نکاتی درمورد بوسیدن بهتر

1399/04/25

چگونه بوسنده‌ی بهتری باشید

ODV-Yoni-Be-A-Better-Kisser

by Dr. Yoni Alkan July 24, 2019

○ زمان خواندن این متن: ۲ دقیقه

بیشتر مردم از بدو تولد مهارت‌های فوق العاده‌ای در بوسیدن نداشته‌اند. اما بوسیدن چیزی است که شما می‌توانید آن را بیاموزید. تمرین کنید و در آن بهتر شوید.

دکتر ‘یونی آلکان’ (Dr. Yoni Alkan) مشاور مسائل جنسی و عاطفی و خانم مربی ‘آلکسیس’ (Alexis) شریک ایشان که مربی بوسیدن هم هستند در اینجا می‌خواهند به ما بیاموزند که چگونه بتوانیم بهتر ببوسیم.

پرسشی که باید در ابتدا مطرح شود این است چرا بوسیدن اینقدر اهمیت دارد. یک تئوری این است که بوسیدن مشخص می‌کند دو طرف چقدر از نظر زیست‌شناسی با یکدیگر هماهنگی و مطابقت دارند.
متاسفانه بیشتر تحقیقاتی که درباره‌ی بوسیدن انجام شده، درباره‌ی بوسیدن بین دو جنس مخالف بوده اما اینجا چند حقیقت جالب دیگر نیز درج گردیده است.

  • مردان بیشتر از زنان بوسیدن با زبان و مکیدن آب دهان طرف مقابلشان را دوست دارند.
  • مردها ۵۰٪ بیشتر از زنها احتمال دارد قبل از این که کسی را ببوسند با او به اتاق خواب بروند.
  • زنها بین ۱۰-۱۵٪ امکان دارد بدون اینکه کسی را ببوسند با او به رختخواب بروند.
  • احتمال این که زنان با مردی که عمل بوسیدن را بسیار بد انجام می‌دهد به رختخواب بروند ۵۰٪ کمتر از احتمال به رختخواب رفتنشان با مردان دیگر است.
  • مردان ۵۰٪ بیشتر از زنان دوست دارند شاهد واکنش شریک جنسی‌شان را در هنگام سکس به کارهایشان باشند واکنش‌هایی که با ناله کردن، آه کشیدن یا به روش‌های دیگر ابراز می‌شود.

دکتر الکین و الکسیس در فایل تصویری درباره‌ی اجازه گرفتن قبل از بوسیدن و بعضی از روش‌های بوسیدن برای شما توضیحاتی را خواهند داد.

بوسیدن به طور کلی شامل سه بخش است: لبها، زبان و دندان و کلید فهم این که چقدر از هر کدام باید استفاده کرد، در درک واکنش‌هایی‌ست که طرف مقابل به وسیله‌ی کلمات یا بدون استفاده از کلمات در مقابل آن روش بوسیدن از خود ابراز می‌کند.
برای مثال اگر شریک جنسی‌تان به طور مثبت به کاری واکنش نشان نداد آن را ادامه ندهید. هرگز نباید بیش از حد از زبان استفاده کنید. هرگز نباید از دندان‌هایتان برای گاز گرفتن با فشار بیش از حد استفاده کنید. گاز گرفتن باید ملایم و عاشقانه باشد.

برای اولین بوسه‌تان دکتر الکان و خانم الکسیس توصیه کردند عمل بوسیدن را به آهستگی و ملایمت انجام دهید تا در محور زمان قلق شریک جنسی‌تان به دستتان بیاید. شاید پس از مدتی روابط جنسی‌تان از جمله بوسیدن به سمت شدت و خشونت تمایل پیدا کند اما پیش از اعمال هر نوع خشونتی باید با شریک جنسی‌تان حرف بزنید تا بفهمید آیا او نیز مانند خودتان از رفتار خشن خوشش می‌آید یا خیر؟

ابتدا مطمئن شوید که لبهایتان رلکس و شل باشند. باید دریابید چگونه شریک جنسی‌تان را هنگام بوسیدن در آغوش بگیرید و این که چطور به آرامی تک‌تک نقاط دهان او را با زبانتان کشف کنید. بوسیدن هم مانند سکس شبیه یک مکالمه است که در طی آن دو طرف با خواندن زبان اندام یکدیگر با هم ارتباط برقرار می‌کنند. به دقت گوش کنید و تک‌تک واکنش‌های فیزیکی و احساسی شریک جنسی‌تان را درک کنید. درضمن با یکدیگر درمورد آنچه در هنگام بوسیدن توقع دارید حرف بزنید و امیدوار باشید که روش هر دویتان در بوسیدن با یکدیگر قابل هماهنگ کردن باشد. اگر نبود و از بوسیدن یکدیگر لذت نمی‌بردید همیشه می‌توانید بوسیدن را متوقف کنید.


منبع:

o.school/article/be-a-better-kisser-with-yoni-alkan-dhs

1558 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «