نقدی بر باندبازی قسمت داستانا

1397/04/30

پیرو بحث دیسلایکهای فیک که اخیراً صورت گرف و بحث آشنای دیگری که گاهاً از آن با اصطلاح “باندبازی” (به شخصه ترجی میدم بگم “گروهک‌بازی”) در قسمت داستان یاد میشود برآن شدیم که تاپیکی مجزا در تجزیه تحلیل این معضل ایجاد شود. هم به‌عنوان نظر شخصی خودم و هم نظراتی که دیگران در راستای انتقاد به این موضو مطرح نمودن، به‌ هر روی هراونچه در این زمینه تاکنون مطرح شده، به صورت یکدس و جعمبندی‌شده اینجا قرار میگیرد و هرگونه قضاوت واگذار میشود.

اینجا با شواهد امر واکاوی میشود که وختی گفته میشود “باندبازی” دقیقاً چه چیزی مد نظر است.

برخی از اعتراضات آشنا که بارها به روند مورد بحث مطرح شده، بدین شرح است:

  • گفته میشود که بسیار دیده شده برخی صرفاً طبق شناخ از نام فلان نویسنده، به محض انتشار داستانش، نخونده لایک میدن و بعد میرن سراغ خوندن. گواه آن بسیاری از کامنتا با شرح «نخونده لایک تقدیمت» هس که بارها دیده شده و کمتر کسی در شهوانی‌ست که با چنین کامنتایی در قسمت داستانها برخورد نداشته باشد. این روال بی‌تردید مورد احجاف در حق سایر نویسندگان گمنام سایت است که ممکن است داستانشان کیفیت لازم را داشته باشد ولی آنچنان که باید در لیست ماهانه‌ی داستانا مورد توجه قرار نگیرد. منصفانه‌س که ملاکِ لایک و دیسلایک، قوت و ضعف خود داستان باشد نه فقط نام نویسنده‌ و پیشینه‌اش.
  • معضل دیگر؛ فضای زیر برخی داستانهاس که گاهی تبدیل میشود به آلاچیق دورهمی و گپ و گفتگو و چاق‌سلامتی و خوش و بش. طوری که حجم اینجور کامنتا میشه بیشتر از نظرات درمورد محتوای داستان. واضح است چنین فضایی زیر داستان، نه فقط برای کاربرانی که خارج از اون جو دوستانه‌ قرار دارن کوچیکترین جذابیتی ندارد، بلکه موجب میشود رغبتی برای ابراز نظر از سوی کاربران دیگر درمورد داستان ایجاد نشود. بهرحال شایان ذکر است منظور از عبارت «نظر شما چیه» که در فیلد کامنت زیر داستانهاس، نظر درمورد «داستان» است. جهت احترام به کاربران میتوان گپ‌های دوستانه را به تاپیکهای تالار کافه‌ی شهوانی انتقال داد و اونجا هرچقد لازم بود دورهم چاق‌سلامتی و بگو‌بخن راه انداخ و از فضای دوستانه در جای مناسب شهوانی لذت برد.
  • مسله‌ای دیگری نیز مطرح است و آن احساس وظیفه‌‌ی برخی دوستداران نویسندگان برای وکیل‌مدافع شدن است در قبال هر نقدی که زیر داستان مطرح میشود. گاهی به داستانی از نویسنده‌‌‌ای نام‌آشنا انتقادی وارد میشود، ولی پیش از آن‌که خود نویسنده پاسخ دهد، حمله از سوی هوادارانش صورت میگیرد و کاربر بدبخ که اونجا نقد کرده، از شونصد جهت با واکنش‌های احساسی مورد عنایت قرار داده میشود! لطفاً اجازه دهید اگر نقدی به داستان وارد میشود، خود نویسنده پاسخگو باشد تا فضا متشنج نشود. درضم فراموش نشود که هیچ داستان یا نویسنده‌ای در مقام مقدس نیس که اجازه‌ی ایراد گرفتن به آن نباشد.

تا اینجا مواردی بوده که جسته‌گریخته از طرف برخی کاربران چه در قسمت داستان، چه انجمن، چه مستقیم و چه غیرمستقیم بهش اشاره‌هایی شده. اگه فک میکنید موردی هس که از قلم افتاده، میتوانید ذکر نمایید و درموردش توضی بدید. اینجا نیازی به تعارف و رودرباسی نداریم ولی دلیلی برای توهین هم نیس.

در ادامه شواهد مستقیمی که به باندبازی مشکوک است ذکر میشود.

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-07-21 18:39:09 +0430 +0430

از اونجا که عمده‌ی حواشی و جدل‌ها از واکنش‌های احساسی به برخی انتقادات صورت میگیرد، اینجا یه واکاوی بر تفاوت میان توهین و انتقاد بیان میشود.

معنای “توهین” واضح است

معنای “انتقاد” واضح است

معنای “اظهار نظر رُک و صریح” نیز واضح است

«توهین به شخص» با «انتقاد به عملکرد» فرق اساسی دارد.

اگر به نویسنده‌ی یک داستان مستقیماً گفته شود ابله، توهین به شخص اوست. اما اگر گفته شود داستان ابلهانه‌س، اظهار نظر درمورد محتواست کمااینکه یک نویسنده‌ی خوب که انتظار بالایی ازش میرود نیز ممکن است داستان ابلهانه بنویسد و در نقد آن نیازی به تعارف و رودرباسی وجود ندارد. همانطور که یک بازیکن حرفه‌ای یا تیم ورزشی که توقع زیادی ازش هس ممکن است در یک بازی‌ عملکردش گَند و افتضاح باشد، محتوای یک داستان یا تاپیک نیز ممکن است چرند، لوس، جلف و بیهوده باشد و میتوان صراحتاً آن را بیان کرد.

به‌ هر روی انتقاد در پاسخ به رفتار اشتبا بیان میشود و نیازی به کادوپیچ کردنش نیس.

زبان انتقاد بسه به نوع اشتبا میتواند متغیر باشد، گاه ملایم است، گاه تند و گزنده‌ تا زمانی که حمله‌ی شخصی در انتقاد نیس باید قدرت تحمل نظر مخالف را بالا برد.

حال اگر یکی سوسول و نازک‌نارنجی‌ست و تحمل انتقاد صریح نسبت به رفتارش ندارد مشکلی نیس، فوقش میتواند بگوید آزرده‌ شده ولی افترای توهین و جوسازی چیزی جز ضعف، مظلوم‌نمایی و جلب‌ ترحم برداش نمیشود. قرار نی انتظار رود انتقاد مانند کیک و شیرینی هدیه شود تا مبادا به شخص شخیص کسی بربخورد. تا زمانی که در انتقاد، شخصِ کاربر مستقیم مورد حمله قرار نگیرد، توهینی در کار نیس.

به هر روی انتقاد صریح و صادقانه شرف دارد به انتقادات کادوپیچ شده با جلد فدایت شوم و تعارف و ریا.


2018-07-21 18:39:23 +0430 +0430

گروهک چیست؟

گروهک ینی تعداد قلیلی کاربر که دورهمی دچار حس خودشاخ‌پنداری عمیق شده و موجب چن‌دسگی بین کاربران در شهوانی میشوند.

گروهکها هرکودوم گروهک خود را برتر دانسته و یحتمل در خلوت خودشان به خاله‌بازی، غیبت، بدگویی و دسیسه‌چینی برعلیه دیگر کاربران خواهن پرداخ و گمان میدارند شهوانی ارث پدری‌شان است و باید قلمروی خویش را اینجا پیاده سازند. اینها همه از رفتارشان مشخص است.

گروهک‌ها مانند کودکان لوس ننر همواره نیاز به تشویق و تمجید داشته و هرگونه انتقاد و عیب‌گویی را دشمنی و حسادت قلمداد میکنند و موضع شدید میگیرند.

«توهم توطئه» از ویژگی‌های بارز گروهکهاس، آنها مدام خیال میکنند دیگران قصد تخریب و حسدورزی به آنان دارند. همیشه فک میکنند خیلی «مهم» هسند و تموم توجهات معطوف به آنهاس.

اگر به هر کودوم از اعضای یک گروهک بگویی بالای چشت ابروست یا فلان عملکردش را زیر سؤال ببری، گویی در لونه‌ی مورچه‌ها شاشیده‌ای… تمومشان به یکباره بیرون میریزند و بر پیکرت حمله‌ور میشوند که چرا به ساحت مقدس ما توهین نمودی؟ و آنقدر زهر میپاشند تا ثابت کنند اینجا حق آب و گل دارند و کسی حق ایراد گرفتن از آنها ندارد. آنها عزم جزم در خفه کردن صدای مخالف دارند. درنهایت حتا بعد از رفتنت و آروم شدن اوضا، همچنان همانجا پشت سرت دری‌وری گفته و با یکدیگر به تمسخر و کنایه‌زدن‌های خاله‌زنک میپردازند…

گروهکها عاشق جوسازی هستند. به وختش فاز گنده‌گوزی و لات‌بازی مجازی ورمیدارن، به وختشم مظلوم‌نمایی و ننه‌من‌غریبم‌بازی. بسگی دارد موقعیت چه باشد و منافعشان در کدام. گاهی خود را مورد ظلم شدید توصیف میکنند گاهی نیز ادعای جایگاه والا در شهوانی دارند.

گروهک‌ها دچار توهم شدید خودبزرگ‌بینی بوده و در کمال اعتماد به سخف(!) شهوانی را مدیون فعالیت خودشان میدانند و باور دارند این سایت بدون آنان لنگ است و راکد میماند.

گروهک‌ها جایگاه خاص خودشان را بر فراز قلّه‌ی شهوانی میدانند که گویی نوک آن با افتخار هرچه تمام‌تر در ماتحتشان جای گرفته.


2018-07-21 18:39:36 +0430 +0430

یک مثال واضح در راستای انتقاد صریح و به دمبال آن واکنش احساسی و همان بحث گروهک‌بازی که در ابتدا بهش اشاره شد، ذکر میشود.

در تاپیک «مافیای جدید شهوانی» انتقادی از سمت اینجانب بیان شده که درنهایت اتهام توهین و دشمنی به آن زده شد و مورد هجمه شدید قرار گرف و درنهایت چه داستان‌سراییایی که ازش دراومد!

رک و پوسکنده: همانطور که قابل مشاهده‌س، اونچه در این انتقاد بیان شده، صرفاً حسی‌ست که از تاپیک مذکور دریاف میشود (خاله‌بازی ـ جلب توجه ـ مراببین) توهینی در کار نیس. لب کلام این است که «از این محتوا، اینگونه برداش میشود.»

گواه آن نیز ↓همین واکنش‌هایی‌ که صورت گرف که عیناً بازتاب همان‌ مواردی‌ست که در انتقاد ذکر شده:

نقل از: fesharaki00 یعنی ماجرا انقدر مهمه که براش تاپیک زدید؟ مگه نوبل ادبیات می دن به داستان برگزیده؟...
نقل از: P.parsa.P اگه سلبریتی یا سیاست مدار بودی چیکار میکردی!!!!!!
نقل از: Quills جمعش کنید بابا !!! یه جوری میگن دیسلایکامون فیکه آدم فکر میکنه با "صادق هدایت" یا "لئوتولستوی" یا "مارکی دوساد" طرفه!
نقل از: Someone_talks جوری نوشتی مافیا فکر کردم با پدر خوانده 4 طرفیم.به کیرم که دیسلایکت میکنن انگار لایک بیشتر باشه قراره بهش جایزه کصکار بدن جمعش کنین باو
نقل از: shervin190 بابا ویکتور هوگو ها بابا چارلز دیکنزها بابا توماس مان ها... به اندازه موهای سرتون کتاب خودم اینطوری که شما اینجا تاپیک زدین من فکر کردم ارنست همینگوی زنده شده بابا بکشین بیرون شورشو درآوردین چهار تا کس شعر نوشتین فکر میکنین کی هستین؟
نقل از: faezeh_soo قدیمیا حرف قشنگی میزنن :میگن خدا خرو شناخت بهش شاخ نداد :) ی عده ای چندتا داستان تخیلی ک آدمو یاد فیلمای مارول میندازه نوشتن و الان با خودشون میگن وای وای من چ خاص و شاخم اونی ک دیسلایک میکنه ی کسخلیه مث خودتون ک مثلا در رقابته باهاتون .وگرنه کدوم کاربری ابقد بیکاره ک از اینکارا کنه یکم خجالت بکشین .کی هستین مگه ک از جایگاه خاص حرف میزنین؟ احمقا همه جا هستن .اینجا اینستاس مگ لایک و اینا مهم باشه

پرواضح است که اگر انتقاد بیراه ‌می‌بود، قاعدتاً اینچنین واکنش‌هایی نیز نباید صورت میگرف.

ایضن اگر کسی در این راستا توجیهی دارد که عباراتی مانند «شما چنینید و ما چنانیم ـ ببینید با ما اینچنین کرده‌اند ـ چقد آنها چنانند که با ما اینچنین میکنند و...» اگر در زمره‌ی جلب توجه، مراببین و خودخفن‌پنداری محسوب نمیشود خوشحال میشویم برایمان توضی دهد و ثابت کند این عملکرد را اشتبا و به قول خودشان خصمانه قضاوت نمودیم.

با همه این اوصاف حمله‌های احساسی به یه ابراز نظر صریح، تا حدی بود که انوا و اقسام اتهامات از جمله توهین، تمسخر، و حتا حسادت و باندبازی و قشون‌کشی باندبازی، مافیای تاپیک‌ها (خخخ) به خودم زده شد. و صدالبته که اصل مسله همینجاس! چرا که از نمونه‌های بارز «باندبازی» همین حمله‌های چن نفری و عینهو بازی کشتی‌کج ریختن سر نظر مخالف و سیل حملات و اتهامات احساسی‌ست برای سرکوب آزادی بیان و به دمبال اون، جوسازی و افترا و داستان‌سرایی‌های سخیف...

تاپیک مذکور همچنان موجود است و پستها نیز قابل پیگیری‌ست ولی محض اطلا یکی دوتا از حرفای آن عزیزان درج میشود و قضاوت درمورد این‌که واکنش کدام طرف به باندبازی و قشون‌کشی شبیه بوده واگذار میشود به افکار عمومی:

پیش‌تر اشاره شد؛ گنده‌گوزی مجازی و خفه کردن نظر مخالف از ویژگی‌های بارز باندبازی‌ و گروهک‌بازی‌ست.
نمونه‌های دیگر توهمات خود‌گنده‌پنداری در پستای بعدی هم ذکر میشود.

شایان ذکر است که از ویژگی‌های مهم و کیلیدی باندبازها، عادت به ریا و نوشابه‌ وا کردن واسه همدیگه‌س! صدالبته که این توقعشان با رهبر جمهوری اسلامی حرضت عاقا خایه‌منی نیز مشترک است! گویی تمام کاربران موظف‌اند هرگونه انتقاد را الزاماً قاطی نامه فدایت شوم و به‌به و چه‌چه به همراه گل و شیرینی به آنان تقدیم نموده و حداکثر ملایمات را به خرج دهند تا مبادا خاطر مقام عظمایشان مکدر شود. اگر کسی تعارفات بیخود را کنار گذاش بدون رودرباسی رک و پوسکنده گف فلان حرکتتون اشتباس، فوراً گارد تهاجمی گرفته و برچسب‌هایشان را از غلاف درمیاورند... و این همان رفتاری‌ست که باندبازی تلقی میشود!

در مورد توهین و انتقاد، سخن یکی از منطقی‎ترین کاربرای سایت که مدتهاس چه اینجا چه در گروههای گفتگوی تلگرام با بحث و نقد و گفتمان برخورد داشته، نقل میشود:

نقل از: DarkWeb قرار نیست همه نقد ها آروم باشه
گاهی تنده ممکنه دهنتون بسوزه :دی
گاهی هم تیزه ممکنه ببره!
چون این نقد حسامه ، پس انتظار داریم صمیمانه تر باشه؟ چون حسام رفیقمونه؟

2018-07-21 18:40:03 +0430 +0430

در این پست یک نابغه‌ی اختصاد اینترنتی به شهوانی معرفی میشود و امید است ادمین از این نخبگان اسفاده کند واسه مشاوره و کسب درآمد سایت بلکه استعدادشان تلف نشود!

در راستای بحث تاپیک میتوان گف در این اظهارات به وضوح اونچه در باب احساس خودشاخ‌پنداری و گنده‌گوزی بر فراز همان قلّه‌ی شهوانی گفته شد، موج میزند و به حادترین مرحله‌ی خود رسیده است. گروهک‌باز محترم اینجا در صدد تحقیر تلاش دیگران و بالا بردن خودش برآمده. هرچن بدون سواد کافی از اونچه بحثشو پیش کشیده، برای جوسازی و برتری‌جویی دسو پا میزند.
گفته شد از ویژگی‌های مهم گروهکبازی: خودبزرگ‌بینی و احساس جایگاه خاص در شهوانی‌ست.

به هر روی در پاسخ به توهمات این پرفسور کسب درآمد فضای مجازی عرض میشود اولاً که تبلیغات در تموم برگه‌های شهوانی یکسان است؛ ینی تفاوتی بین تبلیغاتی که در قسمت داستانها روش کیلیک میشود با تبلیغات قسمت انجمن و عکس‌ها وجود ندارد. دوم این‌که طبق اونچه مدیر محترم سایت اظهار میدارد؛ بهای ویژه یا تبعیضی بین نویسندگان داستانها و فعالان تاپیکها وجود ندارد.

admin: نویسندگان داستان های برگزیده فقط دو امتیاز در شهوانی دارند
۱. درج بی نوبت داستان بعدی شان
۲. معمولا نقش vip به آنها داده می شود تا بتوانند بدون مشکل در بخش نظرات پاسخگو باشند.

درنهایت این‌که «مطالب سکسولوژی و آموزشی (ولو کپی و ترجه)» برای سایت ارزنده‌تر است یا «روایت کون‌ دادن‌های یک گی با آب و تاب» قضاوتش واگذار و از طرف خودم صرفاً به همین نکته بسنده میشود که بابت تاپیکام هرگز هیچ منتی نبوده، نیس و نخواهد بود. نیازی هم به ادعا در این زمینه نمیبینم.


2018-07-21 18:40:18 +0430 +0430

یک پست بی‌طرفانه و ارزشمند در راستای موضو که در تاپیک مذکور زیر خلواری از پستای بیهوده مدفون شد و اونجوری که باید مورد توجه قرار نگرف، لازم دیدم اینجا مجدداً نقل شود:

zhuan: در ساعاتِ منتهی به عصرِ جمعه؛ اجازه بدید منم یه چند کلامی بگم و بنویسم…

اول به اون نوشته‌ی بولد شده در بالای تاپیک اشاره کنم که البته قبل از این‌که اون بالا قرار بگیره چند جای دیگه تو صفحات بیست به بعد همین تاپیک هم با فونت بولد کامنت شده، و بعد برسم به باقی حرفا… [از همین ابتدا خود را برای اعدام انقلابی آماده می‌کند!]

قبل از ویرایش، اصلش این بود البته: “دوستانی که در بخش داستان‌های سکسی فعالیتی ندارند اظهار نظر نفرمایند…”

[اعتراف می‌کنم همین کامنت باعث شد من هم ترغیب بشم به نظر دادن!]

یکی از سخیف‌ترین و بچه‌گانه‌ترین توضیحات، و اخطارهایی که تو فضای مجازی دیدم و خوندم همین کامنت و همین پاراگرافِ چند کلمه‌ای بوده… داعشی‌های جمهوری اسلامی تابلو نصب می‌کنن «ورود زن ممنوع. فلان کار ممنوع. خوردن و آشامیدن ممنوع. سگ داشتن ممنوع و…» شما که دیگه یه سور زدی به اونا. یه کمی یواش‌تر… اون دیکتاتورِ درونتون رو کنترل کنید که این‌جوری مضحکه‌ی خاص و عام نشید. یا حداقل مراقب باشید وقتی عصبانی می‌شید، خنده‌دار نشید.

اگر هم تحملِ شنیدنِ نقد و نظرِ دیگران رو ندارید، می‌تونید برید تو وبلاگ بنویسید تا دیگران تو بخش کامنت‌هاش براتون دست بزنن و هورا بکشن و هر کس هم نظر مخالف داد، درجا حذفش کنید. یا اگه وبلاگ دوست ندارید، یه گروه بزنید تو تلگرام یا واتس‌اپ و دورهمی مطلب بذارید و تعریف و تمجید بخونید و ذوق‌مرگ بشید.

پس یاد بگیرید این‌جا یک سایتِ عمومیه و شما هم حقِ تعیینِ تکلیف برای هیچ احدی نداشته و ندارید. بهتره وقتی مطلب می‌نویسید، تاپیک ایجاد می‌کنید، کامنت می‌ذارید یا هرچی، به تمامی جوانبش فکر کنید تا بعدش این‌جوری دچار از هم گسیختگی و مشوش‌گویی نشید.

و اما دوم این‌که؛ خیالتون رو راحت کنید، من در این‌جا اهلِ هیچ باند و گروه و جناح و فرقه و حزبی نبوده و نیستم و نخواهم بود. پس برچسب‌هاتونو غلاف کنید.

و اما نکته‌ی سوم؛ به تاریخ عضویت اگر می‌خوایید اشاره کنید، خودم بگم که این اکانتِ چهارمی هست که طی این سال‌ها توسطِ بنده ساخته شده. سه تا اکانت قبلی هم که اولیش در اواخرِ سال ۸۹ ایجاد شد و بعدی‌ها هم به فراخورِ زمان تو سال‌های بعد، هر سه تا رو دلیت‌اکانت کردم. برای اطمینان خاطر می‌تونم اسم هر سه اکانت رو برای ادمین محترم بفرستم تا چک بشه… پس خواهشاً دوباره برچسب‌ها رو غلاف کنید و مدام جدید و قدیم نکنید.

(نگاه کنید چه کردید و چه جوِ عجیب و خفقان‌آوری راه انداختید که هرکسی که میاد نظر بده، اول باید باند و گروهش رو مشخص کنه و بعد هم در موردِ تاریخِ عضویتش توضیح بده!)

و اما بعد؛

سخنِ آخر رو اول بگم: به این مجازی و به این لایک و دیس‌لایک زیاد دل نبندید. همش گذراست.

ما هم این دوران رو طی کردیم؛ از یاهومسنجرِ مرحوم و اورکات گرفته تا بعدها که جمع دوستانه‌مون تو بلاگفا و پرشین‌بلاگ و سایتِ … (اون سایت رو به خاطر خطراتی که بعد از خرداد ۸۸ برای دوستانمون پیش اومد، منهدم کردیم) دورِ هم جمع می‌شدیم و می‌گفتیم و می‌نوشتم [ما هم ممنوعه‌نویس بودیم]… از اواخر ۸۷ تو خیابون و سطح شهر هم دیگه رو پیدا کردیم… اما بعد ماجراهای ۸۸ و اون شلوغی‌ها و اون سرکوبِ وحشیانه (که آرمین عزیز تو داستانِ کهریزک به بخشِ خیلی کوچکی از اون اشاره کرد) و محرومیت از تحصیل و اخراج از کار و ممنوعیت و… دوباره از اواخر سال ۸۹ پناه آوردیم به فضای مجازی و این‌بار فرفر (فرندفید مرحوم منظورمه و نه این سایتی که تازگیا تبلیغ می‌شه!) و توئیتر و فیسبوک. بالاترین و مثبت و منفی‌هاش و لینک داغ کردن و موضوع داغ زدن و به قولِ شما لایک و دیس‌لایک!

ما هم باند داشتیم، باندهای خوب و دوستی‌های خوب و عالی‌ای که در کنارش شکل گرفت. نویسنده، شاعر، آدم اهل سیاست، هنرمند، محصل، دانشجو، شاغل، دولتی و غیر دولتی، مذهبی و لامذهب. خلاصه از هر قشر و گروهی که تصور کنید. تا یه جایی این لایک و مثبت و منفی و بالا رفتن و پایین کشیدن! و دیده شدن به شدت مهم بود. اما یه روزی چشم باز کردیم دیدیم کم‌کم وقتِ کارهای دیگه هم رسیده. و البته جدایی. یک روز که نه. اما کم‌کم وقتش رسید که «هرکه رود خانه‌ی خود.» یکی رفت اون سر دنیا برای تحصیل، یکی این سر دنیا برای زندگی. یکی ازدواج کرد. یکی رفت خدمت. یکی درس‌هاش سنگین شد. یکی کارهاش زیاد شد. یکی مادر شد. یکی سخت مریض شد. و… خلاصه پخش‌وپلا بودیم تو این کره‌ی خاکی، پخش‌وپلاتر شدیم. البته که دوستی‌های خیلی خوبی شکل گرفت و هنوز که هنوزه خیلیاش پابرجاست. اما دیگه یه جایی رسید و متوجه شدیم اون لایک و دیس‌لایک کم‌اهمیت‌ترینه؛ که نه ارزش داره براش وقت بذاری و نه به خاطرش خودت رو درگیرِ جنگ و جدل با دیگری و دیگری کنی. دیگه حالا بماند که شماها از هیچ حرف و تهمت و کنایه‌ای نسبت به هم نگذشتید. فقط کم مونده به خاطرش خون و خونریزی هم راه بندازید.

دنیای مجازی همینه دوستان. یک روز اینجا. یک روز فیسبوک. یک روز بالاترین و توئیتر و فرفر. یک روز وبلاگ و فلان سایت. اگر بهش اهمیتِ زیاد از حد بدید، به سادگی آرامشتون رو می‌گیره. نه تنها آرامش بلکه شخصیت و احترام و دوستی و همه‌چی رو. اندازه نگه‌دارید که اصل مهمیه تو زندگی.

در مورد انتقاد و توهین هم فقط یه کلام بگم؛ اگر ظرفیت و تحملِ شنیدنِ انتقاد و نظرِ دیگران رو ندارید (عرض کردن انتقاد، و نه توهین و برچسب و کنایه‌های زشتِ سکسیستی و تخریب شخصیتِ هم)، بهتره تو راهی که تا این‌جا طی کردید و کلی هم ادعا دارید، یه بازنگری کلی داشته باشید. انتظار هم نداشته باشید همه دورو و اهلِ ریا باشن و انتقادهاشونو کادو پیچ کرده تقدیم کنن. انتقاد هرچه صریح‌تر، بهتر… بازم تاکید می‌کنم منظورم انتقاده و نه توهین!

در مورد لایک و دیس‌لایک، باند و گروه، داستانِ خوب و داستانِ بد، تاپیکِ خوب و تاپیک بد، و صد البته تک‌تکِ کاربری‌های مختلف و نظرات و اتهام‌ها و توهین‌هایی که تا این‌جای تاپیک نوشته شده، حرف خیلی‌خیلی زیاده. نمی‌دونم در ادامه قراره چی بشه و باز چه حرفایی نوشته و گفته بشه، اما تا همین‌جا هم خیلی موارد، به وضوح روشن و مشخص شده. بهتره و قطعا قضاوت می‌مونه به عهده‌ی خواننده‌های تاپیک و ناظرانِ بی‌طرف.


2018-07-21 19:23:35 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری

در این پست یک نابغه‌ی اختصاد اینترنتی به شهوانی معرفی میشود و امید است ادمین زین پس از این نخبگان اسفاده کند برای مشاوره و کسب درآمد سایت بلکه استعدادشان تلف نشود!

در راستای بحث تاپیک میتوان گف در این اظهارات به وضوح اونچه در باب احساس خودشاخ‌پنداری و گنده‌گوزی بر فراز همان قلّه‌ی شهوانی گفته شد، موج میزند و به حادترین مرحله‌ی خود رسیده است. گروهک‌باز محترم اینجا در صدد تحقیر تلاش دیگران و بالا بردن خودش برآمده. هرچن بدون سواد کافی از اونچه بحثشو پیش کشیده، برای جوسازی و برتری‌جویی دسو پا میزند.
گفته شد از ویژگی‌های مهم گروهکبازی: خودبزرگ‌بینی و احساس جایگاه خاص در شهوانی‌ست.

به هر روی در پاسخ به توهمات این پرفسور کسب درآمد فضای مجازی عرض میشود اولاً که تبلیغات در تموم برگه‌های شهوانی یکسان است؛ ینی تفاوتی بین تبلیغاتی که در قسمت داستانها روش کیلیک میشود با تبلیغات قسمت انجمن و عکس‌ها وجود ندارد. دوم این‌که طبق اونچه مدیر سایت اظهار میدارد؛ شهوانی هیچ بهای ویژه یا تبعیضی بین نویسندگان داستانها و فعالان تاپیکها قائل نیس.
پیام صریح جناب ادمین:

admin: نویسندگان داستان های برگزیده فقط دو امتیاز در شهوانی دارند
۱. درج بی نوبت داستان بعدی شان
۲. معمولا نقش vip به آنها داده می شود تا بتوانند بدون مشکل در بخش نظرات پاسخگو باشند.

با همه این اوصاف این‌که بهرحال «مطالب سکسولوژی و آموزشی (ولو کپی و ترجه)» برای سایت ارزنده‌تر است یا «روایت کون‌ دادن‌های یک گی با آب و تاب» قضاوتش واگذار و از طرف خودم صرفاً به همین نکته بسنده میشود که بابت تاپیکام هرگز هیچ منتی نبوده، نیس و نخواهد بود. نیازی هم به ادعا در این زمینه نمیبینم.

درمورد دید و بازدید از قسمتای مختلف سایت: متسفانه هنو اطلا در دسرس نیس که آن نابغه دقیقاً از کجا آمار گرفته. هرچن به طور قطع در این مورد چیزی نمیتوان گف ولی یکی از نظرسنجیای سایت، نتیجه‌ی متفاوتی نشان میدهد:

ناگفته نماند البته که این سند ادعای موثقی بر این که بلخره کدام قسمت سایت ارجح‌تر است محسوب نمیشود و صرفاً بعنوان یک ارزیابی که خود کاربران به آن رأی داده‌اند درج شده است.

اون نظر سنجی که گذاشتین مربوط به فضای خارج از داستان هاست مطمعنن خیلی ها خارج از بخش داستان ها ورود پیدا نمیکنن در نتیجه اصلا نگاه به نظر سنجی نمیندازن یا این که اکانتی ندارن که رای بدن!
میخوای عادلانه تفاوت رو احساس کنی بازدید ها رو نگاه کن تاپیک ها نهایتش تو یه روز 5000 نفر بازدید کننده داشته باشه اما داستان ها شده تا 40 -50 هزار تا بازدید کننده داشته تو یه روز اون هم، مثل تاپیک نیست که با یه پست بالا بیاد بعد از دو روز از دید عموم خارج میشه.

5 ❤️

2018-07-21 19:27:02 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: اسکلت حشری

در این پست یک نابغه‌ی اختصاد اینترنتی به شهوانی معرفی میشود و امید است ادمین زین پس از این نخبگان اسفاده کند برای مشاوره و کسب درآمد سایت بلکه استعدادشان تلف نشود!

در راستای بحث تاپیک میتوان گف در این اظهارات به وضوح اونچه در باب احساس خودشاخ‌پنداری و گنده‌گوزی بر فراز همان قلّه‌ی شهوانی گفته شد، موج میزند و به حادترین مرحله‌ی خود رسیده است. گروهک‌باز محترم اینجا در صدد تحقیر تلاش دیگران و بالا بردن خودش برآمده. هرچن بدون سواد کافی از اونچه بحثشو پیش کشیده، برای جوسازی و برتری‌جویی دسو پا میزند.
گفته شد از ویژگی‌های مهم گروهکبازی: خودبزرگ‌بینی و احساس جایگاه خاص در شهوانی‌ست.

به هر روی در پاسخ به توهمات این پرفسور کسب درآمد فضای مجازی عرض میشود اولاً که تبلیغات در تموم برگه‌های شهوانی یکسان است؛ ینی تفاوتی بین تبلیغاتی که در قسمت داستانها روش کیلیک میشود با تبلیغات قسمت انجمن و عکس‌ها وجود ندارد. دوم این‌که طبق اونچه مدیر سایت اظهار میدارد؛ شهوانی هیچ بهای ویژه یا تبعیضی بین نویسندگان داستانها و فعالان تاپیکها قائل نیس.
پیام صریح جناب ادمین:

admin: نویسندگان داستان های برگزیده فقط دو امتیاز در شهوانی دارند
۱. درج بی نوبت داستان بعدی شان
۲. معمولا نقش vip به آنها داده می شود تا بتوانند بدون مشکل در بخش نظرات پاسخگو باشند.

با همه این اوصاف این‌که بهرحال «مطالب سکسولوژی و آموزشی (ولو کپی و ترجه)» برای سایت ارزنده‌تر است یا «روایت کون‌ دادن‌های یک گی با آب و تاب» قضاوتش واگذار و از طرف خودم صرفاً به همین نکته بسنده میشود که بابت تاپیکام هرگز هیچ منتی نبوده، نیس و نخواهد بود. نیازی هم به ادعا در این زمینه نمیبینم.

درمورد دید و بازدید از قسمتای مختلف سایت: متسفانه هنو اطلا در دسرس نیس که آن نابغه دقیقاً از کجا آمار گرفته. هرچن به طور قطع در این مورد چیزی نمیتوان گف ولی یکی از نظرسنجیای سایت، نتیجه‌ی متفاوتی نشان میدهد:

ناگفته نماند البته که این سند ادعای موثقی بر این که بلخره کدام قسمت سایت ارجح‌تر است محسوب نمیشود و صرفاً بعنوان یک ارزیابی که خود کاربران به آن رأی داده‌اند درج شده است.

اون نظر سنجی که گذاشتین مربوط به فضای خارج از داستان هاست مطمعنن خیلی ها خارج از بخش داستان ها ورود پیدا نمیکنن در نتیجه اصلا نگاه به نظر سنجی نمیندازن یا این که اکانتی ندارن که رای بدن!
میخوای عادلانه تفاوت رو احساس کنی بازدید ها رو نگاه کن تاپیک ها نهایتش تو یه روز 5000 نفر بازدید کننده داشته باشه اما داستان ها شده تا 40 -50 هزار تا بازدید کننده داشته تو یه روز اون هم، مثل تاپیک نیست که با یه پست بالا بیاد بعد از دو روز از دید عموم خارج میشه.


عرض کردم خودم اون صرفاً یه نظرسنجی طبق رأی کاربران سایت هس.
درضم داستان هم فوقش اگه تو لیست برگزیده‌ها بره ظرف یه ماه بیشتر در معرض توجه قرار نمیگیره و بعدش از دید عموم برای همیشه خارج میشه. درحالی که تاپیک هرلحظه میتونه با آپدیت بیاد بالا تو لیست تاپیکای داغ مجدداً در معرض توجه عموم قرار بگیره.

3 ❤️

2018-07-21 19:32:47 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: shadow69
نقل از: اسکلت حشری

در این پست یک نابغه‌ی اختصاد اینترنتی به شهوانی معرفی میشود و امید است ادمین زین پس از این نخبگان اسفاده کند برای مشاوره و کسب درآمد سایت بلکه استعدادشان تلف نشود!

در راستای بحث تاپیک میتوان گف در این اظهارات به وضوح اونچه در باب احساس خودشاخ‌پنداری و گنده‌گوزی بر فراز همان قلّه‌ی شهوانی گفته شد، موج میزند و به حادترین مرحله‌ی خود رسیده است. گروهک‌باز محترم اینجا در صدد تحقیر تلاش دیگران و بالا بردن خودش برآمده. هرچن بدون سواد کافی از اونچه بحثشو پیش کشیده، برای جوسازی و برتری‌جویی دسو پا میزند.
گفته شد از ویژگی‌های مهم گروهکبازی: خودبزرگ‌بینی و احساس جایگاه خاص در شهوانی‌ست.

به هر روی در پاسخ به توهمات این پرفسور کسب درآمد فضای مجازی عرض میشود اولاً که تبلیغات در تموم برگه‌های شهوانی یکسان است؛ ینی تفاوتی بین تبلیغاتی که در قسمت داستانها روش کیلیک میشود با تبلیغات قسمت انجمن و عکس‌ها وجود ندارد. دوم این‌که طبق اونچه مدیر سایت اظهار میدارد؛ شهوانی هیچ بهای ویژه یا تبعیضی بین نویسندگان داستانها و فعالان تاپیکها قائل نیس.
پیام صریح جناب ادمین:

admin: نویسندگان داستان های برگزیده فقط دو امتیاز در شهوانی دارند
۱. درج بی نوبت داستان بعدی شان
۲. معمولا نقش vip به آنها داده می شود تا بتوانند بدون مشکل در بخش نظرات پاسخگو باشند.

با همه این اوصاف این‌که بهرحال «مطالب سکسولوژی و آموزشی (ولو کپی و ترجه)» برای سایت ارزنده‌تر است یا «روایت کون‌ دادن‌های یک گی با آب و تاب» قضاوتش واگذار و از طرف خودم صرفاً به همین نکته بسنده میشود که بابت تاپیکام هرگز هیچ منتی نبوده، نیس و نخواهد بود. نیازی هم به ادعا در این زمینه نمیبینم.

درمورد دید و بازدید از قسمتای مختلف سایت: متسفانه هنو اطلا در دسرس نیس که آن نابغه دقیقاً از کجا آمار گرفته. هرچن به طور قطع در این مورد چیزی نمیتوان گف ولی یکی از نظرسنجیای سایت، نتیجه‌ی متفاوتی نشان میدهد:

ناگفته نماند البته که این سند ادعای موثقی بر این که بلخره کدام قسمت سایت ارجح‌تر است محسوب نمیشود و صرفاً بعنوان یک ارزیابی که خود کاربران به آن رأی داده‌اند درج شده است.

اون نظر سنجی که گذاشتین مربوط به فضای خارج از داستان هاست مطمعنن خیلی ها خارج از بخش داستان ها ورود پیدا نمیکنن در نتیجه اصلا نگاه به نظر سنجی نمیندازن یا این که اکانتی ندارن که رای بدن!
میخوای عادلانه تفاوت رو احساس کنی بازدید ها رو نگاه کن تاپیک ها نهایتش تو یه روز 5000 نفر بازدید کننده داشته باشه اما داستان ها شده تا 40 -50 هزار تا بازدید کننده داشته تو یه روز اون هم، مثل تاپیک نیست که با یه پست بالا بیاد بعد از دو روز از دید عموم خارج میشه.


عرض کردم خودم اون صرفاً یه نظرسنجی طبق رأی کاربران سایت هس.
درضم داستان هم فوقش اگه تو لیست برگزیده‌ها بره ظرف یه ماه بیشتر در معرض توجه قرار نمیگیره و بعدش از دید عموم برای همیشه خارج میشه. درحالی که تاپیک هرلحظه میتونه با آپدیت بیاد بالا تو لیست تاپیکای داغ مجدداً در معرض توجه عموم قرار بگیره.

ما هم که داریم همین رو میگیم
به طور مثالاینداستان ظرف یک روز 45 هزار بازدید داشته شما یه تاپیک مشابه این پیدا کن!
من باب باقی حرفاتون نظری نمیتونم بدم چون عادلانه نمیتونم نگاه کنم به قضیه

0 ❤️

2018-07-21 19:33:05 +0430 +0430

طبق نظر بزرگان اقتصاد اینترنتی و پروفسورهای باند باز شما حق اظهار نظر در مورد داستانها رو نداری چون نظرت پای همه داستانها نیست اگر می‌رفتی زیر داستان و میگفتی اوووول نخونده لایک تقدیم تو شاید با یه ارفاقی میشد و اجازه داشتی در مورد داستانها اظهار نظر کنی تو یه لیسانسه کااااپی کاری حق اظهار نظر در مورد دیووسفکی و چارلز دیکووونز و …بزرگان داستان نویس خود شاخ پندار سایت رو نداری ? ?

5 ❤️

2018-07-21 19:39:13 +0430 +0430
نقل از: jack.sparr0w طبق نظر بزرگان اقتصاد اینترنتی و پروفسورهای باند باز شما حق اظهار نظر در مورد داستانها رو نداری چون نظرت پای همه داستانها نیست اگر می‌رفتی زیر داستان و میگفتی اوووول نخونده لایک تقدیم تو شاید با یه ارفاقی میشد و اجازه داشتی در مورد داستانها اظهار نظر کنی تو یه لیسانسه کااااپی کاری حق اظهار نظر در مورد دیووسفکی و چارلز دیکووونز و ..بزرگان داستان نویس خود شاخ پندار سایت رو نداری ? ?


این‌که گفته میشود کسی که زیر داستانا هیچ ابراز وجودی نکرده پس حق نداره در این مورد چیزی بگه کاملاً بیجاس. چرا که هیچ بعید نی بخاطر همون مواردی که عرض شد رغبت نظر دادن پیدا نکرده باشه ولی در عین حال پیگیر داستانا بوده باشه.

6 ❤️

2018-07-21 19:41:35 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: shadow69
نقل از: اسکلت حشری

در این پست یک نابغه‌ی اختصاد اینترنتی به شهوانی معرفی میشود و امید است ادمین زین پس از این نخبگان اسفاده کند برای مشاوره و کسب درآمد سایت بلکه استعدادشان تلف نشود!

در راستای بحث تاپیک میتوان گف در این اظهارات به وضوح اونچه در باب احساس خودشاخ‌پنداری و گنده‌گوزی بر فراز همان قلّه‌ی شهوانی گفته شد، موج میزند و به حادترین مرحله‌ی خود رسیده است. گروهک‌باز محترم اینجا در صدد تحقیر تلاش دیگران و بالا بردن خودش برآمده. هرچن بدون سواد کافی از اونچه بحثشو پیش کشیده، برای جوسازی و برتری‌جویی دسو پا میزند.
گفته شد از ویژگی‌های مهم گروهکبازی: خودبزرگ‌بینی و احساس جایگاه خاص در شهوانی‌ست.

به هر روی در پاسخ به توهمات این پرفسور کسب درآمد فضای مجازی عرض میشود اولاً که تبلیغات در تموم برگه‌های شهوانی یکسان است؛ ینی تفاوتی بین تبلیغاتی که در قسمت داستانها روش کیلیک میشود با تبلیغات قسمت انجمن و عکس‌ها وجود ندارد. دوم این‌که طبق اونچه مدیر سایت اظهار میدارد؛ شهوانی هیچ بهای ویژه یا تبعیضی بین نویسندگان داستانها و فعالان تاپیکها قائل نیس.
پیام صریح جناب ادمین:

admin: نویسندگان داستان های برگزیده فقط دو امتیاز در شهوانی دارند
۱. درج بی نوبت داستان بعدی شان
۲. معمولا نقش vip به آنها داده می شود تا بتوانند بدون مشکل در بخش نظرات پاسخگو باشند.

با همه این اوصاف این‌که بهرحال «مطالب سکسولوژی و آموزشی (ولو کپی و ترجه)» برای سایت ارزنده‌تر است یا «روایت کون‌ دادن‌های یک گی با آب و تاب» قضاوتش واگذار و از طرف خودم صرفاً به همین نکته بسنده میشود که بابت تاپیکام هرگز هیچ منتی نبوده، نیس و نخواهد بود. نیازی هم به ادعا در این زمینه نمیبینم.

درمورد دید و بازدید از قسمتای مختلف سایت: متسفانه هنو اطلا در دسرس نیس که آن نابغه دقیقاً از کجا آمار گرفته. هرچن به طور قطع در این مورد چیزی نمیتوان گف ولی یکی از نظرسنجیای سایت، نتیجه‌ی متفاوتی نشان میدهد:

ناگفته نماند البته که این سند ادعای موثقی بر این که بلخره کدام قسمت سایت ارجح‌تر است محسوب نمیشود و صرفاً بعنوان یک ارزیابی که خود کاربران به آن رأی داده‌اند درج شده است.

اون نظر سنجی که گذاشتین مربوط به فضای خارج از داستان هاست مطمعنن خیلی ها خارج از بخش داستان ها ورود پیدا نمیکنن در نتیجه اصلا نگاه به نظر سنجی نمیندازن یا این که اکانتی ندارن که رای بدن!
میخوای عادلانه تفاوت رو احساس کنی بازدید ها رو نگاه کن تاپیک ها نهایتش تو یه روز 5000 نفر بازدید کننده داشته باشه اما داستان ها شده تا 40 -50 هزار تا بازدید کننده داشته تو یه روز اون هم، مثل تاپیک نیست که با یه پست بالا بیاد بعد از دو روز از دید عموم خارج میشه.


عرض کردم خودم اون صرفاً یه نظرسنجی طبق رأی کاربران سایت هس.
درضم داستان هم فوقش اگه تو لیست برگزیده‌ها بره ظرف یه ماه بیشتر در معرض توجه قرار نمیگیره و بعدش از دید عموم برای همیشه خارج میشه. درحالی که تاپیک هرلحظه میتونه با آپدیت بیاد بالا تو لیست تاپیکای داغ مجدداً در معرض توجه عموم قرار بگیره.

ما هم که داریم همین رو میگیم به طور مثالاینداستان ظرف یک روز 45 هزار بازدید داشته شما یه تاپیک مشابه این پیدا کن!
من باب باقی حرفاتون نظری نمیتونم بدم چون عادلانه نمیتونم نگاه کنم به قضیه


نظرسنجی از پست حذف شد تا سوء برداش نشه.
(بحث اصلی اینجا سر پربازدید بودن تاپیکا یا داستانا نیس)

2 ❤️

2018-07-21 19:59:20 +0430 +0430

روز از نو روزی از نو!حالا اینکه تاپیک پر بازدید تره یا داستان انقد مهمه؟اصن اینجا چیزی مهمه؟شما ک بقول خودت خودشاخ پندار نبودی چرا عین همون حرفا تکرار شد؟این چیزای عجیب غریب چیه میگین خدایی این طومار طولانی چیه واقعا!کاش تو این مملکت خراب شده همه مسئولین پشتکار شمارو داشتن!اگه شما میگی کارشون بد بود خود شاخ پندار بودن چرا عینا کارشونو دارین تکرار میکنین الان دقیقا من فرقتونو نمیفهمم یک عده بچه ای ک از موضعشون به هیچ وجه حاضر نیستن پایین بیان و هردوطرف هم حقو صددرصد با خودشون میدونن و لج کردن!

0 ❤️

2018-07-21 20:04:04 +0430 +0430
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

دقیقا با حرفاتون موافقم چند ماه پیش هم ادمین یک سری کاربران و داستانها رو حذف کرد چون اونا رفته بودن و با کاربری ساختگی بخودشون و داستانشون لایک مفتکی تقدیم کرده بودند ادمین دمشون رو گرفت و با اردنگی انداخت بیرون اونوقت تا مدتها یه سریشون حذف کاربری کردن و با اکانت ناشناخته شروع کردن به داستان نوشتن جالب ماجرا اینجاس اونوقتها تایپیکی راه اندازی نشد داستانها با رای فیک به صدر جدول رفتن و ندای وا مصیبتا شنیده نشد و بعدش دو دستگی بین ایشون و اوشون و کشیدن دعواشون و فحش کاری بهم و پته همو رو اب ریختن شروع شد تا دیروز با هم میخورن اما مثل جمهوری اسلامی بین اسهال گرا و اصولگرا شون دعوا شد و شروع کردن به همدیگه رو تخریب کردن و درنتیجه صدای وا مصیبتا لایکامووونو خوررردن هی هی کاش نمی‌بردند هی هی شروع شد ? ?
الآنم مثل عاقا خایه منی با این همه خرابی فقط باید گفت شما درست میگید و چون باند دارن توهم دایی جان ناپلئون و دژژژمن دژژژمن کورشون کرده بنحوی که هر کس پست میزاره و مخالفشون حرف میزنه میگن برررو عامو با اکانت اصلیت بیا ?
چقدر ارتلس شبیه منه ها نمی‌دونستم کم جق بزنید همیشه جق بزنید ?

3 ❤️

2018-07-21 20:04:25 +0430 +0430
نقل از: Alouche روز از نو روزی از نو!حالا اینکه تاپیک پر بازدید تره یا داستان انقد مهمه؟اصن اینجا چیزی مهمه؟شما ک بقول خودت خودشاخ پندار نبودی چرا عین همون حرفا تکرار شد؟این چیزای عجیب غریب چیه میگین خدایی این طومار طولانی چیه واقعا!کاش تو این مملکت خراب شده همه مسئولین پشتکار شمارو داشتن!اگه شما میگی کارشون بد بود خود شاخ پندار بودن چرا عینا کارشونو دارین تکرار میکنین الان دقیقا من فرقتونو نمیفهمم یک عده بچه ای ک از موضعشون به هیچ وجه حاضر نیستن پایین بیان و هردوطرف هم حقو صددرصد با خودشون میدونن و لج کردن!


بازدید تاپیکها یا داستانها مهم نیس، ولی ادعای کاذب و توهمات بی‌جا چرا.
این طوماری که فرمودید در تجزیه تحلیل همین چیزی‌ست که شما به عنوان "بچه‌بازی" ازش یاد کردید.

3 ❤️

2018-07-21 20:16:10 +0430 +0430
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

0 ❤️

2018-07-21 20:23:46 +0430 +0430
نقل از: hot_hami_82
نقل از: shadow69
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

ممد جان . داداش هرکس که پای داستانها نظر نمیده دلیل بر عدم اطلاع و شناخت از فضا نیست

اون رو که من خودمم میدونم
من الان خیلی وقت هس زیر داستانا فعالیت ندارم فقط میخونم
من دارم این رو به خود شخص میسپارم انصاف داشته باش اگه نخوندی فعالیت نداشتی نظری نده

0 ❤️

2018-07-21 20:24:59 +0430 +0430

یه گزینه همین اول بیان کنم خدارو شکر نه در بخش نویسندگان سایت داستانی دارم که کسی فکر کنه هدفم از مخالفت با مافیای داستانها و گروهک خود شاخ پندار برای بالا رفتن داستانم و تخریب طرف مقابل و نه جز این اکانت اکانت دومی دارم .از ادمین هم تقاضا دارم در صورتی که من جز این اکانت و آی پی مربوطه اکانت دیگه دارم و اگر اصلا دیسلایک کردم داستانی رو بنده رو روشن و اکانت منو حذف کنه پس نه قصدم از بیان باند بازی نفع شخصی و نه تخریب کسی . خوشبختانه ادمین خودش طی تایپیکی این عزیزان لایک فیکی رو مورد عنایت قرار داد و متاسفانه اسامیشون رو برسم اینکه نباید آبروی مومن رو برد افشا نکرد ? ?
ادمین بولاه تو مسلمونی ?
الآنم که باز خودشون و ادمین تایید کرده دیسلایک و برخلاف لایک و بالابردن داستان الان سیستم دیسلایک وجود داشته پس من موندم کجای حرف ما عدم حقیقت داشته که به پیزی و خشتک یه عده خوش نیومد ایا جز این می‌تونه باشه که …
اگر کسی متضرر شده باید از این حقایق حمایت میکرد و نه شروع کنن به خفه کردن که شما حق اظهار نظر نداری چون نظرت زیر داستانها نقش نبسته.این جمله اونم با فونت پر رنگ سر در هر تایپیکی یعنی قلدری زورگویی و مافیا و باند بازی .یعنی فقط خودیها حق حرف زدن دارن استارت هر تایپیکی با این محتوی خودش شروع یک توهین و قلدری مجازی به کاربران و هر زمانی شما به محترم ترین شخص با بی نزاکتی رفتار کنی مطمئن باشید رفتار مودبانه ای رو با شما نخواهد داشت قضاوت رو میسپارم به دوستان محترم

3 ❤️

2018-07-21 20:34:03 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

این صحبت شما رو من در کمال احترام رد میکنم نمونش الکس فرگوسن مربی افسانه ای منچستر یونایتد هرگز بازیکن نبود اما آرمانی ترین مربی منچستر بود .بعد هم ممکنه الان خیلی‌ها این تایپیک رو بخونند ولی مایل نباشن اظهار نظر داشته باشند این که ما برای دیگران تعیین کنیم که چه کسی حق اظهار نظر داره یا نداره توهین به شعور اون فرده اینکه مثلا کسی هم بگه فلان نویسنده داستان می‌نویسه و حق زدن تایپیک نداره هم در همین ردس مگر شما زمان انتخابات از یه کشاورز میپرسید کتاب چارلز دیکنز یا بلندیهای بادگیر رو خونده و بعد بهش حق رای بدید حق نظر همون قدر که برای یک کشاورز حقه برای یک معلول و دکتر هم حقه .اگر اینجور باشه خب میشه جو موجود در جامعه که ترنس همجنس‌گرا و مخالف و هر کس با نگرشی که آخوند قبول نداشته باشه محکوم به زندان و خفه کردنه متاسفانه اصلا حرفتون رو درک نمیکنم هر کس مخصوصا در این سایت آزاده حسام کمی لحن تند با یه گی داشت فریاد وا مصیبتا و عدم رعایت حقوق کاربری و حقوق بشر شون سر بفلک زد اما گروه مافیایی سر تیتر تایپیک رو با بدترین توهین یعنی خفه بشه هر کی مثل ما نیست استارت زده و شما همچنان میگید کشاووز و برنج ....!!!!؟

5 ❤️

2018-07-21 20:51:34 +0430 +0430
نقل از: jack.sparr0w
نقل از: shadow69
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

این صحبت شما رو من در کمال احترام رد میکنم نمونش الکس فرگوسن مربی افسانه ای منچستر یونایتد هرگز بازیکن نبود اما آرمانی ترین مربی منچستر بود .بعد هم ممکنه الان خیلی‌ها این تایپیک رو بخونند ولی مایل نباشن اظهار نظر داشته باشند این که ما برای دیگران تعیین کنیم که چه کسی حق اظهار نظر داره یا نداره توهین به شعور اون فرده اینکه مثلا کسی هم بگه فلان نویسنده داستان می‌نویسه و حق زدن تایپیک نداره هم در همین ردس مگر شما زمان انتخابات از یه کشاورز میپرسید کتاب چارلز دیکنز یا بلندیهای بادگیر رو خونده و بعد بهش حق رای بدید حق نظر همون قدر که برای یک کشاورز حقه برای یک معلول و دکتر هم حقه .اگر اینجور باشه خب میشه جو موجود در جامعه که ترنس همجنس‌گرا و مخالف و هر کس با نگرشی که آخوند قبول نداشته باشه محکوم به زندان و خفه کردنه متاسفانه اصلا حرفتون رو درک نمیکنم هر کس مخصوصا در این سایت آزاده حسام کمی لحن تند با یه گی داشت فریاد وا مصیبتا و عدم رعایت حقوق کاربری و حقوق بشر شون سر بفلک زد اما گروه مافیایی سر تیتر تایپیک رو با بدترین توهین یعنی خفه بشه هر کی مثل ما نیست استارت زده و شما همچنان میگید کشاووز و برنج ....!!!!؟

حق رای یه مقوله(مغوله)جداس این موضوع کاملا متفاوت هست البته به نظر من این که نظری نده منظور ما این نبود که شعورش رو نداره خیر قضیه سر این هست که تا شما پیش زمینه ای نداشته باشی در مورد موضوعی نمیتونی منصفانه نظر بدی و جهت دار حتی …

0 ❤️

2018-07-21 20:54:43 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: jack.sparr0w
نقل از: shadow69
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

این صحبت شما رو من در کمال احترام رد میکنم نمونش الکس فرگوسن مربی افسانه ای منچستر یونایتد هرگز بازیکن نبود اما آرمانی ترین مربی منچستر بود .بعد هم ممکنه الان خیلی‌ها این تایپیک رو بخونند ولی مایل نباشن اظهار نظر داشته باشند این که ما برای دیگران تعیین کنیم که چه کسی حق اظهار نظر داره یا نداره توهین به شعور اون فرده اینکه مثلا کسی هم بگه فلان نویسنده داستان می‌نویسه و حق زدن تایپیک نداره هم در همین ردس مگر شما زمان انتخابات از یه کشاورز میپرسید کتاب چارلز دیکنز یا بلندیهای بادگیر رو خونده و بعد بهش حق رای بدید حق نظر همون قدر که برای یک کشاورز حقه برای یک معلول و دکتر هم حقه .اگر اینجور باشه خب میشه جو موجود در جامعه که ترنس همجنس‌گرا و مخالف و هر کس با نگرشی که آخوند قبول نداشته باشه محکوم به زندان و خفه کردنه متاسفانه اصلا حرفتون رو درک نمیکنم هر کس مخصوصا در این سایت آزاده حسام کمی لحن تند با یه گی داشت فریاد وا مصیبتا و عدم رعایت حقوق کاربری و حقوق بشر شون سر بفلک زد اما گروه مافیایی سر تیتر تایپیک رو با بدترین توهین یعنی خفه بشه هر کی مثل ما نیست استارت زده و شما همچنان میگید کشاووز و برنج ....!!!!؟

حق رای یه مقوله(مغوله)جداس این موضوع کاملا متفاوت هست البته به نظر من این که نظری نده منظور ما این نبود که شعورش رو نداره خیر قضیه سر این هست که تا شما پیش زمینه ای نداشته باشی در مورد موضوعی نمیتونی منصفانه نظر بدی و جهت دار حتی ...


این حرفت کاملاً درست و به‌جاس که بدون پیش‌زمینه و کسب آگاهی کافی نباید نظر داد، منتها اشتبات اینجاس که ملاکت بر پیش‌زمینه‌ی ذهنی کاربرا از قسمت داستانا رو صرفاً پروفایل یا تاریخ عضویتشون میگیری.

3 ❤️

2018-07-21 20:56:22 +0430 +0430
نقل از: zhuan
نقل از: shadow69
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

می‌دونم و متوجه‌ام که اون درصد نسبی بود، اما بهتره خلطِ مبحث نشه… این‌جا بحثِ عمل آوردن برنج و کشاورزی در میان نیست که حتما کارشناسِ خبره و اهلِ فن بخواد نظر بده.

این‌جا یک سایته و یه بخش داره به اسم “داستانِ سکسی”. یه نفر داستانی رو می‌خونه، این‌که نظر می‌ده یا نمی‌ده مهم نیست. مهم اینه که شما یا اون دیگری و دیگری حق ندارید بگید این‌جا یا اونجا نظر نده، چون تا حالا نظر ندادی و پایین داستان‌ها ندیدمت.

باز هم متوجه‌ام که حرف شما خطاب به من بود، من هم خطاب به شما جواب دادم.
تو کامنت اصلی هم نوشته بودم، چندین سال عضو سایت بودم و به فراخور زمان پیگیر مطالب. پس خیالتون راحت، پا برهنه وسطِ موضوع و بحث نپریدم. بهتره که این‌جوری قضاوت نکنید در مورد من یا دیگری که چون تاریخِ عضویتش فلانه، حقِ نظر دادن نداره. چون تعداد پست‌هاش کمه، بهتره نظر نده و…

دوست عزیز باز هم اشتباه برداشت کردین منظور من از خطاب به شما بودن همون من باب سطر اولتون رو گفتم به کاربری حامی هم گفتم اگه این رو تو خودتون نمیبینین که در این بخش فعالیت نداشتین و نخوندین داستان رو انصاف داشته باشین کنار به ایستین
شما میگین دنبال میکنین این بخش رو خوب پس ایرادی نداره البته من عیب ایراد رو نمیتونم تعیین کنم بر عهده خود کاربر ها هستش

2 ❤️

2018-07-21 20:56:30 +0430 +0430
نقل از: hot_hami_82
نقل از: Alouche روز از نو روزی از نو!حالا اینکه تاپیک پر بازدید تره یا داستان انقد مهمه؟اصن اینجا چیزی مهمه؟شما ک بقول خودت خودشاخ پندار نبودی چرا عین همون حرفا تکرار شد؟این چیزای عجیب غریب چیه میگین خدایی این طومار طولانی چیه واقعا!کاش تو این مملکت خراب شده همه مسئولین پشتکار شمارو داشتن!اگه شما میگی کارشون بد بود خود شاخ پندار بودن چرا عینا کارشونو دارین تکرار میکنین الان دقیقا من فرقتونو نمیفهمم یک عده بچه ای ک از موضعشون به هیچ وجه حاضر نیستن پایین بیان و هردوطرف هم حقو صددرصد با خودشون میدونن و لج کردن!

سوالی که اینجا مطرح است ای است که شما در چه جایگاهی این سوال را مطرح میکنی و با چه هدفی . به عنوان یک هوادار که در هر شرایطی متعصبانه طرفداری میکند یا یک شخص منصف و بیطرف؟

واقعا معلوم نبود بی طرفم؟!

0 ❤️

2018-07-21 21:00:46 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: shadow69
نقل از: jack.sparr0w
نقل از: shadow69
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

این صحبت شما رو من در کمال احترام رد میکنم نمونش الکس فرگوسن مربی افسانه ای منچستر یونایتد هرگز بازیکن نبود اما آرمانی ترین مربی منچستر بود .بعد هم ممکنه الان خیلی‌ها این تایپیک رو بخونند ولی مایل نباشن اظهار نظر داشته باشند این که ما برای دیگران تعیین کنیم که چه کسی حق اظهار نظر داره یا نداره توهین به شعور اون فرده اینکه مثلا کسی هم بگه فلان نویسنده داستان می‌نویسه و حق زدن تایپیک نداره هم در همین ردس مگر شما زمان انتخابات از یه کشاورز میپرسید کتاب چارلز دیکنز یا بلندیهای بادگیر رو خونده و بعد بهش حق رای بدید حق نظر همون قدر که برای یک کشاورز حقه برای یک معلول و دکتر هم حقه .اگر اینجور باشه خب میشه جو موجود در جامعه که ترنس همجنس‌گرا و مخالف و هر کس با نگرشی که آخوند قبول نداشته باشه محکوم به زندان و خفه کردنه متاسفانه اصلا حرفتون رو درک نمیکنم هر کس مخصوصا در این سایت آزاده حسام کمی لحن تند با یه گی داشت فریاد وا مصیبتا و عدم رعایت حقوق کاربری و حقوق بشر شون سر بفلک زد اما گروه مافیایی سر تیتر تایپیک رو با بدترین توهین یعنی خفه بشه هر کی مثل ما نیست استارت زده و شما همچنان میگید کشاووز و برنج ....!!!!؟

حق رای یه مقوله(مغوله)جداس این موضوع کاملا متفاوت هست البته به نظر من این که نظری نده منظور ما این نبود که شعورش رو نداره خیر قضیه سر این هست که تا شما پیش زمینه ای نداشته باشی در مورد موضوعی نمیتونی منصفانه نظر بدی و جهت دار حتی ...


این حرفت کاملاً درست و به‌جاس که بدون پیش‌زمینه و کسب آگاهی کافی نباید نظر داد، منتها اشتبات اینجاس که ملاکت بر پیش‌زمینه‌ی ذهنی کاربرا از قسمت داستانا رو صرفاً پروفایل یا تاریخ عضویتشون میگیری.

من که یادم نمیاد که از روی پروفایل قضاوت کرده باشم
جدا از این که الان فعالیت خاصی ندارم که بالا تر گفتم
چند سال بدون داشتن حساب کاربری فقط داستان ها رو میخوندم پس خودم میفهمم چی میگی

0 ❤️

2018-07-21 21:06:41 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: shadow69
نقل از: jack.sparr0w
نقل از: shadow69
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

این صحبت شما رو من در کمال احترام رد میکنم نمونش الکس فرگوسن مربی افسانه ای منچستر یونایتد هرگز بازیکن نبود اما آرمانی ترین مربی منچستر بود .بعد هم ممکنه الان خیلی‌ها این تایپیک رو بخونند ولی مایل نباشن اظهار نظر داشته باشند این که ما برای دیگران تعیین کنیم که چه کسی حق اظهار نظر داره یا نداره توهین به شعور اون فرده اینکه مثلا کسی هم بگه فلان نویسنده داستان می‌نویسه و حق زدن تایپیک نداره هم در همین ردس مگر شما زمان انتخابات از یه کشاورز میپرسید کتاب چارلز دیکنز یا بلندیهای بادگیر رو خونده و بعد بهش حق رای بدید حق نظر همون قدر که برای یک کشاورز حقه برای یک معلول و دکتر هم حقه .اگر اینجور باشه خب میشه جو موجود در جامعه که ترنس همجنس‌گرا و مخالف و هر کس با نگرشی که آخوند قبول نداشته باشه محکوم به زندان و خفه کردنه متاسفانه اصلا حرفتون رو درک نمیکنم هر کس مخصوصا در این سایت آزاده حسام کمی لحن تند با یه گی داشت فریاد وا مصیبتا و عدم رعایت حقوق کاربری و حقوق بشر شون سر بفلک زد اما گروه مافیایی سر تیتر تایپیک رو با بدترین توهین یعنی خفه بشه هر کی مثل ما نیست استارت زده و شما همچنان میگید کشاووز و برنج ....!!!!؟

حق رای یه مقوله(مغوله)جداس این موضوع کاملا متفاوت هست البته به نظر من این که نظری نده منظور ما این نبود که شعورش رو نداره خیر قضیه سر این هست که تا شما پیش زمینه ای نداشته باشی در مورد موضوعی نمیتونی منصفانه نظر بدی و جهت دار حتی ...


این حرفت کاملاً درست و به‌جاس که بدون پیش‌زمینه و کسب آگاهی کافی نباید نظر داد، منتها اشتبات اینجاس که ملاکت بر پیش‌زمینه‌ی ذهنی کاربرا از قسمت داستانا رو صرفاً پروفایل یا تاریخ عضویتشون میگیری.

من که یادم نمیاد که از روی پروفایل قضاوت کرده باشم
جدا از این که الان فعالیت خاصی ندارم که بالا تر گفتم
چند سال بدون داشتن حساب کاربری فقط داستان ها رو میخوندم پس خودم میفهمم چی میگی


چن تا پست قبل گفتی *البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم* برا همین تصور رف که شاید صرفاً حضور کاربرا زیر داستانا واست ملاک بر پیش‌زمینه‌ی ذهنی داشتنشون از فضای قسمت داستاناس.
2 ❤️

2018-07-21 21:11:34 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: shadow69
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: shadow69
نقل از: jack.sparr0w
نقل از: shadow69
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

این صحبت شما رو من در کمال احترام رد میکنم نمونش الکس فرگوسن مربی افسانه ای منچستر یونایتد هرگز بازیکن نبود اما آرمانی ترین مربی منچستر بود .بعد هم ممکنه الان خیلی‌ها این تایپیک رو بخونند ولی مایل نباشن اظهار نظر داشته باشند این که ما برای دیگران تعیین کنیم که چه کسی حق اظهار نظر داره یا نداره توهین به شعور اون فرده اینکه مثلا کسی هم بگه فلان نویسنده داستان می‌نویسه و حق زدن تایپیک نداره هم در همین ردس مگر شما زمان انتخابات از یه کشاورز میپرسید کتاب چارلز دیکنز یا بلندیهای بادگیر رو خونده و بعد بهش حق رای بدید حق نظر همون قدر که برای یک کشاورز حقه برای یک معلول و دکتر هم حقه .اگر اینجور باشه خب میشه جو موجود در جامعه که ترنس همجنس‌گرا و مخالف و هر کس با نگرشی که آخوند قبول نداشته باشه محکوم به زندان و خفه کردنه متاسفانه اصلا حرفتون رو درک نمیکنم هر کس مخصوصا در این سایت آزاده حسام کمی لحن تند با یه گی داشت فریاد وا مصیبتا و عدم رعایت حقوق کاربری و حقوق بشر شون سر بفلک زد اما گروه مافیایی سر تیتر تایپیک رو با بدترین توهین یعنی خفه بشه هر کی مثل ما نیست استارت زده و شما همچنان میگید کشاووز و برنج ....!!!!؟

حق رای یه مقوله(مغوله)جداس این موضوع کاملا متفاوت هست البته به نظر من این که نظری نده منظور ما این نبود که شعورش رو نداره خیر قضیه سر این هست که تا شما پیش زمینه ای نداشته باشی در مورد موضوعی نمیتونی منصفانه نظر بدی و جهت دار حتی ...


این حرفت کاملاً درست و به‌جاس که بدون پیش‌زمینه و کسب آگاهی کافی نباید نظر داد، منتها اشتبات اینجاس که ملاکت بر پیش‌زمینه‌ی ذهنی کاربرا از قسمت داستانا رو صرفاً پروفایل یا تاریخ عضویتشون میگیری.

من که یادم نمیاد که از روی پروفایل قضاوت کرده باشم
جدا از این که الان فعالیت خاصی ندارم که بالا تر گفتم
چند سال بدون داشتن حساب کاربری فقط داستان ها رو میخوندم پس خودم میفهمم چی میگی


چن تا پست قبل گفتی *البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم* برا همین تصور رف که شاید صرفاً حضور کاربرا زیر داستانا واست ملاک بر پیش‌زمینه‌ی ذهنی داشتنشون از فضای قسمت داستاناس.

نه اون که خطابم به سطر اول کاربری ژون بود که فکر نکنه دارم همه رو میگم نظر ندن

1 ❤️

2018-07-21 21:24:13 +0430 +0430

یک نکته هم من بگم :

سامی در تاپیکش محترمانه گفت کسانی که در قسمت داستان ها فعالیتی ندارند لطفا پست نگذارند

خوشبختانه من از خیلی قبلترش به دلیل حواشی و به نظرم کم اهمیت بودن دیس لایک و باند مافیا دیگه پستی در اون تاپیک نمیگذاشتم ، اما با خوندن اون پست خیلی ناراحت شدم ، تنها دلیلی هم که اونجا پست گذاشتم جلوگیری از حاشیه بیشتر و اختلاف بین کاربران خوب و مفید شهوانی بود !

ولی این درخواست محترمانه نبود

چون در قسمت داستان ها فعالیت نداریم حق نداریم پست بگذاریم؟

حال کار به جایی کشیده که داره اختلافات زیاد میشه

و این هیچ چیز سودمندی نداره

من نه اختلافی با کسی دارم ، نه دشمنی!

یه تاپیک زدم در مورد صلح جهانی!

مشخص شد تو این سایت نمیشه به صلح رسید ، عرصه جهانی که هیچ!

اون هم بخاطر عده ای!

8 ❤️

2018-07-21 21:25:40 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: jack.sparr0w
نقل از: shadow69
نقل از: zhuan چون گفته بودم دیگه تو اون تاپیک کامنتی نمی‌ذارم، چه خوب که کامنتِ من رو هم نقل کردید. و من هم می‌تونم کامنت Shadow جان رو این‌جا جواب بدم؛

Shadow
همه حرفتون منطقی بود جز اون سطر اول اتفاقا هیچ دخلی با دیکتاتور بودن نداره این حرف طبیعتا وقتی شما درکی و پیش ضمینه ای از موضوع ندارید میشینید یه گوشه و ادامه ماجرا رو نگاه میکنین این موضوع ربطی به دیکتاتور بودن نداره بخش داستان ها رو کسی میتونه به چالش بکشه کم کم ۱۰℅فعالیتش تو سایت تو اون بخش بوده باشه…

ببخشیدا، اما شدیدا این موضوع ربط به دیکتاتور بودن داره!

دوتا نکته؛ اولا کی قراره این ۱۰٪ و غیره رو که گفتید، تعیین کنه؟ معیار و میزان چیه؟ “شورای نگهبان” داره این‌جا که نوعِ فعالیت و نحوه‌ی نظر دادن و اصلح بودنِ فرد رو بسنجه؟

باز هم تکرار می‌کنم: این‌جا یک سایت عمومیه و هر کسی که قوانین نوشته شده در بخشِ “قوانینِ کاربریِ سایت” رو رعایت کنه، صلاحیتِ نظر دادن داره.

و نکته‌ی دوم؛ به گفته‌ی خودِ دوستان (فعلا کار به درست یا غلط بودنِ این گفته ندارم) «مانور اصلی سایت روی بخشِ داستان‌هاست.» پس اگر شما هم این موضوع رو قبول دارید، نمی‌تونید خط‌کش بردارید و بگید فلانی و فلانی حقِ نظر دادن ندارند، چون تازه عضو شدن. فلانی و بهمانی حقِ اظهارِ نظر ندارند، چون تو اون بخش فعالت ندارند. ببخشیدا، مگه این‌جا جنگله؟! که هرکسی بیاد برا خودش قلمرو تعیین کنه…

کسی که سرچ می‌کنه داستان سکسی و راهنمایی می‌شه به این سایت، اگر فقط اون یک خط نوشته‌ی صفحه اول سایت یعنی «لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید» رو رعایت کنه، می‌تونه نظر بده، نقد کنه و…

بزرگوار این که من ۱۰℅گفتم صرفا یه چیز نسبی بود اما دلیل برای حرفم تصور کنین شما زمین کشاورزی و برنج میکارید برای بهتر عمل کردن میرین از چند نفر که برنج میکارن سوال میپرسین نه شخصی که به طور مثال پرتغال میکاره!
البته اسکلت حشری رو من گاها زیر داستان ها میبینم و حرف من خطاب به شما بود
هنوزم معتقدم کسی که خارج از گود هس بهتره نظاره گر بمونه یا این که حداقل کمی با فضای اون بحث آشنایی پیدا کنه بعد نظری بده این اصلا ربطی به عدم صلاحیت نداره برداشت اشتباه نکنین!

این صحبت شما رو من در کمال احترام رد میکنم نمونش الکس فرگوسن مربی افسانه ای منچستر یونایتد هرگز بازیکن نبود اما آرمانی ترین مربی منچستر بود .بعد هم ممکنه الان خیلی‌ها این تایپیک رو بخونند ولی مایل نباشن اظهار نظر داشته باشند این که ما برای دیگران تعیین کنیم که چه کسی حق اظهار نظر داره یا نداره توهین به شعور اون فرده اینکه مثلا کسی هم بگه فلان نویسنده داستان می‌نویسه و حق زدن تایپیک نداره هم در همین ردس مگر شما زمان انتخابات از یه کشاورز میپرسید کتاب چارلز دیکنز یا بلندیهای بادگیر رو خونده و بعد بهش حق رای بدید حق نظر همون قدر که برای یک کشاورز حقه برای یک معلول و دکتر هم حقه .اگر اینجور باشه خب میشه جو موجود در جامعه که ترنس همجنس‌گرا و مخالف و هر کس با نگرشی که آخوند قبول نداشته باشه محکوم به زندان و خفه کردنه متاسفانه اصلا حرفتون رو درک نمیکنم هر کس مخصوصا در این سایت آزاده حسام کمی لحن تند با یه گی داشت فریاد وا مصیبتا و عدم رعایت حقوق کاربری و حقوق بشر شون سر بفلک زد اما گروه مافیایی سر تیتر تایپیک رو با بدترین توهین یعنی خفه بشه هر کی مثل ما نیست استارت زده و شما همچنان میگید کشاووز و برنج ....!!!!؟

حق رای یه مقوله(مغوله)جداس این موضوع کاملا متفاوت هست البته به نظر من این که نظری نده منظور ما این نبود که شعورش رو نداره خیر قضیه سر این هست که تا شما پیش زمینه ای نداشته باشی در مورد موضوعی نمیتونی منصفانه نظر بدی و جهت دار حتی ...

از کجا میدونید کسی داستان ها رو خونده یا نخونده؟!من به چیزهایی اشاره کردم که خودم دیدم و متاسفانه به هیچ کدوم از اونا جوابی داده نشد و بحث مدام به حاشیه رفت و تنها جواب یمن این بود که شماها که نظرت زیر داستان نیست حق اظهار نظر نداری کسی نگفت کجای حرف ما منتقدین نقدش وارد نیست اصلا چیکار دارین که کسی زیر داستان نظرش رو ثبت کرده یا نکرده (بعنوان مثال اسکلت داستان مدافعان حشر رو برای من فرستاد من خوندم و تا قسمت آخر هم پیگیر بودم و خیلی از داستانها رو همینجور من خوندم شاید بعلت مشغله کاری اصلا سایت نیومدم و نظری ثبت نکردم و نظرمو به اسی گفتم )این یک نمونش بود .اما اصل موضوع سر اینه که آیا واقعا لایک نخونده یا دیسلایک نخونده نزدین من خودم بشخصه اسم نمی‌برم ولی خیلی دیدم یا اومدن فحش دادن طولانی بود فلان فلان شده نخوندم یه مثال لایک و دیسلایک .یا عزیز کی بودی لایک مثلا پانزدهم نخونده تقدیم بهت .یا نخوندم لایک فلان تقدیم بهت برم سر کار بعدن میخونم این یعنی لایک یا دیسلایک فیک بدون اینکه بار معنایی داستان رو دونسته باشیم و رای بدیم خب یه زمانی وقتی بخاطر گروه و دوستی لایک میدین گروه مقابل که یه روز باز همینجوری یه داستان رو باز کردم و دیدم دوتا باند که سر اینکه فلانی کامنت های کاربران مخالف گروه دیگه رو لایک کرده دعواس و بهم دو گروه بد و بیراه میگن بنظرت تو این شرایط که یا تعارف یا تخریب همدیگه من چه نظری باید بزارم الآنم زبونم مو در آورد و با مدرک حرف زدم خاستین اسکریناشم بزاریم خب نگین نیست یا الکی حرف می‌زنیم ما که نویسنده نیستیم که متهمون کنید وقتی اونا واسه این گروه دیسلایک میدن و زیر داستانها به مسیحا و ... فحش میدن و این گروه به اونور فحش میدن و میگن دیسلایک کار شماست چرا سرتونو زیر برف میکنید ؟! ما فقط گفتیم این باند هست خودتونم زیر داستانها اعتراف میکنید به بودنش پس چرا حق اظهار نظر نداریم الآنم هی مثل تایپیک قبل موضوع رو بحاشیه نبرید لازم به ذکر هست که نویسندگان تراز اولی هم هستن که بواسطه قلم زیباشون بالا هستن و منم اذعان کردم اما موندم بخاطر بیان حقایق چرا باید مورد هجمه و توهین و اینکه حق اظهار نظر نداریم قرار بگیریم مگه اینجا سایت آزاد نیست ؟!

2 ❤️

2018-07-21 21:41:36 +0430 +0430
نقل از: DarkWeb یک نکته هم من بگم :

سامی در تاپیکش محترمانه گفت کسانی که در قسمت داستان ها فعالیتی ندارند لطفا پست نگذارند

خوشبختانه من از خیلی قبلترش به دلیل حواشی و به نظرم کم اهمیت بودن دیس لایک و باند مافیا دیگه پستی در اون تاپیک نمیگذاشتم ، اما با خوندن اون پست خیلی ناراحت شدم ، تنها دلیلی هم که اونجا پست گذاشتم جلوگیری از حاشیه بیشتر و اختلاف بین کاربران خوب و مفید شهوانی بود !

ولی این درخواست محترمانه نبود

چون در قسمت داستان ها فعالیت نداریم حق نداریم پست بگذاریم؟

حال کار به جایی کشیده که داره اختلافات زیاد میشه

و این هیچ چیز سودمندی نداره

من نه اختلافی با کسی دارم ، نه دشمنی!

یه تاپیک زدم در مورد صلح جهانی!

مشخص شد تو این سایت نمیشه به صلح رسید ، عرصه جهانی که هیچ!

اون هم بخاطر عده ای!


دورود بر تو.
مام نه با کسی دشمنی داریم نه نیازی به تخریب، منتها پاسخ بعضی چرندیات سخیف رو باید داد.
تا جایی که یادمه با این‌که خودم توی قسمت داستانا فعالیت ندارمو به ندرت سمتش میرم ولی همیشه باور داشتم اونجوری که نویسنده‌های ثابت سایت وخ میذارن و ذوق به خرج میدن واسه داستاناشون، به کارشون ارج داده نمیشود. فوقش یه ماه داستانشون تو لیست برگزیده‌ها در معرض دید عموم باشه و بعدش میره قعر شهوانی زیر خلواری از داستانای نه چندان خوب مدفون میشود. یه بار شخصاً از ادمین گرامی درخواس نمودم اگه امکانش هس، لاقل توی قسمت برچسب‌ها، تگ مخصوص نویسندگان سایت رو بالا کنار همدیگه بذاره که گف متسفانه بخاطر بروز برخی مشکلات در سیستم تگ امکان‌پذیر نیس.
درمورد رنگ زمینه‌ی داستان که طوسی بشه بلکه چش ملت کمتر بخاطر تضاد شدید رنگی سیاسفید حین خوندن داستان اذیت بشه نیز پیشناهاد دادم که گف در برنامه‌ی آپدیتهای بعدی سایت قرار میگیرد.
حالام اومدیم برا این عزیزان دل سوزوندیم که بساط دیسلایکا جعم بشه ولی درنهایت فقط بخاطر یه لحن گفتار که کادوپیچ نبود متهم شدیم به حسودی، از دور خارج کردن، دشمنی و حتا باعث و بانی همون بساط دیسلاکای فیک! خخخ

8 ❤️

2018-07-21 21:58:37 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Alouche روز از نو روزی از نو!حالا اینکه تاپیک پر بازدید تره یا داستان انقد مهمه؟اصن اینجا چیزی مهمه؟شما ک بقول خودت خودشاخ پندار نبودی چرا عین همون حرفا تکرار شد؟این چیزای عجیب غریب چیه میگین خدایی این طومار طولانی چیه واقعا!کاش تو این مملکت خراب شده همه مسئولین پشتکار شمارو داشتن!اگه شما میگی کارشون بد بود خود شاخ پندار بودن چرا عینا کارشونو دارین تکرار میکنین الان دقیقا من فرقتونو نمیفهمم یک عده بچه ای ک از موضعشون به هیچ وجه حاضر نیستن پایین بیان و هردوطرف هم حقو صددرصد با خودشون میدونن و لج کردن!


بازدید تاپیکها یا داستانها مهم نیس، ولی ادعای کاذب و توهمات بی‌جا چرا.
این طوماری که فرمودید در تجزیه تحلیل همین چیزی‌ست که شما به عنوان "بچه‌بازی" ازش یاد کردید.

اگه از اول لحن شما دوستانه تر میبود و اونا هم هی کشش نمیدادن هی چندتایی با یه ادم کل کل نمیکردن و اعصابشو بهم نمیریختن…الان نیاز به تجزیه و تحلیلی نبود!به این دلیل بچه بازی هس ک هیچکدوم از طرفین قبول نمیکنین ک اشتباه کردین یعنی هیچ فرقی بینتون نیس…اگه میگی اونا توهم بیجا میزنن واقعا تو مسئول اینی ک اونا توهم بیجا نزنن؟اصن بزار فک کنن داستانا فرای تاپیکا بازدید داره واسه ادمین مهمه یا هرچی چه ضرری بتو میرسه بزار فک کنن واقعا فک میکنی واسه کسی مهمه ک تاپیک پربازدید تره یا داستان ک بخای تجزیه و تحلیلشم کنی؟ مگه دوست نیستین شما باهم واقعا درکتون نمیکنم ک از هم چی میخاین و دقیقا انتظارتون چیه!یکیتونم نمیخاد بخودش بیاد واقعا؟کوتاه اومدن تو بحث بی فایده و مسخره نشان از بزرگی و شخصیت طرفه اینم قابل توجهت اگه رفتار اونارو ناشایست میدونی حداقل کاری ک میتونی بکنی اینه ک خودت شایسته رفتار کنی…

1 ❤️

2018-07-21 22:08:53 +0430 +0430
نقل از: Alouche
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Alouche روز از نو روزی از نو!حالا اینکه تاپیک پر بازدید تره یا داستان انقد مهمه؟اصن اینجا چیزی مهمه؟شما ک بقول خودت خودشاخ پندار نبودی چرا عین همون حرفا تکرار شد؟این چیزای عجیب غریب چیه میگین خدایی این طومار طولانی چیه واقعا!کاش تو این مملکت خراب شده همه مسئولین پشتکار شمارو داشتن!اگه شما میگی کارشون بد بود خود شاخ پندار بودن چرا عینا کارشونو دارین تکرار میکنین الان دقیقا من فرقتونو نمیفهمم یک عده بچه ای ک از موضعشون به هیچ وجه حاضر نیستن پایین بیان و هردوطرف هم حقو صددرصد با خودشون میدونن و لج کردن!


بازدید تاپیکها یا داستانها مهم نیس، ولی ادعای کاذب و توهمات بی‌جا چرا.
این طوماری که فرمودید در تجزیه تحلیل همین چیزی‌ست که شما به عنوان "بچه‌بازی" ازش یاد کردید.

اگه از اول لحن شما دوستانه تر میبود و اونا هم هی کشش نمیدادن هی چندتایی با یه ادم کل کل نمیکردن و اعصابشو بهم نمیریختن…الان نیاز به تجزیه و تحلیلی نبود!به این دلیل بچه بازی هس ک هیچکدوم از طرفین قبول نمیکنین ک اشتباه کردین یعنی هیچ فرقی بینتون نیس…اگه میگی اونا توهم بیجا میزنن واقعا تو مسئول اینی ک اونا توهم بیجا نزنن؟اصن بزار فک کنن داستانا فرای تاپیکا بازدید داره واسه ادمین مهمه یا هرچی چه ضرری بتو میرسه بزار فک کنن واقعا فک میکنی واسه کسی مهمه ک تاپیک پربازدید تره یا داستان ک بخای تجزیه و تحلیلشم کنی؟ مگه دوست نیستین شما باهم واقعا درکتون نمیکنم ک از هم چی میخاین و دقیقا انتظارتون چیه!یکیتونم نمیخاد بخودش بیاد واقعا؟کوتاه اومدن تو بحث بی فایده و مسخره نشان از بزرگی و شخصیت طرفه اینم قابل توجهت اگه رفتار اونارو ناشایست میدونی حداقل کاری ک میتونی بکنی اینه ک خودت شایسته رفتار کنی…


یحتمل شما پستا رو با دقت نمیخونی چون پاسخ تموم حرفات توشون هس.
عرض شد این‌ انتظارِ لوس که لحن انتقاد حتماً باید کادوپیچ‌شده لای جلد* فدایت شوم* باشه چیزی نیس جز عادت به تعارف و ریا... و عدم تحمل صداقت!
درضم تعداد بازدید تاپیکا یا داستانا شخصاً به مویرگ تخم چپممم نیس! تموم حرفا رو ول کردی فقط همون یه قسمتو چسبیدی؟
1 ❤️

2018-07-21 22:19:27 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Alouche
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Alouche روز از نو روزی از نو!حالا اینکه تاپیک پر بازدید تره یا داستان انقد مهمه؟اصن اینجا چیزی مهمه؟شما ک بقول خودت خودشاخ پندار نبودی چرا عین همون حرفا تکرار شد؟این چیزای عجیب غریب چیه میگین خدایی این طومار طولانی چیه واقعا!کاش تو این مملکت خراب شده همه مسئولین پشتکار شمارو داشتن!اگه شما میگی کارشون بد بود خود شاخ پندار بودن چرا عینا کارشونو دارین تکرار میکنین الان دقیقا من فرقتونو نمیفهمم یک عده بچه ای ک از موضعشون به هیچ وجه حاضر نیستن پایین بیان و هردوطرف هم حقو صددرصد با خودشون میدونن و لج کردن!


بازدید تاپیکها یا داستانها مهم نیس، ولی ادعای کاذب و توهمات بی‌جا چرا.
این طوماری که فرمودید در تجزیه تحلیل همین چیزی‌ست که شما به عنوان "بچه‌بازی" ازش یاد کردید.

اگه از اول لحن شما دوستانه تر میبود و اونا هم هی کشش نمیدادن هی چندتایی با یه ادم کل کل نمیکردن و اعصابشو بهم نمیریختن…الان نیاز به تجزیه و تحلیلی نبود!به این دلیل بچه بازی هس ک هیچکدوم از طرفین قبول نمیکنین ک اشتباه کردین یعنی هیچ فرقی بینتون نیس…اگه میگی اونا توهم بیجا میزنن واقعا تو مسئول اینی ک اونا توهم بیجا نزنن؟اصن بزار فک کنن داستانا فرای تاپیکا بازدید داره واسه ادمین مهمه یا هرچی چه ضرری بتو میرسه بزار فک کنن واقعا فک میکنی واسه کسی مهمه ک تاپیک پربازدید تره یا داستان ک بخای تجزیه و تحلیلشم کنی؟ مگه دوست نیستین شما باهم واقعا درکتون نمیکنم ک از هم چی میخاین و دقیقا انتظارتون چیه!یکیتونم نمیخاد بخودش بیاد واقعا؟کوتاه اومدن تو بحث بی فایده و مسخره نشان از بزرگی و شخصیت طرفه اینم قابل توجهت اگه رفتار اونارو ناشایست میدونی حداقل کاری ک میتونی بکنی اینه ک خودت شایسته رفتار کنی…


یحتمل شما پستا رو با دقت نمیخونی چون پاسخ تموم حرفات توشون هس.
عرض شد این‌ انتظارِ لوس که لحن انتقاد حتماً باید کادوپیچ‌شده لای جلد* فدایت شوم* باشه چیزی نیس جز عادت به تعارف و ریا... و عدم تحمل صداقت!
درضم تعداد بازدید تاپیکا یا داستانا شخصاً به مویرگ تخم چپممم نیس! تموم حرفا رو ول کردی فقط همون یه قسمتو چسبیدی؟

نخیر به اون نچسبیدم فقط!همشو هم با دقت خوندم و بازم میگم همونطور ک واکنش اونا درست نبود!لحن توهم درست نبود به عنوان یه ادم بی طرف نظرم اینه حالا اینکه تو حقو به خودت بدی یه چیز طبیعیه ک همه جای دنیا ادما حقو با خودشون میدونن متاسفانه!من چیزی ک میبینم اینه ک شما دوطرف فقط نمیخاید کم بیارید تو این بحث دقت کن دارم میگم هر دوطرف…

1 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «