نظر خانوم ها در مورد سکس مقعدی و فیلم های پورن

1397/05/24

این تایپک زدم تا نظر خانوم ها را در مورد سکس مقعدی و فیلم های پورن بدونم.

در بیشتر موارد بعد از ازدواج زن ها از هر دو مورد ناراضی و ناراحتن من بعنوان یک مرد علت علاقه خودم می گم و شما هم دلایل خودتون در مورد بد بودن ان بگید.

1- فیلم پورن در واقع زیبای بدن و اندام زن هاست و تنوع زیاد ان باعث جذب بیشتر و تماشای مردان می شود و بر عکس زنها ما مردها از بدن برهنه زنها واقعآ لذت می بریم دیدن در لذت جنسی مرد نقش خیلی مهمی دارد و عدم تکراری شدن نقش زیادی در پورن دارد.

2- رابطه انال بدلیل عدم بارداری و تنگی ماهیچه های این ناحیه و جذابیت باسن زن فوق العاده است حتی من بشخصه دوست دارم بیشتر وقت صرف بازی کردن با این بخش کنم و اماده کردنش بیشتر از خود رابط دوست دارم.

خانم های عزیز به این سوال هم پاسخ بدین که ایا مرد قبل ازدواج باید در مورد 2 مورد بالا مخصوصا علاقه به رابطه مقعدی با خانم صحبت کند و اینکه این موضوع بهتر چگونه مطرح شود که باعث نارحتی زن نشود.

لطفآ فقط خانم ها نظر بگذارند.

2431 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-08-15 04:26:37 +0430 +0430
نقل از: Hayde76 90درصد خانوم ها با سکس مقعدی مخالف هستن و ی کار چندش میدونن،ولی هستن کسانی ک تو دوران مجردی بخاطر پرده بکارت سکس مقعدی داشتن بعد از چند بارسکس مقعدی ب یک لذت رسیدن و همیشه لذت میبرن و مشکلی با این کار ندارن

ممنون از نظرتون

کاملا درست کاش اینطور نبود

من عاشق زنهام دوست ندارم ازیت بشن
اما این بخش بدن زن واقعا زیباست عجیب واژن انقدر زیبا نیست

1 ❤️

2024-03-17 08:00:00 +0330 +0330

↩ short-tang
شاید حس مردانگی بیشتر مرد و احساس عمیق و یکی شدن روح و جسم و به تعبیری یک درد دوست داشتنی که هر بانویی دوست داره توسط معشوقش براش رقم بخوره‌.
طبیعتا بروز حس عاشقی از سمت آقا و جلب نظر خانم برای اینکه میخواد عشق خودش رو اینطور ثابت کنه، مهمه و اینکه به خانمش بگه دوست داره اونو کاملا تملک کنه و تاثیر بیشتر روی اون بزاره

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «