نخطه‌ی جی

1397/06/11

بررسی "نخطه‌ی جی" (G spot)

5634 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-09-01 23:02:54 +0430 +0430

آیا علم خواهد توانست نقطه ی G زنان را پیدا کند؟

by Rose Eveleth

ما فلج اطفال را درمان کردیم، به ماه رفتیم و توانستیم گوسفند را شبیه‌سازی کنیم ولی چه تحقیقات نوآورانه ای نیاز است تا بتوانیم نقطه G را پیدا کنیم؟

آه، باز هم دوباره نقطه‌ی جی! آن ناحیه‌ی افسانه‌ای و پر از گنجینه‌های پنهان!
در سال 2001 یک روانشناس درباره‌ی نقطه‌ی G گفته بود: «نقطه‌ی G موضوع ناشناخته‌ی متخصصین زنان است و با این وجود که تحقیقات و بحث‌های زیادی در مورد این موضوع انجام شده ولی هنوز به طور مشخص شناسایی نشده است.»

امروزه ما دیدگاه جدیدی نسبت به این موضوع داریم. 'آدام اوستوریزکی' در مجله‌ی سلامت جنسی نوشته است که توانسته این نقطه را در جسد یک زن ٨٣ساله اهل 'ورشو' پیدا کند که ظاهراً شبیه شبیه انگور است که کمی آبی به نظر می‌رسد و نزدیک به یک بافت سفید رنگ قرار دارد.

احتمالاً چند پرسش مطرح میشود: نخست‌ این‌که چرا از جسد یک زن ٨٣ساله استفاده شده؟ پاسخ ساده است؛ 'آدام اوستوریزکی' به جسد یک زن ٨٣ساله دسترسی داشت، فقط همین. او به کسی نیاز داشت که زنده نباشد، چون هنگام حیات بافت‌ها تغییر می‌کنند. او به شخصی نیاز داشت تا بتواند کالبد شکافی‌اش کند و همچنین بافت‌های کصش هنوز سالم باشد. خلاصه این‌که این زن مُرده و قابل دسترس بود. دلیل مرگ او نیز سکته‌ی مغزی بود.

خوب، برویم سراغ کالبد شکافی؛ 'اوستوریزکی' هفت ساعت را سپری کرد تا لایه به لایه‌ی بافت‌های جسد را بررسی کند. او در لایه‌ی پنجم و ششم ساختاری را در عمق دیواره‌ی کص پیدا کرد. به نظر او این ساختار شبیه ساختاری بود که در کیرِ مرد هم وجود دارد. البته که 'اوستوریزکی' می‌داند که فقط یک نمونه برای توجیه علمی این موضوع کافی نیست. او درحال تلاش برای کالبد شکافی چندین جسد دیگر در ماه‌های آینده‌ست تا بتواند وجود این نقطه که به نظر او شبیه انگور است را به اثبات برساند، ولی برخی دانشمندان گمان می‌کنند که او نخواهد توانست چنین چیزی را در فرد دیگری پیدا کند و اگر هم بتواند به این معنی نیست که آیا اصلاً چیزی او پیدا کرده نقطه‌ی G هست یا خیر.

در روزنامه‌ی لس آنجلس، 'بورلی ویپل' نوشته بود که وجود "نقطه"ای به نام G یک افسانه است و آن یک اندام و نقطه‌ی مشخص نیست. 'دبی هربنیک' محقق دانشگاه ایندیانا و نویسنده‌ی پنج کتاب در مورد مسائل جنسی می‌گوید: «این تحقیق ادعا می‌کند که توانسته به طور مشخص این بافت آناتومیک را در یک نمونه‌ی زن ٨٣ساله که مرده است و نمی‌تواند به ما بگوید که آیا اصلاً این ناحیه او را تحریک می‌کند یا نه پیدا کند.»

نقطه‌ی G ممکن است به شکل دیگری وجود داشته باشد. در چندین تحقیق انجام شده درباره‌ی این موضوع زنان گزارش دادند که در نواحی خاصی از کص‌شان تحریک‌پذیری بیشتری دارند که می‌تواند به عنوان نقطه‌ی G شناخته شود ولی با این حال احتمال اثبات این موضوع کم است. بیشتر متخصصین معتقدند که نسبت دادن اندام یا بافت خاصی به عنوان نقطه‌ی G بعید به نظر می‌رسد.

'دبی هربنیک' در مجله ی daily beast می‌نویسد:

تحریک ناحیه‌ی G به اکثر زنان حس خوبی می‌دهد ولی دلیل این موضوع چیست؟ حقیقت این است که هنوز جواب این سوال را به درستی نمی‌دانیم. بعضی محققین به این نتیجه رسیده‌اند که تنها ساختاری که در اطراف ناحیه‌ای که ما به نام نقطه‌ی G میشناسیم وجود دارد غدد skene و بافت‌های اطراف ناحیه‌ی تناسلی است. غدد skene هنگام تحریک شدن شروع به ترشح می‌کنند که افراد عادی آن را به اسم "انزال زنان" می‌شناسند و اکثر زنان آن را تجربه کرده‌اند.

جدا از این که نقطه‌ی G وجود دارد یا نه احتمالاً این نقطه چیزی شبیه دانه‌ی انگور در دیواره‌ی کص نیست.

یک مشکل دیگر هم وجود دارد و آن این است که 'اوستوریزکی' برای خودش کسب و کار عمل جراحی زیبایی اندام تناسلی زنان را به راه انداخته، با وجود این‌که انجمن متخصصان زنان آمریکا در سال 2007 انتقادات شدیدی نسبت به اینگونه عمل‌های زیبایی وارد کرد. جالب این است که 'اوستوریزکی' خدمات جراحی نقطه‌ی G را هم پیشنهاد می‌دهد (در وبسایتش هم وجو دارد) جدا از این‌که هنوز شواهدی مبنی بر وجود نقطه‌ی G وجود ندارد.

ممکن است ما خیلی این موضوع را گنده کرده باشیم ولی فهمیدن وجود یا عدم وجود نقطه‌ی G و ساختار احتمالی آن به بررسی‌های زیادی نیاز دارد. اگر نقطه‌ی G وجود داشته باشد شناخت آن می‌تواند به زنانی که در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند کمک کند. 'اوستوریزکی' در مصاحبه‌ای با مجله‌ی علمی آمریکا گفته است که اثبات وجود نقطه‌ی G می‌تواند نحوه‌ی کارکرد ویبراتورها و اسباب‌بازی‌های جنسی را تغییر دهد، او همچنین اشاره کرد که به کمک بیمارانش روی تکنیک‌هایی که لذت را بیشتر می‌کند کار می‌کند تا به جای لذت بردن از طریق دخول و خروج بتوان از حرکات دایره‌ای هم لذت مشابهی برد.

خلاصه اینکه 'اوستوریزکی' احتمالاً نقطه‌ی G را پیدا نکرده است ولی برای فهمیدن وجود داشتن یا نداشتن این نقطه چه کار باید کرد؟ سنسورهای بهتر؟ اسکن مغزی؟ ربات‌های جراح؟ و... ولی احتمالا این کارها لازم نیست چون قبلاً هم کالبد شکافی‌ها و جراحی‌های زیادی روی انسان صورت گرفته است، چیزی که ما نیاز داریم این است که محققان به درک درست‌تری از جنسیت زنان برسند زیرا حتی اگر 'اوستوریزکی' کالبدشکافی‌های دیگری انجام دهد و در آنها هم ساختار انگور شکلی که از نظر او نقطه‌ی G است را پیدا کند ما باز هم نیاز داریم که ثابت کنیم که آن نقاط باعث ایجاد لذت می‌شوند که این کار با توجه به مُرده بودن نمونه‌ها کار خیلی سختی است!

بدون درک کردن تجربه‌ی زنان از سکس هیچ دستگاه پیشرفته و جراح ماهری نمیتواند نقطه‌ی G را پیدا کند و تا آن زمان نقطه‌ی G هنوز یک موضوع ناشناخته برای متخصصین باقی می‌ماند.


منبع:

zdnet.com/article/will-science-ever-find-the-female-g-spot


2018-09-01 23:03:18 +0430 +0430

هر آنچه لازم است درمورد نقطه‌ی جی بدانید

ارگاسم به کاهش استرس و بهبود پوست کمک می‌کند و همچنین حس فوق العاده‌ای می‌دهد ولی با این حال برای خیلی‌ها رسیدن به ارگاسم (به خصوص از طریق دخول) می‌تواند مثل نقطه‌ی G موضوع رمزآلود و افسانه‌ای باشد.

به طور معمول خیلی بعید است که زنان تنها از طریق دخول به ارگاسم برسند. در حقیقت در یک تحقیق انجام شده در سال 2017 مشخص شد که فقط ١٨٪ زنان تنها از طریق دخول و بدون دخالت دست و دهان و اسباب‌بازی‌های جنسی به ارگاسم می‌رسند. اکثر اوقات برای رسیدن به ارگاسم تحریک چوچوله(Clitoris) لازم است یا حداقل تاثیر مثبت دارد.

به هر حال اگر تابحال از طریق دخول به ارگاسم نرسیده‌اید به این معنی نیست که این کار غیر ممکن است. عده ای باور دارند که نقطه‌ی G کلید اصلی رسیدن به ارگاسم هنگام دخول است ولی بعضی از محققین باور دارند که چیزی به نام ارگاسم از طریق دخول وجود ندارد، همه‌ی این حرف‌ها باعث می‌شود تا نتوان به آسانی حقیقت را از دروغ تشخیص داد.


نقطه‌ی G چیست؟
احتمالاً شما در مورد نقطه‌ی G و این که این نقطه کلید رسیدن به ارگاسم است شنیده‌اید. ولی آیا این نقطه واقعی است؟ جواب این سوال واقعاً پیچیده‌ست.
نقطه‌ی G قبلاً به اسم نقطه‌ی Gräfenberg شناخته می‌شد. این نقطه توسط دکتر 'بورلی ویپل' به همه معرفی شد، به این صورت که او با استفاده از انگشتش و حرکت آن ناحیه‌ی خاصی از کص زنان توانست واکنش فیزیکی‌ای در آنها به وجود بیاورد. او باور داشت که این ناحیه می‌تواند کلید اصلی رسیدن زنان به ارگاسم هنگام سکس باشد.
با این حال مهم است که اشاره کنیم نقطه‌ی G یک اندام و جزءِ جدا در آناتومی نیست، حتی محققان در 2017 تلاش کردند که نقطه‌ی G را در آناتومی زنان پیا کنند ولی موفق نشدند.
نقطه‌ی G قسمتی مجزا و مستقل در کص شما نیست بلکه ناحیه‌ای از شبکه‌ی چوچوله است، به این معنی که وقتی شما دارید نقطه‌ی G را تحریک می‌کنید درواقع قسمتی از شبکه‌ی چوچوله را تحریک می‌کنید. همچنین اخیرا مشخص شده که ناحیه‌ای که به نام چوچوله می‌شناسیم بزرگتر از چیزی است که می‌دانستیم و آن ناحیه‌ای که اندازه‌ی نخود است و بین لب‌های کص قرار دارد تنها نوک چوچوله است و ادامه‌ی آن به دو رشته تقسیم می‌شود که طول آن به ١٠سانتی‌متر هم می‌رسد.
به علاوه این ناحیه می‌تواند برای هر زن متفاوت باشد که باعث می‌شود تا پیدا کردن موقعیت آن مشکل شود. با این حال تحریک نقطه‌ی G باعث انزال زنان می‌شود و کمک می‌کند تا او از طریق دخول به ارگاسم برسد.


چطور می‌توانید پیدایش کنید؟
پیدا کردن نقطه‌ی G می‌تواند سخت باشد به‌خصوص این‌که در هیچ نقشه ای از آناتومی انسان مشخص نشده است ولی این موضوع پیدا کردن آن را غیر ممکن نمی‌کند. به جای این‌ که موقع سکس با پارتنرتان دنبال آن بگردید، بهتر است به تنهایی و با کشف بدن خودتان آن را پیدا کنید.
اگر قصد دارید نقطه‌ی G خودتان را پیدا کنید ابتدا باید آرامش داشته باشید. وقتی شروع به انگشت کردن خودتان کردید کارهایی را امتحان کنید که حس خوبی به شما می‌دهد. قبل از این که انگشت یا اسباب‌بازی‌ای را وارد کص‌تان کنید اول نواحی خارجی کص را ماساژ دهید.
سپس انگشت یا اسباب‌بازی‌ای که داخل کص‌تان است را به سمت ناف حرکت دهید و با نوک انگشت اشاره جستجو را شروع کنید. یادتان باشد شما دنبال یک نقطه‌ی خاص نمی‌گردید بلکه دنبال ناحیه‌ای می‌گردید که حس خیلی خوبی به شما می‌دهد. وقتی به ناحیه‌ای که بیشترین لذت را به شما می‌دهد رسیدید به تحریک کردن همان ناحیه ادامه دهید و روی همان ناحیه تمرکز کنید.
هر شخص تحریک نواحی خاصی را برای رسیدن به ارگاسم می‌پسندد. در یک تحقیق انجام شده در سال 2016 تاکید شد که ارگاسم‌ها مثل هم نیستند و چیزی به نام روش غلط یا درست برای رسیدن به ارگاسم وجود ندارد.
همه‌ی زنان از طریق تحریک نقطه‌ی G ارضا نمی‌شوند و این موضوع هیچ مشکلی ندارد. همچنین یادتان باشد که خودارضایی زنان کاملاً طبیعی است و میتواند بخشی از یک رابطه‌ی سالم باشد. با وقت گذاشتن و پیدا کردن علایق‌تان شما می‌توانید از این اطلاعات استفاده کنید تا پارتنرتان را در مورد چیزی که بیشترین لذت را به شما می‌دهد راهنمایی کنید.


بهترین پوزیشن برای تحریک نقطه‌ی G
اگر دوست دارید که موقع دخول تحریک نقطه‌ی G را هم تجربه کنید می‌توانید از پوزیشن‌های خاصی که بهترین عملکرد را در این خصوص دارند استفاده کنید. پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که به شما اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری روی حرکات بدنتان داشته باشید تا بتوانید روشی را که بیشترین لذت را به شما می‌دهد پیدا کنید. با این‌که پوزیشن‌های زیادی برای این کار وجود دارد ولی فقط چند مورد از آنها جمع‌آوری شده که ارائه می‌گردد.

دختر گاوچرون (Cowgirl)
به مردتان بگوید دراز بکشد و شما روی او قرار بگیرید. این پوزیشن به شما اجازه می‌دهد تا کنترل کاملی روی ریتم، عمق و زاویه‌ی دخول داشته باشید تا بتوانید روی پیدا کردن نقطه‌ی G تمرکز کنید.
فقط از حرکت بالا و پایین رفتن استفاده نکنید و عقب و جلو رفتن را هم امتحان کنید تا بتوانید نقطه‌ی G را در داخل دیواره ی کص‌تان تحریک کنید. ترکیب کردن این حرکات هم می‌تواند کمک کند، پس ترسی از امتحان کردن زاویه‌ها و سرعت‌های مختلف نداشته باشید.

حالت سگی (Doggy )
یکی دیگر از پوزیشن‌هایی که می‌توانید با آن دخول عمیق را تجربه کنید داگی استایل است. در این پوزیشن می‌توانید زوایای مختلف را برای تحریک نقطه‌ی G امتحان کنید.
برای شروع شما روی دست‌ها و زانوهایتان قرار بگیرید و او پشت شما. موقع دخول خم شدن به پایین و بالا بردن باسن‌تان را امتحان کنید تا زوایای مختلف را تجربه کنید و بهترین حالت که مناسب شماست را پیدا کنید. اگر دوست دارید می‌توانید حالت دیگری را هم امتحان کنید به این صورت که به پشت روی شکمتان بخوابید و پاهایتان را از بیرون تخت آویزان کنید تا پارتنرتان بتواند از پشت شما را بکند.

میشینری بسته (Closed missionary)
این یک نوع مختلف از این پوزیشن کلاسیک و رایج است. این پوزیشن به شما اجازه می‌دهد تا بدون دخول عمیق بیشترین تحریک را تجربه کنید. ابتدا شما روی کمر بخوابید و او روی شما قرار بگیرد سپس پاهایتان را به هم بچسبانید و او هم باید پاهایش را باز کند تا به پاهایتان فشار نیاد ، این حالت به شما اجازه می‌دهد تا دخول تنگ‌تر و محکم‌تری را تجربه کنید. با اینکه ممکن است این دخول خیلی عمیق نباشد ولی دخول تنگ‌تری را به وجود می‌آورد و اصطحکاک کیر او با نقطه‌ی G شما را بیشتر می‌کند که کمک میکند به ارگاسم برسید.


چیزی که مناسب خودتان است را پیدا کنید
جدا از چیزی که در فیلم‌ها می‌بینید سکس همیشه سریع و راحت نیست. اغلب به زنان این باور القا می‌شود که سکس کار شرم‌آوری است که همین موضوع باعث می‌شود تا به راحتی به ارگاسم و رضایت جنسی نرسند.
از اینکه کنترل زندگی جنسی‌تان را در دست بگیرید و چیزی که بیشترین لذت را به شما می‌دهد را پیدا کنید نترسید. اگر که نقطه‌ی G به شما حس خوبی می‌دهد پس برید سراغش، اگر هم نه مشکلی نیست. هیچ روش مشخصی برای رسیدن به ارگاسم وجود ندارد و کاملاً عادی است که اکثر زنان ترکیب چند روش مختلف را ترجیح می‌دهند. پیدا کردن روشی که مناسب شماست زمان می‌برد، پس صبور باشید.
مهمترین چیز این است که شما به رضایت جنسی برسید. کشف بدنتان و پیدا کردن اولویت‌های جنسی‌تان بهترین راه برای داشتن یک زندگی جنسی شاد، امن و لذت‌بخش است. شما هیچ‌وقت نباید از پیدا کردن روشی که مناسب شماست خجالت بکشید. بالاخره همه‌ی ما لیاقت این را داریم که سکس عالی‌ای داشته باشیم.


منبع:

healthline.com/health/g-spot-in-women

3 ❤️

2018-09-01 23:03:49 +0430 +0430

انزال زنان و نقطه‌ی G

انزال زنان موضوعی‌ست که درک درستی از آن وجود ندارد به خصوص این‌ که خیلی از مردم باور دارند که فقط مردها انزال را تجربه می‌کنند... در حقیقت ما نباید آن را "انزال زنان" بنامیم زیرا هر انسانی در ساختار آناتومی خود دارای نقطه‌ی G و غده‌ی پروستات است که این قابلیت را به او می‌دهد تا انزال شود.

چرا انزال؟
انزال زنان نه تنها مشکلات جنسی، بی‌میلی، دردهای فیزیکی و احساسی را کاهش و رضایت جنسی را افزایش می‌دهد بلکه احتمال می‌دهد زنان یک رابطه‌ی صمیمی و نزدیک رضایت‌بخش که همه‌ی ما آرزوی آن را داریم را تجربه کنند.
در حالی که آگاهی ما از انزال زنان می‌تواند دروازه‌ای برای فهم نقطه‌ی G و لذت بردن از آن باشد بلکه می‌تواند تمام فشارها، شرم، ترس و سوءاستفاده‌هایی که در طول سال‌ها نسبت به جنسیت زنان بوده را از بین ببرد.

چرا اکثر زنان چیزی در مورد قابلیت انزال شدنشان نمی‌دانند، چه برسد به تجربه‌ی آن؟
در کتاب‌های آناتومی اندام‌های جنسی مردان با جزئیات مشخص شده‌اند ولی وقتی این موضوع را با اطلاعاتی که در مورد اندام‌های جنسی زنان در دسترس است مقایسه می‌کنیم متوجه نکات زیر می‌شویم:

  • غده‌ی پروستات زنان مشخص نشده است.
  • ساختار چوچوله فقط به صورت مجموعه‌ای از نوارهای عصبی در خارج واژن نمایش داده شده است.
  • به قابلیت انزال زنان اشاره‌ای نشده است.
  • قابلیت لذت زنان به اندازه‌ی همین شکل محدود شده است.
  • زن صرفا به عنوان یک شیء برای تولید مثل نمایش داده شده است، به جای این که او را موجودی با قابلیت لذت بی‌نهایت نشان دهد.

در بحث آموزش، ما به زنان نسبت به جنسیت و قابلیت انزالشان آگاهی می‌دهیم و آنها را تشویق می‌کنیم تا از تمام قابلیت‌های جنسی‌شان لذت ببرند و با ذات وجودی خودشان ارتباط برقرار کنند.


منبع:

tantricawakening.org/female-ejaculation-and-the-g-spot

3 ❤️

2018-09-01 23:08:52 +0430 +0430




4 ❤️

2018-09-02 00:33:42 +0430 +0430

نقطه G که درست . الان نقطه A روهم پیدا کردن که یکم عقب تره . ولی بهترین حالت مدل عنکبوتیه

1 ❤️

2018-09-02 04:55:35 +0430 +0430

میشه از این خانوما نقطه پیدا کرد

1 ❤️

2018-09-02 07:15:49 +0430 +0430

خب خب خب…
اینکه هیچ چیز مشخص نیست رو دوس داشتم، قبلا زیاد ازش خوندم و مقاله هایی ک روش تاکید دارن رو هیچوقت قبول نداشتم… فقط مشتری میخوان…

شکر…
برم سجاده امو بیارم…

1 ❤️

2018-09-02 07:18:14 +0430 +0430
نقل از: Hidden.moon خب خب خب... اینکه هیچ چیز مشخص نیست رو دوس داشتم، قبلا زیاد ازش خوندم و مقاله هایی ک روش تاکید دارن رو هیچوقت قبول نداشتم... فقط مشتری میخوان...

شکر…
برم سجاده امو بیارم…


زین پس میتوانید با لذت مضاعف جق بزنید.

1 ❤️

2018-09-02 07:49:36 +0430 +0430
نقل از: بزرگوار_استوراخچی من که کس ندارم ! یه نقطه جی واسه مردا پیدا کن اسی جان ...!

تو هم بعنوان یه مرد نخطه جی داری عسیسم.
ولی گویا باید انگش بکنی تو کونت دمبالش بگردی.

سرچ بزن “نقطه جی مردان” یا “ماساژ پروستات”.

1 ❤️

2018-09-02 08:08:01 +0430 +0430
نقل از: بزرگوار_استوراخچی
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: بزرگوار_استوراخچی من که کس ندارم ! یه نقطه جی واسه مردا پیدا کن اسی جان ...!

تو هم بعنوان یه مرد نخطه جی داری عسیسم.
ولی گویا باید انگش بکنی تو کونت دمبالش بگردی.

سرچ بزن “نقطه جی مردان” یا “ماساژ پروستات”.

بعضی وقتا به دخترا حسودیم میشه ! خوب لذتی میبرن ازین 200 گرم گوشت …!


حسودیت نشه. عوضش اونا هر ماه پریود میشن دهنشون سرویسه...
3 ❤️

2018-09-02 13:05:11 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Hidden.moon خب خب خب... اینکه هیچ چیز مشخص نیست رو دوس داشتم، قبلا زیاد ازش خوندم و مقاله هایی ک روش تاکید دارن رو هیچوقت قبول نداشتم... فقط مشتری میخوان...

شکر…
برم سجاده امو بیارم…


زین پس میتوانید با لذت مضاعف جق بزنید.

استغفار کنید که همانا برای شما نیکو تر است و لا تصرفوا فی ال… ?

1 ❤️

2018-09-03 13:07:30 +0430 +0430

دخول لذت که نداره هیچ تازه درد هم داره. همه لذتها مال مردهاس

1 ❤️

2018-09-03 17:17:26 +0430 +0430
نقل از: میومیووو دخول لذت که نداره هیچ تازه درد هم داره. همه لذتها مال مردهاس

دقیقَن از کجا بِهِت دخول شده؟!!؟

0 ❤️

2019-03-19 12:21:59 +0330 +0330

تحریک نقطه جی تاثیری ب پرده بکارت دارع؟ (dash)

0 ❤️

2019-03-21 10:53:59 +0330 +0330

پاسخگویی عالیه اصلا.شما ک اینقد ول میچرخید ی جواب ب ما بدید خو. (dash) سوالمو نظر قبلی فرستادم?

0 ❤️

2019-03-21 15:17:40 +0330 +0330
نقل از: پسرک.خوب پاسخگویی عالیه اصلا.شما ک اینقد ول میچرخید ی جواب ب ما بدید خو. (dash) سوالمو نظر قبلی فرستادم?


نخست این که در تعطیلات نوروزی پرسش گذاشتی و انتظار پاسخگوییِ زودهنگام هم داری ای کونپشموی شاشو؟
دوم این‌ که ادب مرد به ز دولت اوست. بدون سلام و عرض ارادت و تشکر سوال کردی مگر نمیدانی که گویند اسکلت حشری بسی عقده‌ای تشریف دارد و اخلاقش تخمی‌ست و تا خایه‌هایش را خوب نمالی، پاسخت را درست درمون نمیدهد؟ فلذا سؤالت دایورت میشود بر مویرگ تخم چپ بنده.
سوم این که اگر مودب بودی عرض ارادت میکردی هم ملزم به پاسخ نمیبودم آخر ای کص‌موتور مگر اینجا مطب شبانه‌روزیِ سکسولوژی‌ست؟
چارم این که سؤال بسیار تخمی‌ای پرسیدی چرا که هر کودک کون نشوری تصویر ابتدای تاپیک را ببیند درمیابد که نخطه جی داخل کص قرار گرفته و طبعاً مابعدِ آن چیزی‌ست که پرده‌ی بکارت به آن گویند.
پنجم آن که چیزی به نام پرده بکارت وجود ندارد! بنگرید به تاپیک افسانه‌ی بکارت
شیشم این‌ که خعلی زیاد برات وخ گذاشتم امید است لیاقت داشته باشی.

1 ❤️






تاپیک‌های تازه


‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «