هنگام ساک با بیضه‌ها چه کنید

1399/04/25

زنان باید در هنگام ساک‌زدن با بیضه‌ها چه کنند؟

April 28, 2013 by Filthy ones

سخنی با آقایان: می‌دانیم که میزان علاقه‌ی هر کدام از شما به تحریک بیضه‌ها با دیگری متفاوت است. تحریک بیضه‌ها برای برخی مرد‌ان بسیار لذت‌بخش است؛ بنابراین نه فقط در هنگام خودارضایی بلکه در هر زمانی از روز، به‌دور از چشم دیگران بیضه‌هایشان را در دست می‌گیرند، نوازش می‌‌کنند و با آن‌ها ور می‌روند. گروه دیگری از مرد‌ها بیضه‌ها را مسخره می‌کنند، و ظاهر چروکیده‌ی کیسه‌ی بیضه را خجالت‌آور و از نظر جنسی غیرجذاب می‌دانند.
اما هر احساسی که نسبت به بیضه‌ها دارید و هرچه از آن‌ها می‌دانید، به خاطر داشته باشید که اطلاعات زنی که با او سکس می‌کنید درباره‌ی بیضه‌ها به‌مراتب کمتر از شماست. در این مطلب، درخواست من از مردان این است که با جزئیات هرچه بیشتر به ما زنان بگویند که دوست دارند پارتنرشان با بیضه‌های آن‌ها چه کاری انجام دهد.


اولین تجربه‌ی ساک زدنم

اولین باری که یک پسر آن‌قدر با من صمیمی شد که اجازه بدهد با دهانی که از شهوت آب افتاده، هر جایی از آلتش را لیس بزنم، در شرایط واقعاً دشواری قرار گرفتم. ناگفته نماند که به‌طرز ناجوری جلوی یک درخت روی زانو‌هایم خم شده بودم و تمام تلاشم را می‌‌کردم تا همزمان آبرو، تعادل و آلت دوست‌پسرم را مدیریت کنم. اصلاً به بیضه‌هایش دست نمی‌زدم. شنیده بودم و در جایی خوانده بودم که پسر‌ها از تحریک بیضه در حین ساک زدن لذت می‌برند، اما به نظر می‌رسید که در دست گرفتن بیضه‌ها به مهارت و تجربه‌ی خاصی نیاز دارد. حتی درباره‌ی این که باید با چه شدتی ساک بزنم اطلاعات کافی نداشتم، چه برسد به این که باید چه فشاری به نقاط حساس بدن یک پسر وارد کنم.
اما بزرگ‌تر که شدم چند نکته در رابطه با تحریک بیضه‌های پسر‌ها کشف کردم.

دست‌مالی کردن ملایم بیضه‌ها
منظورم ور رفتن آرام با بیضه‌هاست؛ به ویژه اگر بیضه‌های پارتنرتان حساسیت زیادی داشته باشد. بدون وارد کردن هیچ فشاری، به آرامی بیضه‌ها را در درون کیسه‌ی بیضه، در کف دست خود جابه‌جا کنید و به واکنش پارتنرتان درباره‌ی لذت‌بخش یا آزاردهنده بودن آن توجه کنید.

نوازش بیضه‌ها
اگر دست‌مالی بیضه‌ها برای پارتنرتان لذت‌بخش نباشد، شاید نوازش آن جواب بدهد. تفاوت اصلی در اینجا تمرکز کردن روی کیسه‌ی بیضه‌ها است نه خود بیضه‌ها. با ملایمت روی سطح کیسه‌ی بیضه‌ها دست بکشید. (با توجه به وارد شدن بی‌پرده به جزئیات، پیشنهاد می‌کنیم اگر مادربزرگتان کنار دستتان نشسته، خواندن این مطلب را به زمان دیگری موکول کنید!)

لیس زدن و مکیدن بیضه‌ها
مشابه کار‌های دو مورد قبل را با دهانتان انجام دهید. این کار برای خودم خیلی جذاب است (چون هم دهان بزرگی دارم و هم دوست دارم با وارد کردن همزمان هر دو بیضه به دهان، خودم را به چالش بکشم. می‌توانید با شکلات‌های تخم‌مرغی این کار را در خانه تمرین کنید). البته مکیده شدن بیضه‌ها برای برخی مرد‌ها آزاردهنده است و از از این کار خوششان نمی‌آید.

بستن بند کفش دور کیسه‌ی بیضه تا زمانی که تیر بکشند و تحریک شوند!
این مورد یکی از نادرترین تجربه‌هایم است که به یک واکنش ارگاسمی شدید منجر شد.

فشار دادن بیضه‌ها
تا حدی فشار وارد کنید که پارتنرتان از دردی همراه با لذت ناله کند و از شما بخواهد دست نگه دارید تا به ارگاسم برسد، اما این فشار نباید آن‌قدر شدید باشد که پارتنرتان امکان بچه‌دار شدن را از دست بدهد! البته، متاسفانه این مورد مانند مورد قبلی فقط برای برخی از مرد‌ها لذت‌بخش است و پیش از انجام دادن آن باید در این باره با پارتنرتان مشورت کنید. اگر به‌طور ناگهانی بیضه‌های مردی را فشار دادید، انتظار این را داشته باشید که به‌طور ناگهانی با پلیس تماس بگیرد!

له کردن بیضه‌ها با کفش پاشنه‌بلند!
هیچ مردی تا‌به‌حال چنین چیزی از من نخواسته، اما شنیده‌ام (و در برخی گیف‌های متحرک دیده‌ام) که برخی از مرد‌ها از این کار خوششان می‌آید!

پس دست‌به‌کار شوید خانم‌ها! این موارد لیست نسبتاً کاملی بود از کار‌هایی که مردان دوست دارند با بیضه‌هایشان انجام دهید. اما مشکل اینجاست که: من خودم مرد نیستم و بیضه ندارم! بنابراین نمی‌دانم که هر کدام از این موارد دقیقاً چه حسی در مردان ایجاد می‌کند. پس منطقی است که قبل از انجام دادن هر کدام از این موارد با مردان مشورت کنید.

با این که ممکن است هر مردی پس از این که پارتنرش سر آلتش را وارد دهانش کند یا پروستاتش را تحریک کند، از شدت لذت ناله کند، اما ناله کردن از شدت لذت پس از تحریک بیضه‌ها به ندرت دیده می‌شود. منظورم این نیست که مردان باید پس از تحریک بیضه‌ها ناله کنند و هیجان‌زده شوند، بلکه باید زنان را در این زمینه راهنمایی کنند. مثلا مردان می‌توانند دستشان را روی دست زن‌ها بگذارند و نشان دهند که چه میزانی از فشار برایشان مناسب است، درباره‌ی چیز‌هایی که برایشان لذت‌بخش است توضیح دهند و وقتی که پارتنرشان کاری می‌کند که برایشان لذت‌بخش است و اذیتشان نمی‌کند، با عبارت‌های خاصی به آن‌ها بگویند.

شاید در حین سکس کاری برایتان بسیار لذت‌بخش باشد اما اگر ساکت بمانید و فقط لذت ببرید، پارتنترتان از این لذت بی‌خبر خواهد ماند. آلت مردان در هنگام ساک زدن با تکان ‌خوردن، سفت‌تر شدن، ضربان یا ترشح منی نشان می‌دهد که چه کار‌هایی برایش مناسب است. اما بیضه‌ها چنین زبانی ندارند که به‌وضوح بگویند از چه چیزی خوششان می‌آید. بنابراین زن‌ها زمانی که نصف کیسه‌ی بیضه در دهانشان است، منتظر این هستند که پارتنرشان کاری که می‌کنند را تایید را رد کند و و امیدوار هستند که پارتنرشان آن‌ها را راهنمایی کند.

پس خجالت نکشید پسر‌ها! زنان در هنگام ساک زدن برای تحریک بیضه‌ها به راهنمایی شما نیاز دارند. نیاز دارند که شما کارهایشان را تایید را رد کنید. نیاز دارند که از شما صدایی بشنوند. همان‌طور که مردان نیاز دارند که زمانی که نقاط حساس زنان را تحریک می‌کنند، پارتنرشان با ناله‌هایش آن‌ها را راهنمایی کند، زنان نیز دررابطه با تحریک بیضه‌ها به چنین راهنمایی‌هایی نیازمند هستند.


منبع:

girlonthenet.com/blog/balls-bollocks-nads-knackers-testicle

8991 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-01-16 23:54:34 +0330 +0330

ی مشت کسشرااااااا
فقط کسشششر😂🤣

0 ❤️

2022-01-17 00:59:58 +0330 +0330

له کردن با چکش😂

0 ❤️

2022-01-17 06:55:25 +0330 +0330

👋 🙏

0 ❤️

2022-01-20 02:31:02 +0330 +0330

↩ Royalezlezi
بریدن با اره برقی رو از قلم انداخت

1 ❤️

2022-01-20 04:21:14 +0330 +0330

خود کیرو می خورم اگه بیصه ها تمیز و شیوشده باشه اونم می خورم

2 ❤️

2022-01-20 10:25:55 +0330 +0330

↩ ava-tsts
ممنون میشم یه سر به تاپیک منم بزنی و نظرتو کامنت کنی❤

0 ❤️

2022-05-31 10:00:56 +0430 +0430

↩ ava-tsts
بیضه های من چطورن؟

0 ❤️

2022-06-02 15:04:17 +0430 +0430

خوردن بیضه یه لذت خاصی داره که از خوردن و ساک زدن الت بهتره🤤

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «