پروردگار جهان یا کصکش پیامبر اسلام؟!

1399/01/14

در پی تاپیک قبلی که پیرامون شغل شریف کصکشی بود، فک کردن به این موضو ناخوداگا منو یاد کصکشیِ اللّه واسه ممدرسولولا در دین مبین اسلام انداخ!
مجدداً عرض میشود که:

تعریف “کصکش”؛ «ینی کسی که کُصی (زن روسپی) را به کیری (مردی) برای سکس معرفی میکند و اصطلاحاً کُص را به سوی کیری (که متعلق به نفر سوم باشد) میکشاند!»

پس یه وخ حمل بر بی‌ادبی نشود، ما به خدای اسلام توهین نمیکنیم، فقط شغل ایشان رو داریم میگیم بر اساس اونچه به راستی در تاریخ گذشته است و خدمترسانی‌های این خداوند متعال به شومبول مبارک پیامبر اسلام.

این خدمات جنسی که الله را درست در مقام کصکش برای حرضت پیامبر قرار میدهد بسیار بوده که در اینجا به چن مورد اشاره میشود:


راست نمودن پیامبر اسلام روی زن پسرخوانده‌اش و رسیدگی اللّه به شومبول وی

ظاهراً یه روز ایشون اتفاقی همسر پسرخونده‌ش رو لخت میبنید و چنان آب از لب و لوچه‌ و مجاری تناسلی‌اش جاری و از خودبیخود میشود که هر جوری شده درنهایت اون زن را از شوهرش طلاق داده و به نکاح خویش درمیاورد و ادعا میکند پسرخوانده‌ش خود از روی اعتقادش به پیامبر با رضایت قلبی اینچنین کرده و پیامبر نیز برای سنت‌شکنی که میتوان به همسر پسرخوانده‌ هم ازدواج کرد خودش به ناچار رسماً وارد عمل میشود که این تابو را قهرمانانه بشکند (بیلاخ!).
پروردگار بزرگ اسلام نیز که همواره برا ماسمالی گندهای ممدرسولولا حاضر آماده بوده، از ترس این که پیامبر پیش ملت رسوا نشود اینچنین آیه نازل میکند:

َإِذْ تَقُولُ لِلَّذِی أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَأَنْعَمْتَ عَلَیْهِ أَمْسِکْ عَلَیْکَ زَوْجَکَ وَاتَّقِ اللَّهَ وَتُخْفِی فِی نَفْسِکَ مَا اللَّهُ مُبْدِیهِ وَ تَخْشَى النَّاسَ وَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَاهُ فَلَمَّا قَضَى زَیْدٌ مِنْهَا وَطَرًا زَوَّجْنَاکَهَا لِکَیْ لا یَکُونَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ حَرَجٌ فِی أَزْوَاجِ أَدْعِیَائِهِمْ إِذَا قَضَوْا مِنْهُنَّ وَطَرًا وَکَانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولا مَا کَانَ عَلَى النَّبِیِّ مِنْ حَرَجٍ فِیمَا فَرَضَ اللَّهُ لَهُ سُنَّةَ اللَّهِ فِی الَّذِینَ خَلَوْا مِنْ قَبْلُ وَکَانَ أَمْرُ اللَّهِ قَدَرًا مَقْدُورًا ترجمه: و آنگاه كه به كسى(زيد) كه خدا بر او نعمت ارزانى داشته بود و تو به او نعمت داده بودى ميگفتى همسرت را پيش خود نگاه دار و از خدا پروا بدار و آنچه را كه خدا آشكاركننده آن بود در دل خود نهان ميكردى و از مردم ميترسيدى با آنكه خدا سزاوارتر بود كه از او بترسى پس چون زيد از آن(زن) كام برگرفت وى را به نكاح تو درآورديم تا در مورد ازدواج مؤمنان با زنان پسرخواندگانشان چون از آنان كام گرفتند مشكلى نباشد و فرمان خدا اجرا گرديد بر پيامبر در آنچه خدا براى او فرض گردانيده گناهى نيست سنت خداست كه در ميان گذشتگان بوده و فرمان خدا همواره به اندازه مقرر است. (سوره احزاب / آیات ٣٧-٣٨)

این قضیه ما رو بیشتر یاد سریالای ترکیه‌ای و خدابیامرز شبکه‌‌ی فارسی‌وان می‌اندازد!

علمای اسلام و روشعنفکران دینی خعلی سعی داشته‌اند این ماجرای شرم‌آور را یه جوری ماله‌کشی کنند ولی اصل سخن اللّه که به صراحت میگه حرضت پیامبر درونش میل به اون زن داشته، حقیقتی غیر قابل انکار است. مام هنو نمیدونیم چگونه پیامبر اسلام که تا این حد در مدیریت خشتک خودش هم عاجز بوده را با این حال خالق جهان وظیفه‌ی پیامبری بهش سپرده!

سکس با کنیز و لو رفتن پیش همسران

ایشون بدجوری اسیر شومبولش بوده و انگار کنترل آن برایش مقدور نبوده، از گفته‌ها پیداس که یه روز هم داشته یواشکی ترتیب کنیزش (ماریه قبطی) رو یه گوشه میداده که یکی از زناش (حفصه) یهو از راه میرسه و مچشو میگیره! خبر به عایشه هم که گویا پیامبر مث سگ ازش میترسیده میرسد و برای این که باز آبروریزی نشود دوباره الله دس به کار میشود و زارتی این آیه را نازل میکند:

يَا أَيُّهَا النَّبِيُ‌ لِمَ‌ تُحَرِّمُ‌ مَا أَحَلَ‌ اللَّهُ‌ لَکَ‌ تَبْتَغِي‌ مَرْضَاةَ أَزْوَاجِکَ‌ وَ اللَّهُ‌ غَفُورٌ رَحِيمٌ‌ ترجمه: ای پیامبر! چرا آنچه خدا بر تو حلال کرده را بخاطر جلب رضایت همسرانت بر خود حرام می‌کنی؟ و خداوند آمرزنده و رحیم است. (سوره التحريم / آیه ١)
در كتاب تفسیر طبری در مورد آيات اوليه سوره تحريم آمده است: «*منظور از آیه‌ی اول از سوره‌ی تحریم ... این است که، پیامبر با کنیزش در حال معاشقه بوده است که در این موقع حفصه همسر محمد شاهد ماجرای ميان آن دو بوده است.*»
في قَوْلِ اللَّهِ: {يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ ِمَا تُحَرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ} فِي جَارِيَةٍ أَتَاهَا، فَاطَّلَعَتْ عَلَيْهِ حَفْصَةُ ترجمه: در كلام الله كه مي‌گويد اى پيامبر چرا حلال خدا را برخود حرام مي‌كنى درمورد آميزش با كنيزش است كه "حفصه" (همسر محمد و دختر عمر بن خطاب) از آن خبردار مي‌شود، مي‌باشد. (منبع: تفسير الطبري (جامع البيان) ـ الناشر: دار هجر للطباعة والنشر والتوزيع والإعلان ، ج ٢٣ ص ٨٥ , لينك صفحه كتاب)
ظاهراً اللّه کاسه داغتر از آش بوده و خعلی بیشتر از خود پیامبر برای شومبول وی دلسوزی میکرده.

جهت پیگیری بیشتر درمورد این موضو میتوانید بنگرید به: ← [ماريه قبطيه, كنيزى زیبا كه عامل رسوایی جنسی پیامبر اسلام شد](http://www.eslam.nu/2018/11/28/marih-vs-mhmd/)

پیامبر نگو، دنبیل زریان بگو!

این یکی شاهکار کصکشی‌گری‌ست! در آیه‌ی پنجاهم سوره احزاب به نظر میاد خداوند متعال دیگه حسابی سر کیسه رو شُل نموده و تقریباً هر چی دختر دم دسش بوده و میشناخته رو از دم ارزونی پیامبرش کرده:

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ إِنَّا أَحْلَلْنَا لَكَ أَزْوَاجَكَ اللَّاتِي آتَيْتَ أُجُورَهُنَّ وَمَا مَلَكَتْ يَمِينُكَ مِمَّا أَفَاءَ اللَّهُ عَلَيْكَ وَبَنَاتِ عَمِّكَ وَبَنَاتِ عَمَّاتِكَ وَبَنَاتِ خَالِكَ وَبَنَاتِ خَالَاتِكَ اللَّاتِي هَاجَرْنَ مَعَكَ وَامْرَأَةً مُّؤْمِنَةً إِن وَهَبَتْ نَفْسَهَا لِلنَّبِيِّ إِنْ أَرَادَ النَّبِيُّ أَن يَسْتَنكِحَهَا خَالِصَةً لَّكَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۗ قَدْ عَلِمْنَا مَا فَرَضْنَا عَلَيْهِمْ فِي أَزْوَاجِهِمْ وَمَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُمْ لِكَيْلَا يَكُونَ عَلَيْكَ حَرَجٌ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا ترجمه: اى پيامبر، ما براى تو آن همسرانى را كه مهرشان را داده‌اى حلال كرديم، و کسانی را كه خدا از غنيمت جنگى در اختيار تو قرار داده [كنيزان، زنان و دختران کافری که در جنگ صاحب شدی‌]، و دختران عمويت و دختران عمه‌هايت و دختران دايى تو و دختران خاله‌هايت كه با تو مهاجرت كرده‌اند، و زن مؤمنى كه خود را [داوطلبانه‌] به پيامبر ببخشد، در صورتى كه پيامبر بخواهد او را به زنى گيرد، [اين ازدواج از روى بخشش‌] ويژه توست نه ديگر مؤمنان. ما نيك مى‌دانيم كه در مورد زنان و كنيزانشان چه بر آنان مقرر كرده‌ايم، تا براى تو مشكلى پيش نيايد، و خدا همواره آمرزنده مهربان است. (سوره احزاب / آیه 50)

یا حضرت پلی‌بوی!

ای اللّه کصکش به راستی پیامبری اسلام اینقدر مزایا داشته خب مال ما مگر خار داشت که اینهمه نعمت رو هزار سال پیش به یه عرب شاشو دادی؟ خخخ


نیک بنگرید

این اللّه همون خالق کل جهان با شونصد میلیارد کهکشان است؟ ما که با این آیات و روایات همچین تصوری ازش پیدا کردیم:



اونچه از الله در اسلام جلوه داده میشود بیشتر به یک بِکِش میماند که امروزه میتواند در روسپی‌خانه‌های تایلند به خوبی مشغول به کار شود و مدیریت کند. ما هیچ اثری از عظمت در این موجود نمیبنیم.

سخن پایانی این است که که اگر باور دارید پشت این جهان با این گستردگی خالقی هوشمند وجود دارد. دین اسلام بیش از هر چیز دیگری به شعور آن توهین میکند!
منطق ما میگه «مسلمان، یا نادان است، یا احمق.» اگر نادان باشد که وسعت جهان را هنو درست درک نکرده و نمیداند این پروردگاری که تا این حد مضحک در اسلام نشان داده میشود، اگر قرار است خالق کل جهان باشد که به هیچ وج با عقل جور درنمیاد به کیهان با این عظمت بخورد چنین خالق سخیف و حقیری داشته باشد که بیاد روی نخطه‌ای کور از منظومه‌ی شمسی که کره‌ی زمین است، برای گونه‌ای پیامبری تعیین نموده و بساط عشخ و حال زیرشیکمش را جور کند.
اگر نیاز دارید به وسعت جهان پی ببرید بنگرید به تاپیک:

وسعت جهان را دریابید

…تا مختان سوت بکشد!
اگر پس از تماشای آن ویدئو تا انتها همچنان باور دارید که اگر خالقی پشت ایناس، همون اللّهِ در اسلام با اون خلقیات سخیفانه‌س، تبریک میگوییم؛ شما یک احمق تمام عیار هسید!

7314 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-04-03 07:23:32 +0430 +0430

ضایع بودن خود این وقایع تاریخی یک طرف دست و پا زدن و ماله کشی کسانی که میخوان توجیه کنن یه طرف دیگه. واقعا دیگه توجیه از این بچگانه تر نمیشه…

4 ❤️

2020-04-03 13:13:43 +0430 +0430

این تناقض مسلمونای دو آتشه ای که میان توی سایت پورن! هنوز برای من یکی حل نشده!

آقا جان! نگاه کردن به تصاویر قبیحه گناه سنگینی در دین اسلام هست. اینجا هم تصاویر قبیحه از در و دیوارش آویزونه! چرا میای توی این سایت؟

طرف نوشته که گی هست و طبق قوانین دین مبین اسلام مجازات لواط مرگه! اونوقت اومده اینجا از اسلام دفاع میکنه! یه جورایی مثل اینه که گوسفند از مراسم عید قربان دفع کنه! اون یکی دنبال سکس با زن شوهرداره باز همینطور! یکی دیگه میگه من نفر سوم چیز کلفت میشم بعد از اینور یقه اش رو برای اسلام پاره میکنه! اون یکی دنبال دختره که باهاش سکس چت کنه اما مدافع راستین اسلام هم هست...

اینا یا نمیفهمن قوانین اسلام رو یا فقط مثل خرید از سوپر مارکت فقط اونجاهایی که دوست دارن رو انتخاب میکنن و بقیه رو میذارن کنار...

11 ❤️

2020-04-03 16:04:22 +0430 +0430

رفقا من چند وقت پیش دو تا تاپیک زدم که توشون همه فوت و فن های برادران ارزشی موقع بحثهای اینجوری رو لیست کردم. یه نگاهی بندازین و یه دل سیر بخندین! 😁

سه حکایت…

چطور یک بحث عقیدتی رو ببریم!

2 ❤️

2020-04-04 03:22:38 +0430 +0430
نقل از: Arshakkhan کون گلابی کبیر کجا بودی تا حالا ما ۱۴۰۰ ساله منتظریم تو یاران کون قلمبت که زیر تاپیکت کسشعر های تورو نوشخوار میکنن بیاین و مسلمونارو رسوا کنید و مارو از دستشون نجات برید

۱۴۰۰ ساله یهودیا مسیحیا فراماسونر ها امریکایی ها انگلیسی ها اینا با همه توانی که برای مبارزه با اسلام گذاشتن و زیر و روی قران احکام روایات و … در اوردن کشف نادری مثه تو رو نکردن

یا تو بهترین مفسر قرانی که این باگ رو کشف کردی یا این همه ضد اسلام هایی که تو این ۱۴۰۰ سال بودن یمشت احمق کودن بودن که اینارو نفهمیدن تو این ۱۴۰۰ سال و تو منتظر بودن یه گاوی مثه تو یه روز پیدا بشه بیاد اینو کشف کنه تا اسلام رو زیر سوال ببرید یا این کشف نادرتون

خب حالا ایران جوش اینجوریه کسخل خان قبول تو صدات جایی نمیرسه چرا این کشف عظیمتو نمیبری خارج ایران اونجا که دموکراسی و ازادی بیان بیداد می‌کنه بگی و کلیم ازت حمایت میکنن میتونی اسلام رو رسوا کنی میتونی یه ایات شیطانی دیگه بنویسی اسم و رسمی بهم بزنی پولی به جیب بزنی

پس چرااگه خق باهاته و حرفات راسته مثه کونی های ترسو اینحا تو این سایت قایم شدی خب برو صدا ااین کشف رو که بعد ۱۴۰۰ سال میتونه اسلام و مسلمونارو رسوا کنه داد چرا اینجا تو این سایت گوه خوری میکتی بیرون اینجا اگه حرفات سند یت داشته باشه که برای گوه خوری بهت میدون میدن حساابی پول و پلم گیرت میاد چه مرگته که نمیری

غیر اینه که خود میدونی همینجور برای چهار تا احمق بی سواد اینجا یه گوهی خوردی و بیرون اینجا حتی دشمنای اسلامم هم کاه بارت نمیکننن

بابا مشکل شما با اسلام چیه اینکه که گفته سکس نکن با همه و مشروب نخور؟؟؟ این همه دشمنی سر همینه

خب احمق جان برای اینکه ترتیب خواهر مادرتو هر روز این و اون ندن گفته سکس نکن با هر کسی چون حیوونام با هر کسی سکس نمیکنن تو یعنی ادمی دور از جون

خب مشروبم برای این گفته نخور که میخوری بد مستی می‌کنی کونتو به باد میدی به اسلام هوای خودتو خواهر مادرتو داره

ولی ناموسا اسم ساقیتو به امیر تتلو بگو اونم از این جنسای ناب دوست داره بده اونم بزنه برامون ادعای خدا پیغمبری کنه بخندیم یکم

تو که ادعای مفسری قران کردی و رموز ۱۴۰۰ ساله قران که به عقل جن هم نمیرسیده رو بر ملا کردی با این جنس تمام عیاری که میزنی خب به تتلو هم بزنه ببینیم اون یکی کسخل چی داره برامون رو کنه

داداش شما خطابت به کس دیگه ای هست و ایشون وقتی بیاد جواب خیلی کاملی بهت میده اما دقت کردی که اون از منابعی داره “نقل” میکنه! نگفته اینها رو خودش “کشف” کرده. دیگران کشف کردن و ایشون نقل داره میکنه از اون منابع…حالا با توجه به این موضوع جوابت رو یک دور بررسی کن…

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «