پنج راه جذاب ماندن برای پارتنر دیرینه تان

1397/05/23



یکی از رایج ترین سوال هایی که مراجعه کننده‌ها درباره‌ی روابطشون از من میپرسن اینه که چطور میشه برای کسی که سال‌ها با اون بودیم جذاب بمونیم؟
طی مصاحبه با زوج هایی که بعضی از اونها چند ماه و برخی بیش از پنجاه سال از ازدواجشون می‌گذشت، همه‌‌ی زوج ها تایید کردن که جذابیت جنسی در هر رابطه‌ای با فراز و نشیب همراه هست.
میزان استرس و مشغله‌ی کاری یا حتی این موضوع که پدر و مادر پارتنر شما کل هفته رو به شهرستان رفتن و باعث شده یکی از شما یا هر دوتون دل و دماغ نداشته باشین، میتونن موانعی باشند که تحریک پذیری جنسی رو در شما کاهش میده.
اما گذشته از عوامل مربوط به سبک زندگی، آیا حس میکنین به تازگی برای شریک جنسی‌تون جذابیت ندارین؟
در اینجا پنج راه برای جذاب ماندن برای یک شریک جنسی دیرینه رو بررسی میکنیم:

**۱)به آینه نگاه کنید:
**خیلی وقت ها، فراز و نشیب های مربوط به جذابیت جنسی در روابط مراجعه کننده ها به حسی برمیگرده که در اون لحظه نسبت به خودشون دارن.
زمانی که شاد هستن و عزت‌نفس بالایی دارن، به نظرشون شریک جنسی اونها سکسی ترین فرد دنیاست. و وقتی مضطرب و پریشان هستن و از خودشون راضی نیستن، به نظرشون پارتنرشون هم به اونها میلی نداره.
بنابراین، در شرایطی که تنش‌ها و روحیه‌ی بد ما میتونه به‌راحتی به نزدیک ترین فرد زندگی ما(شریک جنسی) انعکاس پیدا کنه، با نگاه کردن در آینه از خود بپرسیم که آیا احساس جذابیت میکنیم؟ و مطمئن شویم که از نظر عاطفی نسبت به خودمان حس خوبی داریم.

**۲)به خودتان فرصت بدهید تا دلتنگ آنها شوید:
**ما در عصر ارتباطات گسترده و در جهانی زندگی میکنیم که فاصله ما تا کسی که دوستش داریم به اندازه‌ی یک پیامک است. اما صمیمیت بیش از حد میتونه باعث ایجاد نگرانی بشه. و حالا، در حالی که درصد بیشتری از جمعیت جهان در کلان‌شهر هایی با جمعیت میلیونی زندگی میکنند، مردم این کمبود فاصله رو حس میکنن.
اگه همیشه نزدیک شریک جنسی‌تون باشین، این فرصت رو ندارین که دلتنگشون بشین. به تدریج شریک جنسی‌تون هم شما رو بیشتر یک مزاحم میدونه تا یک همدم.
پیامک دادن روزانه به اونها رو کنار بذراین. در عوض صحبت هاتون رو نگه دارین، تا وقتی که اونها رو ملاقات میکنین، حرفی برای گفتن داشته باشین.
همین که شب ها رو با شریک جنسی‌تون بگذرونین یا آخر هفته‌ها باهاش بیرون برین کافیه. میتونین یه برنامه ورزشی داشته باشین بدون اینکه همسرتون همراهی تون کنه.
کمی حس استقلال داشته باشین و به خودتون متکی باشین تا زمانی که دوباره هم رو میبینین، هر دو حس کنین که چقدر همدیگر رو دوست دارید و در انتظار دیدار دوباره بودین.

**۳)برای آماده‌سازی مغزتان قدر آنها را بدانید:
**مغز شما قابلیت جالبی داره که خودش رو با حرف‌ها، کارها و افکار شما هماهنگ میکنه. پس اگه خاطرتون جمع باشه که شریک‌ جنسی‌تون با شما میمونه و تلاشی برای حفظ رابطه نکنین، مغز شما نتیجه میگیره که «حالا که تلاش چندانی برای حفظ رابطه نمیکنین پس حتما زیاد بهشون علاقه‌مند نیستین.»
اما عکس این قضیه هم صحت داره. اگه نشون بدین که اخیرا میل شدیدی به حفظ رابطه‌ی عاطفی دارین و تلاش بیشتری بکنید، مغز شما با خودش میگه «شما اخیرا برای این رابطه تلاش زیادی کردین، پس باید واقعاً عاشق همسر، دوست‌دختر یا شریک جنسی‌تون باشید.»
دو راه اصلی برای آماده‌سازی مغز وجود داره،اول این که همیشه قدر شریک جنسی‌تون رو بدونین و دوم اینکه مرتب برای قرار عاشقانه بیرون برین.
فرض کنین که میخواین یک دفترچه‌ی قدردانی تهیه کنین،اگه از ذهنتون بخواین که دنبال بازخورد های مثبت در زندگیتون بگرده، حتما به نتایج مثبتی دست پیدا میکنین. این کار نتایج مفید و متعددی داره که میتونه نگاه شما رو نسبت به کل زندگی عوض کنه. این کار رو میتونین درباره‌ی رابطه‌هاتون هم انجام بدین.
به جای این که با خودتون بگین: «اون دیگه اصلا به خودش نمیرسه. نصف وقتایی که تو خونه با هم هستیم، شلوار راحتی پاشه.» میتونین اینجوری فکر کنین که: «چقدر خوبه که اون جلوی من راحته. اون جلوی هیچ‌کس این‌طور که من می‌بینمش ظاهر نمیشه.»
به جای اینکه بگین «از این که تو دورهمی ها من رو تو عمل انجام شده قرار میده متنفرم. بحث کار من رو پیش میکشه و ازم توقع داره که بحث رو پیش ببرم.» میتونین این طور اصلاحش کنین: «اون اینقدر به من و موفق بونم افتخار میکنه که دوست داره من بین هم‌سن و سال‌هام خودی نشون بدم. برای همین خودش موضوع رو پیش میکشه تا به نظر نیاد من دارم خودستایی میکنم. واضحه که اون خیلی برام ارزش قائله.»
به جای اینکه بگین «واقعا چندش آوره، باورم نمیشه ناخن هاش رو گرفته و روی میز ریخته.» میتونین اینطور تغییرش بدین: «خوشحالم که تو این مدت همیشه سعی کرده تمیز و مرتب بمونه.»
هر چه بیشتر حرکات اون رو با عینک عشق و خوش‌بینی ببینین،بیشتر حس میکنین که اون هم به شیوه‌ی خودش عاشق شماست.
و نکته دوم اینه که مرتب با هم قرار عاشقانه بذارین.
اگه شریکتون رو شبیه ماه‌های اول رابطه ملاقات کنین، خیلی از اظطراب‌های رابطه شما برطرف میشه.
به شریک زندگی‌تون عشق بورزین. با هدیه های کوچک سورپرایزش کنین. رمانتیک باشین. دغدغه ها رو کنار بذارین و شب‌ها با هم بیرون برین.
طوری ملاقاتش کنین که انگار براتون تازگی داره و از اونجا که مغز شما سعی میکنه خودش رو با رفتار بدنتون هماهنگ کنه، هر رفتار شما باعث میشه بیشتر عاشقش بشین.

**۴) به از دست دادنشان فکر کنید:
**در زندگی، هر چیزی یک روز به پایان میرسه. همه‌ی کسانی که دوستشون دارین یک روز میمیرن. هر رابطه‌ای که الان درگیرش هستین یک لحظه‌ی پایان خواهد داشت.
اگه این آخرین باری بود که قراره اون رو ببینین، چطور نگاهش میکردین؟ اگه میدونستین که از این آخر هفته به بعد دیگه قرار نیست اون رو ببینین، رفتارتون چه تغییری میکرد. آیا در رفتارتون ملاحظه‌ی بیشتری میکردین؟ بهشون میگفتین که چقدر عاشقشون هستین؟ با اونها مهربون تر، ملایم تر و عاشقانه تر رفتار میکردین؟
با در نظر داشتن این‌ حقیقت که در زندگی هر چیزی تاریخ انقضایی داره، میتونین در تک تک لحظه‌های رابطه‌تون شبیه اون کسی ظاهر بشین که همیشه سعی میکردین باشین.
علاوه بر این، وقتی فکر کنین که همه چیز موقتیه، گفتن جمله‌ی «وای خدا، چی میشد من کوچیک میشدم و تو چال کمرش زندگی میکردم!» براتون خیلی راحت تره تا جمله‌ی «دیگه داره زیادی چاغ میشه.»
همیشه قدر شریک زندگی‌تون رو بدونین و به ویژگی هایی از اون توجه کنین که دوستشون دارین. البته انتخاب با خودتونه، ولی راه آسون تر (و جالب تر) اینه که همین کار رو انجام بدین.

**۵)همه‌ی انرژی و قوای جنسی‌ خود را صرف شریک جنسی‌تان کنید:
**ذخیره‌ی انرژی و قوای جنسی در بدن هر فرد حد معینی داره. اگه شما قوای جنسی‌تون رو با پورن دیدن، تحسین مداوم زن‌های جذاب در بیرون از خانه و چند بار خود ارضایی در روز هدر میدین و باقی مونده‌ش رو صرف شریک جنسی‌تون میکنین، این به ضرر هر دوی شماست.
تصور کنین انرژی مثل آب در بدن شما جریان داره و میتونین هر طور که بخواین صرفش کنین. اگه این آب رو در یک مسیر مشخص صرف کنین، به مرور، آب راحت تر و یکنواخت تر در این مسیر جابجا میشه. درست مثل بستر رودخانه که با عبور بیشتر آب به تدریج عمیق تر میشه.
قوای جنسی‌تون رو آگاهانه به سمت شریک‌ جنسی‌‌تون هدایت کنین و با در نظر داشتن نکاتی که در بخش ۳ گفتیم، ذهن شما هم خودش رو با افکار و رفتار شما هماهنگ میکنه.
اگه خارج از رابطه‌ی جنسی از خودارضایی و تماشای پورن لذت میبرین(که اصلا هم مشکلی نداره)، توصیه میکنیم از عکس‌ها و ویدئو های شریک جنسی‌تون که خودش یا هر دو با هم تهیه کردین، استفاده کنین. لازم نیست زمان زیادی از یک رابطه بگذره تا بتونین از مزیت های تصاویر سکسی شریک جنسی تون بهره‌مند بشین!
ذهن شما نسبت به کارایی که ‌ در یک زمان انجام میدین سازگاری پیدا میکنه، چه اون کار یک عادت خوب باشه و چه بد. پس اگه قادر به کنترل نتیجه هستین، چرا به جای اینکه نیاز جنسی‌تون رو با شخص توی صفحه کامپیوتر که اصلا نمی‌شناسینش پاسخ بدین، اون رو به شریک جنسی خودتون اختصاص ندین؟
چطور میشه برای شریک جنسی‌ای که سال ها باهاش بودین جذاب بمونین؟
تصمیمتون رو بگیرین.
عشق هم مثل خوشحالی، یک انتخابه.
تصمیم بگیرین که شریک جنسی‌تون رو مثل زمانی ببینین که تازه با هم قرار عاشقانه میذاشتین. در مورد اونها خوب فکر کنین و چیز هایی که آزارتون میده رو دور بریزین.
شریک جنسی‌تون رو با عینکی به رنگ گل رز ببینین نه با ذره‌بین!

به امید موفقیت شما.

منبع

1318 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-11-04 17:21:59 +0330 +0330

واقعا جالب و آموزنده بود حتی ازیه قسمتش اسکرین گرفتم که تو گوشیم داشته باشم،

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «