٩ چیز مسخره از پشت صحنه پورن

1397/11/27

٩ چیز مسخره و غیر سکسی‌ای که درمورد پورن نمی‌دانید

توضیحات یک بازیگر زن پورنوگرافی

by ANDRE SHAKTI Aug 31, 2018

من حدود چهار سالی می‌شود که در فیلمهای پورن بازی می‌کنم و با اینکه اکثراً در پورنهای اخلاقی فمینیستی بازی می‌کنم ولی اکثر پورن‌هایی که ساخته می‌شود باعث تعجب مردم می‌شود و سوالاتی برایشان پیش می‌آید، آیا من هم باید این شکلی باشم؟ او چطور توانسته در این پوزیشن قرار بگیرد؟ و…
ولی اگر بیننده‌ها بدانند چیزهایی که در پشت صحنه‌ی پورن اتفاق می‌افتد خیلی عجیب‌تر و ناخوشایند‌تر از چیزی‌ست که فکر می‌کنند مطمئناً کمتر ذهنشان را درگیر این سوالات خواهند کرد. ما پورن‌استارها هم مثل شما موقع کار پایمان پیچ می‌خورد!

برای این‌ که بیشتر این موضوع را باز کنیم من مجموعه‌ای از اتفاقاتی که پشت صحنه‌ی پورن اتفاق می‌افتد را برایتان می‌گویم که خیلی خنده‌دارترو احمقانه‌تر از چیزی‌ست که فکرش را می‌کنید. وقتی فیلم و عکس لخت آدم در اینترنت باشد آیا دیگر می‌توان رازی را نگه داشت؟!

١) آن چیزی که شبیه یک شیشه‌ی روان‌کننده‌ست در واقع همیشه روان‌کننده نیست
استودیوهای فیلمبرداری پورن معمولاً پر از دستیار تولید هستند که انواع روان‌کننده‌ها را در اختیار پورن استارها قرار می‌دهند تا هر کدام را که دوست دارند انتخاب کنند. مشکل اینجاست که خیلی از این استودیوها مارک و برند محصولاتی که در فیلمبرداری استفاده می‌کنند را به دلیل مسائل قانونی می‌پوشانند پس یعنی همه‌ی بطری‌های مایع دستشویی‌ها که خیلی شبیه بطری‌های روان‌کننده هستند با نوار چسب پوشیده شده‌اند. خیلی برای من اتفاق افتاده که وقتی خواسته‌ام از روان‌کننده استفاده کنم دستیار تولید، فیلمبرداری را متوقف می‌کند تا من اشتباهی به جای روان‌کننده، مایع دستشویی روی کون و کص خودم نمالم. خیلی از پورن استارها مثل من خوش‌شانس نیستند و خیلی‌ها به اشتباه از مایع ظرفشویی به جای روان‌کننده استفاده کرده‌اند.

٢) بعضی وقت‌ها ساک زدن قبل از سلام دادن و دست دادن اتفاق می‌افتد
با این‌ که یک فیلم پورن دارای خط داستانی و به ترتیب و منسجم است ولی فیلمبرداری آن اینطور نیست. کارگردان ممکن است همان اول فیلمبرداری از شما بخواهد لباس‌هایتان را دربیاورید و شروع به ساک زدن کنید و بعد از فیلمبرداری آن صحنه لباس‌هایتان را بپوشید و موهایتان را درست کنید و آرایش کنید و سپس صحنه‌ی مکالمه‌های مقدماتی را فیلمبرداری کند. یعنی این که گاهی وقت‌ها بدون این که با کسی سلام کنید شروع می‌کنید به سکس دهانی. به‌علاوه کارگردانها دائماً وسط سکس کات می‌دهند و فیلمبرداری را متوقف می‌کنند تا چیزی را تغییر دهند و اصلاً مهم نیست که پورن‌استار دارد از سکس لذت می‌برد یا نه و یا به ارگاسم نزدیک است یا نه. برای پورن‌استارهای مرد این وضعیت بدتر هم هست چون آنها با وجود کات‌های فراوان کارگردان باید نعوظشان را حفظ کنند. یادم است یک بار کارگردان وقتی که دست همبازی‌ام کامل در داخل کصم بود کات داد و فیلمبرداری را متوقف کرد و به دستور کارگردان مجبور بودیم در همان حالت باقی بمانیم و من و او به صورت خیلی خجالت‌آوری شروع به حرف زدن در مورد بازار خانه‌ی سان‌فرانسیسکو کردیم و حدود پانزده دقیقه صبر کردیم تا گروه فیلمبرداری لنز دوربینها و نورپردازی را تغییر دهند.

٣) آماده شدن برای صحنه‌ی سکس مقعدی خودش یک هنر است
کون‌ها دارایی‌های صنعت پورن هستند و با آنها مثل یک ماشین لوکس خارجی برخورد می‌کنند و با وسواس و دقت زیاد از آن مراقبت می‌کنند. پورن‌استارها (به خصوص زنان) برای صحنه‌های سکس مقعدی پول بیشتری دریافت می‌کنند. با این که خیلی از پورن‌استارها در زندگی شخصی‌شان از سکس مقعدی لذت می‌برند ولی برای بعضی‌ها این کار فقط جنبه‌ی مالی دارد و بستگی دارد که آیا اجاره‌ی آن ماه‌شان عقب افتاده باشد یا نه!
آماده شدن برای فیلمبرداری سکس مقعدی خودش یک هنر است و یک سری کارها مثل محدودیت‌های رژیمی (معمولاً پورن استارهایی که برای فیلمبرداری در صبح می‌آیند از شب قبل چیزی نمی‌خورند)، تمیزکاری زیاد (هم قبل از فیلمبرداری و هم در طول فیلمبرداری مقعدها چندین بار شستشو می‌شوند) و از بین بردن موهای زائد (معمولاً با وکس این کار انجام می‌شود و از تیغ استفاده نمی‌شود چون چیزی بدتر از بریدگی تیغ روی کون نیست) انجام می‌شود. به‌علاوه در زمان‌های استراحت بین فیلمبرداری معمولاً در یک گوشه‌ای خم می‌شویم و اسباب‌بازی جنسی وارد مقعدمان می‌کنیم تا برای فیلمبرداری مقعد گشادتر و ریلکس‌تر شود. اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید روی مبل یا تخت دراز بکشید تا همبازی‌تان این کار را برایتان انجام دهد و همزمان با هم در مورد بازار خانه‌ی سان‌فرانسیسکو حرف بزنید!

۴) آیا روز بدی دارید؟ پورن برایش مهم نیست
اتفاق افتاده که بعد از این که خبردار شدم ماشینم را با جرثقیل می‌برند باز هم به فیلمبرداری ادامه دادم. یک بار وقتی فهمیدم به ملافه‌های تخت آلرژی دارم هم به فیلمبرداری ادامه دادم و فقط وسط کار یک قرص ضد آلرژی به من دادند و در حالی که خارش شدیدی داشتم به فیلمبرداری ادامه دادم. یک بار برای یک صحنه باید کف پاهایم را کثیف می‌کردم برای همین پا برهنه به بیرون رفتم تا این کار را انجام دهم ولی به طور اتفاقی پایم را روی یک دسته مورچه‌ی آتشین گذاشتم ولی باز هم به استودیو رفتم و به فیلمبرداری ادامه دادم. شاید کار ما ساخت و فروش فانتزی سکسی باشد ولی زمانی که سر صحنه هستیم ما هم مثل همه بدشانسی می‌آوریم. وقتی در حس و حال خوبی باشید سکس برای کار بهترین نوع کار است ولی اگر حس و حال خوبی ندارید آخرین کاری که دوست دارید انجام دهید این است که در یک اتاق پر از غریبه لخت شوید.

۵) معدود چیزهایی از سکس در سکوت کامل عجیب‌تر و ناخوشایندتر است
طبق قوانین کپی رایت، سایتهای پورن نمی‌توانند از هر آهنگی که دوست دارند برای فیلمهایشان استفاده کنند. کمپانی‌های پورن یا حق موسیقی را می‌خرند، یا خودشان آهنگ مخصوص فیلم را می‌سازند و یا این که کلاً از موسیقی استفاده نمی‌کنند. همانطور که حدس زدید استفاده نکردن از موسیقی ارزان‌ترین گزینه و نتیجتاً راهکار پرطرفداری در کمپانی‌هاست که به این معنی است که پورن‌استارها معمولاً در سکوت کامل سکس می‌کنند. پس اگر شما برای تلمبه زدن نیاز به یک آهنگ بیس‌دار و یا به یک موسیقی آرامش‌بخش برای ریلکس کردن موقع سکس نیاز دارید، در این صنعت شانسی نخواهید داشت.

۶) همیشه با کسی که حتی یک‌ذره هم به او جذب شده باشید سکس ندارید
پورن‌استارها از لحاظ ظاهر، اندازه، سن، نژاد و گرایش جنسی‌شان متفاوت هستند. خیلی از پورن‌استارهایی که دگرجنس‌گرا هستند به راحتی سکس هم‌جنس‌گرایی انجام می‌دهند و گاهی پورن‌استارهای هم‌جنس‌گرا به خاطر پول در پورن‌های دگرجنس‌گرا شرکت می‌کنند. من انتظار ندارم که با همبازی‌ام رابطه‌ی عمیقی داشته باشم ولی حداقل دوست دارم بدانم که آنها به طور کلی جذب من (یک دختر ایتالیایی خوشگل) شده‌اند که باعث می‌شود موقع فیلمبرداری ارتباط بهتری داشته باشیم و سکس‌مان تا حد ممکن واقعی و هیجان‌انگیز به نظر برسد ولی وقتی با کسی همبازی میشوم که بینمان هیچ جذبه‌ای وجود ندارد معمولاً سر صحنه هم سکس‌مان خوب از آب در نمی‌آید و فقط چند چیز عجیب‌تر از این است که مرد باشید و قبل از فیلمبرداری به یک زن نشان دهید تا چطور از کیر مصنوعی‌ بندی استفاده کند تا سر صحنه شما را بکند!

٧) آسیب ناشی از پورن وجود دارد و خیلی هم درناک هستند
به خاطر ذات سخت و ورزشکارانه‌ی این کار، پورن‌استار‌ها معمولاً صحنه‌ی فیلمبرداری را با چند زخم ترک می‌کنند. در این دوره‌ی کوتاهی که پورن‌استار هستم چندین بار به خاطر اصطحکاک طولانی مدت کاندوم با کصم دچار سوزش‌های شدید شده‌ام ، یک بار یکی از دستیاران صحنه یک ویبراتور بزرگ برایم پرت کرد و محکم خورد به سرم، چندین بار روی روان‌کننده‌هایی که روی زمین ریخته شده بود لیز خوردم و حتی یک بار موقع فیلمبرداری یک مسابقه‌ی کشتی پورن، شانه‌ام را شکستم (البته به خاطر این جراحت غرامت گرفتم). تازه در اینجا صبح‌های زیادی که بعد از یک شب پرکار و پر از بالا و پایین شدن و… از خواب بیدار شده‌ام و احساس درد و کوفتگی می‌کنم را برایتان نگفته‌ام. این را با خودتان تکرار کنید: پورن تماشا کردنش خوب است نه انجام دادنش!

٨) اغلب باید بلافاصله بعد از این که یک سکس سنگین داشته‌اید یک مصاحبه انجام دهید
خیلی از سایت‌های پورنی که برای آنها کار می‌کنم (مثل kink.com) به این مسأله متعهدند که نشان دهند بازیگرانشان آدمهای واقعی‌ای هستند که با رضایت و اشتیاق کارشان را انجام می‌دهند. پس خیلی غیر عادی نیست که یک کارگردان بعد از فیلمبرداری صحنه‌ی سکس شما یک مصاحبه‌ی کوتاه هم با شما ضبط کند، یعنی در حالتی که آرایش صورتتان خراب شده و بدنتان پر از عرق و منی و… است. آخرین چیزی که می‌خواهم بعد از پنج ساعت سکس در پوزیشن‌های مختلف انجام دهم این است که بشینم و مصاحبه انجام دهم. من تا الان هیچ کدام از مصاحبه‌های بعد از فیلمبرداری‌ام را تماشا نکرده‌ام و علاقه‌ای هم به این کار ندارم و مطمئن هستم که اگر آنها را تماشا کنم از خودم متنفر می‌شوم.

٩) باید راهی پیدا کنید تا روی درخت و آشپرخانه و باشگاه سکس داشته باشید
کار ما شکستن تابوهاست و از آنجایی که اکثر ما در اتاق خواب و روی تخت سکس داریم فکر داشتن سکس در جایی دیگر می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد. من هر جایی که فکرش را بکنید پورن ساخته‌ام، ماشین، درخت، پارک، ریل راه آهن و هزاران بار در حمام و آشپزخانه. تجربه به من ثابت کرده که تخت از همه جا بهتر است!
هرچه مکان فیلمبرداری غیر عادی‌تر باشد من هم باید با مسائل ناشناخته‌تری دست و پنجه نرم کنم. مثلاً موقع فیلمبرداری پورن در اماکن عمومی علاوه بر مشکلات قانونی این کار باید در ذهن خودتان احساس راحتی کنید چون فقط به خاطر این که دوست دارم جلوی دوربین سکس داشته باشم به این معنا نیست که با داشتن سکس در گوشه‌ی خیابان در حالی که مردم به من نگاه می‌کنند هم مشکلی ندارم. کار کردن در شرایط آب و هوایی بد یا مکان‌هایی که امکان کنترل دمای محیط وجود ندارد هم بسیار سخت است .هیچ وقت کف حمام و کابینت سنگی آشپزخانه به اندازه‌ی تخت راحت نخواهد بود.


منبع:

menshealth.com/sex-women/a22876804/surprisingly-unsexy-things-about-shooting-porn


همچنین میتوانید بنگرید به:
پشت پرده‌ی صنعت پورنوگرافی

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-02-15 23:27:51 +0330 +0330

خیلی عالی اموزنده کاردرست بیست درجه یک خفن دمت گرم و … بود

واقعا مرسی که هستی

1 ❤️

2019-02-15 23:37:39 +0330 +0330

یادم است یک بار کارگردان وقتی که دست همبازی‌ام کامل در داخل کصم بود کات داد و فیلمبرداری را متوقف کرد و به دستور کارگردان مجبور بودیم در همان حالت باقی بمانیم و من و او به صورت خیلی خجالت‌آوری شروع به حرف زدن در مورد بازار خانه‌ی سان‌فرانسیسکو کردیم و حدود پانزده دقیقه صبر کردیم تا گروه فیلمبرداری لنز دوربینها و نورپردازی را تغییر دهند.

🙄 🙄 🙄

3 ❤️

2019-02-15 23:51:40 +0330 +0330

هم با مزه بود هم تلخ…دلم سوخت واسشون.

1 ❤️

2019-02-16 01:19:34 +0330 +0330

این مطالب واقعا نشون میدن که پورن استار ها هم مثل ما انسان های معمولی هستن
عالی بود

1 ❤️

2019-02-16 04:54:43 +0330 +0330

درمورد فتیش به سوراخ کون هم مطلب بنویس

1 ❤️

2019-02-16 07:48:48 +0330 +0330

عالی ومفید بود
دمت گرم

1 ❤️

2019-02-16 08:53:20 +0330 +0330

خب معلومه از این چیزای عجیب زیاد اتفاق میفته تو پورن ?
مثلاً یه دفعه “سوفی دی” وسط صحنه فیلمبرداری و در حال فاکیده شدن یاد سیگار کشیدن افتاده!و صحنه رو قطع کردن که خانوم بره یه نخ سیگار بکشه(ایشون همونقدر که در بین تماشاچیای پورن محبوب بود در بین بکنهای پورن منفور بود) ?

1 ❤️

2019-02-16 10:37:02 +0330 +0330

نمیدونم ولی بنظرم خودکشی بعضیاشون در اثر افسردگی چندان بیربط به این مسائل نباشه!

2 ❤️

2019-02-16 11:23:18 +0330 +0330

اسی برار جان یک دو سه خطم در مورد حقوق و مزایای اینا میگفتی.

چه قدر پول میگیرن مرد و زن؟

مثلا اجرای صحنه با فانتزی های مختلف قیمتاش چه فرقی میکنه،مثلا تفاوت گروپ با یه نفره،مسلما اونیکه زیر کیر سیاه سی سانتی میره سر سحنه باس پول بیشتری بگیره.

2 ❤️

2019-02-17 11:21:16 +0330 +0330

دمت گرم خیلی جالب بود، مخصوصا اون قسمت مرد و دیلدو کمری رو بامزه گفته بود، البته اینکه طرف بخاطر نداشتن حس نسبت به نفر مقابل اصلا تحریک نمیشه یا خیلی دیر تحریک میشه ولی جلوی دوربین طوری ادا در بیاره که طبیعی به نظر برسه که داره لذت میبره هم خیلی سخته که نگفته بود

1 ❤️

2019-02-17 13:59:28 +0330 +0330

اون کسی که این مقاله از قولش نوشته شده این موجود حال بهم زن ? میباشد!

آدمو چیزخورشم بکنن نسبت به ایشون حس نئره ?
1 ❤️

2019-02-17 22:23:40 +0330 +0330

قیافه پورن استاره یک چیز ترسناکیه

1 ❤️

2019-02-18 04:36:25 +0330 +0330
نقل از: CaTw
نقل از: mofo56 اون کسی که این مقاله از قولش نوشته شده این موجود حال بهم زن ? میباشد!



تو سبک لز و سبکهای اکستریم پورن از این چندشترهم هست ?

1 ❤️

2019-02-18 05:12:38 +0330 +0330
نقل از: mofo56

اون کسی که این مقاله از قولش نوشته شده این موجود حال بهم زن ? میباشد!

آدمو چیزخورشم بکنن نسبت به ایشون حس نئره ?

.

0 ❤️

2019-02-18 11:21:09 +0330 +0330
نقل از: mofo56

اون کسی که این مقاله از قولش نوشته شده این موجود حال بهم زن ? میباشد!

آدمو چیزخورشم بکنن نسبت به ایشون حس نئره ?

ببخشید جناب موفو ولی من که چیز حال بهم زنی در این زن یا به قول شما موجود حال بهم زن نمیبینم ! :| اگه بخاطر موهای زیر بغلش میگید که طبیعیه زیر بغل مو درمیاره حالا نمیدونم چطوری موی زیر بغل مرد براتون عجیب نیست ولی به محض دیدن موی زیر بغل زن وامصیبتا سر میدید و اه و پیفتون میره هوا :| سعی کنید یاد بگیرید عادت کنید به اینکه زن هم یک آدم هست و از ویژگیهای طبیعی آدمها برخورداره :)

1 ❤️

2019-02-18 23:18:57 +0330 +0330

سلام،خوبی؟
خیلی جالب بود!!!
خسته نباشی…

1 ❤️

2019-02-19 00:37:44 +0330 +0330

این میخواست بگه که ما عرق میریزیمو سختی میکشیم و نون حلال میبریم سر سفره هامون. ?
در کل عالی بود . میپسندم

1 ❤️

2019-02-19 04:34:16 +0330 +0330
نقل از: deba69
نقل از: mofo56

اون کسی که این مقاله از قولش نوشته شده این موجود حال بهم زن ? میباشد!

آدمو چیزخورشم بکنن نسبت به ایشون حس نئره ?

ببخشید جناب موفو ولی من که چیز حال بهم زنی در این زن یا به قول شما موجود حال بهم زن نمیبینم ! :| اگه بخاطر موهای زیر بغلش میگید که طبیعیه زیر بغل مو درمیاره حالا نمیدونم چطوری موی زیر بغل مرد براتون عجیب نیست ولی به محض دیدن موی زیر بغل زن وامصیبتا سر میدید و اه و پیفتون میره هوا :| سعی کنید یاد بگیرید عادت کنید به اینکه زن هم یک آدم هست و از ویژگیهای طبیعی آدمها برخورداره :)

والا من خودم بطور شخصی از موی زیر بغل زن بدم میاد و چیز سکسی ای درش نمیبینم،ولی با پشم کس بانوان مشکلی نئرم(بنظرم یه کم پشم داشته باشه خیلی سکسی تره تا شیو کامل).

0 ❤️

2019-02-19 07:52:50 +0330 +0330

فکر بهش جالب نیس…
کلا صداقتش خوب، اما من حس میکنم ازین هم باید بدتر باشه…

جمله ی “تماشای پورن خوبه، اما انجامش نه” عالی…

1 ❤️

2019-02-19 10:08:09 +0330 +0330
نقل از: mofo56
نقل از: deba69
نقل از: mofo56

اون کسی که این مقاله از قولش نوشته شده این موجود حال بهم زن ? میباشد!

آدمو چیزخورشم بکنن نسبت به ایشون حس نئره ?

ببخشید جناب موفو ولی من که چیز حال بهم زنی در این زن یا به قول شما موجود حال بهم زن نمیبینم ! :| اگه بخاطر موهای زیر بغلش میگید که طبیعیه زیر بغل مو درمیاره حالا نمیدونم چطوری موی زیر بغل مرد براتون عجیب نیست ولی به محض دیدن موی زیر بغل زن وامصیبتا سر میدید و اه و پیفتون میره هوا :| سعی کنید یاد بگیرید عادت کنید به اینکه زن هم یک آدم هست و از ویژگیهای طبیعی آدمها برخورداره :)

والا من خودم بطور شخصی از موی زیر بغل زن بدم میاد و چیز سکسی ای درش نمیبینم،ولی با پشم کس بانوان مشکلی نئرم(بنظرم یه کم پشم داشته باشه خیلی سکسی تره تا شیو کامل).

در هر صورت اصطلاح موجود حال بهم زن واقعا زیادی بود :|

0 ❤️

2019-02-19 14:16:22 +0330 +0330

ممنون از تاپیک جالبت…اگر اماری در باره دستمزد بازیگرای پورن داری برایمان بزار…با تشکر

0 ❤️

2019-02-20 05:56:54 +0330 +0330

فیلم های جدید اصلا موضوع خاصی هم نداره.خیلی مصنوعی شده.فیلم های قدیمی خیلی زیباتر هست.حداقل موضوع داره و طی یک فرایند رابطه شکل میگیره.

0 ❤️

2019-02-20 06:26:24 +0330 +0330

خداوند به انها صحت و سلامت عطا بفرماید

0 ❤️

2019-02-20 15:36:16 +0330 +0330

این پست نمونه ی بارز کار تمییز فرهنگی بود… جالب و اموزنده بود ممنونم

0 ❤️

2019-02-20 16:46:14 +0330 +0330

فوق خفن مثله همیشه

0 ❤️

2019-02-20 20:36:45 +0330 +0330

#جالب بودش میسی? ?

(clap)
0 ❤️

2019-02-26 19:31:53 +0330 +0330

تاپیک خوب و جالبی بود و خیلی متفاوت . اون روی سکه رو هم بهمون نشون داد

0 ❤️

2019-06-07 17:44:45 +0430 +0430

یه جوری میگه ادم فکر میکنه بعد از کار تومعدن یکی از سخت ترین شغل های دنیا رو دارن :( :(

0 ❤️

2019-06-08 08:25:42 +0430 +0430
نقل از: GENTLE_BOY.1990 مرسي جالب بود.

چقدر امضات قشنگه ۱۹۹۰

اگر برای ابد هوای تو نیفتد از سر من چه کنم

فقط یه عاشق واقعی اینو درک میکنه

0 ❤️

2019-06-08 09:32:42 +0430 +0430
نقل از: zamankhan400
نقل از: GENTLE_BOY.1990 مرسي جالب بود.

چقدر امضات قشنگه ۱۹۹۰

اگر برای ابد هوای تو نیفتد از سر من چه کنم

فقط یه عاشق واقعی اینو درک میکنه

يه تيكه از آهنگ (چه كنم) از سينا سرلك.

0 ❤️

2021-10-10 09:07:42 +0330 +0330

جالب بود ممنون

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «