٧ ابهام سکسی متاثر از پورنوگرافی

1396/12/26

هفت ابهام مهم درباره‌ی سکس که نباید براساس پورن آنها را باور کرد

by Suzannah Weiss | Jan 19 2017

پورن میتواند راهی برای یادگیری درباره‌ی تمایلات جنسی خودمان و همچنین جنسیت افراد دنیا باشد و اگر از دیدن پورن لذت میبرید، درود بر شما. اما زمانی که از پورن به عنوان آموزش استفاده شود مشکلاتی بوجود میاید.
بسیاری ابهامات توسط پورن و همچنین فیلم‌های سینمایی، تلویزیون و دیگر فرم‌های سرگرمی در میان مردم پخش میشوند. بسیار مهم است چیزی که در سایت پورن مورد علاقه‌تان میبینید را به عنوان واقعیت قبول نکنید.

شاید از نظر شما نکته‌ی واضحی باشد، اما فقط در سال 2016 چهار و نیم میلیارد ساعت پورن توسط مردم دیده شده است (بنا بر اطلاعات سایت pornhub) و نمیتوانیم توقع داشته باشیم این پورن دیدن‌ها روی زندگی‌مان تاثیری نذارند مخصوصا زمانی که از سن جوانی شروع به دیدن پورن میکنیم. دقیقاً در یک نظرسنجی(DrEd) ٥٣/٨٪ از مردان گفته‌اند که ایده‌های جدید برای پوزیشن‌های مختلف را از پورن میگیرند. باز مشکلی نیست مگراینکه انتظار داشته باشید همبستر شما تمام آن کش و قوس‌ها را بتواند اجرا کند و به تمام کارهای عجیبی که بازیگران پورن ظاهراً علاقه نشان میدهند، علاقه داشته باشد.

در اینجا مواردی را بررسی میکنیم، فقط به خاطر اینکه پورن درست بودنشان را القا میکند شما باید محض خاطر خودتان و همبسترتان باور نکنید.


تمام زنها میتوانند با سکس ارضا شوند
اخیرا به یک موضوع در سایت (reddit) برخوردم که در آن مردی نوشته بود آیا امکانش هست که نیم‌ساعت با یک زن سکس کرد بدون آنکه ان زن ارضاء شود؟ بله، اگه به کلیتورسش بی‌توجه باشی، قطعا ممکنه. متاسفانه پورن این را القا میکند که فقط کافی‌ست آلت تناسلی خود را فرو کنید و آتش بازی خود به خود شروع میشود. در واقعیت فقط یک چهارم زنان در هنگام سکس ارضاء میشوند. هرکسی متفاوت است. برخی زنها شاید ارضاء شوند اما خیلی مهم است از همبستر خود بپرسید چه حرکتی او را تحریک میکند و آن را برایش انجام دهید نه اینکه روی چیزی که در پورن دیده اید اتکا کنید.

تمام زنها میتوانند چندین بار ارضا شوند
بعد از اینکه زنی در پورن به نظر میرسد ارضاء میشود (توجه داشته باشید کلمه‌ی به نظر میرسد فعل غالب بود) او به نظر میرسد (این یکی همان معنی را نمیدهد) مثل رگبار دوباره و دوباره ارضاء میشود. به ندرت دیده میشود که یک زوج بعد از ارضاء شدن زن اجازه دهند تا او حالش خوب و نرمال شود. در حقیقت فقط نصف زنها میتوانند بیشتر از یک بار ارضاء شوند (بر اساس تحقیقات OMGYES روی لذت جنسی زنها) بسیاری درمیابند بعد از ارضاء شدن اول، کلیتورس به حدی حساس میشود که نمیشود دوباره به راحتی به آن دست زد. پورن این را القا میکند که با ارضاء شدن مرد دیگر سکس تمام شده اما با ارضاء شدن زن، او باید ادامه دهد تا مرد نیز ارضاء شود. اما مردم در تمام اقشار مختلف بعد از ارضاء شدن نیاز به یک استراحت کوتاه دارند که کاملا امری طبیعی است.

تمام زنها دوست دارن با شدت با آنها رفتار شود
پورن این ایده را در تمام قسمتهای زندگی مردم حتی خارج از پورن القا میکند که زنها به صورت مخفیانه دوست دارن که توسط کسی کنترل شوند. طوری که زنها در پورن مورد اهانت، دستور شنیدن، صدمه دیدن و پایین نگه داشته شدن قرار میگیرند این فکر را ایجاد میکند که این روند حالتی طبیعی‌ست درحالی که این حالت بسیار خاص میباشد که حتما باید ابتدا مورد پرسش قرار بگیرد.
یک تحقیقات تکان‌دهنده در دانشگاه Arkansas به این نتیجه رسید ٨٨٪ از فیلمهای پورن دارای صحنه‌های خشن هستند و فقط ٥٪ از بازیگران زن به این موضوع اعتراض میکنند. مسلما کسی با S&M مشکلی ندارد، اما باید با توافق طرفین و همچنین وجود علاقه به آن انجام شود.

بعد از ارضای مرد، سکس تمام شده
پرتاب منی در آخر ویدیو‌های پورن این سیگنال را به بیننده میدهد تا زمانی که مرد به اوج لذت جنسی خود رسیده، پس دیگر همه چیز در دنیا درست شده و همه میتوانند به خانه‌شان برگردند. اما دلایلی زیادی وجود دارد که ممکن است سکس را قبل از آن لحظه تمام کند یا بعد از آن ادامه دهد. مردم ممکن است خسته شوند یا تمایلشان به سکس را از دست بدهند.(یادتان باشد نفرت ممکن است در هر زمانی بیدار شود) و همبستر شخص هنوز شهوتی باشد. تعریف کردن مدت زمان سکس به وسیله‌ی حرکات و حالات آلت تناسلی مرد نشانه‌ی کوته فکری و بی‌توجهی است.

اگر زنی در حال لذت بردن باشد صدایش را بلند میکند
یک پورن پربیننده ناقص به نظر میرسد اگر زن در حال سکس به وسیله‌ی جیغ و داد و فریاد همسایه‌ها را بیدار نکند. ولی شما میدانید اکثر آن صداها ساختگی است، اینطور نیست؟ بازیگران پورن، بازیگر هستند. بازخورد دادن به همبسترتان میتواند مفید باشد. اما فکر نکنید حتما باید به روش بازیگران پورن انجام شود. یک حرف ساده‌ی «این حس خوبی دارد» بیشتر از کافی‌ست! و اگر همبستر شما سروصدا نمیکند به این معنی نیست که در حال لذت بردن نیست.

بیشتر مردم یک جور به نظر میرسند
همانطور که صنعت مد بدن لاغر را بهترین حالت نشان داده، صنعت پورن هم این را به مردم تلقین میکند که آلت مرد باید بزرگ باشد، لبه‌های آلت تناسلی زن کوچک باشد و همچنین بدن‌ها لاغر و عضلانی و مواج باشند. اما بازیگران پورن فقط قسمت کوچکی از جامعه را تشکیل میدهند و مردم با هر بدنی میتوانند سکس خوبی را تجربه کنند.

سکس بدون روابط عاطفی لذت بخش است
موردی که بین تعداد زیادی از پورنها مشترک است این موضوع است که آنها یا از یکدیگر متنفر هستند یا اصلا علاقه‌ای به هم ندارند [ولی یهو با هم سکس میکنن فوری هم میرن سر اصل مطلب ینی دخول]. من در مورد سکس اتفاقی و یا سکس بین دشمن ها صحبت نمیکنم. اما سکس نیازمند درک متقابل همبستر است. حتی برخورد با یک غریبه طوری که انگار نه نیازی دارد و نه احساسی درست نیست. حالا چرا در رابطه‌ی سکسی میخواهند این رفتار درست به نظر برسد، معلوم نیست! مهم نیست که آن سکس چقدر اتفاقی به نظر برسد. همه‌ی ما لیاقت این را داریم که مورد توجه و مورد لطف قرار بگیریم.
البته بد نیست اتفاقات فیلمهای پورن را تقلید کنیم اما این موضوع نباید به عنوان تنها گزینه در نظر گرفته شود. پس اگر زندگی جنسیتان اصلا مثل چیزی که در پورن میبیینید نیست، ناراحت نباشید. و خواهشا از پورن‌های پربیننده برای یاد گرفتن روش انجام دادن سکس استفاده نکنید.


✍ترجمه برگرفته از✒️:
bustle.com/p/7-sex-myths-you-should-never-believe-based-on-porn-31426

1025 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-03-17 10:42:14 +0330 +0330

عالی بود.کاملا واضحه که پورن هم سبکی از فیلمه نه مستند آموزشی.اما متاسفانه تو ایران به خاطر اینکه هیچ ابزار و بستر آموزشی مناسب وجود نداره،خعلیا از فیلمای سوپر الگو میگیرن.

1 ❤️

2018-03-17 19:09:51 +0330 +0330
نقل از: Mr.leon لایک اول تقدیمت اسکلت جان.مخصوصا تو ایران همه فکر میکنن قراره زنشون واسشون ساک بزنه درحالی که نمیدونن بیشتر زنا از ساک زدن متنفرن.یا اینکه فکر میکنن کس همون چیزیه ک تو فیلما میبینن سفید تپل بی مو درحالی ک بعد ازدواج میفهمن اونقدرام ک فکرشو میکردن بی مو و خوشفرم نیست و میگن زنمو دسته کردن بهم و جنس ته بار دادن بهم :/

لُبِ مطلب را ادا نمودی.
0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «