٧فایده و ٨ضرر ویرانگر خودارضایی

1397/03/27

٧سود و ٨زیان جق

by FnH

اگر بگویید که نمیدانید “خودارضایی” چیست حتماً دارید شوخی می‌کنید [کص میگید]. اگر درحال خواندن این مقاله هستید پس حتماً میدانید که خودارضایی چیست و چگونه انجام میشود. خودارضایی تحریک عضو جنسی برای رسیدن به لذت جنسی توسط خود فرد است و با خروج اسپرم این لذت کامل میشود…

ال فرانکلین: «امروز خودارضایی میکنم، نه اشتباه گفتم، باید مینوشتم امروز اگر بخواهم خودارضایی میکنم»

**چقدر خودارضایی همه‌گیر است؟ **
خودارضایی یک عمل کاملا طبیعی‌ست، یک جوک قدیمی در مورد خودارضایی هست که ٩٨درصد مردم خودارضایی میکنند و آن ٢درصد باقی مانده هم دروغ میگویند. مطابق داده‌های جمع‌آوری شده از مرکز جمع‌آوری اطلاعات رفتارهای جنسی و سلامت جنسی آمریکا مشخص شده که به صورت میانگین پسرهای مجرد ١٨ تا ٢٥ ساله بیش از ٤بار در روز خودارضایی میکنند. (که این خود ٢٥درصد از جمعیت را تشکیل میدهد) و ٢٢درصد دیگر هم گزارش شده است که هفته ای ٢بار خودارضایی میکنند.

**تعداد دفعات تکرار خودارضایی **
هر فرد مذکر عادی بعد از دوره اولیه بلوغ شروع به خودارضایی میکند که این حالت در سنین ١٣ تا ١٦سال است، هر چند این مقدار در گروه سنی ١٩-٢٥ سال افزایش مییابد:

  • تعداد مرتبه خودارضایی سالم: ١ یا ٢بار در هفته
  • تعداد مرتبه خودارضایی عادی: ٣ یا ٤بار در هفته
  • تعداد مرتبه خودارضایی مضر: ٥ یا ٦بار در هفته
  • تعداد مرتبه خودارضایی خطرناک: ٧ یا بیشتر از ٧بار در هفته


# سود

**آیا خودارضایی فایده‌ای برای سلامتی جسمی دارد؟ **
بله، البته که خودارضایی چندتایی فایده برای سلامتی بدن انسان دارد اما این فواید فقط برای کسانی‌ست که با تعداد سالم و معمولی‌ای از خود ارضایی لذت میبرند.

  • ١) خودارضایی به خوابیدن شما کمک میکند: این یکی از فواید خیلی عادی‌ست که اکثر مردان این کره خاکی از آن خبر دارند. بعد از خودارضایی فشار جریان خون کم شده و هورمون ‘آندروفین’ ترشح میشود که ماده‌ی شیمیایی موثر در رهایی از استرس و ریلکس شدن است، این فرایند باعث میشود شما در حالت بسیار ریلکسی قرار بگیرید که هر لحظه امکان خوابیدن برایتان مهیا شود.
  • ٢) پیشگیری از سرطان پروستات: معمولاً مواد سمی و مضری در ناحیه دستگاه ادراری/تناسلی مردان جمع میشود که با کمک خودارضایی این مواد از بدن خارج میشوند. مردانی که حدود ٤بار در هفته به انزال میرسند، کمترین احتمال مبتلا شدن به سرطان پروستات را دارند.
  • ٣) از بین برنده استرس و آسودگی خاطر: بعد از خودارضایی هورمون‌های ‘سروتونین’ و ‘دوپامین’ ترشح میشود که به بهبود حال و اوضاع شما کمک میکند.
  • ٤) رهایی از خطر ابتلا به عفونت‌های دستگاه ادراری: همانطور که گفته شد خودارضایی به دفع مواد سمی و باکتری‌های کهنه جمع شده در ناحیه لوله ادراری کمک میکند که کمک بزرگی به مردانی‌ست که به عفونت ناحیه ادراری دچار شدند.
  • ٥) خودارضایی شما را قوی‌تر میکند: اگر تعجب کردید که این چه معنی‌ای میتواند داشته باشد به سادگی میتوانیم بگوییم که خودارضایی ماهیچه‌های تناسلی شما را قوی میکند و با تمرین پیاپی میتوانید به نتایج بهتری (در رابطه جنسی خود) برسید، پس از حالا برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی کنید!
  • ٦) مقداری پول برای خودتان بدست می‌آورید [البته تو ایران از این خبرا نیس]: شما میتوانید از هدیه و نعمتی که زندگی به شما داده است استفاده کنید، شما میتوانید با اهدای اسپرم خود به مراکز جمع آوری اسپرم کمی پول بدست آورید درست مثل vicky doner (فیلمی طنز از سینمای هند در مورد اهدای اسپرم) و از این گذشته زوج‌هایی که در باربری مشکل دارند از شما سپاس گذار خواهند بود.
  • ٧) تنوع و تغییر در نحوه سکس و البته استراحت دادن به دوست دخترتان: البته که خودارضایی را نمیتواند کاملاً تحولی در «رابطه» جنسی دانست حال هرچقدر هم که با عشق و علاقه آن را انجام دهید هرچند که میتوانید هروقت دوست دخترتان در دوره ماهانه (پریود) خود به سر میبرد یا بنا به هر دلیلی پیش شما نبود خودارضایی کنید، همچنین این راهی بسیار موثر برای جلوگیری از خیانت به دوست دخترتان هم هست.

# زیان

آیا خودارضایی عوارضی هم دارد؟
خیر، خودارضایی در تعداد محدود، طبیعی و حدود طبیعی خود (١ تا نهایتا ٤بار در هفته) هیچ‌گونه عوارضی ندارد.
• بله، برای افرادی که به خودارضایی معتاد شده و آن را جزو برنامه عادی روزنه‌ی‌شان کرده‌اند عوارض کاملاً خطرناکی وجود دارد. (صدها و هزاران نفر آن بیرون هستند که خودارضایی را حتی بیشتر از ١بار در روز انجام میدهند)
این سخن معروف برای خود ارضایی هم صدق میکند که:

«افراط در هر کاری باعث ضرر و نابودی‌ست»

عوارض خطرناک خودارضایی بیش از حد چیست؟
تاثیراتی مضر در خودارضایی افراطی وجود دارد که در ادامه میتوانید آنها را بخوانید:

  • ١) کاهش میزان اسپرم: این کاهش با خودارضایی افراطی به وجود می‌آید که میتواند باعث سختی در بچه‌دار شدن در مراحل بعدی زندگی شود. همچنین لازم است تا هر بار اسپرم بیشتری تولید شود تا جای اسپرم‌های تخلیه شده در مخزن اسپرم بدن را پر کند. از این رو باید با کاهش یافتن اسپرم بدنتان مقابله کنید به این خاطر است که برای شما بهتر است در محدوده دفعات طبیعی خودارضایی کنید.
  • ٢) درد مفصلی و ضعیف شدن سیستم عصبی: خودارضایی زیاد باعث تولید بیش از حد هورمون‌های جنسی در مردان میشود. که این مسأله باعث ضعیف شدن عضله‌ها (به خصوص عضله‌های پا) در طی زمان میشود. و فعالیت مغز در این حالت هم به شکل مضری باعث تولید میزان غیر استانداردی از ‘دوپامین’، ‘سروتونین’ و ‘استیلکولاین’ میشود.
  • ٣) ضعیف کردن قدرت ماهیچه‌ای: وقتی به انزال میرسید و اسپرم ترشح میکنید به معنی واقعی کلمه در حال از دست دادن مقداری پروتئین هستید. ٥٠درصد جرم اسپرم از پروتئین و مواد معدنی‌ای تشکیل میشود که سلول‌های اسپرم را در برابر صدمات امن نگه میدارند. و با انزال‌های پشت سر هم، شما مقدار زیادی از پروتئین از دست میدهید که همانطور که همه میدانند عضله‌ها عمداتاً از پروتئین تشکیل شده و برای داشتن نیرو در ماهیچه‌هایمان به مقدار بالایی از پروتئین در بدن احتیاج داریم. به همین علت است که زیاده‌روی در خودارضایی باعث ضعف عضله‌ها میشود.
  • ٤) ریزش مو، کچل شدن مقطعی و کندی رویش ریش: مشاهده شده است که مردهایی که تمایل به افراط در خودارضایی دارند میزان رشد ریش کم بود و این افراد در ناحیه سر هم یا کم‌مو بوده‌اند و یا درکل مویی نداشته‌اند. رشد ریش به هورمون جنسی آقایان یعنی ‘تستوسترون’ مربوط است. بسیاری از تحقیقات نشان داده‌اند که خودارضایی زیاد باعث کاهش سطح تستوسترون میشود که با تحریک سلول‌هایی مویی در لایه‌های سلولی و زیرین پوست باعث رشد مو شده است. همینطور افزایش میزان خودارضایی به معنی کاهش پروتئین موجود در بدن کاهش موهای بدن می‌باشد.
    یعنی: خودارضایی اضافی = کاهش پروتئین = تاثیر نامناسب روی ترشح تستوسترون و لایه‌های آبرسان پوست = کاهش تدریجی مو.
  • ٥) خستگی، احساس خستگی همیشگی: افرادی که معتاد به خودارضایی شدند، با احساس خستگی همیشگی دست و پنجه نرم میکنند. خیلی ساده است که بفهمیم چرا چنین اتفاقی می‌افتد: خودارضایی روزانه یا چند بار در هر روز باعث از دست رفتن مقدار پروتئین، مواد معدنی و در نتیجه کالری مورد نیاز برای فعالیت بدن میشود، به علاوه با انزال هورمونی به اسم ‘آکسی‌تاسین’ ترشح میشود که باعث ایجاد حس خواب آلودگی در بدن میشود. از این جهت است که زیاده‌روی در خودارضایی باعث برهم زدن تعادل موارد مهمی در بدن شده که باعث ایجاد حس خواب‌آلودگی و تنبلی حتی در طول ساعات طبیعی کار بدن میشود.
  • ٦) زودانزالی: وقتی خودارضایی در مقدار زیاد انجام شود، به بدن شما این را میفهماند که چگونه میشود راحت‌تر به ارگاسم (نکته: ارگاسم؛ رسیدن به اوج لذت جنسی است و مختص به خانم‌ها نیست) رسید. برای خیلی از افراد بالغ کم سن و سال‌تر «اعتیاد به پورنوگرافی» و خودارضایی میتواند باعث به هم ریختن تعادل هورمون استرس شود یعنی هورمون‌هایی به اسم جی‌ای‌بی‌ای(GABA) ‘سروتونین’ و ‘دوپامین’. همچنین خودارضایی زیاد با ایجاد زودانزالی و دیگر مشکلات جنسی باعث کم کیفیت شدن تجربه جنسی واقعی میشود.
  • ٧) ضعف جنسی، برانگیختگی نرم یا همان شق نشدن آلت: زیاده‌روی در خودارضایی همانطور که با از بین بردن تعادل هورمون‌ها میتواند باعث شق شدن آلت در هنگام صبح شود میتواند به شق نشدن آلت هم منهتی شود، ضعف جنسی در مردانی که به وفور خودارضایی میکنند در پی به هم ریختن تعادل هورمون‌ها به وجود می‌آید. در سکس، آلتِ نیمه‌شق شده یا شق نشده از دخول در شریک عاجز میماند و باعث تجربه‌ای ناخوشایند برای شریک جنسی شما و خجالت‌زدگی و شرمندگی شما میشود.
  • ٨) مشکلات مربوط به بینایی: این موارد به این خاطر است که بیش از حد خودارضایی کردن باعث آسیب رساندن به لایه‌های حساس داخلی چشم و عدسی و شاخه‌های عصبی چشم می‌شود. مردانی که چندین بار در یک روز به انزال میرسند با فقدان مواد شیمیایی و معدنی مورد نیاز که برای سلامت چشم لازم است رو‌به‌رو میشوند.

چگونه افراط در خود ارضایی کنترل شود؟

"موکونوما موهونونا": «برخی از مردم که موقتاً خودارضایی را جایگزین شریک جنسی خود میکنند مانند کسانی هستند که موقتاً در زمان حال زندگی نمیکنند» (یعنی از زمان عقب میمونن)
اگر درمورد راه‌های مختلف برای اینکه زیاده‌روی خود را در خودارضایی کنترل کنید مطمئن نیستید در اینجا چندتایی راهکار برای تغییر عادت و برگشتن به حد عادی خودارضایی داریم: فقط در صورتی که عادت‌هایتان را تغییر بدهید قادر به محدود کردن مقدار خودارضاییتان هستید.

میتوانید خودارضایی را ترک/محدود کنید اگر عادت‌هایتان را تغییر دهید

  • ابتدا به عوارضی که دچار آن شدید فکر نکرده و این اطمینان را داشته باشید که قادر به تغییر زندگی خود هستید.
  • برای خودتان کمی سرگرمی پیدا کنید ـ فعالیت‌هایی که بیرون ار خانه انجام میشوند، باشگاه ورزشی، شطرنج، قدم زدن با حیوان خانگی‌تان یا هرچه خودتان دوست دارید.
  • تا جای ممکن روزتان را پر از کارهای مختلف کنید البته نه تا حدی که استرس پیدا کنید فقط تا حدی که مشغول کار بمانید.
  • انزوای خود را پایان دهید ـ با کسی شریک شوید.
  • پورن نبینید ـ یا حتی فیلم‌ها و مجله‌های تحریک کننده بزرگسالان.*
  • اصرار به خودارضایی نداشته باشید: یعنی کمتر به بخش‌های سکسی دختران فکر کنید، کمتر با هر عشوه همسایه یا… خود تحریک شوید همچنین در مکان‌های عمومی به دختران توجه نکنید و به بازیگران زن هم فکر نکنید خودتان را سرگرم موبایلتان کنید و روزنامه مقاله اخبار یا مطالب خنده‌دار بخوانید فقط به هر چیز تحریک‌کننده جنسی نه بگویید.*
  • مدیتیشن: مدیتیشن برای انسان‌ها یک نعمت است. با شروع کردن مدیتیشن کم‌کم روی خودتان کنترل پیدا میکنید. نه فقط روی خودارضاییتان تسلط پیدا میکنید بلکه روی اراده خود در زمینه‌های مختلف هم کنترل پیدا کرده و به آرامش ذهن، ذهنی تیز و بدنی سالم‌تر می رسید بدون توجه به وضعیت جسمی و روحی شما مدیتیشن میتواند زندگی‌ای دوباره به شما هدیه دهد.
    مدیتیشن = آرامش درونی = کامیابی.

برگرفته از:
foodnhealth.org/7-8-masturbation

پ‌ن: ناگفته نماند که ترجمه‌ی مطلب فوق صرفاً جهت امانتداری تمامو کمال اینجا قرار گرف حال‌این‌که برخی از موارد مذکور هنو بحث و گفتگو دارد. بعنوان نمونه راهکار «تحریم و دوری از هرگونه محتوای سکسی برا ترک/محدودسازی امر جق در زندگی روزمره» که در قسمت آخر مقاله برشمرده شده است، در حد همان مسله‌ی «حجاب» در جمهوری اسلامی، روشی بسیار مضحک و ناکارآمد است. بهتر است در عصر تکنولوژی که خواه‌ناخواه چش و گوش با محتوای سکسی و نیمه‌سکسی در تعامل است، اراده‌ و قدرت تحمل را بالا برده و نوع نگرش را در برخورد با این مسائل تغییر داد، وگرنه راه فرار از آنها چیزی جز به کوه و بیابون زدن و زندگی غارنشینی نمیتواند باشد.

15 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-06-17 15:15:09 +0430 +0430

(برگرفته از پیج organic_minded در اینستاگرام که چندان نامربوط به موضو نبود)

1 ❤️

2018-06-17 18:53:32 +0430 +0430
نقل از: saniya_z20 واسه من ک فایدش بیشتره

جق زدن شما با از دس دادن مواد معدنی چندانی همراه نیس.
میتوانید بنگرید به ← [خودارضایی درست برای دختران](https://shahvani.com/forum/topic/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86)
1 ❤️

2018-06-17 20:53:59 +0430 +0430

به منم حال میده بهترازگناه کردنه

1 ❤️

2018-06-17 23:10:49 +0430 +0430
نقل از: Nasimm73 به منم حال میده بهترازگناه کردنه

خراب اعتقادت شدم |:

2 ❤️

2018-06-17 23:15:56 +0430 +0430
نقل از: Nasimm73 به منم حال میده بهترازگناه کردنه

بیا باهم بخابیم صیغه هم میکنم

0 ❤️

2018-06-18 10:58:43 +0430 +0430

مطلب خوبی بود.استفاده کردیم

1 ❤️

2018-06-18 11:42:43 +0430 +0430

خوب و مفید بود

1 ❤️

2018-06-18 18:45:43 +0430 +0430

الان میفهمم چرا پسرای فامیل ما همش کچلن

3 ❤️

2018-06-18 20:23:04 +0430 +0430

فقط در مورد آقایان بود خب در مورد خانوم ها چطور؟

2 ❤️

2018-06-18 20:49:02 +0430 +0430
نقل از: Nazkhatoon95 فقط در مورد آقایان بود خب در مورد خانوم ها چطور؟

تاپیک جدا دارن

1 ❤️

2018-06-19 06:25:14 +0430 +0430
نقل از: azar.khanomi الان میفهمم چرا پسرای فامیل ما همش کچلن

نه دیگه حالا هر کچلی هم که جقی نیس!
1 ❤️

2018-06-19 07:00:26 +0430 +0430

فقط چند تا مشکل علمی داشت

0 ❤️

2018-06-19 07:44:56 +0430 +0430
نقل از: Sepehr_2000 فقط چند تا مشکل علمی داشت


بدون تردید مقاله خالی از ایراد نیس.
مشکلاتشو بفرمائید تا از اونچه درستشو اطلا دارید، مام بتوانیم اسفاده ببریم.

0 ❤️

2018-06-19 08:47:04 +0430 +0430

عالی بود???

0 ❤️

2018-06-19 11:17:09 +0430 +0430
نقل از: Nazkhatoon95 فقط در مورد آقایان بود خب در مورد خانوم ها چطور؟

برا خانوم ها کاملا مفیده

0 ❤️

2018-06-19 21:03:32 +0430 +0430
نقل از: سانسا این مطالب مربوط به پسراس فقط یا برا دخترا هم هست؟


مال پسراس.

0 ❤️

2018-06-19 21:11:37 +0430 +0430
نقل از: سانسا
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: سانسا این مطالب مربوط به پسراس فقط یا برا دخترا هم هست؟


مال پسراس.

خب فواید و ضررای دخترا رو نمیذاری؟


لینک تاپیک مربوط به خودارضایی دخترا که تو پست سوم هس.
ضررایی که اینجا برا خودارضایی پسرا ذکر شده بر پایه سیستم انزال و دفع مواد معدنی و قدرت نعوظ و کیفیت اسپرم و ایناس که واضحه دخترا معافن ازش.

0 ❤️

2018-06-20 13:23:08 +0430 +0430
نقل از: bbbamir من هم جق ميزنم هم ساك ميزنم هم گاهي اوقات كون ميدم ? از همه بهتر ساك زدن واسه خوشكلاس

خب به کیرم
3 ❤️

2018-06-20 15:03:46 +0430 +0430

ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازش جقم هر قت بزاری کناز بازم تازگی خودشو داره ولی گیر میگن ار حس میوفته برام با ویر دیگا حال نمیکنم فقط دیلو

0 ❤️

2018-06-22 18:35:16 +0430 +0430
نقل از: azar.khanomi الان میفهمم چرا پسرای فامیل ما همش کچلن

من هفته ای 5 تا 9 بار ارضا میشم و اصلا کچل نیستم!
کچلی ربطی به خودارضایی نداره

1 ❤️

2018-07-07 10:29:18 +0430 +0430

سلام من دوباره اومدم

واقعا عالی گفتی و ممنون از مقاله جالب و باحالت ?

1 ❤️

2019-06-14 20:58:56 +0430 +0430

خب حالا این زود انزالی به وجود اومده از خود ارضایی رو چه جوری باید از بین برد؟

0 ❤️

2019-06-14 22:51:00 +0430 +0430

اگه تو ایران فروش اسپرم ازاد بود الان من میلیاردر بودم

0 ❤️

2019-06-15 03:21:46 +0430 +0430

من که مقطعی زیاد و کم میشه بستگی به آقای حشر داره که بزنه بالا یا نزنه ولی گاهی الکی و تفریحی هم میزنم (wanking)

0 ❤️

2019-06-15 12:30:03 +0430 +0430

کصشعره ضرر نداره اصلا در صورتی که تغذیه خوب باشه روزی یک بار ایرادی نداره اصلا

0 ❤️

2019-06-15 17:50:17 +0430 +0430
نقل از: zibaii
نقل از: azar.khanomi الان میفهمم چرا پسرای فامیل ما همش کچلن

من هفته ای 5 تا 9 بار ارضا میشم و اصلا کچل نیستم!
کچلی ربطی به خودارضایی نداره

ببین یه هورمونی تو بدن هست به اسم تستسترون که وقتی دی هیدراته میشه به مو اسیب میزنه
از طرفی تستسترون اگر از حد نرمال خارج بشه (مهم نیست کمتر یا بیشتر ) ریزش مو میاره
کسی که خود ارضایی میکنه این کاهش و افزایش شدید رو تجربه میکنه چون بدن یهو خالی میکنه و تولید تستسترون رو بالا میبره تا اون خلا رو جبران کنه برای همین جوش و چربی تو سطح پوست زیاد میشن کسایی که ریزش موی ژنتیکی دارن استداد دی هیدراته شدن تستسترونشون بالاست حالا اگر خودارضایی کنن بدترم میشه شما اگر ریزش مو نداری چون هم استعداد ژنتیکی شو نداری و بدنت جوری تنظیم شده که اختلال تستسترون رو تنظیم میکنه کاری که با تغذیه مناسب و سبک زندگی سالم میشه انجامش داد

1 ❤️

2019-06-15 17:52:15 +0430 +0430
نقل از: Batohargez خب حالا این زود انزالی به وجود اومده از خود ارضایی رو چه جوری باید از بین برد؟

ببین سیستم بدن ما جوری ساخته شده که به خوبی میتونه خودش رو بازسازی بکنه حالا هرچی سن بالاتر میره چون سلول های بنیادی ما ضعیف تر میشن این فرایند کند تر میشه ولی از بین نمیره مگ این که خیلی پیرشده باشی که مطمعنم همین که داری توسایت شهوانی میای یعنی جوونی پس برو ترک کن داداش یا کنترلش کن

1 ❤️

2019-06-15 18:29:33 +0430 +0430
نقل از: Nasimm73 به منم حال میده بهترازگناه کردنه

خوشحالم هنوز افرادی مثل تو هستن که اعتقاد تو کونت موج میزنه! نهایت خنگیه فکرکنی سکس گناهه، شماها تو دانشگاه چی یاد میگیرین؟ چرا باید با گذر زمان فارغ‌التحصیلان جدید کم سوادتر و کم شعورتر میشن؟ الان میفهمم چرا میگن دیپلم زمان شاه باارزشتر از لیسانس الانه!

0 ❤️

2019-06-15 20:49:00 +0430 +0430

توی بخش ضرر هایی که گفتی ، کچلی و ضعف بینایی کاملا غلطه و هیچ ارتباطی با خودارضایی چه کم چه زیادش نداره . تحقیقات زیادی در مورد این قضیه کردم و حتی از چند روانپزشک کاردرست پرسیدم و گفتن ربطی به هم ندارن . دوستان تنها وقتی خودارضایی ایراد و اشکال داره که شما مثل یه عمل وسواسی و افراطی انجامش بدین . یعنی بیشتر از 4 بار در هفته . چون به بدن آسیب میرسه . ضعف جسمی و کمبود پروتئین و عادت به ارضا شدن فقط به وسیله ی خودارضایی و لذت نبردن از رابطه ی جنسی در آینده و …
خواهشا خودتونو سرزنش نکنید . حتی اگه بیشتر از4 بار هم انجام میدین در هفته ، خودتونو اصلا سرزنش نکنید . اصلا دنیا به آخر نرسیده . سعی کنید با همین روش هایی که گفتن در همین تایپیک ، خودارضاییتون رو کم کم و آروم آروم برسونید به هفته ای حداکثر 4 بار . برنامه بدین به خودتون که مثلا من فقط باید روز در میون یک بار این کارو انجام بدم . پر کردن وقت خیلی خیلی کمکتون میکنه . ولی در کنار همه ی اینا حواستون باشه که خودتونو سرزنش نکنید. از بچگی توی ذهن ما از خودارضایی یه غول ساختن . یه گناه بزرگ ساختن. یه پدیده ی وحشتناک پر از آسیب و ضرر ساختن . همه ی این تفکرات رو بریزین دور . اگه زیاد خودارضایی میکنید این هیچی نیست جز یه عادت غلط مث هزاران عادت غلط دیگه که همه ی ما داریم . تلاش میکنید و کم کم میزانشو کاهش میدین تا برسه به میزان عادی . در اخر همه ی اینا باید بگم من هم این کارو انجام میدم به میزان عادی یعنی همون روز در میون . یعنی هفته ای 4 بار . و خیلی هم راضی هستم . موهامم بلنده . چشمامم تیزه . هرجا خوندین خودارضایی به ریزش مو و ضعق بینایی ربط داره چرت محضه . اینا حرفای شیخا یا دکترای مذهبی هست . موفق باشین . سرزنش نکنید خودتونو . بای

0 ❤️

2019-06-15 20:56:39 +0430 +0430
نقل از: سیاوشXXL
نقل از: Batohargez خب حالا این زود انزالی به وجود اومده از خود ارضایی رو چه جوری باید از بین برد؟

ببین سیستم بدن ما جوری ساخته شده که به خوبی میتونه خودش رو بازسازی بکنه حالا هرچی سن بالاتر میره چون سلول های بنیادی ما ضعیف تر میشن این فرایند کند تر میشه ولی از بین نمیره مگ این که خیلی پیرشده باشی که مطمعنم همین که داری توسایت شهوانی میای یعنی جوونی پس برو ترک کن داداش یا کنترلش کن

خودارضایی رو نمیتونی ترکش کنی این حرف چرته و غیر ممکن . فقط میتونی کمش کنی. برای درمان زود انزالی هم باید بری پیش یه روانشناس خوب تا بهت یه دکتر متخصص در زمینه ی اختلالات جنسی معرفی کنه . اون متخصص هم میتونه از دارو استفاده کنه برات هم یه سری تکنیک ها و رفتارهای جنسی رو بهت یاد میده تا زمان انزالت دیرتر باشه . خودارضاییت رو هم کاهش بده . حداکثر هفته ای 3 یا 4 بار انجام بده . به مرور زمان برسون ب این میزان . یکدفعه نمیشه . خودتم اصلا اصلا اصلا سرزنش نکن. بیشترین شیوع رو داره همونطور که گفتم. بیشترین شیوع رو در اختلالات جنسی مردان زودانزالی داره . پس اصلا فکر نکن تنهایی . اما به هر حال یه مشکله و اگه اذیتت میکنه کاری که گفتمو بکن. موفق باشی . بای

1 ❤️

2019-06-15 23:07:02 +0430 +0430
نقل از: gooroo توی بخش ضرر هایی که گفتی ، کچلی و ضعف بینایی کاملا غلطه و هیچ ارتباطی با خودارضایی چه کم چه زیادش نداره . تحقیقات زیادی در مورد این قضیه کردم و حتی از چند روانپزشک کاردرست پرسیدم و گفتن ربطی به هم ندارن . دوستان تنها وقتی خودارضایی ایراد و اشکال داره که شما مثل یه عمل وسواسی و افراطی انجامش بدین . یعنی بیشتر از 4 بار در هفته . چون به بدن آسیب میرسه . ضعف جسمی و کمبود پروتئین و عادت به ارضا شدن فقط به وسیله ی خودارضایی و لذت نبردن از رابطه ی جنسی در آینده و ... خواهشا خودتونو سرزنش نکنید . حتی اگه بیشتر از4 بار هم انجام میدین در هفته ، خودتونو اصلا سرزنش نکنید . اصلا دنیا به آخر نرسیده . سعی کنید با همین روش هایی که گفتن در همین تایپیک ، خودارضاییتون رو کم کم و آروم آروم برسونید به هفته ای حداکثر 4 بار . برنامه بدین به خودتون که مثلا من فقط باید روز در میون یک بار این کارو انجام بدم . پر کردن وقت خیلی خیلی کمکتون میکنه . ولی در کنار همه ی اینا حواستون باشه که خودتونو سرزنش نکنید. از بچگی توی ذهن ما از خودارضایی یه غول ساختن . یه گناه بزرگ ساختن. یه پدیده ی وحشتناک پر از آسیب و ضرر ساختن . همه ی این تفکرات رو بریزین دور . اگه زیاد خودارضایی میکنید این هیچی نیست جز یه عادت غلط مث هزاران عادت غلط دیگه که همه ی ما داریم . تلاش میکنید و کم کم میزانشو کاهش میدین تا برسه به میزان عادی . در اخر همه ی اینا باید بگم من هم این کارو انجام میدم به میزان عادی یعنی همون روز در میون . یعنی هفته ای 4 بار . و خیلی هم راضی هستم . موهامم بلنده . چشمامم تیزه . هرجا خوندین خودارضایی به ریزش مو و ضعق بینایی ربط داره چرت محضه . اینا حرفای شیخا یا دکترای مذهبی هست . موفق باشین . سرزنش نکنید خودتونو . بای

صرفا این عنوان رو انتخاب نکردم که توجه شما رو جلب کنم و تو بدن خودمم چاقو فرو نرفته .
کسی که خودارضایی رو از روی جبر انجام میده و میدونه که براش خوب نیست و دنبال درمانشه رو تشبیه میکنم به کسی که چاقو تو دستش رفته به نظرت راه راحت اینه که سه ساعت زمان بزاره و اروم اروم چاقو رو از دستش خارج کنه یا یک بار یه تصمیم درست حسابی بگیره و خودشو خلاص بکنه ؟ مطمعنا هستن کسانی که به روشی که شما فرمودید ترک میکنن ولی واقعا روش دردناکیه من مطمعنم اعتیاد ریشه تو تفکر یه ادم داره ادم اول باید با خودش کنار بیاد و خودش رو به حال خودش بزاره اما باید رو فکرش کار بکنه فکرشو که تغییر بده دیگه حله . نه تنها اعتیاد به خودارضایی بلکه هزاران اعتیاد دیگه هم سمتش نمیاد اتفاقا خیلی خوبه که جوونای ما از سن کم دچار اعتیاد میشن چون اگر بتونن حلش کنن خیلی قوی تر میشن

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «