١٢نکته درمورد پستان ما زنان

1398/04/30

١٢ چیزی که آرزو داشتیم مردها درمورد بازی کردن با سینه‌هایمان می‌دانستند

[نویسنده‌ خود پستاندار است که از دید پستاندارانه موضو را شکافته]

by Ossiana Tepfenhart August 24, 2016

اگر تنها یک چیز باشد که مردها به اندازه‌ی کص دوستش داشته باشند، ممه است. قرنهاست که انسانها سینه‌ی زنان را پرستیدند، با آنها بازی کردند و خوردنشان و خیلی وقتها هم فقط به آنها زل زدند! با این که بازی کردن با آنها هم برای شما مردان و هم برای ما زنان لذتبخش است ولی ما زنان امیدواریم که دستورالعمل بازی با آنها را هم می‌دانستید.
حال در اینجا سعی داریم هر آن‌چه مردان باید درباره‌ی سینه‌هایمان بدانند را بیان کنیم:


۱) تا وقتی خودمان نگفته‌ایم، گازشان نگیرید.

حساسیت سینه‌ی زنان با هم متفاوت است، برخی از گاز گرفتن لذت می‌برند و عده‌ای هم از این کار بیزار هستند. خلاصه هر طور آدمی هست پس یعنی بهتر است مراقب باشید و علایق طرف مقابل‌تان را بشناسید، اگر نمی‌دانید این کار را آرام یا خشن انجام دهید، بهترین کار این است که از خودمان بپرسید.


٢) بعضی از ما زنان خیلی نسبت به این ناحیه حساس نیستیم پس اگر آه و ناله نمی‌کنیم از دست ما ناراحت نشوید

ناراحت کننده است ولی حقیقت دارد، بعضی از زنان نوک سینه‌ی حساسی ندارند. می‌توانید هرچقدر دوست دارید بخوریدشان ولی باعث تحریک شدن پارتنرتان نخواهید شد و واکنشی از او نخواهید دید.


٣) فقط به نوک سینه‌ی‌مان توجه نکنید

کل سینه نسبت به لمس حساس است و تمرکز کردن روی نوک سینه و بی‌توجهی به بقیه‌ی سینه کارساز نخواهد بود.


۴) اندازه‌ی سینه‌هایمان تاثیری روی حساسیت آن ندارد

بعضی از زنان هستند که سینه‌ی صافی دارند ولی خوردن سینه‌هایشان را بیشتر از خوردن چوچوله‌ی‌ کص‌شان دوست دارند و خیلی از زنان با سینه‌های بزرگ هم هستند که خوردن سینه‌هایشان آنها را تحریک نمی‌کند. خلاصه این که بر اساس سایز قضاوت نکنید.


۵) اگر به طور دائم سینه‌هایمان را بخورید این احتمال وجود دارد که کمی شیر از آنها خارج شود

این موضوع هم برای زنان بچه‌دار و هم زنانی که بچه ندارند صدق می‌کند. این اتفاق نادر است ولی اگر خیلی آنها را مک بزنید شاید مزه‌ی شیر را هم بچشید. خلاصه این که اگر این اتفاق افتاد تعجب نکنید.


۶) یک راهی که می‌توانید بفهمید که ما دوست داریم با سینه‌هایمان بازی کنید این است که خودمان دستتان را روی سینه‌هایمان بگذاریم

اگر بخواهیم شما را اغوا کنیم و در این کار موفق شویم، احتمالاً دوست داریم کمی با سینه‌هایمان بازی کنید و حتی بخوریدشان. کار را با سینه‌ها شروع کنید و وقت‌تان را با نواحی دیگر بدن تلف نکنید.


٧) بعضی از ما زنان با شیر دادن به دوست پسر یا شوهرمان مشکلی نداریم

این یکی از آن مواردی است که برای خیلی از زنان عجیب است ولی از نظر بعضی از ما این کار باعث نزدیکی و صمیمیت بیشتر با پارتنر می‌شود. اگر شما هم به این کار تمایل دارید می‌توانید به طور غیر مستقیم نظر پارتنرتان را درموردش بپرسید.


٨) سینه‌هایمان را وکیوم نکنید

رفتارهای خشونت‌آمیز با سینه‌هایمان فقط باعث می‌شود تجربه‌ی دردناکی داشته باشیم و این برایمان لذتبخش نیست. شاید فقط عده‌ی معدود و خاصی از زنان دوست داشته باشند.


٩) تعداد کمی از ما زنان هستند که از ماساژ سینه لذت نمی‌برند

باورتان بشود یا نه خیلی از زنان در ناحیه‌ی سینه‌ی‌شان احساس خستگی می‌کنند، این مسئله در دوران پریود زنان پررنگ‌تر نیز می‌شود.


١٠) اگر سینه‌های بزرگی داشته باشیم، ماساژ کمر و شانه‌هایمان حرکت خوبی قبل از بازی کردن با سینه‌هایمان است

بعضی از زنان سینه‌های بزرگ و سنگینی دارند که می‌تواند باعث کمر دردشان شود. پس اگر می‌خواهید پارتنرتان ریلکس شود، ماساژ کمر بهترین کاری است که می‌توانید برای او انجام دهید.


**١١) نوک سینه مغز جداگانه دارد** اگر آنها را می‌خورید ولی راست نمی‌شوند فکر نکنید که از این کار شما لذت نمی‌بریم. کنترل آنها از دست ما خارج است. آنها همیشه کاری که از آنها انتظار می‌رود را انجام نمی‌دهند!

١٢) ما عاشق عشق‌بازی هستیم، به خصوص خوردن سینه‌ها و نوازش‌شان

با این کارتان به ما نشان می‌دهید که به بهترین شکل ممکن به ما توجه می‌کنید و اهمیت می‌دهید.


منبع:

yourtango.com/2016293402/12-things-women-wish-men-knew-about-playing-our-boobs

8930 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-03-29 14:23:20 +0430 +0430

ایول عالی بود ممنون

0 ❤️

2021-04-01 00:00:04 +0430 +0430

مرسی عالی بود

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «