٩ روش ارگاسم بهتر برای مردان

1397/12/26

٩ روشی که مردان با آن می‌توانند ارگاسم بهتری داشته باشند

با استفاده از چند ترفند ساده لذت‌تان را بیشتر کنید

by: The Editors of Men's Health Apr 17, 2018

اگر یک تکنیک بدنسازی جدید یاد گرفته باشید که بدنتان را خوش فرم می‌کند و به شما حس خوبی می‌دهد، احتمالاً آن را با دوستان‌تان در میان می‌گذارید ولی متاسفانه در مورد سکس اینطور نیست و مردها خیلی علاقه‌ای به حرف زدن در مورد آن ندارند. ولی این مسئله به ضرر آنهاست زیرا مردها هم برای سکس به راهنمایی نیاز دارند تا هم خودشان و هم پارتنرشان ارگاسم بهتری داشته باشند.

چون شما هم مثل خیلی‌ها احتمالاً در مورد سکس با دوستان‌تان مشورت نمی‌کنید ما تصمیم گرفتیم تا با چندین متخصص سکس صحبت کنیم و نتایج جدیدترین تحقیقات را بررسی کنیم تا بتوانیم به بهتر شدن سکس کمک کنیم.

در ذیل ٩روشی که مردان می‌توانند با به کار بردن آنها ارگاسم بهتری داشته باشند آورده شده است.

١) پریوم (میان دو راه) نوازش شود
اگر هنوز با این ناحیه از بدن آشنا نشده‌اید بگذارید آن را به شما معرفی کنم، پریوم نوار پوستی بین بیضه‌ها و مقعدتان است که کلید رسیدن شما به شهر لذت است!
دکتر ‘آرلین گولدمن’ می‌گوید: «این ناحیه پر از رشته‌های عصبی‌ست و به لمس کردن خیلی حساس است.»
بعضی‌ها گزارش داده‌اند که فشار دادن و تحریک این ناحیه به آنها کمک کرده تا چند ارگاسم پشت سر هم داشته باشند، دلیل این مسئله می‌تواند این باشد که شما از طریق تحریک این ناحیه درواقع غده‌ی پروستات‌تان را تحریک می‌کنید. موقع دخول یا سکس دهانی از پارتنرتان بخواهید تا با انگشت به این ناحیه فشار وارد کند.

٢) تمرینات “کیگل” انجام شود
می‌توانید از کتاب راهنمای سکس زنان نیز نکته‌برداری کنید!
‘الکس راب’ متخصص سکس ساکن فیلادلفیا می‌گوید: «همانطوری که زنان برای بهتر کردن ارگاسم‌شان این تمرینات را انجام می‌دهند شما هم می‌توانید برای بهبود ارگاسم‌تان این تمرینات را انجام دهید.»
به طور خلاصه حرکات ورزشی “کیگل” روشی‌ست برای تقویت عضلات کف لگن که کمک می‌کند تا موقع سکس کنترل و قدرت بیشتری داشته باشید. سعی کنید با کمک عضلات‌تان کیرتان را بالا و پایین کنید، حتی برخی متخصصان پیشنهاد می‌دهند که سعی کنید با کیرتان حروف الفبا را بنویسید.

٣) رژیم غذایی عوض شود
خوش اندام بودن به بهبود سکس‌تان کمک می‌کند ولی برای داشتن بدن خوش فرم باید رژیم غذایی مناسبی هم داشته باشید.
با سبزیجات شروع کنید. اسفناج باعث گشاد شدن رگ‌های خونی شده که باعث می‌شود جریان خون کیرتان افزایش یابد. سبزیجات دیگری مثل کلم، کلم بروکلی و کلم “بوک چوی” دارای منایع غنی‌ای از “فولیک اسید” هستند که برای سلامت جنسی‌تان مفید است. همچنین تخم مرغ را فراموش نکنید چون منبع سرشاری از ویتامین‌B است که به کاهش استرس کمک می‌کند که برای داشتن یک شهوت جنسی طبیعی و ارگاسم خوب لازم است.
درنهایت به رژیم غذایی‌تان “بلغور جو دوسر” هم اضافه کنید زیرا جو و بلغور جزو معدود مواد طبیعی‌ای هستند که تستوسترون موجود در سیستم گردش خون را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود ارگاسم بهتری داشته باشید.

۴) ارگاسم به تعویق بی‌افتد
شاید به تاخیر انداختن لذت‌تان کار سختی باشد ولی انجام این کار قطعاً ارزش سختی‌اش را دارد. تحقیقی که اخیرا در مجله‌ی “Journal of Sex” منتشر شده است به تاخیر انداختن ارگاسم با هدف داشتن ارگاسم بهتر را تشویق می‌کند. این تحقیق نشان می‌دهد کسانی که هنگام نزدیک شدن به ارگاسم جلوی خودشان را گرفته‌اند و دوباره به سکس ادامه داده‌اند در ارگاسم نهایی‌شان لذت بیشتری را تجربه کرده‌اند.
روش این کار خیلی ساده‌ست، وقتی به ارگاسم نزدیک شدید به آرامی سرعت‌تان را کم کنید و سپس توقف کنید و دوباره به تلمبه زدن ادامه دهید. قبل از رسیدن به ارگاسم نهایی دو یا سه بار این مراحل را انجام دهید.

۵) نقطه‌ی G یافت شود
مردان هم چیزی معادل نقطه‌ی G زنان دارند و آن پروستات است. می‌توانید پروستات‌تان را از طریق فشار دادن پریوم‌تان (ناحیه‌ی بین بیضه و مقعد) تحریک کنید ولی اگر می‌خواهید لذت‌تان را به حداکثر برسانید می‌توانید کمی بازیگوشی کنید و از طریق مقعدتان آن را تحریک کنید.
از پارتنرتان بخواهید تا انگشتش را چرب کند و حدود ۵ سانت وارد مقعدتان کند وقتی پروستات‌تان تحریک شود خودتان متوجه خواهید شد، پروستات یک برآمدگی اندازه‌ی فندوق است که به لمس کردن بسیار حساس است. وقتی پروستات‌تان را پیدا کردید به آرامی تحریکش کنید و کمی هم فشار وارد کنید تا مزه‌ی لذت آن را بچشید!

۶) تستوسترون افزایش یابد
همان هورمونی که کمکتان می‌کند تا در باشگاه وزنه بلند کنید و موقع تماشای تیم فوتبال مورد علاقه‌تان هیجانی شوید به شما کمک می‌کند تا ارگاسم بهتری داشته باشید.
تحقیقات انجام شده در بیمارستان “آتن” نشان می‌دهد که وقتی تستوسترون بیشتری در خون‌تان جریان داشته باشد احتمال این که ارگاسم بهتر و شدیدتری داشته باشید بیشتر خواهد بود. دفعه‌ی بعد قبل از سکس فعالیت‌هایی مثل دویدن که سطح تستوسترون‌تان را افزایش می‌دهد را امتحان کنید.

٧) به بیضه‌ها ضربه زده شود
به طور طبیعی قبل از این که انزال شوید بیضه‌هایتان به سمت بدنتان جمع می‌شوند تا قدرت انزال‌تان را بیشتر کنند ولی اگر قبل از انزال کمی بیضه‌هایتان را به طرف بالا فشار دهید احتمالاً لذت بیشتری را تجربه خواهید کرد.
همچنین می‌توانید از پارتنرتان بخواهید تا با دست بیضه‌هایتان را کمی به سمت بدنتان فشار دهد. این کار شما را بیشتر تحریک می‌کند و باعث می‌شود تا ارگاسم بهتری داشته باشید.

٨) روی فیزیک بدن تمرکز شود
بعضی وقت‌ها موقع سکس تمرکزتان را از دست می‌دهید و به جای تمرکز روی سکس فکرتان جای دیگری می‌ر‌ود و به چیزهای مثل این که شام چی بخورم و قسمت بعدی “بازی تاج و تخت” کی پخش میشود و… فکر می‌کنید. اگر ارگاسم بهتری می‌خواهید روی بدنتان تمرکز کنید!
مثلاً اگر در حال دویدن باشید و حواستان جمع نباشد و به حالت بدنتان توجه نکنید عضلات بدنتان به خوبی زمانی که تمرکز دارید تقویت نمی‌شوند. روی حس بدن‌تان تمرکز کنید و متوجه خواهید شد که بدنتان واکنش متفاوتی خواهد داشت.

٩) تنفس هماهنگ شود
دکتر ‘گولدمن’ می‌گوید: «اگر می‌خواهید سکس ریتمیکی داشته باشد باید نفس‌تان را با تلمبه زدنتان هماهنگ کنید.»
روی نفس‌تان تمرکز کنید و سعی کنید آن را با هر بار تلمبه‌ای که میزنید هماهنگ کنید.
به طور طبیعی وقتی به انزال شدن نزدیک می‌شوید نفس‌تان به مرور تندتر خواهد شد ولی اگر بتوانید نفس‌تان را کنترل کنید و آرام‌تر نفس بکشید میزان اکسیژن و خونی که به کیرتان می‌رسد بیشتر خواهد شد و باعث می‌شود ارگاسم بهتری داشته باشید.


منبع:

menshealth.com/sex-women/a19545085/make-orgasms-even-better

8829 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-04-08 09:55:18 +0430 +0430

مفید و عالی مث همیشع ?

1 ❤️

2019-04-10 06:40:10 +0430 +0430

بچه ها یه سوال
چطور میشه حجم منی و افزایش داد؟
من موقع انزال منیم چند قطره میاد دوست دارم زیاد شه

0 ❤️

2019-04-10 08:18:22 +0430 +0430
نقل از: amir-mitra بچه ها یه سوال چطور میشه حجم منی و افزایش داد؟ من موقع انزال منیم چند قطره میاد دوست دارم زیاد شه

کمتر بزن.
0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «