اش (که خود مثلن نخش قهرمان آن را برعهده دارد) بگویند: «دمش گرم!‌ عجب پهلوونیه!‌ کرد تو کونش!». آنگاه به یکباره یک تپه‌ی عریض پشم از پائین کادر وارد صحنه میشود که میفهمیم بعله… این شیکم تخمی باقر است و با اندکی دقت به نوک مرکزی آن میان آن انبوه پشم و پیلی، زائده‌ای تیره‌رنگ مشاهده میکنیم که درازایش به قامت پاک‌کن پلیکان و پهنایش همچون مداد استدلر است! بلی این شومبول باقر است که قرار است دستاورد عظیمش را جلو چش ما فتح کند!

با فشار این به اصطلاح شومبول به ماتحت بانو یهو داد و هوار زن بلن میشود که «آآآآی چیکار داری میکنی؟ از پشت نه! از پشت نه! دردم میاد» و حال مسئله‌ی دادن یا ندادن مطرح است و باقر مشغول آرام کردن بانو میشود که: «آروم همسایه‌ها میشنون ـ توروخدا همین یه بار ـ قول میدم یواش بکنم ـ و…» خلاصه از این قبیل کسشرا برای خر کردن بانو که تصمیمش را عملی کند بلکه تماشاچیا نگن باقر گنده‌گوزی کردو از پسش برنیومد. و بلخره با هزار عجز و التماس و نازکشیدن بلخره خانوم راضی به کون دادن میشود ولیکن کیرِ باقر اکنون از فرط استرس دیگر به خواب زمستانی فرو رفته و بیدار نمیشود!

حال باقر میخواهد برا کم نیوردن توی همین فیلمی که تا اینجاش ریده،… بانو را مجاب کند برایش ساک بزند تا شومبولش شق و رق آماده‌ی دخول شود. بعد از این درخواس آن دو شورو میکنن با همدیگه دعوا کردن! (یحتمل مخاطب در اینجا یا مات و مبهوت دس به کیر میماند تا دعوا و مرافعه‌ی این دو تمام شود و یا فیلمو میزنه میره جلو.)
باقر التماس میکنه: «بخور… حموم بودم… بخداااا حموم بودم میگم بخور!»
حال زن با حالتی از خشم و غضب به باقر می‌نگرد و با نگاهی سراسر نفرت که گویی به شخصیتش حسابی توهین شده بلخره با اکراه راضی میشود و شومبول خموده‌ی باقر را از میان پشمانش میگیرد و یهووووو همچین شورو میکند حرفه‌ای ساک زدن که گویی عمری پیش پورن استار “التا اوشین” تعلیم و تربیت دیده!

خلاصه پس از ساک‌های ریز و درشت زن، باقر که حال سرمست شده، کون بانو را با مدادش میشکافد و آرام آرام دخول کرده و یواش یواش تندش میکند ولی در این حین متسفانه ما جز منظره‌ی پهلوهای عریض‌تر از باسن بانو و پشمان شیکم باقر که جلوی صحنه‌ی دخول را گرفته، چیز دیگری نمیتوانیم ببینیم و شاید البته این یک نعمت باشد که نمیبینیم!
هنو دو دیقه نشده که باقر چنان فریادِ «اوووووومد!» را سر میدهد که گویی پس از سی و شیش سال، شاهزاده به ایران آمده! آنگاه بخاطر فرآیند انزال کنترل دوربین از دس وی خارج بگشته و ما مناظر سخف خانه‌ی کاهگلی و در و دیوار کهنه و البته عکس پدربزرگ مرحومشان را مشاهده میکنیم و دس آخر دوربین بلخره به سوی تجمعی از آب منی روی کمر بانو زوم میشود و با صدای لعن و نفرین آن بانو که «آی گند زدی به همه چی!»، تصویر و صوت به ناگهان قط میشود…

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-06-04 11:14:49 +0430 +0430

دستت درد نکنه از متنت برای چندتا از دوستام فرستادم دیوونه شدن از خنده

4 ❤️

2017-06-04 11:19:49 +0430 +0430

ایول دمت گرم خیلی با حال بود

1 ❤️

2017-06-04 11:22:49 +0430 +0430

ی فیلم سوپر ایرانی داشتم میدیدم . پسره واس اینکه صداشون نره بیرون آهنگ برادر جان داریوشو گذاشده بود .
اصن موضوع اصلی داستانو فراموش کردم . جای جق زدن نشستم زار زار اشک ریختم :(((((((


2017-06-04 11:40:25 +0430 +0430

پوکیدم از خنده 🙄 🙄
دمت گرم اون پدر بزرگه خوب بود :)
تو سوپر ایرانی پتو مسافرتی رآه رآه یا پتوی پلنگی سبز لجنی هم حذ. نشدنیه ? طرف با فلاش نوکیا سعی میکنه فیلم بگیره کلن سوژه ها . رنگ قهوه ای در میآن
لدفا کسی خاست هنرمند بازی دراره فیلم بگیره از فتوحاتش چن تا لامپ و مهتابی روشن کنه!!!

2 ❤️

2017-06-04 12:00:28 +0430 +0430

البته اگه اون بانوی ایرانی کم سن باشه به جای بالا پایین کردن سر آلت مبارک و استفاده از دیالوگ ( اوه مای گاد فاک می فاک می) از اول تا آخر فیلم دمر خوابیده و دستش رو صورتشه میگه (نکن،نکن، نکن دیگه، نه، نه، نه، نکنیا،…) (dash) (dash)

1 ❤️

2017-06-04 12:11:23 +0430 +0430

عااااالی بود 🙄 🙄

2 ❤️

2017-06-04 13:21:58 +0430 +0430

کیرم دهنت،
از بس خندیدم صورتم خیس شده حالام که دارم نظر میدم تمام کلماتو غلط میزنم چون خنده نمیزاره درست تایپ کنم.
بهرحال دمت گرم و ممنون از اینکه بعد مدتها لبخند را به من هدیه دادی.

1 ❤️

2017-06-04 13:35:54 +0430 +0430

بازم خوندم ،
تا اون سطری که نوشته «میفهمیم باقر هم فیلبرداره و هم بکن …» قابل تحمله ولی از اون ببعدش دیگه خندستو ریزش اشک.
بازم سپاس از نویسنده طنز و خوش ذوق این تاپیک

0 ❤️

2017-06-04 20:23:33 +0430 +0430

🙄 🙄 خیلی خندیدم

ولی این قسمتش طنز تلخی بود:

گویی از همان اول ماجرای سکس؛ تموم سعی و تلاشها در پی آوردن آبِ کیر بوده و بس،‌ دخترک نیز وسیله‌ی آب‌آوری بیش نیس و کون لق ارگاسم‌های هرچندگانه‌ی خودش باد! اصلن به تخممان که مخاطبای فیلم سوپر بفمن زن هم ارضا میشود یا خیر

:( :( :( :( :( :( :(

2 ❤️

2017-06-05 14:59:14 +0430 +0430

اخرشم زنگ ایفون بصدا در میاد و دو نفری یه بگا رفتیم میگن معمولا هم تو بکگراند یه اهنگ ابی یا گوگوش در حال اجراست

1 ❤️

2017-06-07 22:36:29 +0430 +0430

فیلم سوپر ایرانی اگه ۲۰ دقیقه باشه
۱۹ دقیقه داری سیاهی میبینی یه ۵ ثانیه اخر یه اهی میکشه و فیلم قطع میشه

1 ❤️

2017-06-13 17:33:46 +0430 +0430

ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻨﺪﻳﺪﻡ ?

1 ❤️

2017-06-25 06:15:29 +0430 +0430

دمت گرم انقد خندیدم که ریدم به خودم!!! با اجازه کپی!

1 ❤️

2017-06-25 06:22:07 +0430 +0430

اصل جنس بود

1 ❤️

2017-06-25 06:54:45 +0430 +0430

از خنده شاشیدم خخخ ممنون

1 ❤️

2017-07-02 14:23:26 +0430 +0430

وایییییییی عالی بود کلیییی خندیدمممم (clap) 🙄 ? ?

0 ❤️

2017-08-20 10:50:20 +0430 +0430

دمت گرم.از اون تیکه ی باقر به بعد داشتم از خنده میمردم 🙄

1 ❤️

2017-08-25 09:55:01 +0430 +0430

افرین اینم از طرف من

یه فیلم ‌سو‌پر‌ ایرانی دیدم…

یه دفه زنه وسطش پاشد رفت زیره گازو کم کرد و اومد…

بابا دیوث دل بکار بده…

حالا اون یارو هیچ

ریدی به جــق ما:|

1 ❤️

2017-08-25 10:07:44 +0430 +0430



0 ❤️

2017-08-25 11:46:06 +0430 +0430

ممنون خیلی باحال بود. فیلمای ایرانی همش از یه منظرس و نصفش جورابه پسرس. نمیدونم چرا جورابشونو در نمیان اه اه.
یا زنه همش عین تاپاله یه جا خوابیده و از دیوار صدا میاد و از اون صدا در نمیاد. یه بارم دختر و پسره داشتن وسط سکس با هم حرف عادی میزدن و میخندیدن. خیلی کیری اند.

1 ❤️

2017-08-27 11:55:20 +0430 +0430

جوری فریاد میزنه ک انگار بعد 36سال شاهزاده به ایران برگشته 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄

0 ❤️

2017-12-14 18:04:47 +0330 +0330

copy paste bood

0 ❤️

2017-12-20 19:01:47 +0330 +0330

اولین فیلم پورنی که دیدم یکی از بچه های دبیرستان برام آورد که اونم تنها نبودم و سه تا از دوستام امدن خونمون .

سال 78 بود . نوار وی اچ اس رو گذاشتیم تو دستگاه ویدیو و با چند تا خط و خطوط درهم برهم که کم کم صاف شد فیلم شروع شد . کاری به چند و چون فیلم ندارم کیفیت فیلم خیلی بد بود و انگار داری نقاشی های آیدین 2 ساله از علی آباد رو که با مداد شمعی کشیده میبینی . وقتی مرده رو زنه خوابیده بود و داشت رو زنه لیز میخورد اینقد رنگ فیلمه کنتراست و وضوحش پایین بود فقط دو تا سر معلوم بود و یه محیط کرم رنگ که بدناشون بود که انگار یه تجمع چربی بهم چسبیدس .

هر از گاهی دوربین میرفت بین کون و خایه های زن و مرد هنرپیشه که بقدری تابلو بود این صحنه در سکانس دیگه ای برداشت شده که ما که اولین بارمون بود میدیدیم فهمیدیم .
کوس زنه که اصلا معلوم نبود از پشم و پیل و مرده هم دست کمی نداشت . انگار یه قارچه که وسط چمن درامده .
الان اینطور دارم تفسیر میکنم و الا اون موقع جونمون داشت از سر کیرامون میزد بیرون . همه دستا تو شلوار بود و از یک ساعت و نیم فیلمی که گذاشته بودیم 45 دقیقه به دیدن فیلم گذشت و 45 دقیقه به پاییدن اون سه نفر دیگه که دستمونو تو شلوار نبینن غافل از اینکه همه مشغول بودیم .

اولین فیلم ایرانی هم که دیدم تو گوشی نوکیای 6200 دوستم بود که با اشتیاق وصف ناشدنی ای انگار داره نظریه اثبات تئوری ریسمان رو نشونم میده نشونم داد .
قضیه از این قرار بود که یک کلیپ 40 ثانیه ای بود که 30 ثانیش یه سطح صاف رو نشون میداد و آی آی تخمی یه دختر جوون که از ثانیه 30 به بعد دوربین یکم پایین امد و ما موفق به رصد شکاف کون دختر شدیم و قسمت دول آقازاده در ماده تاریک فرو رفته بود

0 ❤️

2017-12-20 19:52:40 +0330 +0330
نقل از: dickerman اولین فیلم پورنی که دیدم یکی از بچه های دبیرستان برام آورد که اونم تنها نبودم و سه تا از دوستام امدن خونمون .

سال 78 بود . نوار وی اچ اس رو گذاشتیم تو دستگاه ویدیو و با چند تا خط و خطوط درهم برهم که کم کم صاف شد فیلم شروع شد . کاری به چند و چون فیلم ندارم کیفیت فیلم خیلی بد بود و انگار داری نقاشی های آیدین 2 ساله از علی آباد رو که با مداد شمعی کشیده میبینی . وقتی مرده رو زنه خوابیده بود و داشت رو زنه لیز میخورد اینقد رنگ فیلمه کنتراست و وضوحش پایین بود فقط دو تا سر معلوم بود و یه محیط کرم رنگ که بدناشون بود که انگار یه تجمع چربی بهم چسبیدس .

هر از گاهی دوربین میرفت بین کون و خایه های زن و مرد هنرپیشه که بقدری تابلو بود این صحنه در سکانس دیگه ای برداشت شده که ما که اولین بارمون بود میدیدیم فهمیدیم .
کوس زنه که اصلا معلوم نبود از پشم و پیل و مرده هم دست کمی نداشت . انگار یه قارچه که وسط چمن درامده .
الان اینطور دارم تفسیر میکنم و الا اون موقع جونمون داشت از سر کیرامون میزد بیرون . همه دستا تو شلوار بود و از یک ساعت و نیم فیلمی که گذاشته بودیم 45 دقیقه به دیدن فیلم گذشت و 45 دقیقه به پاییدن اون سه نفر دیگه که دستمونو تو شلوار نبینن غافل از اینکه همه مشغول بودیم .

اولین فیلم ایرانی هم که دیدم تو گوشی نوکیای 6200 دوستم بود که با اشتیاق وصف ناشدنی ای انگار داره نظریه اثبات تئوری ریسمان رو نشونم میده نشونم داد .
قضیه از این قرار بود که یک کلیپ 40 ثانیه ای بود که 30 ثانیش یه سطح صاف رو نشون میداد و آی آی تخمی یه دختر جوون که از ثانیه 30 به بعد دوربین یکم پایین امد و ما موفق به رصد شکاف کون دختر شدیم و قسمت دول آقازاده در ماده تاریک فرو رفته بود


سپاس بابت وختی که اختصاص دادی.
ایضن از سایر کاربرانی که ‌پیش‌تر اظهار لطف کردن نیز مچکرم.

0 ❤️

2017-12-20 20:05:08 +0330 +0330
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: dickerman اولین فیلم پورنی که دیدم یکی از بچه های دبیرستان برام آورد که اونم تنها نبودم و سه تا از دوستام امدن خونمون .

سال 78 بود . نوار وی اچ اس رو گذاشتیم تو دستگاه ویدیو و با چند تا خط و خطوط درهم برهم که کم کم صاف شد فیلم شروع شد . کاری به چند و چون فیلم ندارم کیفیت فیلم خیلی بد بود و انگار داری نقاشی های آیدین 2 ساله از علی آباد رو که با مداد شمعی کشیده میبینی . وقتی مرده رو زنه خوابیده بود و داشت رو زنه لیز میخورد اینقد رنگ فیلمه کنتراست و وضوحش پایین بود فقط دو تا سر معلوم بود و یه محیط کرم رنگ که بدناشون بود که انگار یه تجمع چربی بهم چسبیدس .

هر از گاهی دوربین میرفت بین کون و خایه های زن و مرد هنرپیشه که بقدری تابلو بود این صحنه در سکانس دیگه ای برداشت شده که ما که اولین بارمون بود میدیدیم فهمیدیم .
کوس زنه که اصلا معلوم نبود از پشم و پیل و مرده هم دست کمی نداشت . انگار یه قارچه که وسط چمن درامده .
الان اینطور دارم تفسیر میکنم و الا اون موقع جونمون داشت از سر کیرامون میزد بیرون . همه دستا تو شلوار بود و از یک ساعت و نیم فیلمی که گذاشته بودیم 45 دقیقه به دیدن فیلم گذشت و 45 دقیقه به پاییدن اون سه نفر دیگه که دستمونو تو شلوار نبینن غافل از اینکه همه مشغول بودیم .

اولین فیلم ایرانی هم که دیدم تو گوشی نوکیای 6200 دوستم بود که با اشتیاق وصف ناشدنی ای انگار داره نظریه اثبات تئوری ریسمان رو نشونم میده نشونم داد .
قضیه از این قرار بود که یک کلیپ 40 ثانیه ای بود که 30 ثانیش یه سطح صاف رو نشون میداد و آی آی تخمی یه دختر جوون که از ثانیه 30 به بعد دوربین یکم پایین امد و ما موفق به رصد شکاف کون دختر شدیم و قسمت دول آقازاده در ماده تاریک فرو رفته بود


سپاس بابت وختی که اختصاص دادی.
ایضن از سایر کاربرانی که ‌پیش‌تر اظهار لطف کردن نیز مچکرم.

قربان شما چند تا از دوستان هستن که تاپیکای بسیار عالی دارن مخصوصا خود شما . ?

1 ❤️

2017-12-22 02:22:08 +0330 +0330

مداد استدلر باقر تو روحت خیلی خندیدم ایولا داری داداش ایکاش از اون دست دوستان پورن استار وطنی که تو انباری خونه در حالی که دمپایی روبسته پاشه جمله اوه مای گاد سر میده و دختره هم یکی درمیون میگه آخ یواش . . . آوه یس !!وهردوتاشون هم خیال میکنن که دیگه همه ملت اونا رو با الکسی و جانی اشتباه میگیرن، هم میگفتی خخخخ

0 ❤️

2017-12-23 07:38:26 +0330 +0330
نقل از: dickerman اولین فیلم پورنی که دیدم یکی از بچه های دبیرستان برام آورد که اونم تنها نبودم و سه تا از دوستام امدن خونمون .

سال 78 بود . نوار وی اچ اس رو گذاشتیم تو دستگاه ویدیو و با چند تا خط و خطوط درهم برهم که کم کم صاف شد فیلم شروع شد . کاری به چند و چون فیلم ندارم کیفیت فیلم خیلی بد بود و انگار داری نقاشی های آیدین 2 ساله از علی آباد رو که با مداد شمعی کشیده میبینی . وقتی مرده رو زنه خوابیده بود و داشت رو زنه لیز میخورد اینقد رنگ فیلمه کنتراست و وضوحش پایین بود فقط دو تا سر معلوم بود و یه محیط کرم رنگ که بدناشون بود که انگار یه تجمع چربی بهم چسبیدس .

هر از گاهی دوربین میرفت بین کون و خایه های زن و مرد هنرپیشه که بقدری تابلو بود این صحنه در سکانس دیگه ای برداشت شده که ما که اولین بارمون بود میدیدیم فهمیدیم .
کوس زنه که اصلا معلوم نبود از پشم و پیل و مرده هم دست کمی نداشت . انگار یه قارچه که وسط چمن درامده .
الان اینطور دارم تفسیر میکنم و الا اون موقع جونمون داشت از سر کیرامون میزد بیرون . همه دستا تو شلوار بود و از یک ساعت و نیم فیلمی که گذاشته بودیم 45 دقیقه به دیدن فیلم گذشت و 45 دقیقه به پاییدن اون سه نفر دیگه که دستمونو تو شلوار نبینن غافل از اینکه همه مشغول بودیم .

اولین فیلم ایرانی هم که دیدم تو گوشی نوکیای 6200 دوستم بود که با اشتیاق وصف ناشدنی ای انگار داره نظریه اثبات تئوری ریسمان رو نشونم میده نشونم داد .
قضیه از این قرار بود که یک کلیپ 40 ثانیه ای بود که 30 ثانیش یه سطح صاف رو نشون میداد و آی آی تخمی یه دختر جوون که از ثانیه 30 به بعد دوربین یکم پایین امد و ما موفق به رصد شکاف کون دختر شدیم و قسمت دول آقازاده در ماده تاریک فرو رفته بود

با این خاطرت ما رو بردی به زمان قدییییییییییییییم اولین بار من هم دوازده سالم بود با نوار ویدیو فیلم سوپر دیدیم با پسر خالم و پسر داییم ویلای شمال طبقه بالا دور از چشم فامیل و خانواده یواشکی با هزار بدبختی و استرس نصف شب گذاشتیم صدای تلویزیون رو تا اخر کم کرده بودیم یکیمون هم دم در نشسته بود کسی نیاد فیلمه هم همینطوری کیفیت تصویر زاغارررررررررررررت یه خط کلفت رقصان افقی همش مرکز تصویر بالا پایین میرفت چیزی نمتونستیم ببینیم جز بدنهای لخت یه زن و مرد سفیدپوست جالب این که من اون زمان خیلی کنجکاو بودم بدونم کس زن چه شکلیه ولی این فیلم از بس پشم داشت کس زنه که ما فقط تونستیم مطمعن بشیم زنا کیر ندارن!! همین

0 ❤️

2017-12-23 11:44:38 +0330 +0330
نقل از: گوزوی خوشبخت
نقل از: dickerman اولین فیلم پورنی که دیدم یکی از بچه های دبیرستان برام آورد که اونم تنها نبودم و سه تا از دوستام امدن خونمون .

سال 78 بود . نوار وی اچ اس رو گذاشتیم تو دستگاه ویدیو و با چند تا خط و خطوط درهم برهم که کم کم صاف شد فیلم شروع شد . کاری به چند و چون فیلم ندارم کیفیت فیلم خیلی بد بود و انگار داری نقاشی های آیدین 2 ساله از علی آباد رو که با مداد شمعی کشیده میبینی . وقتی مرده رو زنه خوابیده بود و داشت رو زنه لیز میخورد اینقد رنگ فیلمه کنتراست و وضوحش پایین بود فقط دو تا سر معلوم بود و یه محیط کرم رنگ که بدناشون بود که انگار یه تجمع چربی بهم چسبیدس .

هر از گاهی دوربین میرفت بین کون و خایه های زن و مرد هنرپیشه که بقدری تابلو بود این صحنه در سکانس دیگه ای برداشت شده که ما که اولین بارمون بود میدیدیم فهمیدیم .
کوس زنه که اصلا معلوم نبود از پشم و پیل و مرده هم دست کمی نداشت . انگار یه قارچه که وسط چمن درامده .
الان اینطور دارم تفسیر میکنم و الا اون موقع جونمون داشت از سر کیرامون میزد بیرون . همه دستا تو شلوار بود و از یک ساعت و نیم فیلمی که گذاشته بودیم 45 دقیقه به دیدن فیلم گذشت و 45 دقیقه به پاییدن اون سه نفر دیگه که دستمونو تو شلوار نبینن غافل از اینکه همه مشغول بودیم .

اولین فیلم ایرانی هم که دیدم تو گوشی نوکیای 6200 دوستم بود که با اشتیاق وصف ناشدنی ای انگار داره نظریه اثبات تئوری ریسمان رو نشونم میده نشونم داد .
قضیه از این قرار بود که یک کلیپ 40 ثانیه ای بود که 30 ثانیش یه سطح صاف رو نشون میداد و آی آی تخمی یه دختر جوون که از ثانیه 30 به بعد دوربین یکم پایین امد و ما موفق به رصد شکاف کون دختر شدیم و قسمت دول آقازاده در ماده تاریک فرو رفته بود

با این خاطرت ما رو بردی به زمان قدییییییییییییییم اولین بار من هم دوازده سالم بود با نوار ویدیو فیلم سوپر دیدیم با پسر خالم و پسر داییم ویلای شمال طبقه بالا دور از چشم فامیل و خانواده یواشکی با هزار بدبختی و استرس نصف شب گذاشتیم صدای تلویزیون رو تا اخر کم کرده بودیم یکیمون هم دم در نشسته بود کسی نیاد فیلمه هم همینطوری کیفیت تصویر زاغارررررررررررررت یه خط کلفت رقصان افقی همش مرکز تصویر بالا پایین میرفت چیزی نمتونستیم ببینیم جز بدنهای لخت یه زن و مرد سفیدپوست جالب این که من اون زمان خیلی کنجکاو بودم بدونم کس زن چه شکلیه ولی این فیلم از بس پشم داشت کس زنه که ما فقط تونستیم مطمعن بشیم زنا کیر ندارن!! همین

با سلام و عرض هیجان بابت شعری که تو امضات نوشتی .

یه خاطره دیگه از این قضیه دارم اونم اینکه یه بار تو ده جمع شده بودیم همگی پسرخاله و پسر عمه و پسر عمو و همسایه و خیلیا بودیم حدود 14 نفر . نشستیم به عرق خوردن و سیگار کشیدن .
من چون مادرم مریض بود و مهمونی بودن کم خوردم که برم دنبالشون و اینقد هم کم خوردم که اصلا تغییری تو احوالاتم اتفاق نیفتاد .
بابام زنگ زد بیا دنبالمون و همزمان اون موقت بچه ها ماهواره رو انداخته بودن رو یکی از شبکه ها که از این تبلیغات خط های تلفن که زنگ میزنی با یه دختر حرف میزنی و پس زمینه هم دخترایی بودن که خودشونو از رو میمالیدن بود . خلاصه من رفتم دنبالشون . ناگفته نماند خونه عمو کوچیکم بودیم که اونا هم با بابام اینا رفته بودن مهمونی خونه شده بود کاباره . برگشتنی بابام پیاده شد رفت بالا دید همه با زیرپوش و رکابی و یکی از پسر عمه هام بغل اونیکی پسر عمم که میشدن پسرخاله همدیگه لم داده بود همه هم یه سیگار دستشون بود پارچ عرق هم وسط اتاق همه لش کرده بودن .

بعد دیدم بابام امد پایین هول شده بود فرمون میداد بهم اینجور پارک کن پسرم و اینا ماشینو پارک کردم امد کلمو گرفت یه ماچ گنده کرد به خیالش که من با اینا نبودم در حالی که خودم فرکانس اون شبکه رو داده بودم و تا یه ربع قبلش نگاه میکردیم . حالا هیچی هم نشون نمیداد و تو ده هم دسترسی به فیلم پورن غیرممکن بود مگر اینکه کسی از شهر با خودش میبرد .

خلاصه قسر دررفتم

0 ❤️

2017-12-23 13:22:55 +0330 +0330
نقل از: dickerman
نقل از: گوزوی خوشبخت
نقل از: dickerman اولین فیلم پورنی که دیدم یکی از بچه های دبیرستان برام آورد که اونم تنها نبودم و سه تا از دوستام امدن خونمون .

سال 78 بود . نوار وی اچ اس رو گذاشتیم تو دستگاه ویدیو و با چند تا خط و خطوط درهم برهم که کم کم صاف شد فیلم شروع شد . کاری به چند و چون فیلم ندارم کیفیت فیلم خیلی بد بود و انگار داری نقاشی های آیدین 2 ساله از علی آباد رو که با مداد شمعی کشیده میبینی . وقتی مرده رو زنه خوابیده بود و داشت رو زنه لیز میخورد اینقد رنگ فیلمه کنتراست و وضوحش پایین بود فقط دو تا سر معلوم بود و یه محیط کرم رنگ که بدناشون بود که انگار یه تجمع چربی بهم چسبیدس .

هر از گاهی دوربین میرفت بین کون و خایه های زن و مرد هنرپیشه که بقدری تابلو بود این صحنه در سکانس دیگه ای برداشت شده که ما که اولین بارمون بود میدیدیم فهمیدیم .
کوس زنه که اصلا معلوم نبود از پشم و پیل و مرده هم دست کمی نداشت . انگار یه قارچه که وسط چمن درامده .
الان اینطور دارم تفسیر میکنم و الا اون موقع جونمون داشت از سر کیرامون میزد بیرون . همه دستا تو شلوار بود و از یک ساعت و نیم فیلمی که گذاشته بودیم 45 دقیقه به دیدن فیلم گذشت و 45 دقیقه به پاییدن اون سه نفر دیگه که دستمونو تو شلوار نبینن غافل از اینکه همه مشغول بودیم .

اولین فیلم ایرانی هم که دیدم تو گوشی نوکیای 6200 دوستم بود که با اشتیاق وصف ناشدنی ای انگار داره نظریه اثبات تئوری ریسمان رو نشونم میده نشونم داد .
قضیه از این قرار بود که یک کلیپ 40 ثانیه ای بود که 30 ثانیش یه سطح صاف رو نشون میداد و آی آی تخمی یه دختر جوون که از ثانیه 30 به بعد دوربین یکم پایین امد و ما موفق به رصد شکاف کون دختر شدیم و قسمت دول آقازاده در ماده تاریک فرو رفته بود

با این خاطرت ما رو بردی به زمان قدییییییییییییییم اولین بار من هم دوازده سالم بود با نوار ویدیو فیلم سوپر دیدیم با پسر خالم و پسر داییم ویلای شمال طبقه بالا دور از چشم فامیل و خانواده یواشکی با هزار بدبختی و استرس نصف شب گذاشتیم صدای تلویزیون رو تا اخر کم کرده بودیم یکیمون هم دم در نشسته بود کسی نیاد فیلمه هم همینطوری کیفیت تصویر زاغارررررررررررررت یه خط کلفت رقصان افقی همش مرکز تصویر بالا پایین میرفت چیزی نمتونستیم ببینیم جز بدنهای لخت یه زن و مرد سفیدپوست جالب این که من اون زمان خیلی کنجکاو بودم بدونم کس زن چه شکلیه ولی این فیلم از بس پشم داشت کس زنه که ما فقط تونستیم مطمعن بشیم زنا کیر ندارن!! همین

با سلام و عرض هیجان بابت شعری که تو امضات نوشتی .

یه خاطره دیگه از این قضیه دارم اونم اینکه یه بار تو ده جمع شده بودیم همگی پسرخاله و پسر عمه و پسر عمو و همسایه و خیلیا بودیم حدود 14 نفر . نشستیم به عرق خوردن و سیگار کشیدن . من چون مادرم مریض بود و مهمونی بودن کم خوردم که برم دنبالشون و اینقد هم کم خوردم که اصلا تغییری تو احوالاتم اتفاق نیفتاد . بابام زنگ زد بیا دنبالمون و همزمان اون موقت بچه ها ماهواره رو انداخته بودن رو یکی از شبکه ها که از این تبلیغات خط های تلفن که زنگ میزنی با یه دختر حرف میزنی و پس زمینه هم دخترایی بودن که خودشونو از رو میمالیدن بود . خلاصه من رفتم دنبالشون . ناگفته نماند خونه عمو کوچیکم بودیم که اونا هم با بابام اینا رفته بودن مهمونی خونه شده بود کاباره . برگشتنی بابام پیاده شد رفت بالا دید همه با زیرپوش و رکابی و یکی از پسر عمه هام بغل اونیکی پسر عمم که میشدن پسرخاله همدیگه لم داده بود همه هم یه سیگار دستشون بود پارچ عرق هم وسط اتاق همه لش کرده بودن .

بعد دیدم بابام امد پایین هول شده بود فرمون میداد بهم اینجور پارک کن پسرم و اینا ماشینو پارک کردم امد کلمو گرفت یه ماچ گنده کرد به خیالش که من با اینا نبودم در حالی که خودم فرکانس اون شبکه رو داده بودم و تا یه ربع قبلش نگاه میکردیم . حالا هیچی هم نشون نمیداد و تو ده هم دسترسی به فیلم پورن غیرممکن بود مگر اینکه کسی از شهر با خودش میبرد .

خلاصه قسر دررفتم

ای مارمولک حتما یه ژست نجابت هم گرفتی پیش بابات ? ? ? البته من خاطره لو رفتن پیش پدرم بخاطر دیدن فیلم سکسی رو دارم اون هم در اوج بدشانسی!!! بابام خواب بود من نزدیک چهار پنج ساعت پشت کامپیوتر فیلم عادی میدیدم بیدار نشد ولی به محض اینکه یه دونه فیلم سکسی از پوشه های مخفی سیستمم اوردم یهو بابام زاررررررررررررررررررررررررت بیدار شد و لو رفتم و یه عالمه شرم و خجالت (dash)

بدشانسی محض بود!

0 ❤️

2017-12-23 13:39:06 +0330 +0330
نقل از: گوزوی خوشبخت
نقل از: dickerman
نقل از: گوزوی خوشبخت
نقل از: dickerman اولین فیلم پورنی که دیدم یکی از بچه های دبیرستان برام آورد که اونم تنها نبودم و سه تا از دوستام امدن خونمون .

سال 78 بود . نوار وی اچ اس رو گذاشتیم تو دستگاه ویدیو و با چند تا خط و خطوط درهم برهم که کم کم صاف شد فیلم شروع شد . کاری به چند و چون فیلم ندارم کیفیت فیلم خیلی بد بود و انگار داری نقاشی های آیدین 2 ساله از علی آباد رو که با مداد شمعی کشیده میبینی . وقتی مرده رو زنه خوابیده بود و داشت رو زنه لیز میخورد اینقد رنگ فیلمه کنتراست و وضوحش پایین بود فقط دو تا سر معلوم بود و یه محیط کرم رنگ که بدناشون بود که انگار یه تجمع چربی بهم چسبیدس .

هر از گاهی دوربین میرفت بین کون و خایه های زن و مرد هنرپیشه که بقدری تابلو بود این صحنه در سکانس دیگه ای برداشت شده که ما که اولین بارمون بود میدیدیم فهمیدیم .
کوس زنه که اصلا معلوم نبود از پشم و پیل و مرده هم دست کمی نداشت . انگار یه قارچه که وسط چمن درامده .
الان اینطور دارم تفسیر میکنم و الا اون موقع جونمون داشت از سر کیرامون میزد بیرون . همه دستا تو شلوار بود و از یک ساعت و نیم فیلمی که گذاشته بودیم 45 دقیقه به دیدن فیلم گذشت و 45 دقیقه به پاییدن اون سه نفر دیگه که دستمونو تو شلوار نبینن غافل از اینکه همه مشغول بودیم .

اولین فیلم ایرانی هم که دیدم تو گوشی نوکیای 6200 دوستم بود که با اشتیاق وصف ناشدنی ای انگار داره نظریه اثبات تئوری ریسمان رو نشونم میده نشونم داد .
قضیه از این قرار بود که یک کلیپ 40 ثانیه ای بود که 30 ثانیش یه سطح صاف رو نشون میداد و آی آی تخمی یه دختر جوون که از ثانیه 30 به بعد دوربین یکم پایین امد و ما موفق به رصد شکاف کون دختر شدیم و قسمت دول آقازاده در ماده تاریک فرو رفته بود

با این خاطرت ما رو بردی به زمان قدییییییییییییییم اولین بار من هم دوازده سالم بود با نوار ویدیو فیلم سوپر دیدیم با پسر خالم و پسر داییم ویلای شمال طبقه بالا دور از چشم فامیل و خانواده یواشکی با هزار بدبختی و استرس نصف شب گذاشتیم صدای تلویزیون رو تا اخر کم کرده بودیم یکیمون هم دم در نشسته بود کسی نیاد فیلمه هم همینطوری کیفیت تصویر زاغارررررررررررررت یه خط کلفت رقصان افقی همش مرکز تصویر بالا پایین میرفت چیزی نمتونستیم ببینیم جز بدنهای لخت یه زن و مرد سفیدپوست جالب این که من اون زمان خیلی کنجکاو بودم بدونم کس زن چه شکلیه ولی این فیلم از بس پشم داشت کس زنه که ما فقط تونستیم مطمعن بشیم زنا کیر ندارن!! همین

با سلام و عرض هیجان بابت شعری که تو امضات نوشتی .

یه خاطره دیگه از این قضیه دارم اونم اینکه یه بار تو ده جمع شده بودیم همگی پسرخاله و پسر عمه و پسر عمو و همسایه و خیلیا بودیم حدود 14 نفر . نشستیم به عرق خوردن و سیگار کشیدن . من چون مادرم مریض بود و مهمونی بودن کم خوردم که برم دنبالشون و اینقد هم کم خوردم که اصلا تغییری تو احوالاتم اتفاق نیفتاد . بابام زنگ زد بیا دنبالمون و همزمان اون موقت بچه ها ماهواره رو انداخته بودن رو یکی از شبکه ها که از این تبلیغات خط های تلفن که زنگ میزنی با یه دختر حرف میزنی و پس زمینه هم دخترایی بودن که خودشونو از رو میمالیدن بود . خلاصه من رفتم دنبالشون . ناگفته نماند خونه عمو کوچیکم بودیم که اونا هم با بابام اینا رفته بودن مهمونی خونه شده بود کاباره . برگشتنی بابام پیاده شد رفت بالا دید همه با زیرپوش و رکابی و یکی از پسر عمه هام بغل اونیکی پسر عمم که میشدن پسرخاله همدیگه لم داده بود همه هم یه سیگار دستشون بود پارچ عرق هم وسط اتاق همه لش کرده بودن .

بعد دیدم بابام امد پایین هول شده بود فرمون میداد بهم اینجور پارک کن پسرم و اینا ماشینو پارک کردم امد کلمو گرفت یه ماچ گنده کرد به خیالش که من با اینا نبودم در حالی که خودم فرکانس اون شبکه رو داده بودم و تا یه ربع قبلش نگاه میکردیم . حالا هیچی هم نشون نمیداد و تو ده هم دسترسی به فیلم پورن غیرممکن بود مگر اینکه کسی از شهر با خودش میبرد .

خلاصه قسر دررفتم

ای مارمولک حتما یه ژست نجابت هم گرفتی پیش بابات ? ? ? البته من خاطره لو رفتن پیش پدرم بخاطر دیدن فیلم سکسی رو دارم اون هم در اوج بدشانسی!!! بابام خواب بود من نزدیک چهار پنج ساعت پشت کامپیوتر فیلم عادی میدیدم بیدار نشد ولی به محض اینکه یه دونه فیلم سکسی از پوشه های مخفی سیستمم اوردم یهو بابام زاررررررررررررررررررررررررت بیدار شد و لو رفتم و یه عالمه شرم و خجالت (dash)

بدشانسی محض بود!

خخخخخخخ

نه اتفاقا ژست این احمقا رو گرفتم که از همه چی بیخبرن .

منم کم لو نرفتم . گرفتن مچم حین جق اولین بدبیاری بود . بعدش چندین سوتی دیگه که اصلا دلم نمیخواد بیان کنم و دوتا جریان زورگیری که نزدیک بود دوسه تا بچه بزرگتر از خودم منو بکنن که یکیش همسایمون رسید و یکیش بابام . خدا رحم کرد به موقع رسیدن و الا منم الان داستان کرده شدنم رو میذاشتم تو سایت .

با اینکه الان بشدت قیافم کیری و تخمیه ولی بچگیام خیلی سفید و خوشگل بودم .

آها یبارم مادرم تو مکان مچمو گرفت . دختررو قایم کردم فکر کردم نفهمیده ولی فهمیده بود بعدش بهم گفت دختر مردمو نیار خونه اگه نیاز داری تا بریم خواستگاری برات ولی دختر مردمو نیار خونه نخواستم جلو دختره خجالت بکشی بهمین خاطر بیخیال شدم .

خلاصه تا چندماه روم نمیشد تو روی مادرم نگاه کنم

0 ❤️

2017-12-24 06:03:19 +0330 +0330
نقل از: dickerman
نقل از: گوزوی خوشبخت
نقل از: dickerman
نقل از: گوزوی خوشبخت
نقل از: dickerman اولین فیلم پورنی که دیدم یکی از بچه های دبیرستان برام آورد که اونم تنها نبودم و سه تا از دوستام امدن خونمون .

سال 78 بود . نوار وی اچ اس رو گذاشتیم تو دستگاه ویدیو و با چند تا خط و خطوط درهم برهم که کم کم صاف شد فیلم شروع شد . کاری به چند و چون فیلم ندارم کیفیت فیلم خیلی بد بود و انگار داری نقاشی های آیدین 2 ساله از علی آباد رو که با مداد شمعی کشیده میبینی . وقتی مرده رو زنه خوابیده بود و داشت رو زنه لیز میخورد اینقد رنگ فیلمه کنتراست و وضوحش پایین بود فقط دو تا سر معلوم بود و یه محیط کرم رنگ که بدناشون بود که انگار یه تجمع چربی بهم چسبیدس .

هر از گاهی دوربین میرفت بین کون و خایه های زن و مرد هنرپیشه که بقدری تابلو بود این صحنه در سکانس دیگه ای برداشت شده که ما که اولین بارمون بود میدیدیم فهمیدیم .
کوس زنه که اصلا معلوم نبود از پشم و پیل و مرده هم دست کمی نداشت . انگار یه قارچه که وسط چمن درامده .
الان اینطور دارم تفسیر میکنم و الا اون موقع جونمون داشت از سر کیرامون میزد بیرون . همه دستا تو شلوار بود و از یک ساعت و نیم فیلمی که گذاشته بودیم 45 دقیقه به دیدن فیلم گذشت و 45 دقیقه به پاییدن اون سه نفر دیگه که دستمونو تو شلوار نبینن غافل از اینکه همه مشغول بودیم .

اولین فیلم ایرانی هم که دیدم تو گوشی نوکیای 6200 دوستم بود که با اشتیاق وصف ناشدنی ای انگار داره نظریه اثبات تئوری ریسمان رو نشونم میده نشونم داد .
قضیه از این قرار بود که یک کلیپ 40 ثانیه ای بود که 30 ثانیش یه سطح صاف رو نشون میداد و آی آی تخمی یه دختر جوون که از ثانیه 30 به بعد دوربین یکم پایین امد و ما موفق به رصد شکاف کون دختر شدیم و قسمت دول آقازاده در ماده تاریک فرو رفته بود

با این خاطرت ما رو بردی به زمان قدییییییییییییییم اولین بار من هم دوازده سالم بود با نوار ویدیو فیلم سوپر دیدیم با پسر خالم و پسر داییم ویلای شمال طبقه بالا دور از چشم فامیل و خانواده یواشکی با هزار بدبختی و استرس نصف شب گذاشتیم صدای تلویزیون رو تا اخر کم کرده بودیم یکیمون هم دم در نشسته بود کسی نیاد فیلمه هم همینطوری کیفیت تصویر زاغارررررررررررررت یه خط کلفت رقصان افقی همش مرکز تصویر بالا پایین میرفت چیزی نمتونستیم ببینیم جز بدنهای لخت یه زن و مرد سفیدپوست جالب این که من اون زمان خیلی کنجکاو بودم بدونم کس زن چه شکلیه ولی این فیلم از بس پشم داشت کس زنه که ما فقط تونستیم مطمعن بشیم زنا کیر ندارن!! همین

با سلام و عرض هیجان بابت شعری که تو امضات نوشتی .

یه خاطره دیگه از این قضیه دارم اونم اینکه یه بار تو ده جمع شده بودیم همگی پسرخاله و پسر عمه و پسر عمو و همسایه و خیلیا بودیم حدود 14 نفر . نشستیم به عرق خوردن و سیگار کشیدن . من چون مادرم مریض بود و مهمونی بودن کم خوردم که برم دنبالشون و اینقد هم کم خوردم که اصلا تغییری تو احوالاتم اتفاق نیفتاد . بابام زنگ زد بیا دنبالمون و همزمان اون موقت بچه ها ماهواره رو انداخته بودن رو یکی از شبکه ها که از این تبلیغات خط های تلفن که زنگ میزنی با یه دختر حرف میزنی و پس زمینه هم دخترایی بودن که خودشونو از رو میمالیدن بود . خلاصه من رفتم دنبالشون . ناگفته نماند خونه عمو کوچیکم بودیم که اونا هم با بابام اینا رفته بودن مهمونی خونه شده بود کاباره . برگشتنی بابام پیاده شد رفت بالا دید همه با زیرپوش و رکابی و یکی از پسر عمه هام بغل اونیکی پسر عمم که میشدن پسرخاله همدیگه لم داده بود همه هم یه سیگار دستشون بود پارچ عرق هم وسط اتاق همه لش کرده بودن .

بعد دیدم بابام امد پایین هول شده بود فرمون میداد بهم اینجور پارک کن پسرم و اینا ماشینو پارک کردم امد کلمو گرفت یه ماچ گنده کرد به خیالش که من با اینا نبودم در حالی که خودم فرکانس اون شبکه رو داده بودم و تا یه ربع قبلش نگاه میکردیم . حالا هیچی هم نشون نمیداد و تو ده هم دسترسی به فیلم پورن غیرممکن بود مگر اینکه کسی از شهر با خودش میبرد .

خلاصه قسر دررفتم

ای مارمولک حتما یه ژست نجابت هم گرفتی پیش بابات ? ? ? البته من خاطره لو رفتن پیش پدرم بخاطر دیدن فیلم سکسی رو دارم اون هم در اوج بدشانسی!!! بابام خواب بود من نزدیک چهار پنج ساعت پشت کامپیوتر فیلم عادی میدیدم بیدار نشد ولی به محض اینکه یه دونه فیلم سکسی از پوشه های مخفی سیستمم اوردم یهو بابام زاررررررررررررررررررررررررت بیدار شد و لو رفتم و یه عالمه شرم و خجالت (dash)

بدشانسی محض بود!

خخخخخخخ

نه اتفاقا ژست این احمقا رو گرفتم که از همه چی بیخبرن .

منم کم لو نرفتم . گرفتن مچم حین جق اولین بدبیاری بود . بعدش چندین سوتی دیگه که اصلا دلم نمیخواد بیان کنم و دوتا جریان زورگیری که نزدیک بود دوسه تا بچه بزرگتر از خودم منو بکنن که یکیش همسایمون رسید و یکیش بابام . خدا رحم کرد به موقع رسیدن و الا منم الان داستان کرده شدنم رو میذاشتم تو سایت .

با اینکه الان بشدت قیافم کیری و تخمیه ولی بچگیام خیلی سفید و خوشگل بودم .

آها یبارم مادرم تو مکان مچمو گرفت . دختررو قایم کردم فکر کردم نفهمیده ولی فهمیده بود بعدش بهم گفت دختر مردمو نیار خونه اگه نیاز داری تا بریم خواستگاری برات ولی دختر مردمو نیار خونه نخواستم جلو دختره خجالت بکشی بهمین خاطر بیخیال شدم .

خلاصه تا چندماه روم نمیشد تو روی مادرم نگاه کنم

دوست عزیزم خارج از شوخی خیلی برات خوشحالم و خیلی بیشتر از چیزی که تصورش رو بکنی شانس اوردی و روزگار لطف کرده در حقت که بهت تجاوز نشده!! چون اگه اون بچه ها میکردنت مسیر زندگیت عوض میشد و الان (بلانسبتت ) در دسته کونیان سایت قرار داشتی و به قول خودت یا داستان کرده شدنت رو مثل خیلی ها با افتخار میذاشتی یا عکسهای باسن مبارک ? من هم در بچگی قسر در رفتم از کون دادن پیرمردی بود کنار مدرسه مون همیشه هم مهربون و خندان که به بچه ها شکلات تعارف میکرد گاهی هم میبردشون شکلات بیشتر بده ولی برادر من میگفت هیچوقت نرو باهاش!! الان که فکر میکنم اکبندی کونم رو مدیون برادرم هستم :)

1 ❤️






‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «