٣ فایده‌ی آب کیر برای سلامتی

1398/04/30

آیا می‌دانستید منی می‌تواند برای سلامتی‌تان مفید باشد؟

منی پر از ویتامین است!

by Gigi Engle October 9, 2018

منی واقعاً ماده‌ی جالبی است، ماده‌ای است که از کیر پرتاب می‌شود و تخمک‌های زنان را باردار می‌کند که درنهایت به یک نوزاد تبدیل می‌شود!
اگر خوب فکر کنید متوجه می‌شوید که منی چقدر قدرتمند است. آیا واقعاً بدن انسان فوق‌العاده نیست؟!

ولی آیا می‌دانستید که خوردن منی یا ریختن آن در کص می‌تواند برای سلامتی‌تان مفید باشد؟ حتماً شما هم این شایعه را شنیده‌اید که در بعضی از کرم‌های صورت، منی وجود دارد که باعث جوانی پوست می‌شود! اگر هم این حرف واقعیت نداشته باشد، باز هم حقایقی درمورد منی وجود دارد که شما را سوپرایز خواهد کرد.

قطعاً شما مجبور نیستید منی پارتنرتان را بعد از ساک زدن کیرش بخورید (یا هر کار دیگری که باعث می‌شود منی وارد دهان‌تان شود). هر کاری دوست دارید و برای شما لذتبخش است، انجام دهید. البته اگر دوست دارید خوردن منی را امتحان کنید، پارتنرتان باید از کاندوم استفاده نکند که خطرات خود را دارد و باید مراقب باشید.

در این جستار سه مورد از حقایق جالب درمورد منی که برای سلامتی مفید است آورده شده است که غافلگیرتان خواهد کرد.

به خاطر بسپارید پیش از سکس بدون کاندوم حتماً یک گفتگوی صادقانه با پارتنرتان درمورد مسائل بهداشتی و جلوگیری از بیماری‌های جنسی داشته باشید.


⚪️ منی پر از پروتئین و ویتامین است

خوردن منی مانند این می‌ماند که برای شام استیک خورده باشید و بعد از آن هم یک سری به آب میوه فروشی بزنید و یک لیوان آب میوه بخورید و بعد از این که به خانه برگشتید، یک قرص مولتی ویتامین هم مصرف کنید!
منی پر از پروتئین و مواد مغذی است. نمی‌دانیم که آیا خوردن منی شما را سر حال و جوان‌تر می‌کند یا خیر ولی این را می‌دانیم که منی پر از پروتئین و ویتامین است.
بنابر مقاله‌ای که در مجله‌ی Women’s Day چاپ شده؛ منی حاوی ویتامین C، کلسیم، کلرین، سیتریک اسید، لاکتیک اسید، منیزیم، نیتروژن، فسفر، پتاسیم، سدیم، ویتامین B12 و زینک است.
مقدار ویتامینی که در هربار ارضای مردان در منی‌شان وجود دارد ممکن است متفاوت باشد و با افزایش سن کمتر شود ولی در این صورت نیز باز هم پر از مواد مغذی‌ست.


⚪️ منی می‌تواند به خواب‌تان کمک کند

علم به راستی جالب و عجیب است. آیا می‌دانستید که منی حاوی ماده‌ی “ملاتونین” است؟ این همان ماده‌ای است که بدن‌تان موقعی که وقت خواب‌تان است، ترشح می‌کند و به نوعی هورمون طبیعی خواب است. شاید قرص‌های حاوی این ماده را در داروخانه‌ها دیده باشید.
شما می‌توانید از طریق خوردن منی یا جذب منی توسط کص‌تان از فواید این ماده نیز بهره‌مند شوید! همه می‌دانیم که ارگاسم به خواب بهتر کمک می‌کند ولی منی می‌تواند خواب‌تان را از چیزی که هست نیز لذتبخش‌تر کند.


⚪️ منی می‌تواند باعث کاهش افسردگی شود

این امکان وجود دارد که ریختن منی در کص‌تان باعث کاهش افسردگی‌تان شود.
در تحقیقی که بر روی ٢٩٣ زن انجام شد مشخص شد که آنهایی که در سکس‌شان از کاندوم استفاده می‌کنند سطح افسردگی بالاتری دارند. بگذارید اول به این نکته تاکید کنیم که تشویق کردن زنان به سکس بدون کاندوم و این که اگر از کاندوم استفاده نکنند و اجازه بدهند تا مردان در کص‌شان ارضا شوند باعث کاهش افسردگی‌شان می‌شود کار اشتباه و غیر مسئولانه‌ای است.
می‌دانید چه چیزی بیشتر باعث افسردگی می‌شود؟ اینکه بفهمید بیماری جنسی دارید یا به طور ناخواسته حامله شده‌اید!
حال که این سخن گفته شد، باید بدانید این احتمال وجود دارد که بین مواد تشکیل دهنده‌ی منی و افسردگی ارتباط وجود دارد. وقتی منی در مجاری کص زنان ریخته می‌شود، مواد منی به سرعت وارد سیستم گردش خون می‌شوند. بافت داخل کص اسفنجی است و به خوبی می‌تواند منی را جذب کند و مثل این می‌ماند که یک آمپول تقویتی دریافت کرده باشید. ولی آیا این که این کار باعث کاهش افسردگی می‌شود یا خیر کاملاً مشخص نیست. ولی یکسری پژوهش درمورد منی و فواید آن برای سلامتی انجام شده است؛ تحقیقی که در سال 2003 انجام شد نشان می‌دهد خوردن منی به طور منظم در دوران بارداری خطر “پره‌اکلامپسی” در زنان را کاهش می‌دهد. “پره‌اکلامپسی” وضعیتی است که در آن فشار خون بالا می‌رود که می‌تواند کشنده باشد. پس باز هم ثابت شد که منی چقدر می‌تواند مفید باشد!
توجه شود که نباید از این نتایج به عنوان بهانه‌ای استفاده کرد تا زنان حامله کیر پارتنرشان را ساک بزنند! اگرچه سکس دهانی فوق‌العاده است ولی به شرطی که پارتنرتان هم این لطف‌تان را جبران کند!


می‌توانید هر برداشتی از این اطلاعات داشته باشید. اگر می‌خواهید از خواص منی بهره ببرید از پارتنرتان بخواهید تا منی‌اش را در کص‌تان بریزد یا خودتان آن را بخورید ولی در آخر شما تصمیم گیرنده هستید و هر کاری دوست دارید انجام دهید.


منبع:

brides.com/story/health-benefits-semen

12385 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «