واقعیتهای شگفت انگیز درباره روابط با غیر همسر

1396/01/13

بریت: سلام آنا، تو جزء اقلیتهایی هستی که در بین تمام مردم جهان اعلام کردی ضربدری باز هستی.
بیشتر ضربدری بازها کارهاشون رو پشت درهای بسته و بطور پنهانی انجام میدن و به همین دلیل اکثر مردم معنی ضربدری (swinger) رو نمیدونن و حتی نمیدونن ضربدری بازها چیکار میکنن و دلیل انجام کارهاشون چیه.
امیدوارم این مصاحبه باعث روشن شدن سبک زندگی این دسته از مردم بشه.

آنا: سلام. ممنون که این شانس رو به من دادین.

من متوجه شدم که بیشتر دانش آموزان من در کلاس رفتارهای جنسی بر این باورند که زوج متاهل ضربدری باز زوجی هستند که روابط آزاد و بی بند و بار دارن. اولین سوال من اینه چه تفاوتی بین یک رابطه ی اپن (open) با سبک زندگی ضربدری وجود داره؟

اولین عکس العمل و جواب فی البداهه من به سوال شما اینه که یک رابطه ی اپن رابطه ایه که در مقایسه با رابطه ضربدری باز مدت زیادی دوام نمیاره… حالا میتونم کمی بخندم و بقیه اش رو بگم. این دو نوع رابطه کاملا با هم متفاوتند. ضربدری بازی یعنی تقسیم کردن تجربیات با شریک جنسی. یعنی بتونی درباره خواسته های جنسیت و احساساتت آزادانه و راحت با شریک جنسیت حرف بزنی و بتونی مثل یک زوج در برابر احساسات و خواسته هات عکس العمل نشون بدی. ضربدری بازها میتونن متناسب با شرایطشون به عنوان یک زوج یه سری قانون وضع کنن.
بعضی از ضربدری بازها رابطه جنسی آرامی دارن که توی این روابط ممکنه رابطه دهانی داشته باشند و حتی بعضی وقتها توی اتاق مشترک با زوجهای دیگه قرار میگیرند که فقط اجازه دست زدن به همدیگه رو دارن. در حالیکه بعضی ضربدری بازها رابطه دهانی و یا بوسیدن ندارن چون به نظرشون اینجور روابط زیادی خودمانی و صمیمی است. و بعضی ضربدری بازهای دیگه هیچ قانون خاصی ندارن و فقط این براشون مهمه که با هم هستن. از طرف دیگه در یک رابطه اپن ممکنه زوجی باشن که زن آزادانه میتونه به تنهایی از خونه خارج بشه و دخترها و پسرهایی رو پیدا کنه و با اونها رابطه جنسی برقرار کنه. و شاید مرد هم بتونه این کارو انجام بده. اگه فقط زن بتونه این کارو انجام بده و مرد نتونه به این سبک زندگی زن شهوتی (“hot wife”) گفته میشه.

به نظر شما روابط و یا ازدواج ضربدری بازها دوام بیشتری در مقایسه با روابط و یا ازدواجهای تک همسری داره به دلیل اینکه هر دو طرف انگیزه کمتری برای خیانت میبینن؟

من آمار دقیقی در این رابطه ندارم ولی مطمئنم دلایل زیادی برای به هم خوردن ازدواجها و روابط وجود داره. من اینو میدونم، من و بروس بیشتر از ۱۹ ساله که این سبک زندگی رو پیش گرفتیم. این رابطه ضربدری بازی حتی طولانی تر از مدت ازدواجمون که تقریبا ۱۵ سال میشه، دوام آورده. اگه من بخوام ازدواجمون رو براتون تشریح کنم باید بگم که ما شدیدن عاشق هم هستیم.
من فکر میکنم توی هر رابطه ای همه بالا و پایینی در رابطه رو تجربه میکنن و این مهمه که زوجها چقدر به هم متعهد و علاقه مند باشن و هرکاری که از دستشون بر میاد انجام بدن. ما شاهد زوجهایی بودیم که به رابطه ضربدری بازی رو آوردن تا بتونن رابطه زناشویی شان را بهتر کنن ولی شاید شما هم بدونین که ضربدری بازی دردی رو دوا نمیکنه. اگه شما یک رابطه محکم و قابل اعتماد ندارید به احتمال زیاد سبک زندگی ضربدری بازی هم کمکی نمیتونه کنه. از طرف دیگه همونطوری که شما اشاره کردین در یک رابطه ضربدری بازی علاقه ای به خیانت وجود نداره و به نظر من این گوشه ای از مشکلات رو کم میکنه. من فکر میکنم ضربدری بازها با طرف مقابلشون خیلی راحتترن و معمولا بهتر میتونن وقتی به مشکلی بر میخورن مشکل رو حل کنن.

آیا ضربدری بازها وقتی طرف مقابلشون رو با زن یا مرد دیگه ای میبینن حسادت میکنن؟

دوست پسر سابقم ازم خواست تا رابطه ۳ نفری داشته باشیم. دوتا مرد و من. این اتفاق اصلا نیفتاد چون قبل از انجام این کار دوست پسر سابقم حسادت کرد. من این قضیه رو برای بروس تعریف کردم ما اون موقع تازه رابطمون رو با هم شروع کرده بودیم. بروس ازم پرسید هنوز دوست دارم اون رابطه رو امتحان کنم من هم بدون معطلی گفتم آره. بروس از یکی از دوستاش خواست و اینطور شد که ما یک رابطه عالی ۳ نفره رو تجربه کردیم. ما حتی قسمتی از اون رابطه رو ضبط کردیم چون فکر میکردیم که دیگه هیچوقت همچین رابطه ای رو نخواهیم داشت. بعد از اون ما خیلی درباره اون چیزی که تجربه کردیم حرف زدیم اینکه آیا باز هم میخواهیم همچین چیزی رو تجربه کنیم یا نه و اگه میخواهیم اینبار کی رو بیاریم توی اتاق خوابمون. تقریبا یک سال گذشت تا ما تصمیم گرفتیم دوباره این کار رو انجام بدیم، اینبار با یک زوج و اونها ما رو معرفی کردن به ضربدری بازهای دیگه. بطور کلی هر دو طرف باید تصمیم بگیرن و هر دو طرف در این رابطه راحت باشن. پس اگه شما که دارین این مطلب رو میخونین یک زوج هستین اینو بدونین که مهمترین قدم اینه که با طرفتون صحبت کنین و ببینین که طرفتون به چه چیزی علاقمنده.

خواص اصلی سبک زندگی ضربدری بازها چیه؟

باز و راحت بودن با شریک جنسی و قضاوت نکردن همدیگه

مانعی وجود داره؟

این حقیقت وجود داره که اول هفته باید بری سرکار و اینکه نمیتونی مدت بیشتری با دوستای ضربدری بازت بگذرونی.

توی یک پارتی ضربدری چه کارهایی میکنن؟

پارتی ها میتونن خیلی متفاوت باشن. ما یک پارتی برگزار کردیم. تقریبا ۴۰ زوج توی این پارتی شرکت کردن و تقریبا همشون در طول شب با کسی رابطه جنسی داشتن. استخر پارتی بود و بیرون گرم بود کولر هم جوابگوی اون جمعیت نبود. اکثر پارتی ضربدری بازها که ما شرکت کردیم با صحبت کردن مهمونا خوردن غذا و نوشیدنی آغاز میشه. کم کم بعضی از زوجها زوج دیگه ای رو پیدا میکنن و با هم میرن توی اتاق خواب تا با هم خوش بگذرونن. بعضی از مهمونا هم راحتترن و توی فضای آزاد با بقیه رابطه برقرار میکنن. این بستگی به زوجین داره و معمولا هیچ زوجی مثل زوج دیگه نمیشه. اگه شما یک زوج جدید هستین و برای اولین بار به یک مهمونی ضربدری بازی میرین فکر نکنین که حتما باید با کسی رابطه جنسی داشته باشین. همه ی ما یه روزی اون زوج تازه کار بودیم و میفهمیم که نمیشه انتظار داشت کسی شب اول بتونه راحت با بقیه ارتباط جنسی برقرار کنه.

آیا مجردها هم به این مهمونی ها میان؟

این بیشتر بستگی به کسی داره که مهمونی رو برگزار کرده و اون کسایی که اونجا حضور داران. ما دیدیم کسایی که به تنهایی میان ولی تعدادشون کمه و معمولا دوست یکی از زوجهاست که اومده تا با اون زوج شریک بشه.

چطور میتونین امنیت رو توی این جور مجالس تضمین کنین؟ مثلا چطور از ورود بیماران روانی و احمق ها جلوگیری میکنین؟

ما تعداد کمی بیمار روانی در طول چندین سال داشتیم و معمولا مدت زیادی طول میکشه تا متوجه بشین که اونا بیمار روانی هستن. والی بطور کلی اونا از این گروه خارج میشن. میتونم بگم توی این ۱۹ سال که ما پارتیهای ضربدری بازی رفتیم تا به حال دوا و درگیری ندیدیم.

چی میشه اگه شما توی یکی از این پارتی های ضربدری بازی کسی رو ببینید که اصلا فکرش رو هم نمیکردید که اونجا باشن مثلا دندون پزشکتون, معلم سال اول یا کسی که توی اتاقک کنارتونه؟ اصلا تا به حال همچین اتفاقی براتون افتاده؟

برای خودم شخصا همچین اتفاقی نیوفتاده ولی خودم شاهد این بودم که وقتی با دوستانم بودم به کسی بر میخورند که میشناسنشون. دوست خانوادگی, همکار خانوادگی و غیره. معمولا هر دو طرف دست و پاشون رو گم میکنن. ولی بعدش به این تنیجه میرسن که هر دوتاشون به خاطر یک هدف اینجان و هر دو به یه چیز مشترک علاقه دارن.

اگه کسایی بخوان سبک زندگی ضربدری بازی رو انتخاب کنن چه چیزهایی رو مد نظر بگیرن؟

بروس یک بار به دوستش گفته بود توی ذهنت به صدای قشنگی که همسرت در طول سکس ایجاد میکنه فکر کن. دوستش جواب میده باشه… بروس بهش میگه حالا اون صدا را دو برابر کن میشه صدای زنت وقتی با یک مرد جدید رابطه برقرار میکنه. بخش اصلی هر چیزی نحوه ی صحیح برقرار کردن ارتباطه. سعی کنید که هر دو طرف با قوانینی که وضع میکنید راضی باشید و به قوانین پایبند باشین. عجله نکنید. آرام جلو برین. طوری قدم بردارین که هردوتایتان راحت باشین و بیشترین لذت رو ببرین.

تا به حال کسی بعد از امتحان کردن ضربدری بازی از این سبک زندگی خارج شده؟ و اگر شده چه دلایلی داشتن؟ آیا دوباره به این سبک زندگی برمیگردن؟

ما زوجهایی رو دیدیم که به این سبک زندگی رو آوردن و بعد ازش خارج شدن. معمولا ما دیگه باهاشون ارتباطی نداریم وقتی خارج میشن. ما دوستای خیلی خوبی داشتیم که الان تقریبا ۱۴ سال که با هم دوست هستیم. تقریبا ۴ یا ۵ سال این سبک زندگی رو کنار گذشته بودن. از مسافرت کردن و مهمونی رفتنها خسته شده بودن برای همین وقت بیشتری میخواستن تا با خانواده صرف کنن. الان دوباره برگشتن و مثل این میمونه که اصلا تا به حال از این سبک زندگی خارج نشدن.

اگه زوجی بخوان این سبک زندگی رو امتحان کنن چطور میتونن شروع کنن؟

این روزها کلی منابع اینترنتی وجود داره علاوه بر وبسایت های شخصی ضربدری بازها. ما متوجه شدیم که بیشتر مناطق وبسایتهایی دارن که نسبت به بقیه مناطق جمعیت بیشتری دارن. وبسایت LifestyleLounge.com وبسایت خوبیه. ما از طریق c4p.co و sdc.com در سراسر کشور دوستای زیادی داریم. AFF جایی یه که بیشتر دوستانمون از اونجا شروع کردن. ولی مواظب کسایی باشین که خودشون رو به جای جنس مخالفشون جا میزنن. من پیشنهاد میکنم از وبسایتهایی استفاده کنن که جنسیت کاربران در اون وبسایت مشخص شده.

شما وبسایتی مخصوص سبک زندگی ضربدری بازی دارین و من متوجه شدم که میشه توی این وبسایت عضو شد. میشه اطلاعات سایت رو در اختیارمون قرار بدین و به خواننده های مشتاقتون توضیح بدین که چطور میتونن عضو بشن؟
وبسایت ما بیشتر درباره خودمه, همسرم و تجربیاتم در زمینه این سبک زندگی. ما پارتیهای ضربدری بازی برگزار میکنیم و بطور زنده توی وبسایت منتشر میکنیم. همچنین ما شوی تصویری هفتگی داریم و هر هفته عکس و فیلم اپلود میکنیم. برای اطلاعات بیشتر میتونید www.AnnaMiller.com و www.SwingingAdventures.com وبسایت رو چک کنید.

منبع: psychology today

1807 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-04-03 05:12:30 +0430 +0430

بسیار ممنون

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «