هفت حقیقت نفرت انگیز درباره صنعت پورن

1396/05/28

صنعت پورن یکی از سود آور ترین صنعت ها در بازار صنایع به حساب میاد. همه ما بهش علاقه مندیم. ولی اگر بعضی چیز ها رو درباره این صنعت میدونستیم باز هم این علاقه وجود داشت؟ مثلا اگر میدونستیم که چه اتفاقاتی در پشت این صحنه ها میوفته، البته منظورمون فقط فیلم های پورن نیست. مثلا چی میشد اگه میدونستین تهیه کننده های سینما فقط برای این که عکس یک بازیگر زن روی کاور دی وی دی ها چاپ بشه اونها رو مجبور به کاشت ایمپلنت های بزرگ و دردناک میکنن؟ یا نویسنده هایی که برای شهرت و فروش در سایت های معروفی مثل آمازون، کتاب هایی در ژانر اروتیک رو با عنوان رمان های عاشقانه عرضه میکنن؟ این مثال ها حتی نیمی از موارد اینچنینی هم نبود.
از کاشت ایمپلنت های کشنده در سینه تا انتقال جنسی عفونت ها همه مواردی هستن که میتونه حالتونو از پورن بهم بزنه.

**۱) جراحت ها:
**در پورن ضربه ها و تلمبه های شدیدی وجود داره که میتونه در بازیگران زن باعث جراحت های جدی مثل پارگی در مقعد و واژن و بی اختیاری بشه. و به همان اندازه زن ها هم احتمال داره با گاز گرفتن آلت راست شده بازیگران مرد به اونها آسیب بزنن. در این صورت ممکنه به جراحی هایی با هزینه بیش از ۳۰ هزار دلار نیاز باشه وگرنه این افراد در نعوظ با مشکل مواجه میشن. از طرفی بازیگران مرد مستعد شکستگی آلت هم هستن.

**۲) افسانه سکس گنگ بنگ(سکس چند نفره):
**فیلم های سکس گنگ بنگ، سکس یک زن با ۱۲ تا ۵۰ مرد مختلف رو نمایش میده. چیزی که باعث موفقیت فیلم میشه تهیه کننده ها هستن که در مورد تعداد افراد عقیده دارن که هر چه بیشتر بهتر. در سال 2004 پورن استاری به نام لیزا اسپارکس در سومین دوره رقابت های سالانه گنگ بنگ با ۹۱۹ مرد سکس کرد و رکورد جهان رو به دست آورد.

**۳) اتاقک های خودارضایی:
**در فروشگاه های سکسی اتاقک هایی وجود دارن که به مشتری ها اجازه میدن قبل از خرید فیلم پورن اونها رو امتحان کنن. این اتاقک ها در گذشته طرفدار زیادی داشتن و بعضی از اونها هنوز هم پا برجا هستن. اما حال بهم زن ترین قسمتش اینه که همین که کار مشتریا تمون میشه کارمند ها وظیفه دارن کثیف کاری های اونا رو تمیز کنن.

**۴) ایمپلنت ها:
**میدونم که با خودتون میگین خیلی ها ایمپلنت دارن و زیاد هم تنفر آمیز به نظر نمیاد. اما منظور ما اینجای داستانه:
پورن استاری مشهور به نام الیزابت استار جزو کسانی بود که بزرگ ترین سینه ها رو در صنعت پورن دارن.او در سال 1999 با روشی غیرقانونی به نام “استرینگ ایمپلنت” سینه های سایز F خودش رو به سایز O تبدیل کرد. این ایمپلنت ها به محض کاشته شدن شروع به بزرگ شدن میکنن(با جذب آب). بنابراین دکتر ها به این پورن استار هشدار دادن که اگر این ایمپلنت ها رو خارج نکنه ممکنه در نهایت بترکه و باعث مرگش بشه.

**۵) فیلم های مدفوع خواهی:
**این پورن ها با مدفوع کردن همراه هستن. فیلم “دو دختر، یک فنجان” رو یادتونه؟(فیلمی با موضوع مدفوع خواهی) این فیلم در مقابل این پورن ها هیچی نیست. این پورن ها فوق العاده حال بهم زن هستن تا جایی که تولید کنندگانش به جرم فساد اخلاقی زندانی
میشن. در سال 2013 فیلم سازی به نام ایرا اسحاق به خاطر تولید و فروش این فیلم ها به دو سال حبس محکوم شد.

**۶) بیماری های مقاربتی:
**۶۹ درصد بازیگران مرد در صحنه های سکسی از کاندوم استفاده نمیکنن و فقط در ۱۰ درصد از صحنه های انزال از کاندوم استفاده میشه. در سال 2013 طبق نتایج آزمایش ها مشاهده شد که از هر چهار پورن استار یک نفر به کلامیدیا یا سوزاک مبتلا است.

**۷) داستان های سکس با محارم:
**۸۲ درصد داستان های سکسی توسط زن ها خونده میشه و با وجود ابزار هایی مثل کتاب خوان های کیندل روز به روز به این آمار اضافه میشه. بنابراین زن ها باید محتاطانه تر از این مطالب استفاده کنن.
نویسنده های داستان های سکسی هر هفته حداقل یک داستان در زمینه سکس با محارم در خواب منتشر میکنن ژانر جدیدی که در اون افراد به دلیل هوشیار نبودن ناچار میشن با محارمشون سکس کنن. داستان های “کابویِ گِی” ، “سکس با چند مرد که منو از خواب پروند” ، “در خانه نگه داشتن او” و “گرگینه ها و بازو های هشت پا” از داستان های معروف در این ژانر هستن.

9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-08-18 22:01:44 +0430 +0430

حلالت باشه دمت گرم

0 ❤️

2017-08-18 22:34:08 +0430 +0430

Bravooooooo

0 ❤️

2017-08-19 01:36:31 +0430 +0430

پسرا همین فیلمارو می بینن که انتظاراتشون بالا میره مثلا میگن نگاه کن تو فیلما چقدر راحت کون میدن و اینا. :(

0 ❤️

2017-08-19 05:58:40 +0430 +0430

عالی بود دمت گرم ?

0 ❤️

2017-08-19 06:07:16 +0430 +0430

این آخرین ( 7 ) توو همین شهوانی خودمون هس :))))))

نگا کنید دشمن تا کجا نفوذ کرده :)))) کیرش دقیقن در سولاختونه مراقب باشید ^__^

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «