پنج ترفند مخ زنی دختربازان حرفه ای

1398/02/25



پنج راهی که دختر بازان حرفه ای برای اغوای دختران استفاده میکنند.
نوشته سوزان والش

دختر بازان حرفه ای دروغ می گویند چیزی به نام دختر باز دوست داشتنی وجود ندارد. فقط دو دسته مرد وجود دارد پدرهای خوش قیافه و حشری ها!! و تمام دختر بازان جزو حشری ها هستند.
اطراف شما مردهایی با شخصیتی وجود دارند که توجه زنان بسیاری را به خود جلب میکنند. اجازه بدهید آنها را پدران خوش قیافه خطاب کنیم.
آنها در روابطشان با صداقت و درستی عمل میکنند.با اینکه قرار گذاشتن با یک پدر خوش قیافه مشکلات و سختی های خودش را دارد مثلا زنان دیگر سعی می کنند آنها را از شما بربایند. این مردان علامت های استاندارد ناهنجاری های روانی دخترباز ها را از خود نشان نمی دهند.

یک دختر باز حرفه ای تلاش می کند ارزش و بهایش را به عنوان مرد با خوابیدن با حداکثر تعداد زنانی که می تواند به رختخواب ببرد ثابت کند. با وجود اینکه دختر باز حرفه ای در به رختخواب بردن زنانی که عادت به بی بند و باری دارند بسیار مهارت دارد. اما بر حسب یک نیاز درونی تمایل دارد به همه نشان دهد که او در به دست آوردن دختران خوب نیز کاملا موفق است. در روزهای بد گذشته وقتی دختر بازان حرفه ای بطور مداوم در این سایت نظر می گذاشتند. نگرانی اصلی آنها این بود که این عقیده را که هر زنی که با آنها می خوابد هرزه است را کاملا انکار کرده و پوچ جلوه دهند. در حالی که تمام شواهد به این اشاره می کند که این مطلب حقیقت دارد.

به هرحال واقعیت این است که یک دختر باز حرفه ای مشکلی به نام دختران خوب متعهد به اخلاقیات که فریب او را نمی خورند دارد . یک دختر باز واقعی نمیتواند تبلیغ کند که روش مورد علاقه او سکس با دختر و سپس ترک کردن او است و همچنان هم در به دست آوردن هدفش موفق باشد . او می خواهد تعدادی از دخترانی که واقعا به دنبال احساسات واقعی و تمایل به بودن در یک رابطه جدی هستند نیز در بین فتح و فتوحاتش باشند اینقدر زیاد که قادر به شمردن آنها و رسیدن به یک عدد بزرگ باشد!!!
تنها یک دلیل وجود دارد که دختر بازان حرفه ای اینقدر در به دست آوردن شکار هایشان موفق هستند. زیرا که آنها دروغگوهای حرفه ای هستند.

تعریف اصطلاح دختر باز: مردی که در فریفتن بانوان مهارت زیادی دارد. مخصوصا با وانمود کردن به این که به آنها اهمیت میدهد زنان را وسوسه می کند. در حالی که تنها چیزی که واقعا برای او اهمیت دارد سکس است.

**تعریف فریب خورده (بازی خورده و یا قربانی):
**
کسی که احمق (خر) شده بازی داده شده از او سوء استفاده شده.

برای اینکه شما فریب بخورید مخصوصا برای اینکه کاری را انجام دهید که در شرایط عادی هرگز انجام نمی دهید برای اینکه شما را گول بزنند که وارد رابطه ای شوید که هیچ نوع عشق ویا احساس واقعی در آن وجود ندارد. یک دختر باز حرفه ای وانمود می کند که شما را دوست دارد در حالی که تنها هدف او خوابیدن (سکس ) با شماست.

تعداد زیادی درخواست راهنمایی و نصیحت از زنانی دریافت کرده ام که از من میپرسند چطور بفهمند که رابطه شان واقعی است یا بازی خورده اند. بعضی از آنها زنانی بوده اند که فهمیده اند که بازی خورده اند و تلاش میکنند تا درک کنند چه کاری را اشتباه انجام داده اند که رابطه شان به نتیجه نرسیده است. (مشکل کجا بوده)
این میتواند کمی پیچیده باشد. زیرا که رفتار حساب شده دختر بازان حرفه ای طوری طراحی شده که زنان باور کنند یک پدر خوش قیافه (مردی خوب و ایده آل که به دنبال رابطه واقعی و تشکیل خانواده است) به آنها علاقه مند شده است.
در میان هزاران داستان و خاطره ای که در اینگونه موارد شنیده ایم معمولا روش ها و جملات استاندارد یکسانی مشاهده شده که بارها و بارها تکرار میشود. انگار مردان در نوعی سمینار آموزشی دختربازی شرکت کرده اند و پس از حفظ جملات یکسان خود را به وسط جامعه زنان پرتاب کرده اند. آنها معمولا خود را با اینکه کمی بیش از حد سعی میکنند شما را مطمئن کنند که انسانهای خوبی هستند لو می دهند. پدرهای خوش قیافه (مردان خوب) واقعی هرگز نیازی به انجام این کارها احساس نمیکنند. حرف و عملشان یکی است. و به طور کلی خیلی راحت هستند زیرا که نگران اینکه هر چه زودتر شما را بکنند و بعد ولتان کنند نیستند.
بخش بعدی از فصل : به من اعتماد کن نوشته شده در کتابچه سمینار آموزشی دختر بازان نقل قول شده است.
اینها روشهای مرسوم و همیشگی دختر بازان حرفه ای و البته پسرعموهای بی عرضه شان است که مایلند تبدیل به دختربازهای حرفه ای شوند اما نمی توانند.

**- تاکید بر شدت احساساتشان نسبت به شما:
**- من خیلی خیلی دوست دارم!!

  • این رابطه می تواند زندگی مرا برای همیشه تغییر دهد!!

  • ان حس واقعا برای من تازه است من هرگز نسبت به هیچ دختری چنین احساسی نداشته ام.

  • من واقعا مشتاقم بدانم این رابطه به کجا خواهد رسید.(آیا با من ازدواج خواهی کرد یا خیر)

  • تو دختر رویاهای من هستی تو تمام چیزهایی که یک دوست دختر کامل باید داشته باشد داری!!

  • من هرگز به تو آسیبی نخواهم زد

  • من در حال حاضر با کس دیگری نیستم

  • یک دختر باز حرفه ای کاملا آگاه است که باید با سابقه گذشته اش در بدرفتاری با زنان و طرز تفکری که در جمع نسبت به او وجود دارد مبارزه کند
    بهترین شانس او این است که در همان ابتدای رابطه شما را قانع کند که اشنایی با شما او را از روال همیشگی زندگی اش (سکس با دختران و ترک کردن آنها بلافاصله بعد از سکس) خارج کرده است. او به شما میگوید که اکنون در منطقه ای نا آشنا قرار دارد زیرا که هرگز چنین حسی را نسبت به هیچ دختری نداشته است. این باعث می شود که شما فکر کنید نسبت به دختران دیگر استثنایی و خاص هستید. ( او از غرور شما برای فریب دادنتان استفاده میکند)
    به دلائل کاملا مشخص دختر بازان حرفه ای دختران غریبه و دانشجویان سال اول دانشگاه را انتخاب میکنند.

یک دختر باز حرفه ای معمولا از طرفداران معنای تحت اللفظی است!به این معنی که مثلا وقتی او به شما می گوید الان بجز شما با کسی نیست دقیقا منظورش در همان ثانیه است که با شما تنهاست!!! برای اینکه او الان با شماست و چون چیزی درباره فردا نگفته است پس آینده به حساب نمی آید و حرفش راست است!! و البته که دخترانی که قبل از آن لحظه با آنها خوابیده و بعد از آن لحظه نیز قرار است با آنها بخوابد نیز طبیعتا چون در آن لحظه خاص در کنار شما دو نفر نیستند شامل جریان نمی شوند!!!

**با سگهای کوچک و کودکان خردسال مهربان بودن:
**

  • من همیشه خواهر کوچکم را در روز ولنتاین با خودم به بیرون می برم این از زمانی که او هفت سالش بود رسم ما بوده است!!
  • من و مادرم واقعا به هم نزدیک هستیم شما واقعا از او خوشتان خواهد آمد.(یعنی قرار است با مادرم هم ملاقات کنی)
  • تابستانها من وقتم را به عنوان مشاور در اردوی تابستانی پسران می گذرانم.اون بچه ها واقعا فوق العاده هستند من واقعا منتظرم تا یک روز صاحب یک فرزند پسر شوم (قصد ازدواج دارم!!)
  • من و مایکی از زمان مهد کودک بهترین دوستان ممکن هستیم. و همینطور با متعجب کردن شما رابطه را به جلو می برد!
  • فقط با ده بار زدن انگشتانش روی صفحه گوشی کلی خودش را پیش شما عزیز میکند. او پیامکی با متن شبتون خوش و یا سالم به منزل رسیدید؟ بعد از خداحافظی با شما برایتان ارسال خواهد کرد که بدانید به فکرتان است!

وقتی که او با شما نیست که تقریبا بیشتر ساعات روز همینطور است او براتان پیامک خواهد فرستاد تمام امروز را به شما فکر می کردم و یا حالا که در سفر و در یک منطقه ساحلی هستم بسیار دلم برای شما تنگ شده است دلم می خواست اینجا بودید تا شما را در لباس شنا (بیکینی) میدیدم!

نکته: اگر شما با دقت بیشتری این نوشته ها را بخوانید متوجه میشوید که جزییات این نوشته ها بیشتر اوقات به سکس اشاره دارد!

فرصت های از دست رفته زیادی وجود دارد که در ظاهر باعث ناامیدی و ناراحتی او شده است!

  • فکر میکردم تو هم به آن پارتی خواهی آمد دلم برایت تنگ خواهد شد!
  • الان کجایی؟ بیا پیش من! ( این پیامک بین ساعت دوازده شب و دو نصفه شب به دختر فرستاده میشود)
  • دیشب چی شدی؟ فکر کردم وقتی میریم بیرون تو هم میای!!
  • بن همین الان بهم گفت که تمام آخر هفته رو مریض بودی!! ای کاش به منم خبر می دادی !!
    دنبالت می گشتم!!

**تعیین کردن یکی از دوستانش به عنوان همکار و استفاده ابزاری از آن فرد در دختر بازی هایش **
وظیفه این دوست او این است که از او پیش شما تعریف کند تا هرگونه شک شما را نسبت به او از بین ببرد!!

  • او خیلی خیلی شما را دوست دارد…
  • من هرگز ندیده ام او نسبت به هیچ دختری چنین احساسی داشته باشد…
  • زک (مخفف زاخاری) واقعا پسر خوبی است او بهترین است. او به هیچ وجه دختر باز نیست فقط خواستم بدانید.
  • همه به تای (اسم دختر باز) میگن که فکر میکنن شما دو تا واقعا برای هم مناسبند…

**تقلید رفتار مردانی که قصد یک رابطه جدی را دارند
**

  • او دستان شما را میگیرد دختر ها واقعا با گرفتن دستانشان به مدت طولانی گول می خورند!

  • او به شما توصیه میکند که پارتی را زودتر ترک کنید که بتواند کمی با شما تنها باشد تا بتوانید با هم حرف بزنید. شما احساس غرور می کنید مخصوصا اگر پیشنهاد های او در مورد انجام کارهای معصومانه باشد مثلا بیا بریم بستنی بخوریم!

او همواره در مورد نقشه هایی که در مورد آینده تان دارد حرف می زند انگار که شما هم جزوی از آینده او هستید ولی عملا هیچ برنامه ای که شما جزوش باشید ندارد و فقط کلی گویی می کند

او همواره وانمود میکند که حامی شماست با شما تا در خانه تان پیاده می آید و یا هنگام رفتن برایتان تاکسی خبر می کند و منتظر می شود تا سوار تاکسی شده و دور شوید!. او وانمود میکند که نسبت به شما احساس مالکیت دارد و از حرف زدنتان با دیگران به شدت حسودیش می شود!! این باعث می شود شما حسابی از شدت علاقه اش نسبت به خودتان کیف کنید!!

**ختم کلام
**
دختر بازان حرفه ای معمولا بعد از سکس به صورت ناگهانی غیب می شوند اگر هم به دنبال آنها بروید و آنها را پیدا کنید و بخواهید که در برابر طرز رفتارشان پاسخگو باشند آنها شما را دیوانه و روانی خطاب خواهند کرد بسیار حق به جانب رفتار میکنند و یکی از جملات زیر را به شما خواهند گفت!!

  • اولش فکر میکردم که می خواهم دوست پسر جدی تو باشم اما بعد نظرم عوض شد!!
  • این رابطه واقعا برای من زیاد است و مرا از کار و زندگی انداخته فکر نمیکنم برای یک رابطه کامل آمادگی داشته باشم
  • من خیلی جوانم و فعلا دلم می خواهد به همراه دوستانم خوش بگذرانم
  • این مدت واقعا برای من سخت بود و من برای تو دوست پسر واقعا بدی بودم به من اعتماد کن لیاقت تو بیشتر از این است!! و من نمی خواهم بیشتر از این. این ظلم را در حق تو بکنم!!
    و بعد او بلافاصله به سراغ قربانی بعدی اش خواهد رفت! و شما اینجا برای ما کامنت خواهید گذاشت!!!
    آیا تا کنون با احساسات شما بازی شده است؟؟ آیا تا به حال این جمله ها و یا مشابه انها را به شما گفته اند؟؟
    آیا شما هم مطالبی که بخواهید بقیه هم بدانند برای اضافه کردن به این مبحث دارید؟ بیاید در بخش نظرات راجع به آن حرف بزنیم…

منبع

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-05-14 23:31:17 +0430 +0430
نقل از: Neshane21 منم آدمای مریض زیادی رو از نقل قول های دوستام شنیدم و شناختم که حتی ماه ها وقت صرف مخ کردن دختره کردن صرفا واسه سکس اما سوالم اینه که چرا نمیرن سراغ جنده ها؟ یا کسایی که همینجوری ام بِده هستن

1- به خاطر اینکه هیچ کاندومی تضمین صد در صد نداره و بهترین کاندوم جهان گلد امریکا فقط 91 درصد ایمنی شما رو تضمین میکنه جنده ها معمولا صد جور مرض و بیماری دارن
2- جنده سریع میخواد ابتون بیاد شرتون کم شه یه مشتری دیگه بیاد تو پول اونو هم بگیره کوفتتون میشه…
3- یک مرد هر روز سکس میخواد البته دفعاتش بستگی به قدرت جسمانی داره . جنده هر روز بخوای باهاش بخوابی باید خونه باباتو بفروشی پولشو بدی بهش!!
4- جنده لب بازی نداره کس خوردن نداره و … چون بوسیدن لب دوست دختر یه چیز زیباست اما بوسیدن لب جنده مثل لیسیدن کاسه مستراح میمونه…
بسه یا بازم بگم؟؟؟

راجع به کسیانی که همینجوری بده هستند تعدادشون نسبت به پسرهای مجرد خیلی کمه یعنی ی دونه از اوناست ده هزارتا پسر حشری به همه نمیرسه تازه اونام برای خودشون حق انتخاب قائلن همینجوری میدن اما به همه نمیدن…

مشخص شد اصلا پسرها رو نمیشناسید…


2019-05-15 04:08:46 +0430 +0430

بعضیا که کل عمرشون برا مخ زدن تلف میشههه خخ

2 ❤️

2019-05-15 09:03:48 +0430 +0430

البته اینکه این ویژگی هارو برای دخترباز ها نوشته دلیل نمیشه هرکسی دست دختری رو خیلی میگیره یا تا دم خونش باهاش میره تا تنها نباشه یه دختربازه!!

شاید واقعا دوسش داره و اینکارارو از روی علاقه میکنه…

4 ❤️

2019-05-15 13:18:56 +0430 +0430

جالب و مفید بود

0 ❤️

2019-05-15 14:10:50 +0430 +0430
نقل از: Neshane21 منم آدمای مریض زیادی رو از نقل قول های دوستام شنیدم و شناختم که حتی ماه ها وقت صرف مخ کردن دختره کردن صرفا واسه سکس اما سوالم اینه که چرا نمیرن سراغ جنده ها؟ یا کسایی که همینجوری ام بِده هستن

شما طوری میفرمایین صرفا واسه سکس انگار دخترها بخاطر ارمانهای امام راحل با ما دوست میشن یا میخوان باهامون درمورد تحریمهای امریکا صحبت بکنند ! چرا واقعیت رو نمیپذیرین که هر دو طرف به سکس احتیاج دارند و عامل اصلی اشنایی درواقع همین سکس هست که میترسیم انگار اعتراف کنیم و جرات نداریم رک درمورد این تمایلمون حرف بزنیم

زاررررررررررررررررررررت

5 ❤️

2019-05-15 14:22:00 +0430 +0430
نقل از: Neshane21
نقل از: گوزوی خوشبخت
نقل از: Neshane21 منم آدمای مریض زیادی رو از نقل قول های دوستام شنیدم و شناختم که حتی ماه ها وقت صرف مخ کردن دختره کردن صرفا واسه سکس اما سوالم اینه که چرا نمیرن سراغ جنده ها؟ یا کسایی که همینجوری ام بِده هستن

شما طوری میفرمایین صرفا واسه سکس انگار دخترها بخاطر ارمانهای امام راحل با ما دوست میشن یا میخوان باهامون درمورد تحریمهای امریکا صحبت بکنند ! چرا واقعیت رو نمیپذیرین که هر دو طرف به سکس احتیاج دارند و عامل اصلی اشنایی درواقع همین سکس هست که میترسیم انگار اعتراف کنیم و جرات نداریم رک درمورد این تمایلمون حرف بزنیم

زاررررررررررررررررررررت

شما مختاری راجع به دخترهایی که ابراز تمایل میکنند هررررطور بخواین اظهار نظر کنید ، و نود و نه درصد حرفاتونم صحیحه ، ولی نمیتونی منکر اون یک درصدی بشی که نه درکی ازشون داری نه باهاشون معاشرت داشتی منم نسخه عمومی نپیچیدم منظورم فریب دادن بود که بقول شما الان دخترا خودشون عاشق فریب خوردنن و با طناب فمنیسم میرن تو چاه سکس آزاد و بعدشم اگه شانس بیارن یکی از همون بکنا بگیردشون اگر هم نه یه عمر تنهایی و کولباری از پشیمونی محض که البته تو ظاهر نشون نمیدن.

گله ای که شما از پسرهای بکن دررو دارید قابل درک هست ولی فکر میکنم که الان به همون میزان دختر بده دررو هم داشته باشیم :| همیشه اینطور نیست که پسر با احساسات دختر بازی بکنه برعکسش هم زیاد اتفاق میفته

3 ❤️

2019-05-15 14:39:41 +0430 +0430
نقل از: Neshane21
نقل از: shahx-1
نقل از: Neshane21 منم آدمای مریض زیادی رو از نقل قول های دوستام شنیدم و شناختم که حتی ماه ها وقت صرف مخ کردن دختره کردن صرفا واسه سکس اما سوالم اینه که چرا نمیرن سراغ جنده ها؟ یا کسایی که همینجوری ام بِده هستن

1- به خاطر اینکه هیچ کاندومی تضمین صد در صد نداره و بهترین کاندوم جهان گلد امریکا فقط 91 درصد ایمنی شما رو تضمین میکنه جنده ها معمولا صد جور مرض و بیماری دارن
2- جنده سریع میخواد ابتون بیاد شرتون کم شه یه مشتری دیگه بیاد تو پول اونو هم بگیره کوفتتون میشه…
3- یک مرد هر روز سکس میخواد البته دفعاتش بستگی به قدرت جسمانی داره . جنده هر روز بخوای باهاش بخوابی باید خونه باباتو بفروشی پولشو بدی بهش!!
4- جنده لب بازی نداره کس خوردن نداره و … چون بوسیدن لب دوست دختر یه چیز زیباست اما بوسیدن لب جنده مثل لیسیدن کاسه مستراح میمونه…
بسه یا بازم بگم؟؟؟

راجع به کسیانی که همینجوری بده هستند تعدادشون نسبت به پسرهای مجرد خیلی کمه یعنی ی دونه از اوناست ده هزارتا پسر حشری به همه نمیرسه تازه اونام برای خودشون حق انتخاب قائلن همینجوری میدن اما به همه نمیدن…

مشخص شد اصلا پسرها رو نمیشناسید…

امیدوارم ناراحت نشی ازین ضرب المثل ولی میفرماید:" خوشحال ، خودم که خر ندارم از بار جوَش خبر ندارم" آدمی که ماه ها وقت صرف یه دختر واسه سکس میکنه ، که به اصطلاح خودشون دختره پروژه اس ، مریضه مریض! تامام! بهتر که نمیشناسم به قرنیه چشم چپم که نمیشناسم

من از دختر بازها دفاع نمیکنم اما بزارید چند تا حقیقتو به شما بگم. 1- مرداگر تخلیه نشه درد زیر شکم میگیره مخصوصا صبح موقع پاشدن 2- اگر در دراز مدت تخلیه نشی خطر سرطان مثانه است 3- برای مرد ایرانی سه تا انتخاب هست اول ازدواج و خرج زندگی و اجاره خونه که از هر کسی بر نمیاد دوم جنده که خیلی گرون میشه سوم دوست دختر بگیری تو مناسبت ها بهش کادو بدی کارتو راه بندازه. این سومی به صرفه تره

دوران دانشجویی خونه مجردی داشتم دختر هم اوردم پشیمان هم نیستم شما ممکنه بگی مریض بودی ولی واقعیت این بود که وقتی سکس منظم نداشتم همش فکرم دنبال تور کردن دختر بود نه درس. سکسم که منظم شد درسو بهتر میفهمیدم هیز و هار نبودم جدی و موقر شده بودم دلقک بازی در نمی اوردم خلاصه شده بودم دانشجوی واقعی. شما فکر میکنی نشناختن و ندانستن چیز مهمی نیست حتی شاید حسن هم به حساب بیاد. اما بدون این اطلاعات برات لازمه که بتونی اطرافیانتو بشناسی از خودت مراقبت کنی موقع ازدواج ادم درستی رو انتخاب کنی و...

3 ❤️

2019-05-15 18:02:47 +0430 +0430

باختن توی طبیعت من نی منو بشناسی سریعاً می‌فهمی با اینکه همه‌جوره ای لفظو بلدم هم مرد عملم هم عکس‌العملم
Sohrab mj

0 ❤️

2019-05-16 18:59:16 +0430 +0430

ممنونم که چشمم رو باز کردی مثل اینکه بعضی از کار ها رو اشتباه انجام می دادم برای همین هم به نظر دخترا من دختر باز به نظر می اومدم در صورتی که واقعا بر عکس بود و می تونم قسم بخورم تا الان که ۲۸ سالمه فقط یک دونه دوست دختر داشتم (و اونم ولم کرد)

ممنون بابت راهنماییت حتما یادم می مونه تکات رو

1 ❤️

2019-05-17 13:04:17 +0430 +0430

مقاله ی خوبی بود مشخصه نویسندش هم بگا رفته که دقیقا احساسات مارو میدونه و حرکتارو قشنک فهمیده اما این جمله ( به هرحال واقعیت این است که یک دختر باز حرفه ای مشکلی به نام دختران خوب متعهد به اخلاقیات که فریب او را نمی خورند دارد . )
رو صرفاً جهت این گفته قربانیای این مقاله یخورده دلشون خنک بشه والا من از این نوع دخترا خیلی کردم و اتفاقا راحت هم میشه پا گرفت . دختر هر چی مغرورتر باشه به آدم بیشتر انگیزه میده و کردنش لذتبخشتره .

1 ❤️

2019-05-17 21:49:56 +0430 +0430

من تمام این خصوصیتارو داشتم تو برخورد با دوس دخترام???
هرجملشو که خوندم یادیکی از دوس دخترام افتادم?
اگه زن مطلقه از زاهدان سکس خواست پایه ام مکان دارم مودب و تحصیلات عالیه دارم?

1 ❤️

2022-02-01 15:16:47 +0330 +0330

عالی بود مرسی که به اشتراک گذاشتین💚

0 ❤️

2022-02-05 17:52:58 +0330 +0330

عجبا!!!

0 ❤️

2024-01-17 16:29:23 +0330 +0330

↩ shahx-1
بنظرم اگر ایران چه دختر و چه پسر از نظر سکس سیر بشن خیلی از مشکلات کشور حل میشه

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «