پدیده کیر مردابی در فصل گرما

1398/01/25

چیزی به اسم “کیر تابستانی” نداریم ولی قطعاً “کیر مردابی” وجود دارد!

«برخلاف چیزی که در اینترنت وجود دارد گرمای تابستان کیرتان را بزرگتر نمی‌کند ولی قطعاً باعث بدبو شدن آن می‌شود.»

by: Mario Abad Aug 2, 2018

ظاهرا ماه‌های گرم و مرطوب تابستان زمان اوج اتفاقات عجیبی است که برای کیرتان می‌افتد.

ماه گذشته اینترنت پر شده بود از مقاله‌هایی در مورد “کیر تابستانی” که به معنی بزرگ‌تر شدن کیرتان در تابستان است. بعد از این که “تریسی مور” برای اولین بار در مجله‌ی mel درمورد این پدیده مقاله‌ای منتشر کرد، اینترنت پر شده بود از مردانی که این پدیده را تایید می‌کردند و احساس می‌کردند کیرشان در تابستان بزرگتر به نظر می‌رسد!

متاسفانه باید عرض شود که چیزی به اسم “کیر تابستانی” وجود ندارد، حداقل نه به این صورتی که گفته شده. با این که ممکن است بالا رفتن دمای هوا جریان خون‌تان را بیشتر کند و کیرتان را کمی بزرگتر کند ولی متخصصان سکس می‌گویند اینگونه تاثیرات موقتی و گذرا هستند و بزرگتر شدن کیرتان آنقدر جزئی است که نمی‌توان آن را تشخیص داد، پس می‌توان گفت اصلاً چنین چیزی وجود ندارد!

ولی این حرف‌ها به این معنی نیست که پدیده‌ای شبیه ولی متفاوت به کیر تابستانی وجود ندارد، ولی چیزی که ما از آن حرف می‌زنیم خیلی خوشایند نیست. منظور ما آن چسبندگی و عرقی است که بعد از یک روز کاری سراغتان می‌آید و وقتی به خانه بر می‌گردید و شلوارتان را در می‌آورید یک بوی زننده به دماغ‌تان می‌خورد، انگار که یک راسو در کمدتان مُرده است!

چیزی که ما ازش حرف میزنیم “کیر مردابی” است و منظورمان همان ناحیه‌ی مرطوب و بدبوی اطراف کیر و خایه‌هاست.

شاید خیلی‌ها اصطلاح “کون مردابی” را هم شنیده باشند ولی کیر مردابی به یک تابو تبدیل شده و هیچ مردی نمی‌خواهد اقرار کند که کیر و خایه‌اش بوی بدی می‌دهد. کیر مردابی خیلی هم فریب دهنده است چون در طول روز یواش‌یواش به وجود می‌آید و تا موقعی که شلوارتان را در نیاورید متوجه آن نمی‌شوید. هیچ یک از همکارانتان فکر نمی‌کند که پشت پرده‌ی این آدم خوش‌لباس و تر و تمیز یک موجود بدبو و مرطوب در شورتش قایم شده باشد!

کیر مردابی بالاخره برای همه‌ی ما اتفاق افتاده، به‌خصوص اگر خیلی به حمام کردن و تمیزی‌تان در تابستان اهمیت نمی‌دهید. در زیر دلیل این اتفاق و روش‌هایی که می‌توان از دست آن خلاص شد آورده شده است:

چرا دچار “کیر مردابی” میشوید؟
واقعاً چرا این کیر مردابی سر و کله‌اش فقط در تابستان پیدا میشود. دکتر “ایسنبرگ” که متخصص اورولوژی در دانشکده‌ی پزشکی استنفورد است می‌گوید: «دماهای بالا باعث می‌شود ناحیه‌ی تناسلی‌تان بیشتر عرق کند و چسبناکی‌تر و مرطوب‌تر شود. رطوبت و مکان‌های تاریک بهترین محیط برای رشد یک سری از باکتری‌ها و قارچ‌ها است که می‌تواند باعث بوی بد، خارش و در بعضی موارد عفونت‌های پوستی مثل “جاک” شود که باعث پوست‌پوست شدن‌، خارش و التهاب و قرمزی پوست می‌شود.»
البته ممکن است در هر زمانی از سال دچار کیر مردابی شوید چون طبق گفته‌های دکتر “براهام” ناحیه‌ی تناسلی به اندازه‌ی دیگر قسمت‌های بدن هوا نمی‌خورد و آفتاب به آن نمی‌رسد، همچنین چون این ناحیه معمولاً با لباس زیر پوشیده شده است باعث می‌شود تا این ناحیه از قسمت‌های دیگر بدن مرطوب‌تر شود.
همچنین نزدیک بودن ناحیه تناسلی به مقعد باعث می‌شود تا ادرار و مدفوع نزدیک هم باشند که احتمال بدبو شدن این ناحیه را بیشتر هم می‌کند.

آیا کیر مردابی مضر است؟
نه واقعاً ولی متخصص سکس دکتر “لاینو” می‌گوید: «اگر شما ختنه نشده باشید کیر مردابی میتواند باعث یک نوع عفونت باکتریایی به نام “بالنیت” شود، این عفونت به دلیل تمیز نبودن پوست سر کیر است که باعث التهاب و سوزش سر کیر می‌شود.»
همچنین اگر دچار عفونت قارچی شوید این امکان وجود دارد که این عفونت از طریق سکس محافظت نشده به فرد دیگری منتقل شود، ولی خوشبختانه این احتمال کم است ولی بهتر است برای احتیاط همیشه از کاندوم استفاده کنید.

چطور از کیر مردابی پیشگیری کنیم؟
طبق گفته‌های دکتر “براهام” اولین قدمی که می‌توانید برای جلوگیری از کیر مردابی انجام دهید این است که سعی کنید شورت و لباس‌های تنگ نپوشید. لباس‌هایی که از مواد طبیعی مثل کتان ساخته شده‌اند گزینه‌ی خوبی هستند چون هوا راحت‌تر از آن عبور می‌کند. همچنین سعی کنید بیشتر شورت‌های پادار بپوشید.
همچنین بعد از این که از حمام خارج می‌شوید حتماً خودتان را قبل از لباس پوشیدن به خوبی خشک کنید. اگر هم کیرتان ختنه نشده است موقع حمام پوست کیرتان را کنار بزنید و کیرتان را به خوبی تمیز کنید.
دکتر “لاینو” می‌گوید: «می‌توانید کمی روغن نارگیل روی بیضه‌ها و نواحی اطراف آن بمالید چون ثابت شده است که روغن نارگیل خواص ضد قارچی دارد. ولی اگر پوستتان به این روغن حساس است می‌توانید ناحیه تناسلی و اطراف آن را به خوبی با آب و صابون بشویید.»
اگر نکاتی که گفته شد را رعایت کنید به مشکلی نمی‌خورید. شاید کسی از تمیزی و بد بو نبودن ناحیه تناسلی‌تان تعریف و تمجید نکند ولی قطعاً از بوی زننده‌ی مردهای دیگر که آدم را فراری می‌دهد بهتر است!


منبع:

menshealth.com/health/a22614938/summer-penis

13 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-04-13 21:35:41 +0430 +0430

بسیار جالب و آموزنده ?

لازم به ذکر است که برخی از عادات ما ایرانیان و کشورهای مذهبی که ریشه در فرهنگ و مذهب ما دارند هم این موضوع رو تشدید می‌کنند

فی المثل در گرمای تابستان آقایان حق ندارند که شلوارک و یا تیشرت یقه باز و آستین کوتاه بپوشند که مبادا باعث تحریک اوناث شود و اسلام به خطر بیفتد.

بانوان گرامی که دیگر هیچ!حجاب اجباری به تنهایی باعث محدودیت و احساس خفقان شده حالا فکرشو بکن تو گرمای تابستون با کلی لباس و چادر و.....

زیر بغل خیس و یا شورت عرق کرده اصلا نمیتونه منظره‌ی خوبی باشه!:/

بخصوص مواقعی که در اماکن عمومی و یا مترو مجبور به تحمل این عزیزان باشی!

3 ❤️

2019-04-14 15:59:57 +0430 +0430
نقل از: JAMSHID_SE7EN

بسیار جالب و آموزنده ?

لازم به ذکر است که برخی از عادات ما ایرانیان و کشورهای مذهبی که ریشه در فرهنگ و مذهب ما دارند هم این موضوع رو تشدید می‌کنند

فی المثل در گرمای تابستان آقایان حق ندارند که شلوارک و یا تیشرت یقه باز و آستین کوتاه بپوشند که مبادا باعث تحریک اوناث شود و اسلام به خطر بیفتد.

بانوان گرامی که دیگر هیچ!حجاب اجباری به تنهایی باعث محدودیت و احساس خفقان شده حالا فکرشو بکن تو گرمای تابستون با کلی لباس و چادر و.....

زیر بغل خیس و یا شورت عرق کرده اصلا نمیتونه منظره‌ی خوبی باشه!:/

بخصوص مواقعی که در اماکن عمومی و یا مترو مجبور به تحمل این عزیزان باشی!


اسلام البته رو مردا زیاد سخگیر نیس. وض مردا در این مورد بهتر از زناس. تا جایی که میدونم به آسین کوتا برا مردا چندان گیر نمیدن. بخصوص کنار دریا که فصل گرما پاتوق ملت ماس، مردا آزادن شلوارک هم بپوشن یا حتا تقریباً دیگه کون لخت بگردن با یه شورت هفتی که حجم شومبولشون توش به وضوح رؤیت میشود و کسی کاریشونم نداره و اونجا دیگه تحریک اوناث نیز به تخم هیشکی نیس حال این که با تحریک ذکور همچنان سفت و سخ مقابله میشود. زنای بدبخ حتا تو آبم بخوان برن میبایس با حجاب اسلامی شنا کنن مث سفره ماهی بشن تا مبادا موجبات تحریک مؤمنین حشری فراهم شود.
با همه این اوصاف یحتمل پدیده‌ی "کص مردابی" چیزی به مراتب بدتر باشد...


نقل از: number.13 : عفونت قارچی کشاله ران و زیر شکم در مردان

تینه آ کروریس، یک عفونت قارچی در مردان است که بیشتر از طریق استفاده از حوله‌های آلوده و مشترک و ملحفه‌ها یا از سایر مناطق آلوده بدن مانند ناخن دست و پا به کشاله ران منتقل می‌شود. چاقی و پوشیدن لباس‌های زیر تنگ یا خیس از عوامل مستعد‌کننده این نوع عفونت هستند و معمولا هم شیوع این بیماری در آقایان۳ برابر خانم‌هاست.
آیا عفونت قارچی در مردان علامت خاصی دارد؟ معمولا عفونت قارچی در مردان کشاله ران به‌صورت ضایعات قرمز و متقارن، درد و طرف کشاله ران و التهاب در این قسمت از بدن خودنمایی می‌کند. این درد می‌تواند به سمت پایین شکم و بخش داخلی ران گسترش پیدا کند. در موارد حاد این ضایعات خیس و همراه با ترشح هستند و در موارد مزمن خشک و تیره‌تر و با پوسته‌های کمترند. . تنها یک ‌پزشک می‌تواند نوع عفونت قارچی در مردان را تشخیص دهد. عفونت قارچی در مردان می تواند انواع مختلفی داشته باشد از جمله: تریکومونیازیس، کلامیدیا و یا سوزاک . عفونت قارچی در مردان معمولاً با خارش شدید همراه است و موجب التهاب پوستی رأس آلت مردانه همراه با درد و ترشحات غلیظ در طی رابطه جنسی یا دفع ادرار می‌شود. به دلیل شباهت در علائم بالینی، ممکن است بیماری به اشتباه به‌عنوان یک عفونت باکتریایی تشخصی داده شود.

سپاس بسیار از حشرپژوهیت.

3 ❤️

2019-04-14 16:31:15 +0430 +0430

خب اين يه مساله ى كاملاً طبيعيه!

همون طور كه زير بغل تو تابستون بيشتر عرق ميكنه و بيشتر بوميگيره، همين اتفاق واسه بقيه قسمتاى بدنم ميوفته!

در همين راستا ميتونم به مشكل ممه مردابى خانوم هايى كه سينه ى بزرگ دارن اشاره كنم كه در نتيجه ى تعريق چاك و زير ممه اتفاق ميوفته ?

3 ❤️

2019-04-14 17:12:58 +0430 +0430
نقل از: not your babe

خب اين يه مساله ى كاملاً طبيعيه!

همون طور كه زير بغل تو تابستون بيشتر عرق ميكنه و بيشتر بوميگيره، همين اتفاق واسه بقيه قسمتاى بدنم ميوفته!

در همين راستا ميتونم به مشكل ممه مردابى خانوم هايى كه سينه ى بزرگ دارن اشاره كنم كه در نتيجه ى تعريق چاك و زير ممه اتفاق ميوفته ?


نکته‌ی بسیار مهمی بود قابل توجه دوسداران ممه‌‌ی گنده.✔
باشد که عبرت شود هرچن بعید نی برخی فتیشمندان محترم یحتمل شیفته‌ی همون بو نیز باشند!

2 ❤️

2019-04-15 10:28:25 +0430 +0430

ایا کوس مردابی هم هست؟

0 ❤️

2019-04-15 18:59:16 +0430 +0430

اگه منصفانه به طهارت نگاه کنید،
متوجه میشید خیلی چیز خوبیه، مخصوصا بهداشت ایرانیا از همه بهتره، خیلی خارجیا رو دیدم که هیکلشون بوی شاش میده، ماها میریم سرویس دول و کوشمون رو با آب میشوریم، این خودش تاثیر مثبت داره، بعدشم حموم روزانه که دیگه جای خود داره،

1 ❤️

2019-04-16 10:07:33 +0430 +0430

سلام دوستان
من ۱۷ سالمه و سایزم ۱۴ سانته و اصلا ازش راضی نیستم
میخوام از خراطین استفاده کنم اما قبلش گفتم بیام اینجا یچی بپرسم
میگن یه سری نرمش ها یا حرکت ها برا کیر هست که سایزو افزایش میده؟؟
اگ خودتون انجام دادین یا اطلاع دارین لطفا بگین
اینم کیرمه البته ببخشید ک عکسشو میزارم


0 ❤️

2019-04-16 12:15:06 +0430 +0430

حیف نیست وقتتو واس نوشتن همچین اراجیفی میذاری و وقت خواننده روهم میگیری؟

0 ❤️

2019-04-16 18:33:33 +0430 +0430

سلام آقای یا خانم اسکلت حشری : دادا خیلی ممنون که این مطلب مفید روجهت استفاده عموم قرار دادید متشکرم واقعا استفاده کردیم . سپاس .

0 ❤️

2019-04-16 18:35:43 +0430 +0430
نقل از: کوثلاو حیف نیست وقتتو واس نوشتن همچین اراجیفی میذاری و وقت خواننده روهم میگیری؟

سلام جناب اینها که شما به آن اراجیف گفتید مطالب بهداشتی هستند .ومفید فایده متشکرم

0 ❤️

2019-04-16 19:24:31 +0430 +0430
نقل از: Mrbigbaby سلام دوستان من ۱۷ سالمه و سایزم ۱۴ سانته و اصلا ازش راضی نیستم میخوام از خراطین استفاده کنم اما قبلش گفتم بیام اینجا یچی بپرسم میگن یه سری نرمش ها یا حرکت ها برا کیر هست که سایزو افزایش میده؟؟ اگ خودتون انجام دادین یا اطلاع دارین لطفا بگین اینم کیرمه البته ببخشید ک عکسشو میزارم

عرض شود کیر تو مغزت

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «