نکاتی درباره ی پوزیشن 69

1398/02/31

۶۹ دقیقا به پیکر بندی بدن انسان اشاره می کند که هردو طرف می توانند بطور همزمان رابطه جنسی دهانی داشته و آلت تناسلی یکدیگر را بواسطه زبان و دهان لمس کنند. در این پوزیشن هماهنگی و اعتماد بنفس دو طرف حائز اهمیت است.

اگر می خواهید میزان فشار را تنظیم کنید سعی کنید که زن در پوزیشن بالا قرار بگیرد. پای خود را در قسمت قفسه سینه مرد خود گشاد کرده بگونه ای که شست پای او را ببینید سپس به جلو خم شده و پاهای خود را صاف کنید بدین حالت او دسترسی آسان به واژن و شما نیز دسترسی راحتی به آلت تناسلی او دارید.

روش دیگر این است که در لبه تخت قرار بگیرید و سر خود را کمی از لبه تخت آویزان کنید و زن بطور مستقیم روبروی سر او روی زمین بایستد و شروع به بوسیدن دهان او کند و سپس بر روی او که روی تخت است بخزد سپس شروع کنید کشاله ران و قفسه او را لیس زدن. در این حالت موقعیت جنسی شما بگونه ای است که دسترسی به آلت تناسلی یکدیگر دارید و شروع به برقراری رابطه دهانی خواهید کرد.

اگر همسر شما که برروی شما قرار گرفته است احساس ناراحتی و خستگی کرد به او اجازه دهید به پشت یا بر روی شکم بر روی شما بخوابد و شما شروع به برقراری رابطه دهانی با او کنید. یکی از مزایای این روش این است که شما آزادانه با دست های خود می توانید همسرتان را تحریک کنید

و اندکی به بدن خود استراحت دهید. بنابراین به آرامی نوازش بیضه ها ، کشاله ران و کف لگن را شروع کنید تا همسرتان لذت کافی را از رابطه با شما ببرد.در انتها می توان گفت رابطه ۶۹ بگونه ای که طرفین در کنار یکدیگر خوابیده اند نیز وجود دارد.در کنار یکدیگر دراز بکشید

بگونه ای که دهان شما روبروی آلت تناسلی طرف مقابل باشد. پای بالایی را از زانو خم کنید و پای زیرین را صاف بر روی تخت قرار دهید. همچنین شما می توانید از ران یکدیگر بعنوان تکیه گاه استفاده کرده و سر خود را بر روی ران یکدیگر قرار دهید و رابطه دهانی داشته باشید.

در تمامی پوزیشن های جنسی شما نیاز به تمرین دارید با امتحان کردن انواع آن در حالات گوناگون می توانید به پوزیشن مورد علاقه و بدون خستگی خود پی ببرید تا هردو طرف لذت بیشتری ببرید.

861 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-05-21 16:04:57 +0430 +0430

مطالعه کنین ، جالبه

0 ❤️

2019-05-22 11:20:26 +0430 +0430

تجربه ی قشنگیه ، مگه نه دوستان ؟

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «