پرسش و پاسخ درباره مسائل جنسی با آلیس

1396/06/23

آلیس اسم مستعار مشاور جنسی دانشگاه کلمبیاست که به انواع پرسش های جنسی مردم پاسخ می دهد.

در این تاپیک سعی می کنیم ترجمه بعضی پرسش و پاسخ هایی که احتمالا سوال شما هم باشه رو بگذاریم.

اگر می خواهید این تاپیک برای بقیه مفید باشه** لطفا از پست های بیهوده خودداری کنید.** اگر خواستید تشکر کنید فقط از دکمه قلب استفاده کنید.

توجه کنید که نمی تونیم سوالات شما را از آلیس بپرسیم.

2044 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-09-14 15:02:27 +0430 +0430

آلیس عزیز
میشه واکنش های طبیعی بدن به از دست دادن بکارت رو برام توضیح بدین؟ واقعیت اینکه من علاقه ای به رفتن پیش متخصص زنان ندارم، ولی میخوام بدونم بعد اینکه اولین سکس خودم رو انجام دادم، چه چیز هایی قراره اتفاق بیافته و آیا نیازی به اقدامات پزشکی هم وجود داره یا نه؟

کسی که برای اولین بار میخواد سکس رو تجربه کنه


دوست عزیزی که قراره برای اولین بار سکس کنی
بعد از اولین سکس، این امکان وجود داره که فرد طیف وسیعی از واکنش های جسمی و احساسی رو تجربه کنه. واکنش های جسمی میتونه از فردی به فرد دیگه متفاوت باشه که بعضی از این واکنش ها عبارتند از: درد، سرگیجه، لذت، تجربه ارگاسم، عدم تجربه ارگاسم، خیس شدن کوس، عدم خیس شدن کوس، شهوتی شدن، عفونت های مجاری ادراری، عفونت های واژنی، عفونت های قابل انتقال جنسی و یا حتی میتونه بدون علایم خاصی باشه.

برخی از واکنش های عاطفی که معمولا در اغلب مبتدیان دیده میشه، عبارتند از احساس غرور، گناه، خوشبختی، آسودگی و یا ناامیدی. بدون داشتن اطلاعات بیشتر در مورد تجربه جدیدتون به سختی میشه نظر داد که واکنش های جسمی یا عاطفی که دارین تجربه میکنین میتونه در محدوده طبیعی قلمداد بشه یا نه؛ به همین دلیل توصیفی دقیق از طبیعی بودن این علایم، میتونه چالشی بزرگ به حساب بیاد. با همه این اوصاف اگه شما در حال تجربه برخی علایم جسمی یا عاطفی هستین، پشنهاد میکنیم که حتما با یک متخصص زنان یا مشاور صحبت کنین.

اگه تصمیم گرفتین که به متخصص زنان مراجعه کنین، پیشنهاد میکنیم قبل عملی کردن این تصمیم مطالب مرتبط با “مراجعه به متخصص زنان برای بار اول” رو تو اینترنت مطالعه کنین. حتی اگه برای رفتن پیش متخصص زنان دچار شک و تردید هستین، بهتره بدونین بعد اینکه شروع به سکس کردین، ویزیت یک متخصص زنان میتونه مزایای متعددی براتون داشته باشه. گرفتن پاسخ سوال هایی که تو ذهن دارین از یک طرف و گرفتن تائیدیه بابت سلامت تون از طرف دیگه، میتونه قوت قلبی براتون باشه.

مراجعه به متخصص زنان این فرصت رو بهتون میده تا اطلاعاتی در رابطه با روش های پیشگیری از بارداری کسب کنین، یاد بگیرین که بعد از انجام سکس چه کارهایی باید انجام بدین و با یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی ارتباط برقرار کنین. از پزشک یا اطرافیانتون میتونین آدرس محل ارائه چنین خدماتی رو جویا بشین.

امیدوارم که این متن براتون مفید واقع بشه.

منبع

3 ❤️

2017-09-14 15:04:53 +0430 +0430

آلیس عزیز
من به تازگی وارد دانشگاه شدم و دور از خونه و تو یه شهر دیگه زندگی میکنم، همچنین با پسری آشنا شدم که به تازگی شده دوست پسرم. الان سه هفته ای هستش که ما با همدیگه قرار میزاریم و همه چیز داره خوب پیش میره. البته قبلا شروع به صحبت در مورد عشق بازی کردیم ولی دوست پسرم من رو مجبور به هیچ کاری نکرده و نمیکنه. زمان هایی هم که باهاش هستم واقعا احساس خوبی دارم، ولی چیزی که اذیتم میکنه این هستش که ما فقط سه هفته هستش که باهمیم! هر دومون باکره هستیم و من میدونم که اون دوست داره بکارتش رو با من از دست بده و من هم چنین حسی نسبت به اون دارم. ولی معیار زمان واقعا داره ناراحتم میکنه. البته من میدونم که آخرش این رابطه کار خودش رو میکنه و من خیلی زود عاشقش میشم . . .

وسوالی که میخوام بپرسم این هستش که، به نظرت ما خیلی داریم عجله میکنیم؟ با در نظر گرفتن این مطلب که من تاحالا به این شکل بوسیله یه پسر تحت تاثیر قرار نگرفته بودم، و اگه من تو همین مدت کوتاه، آمادگی شو پیدا کرده باشم، باید انجامش بدیم؟ سوال بعدیم این هستش که قابل اعتماد ترین روش برای محافظت در سکس چه چیزی هستش و از کجا میتونیم تهیه کنیم؟ میخوام تمام احتیاط های لازم رو انجام بدم تا این اتفاق به یکی از بهترین لحظات عمرم تبدیل بشه. ممنون ازتون.
A.J


A.J عزیز
انجام سکس برای شما و شریک جنسی تون میتونه یه تصمیم بزرگ باشه. خوشبختانه شما یه قدم بزرگ برداشتین و وقت گذاشتین تا در رابطه با تصمیمتون و عواقب این کار برای شما، شریک جنسی و رابطه تون فکر کنین. شاید این جوابی که میدم اون پاسخی نباشه که شما دنبالش هستین ولی واقعیت اینکه برای این سوال شما نمیشه هیچ پاسخ مثبت یا منفی رو ارئه کرد، چرا که درواقع هیچ گونه محدودیت زمانی وجود نداره که زوج ها، باید قبل از شروع به سکس، اون رو رعایت کنن. ولی چنتا سوال وجود داره که شما و شریک جنسی تون باید مشترکا روشون کار کنین و با پاسخ های مثبت و منفی که به این سوال ها میدین و با توجه به روش هایی که برای کاهش خطر انتخاب میکنین، باهمدیگه تصمیم بگیرین که آیا وارد کردن سکس به رابطه تون کار درستی هست یا نه. و اما در مورد سوالتون در رابطه با محافظت در سکس (که خودش یکی از فاکتور های اساسی برای تصمیم گیری در مورد این مسئله هستش که سکس کنین یا نه) باید بدونین که روش های مختلفی برای این کار وجود داره که با انجام چنتا تحقیق، مقداری مطالعه و کمی پرس و جو از متخصصان امر میتونین بهترین و قابل اعتماد ترین روش و راه های تهیه اون رو یاد بگیرین.

شما اشاره کردین که مدت زمان آشنایی، یکی از معیار هایی هستش که شما ررو اذیت میکنه. این مطلب خودش میتونه بهتون کمک کنه که بفهمین چرا چنین حسی دارین و تصمیم بگیرین که آیا چنین معیاری در مورد تصمیم شما میتونه معنادار باشه. همچنین در ادامه چنتا سوال مطرح کردیم که جواب دادن به اونا به شما و شریک جنسی تون کمک میکنه تا تشخیص بدین که آیا برای شروع سکس آمادگی دارین یا نه:
• رابطه شما با همدیگه در چه حدی هستش؟ به راحتی میتونین تفکرات خودتون رو با همدیگه در میون بزارین و آیا نسبت به همدیگه احساس راحتی میکنین؟
• سکس کردن برای شما چه معنی داره؟ برای دوست پسر تون چه معنی داره؟ وقتی صحبت از معنای سکس برای یک رابطه میشه، هر دوشما نظرات مشترکی دارین؟
• اگه کمی هم بیشتر صبر کنین چه اتفاقی میافته؟ چه چیزی رو از دست میدین؟ چه چیزی بدست میارین؟
• در کنار سکس چه چیز های دیگه ای وجود داره که با کند و کاو تو اونا میتونین به رابطه تون تاثیر بگذارین؟
• آیا شما و شریک جنسی تون در رابطه با امنیت و محافظت تو سکس با همدیگه صحبت میکنین؟
• وقتی که خودتون رو در حال سکس با دوست پسرتون تجسم میکنین، کدوم بخش از این تجسم براتون جالب تر جلوه میکنه؟ کدوم بخشش شما رو مضطرب میکنه؟ شریک جنسی تون چه نظری داره؟
این سوال ها میتونن بهتون کمک کنن تا یک لیست “بلی” و “خیر” درست کنین و یا بتونین بخشی از نگرانی هاتون رو روی کاغذ بیارین، چرا که گاهی وقتا دیدن نظرات خودتون بر روی صفحات کاغذ میتونه کمک تون کنه تا درک بهتری نسبت به تفکرات تون پیدا کنین. اگه چیزی وجود داره که برای شما به یه موضوع تکراری یا یک نگرانی ناخوشایند تبدیل شده، شاید موجب بشه از تصمیمی که میخوایین بگیرین، عقب بکشین. شاید الان بهترین زمان برای شروع به سکس نباشه ولی خب هر موقع که بخوایین باز هم میتونین نظر خودتون رو عوض کنین. تو این مدت، این فرصت رو پیدا میکنین که دوست پسرتون رو بهتر و بیشتر بشناسین، اشتراکات همدیگرو پیدا کنین و چیزهای بیشتری در مورد گذشته، حال و آینده همدیگه یاد بگیرین.

هر موقع هم که تصمیم گرفتین شروع به سکس کنین، بدونین که روش های مختلفی برای انجام یه سکس محافظت شده وجود داره که میتونن به شما کمک کنن تا از انتقال بیماری های واگیر جنسی و احتمال وقوع بارداری پیشگیری کنین که میشه به روش های انسدادی مثل کاندوم و روش های تنظیم خانواده اشاره کرد. برای اینکه در مورد امنیت تو سکس و روش های پیشگیری از بارداری اطلاعات بیشتری به دست بیارین، پیشنهاد میکنیم که مطالب مرتبط با همین حوزه رو تو سایت مطالعه کنین. همچنین میتونین به یک مشاور یا متخصص مراجعه کنین تا اطلاعات بیشتری بدست بیارین.

به عنوان آخرین مطلب، تجربه ای که شما از اولین سکس تون بدست میارین میتونه از “شگفت انگیز ترین لذت دنیا” تا “چیز خاصی نبود” و حتی تا “دردناک، کثیف و ناخوشایند” متفاوت باشه. درسته که ایده داشتن سکس میتونه هیجان انگیز باشه، ولی به یاد داشته باشین که زندگی همیشه اونطوری که ما میخواییم پیش نمیره. ارتباط برقرار کردن با شریک جنسی حیاتی ترین بخش به حساب میاد، چرا که بوسیله اون میتونین با همدیگه تطابق پیدا کنین، بخندین و از لحظه لحظه زندگیتون، تجربه های بکری بسازین. اینکه با یه نفر بتونین رابطه جنسی خوبی داشته باشین، چیزی نیست که خود به خود ایجاد بشه، بلکه با گذشت زمان، اعتماد متقابل، صحبت کردن و تمرین و تکرار حاصل میشه.

آرزو میکنم تصمیمی بگیرین که برای هر دوشما بهترین باشه.

منبع

2 ❤️

2017-09-14 15:06:05 +0430 +0430

آلیس
وقتیکه من و دوست دخترم داریم با همدیگه حال میکنیم، ترشحات کوس اش شروع میکنه به سرازیر شدن و دوست دخترم اصلا از این اتفاق خوشش نمیاد و میخواد بدونه که آیا راهی وجود داره که بشه مقدار این ترشحات رو کمتر کرد؟
مراقب


مراقب عزیز
ترشحات روان کننده واژن درطول سکس یکی از نشانه های تحریک شدن زن هستش. خیلی از زنا وقتی که تحریک میشن، خودشون رو حسابی خیس میکنن و در طرف مقابل هستن زنایی که با وجود تحریک شدید، این توانایی رو ندارن که کوس خودشون رو اونقدری خیس کنن که برای یه سکس بدون درد آماده باشن. مقدار این ترشحات میتونه از فردی به فرد دیگه متفاوت باشه و حتی ممکنه در روز های مختلف چرخه قاعدگی حجم این ترشحات تغییر کنه. از جمله عواملی که میتونن به حجم ترشحات واژن تاثیر داشته باشن، عبارتند از: رژیم غذایی، استرس، داروها، روش های پیشگیری از بارداری (از جمله تجهیزات هورمونی و IUD)، عفونت ها و بارداری.

آیا دوست دخترتون همیشه تو این حد خودش رو خیس میکنه؟ آیا این ترشحات بوی بخصوصی دارن یا به همراه این ترشحات علایم دیگه ای هم وجود داره؟ تغییر ناگهانی در رنگ، بو و کشسانی این ترشحات میتونن در اثر تغییرات هورمونی بدن باشن یا نشونه ای از یک مسئله پزشکی مهمتر به حساب بیان که به عنوان نمونه میشه به موارد زیر اشاره کرد: عفونت های دهانه رحم، آتروفی واژنی، باکتری های واژنی، بیماری های قابل انتقال جنسی و یا عفونت های قارچی. بهتره دوست دخترتون به یک متخصص مراجعه کنن تا این اطمینان رو بدست بیارن که این ترشحات طبیعی بوده و ناشی از مشکلات پزشکی نیست، البته اگه نشانه هایی مثل تب، درد یا سوزش هنگام ادرار کردن هم داشته باشن، این کار ضرورت پیدا میکنه.

البته شما اشاره کردین که دوست دخترتون از این ترشحات خوششون نمیاد؛ چه چیزی باعث میشه حس بدی نسبت به این ترشحات داشته باشن. اگه حس میکنه که اصطکاک کافی برای لذت بردن از سکس وجود داره، شما میتونین با تغییر در نحوه و موقعیت های سکس این اصطکاک رو ایجاد کنین. برای مثال بعد اینکه شما کیرتون رو وارد کوسش کردین، اون میتونه پاهاش رو به هم بچسبونه. البته میتونین در طول سکس از یه حوله (بهتره از جنس ماکروفایبر باشه) هم استفاده کنین تا این ترشحات رو پاک کنین. البته ما به شما پیشنهاد میکنیم که به هیچ عنوان از محصولات ویژه بانوان مثل لوسیون ها یا عطر ها استفاده نکنین، چرا که این قبیل محصولات با از بین بردن باکتری های مفیید واژن احتمال عفونت های باکتریایی یا انتقال بیماری های واگیر رو افزایش میدن.

اگه اصطکاک بیشتر هنگام سکس، چیزی نیست که دوست دخترتون بابتش ناراحت باشه، شاید همینکه میدونه ترشحات بیش از حدی داره باعث ناراحتیش میشه. در این صورت شما میتونین با دوست دخترتون صحبت کنین و بهش بگین که دوست دارین کمکش کنین و یادآورر بشین شما مشکلی با این مسئله ندارین و این ترشحات مانع سکس لذت بخش شما نیستن. به این وسیله اون متوجه میشه که شما بهش اهمیت میدین و تازه مشکلی هم با این ترشحات ندارین. صحبت کردن در مورد سکس و حاشیه های اون، به شما و دوست دخترتون این فرصت رو میده تا سکس های لذت بخش تری رو تجربه کنین.

امیدوارم که تونسته باشم کمک تون کنم

منبع

1 ❤️

2017-09-14 15:07:37 +0430 +0430

آلیس عزیز
بنده سوالی در رابطه با ویروس ایدز دارم که دوست عزیزی از من پرسیده و من میخوام که جواب صحیحی بهش بدم. این دوستم این جوری فکر میکنه که انتقال ویروس ایدز فقط از راه خون امکان پذیر هستش، به این معنی که اگه خون آلوده در تماس با شریان های خونی فرد سالم قرار بگیره، امکان داره فرد سالم هم مبتلا به ایدز بشه. ولی من فکر میکنم که مایعات خارج شده از بدن هم در صورتیکه در تماس با بافت های پوستی که قابلیت جذب دارن قرار بگیرن، میتونن ویروس ایدز رو انتقال بدن (مثل واژن، کون و غیره). آیا این مطلب صحت داره؟ ایدز فقط از طریق جراحات سطحی و جریان خون انتقال پیدا میکنه یا از طریق پوست هم قابلیت انتقال داره؟
با تشکر

دوست عزیز
اینکه برای دوستانتون تحقیق میکنین واقعا جای قدردانی داره. از زمانی که ویروس ایدز کشف شده، همیشه سردرگمی ها و اطلاعات غلطی در رابطه با روش های انتقال ویروس این بیماری وجود داشته. چهار مایع تو بدن وجود داره که ویروس ایدز به راحتی میتونه از طریق اونا انتقال پیدا کنه که عبارتند از:
• خون
• آب منی و پیش آب
• ترشحات واژن و دهانه رحم
• شیر مادر
ویروس ایدز با حمله به سیستم ایمنی بدن و از بین بردن سلول های نوع T که مرتبط با قوای ایمنی بدن هستن موجب اختلال در عملکرد طبیعی بدن میشه. این چهار مایع که در بالا ازشون اسم بردیم، دارای سطح بالایی از آنتی بادی هستند که درواقع سلول هایی برای درمان عفونت های بدن به حساب میان. درسته که این ویروس در مقادیر کم در اشک و بزاق هم یافت میشه ولی غلظت اونها برای انتقال بیماری کافی نیست؛ و البته در عرق افراد مبتلا به ایدز اثری از ویروس دیده نشده است. شناخت مایعاتی که دارای قابلیت انتقال ویروس ایدز هستن به ما کمک میکنه تا راه های انتقال ایدز رو بهتر بشناسیم.

البته چیزهایی هم وجود داره که ایدز از طریق اونا نمیتونه انتقال پیدا کنه. برای مثال گزارشاتی مبنی بر انتقال ویروس ایدز از طریق تماس با سطوح مختلف بدن (برای مثال لوازم دستشویی، لوازم اشپزخونه، زنگ در)، از طریق هوا، بوسیدن با دهان بسته و یا گزش حشرات وجود نداره. بوسیدن با دهان باز که از آن تحت عنوان بوسه فرانسوی نیز یاد میشه، به ندرت موجب انتقال موفق ویروس ایدز شده، البته در مواردی هم که انتقال از طریق دهان صورت میگیره، باز هم خون ناشی از زخم ها یا خراش های دهان نقش موثر تری در انتقال بیماری داشته اند تا بزاق. موارد نادری هم وجود داره که انتقال بیماری به دلیل گاز گرفتن انسانی صورت گرفته است البته باید در نظر داشته باشید که تعداد متعددی گاز گرفتن توسط افراد مبتلا به ایدز نیز ثبت شده است که انتقال بیماری صورت نگرفته است بخصوص اگه پوست آسیب ندیده باشد.

پس بیماری به چه نحو انتقال میباید؟ همونطور که شما به دوست تون گفتین، این ویروس از طریق برخی بافت های خاص در بدن میتونه جذب بشه. اگر هر یک از چهار مایع نامبرده شده در بالا با جریان خون یا غشاهای مخاطی بدن فرد سالم در تماس باشن میتوانن موجب انتقال ویروس ایدز بشن. این غشاهای مخاطی عبارتند از:
• چشم
• دهان
• بینی
• سوارخ کون
• مجاری ادرار
• واژن
بنابراین شناخت این مایعات و روش های انتقال ویروس، اطلاعاتی در اختیار ما قرار میده که میتونیم فعالیت هایی رو که امکان انتقال ویروس از اونها وجود داره رو شناسایی کنیم.

سکس واژنی یا سکس از پشت؛ از جمله روش هایی هستش که ویروس ایدز میتونه از طریق اون انتقال پیدا کنه حتی اگه هیچ گونه خراش یا آسیبی در طول سکس ایجاد نشه. این امر به این دلیل هستش که آب منی یا ترشحات واژنی میتونن از طریق بافت های واژن و کون و همچنین از طریق مجاری ادرار (هم در آقایان و هم در خانوم ها) جذب بشن. البته این ترشحات از طریق سایر پوست های طبیعی بدن مثلا پوست دست شما قابلیت انتقال ندارن البته در صورتی که پوست شما با چنین مخاطی در تماس بوده باشه بهتره که هر چه سریعتر بشورینش چون ممکنه پوست شما خراش های جزئی داشته باشه که موجب جذب این مواد بشه.

سکس دهانی از طریق واژن، کیر و کون. اگه در دهان کسی که اقدام به سکس دهانی میکنه خونی وجود داشته باشه (مثلا خونریزی دندان ها یا زخم های باز) این احتمال وجود داره که ویروس ایدز انتقال پیدا کنه. از طرفی خون و ترشحات موجود در اندام های تناسلی یا کون از طریق سکس دهانی میتونن انتقال پیدا کنن. اگر چه احتمال انتقال بیماری از این طریق بطور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است، ولی برخی از متخصصان اعتقاد دارن که احتمال انتقال بیماری از طریق دهان بسیار کمتر از احتمال انتقال ویروس از طریق سکس هستش.

انتقال از طریق مادر به جنین یا نوزاد. ایدز میتوانه از طریق زن باردار به جنین در حال رشد یا در طول زایمان به نوزاد انتقال پیدا کنه. با این حال وقتی کسی مبتلا به ایدز هستش به این معنی نیست که حتما بچه این فرد هم مبتلا به ایدز میشه. فقط 25% احتمال داره که ویروس از مادر به جنین یا نوزاد انتقال پیدا کنه. البته روش های درمانی هم وجود دارن که احتمال انتقال بیماری در چنین شرایطی رو تا حد زیادی کاهش میدن. باید این رو هم در نظر بگیرین که احتمال انتقال بیماری از طریق شیر مادر نیز به نوزاد وجود داره.

انتقال بیماری از طریق چشم و بینی. در عین حال که مواردی از انتقال ویریس ایدز از طریق تماس خون بیمار با چشم، بینی و دهان ماموران اورژانس ثبت شده است، ولی چنین اتفاق هایی بسیار نادر بوده و خطر ابتلا به ایدز از طریق غشای پوست نیز بیشتر از چند بار ثبت نشده است.

استفاده از سوزن مشترک. همونطور که قبلا هم اشاره کردیم تماس هر کدوم از چهار مایع فوق با خون موجب انتقال ویروس میشن. فلذا کسایی که برای مصرف مواد مخدر از سوزن های مشترک استفاده میکنن میتونن در معرض ابتلا به ایدز قرار بگیرن.

ابتلا مجدد به ویروس. داشتن ایدز به این معنی نیست که فرد از ابتلا به گونه های مختلف ویروس مصونیت داره و چنین اتفاقی میتونه یک پروسه درمانی موفق رو مختل کنه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایدز و راه های انتقال و درمان آن میتوانید به آدرس aids.gov یا وب سایت مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها CDC مراجعه کنید.

منبع

0 ❤️

2017-09-14 15:08:41 +0430 +0430

آلیس عزیز
بعد از 10 ثانیه سکس از پشت (بدون کاندوم) و در حالی که فرد میگوید مبتلا به ایدز نیست، و هیچ گونه انزالی هم صورت نگرفته است، آیا احتمال ابتلا به ایدز وجود دارد؟
کنجکاو


کنجکاو عزیز
قضاوت بر اساس گفته های یه نفر نمیتونه ملاک خوبی برای تشخیص بیماری های قابل انتقل جنسی باشه. بیاد داشته باشین که یکی از علایم بیماری های واگیر جنسی، بی نشانه بودن اون هاست. این مطلب در مورد ایدز هم مصداق داره بدین نحو که یه نفر ممکنه مبتلا به ایدز باشه ولی تا سالیان سال هیچ نشونه ای از این بیماری رو مشاهده نکنه. حتی ممکنه فرد آزمایش ایدز بده و جواب منفی باشه، درعین حال که فرد مبتلا به ویروس ایدز هستش ولی ویروس به صورت پنهان در بدن قربانی زندگی میکنه. (در این مورد میتونین در اینترنت مطالعات بیشتری انجام بدین). شریک جنسی شما ممکنه در اون لحظه واقعا از اینکه مبتلا به ایدز یا هر بیماری واگیر دیگه ای هستش هیچ گونه اطلاعی نداشته باشه.
در عین حال که بعید به نظر میرسه، ولی این احتمال وجود داره که ایدز یا هر بیماری واگیر دیگه ای در طول سکس از کون و در مدت خیلی کوتاه از کننده به دهنده و از طریق پیش آب های کننده انتقال پیدا کنه. در طرف مقابل، احتمال انتقال بیماری از دهنده به کننده در آن مدت کوتاه بعید به نظر میرسه مگر اینکه در مقعد دهنده زخم یا خون وجود داشته باشه. ولی در نظر داشته باشین که هر نوع فعالیت جنسی پر خطر بوده و استفاده از روش های انسدادی مثل کاندوم میتونه احتمال انتقال بیماری رو کاهش بده.
در آینده، اگه میخوایین که از سکس مقعدی با شریک جنسی تون لذت بیشتری ببرین، از همون شروع کار از کاندوم استفاده کنین و به مقدار زیاد از روان کننده های پایه آب مثل لوبریکانت استفاده کنین.

منبع

0 ❤️

2017-09-14 15:09:46 +0430 +0430

آلیس عزیز
چند وقت پیش بنده سکس داشتم و آرزوم میکنم که ایکاش هیچوقت انجامش نمیدادم. نه تنها هیچ لذتی برای من نداشت بلکه کلی هم درد کشیدم و با خودم گفتم که دیگه هیچ وقت انجامش نمیدم. آیا این احتمال وجود داره که اگه دفع بعد سکس کنم، لذتی هم ببرم؟


دوست عزیز
شما تنها کسی نیستین که بعد از انجام سکس، چنین حسی نسبت بهش داشتین. خیلی از افراد نسبت به انتخاب هاشون در مورد سکس دودل میشن. سکس پدیده پیچیده ای هستش، چرا که میتونه همراه با هیجان، بی حالی، اضطراب و آرامش باشه، یا همه مورد بالا رو باهم داشته باشه یا هیچکدوم رو نداشته باشه. اگه ما تصورات خودمون در مورد سکس رو بر اساس تصاویر مجلات، فیلم ها، تلویزیون و موسیقی ها بنا کنیم، احتمالا به این نتیجه میرسیم که سکس همیشه کاری امن و شهوت ناک با عواقب جسمی و عاطفی اندک هستش. ولی همونطور که شما هم اشاره کردین، همیشه اینطوری نیست و سکس میتونه مایه تاسف، سردرگمی و اضطراب و نگرانی در مورد آینده هم باشه.

تفکر در مورد چیزی که شما رو به سمت سکس میکشونه میتونه دیدگاه شما رو در مورد حسی که نسبت به انجامش دارین، گسترش بده. افراد به دلایل مختلف اقدام به سکس میکنن که میشه به موارد زیر اشاره کرد:
• اونا دوست دارن که این لذت رو با افراد دیگه ای هم تجربه کنن.
• اونا میخوام تا افراد دیگه ای رو هم برای این کار قبول کنن.
• گاهی حس میکنن که اون رو به یکی دیگه بدهکار هستن
• در مورد حس و حال سکس کنجکاو هستن
• یکی رو دوست دارن و میخوان به این وسیله بهش نزدیک تر بشن
• به همراه کلی دلیل دیگه و یا ترکیبی از این ها
انگیزه ای که شما برای انجام سکس دارین میتونه به تجربه ای که شما از سکس کسب میکنین تاثیر بگذاره. برای مثال، در نظر بگیرین که چقدر میتونه متفاوت باشه که شما در عین حال که عاشق شریک جنسی تون هستین، بخوایین که با یکی دیگه هم رابطه داشته باشین.

عوامل دیگه ای که میتونن در عدم لذت شما تاثیر داشته باشن، عبارتند از:
• از لحاظ اجتماعی و احساسی، تا چه حد با شریک جنسی تون احساس راحتی میکنین؟
• آیا در مورد روش های کنترل بارداری با شریک جنسی تون صحبت میکنین یا از چنین وسایلی بهره میبرین؟ یا در موردش استرس دارین؟
• آیا از طرف شریک جنسی یا دوستاتون تحت فشار هستین؟
• آیا به اندازه کافی از روان کننده ها استفاده میکنن و هنگام شروع سکس تحریک میشین؟
تک تک این مسائل یا حتی مجموعه ای از اونا میتونه لذت شما رو از سکس کاهش بده. شما همچنین اشاره کردین که سکس ممکنه به شما آسیب بزنه. اگه دفعه اولی بود که سکس کردین و درد داشت، میتونه به دلیل کشیدگی یا پاره شدن پرده بکارت باشه (لایه نازکی از پوست که در ورودی واژن قرار داره). یکی دیگه از دلایلی که میتونه موجب این اتفاق بشه، نبود مواد لیز کننده کافی درحین سکس هستش. اگه زنا به اندازه کافی تحریک نشن یا واژن اونا به دلایلی مثل مراحل خاصی از چرخه قاعدگی خشک باشه، بدن نمیتونه به اندازه کافی لیز کننده در داخل واژن ترشح کنه تا ورود کیر به راحتی صورت بگیره و سکس لذت بخشی صورت بگیره. اگه تصمیم دارین تا در آینده سکس لذت بخش تری رو تجربه کنین، شاید بد نباشه از یک لیز کننده پایه آب مثل لوبریکانت بهره ببرین. شاید هم شریک جنسی شما برای اینکه میخواد شما رو تحریک کنه، فشار بیش از حدی به کولیتوریس شما وارد میکنه یا کیرش رو به نحوی وارد شما میکنه که مناسب شما نیست. شاید بد نباشه سری به مقالات مرتبط با سکس های دردناک یا برداشتن پرده بکارت تو سایت بزنین تا اطلاعات خودتون رو در این خصوص بیشتر کنین. با این حال برای اینکه بخشی از سوال شما رو پاسخ داده باشم به این نکته اکتفا میکنم که در حالت عمومی خانوم ها بعد از دفعات اول سکسشون، درد کمتری رو تجربه میکنن و بجاش لذت بیشتری کسب میکنن.

اگه شما یه مرد هستین و در ورود کیر به داخل شریک جنسی تون به مشکل خوردین، شاید به این دلیل هستش که کیر شما انحنا یا پیچ خوردگی داره که باعث درد میشه. این اتفاق معمولا زمانی میافته که فرد به اندازه کافی تحریک نشده و در نتیجه کیر قوام لازم برای دخول رو نداره. در طول سکس از پشت، فرد دهنده، به دلیل کمبود مواد لیز کننده در دهانه مقعد، ممکنه حس خوبی نداشته باشه، در چنین مواردی هم استفاده از روان کننده های پایه آب مثل لوبریکانت میتونه مفید واقع بشه. دفعه بعد که میخوایین سکس کنین، در صورتیکه موارد گفته شده رو رعایت کردین و بازهم درد دارین، پیشنهاد میکنیم که حتما به یه متخصص مراجعه کنین.

مطالعه بهتون کمک میکنه تا درک صحیح تری از بدنتون بدست بیارین و بفهمین که از سکس چی میخوایین و چه چیزی نمیخوایین. برای اینکه دانش خودتون تو این زمینه رو افزایش بدین میتونین از منابع همین سایت بهره ببرین.

اگر چه سکس میتونه گیچ کننده باشه، در عین حال میتونه لذت بخش و شگفت انگیز هم باشه، به شرطی که هر دو طرف رابطه جنسی احساس راحتی بکنن و از این کار رضایت داشته باشن. در نظر داشته باشین که سکس یک مسئله شخصی هستش: اینکه چطوری و چه موقع هایی سکس کنین کاملا به تصمیم شما بستگی داره و همونطور که خودتون هم اشاره کردین، همیشه میتونین نظرات خودتون رو تغییر بدین.

منبع

1 ❤️

2017-09-14 15:10:36 +0430 +0430

آلیس
نظرتون در مورد زنانی که به سختی ارگاسم میشن، چی هستش؟ آیا پیشنهادی هم برای اونا دارین؟
کسی که به دنبال لذت بیشتری هستش


دوست عزیز
فشار دادن و مالیدن کلیتوریس و یا سایر قسمت های لذت تو بدن میتونه به مجموعه ای از احساسات لذت بخش منجر بشه: احساس پر بودن مثانه، تنش های جسمانی، مور مور شدن و لرزش های مداوم و غیره. ارگاسم در واقع لحظه ای هستش که تمام تنش های بدن به یکباره و بوسیله یکی سری انقباضات غیر ارادی و لذت بخش، رها میشن. زنا میتونین این انقباضات رو بر روی قسمت های مختلف بدن از جمله واژن، رحم و مقعد حس کنن. ارگاسم بسته به خود زن، موقعیتی که در اون قرار داره و نوع تحریک، میتونه خفیف، شدید، نئشه کننده، لذت بخش و . . . باشه و میشه این لیست رو براحتی ادامه داد.

با این حال خیلی از زنا هستن که چه به تنهایی و چه با شریک جنسی، به سختی به ارگاسم میرسن. عدم داشتن اطلاعات کافی، داشتن شرم برای لمس بدن خود و یا ترس های ناشناخته از جمله عواملی هستن که مانع از این میشن که خانوم ها روش های ارگاسم رو یاد بگیرن. مطالب پیش رو متداول ترین موانعی هستن که مانع میشن خانوم ها به ارگاسم برسن:
• تمرکز بر روی افکار بجای احساسات. خیلی آسونه که افکار خودتون رو پریشون کنین و به این دلیل که با وجود اینکه همه چیز رو، درست یا غلط، دارین انجام میدین، ولی به موفقیت نمیرسین، از دست خودتون کلافه بشین، به این فکر میکنین که شریک جنسی تون داره به چی فکر میکنه. حتی اگه اینجوری هم نباشه، حس میکنین که طرف مقابل پریشون شده و ممکنه عشقتون به آخر نرسه.
• نگران این هستین که ممکنه ارگاسم نشین، در عین حال که تحریک شدین، نمیخوایین که گرفتار تلاش های بی ثمر بشین و احساسات جنسی خودتون رو سرکوب کنین.
• ترس از اینکه خواسته های بیش از حد از شریک جنسی میتونه اصرار و خواهش به نظر برسه.
• ترس از اینکه اگه شریک جنسی تون برروی احساس لذت شما تمرکز کنه، شما ممکنه تحت فشار برای ارضا شدنی قرار بگیرین که قادر به انجامش نیستین و آخرش هم نمیتونین.
• تلاش برای ارگاسم همزمان با شریک جنسی.
• احساس ناسازگاری یا خشم نسبت به شریک جنسی.
• احساس گناه نسبت به سکس، که مانع از لذت شما میشه.
• عجله در سکس – فشار به پاهاتون دقیقا مثل وقتی که فیلم نگاه میکنین و فیلم به جاهای حساسش رسیده.

خوشبختانه، امروزه منابع متعددی برای کمک به آموزش زنا و شرکای جنسی شون برای لذت بردن از سکس وجود داره. شاید بد نباشه مقالاتی که راجع به ارگاسم زنان تو همین سایت نوشته شده رو مطالعه کنین.

آلیس

0 ❤️

2017-09-14 15:13:47 +0430 +0430

آلیس عزیز آیا استفاده از کرم های بی حسی موضعی مناسب هستند؟ چرا که استفاده از اونا تنها روشی هستش که من احساس آرامش پیدا میکنم . . . هر موقع که ما میخواییم بدون اون کرم ها از پشت سکس کنیم من عصبی و ناراحت میشم و به سختی میتونم خودم رو کنترل و آروم کنم.


پاسخ:

خواننده عزیز کرم های بی حسی به خودی خود مضر نیستن؛ با این حال استفاده مداوم از این کرم ها موجب کرخت و بی حس شدن دایمی سنسورهایی در بدن میشه که به شما میگن چه چیزی تو بدن درست کار نمیکنه، و این میتونه مشکل ساز باشه. اگه شما نتونین بشنوین که بدنتون داره چه چیزی بهتون میگه، میتونه منجر به نتایجی دردناک و حتی خطرناک تو آینده بشه. اگرچه سکس از پشت برای برخی افراد، چه مرد و چه زن، بدلیل تماس مستقیم با پروستات آقایون و نقطه جی تو خانوم ها، میتونه لذت بخش باشه، برای سایر افراد میتونه ناراحت کننده تلقی بشه. این به این دلیل هستش که مقعد از پوست هایی نازک و حساس تشکیل شده و مستعد جراحت و التهاب هستن و بخشی از این اتفاق نیز به این دلیل هستش که کون برخلاف واژن سیستم لیز کننده نداره. اگه شما بعد از سکس از پشت احساس درد میکنین، این میتونه نشونه ای از آسیب به بافت های داخلی باشه.

سکس در معنای کلمه باید لذت بخش باشه، پس بهتره به دنبال چیز هایی بگردین که شهوت شما رو شعله ور یا خاموش میکنن. حال اگه سکس از پشت چیزی نیست که ازش لذت میبرین، سعی کنین دنبال چیزهایی بگردین که موجب لذت شما میشن و بجای استفاده از کرم های بی حسی بهتره دنبال روش های دیگه ای بگردین که این نوع سکس رو راحت تر میکنن. به عنوان اولین قدم بهتره بدونین که کلید قایق رانی در مناطق پایینی، فارغ از نوع ورودی، در لیز کردن و استفاده از روان کننده ها هستش! تاکتیک دیگه ای که میتونین ازش برای سکس از پشت استفاده کنین، خود ارضایی مقعدی هستش. برخی از اسباب بازی های جنسی مثل توپی ها یا دیلدو های مقعدی میتونن به شما در کشف نقاط لذت بخش مقعد تون کمک کنن تا بتونین سکس های لذت بخش تری رو تجربه کنین.

اگه شما کسی هستین کون خودتون رو در اختیار شریک جنسی تون قرار میدین، شریک جنسی تون میتونه در ابتدا با وارد کردن انگشتای لیز شده خودش که پوشیده از روان کننده ها هستن، به پشت شما، عضلات مقعدی رو برای ورود کیر آماده کنه. همزمان با ورود کیر به شما، ارتباط خودتون رو با طرف مقابل بوسیله حرف زدن یا صدا هایی که تولید میکنین، حفظ کنین تا بتونین به طرف مقابل بگین که ادامه بده، صبر کنه یا آروم تر انجام بده و بهش نشون بدین که از چه چیزی خوشتون میاد.

اگه روش های گفته شده در بالا کمکی بهتون نمیکنه بهتره در این موارد با شریک جنسی تون صحبت کنین: • چه چیز های دیگه ای وجود داره که میتونه به توانایی شما برای سکس تاثیر داشته باشه، شاید دلایل عاطفی به تنهایی یا در ترکیب با دلایل جسمانی مانع از این میشن که در طول این سکس به لذت برسین؟ • آیا شریک جنسی تون، شما رو تحت فشار قرار میده؟ • آیا شریک جنسی شما با انجام بیش از حد این نوع سکس، شما رو خسته میکنه؟ • چه چیزی رو میتونین جایگزین سکس از پشت کنین که برای هر دو شما لذت بخش باشه؟

رفع کردن کدورت ها بوسیله بازخورد های صادقانه و تلاش برای رسیدن به نتیجه مورد رضایت طرفین میتونه به سکس هایی راحت تر و لذت بخش تر منجر بشه.

به عنوان آخرین مطلب به ذکر این نکته اکتفا میکنم که شما با خاموش کردن سنسور های درد خودتون بوسیله استفاده از کرم های بی حسی، بطور هم زمان سنسور های لذت رو هم خاموش میکنین. خب سکس بدون لذت به چه دردی میخوره؟ اگه نکاتی که برای سکس از پشت براتون توضیح دادیم به درتون نخورده، شاید بد نباشه برای قایق رانی تو آب های اون پایین، بقیه باد هایی رو که میوزن رو هم تست کنین.

منبع

0 ❤️

2017-09-14 15:15:41 +0430 +0430

آلیس عزیز
میخوام بدونم که درخواست از آقای دکتری که پزشک خانوادگی ما هستش، برای پیدا کردن نقطه جی من، کار درستی هستش یا اشتباه و بطور کلی آیا قانونی هستش؟ دکتر از لحظ جسمی ممکنه چه حس و حالی برای این کار پیدا بکنه؟ و آیا این احتمال وجود داره که برای این کار احساس راحتی نداشته باشه؟


خواننده عزیز
فارغ از جنسیت دکتری که شما بهش مراجعه میکنین، اگه پزشک شما، پیرو قوانین انجمن پزشکی امریکا (AMA) باشه، هرگونه درخواستی از طرف شما مبنی بر کمک برای یافتن فیزیکی نقطه جی توسط پزشک رد میشه. البته دلیل این امر به این دلیل نیست که این نقطه از لحاظ پزشکی مورد تایید نیست، بلکه درخواست شما با استناد به قوانین انجمن پزشکی امریکا رد میشه که میگه: “هرگونه فعالیت جنسی که بین بیمار و پزشک اتفاق بیافتند، سوء استفاده جنسی تلفی میگردد.” و از آنجایی که مکان یابی نقطه جی توسط پزشک شما، یک فعالیت جنسی تلقی میشه، هر پزشکی که مطیع قوانین انجمن پزشکی امریکا باشه، از انجام این کار سر باز میزنه. البته اونا میتونن به نحو دیگه ای به شما کمک کنن و نقطه جی رو بر روی مدل های انسانی که دارن براتون توضیح بدن و این خود شما هستین که باید برین و دنبالش بگردین.

اگه حس میکنین برای حرف های این چنینی با پزشک خودتون راحت نیستین، شاید بهتر باشه به یک متخصص سکس درمانی مراجعه کنین. درمانگر های جنسی آموزش دیدن تا در زمینه های جنسی به افراد کمک کنن و مشکلات و سوالات جنسی اونارو پاسخ بدن. البته باید این مطلب رو هم به خاطر داشته باشین که درمان گر های جنسی مجوز دار هم مانند پزشکان مجاز به انجام فعالیت های جنسی با بیماراشون نیستن. و این به این معنی هستش که اونا هم نمیتونن در موقعیت یابی فیزیکی این نقطه تو بدن شما بهتون کمک کنن.

با این اوصاف شاید بهترین روشی که میتونین ازش برای مکان یابی نقطه جی استفاده کنین، استفاده از انگشت های دستتون هستن. اگه شما برای یافتن نقطه جی مصمم هستین، بهتره که به کتاب های آناتومی مراجعه کنین و با انگشتاتون شروع به جست و جو تو کوس تون بکنین. در داخل مطالب سایت هم میتونین مقاله هایی مرتبط با نقطه جی رو پیدا و مطالعه کنین. آخرین روش پیشنهادی ما به شما پیدا کردن یک شریک جنسی مطمئن هستش که باهاش احساس راحتی داشته باشین و اون تو این کار میتونه کمکتون کنه.

امیدوارم جست و جوی مبارک و موفقی داشته باشین!

منبع

0 ❤️

2017-09-22 06:00:52 +0330 +0330

پرسش:

آلیس عزیز،
من میخوام بدونم که به چه نحوی میشه بکارت مردان رو تشخیص داد. دوستم بهم میگه بعد از اولین سکس لگام آلت تناسلی مردان (frenulum) پاره میشه . . . آیا این مطلب صحت داره؟
دوست کوچیک ایتالیایی تون


پاسخ:

آلیس عزیز،
من وقتی سوالی راجع به تشخیص بکارت مردان رو مطالعه میکردم، به یک مسئله برخوردم. آیا میشه تشخیص داد که مردی در رابطه با سکس مقعدی باکره هستش؟ منظورم اینکه میشه فهمید تا حالا سکس مقعدی داشته یا نه؟

دوست کوچیک ایتالیایی و خواننده عزیز

لازمه بدونین که بکارت مردان (یا نبود اون) قابل تشخیص نیست. نمیدونم چرا این سوال رو میپرسی؟ شاید دارین جوانب مثبت و منفی انجام سکس رو بررسی میکنین؟ فارغ از دلیلش این خیلی عالیه که شما دارین به دنبال پاسخ میگردین! درسته که دوستان همیشه نیت خیر دارن، اما این دلیل نمیشه اطلاعاتی که بهمون میدن همیشه صحیح باشه.

در مردایی که ختنه نشدن، لگام آلت تناسلی یا فرنولوم (قطعه شل پوستی که زیر نوک آلت تناسلی مردان قرار داره) گاهی تنگ تر از حد معمول هستش. در چنین مواردی، نعوض، استمناء و سکس میتونه دردناک باشه یا حتی بدلیل پاره شدن فرنولوم موجب خونریزی بشه. با این حال این اتفاق نشانه ای از بکارت یا عدم بکارت نیست. درمان چنین مشکلی یک عمل جراحی ساده است که طول فرنولوم را یک سانت یا بیشتر افزایش میدهند. این فرایند بوسیله بی حسی موضعی و چنتا بخیه کوچیک تو مطب دکتر ها انجام میشه. این کار حتی نیازی به داروهای ضد درد هم نداره و بیهوشی موضعی کفایت میکند.

در رابطه مقعدی هم بکارت قابل تشخیص نیست (در هر دو جنسیت مرد و زن) چرا که سوراخ کون در طول سکس باز میشه و بلافاصله بعد از اتمام سکس، دوباره به حالت قبلی خودش باز میگرده. اشخاصی که برای دفعه اول اقدام به سکس از پشت میکنن، ممکنه در رابطه با سوراخ کون حس متفاوتی نسبت به مواقع عادی رو تجربه کنن. اگه شما بابت سکس از پشت تجربه مثبتی داشته باشین، با گذشت زمان عضلات مقعد راحت تر شل میشن تا هنگام دخول راحت تر باز بشن. ولی این تغییر در ماهیچه های مقعد فقط برای شما قابل تشخیص هستش.

البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که حتی بکارت خانم ها هم همیشه قابل تشخیص نیست. چرا که پرده بکارت در طی بسیاری از ورزش ها که فعالیت های غیر جنسی بشمار میروند هم میتواند پاره شود.

منبع

0 ❤️

2017-09-25 05:13:57 +0330 +0330

**آیا ایدز از طریق جق زدن منتقل میشه؟
**
آلیس عزیز
آیا امکان انتقال ایدز از طریق جق زدن هم وجود داره؟

  • کسی که دیگه نمیدونه چی امنیت داره

دوست عزیزی که دیگه نمیدونی چی امنیت داره

روی کاغذ، شاید انتقال ایدز از طریق خودارضایی و از روی تئوری ها امکان پذیر باشه، ولی تو عالم واقع کاری تقریبا غیر ممکن به حساب میاد. انتقال ایدز زمانی صورت میگیره که یکی از چهار مایعی که در ادامه اسم میبریم، از یک فرد مبتلا به ایدز با مخاط بدن (چشم، گوش، کوس و کون) فرد سالم تماس پیدا کنن یا از طریق زخم باز یا بریدگی پوست وارد جریان خون فرد سالم بشن. این چهار مایع عبارتند از:
• خون
• شیر مادر
• آب منی
• ترشحات واژن

پوست سالم در مقابل ویروس ایدز یک حفاظ به شمار میره چراکه ویروس ایدز توانایی زندگی بر روی پوست را نداره. بنابراین اگه پوست سالم با آب منی تماس پیدا کنه، امکان انتقال ویروس وجود نداره. فقط زمانی امکان انتقال ایدز در چنین حالتی وجود داره که فردی که داره شما رو ارضا میکنه، بر روی پوستش زخم یا بردیگی وجود داشته باشه، و درصورت تماس این زخم با آب منی یا ترشحات واژن، امکان انتقال ایدز فراهم میشه. اگه متوجه شدین که بر روی دست کسی که داره با دستش شما رو ارضا میکنه، زخم وجود داره، پیشنهاد میکنیم حتما از کاندوم و مواد لیز کننده استفاده کنین. البته در شرایطی که براتون توضیح دادیم، بطور متقابل امکان انتقال ایدز از کسی که با دستتون دارین ارضاش میکنین هم به شما وجود داره.

البته بجز ایدز امکان انتقال سایر بیماری های واگیر جنسی از طریق جق زدن، مقدور هستش. بخصوص اگه بعد از لمس آلت تناسلی شریک جنسی تون، آلت تناسلی خودتون رو هم لمس کنین یا از اسباب بازی های جنسی مشترک استفاده کنین.البته بیماری های قابل انتقال جنسی مثل شپش های ناحیه تناسلی، پاپیلومای انسانی، سوزاک، هرپس تناسلی و کالامدیا هم میتونن از طریق ارضای جنسی متقابل، انتقال پیدا کنن، البته احتمال انتقال در این حالت هم پایین هستش. با دلایل گفته شده بهتون پیشنهاد میکنیم تا بعد از ارضا کردن شریک جنسی تون و قبل از اینکه نوبت شما بشه، دست ها و اسباب بازی های جنسی تون رو بشورین و بلعکس! برای اینکه خیالتون از بابت مبتلا نبودن به بیماری های مقاربتی آسوده بشه، میتونین به نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات بهداشتی مراجعه کنین.

بزم قدش
آلیس!

0 ❤️

2017-09-25 05:14:58 +0330 +0330

**آیا خود ارضایی میتونه موجب گسترش زگیل های تناسلی بشه؟
**
آلیس عزیز
بنده مبتلا به ویرس پاپیلومای انسانی (HPV) هستم که موجب ایجاد زگیل های تناسلی در من میشه، البته در حال حاضر زیر نظر پزشک متخصص در حال مداوا هستم. سوال من اینکه، من از خودارضایی لذت میبرم و میخوام بدونم با توجه به شرایطی که دارم باید از این کار دست بکشم؟ بوسیله خود ارضایی امکان داره تا این زگیل ها به جاهای دیگه ناحیه تناسلی که قبلا وجود نداشتن هم گسترش پیدا کنن؟


خواننده عزیز

وای به روزی که یکی خود ارضایی رو کنار بزاره (از طرفی هم دلشم بخواد که جق بزنه!!)

دقیقا مشابه مورد شما، زمانی که کسی دارای علایم زگیل های تناسلی باشه، پرهیز از خود ارضایی ایده بدی به نظر نمیاد، چرا که بوسیله خود ارضایی این زگیل ها میتونن از یک بخش ناحیه تناسلی به یه بخش دیگه منتقل بشن. البته اقدامات پیشگیرانه ای هم وجود دارن که شما میتونن با رعایت کردن اونا، از مزایای خودارضایی بهره مند بشین، بدون اینکه نگران زگیل ها باشین. بدلیل اینکه امکان گسترش بیماری از زگیل های قابل مشاهده، بیشتر هستش، پیشنهاد میکنیم از دست زدن به اونا خودداری کنین. برای این منظور اگه زگیل ها بر روی کیر، کولیتوریس یا دهانه واژن قرار دارن، میتونین از یک مانع پلاستیکی مثل کاندوم یا یک پوشش پلاستیکی غیر قابل ماکرویو استفاده کنین. یا اگه این زگیل ها در نواحی دیگه ای مثل شرمگاه یا باسن قرار دارن، تا بهبودی کامل از دست زدن به اونا خودداری کنین. شستن دست ها با اب و صابون بلافاصله بعد از خود ارضایی و تمیز و خشک نگه داشتن ناحیه تناسلی میتونه کمک شایانی بهتون بکنه.

البته بهتره بدونین، گونه ای از ویروس پاپیلوما که موجب زگیل های تناسلی میشه، با گونه ای که بر روی سایر قسمت های بدن زگیل ایجاد میکنه متفاوت هستش، به همین دلیل لازم نیست نگران گسترش این زگیل ها به سایر قسمت های بدن مثل دست ها باشین. ولی در نظر داشته باشین که زگیل های تناسلی واگیر هستن، بخصوص اگه به تازگی با این مسئله روبرو شدین، حتما راجع به این مسئله با شریک جنسی تون صحبت کنین و از روش های ایمن تری برای سکس استفاده کنین. آرزو میکن درمان موفقی داشته باشین و هرچه سریع تر بیماری تون برطرف بشه.

آلیس

منبع

0 ❤️

2017-09-25 05:16:26 +0330 +0330

آلیس عزیز
دوست پسر من “پیش آب” نداره. آیا امکان داره که مشکلی داشته باشه؟ یا این مسئله یه چیز متداول بحساب میاد؟ چون مردایی که من تاحالا باهاشون بودم، این مشکل رو نداشتن.

  • کسی که اون قطره های دوست داشتنی رو از دست داده

دوست عزیز که قطرات دوست داشتنی پیش آب رو از دست دادی

وقتیکه آدم ها حشری میشن و داغ میکنن، بسیار متداول هستش که اون پایین احساس خیسی بکنن. ولی، میزان این رطوبت در مردان و زنان و در بین افراد مختلف متفاوت هستش، به همین دلیل اگه دوست پسر شما بیشتر تمایل به خشک بودن داره، یک مسئله کاملا طبییعی هستش.

البته بعد از اینکه کیر دوست پسرتون شق شد، تو اوایل میتونین چند قطره پیش آب رو که از کیرش خارج میشن رو ببینین. این مایع که قبل از انزال طبیعی از مردان خارج میشه میتونه بطور مداوم بچکه یا چند قطره بیشتر نباشه و این میزان، از مردی به مرد دیگه متفاوت هستش. تو مورد دوست پسر شما، شاید مقدارش اونقدری نیست که متوجه شده باشین (مخصوصا که مطمئنم سرتون گرم کار هستش . . .) البته اگرم دلتون برای اون قطرات تنگ شده میتونین بجاشون از بطری های مواد لیز کننده استفاده کنین.

البته قبل از اینکه شروع به سکس کنین (واژنی، دهانی یا مقعدی) پیشنهاد میکنیم حتما از کاندوم استفاده کنین چرا که همین مایع اندک پیش آب که با چشم هم به سختی دیده میشه میتونه حاوی اسپرم ها یا میکروب هایی باشه که میتونن، موجب بارداری، انتقال ایدز یا سایر بیماری های قابل انتقال جنسی بشن. البته در مقایسه با انزال کامل خطر کمتری دارن.

یه چیز دیگه هم که گفتنش خالی از لطف نیست این مطلب هستش که به هیچ وجه دو شریک جنسی، شبیه هم نیستن، به همین دلیل دوست پسر شما هم روش های خودش رو داره. برای اینکه بتونین اطلاعات بیشتری در زمینه پیش آب کسب کنین، میتونین به مقالات مرتبط در این سایت مراجعه کنین.

آلیس

0 ❤️

2017-09-25 20:33:26 +0330 +0330

آلیس عزیز
میشه برام توضیح بدین که اولین دیلدو چه زمانی اختراع شد و برای چه چیزی مورد استفاده قرار میگرفت؟


دوست عزیز

کاوش هایی که در بسیاری از تمدن های باستانی انجام شده، منجر به کشف مجسمه هایی شده که بی شک نمونه های سنگی آلت تناسلی مردانه هستند. باستان شناسانی که این کشفیات رو انجام دادن (و همچنین مورخانی که درباره اونها مطلب نوشتن) عنوان میکنن که اینها نمادهایی از حاصلخیزی برای استفاده در مراسم مذهبی بودند. برخی از این باستان شناسان (که بسیاری از اونها در دوران محافظه کاری ملکه ویکتوریا زندگی میکردند) خوش شانس بودن که تونستن با کمی خجالت به جامعه علمی جهان عنوان کنند که تونستن اولین اسباب بازی های جنسی ساخته شده به دست بشر رو کشف کنن.

زنان (و البته برخی از مردان) در یونان باستان از الیسبوس (olisbos) استفاده میکرند که در واقع چیزی شبیه به کیر انسان بود که از چوب یا چرم ساخته میشد. البته تو همون دوران، برای یونانیان روغن زیتون فقط کاربرد غذایی نداشت بلکه به عنوان لیز کننده هم ازش استفاده میشد. برای نمونه نمایش نامه ای که از قرن سوم پیش از میلاد مسیح باقی مانده است، حاکی از زنی تنهاست که برای قرض گرفتن الیسبوس (دیلدو امروزی) دوستش به در خانه او میرود ولی وقتی متوجه میشود که فرد تنهای دیگری قبل از او، آن را به امانت برده است، آشفته و ناراحت میشود. یونانیان باستان به این مسئله اعتقاد داشتن که نبود اسپرم میتونه موجب تشنج یا سرگردانی رحم بشه، به همین دلیل مردانی که در آن زمان برای جنگ، مدت های طولانی به دور از خانه و کاشانه خود بودند، برای اینکه مانع از تشنج همسراشون بشن، هنگام رفتن براشون یک الیسبوس تهیه میکردن. (لازم به ذکر هستش که پیوند بین تشنج و اسباب بازی های جنسی تا قرن بیستم ادامه پیدا کرد و منجر به اختراع دیلدو های ویبراتور دار امروزی شد.)

سایر متون باستان شناسی از سرتاسر جهان، از جمله متونی که از عرب ها بدست آمده است، حاکی از استفاده از میوه ها، سبزیجات و سایر وسایل به شکل کیر هستن که برای تحریک و ارضاء جنسی از اونها استفاده میشد. ایتالیایی ها کسایی بودن که واژه (diletto) به معنی “برای لذت بردن” رو به جهانیان معرفی کردن، که بعد ها به دیلدو انگلیسی (dildo) تغییر شکل داد. از زمان رنسانس بود که تولید دیلدو متحول شد و به یک هنر تبدیل شد و افرادی که از طبقه های بالای اجتماعی بودن اقدام به سفارش دیلدوهایی از نقره، عاج و سایر چیز های با ارزش نمودن.

امروزه دیلدوها (فارغ از اندازه، شکل و ویبره دار بودنشون) ازطیف وسیعی از مواد ساخته میشن که میتونین اون هارو از فروشگاه های آنلاینی مثل بیبیلند (Babeland) خریداری کنین. در این فروشگاه ها انواع اسباب بازی های جنسی به همراه اطلاعات کاملی در مورد استفاده از اونا در دسترس شما قرار دارن.

1 ❤️

2017-09-26 06:41:28 +0330 +0330

آلیس عزیز
من تقریبا به مدت هفت سال از قرص های پیشگیری از بارداری استفاده میکردم و بعد از آخرین پریودم تو هفته قبل تصمیم گرفتم که دیگه از این قرص ها استفاده نکنم. الان باید انتظار چه تغییراتی رو داشته باشم؟ چقدر طول میکشه تا بدنم به عدم دریافت این هورمون ها عادت کنه؟ تو روز های گذشته احساس خستگی و اضطراب میکنم و کمی هم سردرد دارم. و اینکه میگن بعد از قطع استفاده از این قرص های هورمونی این احتمال وجود داره که با کاهش وزن مواجه بشیم، حقیقت داره؟


خواننده عزیز

قرص های پیشگیری از بارداری با فریب غده هیپوفیز (مرکز کنترل هورمونهای بدن در مغز) کاری میکنن که بدن حس کنه حامله هستش و در نتیجه بدن کلید تخمک گذاری رو قطع میکنه. هنگامی که شما استفاده از این قرص ها رو قطع کنین، معمولا بین یک تا سه ماه (در موارد نادر حتی تا دو سال) طول میکشه تا غده هیپوفیز دوباره بتونه ارتباط خودش رو با تخمدان ها برقرار کنه و بطور طبیعی هورمون ها بدن رو تولید کنه. در طول این مدت، چرخه قاعدگی های شما به حالت قبل از استفاده از این قرص ها برمیگرده؛ ولی اگه بلافاصله به چرخه طبیعی قاعدگی خوتون برنگشتین، نگران نباشین. این آمنوره (فقدان دوره قاعدگی) که در اثر قطع قرص های پیشگیری بوجود میاد، خودش دلیلی هستش که شما بایستی از سایر روش های پیشگیری از بارداری استفاده کنین.

تغییراتی که شما ممکنه در طول تنظیم مجدد هورمون های بدنی تون مشاهده کنین در واقع همون چیز هایی هستش که قبل از استفاده از این قرص ها تجربه میکردین، برای مثال اگه شما پریود های نامنظم داشتین، با قطع این قرص ها این امکان وجود داره که دوباره پریود هاتون نامنظم بشه. به همین دلیل اگه برای مثال حس میکنین که خونریزی های در طول پریودتون بیشتر شده، بدلیل قطع قرص ها نیست، بلکه بدنتون داره به حالت قبل از استفاده از قرص ها برمیگرده.

افراد مختلف معمولا عوارض جانبی متنوعی از قطع قرص ها عنوان میکنن. همونطور که خودتون عنوان میکنین خستگی، اضطراب و سردرد عوارضی هستن که شما خودتون اون ها رو تجربه کردین، از سایر عوارض قطع این قرص ها میشه به حالت تهوع و حساس شدن سینه ها اشاره کرد که ناشی از تغییرات بدن در یک فاز استروژنی شبیه به بارداری هستش و این عوارض تا زمانی که بدنتون یاد بگیره تا تعادل هورمونی خودش رو حفظ کنه، ادامه پیدا میکنه. البته برخی از عوارضی که در اثر قطع قرص ها مشاهده میشن، ناشی از اضطراب قطع قرص ها هستش. در رابطه با استفاده از قرص های ضدبارداری و افزایش وزن بحث های زیادی میشه ولی هیچ گونه شواهد جامع و کافی که حاکی از کاهش وزن ناشی از قطع این قرص ها باشه وجود نداره.

معمولا چند ماه طول میکشه تا سطح هورمون های بدن شما به حالت عادی خودش برگرده و تخمک گذاری ها و چرخه های طبییعی قاعدگی تو بدن شما راه خودشون رو از سر بگیرن، ولی با همه این اوصاف گاهی حتی در اولین چرخه قاعدگی بعد از کنار گذاشتن قرص ها هم احتمال بارداری شما وجود داره. اگه سه ماه از اخرین پریود شما میگذره و شما همچنان پریود نشدین، بد نیست یه تست بارداری بدین. اگر هم شش ماه گذشته و همچنان خبری نیست حتما به یه متخصص مراجعه کنین. اگر هم بعد از قطع این قرص ها علاقه ای به باردار شدن ندارین، حتما از سایر روش های پیشگیری از بارداری استفاده کنین. برای این کار میتونین از راهنمایی های پزشک خودتون هم بهره ببرین.

شما به مدت هفت سال از قرص های ضد بارداری استفاده کردین و الان تصمیم به قطع مصرف این قرص ها گرفتین، پس حالا وقتی صحبت از تخمک گذاری و قاعدگی میشه، باید در نظر داشته باشین که برای مدت های طولانی غده هیپوفیز شما تو تعطیلات بوده. پس بد نیست کمی هم باهاش احساس همدردی کنین و قبول کنین که این غده برای اینکه دوباره شروع به کار کنه کار سختی پیش رو داره، پس بهش یکی دو ماه فرصت بدین تا بتونه دوباره خودش رو تنظیم کنه.

آلیس

منبع

0 ❤️

2017-09-27 19:49:19 +0330 +0330

آلیس عزیز
من یک ماه بعد از یک عمل جراحی مبتلا به اپیدیمیت شدم – البته دو هفته بعد از عمل جراحی هم آنفولانزا گرفتم – دکتر بهم گفت که ویروس های آنفولانزا بر روی اپیدیم های من (لوله هایی باریک در عقب بیضه ها که مجاری خروج منی بشمار میان) خونه کردن. آنتی بیوتیک های زیادی رو امتحان کردیم ولی جوابی نگرفتیم. و الان 15 ماه هستش که اپیدیمیت دارم و دکتر بهم میگه وقتی که اپیدیمیت ناشی از ویروس باشه، کار خاصی نمیشه انجام داد . . . و فقط باید صبر کرد. همه احتمالات رو بررسی کردیم . . . هیچ نشانه ای بیماری های مقاربتی وجود نداره و از طرفی اورولوژیست میگه دلیل بوجود اومدنش از مثانه یا مجاری ادراری نبوده. باید راهی باشه که بشه از دست این خلاص شد! اگه مقیاس درد رو از 1 تا 10 در نظر بگیریم، دردی که میکشم از 8 رسیده به 3 یا 4. ولی واقعا از این همه عذاب خسته شدم. در طول یکسال گذشته در رابطه با نعوظ هم به مشکلاتی برخوردم . . . میشه دلیل این اختلالات نعوض رو مرتبط با اپیدیمیت دونست؟ چه راه حلی وجود داره که از شر این بییماری خلاص شد؟ البته برای همیشه! لطفا راهنمایی کنین.


خواننده عزیز

ظاهرا برای اینکه بیماری تون درمان بشه، دوران سختی رو پشت سر گذاشتین. در حالت معمول، اپیدیمیت یک عفونت حاد باکتریایی است که در اپیدیم ها (لوله های حامل اسپرم در بیضه) تشکیل میشه و با استفاده از آزمایشاتی ساده، کمپرس آب گرم، آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد التهاب استروئیدی (مثل ایبوپروفین، استامینوفن، ناپروکسن سدیم و آسپرین) در مدت 2 الی 4 هفته بیماری تشخیص و درمان پیدا میکنه.

اپیدیمیت های مزمن (که معمولا بیش از 6 هفته طول میکشند) میتونن حتی بدون وجود هرگونه عفونت باکتریایی ایجاد بشن. این نوع از اپیدیمیت ها معمولا بعد اپیدیمیت ها شدید یا چندین حمله اپیدیمیتی بوجود میان و در اغلب موارد این عفونت مجاری ادرار هستش که موجب اپیدیمیت مزمن میشه.

اگه پزشک شما تشخیص داده که شما مبتلا به اپیدیمیت مزمن هستین، ممکنه بهتون پیشنهاد بده که از حمام یا کمپرس آب گرم استفاده کنین، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی مصرف کنین یا از داروهایی استفاده کنین که موجب شل شدن عضلات اطراف اپیدیم ها میشن.

اگه این اپیدیمیت های مزمن موجب درد های مزمن هم بشن، برخی از اورولوژیست ها ممکنه اقدام به تزریق مستقیم داروهای بی حسی یا استروئیدی به داخل کیسه های بیضه و جایی که اپیدیم ها قرار دارن بکنن. درسته که این روش دایمی نیست، ولی میتونه درد های شما رو برای چند ماه کاهش بده. البته گاهی اوقات این نوع درمان رو ادامه میدن تا بیمار درد کمتری رو متحمل بشه.

آخرین راه حل برای حل مشکل این مشکل انجام جراحی برای خارج کردن اپیدیم های مشکل دار هستش که از این عمل با نام اپیدیمیکتومی یاد میشه. البته این جراحی میتونه نتایج مختلفی داشته باشه. تحقیقات نشون میدن کسانی که بدلیل درد های مزمن پس از وازکتومی یا کیست های بیضه مورد اپیدیمیکتومی قرار میگیرن نتایج بهتری نسبت به کسانی دریافت میکنن که بدلیل دردهای نامشخص یا مزمن اپیدیمی مورد جراحی قرار میگیرن. بعد از اپیدیمیکتومی اسپرم تولید شده تو اون بیضه دیگه نمیتونه به خارج از بیضه انتقال پیدا کنه ولی برای خروج از اونیکی بیضه مشکلی نداره، به همین دلیل اپیدیمیکتومی موجب عقیمی نمیشه.

اگه شما مشکل پزشکی داشته باشید و دکتر فعلی تون قادر به توضیح یا درمان بیماری شما نباشه واز طرفی با علایمی جدید روبرو بشین که ربطی به بیماری فعلی شما نداشته باشه، این حق شماس که برای درمانی بیماری تون به یه پزشک دیگه مراجعه کنین. به همین دلیل بعد از 15 ماه بیماری، بد نیست به اورولوژیست دیگه ای مراجعه کنین که در زمینه اپیدیمت ها متخصص باشه و برای این کار استفاده از اینترنت و کمی پرس و جو میتونه کمک تون کنه.

با این اطلاعاتی که جمع آوری کردین، حالا برا خودتون به یه مدافع برای حمایت از حقوق خودتون تبدیل شدین. پس بهتره به یه پزشک دیگه مراجعه کنین و از صحت تشخیص بیماری تون اطمینان حاصل کنین و از طرفی با روش های درمانی جدید برای بیماری تون آشنا بشین.

منبع

0 ❤️

2017-09-27 19:51:08 +0330 +0330

آلیس عزیز
من کسی هستم که حتی اگه به خودم هم کمک کنم، به سختی در طول سکس ارضا میشم. اگه خودم تنها باشم خیلی راحت میتونم خودم رو ارضا کنم ولی وقتی پای مردا میاد وسط، این کار برام به یه غیر ممکن تبدیل میشه. البته تاحالا هیچوقت نگران این مسئله نبودم چرا که عاشق سکس و همه کارهای مربوط به سکس هستم. از سکس کردم خوشم میاد و عاشق اینم که در طول سکس شریک جنسیم رو هم خوشحال کنم. عاشق کردن، بو و صدای سکس هستم و اصلا برام مهم نیست که در طول سکس ارضا بشم یا نه، چرا که وقتی هم که ارضا میشم تو رضایت جنسی من تاثیر چندانی نمیگذاره.

مشکل من اینکه نمیتونم شرکای جنسیم رو قانع کنم که من بدون ارضا شدن هم از سکس لذت میبرم. اونا اینجوری حس میکنن که ارضا کردن من وظیفه اونا هستش. قبلا با پسری دوست بودم که مجبورا به مدت 2 سال تمارض به ارضا شدن میکردم و این واقعا برام ناراحت کننده بود. بعد از اون با هر کسی که رابطه جنسی برقرار کردم، اونا اینطوری حس کردن که دلیل ارضا نشدن من خود اونا هستن و این مسئله رو به خودشون میگرفتن و این مسئله به یه مشکل اساسی تو روابط من تبدیل شده.

به تازگی با پسری آشنا شدم که واقعا برام مهمه و مسئله ارضا نشدن من رو بطور کامل درک میکنه، ولی با این وجود تلاش بیشتری میکنه که بتونه من رو ارضا کنه و من احساس میکنم که از این کار ناامید شده. البته از وقتی که باهمیم من یک بار (تقریبا یک ماه قبل) در طول سکس ارضا شدم، پس نتیجه میگیریم که این کار عملی هستش ولی واقعا نیمخوام که دوست پسرم مسئله رو به خودش بگیره. قبلا هم این مسئله رو بهش گفتم واون بهم جواب داد که متعجبه که چرا ارضا شدن برام مهم نیست و چه طوری با این مسئله کنار میام. من واقعا نمیخوام که اون احساس ناامیدی پیدا کنه و اصلا دوست ندارم که این مسئله باعث خراب شدن رابطه ام بشه (همون اتفاقی که در روابط قبلیم افتاده). به معنای واقعی کلمه دوستش دارم. به نظرتون چی کار کنم یا چی بهش بگم که بتونه راحت تر با این مسئله کنار بیاد؟
آشفته


آشفته عزیز

هم مردا و هم زنا بدون اینکه ارضا بشن میتونن از سکس لذت ببرن(همونطور که خودتم اشاره کردی برای مثال از حرکات، بو و صدا های سکس). با این وجود هستن کسانی که چنین تفکری دارن که برای موفقیت تو سکس باید هر دوطرف رابطه ارضا بشن. متاسفانه، در برخی موارد افراد برای حل این مشکل به ارگاسم های دروغین روی میارن. بعضی ها هم بدلیل اضطراب یا صرفا با این دلیل که سکس کردن براشون لذتی به همراه نداره، برای ارگاسم شدن، مشکل دارن. شاید مشکل شما این مواردی نباشه که عرض کردم، ولی ممکنه شریک جنسی شما چنین تفکری داشته باشه.

اینطوری که از حرفاتون مشخصه شما با جنسیت و بدن خودتون احساس بسیار راحتی دارین و این لازمه رضایت جنسی هستش و شاید تمرکز نکردن برای ارگاسم باعث میشه که از سایر جنبه های سکس نهایت لذت رو ببرین. به نظر من صحبت کردن با شریک جنسی تون در مورد چیز هایی که میخوایین و چیز هایی که نمیخوایین میتونه بهترین گزینه باشه.

البته اینکه شریک جنسی شما هم تلاش میکنه تا هر دو شما از این رابطه لذت ببرین بسیار عالی هستش. ولی ممکنه از خودتون سوال کنین که چرا تا این حد ارضا شدن شما براش اینقدر مهمه. شاید به این دلیل باشه که اون از خوشنود کردن شما لذت میبره و از طرفی دوست داره اون صمیمیت و آرامشی رو که خودش از ارگاسم کسب میکنه، شما هم تجربه کنین. اگه شما از سایر جنبه های سکس لذت بیشتری میبرین، بد نیست این مطلب رو به دوست پسرتون هم توضیح بدین. شاید دوست داشته باشه که از زبون خودتون بشنوه که شما از کدوم جنبه های سکس و کدوم حرکات اون بیشترین لذت رو میبرین؟ آیا اون چیز هایی میگه که موجب شهوتی شدن شما میشن؟ ماساژ های عالی براتون داره؟ طوری میبوستتون که از خود بی خود میشین؟ شاید بتونین به دوست پسرتون هم کمک کنین تا از سایر جنبه های سکس که شما ازش لذت میبرین، اون هم لذت ببره. باید بهش بگین که از چه چیزی تو سکس لذت میبرین و مطمئن باشین که فارغ از ارضا شدن شما، اون از انجامشون بسیار خوشنود میشه.

خوشحالم که خودتون به این مطلب رسیدین که سکس بدون ارضا شدن هم لذت بخش هستش. با کمی صحبت های روشن فکرانه و صادقانه و کمی هم صبر، شما میتونین به شریک جنسی تون کمک کنین تا این جنبه از شخصیت شما رو هم بهتر بشناسه.

از سکس هاتون لذت ببرین!

منبع

0 ❤️

2017-09-27 19:52:12 +0330 +0330

آلیس عزیز
من در مورد چیزی که میخوام الان براتون توضیح بدم نتونستم تو اینترنت مطلبی پیدا کنم. شاید شما بتونین بهم کمک کنین. تو زندگی من زنی وجود داره که قصد دارم باهاش ازدواج کنم. تنها چیزی که شاید مانع این کار من میشه، سکس هستش. مشکل اینکه من واقعا هیچ احساس جنسی نسبت بهش ندارم و از سکس باهاش لذتی نمیبرم. شاید به این دلیل باشه که اون کوس بزرگی داره و من کیر کوچکی دارم، شاید هم آمیزه ای از هر دو اونا. چونکه قبلا با زنی بودم که بسیار جمع و جور و تنگ بود و وقتی من باهاش بودم در عرض چند ثانیه به اوج لذت جنسی میرسیدم. ما هر چیزی که به ذهنت برسه از روغن بچه گرفته تا لوسیون های روان کننده تا ژل های گرم کننده رو هم امتحان کردیم ولی هیچ کدوم تاثیری نداشتن. و این مسئله باعث شده که من برای ارضای خودم به فکر رابطه با یه زن دیگه باشم، و این چیزی نیست که من ازش لذت ببرم ولی اگه قرار باشه من با این زن باشم و اوضاع تغییر نکنه خوب میدونم که ممکنه هر لحظه بهش خیانت کنم.

لازم به ذکر هستش که اون تاحالا بچه ای به دنیا نیاورده و شرکای جنسی متعددی هم نداشته، فقط حس میکنم ما تو بخش ادوات جنسی با همدیگه چفت و بست نیستیم. میشه من رو راهنمایی کنین؟ آیا راهی وجود داره که کیر و کوس ما بتونن بیشتر با هم جور بشن، تا بتونیم سکس های لذت بخش و دایمی رو با همدیگه تجربه کنیم؟


خواننده عزیز

اول از همه، قبل اینکه تصمیم بگیرین تا برای طولانی مدت با دوست دخترتون رابطه داشته باشین، از لحاظ جنسی خوب فکراتون رو بکنین. سازگاری جنسی یکی از مهمترین فاکتورهای یک رابطه به حساب میاد. اینطور که به نظر میاد شما و دوست دختر تون احساس خوبی نسبت به همدیگه دارین و همه تلاشتون رو کردین تا با استفاده از محصولات مختلف زندگی جنسی تون رو متحول کنین، ولی به یه نکته اشاره نکردین و اون اینکه آیا دوست دخترتون هم مثل شما فکر میکنه و از سکس با شما لذتی نمیبره؟ اگه اینطور هستش میشه گفت که شما برای هم ساخته نشدین و کاری بیشتر از این نمیشه براتون انجام داد. هر مرد و زن ساختار متفاوت خودش رو داره و نمیشه گفت که هر کیر و کوسی میتونن با هم جور در بیان و چفت هم بشن. حالا فارغ از دلیل این اتفاق، الان بهترین فرصت برای صحبت کردن با دوست دخترتون راجع به این مسئله هستش چرا که مذاکره سر این موضوع شاید ضروری ترین کار تو این رابطه به حساب بیاد، بخصوص اینکه صحبت از یه رابطه طولانی مدت هم به گوش میرسه.

اگه دوست دختر شما عنوان کنه که حس خوبی نسبت به سایز کیر شما داره و از سکس با شما لذت میبره و این شما هستین که از سکس لذت نمیبرین، میشه این طوری نتیجه گرفت که به سیستم اعصاب کیر شما آسیب وارد شده و احساس لذت شما رو تحت تاثیر قرار داده. بیماری هایی مثل دیابت یا سفلیس میتونن با آسیب رساندن به سیستم عصبی اندام های جنسی، لذت جنسی رو تو افراد خاموش کنن. شاید بد نباشه برای برطرف شدن این احتمالات به یک متخصص اورولوژی مراجعه کنین. اگه در گذشته به کمر یا ستون فقرات شما آسیبی رسیده باشه یا این نواحی مورد عمل جراحی گرفته باشن، باز هم این احتمال وجود داره که سیستم عصبی شما آسیب دیده باشه. البته بوسیله یک آزمون رفلکس ساده که بر روی کیر شما انجام میشه، براحتی میشه وجود یا عدم وجود آسیب های عصبی رو تشخیص داد.

البته اگه از لحاظ فیزیکی هیچ مشکلی برای انجام سکس با دوست دخترتون نداشته باشین، هنوز هم میتونین با همدیگه سکس کنین و از این کار لذت ببرین. مثلا میتونین از سایر انواع سکس مثل سکس دهانی یا مقعدی بهره ببرین یا از اسباب بازی های جنسی استفاده کنین. مقعد معمولا تنگ تر از کوس هستش و اگه دوست دخترتون هم از این کار خوشش بیاد میتونین از پشت سکس کنین. فقط اگه تصمیم به سکس از پشت گرفتین حتما به یاد داشته باشین که از انگشتاتون یا اسباب بازی های کوچیک شروع به اینکار کنین و بعد برین سراغ کیر و استفاده از کاندوم و روان کننده ها رو هم فراموش نکنین.

اگر هم تصمیم گرفتین تا رابطه تون رو بطور جدی ادامه بدین، استفاده از سایر روش های سکس بجای سکس واژنی میتونه تا حد زیادی مشکلات شما رو حل کنه و لذت رو به زندگی جنسی شما دوباره برگردونه. صحبت کردن با شریک زندگی تون در رابطه با این مسئله و سایر مشکلاتی که ممکنه با اونا برخورد کنین، باعث میشه تا بنیان زندگی تون استوار تر بشه و احتمالا رابطه جنسی بهتری رو هم تجربه کنین.

خوش شانس و موفق باشین!

منبع

0 ❤️

2017-09-27 19:54:02 +0330 +0330

آلیس عزیز
در طول یک هفته مونده به تولد بچه، همچنان میشه به سکس ادامه داد؟


خواننده عزیز

درسته، سکس قبل از اینکه بچه به دنیا بیاد، چه سوال جالبی! خیلی از والدین بر این باور هستن که سکس در طول دوران بارداری میتونه برای بچه خطرناک باشه. از دید والدین برخی از این خطرات شامل آسیب به بچه، سقط جنین یا آسیب به مادر میشه. در عین حال که ترس هایی این چنین، میتونن طبیعی باشن ولی اغلبشون بی پایه و اساس هستن.

بجز در مواردی که بارداری “پر خطر” قلمداد میشه، سکس هیچ ضرری برای کودک یا مادر نداره، چراکه بچه داخل کیسه آمنیوتیک در داخل رحم محافظت میشه. حتی ارگاسم زن که موجب انقباضات رحم میشه، هیچ تاثیری بر روی زایمان زودرس یا تولد بچه نداره. اگه از این مطلب که بارداری شما پر خطر هستش یا نه، اطلاعی ندارین یا برای سکس ترس دارین، میتونین با دکتر خودتون مشورت کنین.

ولی چیزی که بی اساس جلوه نمیکنه این هستش که سکس و احساسات وابسته به اون میتونن در زمان های نزدیک به تولد بچه تغییر بکنن. برخی از زنان چند روز مانده به تولد بچه، علاقه ای به سکس کردن ندارن، ولی در طرف مقابل زنانی هم هستن که به شدت شهوتی میشن. تشدید سطح هورمونی بدن زنان در طول بارداری دلیل این خواستن یا نخواستن جنسی برآورد میشه. بطور مشابه، اضطراب یا هیجان ناشی از اومدن فرزند از یک طرف و از طرفی تغییرات ظاهری زن میتونه موجب تحریک حس جنسی والدین بشه. چیزی که این وسط شما به عنوان والدین کودک باید به اون آگاه باشین، این هستش که طلب سکس یا نخواستنش، هر دو طبیعی قلمداد میشه. مهم اینکه والدین بتونن صادقانه با همدیکه صحبت کنن و خواسته خودشون رو با همدیگه به اشتراک بگذارن و حامی همدیگه باشن.

باید در نظر بگیرین که موقعیت های سکسی که در قبل یا اوایل بارداری لذت بخش بودن، در مراحل نهایی بارداری ممکنه ناراحت کننده یا حتی خطرناک باشن. برای مثال وقتی که زنی در ماه های پایانی بارداری به سر میبره، اگه بر روی پشت خودش دراز بکشه، رحم بر روی شریان های اصلی بدن فشار میاره و این میتونه برای زن خطرناک باشه. برای اینکه سکس ایمن و راحتی رو تجربه کنین، پیشنهاد میکنیم که زن بر روی کناره های خودش دراز بکشه یا هنگام سکس بر روی شما بشینه. اگه سکس دهانی هم بخشی از لذت شما رو شامل میشه، به هیچ عنوان داخل واژن فوت نکنین، چرا که میتونه موجب به دام افتادن جریان هوا در کانال واژنی بشه و عروق خونی اون ناحیه رو مسدود کنه که خطری جدی هم برای مادر و هم برای کودک طلقی میشه (لازم به ذکر هستش که این مسئله به ندرت اتفاق میافته). ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که ابتلا به بیماری های مقاربتی در طول بارداری میتونه برای مادر و کودک خطرناک باشه. پس اگه مادر تصمیم بگیره که در طول بارداری با شریک جنسی جدیدی وارد رابطه جنسی بشه، لازمه که حتما از کاندوم استفاده کنه.

بعد از تولد بچه، خیلی از پزشکان پیشنهاد میکنن تا شش هفته از سکس پرهیز کنین. در این مدت دهانه سرویکس فرصت پیدا میکنه تا بطور کامل بسته بشه و جراحت احتمالی هم بهبود پیدا میکنن. ولی تا وقتی که بچه تون به دنیا نیومده سرتون تو کار خودتون باشه! از سکس ها تون لذت ببرین و خیالتون تخت باشه که حال دردونه تونم خوبه.

منبع

0 ❤️

2017-10-01 19:47:06 +0330 +0330

آلیس عزیز
دو ماه پیش من با مردی اسپانیایی آشنا شدم که مجذوب او شدم. در طول سفری که به شهر محل زندگی من داشت با همدیگه عشقبازی کردیم و اونجا بود که فهمیدم ایشون کلکسیون دار و جمع کننده روغن زیتون هستن. با همدیگه در مورد سکس از پشت حرف زدیم و تصمیم گرفتیم که با همدیگه از پشت هم سکس کنیم که در اون سفر هرگز اتفاق نیافتاد. به هر حال، من قرار شده که به اسپانیا سفر کنم و ببینمش. در نظر دارم که براش یه بطری روغن زیتون خاص ببرم و از همون روغن زیتون هم بعنوان روان کننده برای سکس از پشت استفاده کنیم. سوالی که میخوام بپرسم، این هستش که آیا روغن زیتون اونقدری لیز میکنه که مانع پاره شدن کاندوم بشه؟
با تشکر
در حسرت اسپانیا


دوست عزیزی که در حسرت اسپانیا قرار داری

روغن زیتون + کاندوم لاتکس = پاره شدن کاندوم! به هیچ عنوان کاندوم های لاتکس رو با هیچ گونه روغن، روان کننده های روغنی و محصولات بر پایه نفت استفاده نکنین.

این ساده ترین جوابی بود که میتونستم بهت بدم. البته در زمینه امنیت تو سکس، کاندوم ها، روان کننده ها و روغن زیتون های شهوت ناک، حرفای زیادی برای گفتن وجود داره.

یک لیز کننده خوب برای سکس از پشت ضروری هستش چرا که روان کننده ها کمک میکنن تا سکس از پشت به کاری لذت بخش تبدیل بشه و از طرفی احتمال پاره شدن کاندوم رو هم کاهش میدن و از بافت های مقعدی هم محافظت میکنن. اگه شما جزو کسایی هستین که از کاندوم های لاتکس استفاده میکنین باید از روغن زیتون پرهیز کنین چرا که باعث پاره شدن لاتکس میشه. برای استفاده بر روی کاندوم های لاتکس، روان کننده های پایه سیلیکونی یا پایه آبی بهترین گزینه به شمار میان.

روان کننده های پایه آب مثل لوبریکانت بهترین گزینه برای استفاده با کاندوم های لاتکس و اسباب بازی های جنسی هستن و به راحتی هم شسته و پاک میشن که میتونین به راحتی اونا رو از داروخونه های تهیه کنین. برای سکس از پشت به دنبال انواعی بگردین که طعم دار نباشن. (روان کننده های طعم دار غالبا از شکر یا موادی تشکیل شدن که میتونن موجب تحرک بافت های واژن یا مقعد بشن) البته روان کننده های پایه آب هم بعد اینکه خشک شدن میتونن حالت چسبناکی به خودشون بگیرن ولی خیلی راحت با آب یا بزاق دوباره رقیق میشن.

البته بعضی از افراد هم برای سکس از پشت، روان کننده های پایه سیلیکونی رو ترجیح میدن چون ذاتا سیقلی تر هستن، آب بیشتری رو نگه میدارن و وقتی هم که خشک بشن حالت چسبندگی ندارن. روان کننده های سیلیکونی هم هماننده انواع پایه آب برای استفاده همراه با لاتکس مناسب هستن. از طرفی بدلیل اینکه سیلیکون از پوست جذب نمیشود، منافض پوست رو هم مسدود نمیکنن ولی پاک کردن اونا از بدن و شستنشون کار سخت تری هستش. لیز کننده های سیلیکونی به دلیل اینکه به اسباب بازی های جنسی سیلیکونی آسیب میزنن، نباید با همدیگه مورد استفاده قرار بگیرین مگر اینکه بر روی این اسباب بازی ها از کاندوم استفاده بشه.

در صورتیکه از کاندوم های پلی یورتان بجای لاتکسی استفاده میکنین، میتونین از روغن زیتون هم بعنوان روان کننده استفاده کنین. چنتا نکته در مورد روغن زیتون و سوراخ ها: شستنش سخته، ممکنه موجب مسدود شدن منافذ پوست بشه، ممکنه موجب عفونت بشه یا بافت های بدن رو تحریک کنه. با این دلایل استفاده از روغن زیتون برای مقاصد داخلی (بجز برای خوردن) پیشنهاد نمیشه. البته از روغن زیتون میشه با روش های دیگری هم برای تحریک جنسی استفاده کرد مثلا به عنوان روان کننده برای ارضای طرف مقابل با دست (البته بر روی کیر بهتر از روی کوس جواب میده) یا به عنوان روغن ماساژی که هیچ یک از عوارض گفته شده تو بالا رو نداره (البته بازم پاک کردنش کار سختی به حساب میاد). اگر هم تصمیم گرفتین تا اول کار از روغن زیتون استفاده کنین و بعد برین سراغ سکس و روان کننده های دیگه، پیشنهاد میکنیم که حتما از کاندوم های پلی یورتان استفاده کنین، چرا که لاتکس در تماس با روغن زیتون های استفاده شده میتونه پاره بشه.

اینم روش هایی برای ماجراجویی تو خارج از کشور با استفاده از روان کننده ها.
آلیس!

منبع

0 ❤️

2017-10-01 19:48:33 +0330 +0330

برای اینکه واکسن HPV بزم سنم زیاد هستش، الان من در معرض ابتلا به بیماری قرار دارم؟

آلیس عزیز
من 28 سال سن دارم و از دو سال پیش فعالیت های جنسی خودم رو شروع کردم. شوهرم تنها کسی بوده که باهاش سکس داشتم و من هم تنها شریک جنسی زندگی همسرم بودم. این ژن یا هر چیز دیگه ای که واکسن HPV کمک میکنه تا در برابرش ایمن باشیم، چه چیزی هستش؟ بدلیل اینکه فکر میکنم برای واکسن زدن بیش از اندازه پیر شدم، حالا این خطر وجود داره که مبتلا به سرطان دهانه رحم بشم؟ بخاطر کمک هاتون از شما سپاسگزارم.


خواننده عزیز

اول از همه میخوام چنتا چیز رو براتون روشن کنم: درسته که برخی از سرطان ها میتونن از طریق ژن ها هم انتقال پیدا بکنن، ولی سرطان دهانه رحم جزو اونا نیست. بلکه اغلب سرطان های دهانه رحم ناشی از انواعی از ویروس ها هستن که به پاپیلومای انسانی (HPV) شهرت دارن. واکسن هایی هم وجود دارن که از بدن در مقابل گونه های شایع تر HPV که شامل برخی از انواعی که موجب سرطان دهانه رحم نیز میشوند، محافظت میکنند.(پس HPV سرطان نیست و نوعی ویروس هستش.) مطلب دوم اینکه قرار گرفتن شما در سنی که مناسب تزریق واکسن نیست، به این معنی نیست که ممکنه شما در معرض خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم قرار دارین، تو ادامه مطلب با ما همراه باشین تا به دلیل این امر پی ببرین.

HPV از طریق ژن ها انتقال پیدا نمیکنه، یا این توانایی رو نداره که ژن های انسانی رو تحت تاثیر قرار بده و انتتقال این ویروس بیشتر از طریق تماس پوست با پوست در طول فعالیت های جنسی صورت میگیره. HPV یک عفونت رایج ویروسی هستش ولی اغلب مبتلایان به اون علائم خاصی از این ویروس در خودشون مشاهده نمیکنن و در بیشتر موارد این ویروس خود به خود از سیستم بدنی حذف میشه. البته در برخی افراد هم عوارضی مثل زگیل های تناسلی مشاهده میشه یا علایم پیش از سرطان ظهور پیدا میکنه که در صورتیکه درمان نشه، میتونه موجب سرطان از جمله سرطان دهانه رحم بشه.

تمام انواع واکسن های موجود از افراد در مقابل 16 یا 18 نوع از انواع HPV محافظت میکنن که این میزان معادل تقریبا 70 درصد انواعی است که موجب سرطان هایی از جمله سرطان دهانه رحم میشوند. هر دونوع گارداسیل و گارداسیل 9 در برابر عواملی که موجب زگیل های دستگاه تناسلی و سرطان دهانه رحم میشن، محافظت ایجاد میکنن. در عین حال که این واکسن ها در مقابل HPV مصونیت ایجاد میکنن ولی برای کسانی که قبلا مبتلا به این ویروس شده اند درمان بحساب نمیان.

اینکه سن شما برای دریافت واکسن بالا رفته، به این معنی نیست که این احتمال وجود داره که شما مبتلا به HPV خواهین شد. درسته که سن معیار مهمی هستش ولی بهتره بدونین که در ابتدا این واکسن فقط برای افراد زیر 26 سال مورد استفاده قرار میگرفت، چرا که افراد جوان به دلیل عدم بلوغ سلول های دهانه رحم بیشتر احتمال داره که مبتلا به HPV بشن.

برخی از عواملی که میتونن خطر ابتلا به HPV رو افزایش بدن عبارتند از:
• تعدد شرکای جنسی
• فعالیت های زود هنگام جنسی (داشتن رابطه جنسی قبل از 18 سالگی)
• ابتلا به سایر عفونت های قابل انتقال جنسی (STI)
• سیستم ایمنی ضعیف در بدن
• استعمال دخانیات
چه واکسن زده باشین و چه نزده باشین، انجام دوره ای آزمایشات پاپ اسمیر، یک آزمایش سلولی ساده از دهانه رحم، راه حلی عالی برای تشخیص ناهنجاری های دهانه رحم قبل از وخیم شدن اونا به حساب میاد. پیشنهاد میشه که خانوم ها در مدت سه سال از شروع روابط جنسی خودشون و یا در سن 21 سالگی آزمایش پاپ اسمیر انجام بدن، بعد از اون میتونین در مورد انجام آزمایشات بعدی با پزشک خودتون مشورت کنین. در مورد مردان آزمایش خاصی وجود نداره که بشه بوسیله اون از وجود HPV یا نبودش اطمینان پیدا کرد. به همین دلیل اگه مردان در مورد زگیل های تناسلی یا HPV نگرانی داشته باشن، میتونن با پزشک خودشون صحبت کنن.

اگه این احتمال وجود داره که به سرطان های دهانه رحم مبتلا بشین، بد نیست با یک متخصص صحبت کنین تا شما رو در رابطه با تزریق واکسن یا سایر روش های پیشگیری از بیماری راهنمایی کنه. درسته که واکسن یکی از بهترین گزینه ها برای پیشگیری از HPV در زنان هستش ولی با این حال تنها راه حل به حساب نمیاد. انجام آزمایشات منظم پاپ اسمیر، محدود کردن شرکای جنسی و ایمن کردن روابط جنسی، بهترین روش برای پیشگیری از HPV و زگیل های تناسلی و بیماری های دهانه رحم هستش.

منبع

0 ❤️

2017-10-01 19:52:46 +0330 +0330

آلیس عزیز
میخوام صادقانه بهم بگین که آیا سقط جنین میتونه به بدن آسیب بزنه و آیا خطری داره یا نه؟


خواننده عزیز

هر چقدر هم که سوال شما واضح باشه، نمیشه جوابی صریح و قاطع براش اعلام کرد. دلیلش هم این هستش که انواع مختلفی از سقط جنین وجود داره که در زمان های مختلف از بارداری انجام میشه و بسته به ترجیح زن و طول مدت بارداری میتونه متفاوت باشه. سقط هایی که توسط متخصصان پزشکی کار آزموده انجام میگیرن، از سطح ایمنی بالایی برخوردار هستن ولی با همه این اوصاف تمام روش های پزشکی با خطرات و دردهایی همراه هستن. عوارضی که این عمل به همراه داره میتونه تحت تاثیر سلامت کلی فرد هم قرار بگیره؛ اگه شما در نظر دارین که سقط جنین انجام بدین، پزشک شما با بررسی پرونده پزشکی شما در مورد انجام اون، خطرات و عوارضش باهاتون صحبت میکنه. سقط جنین در سه ماهه اول بارداری در مقایسه با خود بارداری و زایمان خطرات کمتری به همراه داره؛ برای مثال در امریکا خطر مرگ ناشی از زایمان 10 برابر بیشتر از سقط جنین هستش.

در صورتیکه سقط جنین از طریق جراحی انجام بشه، بسته به میزان دردی که ممکنه بیمار تحمل کنه از بیهوشی عمومی یا موضعی استفاده میشه. ولی اغلب زنان صحبت از درد و ناراحتی هایی در حد یک پریود میکنن. البته برخی از زنان هم بعد از این کار برای مدتی احساس درد و ناراحتی میکنن ولی بیشترشون این درد ها رو با درد های زمان پریود مقایسه میکنن و برای برطرف شدنشون هم از ایبوپروفین یا گرما درمانی مثل دوش یا کیسه آب گرم استفاده میکنن. البته برخی از زنان هم در کنار علایم فیزیکی، احساسات شدیدی رو مرتبط با سقط جنین تجربه میکنن. برخی ممکنه به یک حس آرامش درونی برسن و برخی دیگه ممکنه با احساساتی مثل خشم، پشیمانی، گناه یا ناراحتی روبرو بشن. از طرفی تغییرات هورمونی ناشی از پایان بارداری هم میتونه این احساسات رو شدید تر بکنه، به همین دلیل صحبت با همسر، یک دوست و یا حتی یک مشاور میتونه مفید واقع بشه.

در حالت کلی برای سقط جنین دو راهکار اصلی وجود داره، دارو درمانی و جراحی:

سقط جنین با استفاده از قرص های مایوپریستون و میزوپروستول تا 63 روز بعد از شروع حاملگی، با 97 درصد موفقیت همراه هستش. این داروهای خانگی با مسدود کردن هورمون های بارداری، رحم رو برای اخراج جنین تحریک میکنن (مشابه فرایندی که در سقط طبیعی انجام میشه) میزوپروستول با تخلیه محتویات رحم با خونریزی و انقباض های شدید همراه هستش و از طرفی ممکنه موجب تب یا حالت تهوع بشه.

سقط جنین بوسیله جراحی (آسپیراسیون، انقباض و تخلیه) معمولا در بین هفته های 6 تا 21 بارداری انجام میشه. (90 درصد سقط جنین ها قبل از 16 هفتگی با این روش انجام میشود.) از عوارض جانبی این روش میشه به گرفتگی عضلات، حالت تهوع، عرق کردن و احساس خستگی اشاره کرد. برخی از عوارضی هم که کمتر مشاهده میشن عبارتند از خونریزی شدید و طولانی مدت، لخته شدن خون، آسیب به رحم یا دهانه سرویکس و یا عفونت. البته عوارضی که در اینجا به اونا اشاره کردیم در زایمان هم میتونن ایجاد بشن و ممکنه حتی شدید ترهم باشن. بعد از هفته 24 بارداری سقط جنین فقط در موارد نادر و در صورتیکه که ادامه بارداری برای مادر یا کودک خطرناک باشه انجام میشه و معمولا لازمه که فرد در بیمارستان بستری بشه.

در سقط جنین با استفاده از روش های درمانی برای اینکه محتویات رحم بطور کامل تخلیه بشن، 4 یا 5 ساعت زمان لازم هستش ولی در سقط بوسیله جراحی این زمان 10 تا 30 دقیقه بیشتر طول نمیکشه. ولی زنان بعد از جراحی برای یک تا چهار ساعت بعد از عمل در بیمارستان بستری میشوند. سقط جنین هایی که بطور اصولی انجام شده باشن، فارغ از نوع دارویی یا جراحی، نباید بر روی باروری فرد در آینده تاثیر داشته باشن.

اگه شما کسی هستین که به سقط جنین فکر میکنین میتونین به اطلاعات مرتبط با این مسئله و تجربیات زنان دیگه به راحتی تو اینترنت دسترسی پیدا کنین و دانش خودتون رو تو این زمینه افزایش بدین.

منبع

0 ❤️

2017-10-11 12:58:59 +0330 +0330

آلیس عزیز
من 6 یا 7 عدد چیز کوچیک سفید رنگ شبیه خال گوشتی روی کیرم دارم. درسته که باعث اذیت من نمیشن و مشکلی حین سکس ایجاد نمیکنن، ولی وقتی اونا رو اونجا میبینم ناراحت میشم. آیا راهی وجود داره که بتونم اونارو از بین ببرم؟ یا اصلا الزامی به برداشتن اونا وجود داره؟ روشی وجود داره که بعد از استفاده همشون براحتی نابود بشن؟ منتظر پاسخ شما هستم.
با تشکر
من

من عزیز

دیدن چیز های اضافه روی کیر میتونه ناخوشایند باشه. دلایل متعددی برای بوجود اومدن اونا وجود داره و در عین حال اغلبشون ضرری برای فرد ندارن. خال ها نوعی عیب عصبی یا پوستی هستن که میتونن مسطح یا برامده باشن و در هر جای بدن احتمال تشکیلشون وجود داره. میتونن رنگی یا بی رنگ باشن، همچنین مودار یا بدون ما باشن. در زمان تولد معمولا پوست بدن عاری از خال هستش و رفته رفته با افزایش سن این خال ها ظاهر میشن و بر روی بدن افراد بالغ 15 الی 20 عدد از اونا رو میشه پیدا کرد. خال ها ضرری برای انسان ندارن و در نتیجه لازم هم نیست که اونا رو درمان کنیم. فقط انواعی که به سرعت بزرگ میشن، تغییر رنگ میدن یا خونریزی دارن، موجب نگرانی هستن. درسته که سوال شما چندان هم واضح نیست ولی میشه گفت چیزهایی که شما روی بدنتون دارین خال هستن، چرا که سفید رنگ هستن. خال ها بدلیل اینکه مرکز تجمع ملانین و رنگ دانه ها به حساب میان، در اغلب موارد رنگی هستن.

البته این احتمال هم وجود داره که اونا جوش های آلت تناسلی باشن، نقاطی کوچک (1الی 3 میلیمتر) و بی ضرر که بر روی پوست آلت تناسلی رشد میکنن. مردان در سنین 20 الی 40 سالگی چنین جوش هایی رو بر روی آلت خودشون مشاهده میکنن و این جوش ها نسبتا شایع هستن و در حدود 10 درصد مردان اونا رو دارن. این نقاط اغلب با زگیل اشتباه گرفته میشن ولی برخلاف زگیل بی ضرر بوده و موجب تحریک و خارش پوست نشده و مسری و عفونی هم نیستن، البته دلیل بوجود اومدن اونا فعلا در پاره ای از ابهام قرار داره. مردانی هم که حس خوبی نسبت به این جوش ها ندارن، میتونن با استفاده از لیزر های زیبایی اونا رو از بین ببرن، هرچند که معمولا با گذشت سن خود به خود از بین میرون.

احتمال سوم برای این نقاط، زگیل هستش. انواغ مختلفی از زگیل ها وجود دارن که میتونن بر روی آلت تناسلی رشد کنن که برخی از اونا در اثر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد میشن که نوعی بیماری واگیر جنسی هستش. این ویروس میتونه موجب سرطان دهانه رحم و همچنین سرطان مقعد بشه، به همین دلیل در چنین مواردی مراجعه به پزشک ایده بدی به نظر نمیرسه. درسته که این بیماری شیوع نسبتا بالایی داره ولی در صورتیکه سیستم ایمنی بدن شما با این ویروس ها سازش پیدا نکنه، در طول زمان این ویروس ها هم خود به خود توسط سیستم ایمنی بدن از بین میرن.

احتمال چهارم که بسیار هم دور از انتظار هستش، این هستش که شما مبتلا به نوع نادری از سرطان پوست بنام ملانوم باشین. درسته که احتمال ابتلا به این بیماری بسیار پایین هستش (مگر اینکه در خانواده شما سابقه ابتلا به این بیماری وجود داشته باشه یا بصورت مداوم اقدام به برنزه کردن پوست خودتون بدون کرم های ضد آفتاب کرده باشین) ولی پیشنهاد میکنیم با مراجعه به پزشک و بررسی های بالینی از عدم وجود این بیماری ها اطمینان حاصل کنین.

شاید یکی از دلایلی که شما حس خوبی نسبت به این نقاط ندارین این هستش که از ماهیت این نقاط اطلاعی ندارین، به همین دلیل مراجعه به یک پزشک برای تشخیص و در صورت نیاز درمان مشکلتون راه حل خوبی به نظر میاد. ممکنه بعد از آزمایشات پزشکی و حصول اطمینان از بی ضرر بودن اونا دیگه حس بدی نسبت به اونا نداشته باشین. به امتحان کردنش می ارزه. بعدا میتونین تصمیم بگیرین که ایا ارزش دارن که برای حذف کردن اونا تلاش کنین یا نه. شاید هم به این نتیجه برسین که این خالکوبی های بر روی کیر شما موجب منحصر به فرد بودن شما میشن.

منبع

0 ❤️

2017-10-11 13:05:13 +0330 +0330

آلیس عزیز
این مطلب حقیقت داره که اگه خانوم ها بر روی کوس خودشون از کرم تستسترون استفاده کنن، موجب افزایش میل جنسی اون ها میشه؟

خواننده عزیز

در عین حال که برخی تحقیقات حاکی از تاثیر مثبت کرم تستسترون در افزایش میل جنسی خانوم ها هستش، هنوز سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) این مطلب رو تایید نکرده و ممکنه بر روی همه زنا این درمان مصداق نداشته باشه. از طرفی ممکنه دارای عوارض جانبی گسترده و ناخوشایندی باشه، به همین دلیل خانوم هایی که میل جنسی پایینی دارن بجای استفاده از هورمون های موضعی بهتر هستش که از درمان های جایگزین با خطرات احتمالی کمتر استفاده کنن.

برای بسیاری از زنان، میل پایین جنسی یک بسته سر بسته است که باز کردنش هم کار چندان آسانی نیست. خیلی مهمه که بدونین میل جنسی پایین یک مسئله کاملا پیچیده هستش که تحت تاثیر عوامل فیزیکی، روانی، اجتماعی و هورمونی قرار میگیره. خانوم ها ممکنه در هر مرحله ای از فعالیت های جنسی شامل اشتیاق جنسی، تحریک جنسی و غیره تحت تاثیر تنش های مختلفی قرار میگیرن. این تنش ها میتونه در هر مرحله ای زندگی خانوم ها روی بده ولی بیشتر مواقع در زمان هایی به اوج میرسه که فرد در حال تجربه تغییرات هورمونی هستش (مثلا بعد از تولد فرزند یا بعد از یائسگی) یا بعد از دوره نقاهت بیماری ها. برخی از مواردی که در چنین مواردی یک زن میتونه تجربه کنه، عبارتند از:
• کاهش یا بی علاقه گی برای انجام سکس
• ناتوانی در حفظ تحریک جنسی
• احساس درد هنگام سکس
• عدم توانایی در ارگاسم جنسی

البته درمان های دارویی و غیر دارویی زیادی هم برای افزایش میل جنسی تو خانوم ها وجود داره که در ادامه به برخی از اونا اشاره میکنیم:

درمان های غیر دارویی:
• بهبود ارتباطات با شریک جنسی. تا حالا شده در مورد سکس با شریک جنسی تون حرف بزنین؟ به راحتی میتونین مشکل خودتون رو بیان کنین؟ میتونین به راحتی احساسات و علایق خودتون رو به زبون بیارین؟
• عضلات لگنی خودتون رو تقویت کنین. این عضلات در طول سکس کاربرد های فراوانی دارن، به همین دلیل اگه میخوایین تا سکس های باحال تری داشته باشین، بایستی این عضلات رو تقویت کنین. از این تمرینات، تحت عنوان تمرینات کگل هم یاد میشه.
• سبک زندگی خودتون رو بررسی کنین و در صورت لزوم کمی تغییرش بدین. آیا الکل زیادی مصرف میکنین؟ سیگار میکشین؟ به اندازه کافی ورزش میکنین؟ تغییرات کوچک تو سبک زندگی تون نه تنها سبب میشه که زندگی سالمتری داشته باشین بلکه زندگی جنسی شما رو هم متحول میکنه.
• با یه مشاور صحبت کنین. ممکنه مسائل دیگه ای تو زندگی شما باشه که بر میل جنسی شما تاثیر میگذاره. یک متخصص اموزش دیده در تشخیص و حل این مشکل میتونه بهتون کمک کنه.

درمان های دارویی:
اگه در نظر دارین که از درمان های دارویی استفاده کنین، باید این مطلب رو در نظر داشته باشین که برای درمان دارویی بایستی با یک متخصص درمورد علایمی که دارین، صحبت کنین. اختلال در عملکرد جنسی خانوم ها میتونه ناشی از اختلال در سایر ارگان های بدن باشه و در نتیجه ممکنه پزشک شما، برای حل این مشکل یک برنامه درمانی تدوین کنه. در اینجا به سایر درمان ها هم اشاره میکنیم:
• استروژن تراپی: استروژن جزو هورمون هایی هستش که در سلامت واژن نقش بسزایی بر عهده داره. از طرفی هم سطح پایین این هورمون موجب کاهش میل جنسی خانوم ها میشه. درمان هایی استروژنی شامل استفاده از کرم ها، ژل ها و یا قرص ها مرتبط به زنا کمک میکنن تا با علایم کاهش استروژن در زمان های نزدیک به یائسگی مبارزه کنن.
• پروژسترون تراپی: پروژسترون هم یکی از هورمون هایی هستش که به همراه استروژن وظایف خودش رو در بدن انجام میده. تحقیقاتی که در مورد استفاده از پروژسترون برای درمان اختلالات جنسی خانوم ها انجام شده بصورت ترکیبی با سایر روش های درمانی هستش و به همین دلیل معمولا از این روش برای درمان میل جنسی استفاده نمیشود.
• آندروژن تراپی: آندروژن های هورمون های مردانه ای هستن که تستسترون یکی از اون هاست. درسته که هم مردا و هم زنا تستسترون تولید میکنن ولی میزان این هورمون تو بدن زنا نسبت به مردا خیلی پایین تر هستش. استفاده از آندروژن تراپی برای درمان اختلالات جنسی خانوم ها هنوز در مراحل تست و آزمایش قرار داره و این روش درمانی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا قرار نگرفته.

در عین حال که درمان با تستسترون مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا نیست، برخی از پزشکان استفاده از این نوع درمان رو در اشکال کرم، ژل، قرص یا حتی تزریقی تجویز میکنن. البته بدلیل اینکه تستسترون یک هورمون مردانه هستش، افزایش میزان این هورمون در زنان میتونه عوارض جانبی ناخوشایندی به همراه داشته باشه که عبارتند از:
• افزایش بیش از اندازه موهای بدن
• آکنه
• افزایش سایز کولیتوریس
• تغییرات در حالات رفتاری فردی مثل خشونت یا خصومت

در عین حال که استفاده از کرم های تستسترون میتونه خطرناک باشه، هیچ تضمینی هم وجود نداره که موجب افزایش میل جنسی شما بشه. اختلال عملکرد جنسی زنان یک مسئله پیچیده هستش که میتونه ناشی از بسیاری از عوامل غیر از عدم تعادل هورمونی بدن باشه. برای زنانی که با کاهش میل جنسی مواجه هستن پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه تحت درمان با هورمون ها قرار بگیرن، تلاش کنن تا علل ایجاد چنین حالتی رو پیدا و رفع کنن.

منبع

0 ❤️

2017-10-11 13:08:10 +0330 +0330

(1)
آلیس عزیز
من زنی هستم که بطور مداوم سکس میکنم، ولی نمیتونم ارگاسم بشم، میشه کمکم کنین؟
ممنون ازتون

  • راغب

(2)
سلام آلیس
من یه دختر 28 ساله هستم و این مشکل رو سالیان سال هستش که دارم، راستش تو کل زندگیم با این مسئله روبرو بودم ولی خجالت میکشم راجع بهش از کسی سوالی بپرسم. ماجرا اینکه من در طول سکس هیچ احساس خاصی ندارم وتنها چیزی که میتونم حس کنم این هستش که فقط یه کیر رفته توم. تا حالا با 15 مرد مختلف رابطه داشتم و با همشون همین مشکل رو دارم. الان با پسری هستم که 5 ساله با همیم، عاشقش هستم ولی در طول سکس هیچ حسی نسبت بهش ندارم. اون باعث تحریک من میشه و وقتی باهاش هستم شهوتی میشم، ولی وقتی شروع به سکس میکنیم هیچ چیز خاصی حس نمیکنم. ظاهرا من و کوس ام با همدیگه اختلاف نظر داریم. کاری هست که با این کلیتوریسم انجام بدم؟ مشکل من چیه؟ میشه کمکم کنین؟ به تازگی به پزشک هم مراجعه کردم ولی میخوام بدونم مشکل من چیه؟ ممنون میشم من رو راهنمایی کنین. البته خیلی وقته که یاد گرفتم اینجوری زندگی کنم ولی واقعا نا امید کننده هستش، مگه نه؟

  • سی

(3)
آلیس عزیز
بازم یه سوال دیگه در مورد کردن و ارگاسم خانوم ها. من 25 سال سن دارم و یک سال و نیم هستش که سکس میکنم ولی حتی یک بار هم ذره ای از اوج لذت جنسی رو از طریق سکس تجربه نکردم. انگار که سکس اصلا در مورد من جواب نمیده. یک بار تو یه مقاله خوندم که فقط 30 درصد از زنا میتونن از طریق سکس ارضا بشن، البته خانوم هایی هم که بیان میکردن از طریق سکس واژنی ارضا نمیشن، لاقل عنوان میکردن که در طول سکس شهوتی میشن، تحریک میشن و ازش لذت میبرن ولی اونقدری نیست که ارضا بشن. ولی من اصلا لذتی از سکس دریافت نمیکنم و این باعث میشه که ناراحت و ناامید بشم و حس دیوونگی بهم دست میده.

  • در جست و جوی لذت

(4)
آلیس عزیز
بهترین روش برای ارضاء زنانی که کلیتوریس اونا مخفی هستش چی هستش؟


سوال کننده ها و خواننده های عزیز

خیلی از زنا عنوان میکنن که لذتی از سکس واژنی دریافت نمیکنن. البته همه زنا به مقادیری حالا کم یا زیاد، احساساتی نسبت به سکس واژنی دارن ولی خب گاهی این میزان اونقدری نیس که دلشون میخواد و انتظارشو دارن. با کمی آموزش و تجربه، شما هم میتونین روش هایی رو پیدا کنین که موجب کسب لذت و شهوت از سکس میشن و حتی میتونین به اوج لذت جنسی هم برسین.

قبل از اینکه داغ و شهوتی بشیم، بهتره نگاهی بندازیم به آناتومی بدن خانوم ها، چراکه شناختش میتونه نتایجی شگرف به همراه داشته باشه. لذتی که زنان از سکس کسب میکنن و در نهایت ارگاسمی که تجربه میکنن معمولا در اثر تحریک کلیتوریس بوجود میاد. کلیتوریس بسیار حساس و پر از اعصاب انتهایی هستش. در حقیقت، تعداد این اعصاب انتهایی به همون اندازه ای هستش که در سر آلت تناسلی مردان یافت میشه. تعداد بسیار زیادی از این عصب ها بصورت مخفی و در زیر پوست قرار دارن و میشه اینطوری گفت که اون قسمت از کلیتوریس که قابل مشاهده هستش شبیه کوهی از یخ میمونه. ولی این اعصاب مخفی که تعدادشون به 6000 تا 8000 عدد میرسه این توانایی رو دارن که لذتی غیر قابل وصف رو برای زن به ارمغان بیارن.

در مقابل، دیواره های واژن تعداد بسیار کمی عصب انتهایی دارن و فقط یک سوم فوقانی واژن دارای اعصاب انتهایی هستش و میتونه لذت ناشی از دخول کیر، انگشت یا اسباب بازی های جنسی رو درک کنه. و این میزان برای تحریک، لذت و ارگاسم جنسی کافی نیست. شاید شما به این نتیجه رسیده باشین که کلیتوریس شما مخفی هستش و نمیتونین بهش دسترسی داشته باشین، ولی اینطوری نیست و کافیه شما و شریک جنسی تون کمی بیشتر بگردین تا نواحی لذت خودتون رو کشف و پرورش بدین.

در حالت عمومی، لمس کردن و وارد کردن فشار به کلیتوریس، بطور مستقیم یا غیر مستقیم، میتونه موجب افزایش لذت و در نتیجه افزایش احتمال ارگاسم زن بشه. عدم انجام چنین کارهایی مشابه این میمونه که سوار آسانسور بشین و بدون فشار هیچ دکمه ای انتظار داشته باشین که شما رو به مقصد برسونه. در ادامه نکات و روش هایی رو به شما آموزش میدیم که کمک تون میکنه تا از سکس با همدیکه لذت بیشتری ببرین:

• از شریک جنسی خودتون بخوایین که کلیتوریس شما رو با انگشتش لمس کنه، اون رو بماله، نوازش کنه ویا فشار بده. برای اینکه بتونین منظور خودتون رو برسونین میتونین انگشت های خودتون رو بر روی انگشت های شریک جنسی تون قرار بدین و هر طوری که دوست دارین و با هر میزان فشاری که دوست دارین، مراکز لذت خودتون رو تحریک کنین. البته به راحتی میتونین در طول سکس بوسیله انگشت های خودتون هم این کار رو انجام بدین و لذت ببرین!
• بوسیله نوازش های قبل از سکس بدنبال لذت بگردین. گاهی وقتا حس میکنین که آماده دخول هستین، ولی زمان هایی هم هستن که دوست دارین شریک جنسی تون اول با هاتون بازی کنه، لمس تون کنه، بماله، ببوسه و کوس و کلیتوریستون رو حسابی بلیسه، دلتون میخواد که با انگشتاش، زبونش و کیرش شما رو دیونه کنه. تو این مواقع سکس دهانی برای خیلی از زنا میتونه لذت بخش باشه چرا که مستقیما بر روی کلیتوریس زنا متمرکز میشه و حتی گاهی زنا عنوان میکنن که از این طریق به ارگاسم هم میرسن.
• برای کاهش اصطکاک و افزایش لذت، بد نیست کمی از روان کننده استفاده کنین. هر چه قدر خیس تر، همون قدر بهتر.
• در استایل هایی سکس کنین که به تحریک بیشتر کلیتوریس کمک میکنن. برای مثال حالتی که زن در بالا قرار میگیره برای تحریک کلیتوریس مناسب تر هستش. وقتی که در بالا قرار میگیرین به راحتی میتونین میزان فشار، ریتم و محل لذت رو تنظیم کنین. شما و همسرتون میتونین با تغییر در زاویه دخول، لذت بیشتری رو تجربه کنین. از طرفی وقتی که همسرتون از پشت وارد شما میشه، این امکان براش وجود داره که کلیتوریس شما رو هم با دستش تحریک کنه. شاید هم دوست داشته باشین که دخول عمیق تری رو تجربه کنین، در این صورت میتونن از پوزیشن هایی استفاده کنین که کیر همسرتون دهانه رحم شما رو تحریک کنه. خلاقیت به خرج بدین! مطمئنا هستن استایل های خاصی که بیشتر از بقیه به شما حال میدن و این استایل ها هم میتونن در هر بار سکس تغییر بکنن.
• اسباب بازی های جنسی رو وارد سکس هاتون بکنین. بعضی از زنان با استفاده از ویبراتور ها چه وقتی تنها هستن و چه با شریک جنسی شون، با تحریک کلیتوریس بوسیله این ویبراتور ها میتونن لذت خیلی بیشتری رو تجربه کنن.
• مطالعه کنین! کتاب هایی مثل “اون زن اول اومد: راهنمای مردان برای خشنود کردن زنان (She Comes First: The Thinking Man’s Guide to Pleasuring a Woman)” نوشته لن کرنر(Ian Kerner) یا کتاب “حقایقی از کلیتوریس: جهانی مخفی بر روی انگشتان شما (The Clitoral Truth: The Secret World at Your Fingertips)” نوشته ربکا چالکر(Rebecca Chalker) و کتاب “چونکه حس خوبی داره: راهنمای زنان برای لذت و رضایت جنسی ( Because it Feels Good: A Women’s Guide to Sexual Pleasure and Satisfaction)” نوشته دبی هربینیک (Debbie Herbenick) و سایر کتاب هایی که تو این زمینه میتونه کمک تون کنه.

به یاد داشته باشین، اگه از روابط جنسی خودتون احساس رضایت دارین، لازم نیست از این مسئله ناراحت باشین که چرا من نمیتونم در طول سکس ارضا بشم. بجاش، اگه دوست دارین، میتونین با بازی ها و تحریک جنسی بوسیله خودتون یا شریک جنسی تون، نقاط لذت بدنتون رو کشف کنین و در موردش بیشتر یاد بگیرین. در هر صورت همیشه به شریک جنسی تون بگین که چه چیزی باعث میشه تا شما لذت بیشتری از سکس ببرین و به یاد داشته باشین که وقت میبره تا یاد بگیرین که چگونه از سکس هاتون لذت بیشتری ببرین.

رمز موفقیت در این کار در اعتماد به نفس هستش چرا که باید قبول کنین که بدن شما بی عیب و نقص و عالی هستش، فقط کافیه کمی شجاعت به خرج بدین و شروع کنین به کاوش جسم و تنتون و نقاط لذت رو پیدا کنین و به اونا پاسخ بدین. اطلاعات خودتون رو با شریک جنسی تون به اشتراک بگذارین و هر چه قدر که میتونین با همدیکه بیشتر بخندین.

حتی نمیتونین تصورش رو بکنین که نتیجه کار چقدر عالی خواهد بود.

منبع

0 ❤️

2017-10-17 20:57:04 +0330 +0330

آلیس عزیز
من پسری 15 ساله هستم که علاقه ای به سکس تا زمان ازدواجم ندارم؛ از طرفی دوست دختری دارم که هر موقع باهاش عشق بازی میکنم، بدون اینکه هیچ کار سکسی انجام داده باشیم، مثلا در حد بوسیدن، من ارضاء میشم. مشکل من این نیست که دوست ندارم باهاش به انزال برسم، بلکه دوست ندارم اون لحظه آبم بیاد. من وقتی که بچه بودم شروع کردم به خودارضایی، شاید به این دلیل که حتی معنی کاری رو که میکردم رو نمیدونستم، ولی تقریبا یک ماهی میشه که این کار رو گذاشتم کنار. دوست ندارم در مورد این مسئله با دکتر یا پدر و مادرم صحبت کنم، لطفا کمکم کنین!
ممنون از شما
خیلی جوان


دوست عزیز خیلی جوانم

به خاطر داشتن حسی قوی نسبت به کاری که دارین در رابطه با سکس انجام میدین، بهتون تبریک میگم. اینکه شما یک ایده فکری داشته باشین ولی بدنتون با شما همکاری نکنه ممکنه کمی نا امید کننده باشه. برخی از فرایند های جسم انسان مثل نعوظ، خیس شدن کوس و همچنین انزال کاملا غیر ارادی هستن، به این معنی که افراد توانایی کنترل اونارو ندارن. شاید ارزشش رو داشته باشه که بدنبال این حس خودتون برین و بفهمین که چرا نمیخوایین ارضا بشین؟ حسی انزال رو دوست ندارین؟ یا مشکل، خیسی ناشی از انزال هستش؟ هنگام انزال چه حسی بهتون دست میده؟ احساس گناه میکنین؟ احساس شرم میکنین؟ خجالت میکشین؟ یا بعد از اینکه ارضا میشین حس میکنین علاقه خودتون رو به طرف مقابل از دست دادین؟

از طرفی شما اشاره کردین که مدت ها خودارضایی میکردین والان یه ماهی میشه که این کار رو هم کنار گذاشتین؟ چی باعث شده که این کارو بکنین؟ چرا که بوسیله خود ارضایی قبل از ملاقات با دوست دخترتون میتونین حساس بودن کیرتون رو کاهش بدین و این امر میتونه کمک تون کنه تا وقتی علاقه ای به انزال ندارین، ارضا نشین. درسته که شایعات زیادی پیرامون خود ارضایی وجود داره ولی بهتره بدونین که این کار بسیار متداول بوده و هیچ ضرری هم نداره، از طرفی هم برای کسانی که دوست دارن تجرد اختیار کنن میتونه بسیار مفید باشه.

البته اگه خود ارضایی جزو علایق شما نباشه، راه های دیگه ای هم وجود داره که میتونین بوسیله اونا میل جنسی خودتون رو کاهش بدین تا وقتی با دوست دخترتون قرار میزارین به مشکل بر نخورین:

• به چیز های غیر جنسی فکر کنین. چیز هایی که باعث تحریک جنسی شما نشن. یکی از مزایای این کار این هستش که بدون اینکه لازم باشه به دوست دختر تون دلیل کاراتون رو توضیح بدین، میتونین انجامش بدین (چون تمام اتفاقات تو ذهن شما میافته) ولی خب یکی از مشکلات این روش هم اینکه شما رو از حس و حال اون فضا دور میکنه. لازم نیست چیزی که دارین بهش فکر میکنین حتما یه چیز بد باشه، کافیه فقط خنثی باشه. همینکه بتونین در کنار دوست دخترتون به یه چیز دیگه فکر کنین، کمک تون میکنه تا میل جنسی تون کمی کاهش پیدا کنه. میتونه یه صدا، موسیقی، یه بو یا یه تصویر ذهنی باشه.

• در لحظه بودن رو تمرین کنین. این کار دقیقا عکس روش قبلی هستش و بایستی تمام فکر و ذکرتون رو متمرکز کنین به دوست دختر تون. تمرکز عمیق احساسی خودش یک مانع بزرگ به حساب میاد. در صورتیکه متوجه شدین که تحریک شدین و کیرتون سیخ شده، هیچ توجهی بهش نکنین و از طرفی سرکوب یا انکارش هم نکنین. با این روش شما با احساسات خودتون مشابه ابرهای روان رفتار میکنین. وقتیکه با حسی روبرو میشین بهش سلام میدین و اجازه میدین تا راه خودش رو بکشه و بره درست مثل ابری که از بالای سر شما رد میشه، بدون اینکه شما رو هم باخودش ببره. این روش برگرفته از تکنیک های مدیتیشن شرقی هستش، شما هم میتونین امتحانش کنین. شاید ارزش امتحان کردنش رو داشته باشه. البته قبل اینکه از این روش تو عشق بازی هاتون استفاده کنین، وقتی راه میرین یا غذا میخورین تمرینش کنین. هر جایی که هستین، فقط کافیه به جسم و تن خودتون تمرکز کنین و از احساسات خودتون بدون اینکه اونارو قضاوت کنین یا درونشون غرق بشین، عبور کنین.
• به خودتون استراحت بدین. اگه احساس میکنین که کم مونده تا ارضا بشین، دست از عشق بازی بردارین، کمی استراحت کنین و چنتا نفس عمیق بکشین تا حس شهوت شما کمی فروکش کنه. تنها بخش بد این ماجرا این هستش که معمولا لازمه به دوست دخترتون توضیح بدین که چرا عشق بازی تون رو قطع کردین. آیا اون میدونه که شما معمولا انزال میشین و میدونه که از این اتفاق خوشتون نمیاد؟ یا این اتفاق چیزی هستش که شما ترجیح میدین که دوست دخترتون اطلاعی ازش نداشته باشه؟ بهتره بدونین که وقتی دخترا هم تحریک میشن کوس خودشون رو خیس میکنن، پس شاید بد نباشه در مورد خیس کردن های خودتون با همدیکه صحبت کنین و گاهی هم این ماجرا رو سوژه خنده هاتون بکنین.
• یک تکه یخ یا یک چیز سرد به همراه خودتون داشته باشین. خیلی از افراد در مواجهه با اجسام سرد، حس جنسی خودشون رو از دست میدن (اصطلاح عامیانه “گرفتن دوش آب سرد” رو به خاطر بیارین). به همین دلیل شما هم میتونین وقتی که حس میکنین دارین ارضا میشین، چند دقیقه ای کنار بکشین و یک تکه یخ رو تو دستاتون نگه دارین و به سردی اون تمرکز کنین. البته این مورد هم برای طرف مقابل نیاز به کمی توضیح داره که شاید به مزاق خیلی ها خوش نیاد. البته گاهی اوقات از یخ و سرما برای بازی های شهوانی هم استفاده میشه. به همین دلیل اگه شما یا دوست دختر تون از یخ برای خنده و شوخی استفاده کنین، ممکنه نتیجه عکس بده و بجای کاهش میل جنسی، شمارو بیشتر تحریک کنه.

تلاش کنین تا از احساساتی که موجب تحریک شما میشن، دوری کنین. البته اگه بتونین بر روی چیزهایی بغیر از تحریک شدن تمرکز کنین، مطمئن باشین جواب میده. هر تصمیمی که میگیرین، به یاد داشته باشین که تحریک شدن، ارگاسم و انزال مسائلی متداول و سالم هستن.

منبع

0 ❤️

2017-10-17 20:59:30 +0330 +0330

آلیس عزیز
مصرف ماری جوانا چه تاثیری بر میل جنسی و باروری دارد؟ دوست پسر من مثل یه دیونه دود میکنه و با اینکه چندین سال هستش که مصرف میکنه ولی من واقعا نگرانش هستم.
اندو


اندو عزیز

ماری جوانا تاثیرات فیزیولوژیکی، روحی و رفتاری بسیاری داره و از قدیم الایام به عنوان یک ماده ضد افسردگی بکار میرفته است و روابط بسیار پیچیده ای با سکس دارد. درتحقیقی که به تازگی بر روی استفاده از مارجوانا انجام شده است، یک سوم از افراد شرکت کننده در تحقیق اظهار کرده اند که سکس یکی از اصلی ترین دلایل مصرف مارجوانا توسط آنها بوده است. مصرف کننده گان اعلام کرده اند که ماری جوانا با افزایش میل جنسی از یک طرف و کنترل و کاهش حساسیت قوای لامسه از طرف دیگر، موجب بهبود عملکرد قوای جنسی شده و حس و حال سکس رو تشدید میکند. درعین حال عده ای هم اعلام نموده اند که ماری جوانا موجب کاهش میل جنسی آنها میشود و سبب میشود که نسبت به سکس حس و حالی نداشته باشند یا از سکس لذتی نبرن. هستن کسانی هم که اعلام میکنن مصرف ماری جوانا تاثیری بر سکس ندارد. در تحقیق دیگری هم شرکت کننده گان ابراز کرده اند که بعد از مصرف، میل جنسی آنها بیشتر میشود و 66 درصد پاسخ دهنده گان هم اعلام نموده اند که مصرف ماری جوانا موجب افزایش طول زمان سکس آنها میشود. البته برخی از افراد نیز ماری جوانا را دلیل بی میلی جنسی وعدم انزال خود هنگام سکس دانسته اند. این تحقیقات نشان میدهد که مصرف ماری جوانا تاثیرات متفاوتی بر روی میل جنسی میگذارد و بنابراین دوست پسر شما هم میتواند تحت تاثیر هر یک از عوارض معرفی شده در بالا قرار بگیرد.

در مورد باروری، تحقیقات قدیمی نشان داده اند که مصرف طولانی مدت ماری جوانا منجر به کاهش تستسترون خون شده و کاهش تعداد اسپرم ها و افزایش اختلالات اسپرم را به همراه دارد. ولی تحقیقات جدید نشان میدهد که مصرف ماری جوانا در افراد بالغ تاثیری بر سطح تستسترون خون نداشته ولی میتواند تولید اسپرم را کاهش دهد. شواهدی که حاکی از ناباروری در اثر مصرف ماری جوانا باشد، در دسترس نیست و اختلالات اسپرم ناشی از مصرف آن نیز موقتی بوده و با ترک آن تولید اسپرم به شکل قبلی خود بازمیگردد. البته در پسرانی که در سنین بلوغ قرار دارند، مصرف مواد مخدر میتواند عوارض هورمونی به همراه داشته باشد. شواهد نشان میدهد که مصرف کانابیس (شاهدانه) بدن را تحریک میکند تا تستسترون را به استروژن که هورمونی زنانه است تبدلیل کند که این مسئله به نوبه خود میتواند موجب تاخیر در بلوغ پسران جوان گردد. درست است که شواهدی مبنی بر تغییر ژنتیکی جنین ناشی از مصرف ماری جوانا در دسترس نیست ولی این مسئله همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و سالیان سال است که مورد بحث قرار میگیرد. البته نباید دود دست دوم حاصل از مصرف مواد یا سیگار را نیز فراموش کنید که بسیار هم خطرناک است.

منبع

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «