١۴ توصیه به پارتنر کیرکوچکها

1398/12/02

١۴ نصیحت برای کسانی که پارتنرشان کیر کوچکی دارد

آیا تا حالا اصطلاح "لب‌ بازی" (lip job) را شنیده‌اید؟

by Hayley Macmillen Jan 10, 2017

اگر پارتنرتان کیر کوچکی دارد (طول کمتر از ۹ سانتیمتر در حالت نعوظ) حتماً در زندگی‌اش احساس شرم و خجالت را تجربه کرده است… با این که کیر کوچک به معنی محرومیت از یک زندگی جنسی رضایت‌بخش نیست. خانم دکتر “ولف” (Julian Wolf) که یک متخصص سکس است می‌گوید: «سکس فقط به معنی دخول نیست و می‌توان از روش‌های دیگری هم به رضایت جنسی رسید، از سکس دهانی گرفته تا اسباب‌بازی‌های جنسی و… همه‌ی راه‌هایی برای داشتن یک تجربه‌ی جنسی لذت‌بخش بدون دخالت کیر هستند!»

او ادامه می‌دهد: «مردانی که کیر کوچکی دارند به اندازه‌ی مردانی که کیر بزرگی دارند، برای من جذاب هستند، متاسفانه اندازه‌ی کیر در خیلی از مواقع معیاری برای ارزش‌گذاری مردها در نظر گرفته می‌شود، هم از طرف زنان و هم مردان. با وجود این که خیلی از مردانی که کیر کوچکی دارند تجربه‌های روانی تلخی ناشی از شرم و خجالت را در زندگی داشته‌اند ولی لازم نیست اینطور به زندگی ادامه دهند.»
اگر پارتنر شما هم کیر کوچکی دارد نکات زیادی وجود دارد که کمک می‌کند تا هر دو تجربه‌ی جنسی لذت‌بخشی داشته باشید.

١ قبل از دخول به ارگاسم برسید!
دکتر “هریس” (Stella Harris) که متخصص سکس است می‌گوید: «اگر پارتنرتان از این که کیر کوچکی دارد خجالت می‌کشد و نگران عملکردش موقع سکس است، می‌توانید با رسیدن به ارگاسم قبل از دخول به او کمک کنید تا فشار و استرس کمتری را تحمل کند. وقتی از دست و دهان و اسباب‌بازی جنسی برای ارضای پارتنرتان استفاده کنید، دیگر دخول اهمیت کمتری در سکس پیدا می‌کند. این لذت می‌تواند دوطرفه باشد زیرا پوزیشن 69 با کسی که کیر کوچکی دارد، بسیار لذت‌بخش‌تر است، زیرا لازم نیست نگران خفه شدنتان باشید و می‌توانید با آرامش روی خوردن کیر پارتنرتان تمرکز کنید.»

۲ اگر کیرش بیرون می‌پرد، “لب بازی” (lip job) را امتحان کنید
اگر تا حالا این اصطلاح را نشنیده‌اید، به خاطر این است که آن را از خودم ساخته‌ام! منظور من از این کار این است که سر یا بدنه‌ی کیر پارتنرتان را روی لب‌های واژن‌تان بمالید و کیرش را روی لب‌های واژن‌تان عقب و جلو کنید.
حتی اگر با پارتنرتان احساس راحتی می‌کنید بیرون آمدن کیرش موقع دخول برای هر دویتان ناخوشایند است، به خصوص اگر دائماً سعی کنید که دوباره دخول کنید و کیرش دوباره به بیرون لیز بخورد. پس وقت‌تان را تلف نکنید و بروید سراغ لب‌های واژن!

۳ روی او قرار بگیرید و خودتان را جمع کنید
دکتر “کوما” (Koomah) که متخصص سکس است می‌گوید: «*پوزیشن‌هایی که زن روی مرد قرار می‌گیرد مثل “دختر گاوچران برعکس” (reverse cowgirl) این اجازه را به شما می‌دهد تا عضلات واژن و لگن‌تان را جمع کنید تا کیر پارتنرتان موقع دخول بیرون نیاید و دخول عمیق‌تری هم داشته باشید. این پوزیشن‌ها همچنین به شما و پارتنرتان اجازه می‌دهد که چوچوله‌تان را تحریک کنید. پس با یک تیر دو نشان می‌زنید!

۴ می‌توانید هنگام پوزیشن میشنری (Missionary) پاهایتان را روی شانه‌های پارتنرتان بگذارید و باسن‌تان را به سمت بالا جمع کنید
“نیکول روزنتال” (Nicole Rosenthal) که دانشجوی مطالعات جنسیت انسان در دانشگاه Widener است. برای مدتی با مردی که کیر کوچکی داشت در رابطه بود. زمانی که در حالت “میشنری” سکس داشتند. او پاهایش را روی شانه‌هایش قرار می‌داد و باسنش را به سمت بالا جمع می‌کرد تا او راحت‌تر و عمیق‌تر دخول کند و دسترسی بیشتری به واژن او داشته باشد. در پوزیشن‌هایی که شما یا پارتنرتان روی کمرتان دراز کشیده‌اید، می‌توانید با استفاده از بالش یا Liberator Wedge باسن‌تان را بالاتر ببرید تا دخول عمیق‌تر و راحت‌تر انجام شود. “ارین باسلر” که مدیر موسسه‌ی “The Center for Sexual Pleasure and Health” است، می‌گوید: «بالاتر بردن باسن‌تان باعث می‌شود تا دخول عمیق‌تر انجام شود و همچنین دیواره‌ی جلویی واژن‌تان هم بهتر تحریک شود.»

۵ از او بخواهید تا کیر و انگشتش را همزمان وارد واژن‌تان کند
دکتر کوما می‌گوید: «اگر به کمر دراز کشیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم که از پارتنرتان بخواهید که انگشت شصتش را وارد واژن‌تان کند و به سمت مقعدتان فشار دهد، با این کار حس می‌کنید که واژن‌تان پر است و خود او هم موقع تلمبه زدن بیشتر تحریک می‌شود.»

۶ داگی استایل هم می‌تواند پوزیشن خوبی باشد
پوزیشن‌هایی مثل گاوچران و داگی‌استایل باعث می‌شود که واژن‌تان جمع‌تر شود که احتمال بیرون آمدن کیر پارتنرتان موقع دخول را کاهش می‌دهد، همچنین این پوزیشن‌ها باعث می‌شوند تا دخول عمیق‌تر باشد. دکتر کوما می‌گوید: «خیلی ذهن‌تان را مشغول عمق دخول‌تان نکنید، زیرا چوچوله، بخش ورودی واژن و چند سانتیمتر اول واژن جزو حساس‌ترین نواحی واژن است و برای تحریک این نواحی، دخول عمیق اهمیت چندانی ندارد.»
داگی‌استایل یکی از پوزیشن‌های طلایی برای مردانی با کیر کوچک است زیرا آنها می‌توانند به راحتی دیواره‌ی جلویی واژن را به طور مستقیم تحریک کنند.

۷ از کاندوم زنانه استفاده کنید
دکتر"سالون" می‌گوید : «کسانی که کیر کوچکی دارند، باید دنبال کاندوم‌های سایز موچک باشند، روی جلد این کاندوم‌ها معمولاً اصطلاحاتی مثل “تنگ و محکم” نوشته شده است. یکی از از گزینه‌های دیگر استفاده از کاندوم زنانه است، این کاندوم‌ها داخل واژن قرار می‌گیرند و برای هر نوع سایز کیری مناسب‌اند.»

۸ بیخیال روان‌کننده شوید
استفاده کردن یا نکردن از روان‌کننده به این که چقدر واژن‌تان موقع تحریک شدن خیس می‌شود، بستگی دارد ولی درکل استفاده از روان‌کننده اصطحلاک را کاهش می‌دهد که البته این ویژگی خوبی برای مردانی با کیر بزرگ است ولی نه برای مردانی که کیر کوچکی دارند!
اگر خودتان به طور طبیعی بیش از حد خیس می‌شوید، می‌توانید قبل از سکس با دستمال کمی از روان‌کننده‌های طبیعی‌تان را پاک کنید!

۹ سکس مقعدی تجربه‌ی لذت بخش‌تر و آسان‌تری است
اگر تازه وارد بازی سکس مقعدی شده اید میدانید که کیر کوچک یک نعمت است. دکتر “کوما” میگوید : "سکس مقعدی را به صورت خوابیده روی پهلو امتحان کنید ، پارتنرتان میتواند برای لذت بیشتر شما چوچوله تان را با دست یا ویبراتور تحریک کند. همچنین میتوانید دخول همزمان با اسباب بازی های جنسی مثل دیلدو یا در پوش مقعدی (Butt Plug) را هم امتحان کنید ، دخول همزمان دلیدو با کسی که کیر کوچکی خیلی ترسناک به نظر نمیرسد!
دخول واژنی همراه با در پوش مقعدی (Butt Plug) یا سکس مقعدی همراه با یک ویبراتور برای تحریک واژن میتواند ارگاسم لذت بخشی را برای هر دوی تان به همراه داشته باشد.

١۰ استفاده از بزرگ‌کننده‌ی کیر می‌تواند برای هر دوی شما لذت‌بخش باشد
دکتر “کوما” می‌گوید: «*شاید بهتر باشد از اسباب‌بازی جنسی فروشی محل‌تان فراتر بروید و از اینترنت یک سری از اعضای مصنوعی مخصوص خودتان را که برای مردان ترنس ساخته شده‌اند سفارش دهید، بزرگ‌کننده‌های کیر علاوه بر مردان ترنس گزینه‌ی مناسبی برای مردانی با کیر کوچک هم هستند. ولی یکی از مشکلات خیلی از بزرگ‌کننده‌های کیر این است که کیر شخصی که آن را می‌پوشد به خوبی تحریک نمی‌شود. دکتر “شیباری” (Kelly Shibari) که مشاور یک شرکت تولیدی اسباب‌بازی جنسی‌ست می‌گوید: «ما از نوعی ماده برای بخش داخلی بزرگ‌کننده‌های کیر استفاده می‌کنیم که کمک می‌کند که شخصی که از آن استفاده می‌کند هم به خوبی تحریک شود و تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم که از بزرگ‌کننده‌هایی استفاده کنید که هم کیر و هم‌بخش بالایی بیضه‌ها را می‌پوشانند تا موقع دخول از کیر خارج نشوند. می‌توانید کمی روان‌کننده هم به داخل آنها اضافه کنید تا شما هم به اندازه‌ی پارتنرتان از آنها لذت ببرید.»

١١ حواستان به “فرنولوم” (ناحیه‌ی حساس زیر سر کیر) هم باشد
اگر کیر پارتنرتان به راحتی داخل دست‌هایتان جا می‌شود می‌توانید با انگشت‌هایتان نواحی خاصی از کیرش را تحریک کنید، به خصوص فرنولوم که یک بافت حساس زیر سر کیر است. این ناحیه را بین انگشت‌های شصت و اشاره‌تان قرار دهید و با بالا و پایین و عقب و جلو بردن این ناحیه را تحریک کنید.

١۲ ویبراتور هم گزینه‌ی خوبی‌ست ولی حلقه‌ی کیر خیلی بهتر است
“رز” که با مردی که کیر کوچکی دارد در رابطه است می‌گوید: «بهترین کاری که او برای لذت‌بخش‌تر کردن سکس‌مان کرد استفاده از حلقه‌ی کیر بود، با این کار کمتر روی دخول تمرکز می‌کنم و سعی می‌کنم از تحریک شدن چوچوله‌ام لذت ببرم.»
یکی دیگر از ویژگی‌های حلقه‌ی کیر این است که جریان خون در کیر افزایش می‌یابد و لذت دخول را برای مرد هم بیشتر می‌کند.
دکتر “اسکارلت ساین” (Scarlette Cyn) می‌گوید: «خرید حلقه‌ی کیر با پارتنرتان خودش می‌تواند یک نوع عشق‌بازی قبل از سکس باشد. طبق آمار فقط ۲۵٪ زنان به طور مرتب از طریق دخول به ارضا می‌رسند، پس سایز کیر آنقدرها هم که فکر می‌کنید مهم نیست. برای ارگاسم بهتر تحریک چوچوله لازم است و حلقه‌ی کیر دقیقاً برای همین کار طراحی شده است.»

١۳ درمورد سایز کیر پارتنرتان دروغ نگویید
دکتر “جِی‌اف” (J.F) می‌گوید: «می‌توانم با اطمینان بگویم که مردانی که پارتنرشان درمورد سایز کیرشان به آنها دروغ می‌گویند حس می‌کنند که از پشت خنجر خورده‌اند، دروغ گفتن درمورد سایز کیر، حتی اگر با نیت خوبی هم باشد، این پیام را به مرد می‌رساند که کوچک بودن کیرش به نوعی غیر طبیعی و غیرعادی است. به جای این که به پارتنرتان بگویید که کیرش متوسط یا بزرگ است، بگویید که از کیرش خوشتان می‌آید و دوست دارید تجربه‌ی جنسی متفاوتی را با هم داشته باشید. شاید او در ابتدا اعتماد به نفس کافی را بدست نیاورد ولی با گذشت زمان سایز کیرش را می‌پذیرد و نسبت به آن اعتماد به نفس پیدا می‌کند.»

١۴ سکس فقط دخول نیست
مهم‌ترین نصیحتی که می‌توان به کسانی که خودشان یا پارتنرشان کیر کوچکی دارند کرد؛ این است که فانتزی‌ها و کنجکاوی‌های جنسی‌شان را گسترش دهند.
رُز می‌گوید: «چون پارتنرم فقط روی اندازه‌ی کیرش و دخول به عنوان منبع اصلی مردانگی‌اش و لذت جنسی‌مان تمرکز نمی‌کند، باعث می‌شود بیشتر به نیاز ها و احساسات هم توجه کنیم و زندگی جنسی بهتری داشته باشیم.»


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/a8578801/micropenis-small-penis-sex-tips

20739 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «