٧ پوزیشن که زنان دوست ندارند

1398/01/17

٧ پوزیشنی که زن‌ها مخفیانه از آن متنفرند

by Gigi Engle
Oct 23, 2018

سکس باید برای هر دو نفر لذت‌بخش و شهوانی باشد. ولی برخی اوقات ممکن است پوزیشنی که برای پارتنرتان لذت‌بخش است برای شما عذاب‌آور باشد و از آن متنفر باشید.
بسیار اتفاق افتاده که هنگام سکس با خودم فکر کرده‌ام که «بالاخره کی تموم می‌شود؟ من از این پوزیشن متنفرم» . من مثل خیلی‌ها در بعضی از پوزیشن‌ها به ارگاسم نمی‌رسم.
هر زنی از یک سری پوزیشن‌ها متنفر است. من شخصاً از پوزیشن دختر گاوچران (cowgirl) اصلاً لذت نمی‌برم و با آن احساس راحتی نمی‌کنم، همچنین این پوزیشن خیلی من را خسته می‌کند و انرژی زیادی از من می‌گیرد، ولی برعکس می‌توانم هر روز هفته با پوزیشن “داگی‌استایل(doggy)” یا “میشینری(missionary)” سکس داشته باشم و از آن لذت ببرم. من با همه‌ی پوزیشن‌ها راحتم به جز دخترگاوچران(cowgirl)!
جهت آشنایی با پوزیشن‌ها میتوانید بنگرید به:
دختر گاوچران (cowgirl) ـ سواری از کیر
میشینری (missionary) ـ سکس روبرو
سگی (doggy) هم که به حد کافی معرف حضور هس.

چه پوزیشن‌های دیگری هست که زن‌ها از آن متنفرند و دوست دارند از شرّ آن خلاص شوند؟ پاسخ این پرسش در این جستار آورده شده است طبق اظهارات زنانی که از آنها پرسیده شده که از چه پوزیشن‌هایی متنفرند:

٧) دختر گاوچران برعکس (Reverse Cowgirl)

“جیا” ٣١ساله: اصلاً نمی‌توانید تصور کنید چقدر از این پوزیشن نفرت دارم! اصلاً زاویه‌ی کیر با جهت طبیعی کص همخوانی ندارد. من در این پوزیشن نه تنها به ارگاسم نمی‌رسم بلکه باید مراقب باشم تا به کمرم آسیب نزنم. معمولاً هم اکثر مردها از من می‌خواهند تا همزمان بیضه‌هایشان را هم ماساژ دهم، انگار به اندازه‌ی کافی مشکل ندارم تازه باید با بیضه‌هایشان هم بازی کنم!
“گبی” ٢۶ساله: من نمی‌توانم با ریتم این پوزیشن هماهنگ شوم، همچنین من تازه به نیویورک آمده‌ام و تا الان ١٠ کیلو چاق‌تر شده‌ام و اصلاً دوست ندارم پارتنرم موقع سکس دائماً به کون چاقم نگاه کند. به جای این کار کیر پارتنرم را برایش ساک می‌زنم تا بیخیال این پوزیشن شود.

۶) دختر گاوچران (cowgirl)

“دفی” ٢۴ساله: این پوزیشن خیلی کسل‌کننده است! اصلاً هیچ لذتی برای من ندارد و فقط من را خسته می‌کند. چطور وقتی که عرق می‌کنم و دارم از خستگی می‌میرم می‌توانم روی ارگاسمم تمرکز کنم. خوشبختانه پارتنرم من را درک می‌کند و به ندرت با این پوزیشن سکس داریم.

۵) لوتوس (lotus)

“مالی” ٣٠‌ساله: این پوزیشن خیلی هم بد نیست و حس نزدیکی و صمیمیت خاصی دارد ولی مشکل من این است که در این پوزیشن اصلاً به ارگاسم نمی‌رسم. حس می‌کنم اصلا نمی‌توانم حرکت کنم، به علاوه این که پارتنرم دوست دارد در این پوزیشن دائماً همدیگر را ببوسیم ولی من نمی‌توانم این کار را انجام دهم چون نیار دارم تا روی لذت خودم تمرکز کنم.
“بریا” ٣۵ساله: از این پوزیشن خوشم می‌آید ولی از صورت پارتنرم معلوم است که از این پوزیشن لذت نمی‌برد و فقط به خاطر من آن را تحمل می‌کند که باعث می‌شود من هم از آن لذت نبرم. من می‌خواهم همسرم هم به اندازه‌ی خودم لذت ببرد ولی متاسفانه او به اندازه‌ی من از این پوزیشن لذت نمی‌برد.

۴) میشنری (Missionary)

“جزمین” ٢٧ساله: در این پوزیشن چوچوله‌ام به اندازه‌ی کافی تحریک نمی‌شود و مجبورم خودم دست به کار شوم. پوزیشن مورد علاقه‌ی من داگی‌استایل و سکس از پهلو است. به جای میشنری از پوزیشن‌هایی استفاده می‌کنم که کونم بیرون زده و در دسترس پارتنرم باشد.
“شیلا” ٣٨ساله: من از این پوزیشن اصلاً خوشم نمی‌آید چون حس می‌کنم دارم زیر پارتنرم لهِ می‌شوم. نمی‌دانم شاید مشکل از کسانی که با آنها سکس دارم باشد. همیشه حس خفگی بهم دست می‌دهد. خلاصه این که پوزیشن مناسبی برای من نیست.

٣) بغل کردن (spooning)

“مری” ٢٧ساله: هر موقت با این پوزیشن سکس داریم حس می‌کنم که انگار یک زوج ٨٠ساله هستیم. به نظر من اصلاً پوزیشن سکسی‌ای نیست. باید این پوزیشن را برای زمانی که ازدواج کرده‌ایم و پنج تا بچه داریم نگه داریم. ما جوان و فعال هستیم و باید داگی‌استایل یا چیزی شبیه به آن را انجام دهیم.

٢) ایستاده (standing up)

“بیانکا” ٣۴ساله: من از هر پوزیشنی که در آن روی تخت دراز نکشیده باشم متنفرم چون باعث می‌شود به جای تمرکز روی سکس و لذت بردن، روی دست و پاهایم تمرکز کنم. وقتی پارتنرم این پوزیشن را پیشنهاد می‌دهد سریعاً جواب «نه» داده و پیشنهاد می‌دهم به جای آن از پشت سکس داشته باشیم.
“اولیویا” ٢۵ساله: من تا جایی که بتوانم از این پوزیشن فرار می‌کنم، راستش را بخواهید من کلاً از هر کاری که شامل حرکت کردن می‌شود بدم می‌آید! شاید این پوزیشن از دور سکسی به نظر برسد ولی در عمل چون معمولاً افراد هم‌قد نیستند انجام این پوزیشن سخت می‌شود. چطور می‌شود سکس لذت بخشی داشت در حالی که کیر پارتنرتان ١٠سانت بالاتر از کصتان است؟!

١) 69

“اولیو” ٢۴ساله: این پوزیشن هم لذت‌بخش نیست و هم تمرکز کردن همزمان روی ساک زدن کیر پارتنرم و لذت و ارگاسم خودم خیلی سخت می‌شود.
“دنیل” ٢٨ ساله: من قدم یک و نیم متر است و معمولاً هم با کسایی قرار می‌ذارم که قدشان از من بلندتر است که باعث می‌شود انجام این پوزیشن تقریباً غیر ممکن شود. حتی در موقعیت‌هایی که پارتنرهایم تقریبا هم‌قد من بوده‌اند هم نمی‌توانم از این پوزیشن لذت ببرم چون یا آنقدر روی لذت و ارگاسم خودم متمرکز می‌شوم که یادم می‌رود باید کیر پارتنرم را هم ساک بزنم یا گاهی هم پارتنرم نمی‌تواند به خوبی تحریکم کند و اصلاً دل و دماغ ساک زدن کیرش را ندارم.
“ال” ٢۴ ساله: این پوزیشن اصلاً با عقل جور در نمی‌آید و هیچ‌وقت زیر بار انجام آن نمی‌روم.
“میشل” ٢۶ ساله: حس خفگی و فشاری که روی من وارد می‌شود باعث می‌شود که اصلاً نتوانم تمرکز کنم، خوشبختانه خودم و پارتنرم هیچ علاقه‌ای به این پوزیشن نداریم و ترجیح می‌دهیم از روش‌های دیگر از هم لذت ببریم.


منبع:

menshealth.com/sex-women/a24075837/women-least-favorite-sex-positions

10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-04-06 11:47:28 +0430 +0430

دیگه هیچی که تهش نموند یه داگی هم ازش بگیر تموم شه
پ.ن: سپاس برای مطلب خوبت


2019-04-06 12:07:00 +0430 +0430

این که بگی زنان دوس ندارند اشتباه بزرگیه … چون ممکنه تو همون لیستی که گذاشتی اولی از هفتمی خوشش بیاد سومی از پنجمی دلیل نمیشه یه نفر با یکیش مشکل داره بقیه هم داشته باشن… مردان از زنان چه میدانند؟

#هیچ چیز

3 ❤️

2019-04-06 12:49:28 +0430 +0430

ولی ی سوال

خوده من به وفور دیدم و شنیدم که دخترا از پوزیشن cowgirl و 69 لذت میبرن حالا اینکه داستان چیه و چطور به همه تعمیم داده شده ی خورده بنظرم اشتباه باشه!

دمت گرم بابت اطلاعات مفیدت

1 ❤️

2019-04-06 14:10:15 +0430 +0430

شما هر طور بکنی ما دوست داریم زنا عاشق کیرن

2 ❤️

2019-04-06 14:39:49 +0430 +0430

جالب بود
من خودم شخصا عاشق میشنری ام
مخصوصا که زیر گوشم هم حرفای سکسی بزنه

1 ❤️

2019-04-06 14:56:08 +0430 +0430

cowgirl برعكس واسه من دردناكه و هيچ وقت انجامش نميدم. فكر ميكردم cowgirl معمولى يكى از پوزيشناى محبوب اكثر خانوما باشه! برام جالب بود!

69 رو هم دوست ندارم، به خصوص كه رو قرار بگيرم! نميتونم تمركز كنم و كلاً حس بدى بهم ميده!

مرسى ?

1 ❤️

2019-04-06 17:34:31 +0430 +0430

باو ایناکه همرو گفتن تخمیه،پس چجور بگاییم.

2 ❤️

2019-04-07 09:02:01 +0430 +0430

برعکسشم بزار که از کدوما بیشتر خوششون میاد مرسی

1 ❤️

2019-04-07 09:46:20 +0430 +0430

اتفاقا اکثر خانم هایی که باهاشون سکس داشتم شماره۶ و ۴ و ۱ و بسیار دوس داشتن و به ارگاسم میرسیدن تا جایی که از شدت لذت جیغ میکشیدن

0 ❤️

2019-04-07 10:59:15 +0430 +0430

من عاشق پوزیشن گاوچران برعکسم

1 ❤️

2019-04-07 14:49:25 +0430 +0430

خانم من تقریبا عاشق هر هفتا مدله
مخصوصا ایستاده و میشنری و اصلا همشون
حتی مدل گاوچران برعکس رو من اصلا دوست ندارم ولی اون خودش این مدل رو انتخاب میکنه

1 ❤️

2019-04-07 15:47:56 +0430 +0430

نمیفهمم واقعا…بنظر من هر پوزیشن لذت خودشو داره بستگی ب حس و فاز اون لحظه ک سکس میکنی داره…منک همشو میپسندم و انجام میدم

1 ❤️

2019-04-07 17:29:20 +0430 +0430
نقل از: Sezarc دیگه هیچی که تهش نموند یه داگی هم ازش بگیر تموم شه پ.ن: سپاس برای مطلب خوبت
یحتمل داگی‌استایل بیشتر مورد پسند زنان باشد...
نقل از: Feel__The_Nothing این که بگی زنان دوس ندارند اشتباه بزرگیه ... چون ممکنه تو همون لیستی که گذاشتی اولی از هفتمی خوشش بیاد سومی از پنجمی دلیل نمیشه یه نفر با یکیش مشکل داره بقیه هم داشته باشن... مردان از زنان چه میدانند؟
عنوان مطلب اصلی‌ اینچنین است:

Seven Sex Positions That Women Secretly Hate

نگارنده‌ نیز به وضوح در ابتدای سخن اشاره نموده از یه پوزیشنی (میشینری) خوشش میاد حال این که همون پوزیشن مورد چارم لیست هم اومده که یکی دو تا زن دیگه خوششان نیامده.


نقل از: erny19qwerty
نقل از: Feel__The_Nothing این که بگی زنان دوس ندارند اشتباه بزرگیه ... چون ممکنه تو همون لیستی که گذاشتی اولی از هفتمی خوشش بیاد سومی از پنجمی دلیل نمیشه یه نفر با یکیش مشکل داره بقیه هم داشته باشن... مردان از زنان چه میدانند؟ #هیچ چیز
:) نمیخوام نقدت کنم ولی حب به طور کلی گفت گفت اقلیتی بیشتر از بانوان اونم بعضی از اون پوزیشن ها --------- جالب بود اسکلت سپاس
تأیید میشود؛ مطلب به طور کلی‌ست.
نقل از: Sousha مرسی بابت زحماتی که میکشی حسام جان ?
ولی جسارتا اینا کاملا سلیقه ای هست و همینطور که تو مطلب بهش اشاره شده از افرادی که جواب دادن و نمیشه به تمام بانوان تعمیمش داد
چون خیلی از بانوان یا حداقل اون هایی که من باهاشون صحبت کردم طرف عاشق پوزیشن های مطرح شده در بالا بوده برا همین نمیشه قطع به یقین گفت چه پوزیشنی رو همه نمیپسندن!
با موضوع مطرح شده تو تاپیک هیچ مشکلی ندارم چون از نظر دیدگاه شخصی افراد میتونه درست باشه فقط بنظرم یکم عنوان تاپیک قطعیت داره ، چون ممکنه مخاطب حوصله ی خوندن متن رو نداشته باشه و فقط بیاد عنوان و پوزیشن های مطرح شده رو بخونه و اگر اقا باشه فکر کنه اینا حتما حتما خوب نیستن و کلا منصرف بشه و لذت تجربه ی این پوزیشن ها رو از خودش و پارتنرش سلب کنه یا اگر مخاطب بانو باشه یه ذهنیت منفی نسبت به این پوزیشن ها پیدا کنه در نتیجه نذاره همراه با پارتنرش این موارد رو تست کنن و لذت ببرن!!!
در آخر بازم بابت تلاشت ازت ممنونم
مانا و ماندگار باشی ?
فرمایشت کاملاً به‌جاس و سپاس.
موضو سلیقه‌ای‌ست که طبق اظهارات برخی زنان ذکر شده و قابل تعمیم به تموم زنان نیس.
نقل از: Different man عالی بود حسام جان خسته نباشی ? ولی ی سوال
خوده من به وفور دیدم و شنیدم که دخترا از پوزیشن cowgirl و 69 لذت میبرن حالا اینکه داستان چیه و چطور به همه تعمیم داده شده ی خورده بنظرم اشتباه باشه!
دمت گرم بابت اطلاعات مفیدت
به همه تعمیم داده نشده.
نقل از: aramesh39n@ شما هر طور بکنی ما دوست داریم زنا عاشق کیرن
امید است که اینچنین باشد!
نقل از: Sara_takhasosi جالب بود من خودم شخصا عاشق میشنری ام مخصوصا که زیر گوشم هم حرفای سکسی بزنه
نقل از: not your babe cowgirl برعكس واسه من دردناكه و هيچ وقت انجامش نميدم. فكر ميكردم cowgirl معمولى يكى از پوزيشناى محبوب اكثر خانوما باشه! برام جالب بود!
69 رو هم دوست ندارم، به خصوص كه رو قرار بگيرم! نميتونم تمركز كنم و كلاً حس بدى بهم ميده!
مرسى ?
نقل از: jerard96 اتفاقا اکثر خانم هایی که باهاشون سکس داشتم شماره۶ و ۴ و ۱ و بسیار دوس داشتن و به ارگاسم میرسیدن تا جایی که از شدت لذت جیغ میکشیدن
نقل از: 3hsh3 خانم من تقریبا عاشق هر هفتا مدله مخصوصا ایستاده و میشنری و اصلا همشون حتی مدل گاوچران برعکس رو من اصلا دوست ندارم ولی اون خودش این مدل رو انتخاب میکنه
سپاس فراوان از اظهارات حشرمندا‌نه‌ی شما.
نقل از: Nikis برعکسشم بزار که از کدوما بیشتر خوششون میاد مرسی
در برنامه‌ی حشرآموزی آینده قرار گرف.
3 ❤️

2019-04-08 05:12:36 +0430 +0430

یعنی واقعا ۶۹ دوس ندارن؟

0 ❤️

2019-04-08 08:13:29 +0430 +0430

ن خب واقعا بعضیاشو من دوس داشتم . بلاخره سلیقه ایه دگ . ولی منو رلم دوس داریم تنوع بدیم و هرباریکی رو انتخاب میکنیم ?

0 ❤️

2019-04-08 10:16:43 +0430 +0430

من که از همشون متنفرم

1 ❤️

2019-04-08 15:25:25 +0430 +0430

خب این چیش موند ؟این هفتا معروف ترین ها هستن دیگه جز اینا چیکار میشه کرد؟

0 ❤️

2019-04-09 06:46:21 +0430 +0430

یه اطلاعات درست توو این سایت خوندیم که این بود. مرسی

0 ❤️

2019-04-27 11:10:40 +0430 +0430

این بستگی به سلیقه داره و جا هجشو انجام میدیم وخیلی هم دوست داره خانمم (erection)

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «