پنجاه نکته در مورد سلامت جنسی آقایان

1396/03/20

ما صدها مقاله در رابطه با سلامت جنسی اقایان مطالعه کردیم تا بتونیم بهترین نکاتی رو که میشه برای مردا توصیه کرد رو استخراج کنیم تا شما بتونین به بهترین نحو ممکن با خانوما ملاقات کنین، نظر اون ها رو جلب کنین و تبدیل به بهترین عشقی بشین که تا حالا داشتن. بعدا هم میتونین از ما تشکر کنین.
البته برای اینکه بتونین تبدیل به یه عاشق چیره دست بشین و شریک جنسی تون رو به اوج لذت جنسی برسونین بهتره که مقالاتی راجع به حال آوردن خانوما مطالعه کنین.

**سکس، مسابقه نیست
**سکس یه مسابقه نیست، پس برای شریک جنسی تون وقت بزارین. بر روی رون ها و زیر نافش تمرکز کنین. به فاصله 5 سانتی متر از اطراف کس اش یه دایره فرضی تو ذهنتون تجسم کنین و وقتی دارین میبوسین، لیسش میزنین یا نوازشش میکنین، وارد این دایره نشین تا وقتی که خوب آماده بشه.
هرچه قدر که آروم تر پیش برین به همون اندازه بیشتر سکس میکنین، این همون رازی هستش که باعث میشه شما بتونین یه ساعت سکس کنین.

**به خانومتون به اندازه کافی وقت بدین
**اگه دوست دارین که صبح روز بعد سکس داشته باشین، بهتره زنگ ساعت رو برای 20 دقیقه زودتر تنظیم کنین. زنا وقتی عجله دارن علاقه ای به سکس نشون نمیدن واز طرفی هم برای ارضاء شدن به حداقل 20 دقیقه زمان نیاز دارن.

**بجای ساکت موندن، آه و ناله کنین
**اگه میخوایین که براتون بیشتر و مشتاق تر ساک بزنه، با آه و ناله بهش بفهمونین که دارین لذت میبرین. در نظر بگیرین که این آه و ناله ها، مثل تشکر کردن از اونه و بهتر از ساکت موندن جواب میده.
حتی ممکنه خانومتون عاشق سر و صدا کردن های شما تو سکس باشه.

**تو تحریک کردن تنوع به خرج بدین
**وقتی که تو کس همسرتون هستین، با حرکات از چپ به راست و بالعکس یا بالا و پایین کردن میتونین فشار لگنی رو بر روی چوچولش شبیه سازی کنین.

**برا فانتزی هاتون قرعه کشی کنین
**هر دوتون میتونین رو 5 تا کاغذ متفاوت فانتزی هاتون رو بنویسین. سپس به یه رستوران برین و جایی رو انتخاب کنین، که کمی خلوت تر باشه. بعد صرف شام و کمی مشروب، کارت ها رو در بیارین و به سه دسته تقسیمشون کنین: حتما – شاید یه روزی – هیچ وقت برا همه عمر.
حالا اونایی که توافق کردین رو تو یه جعبه کفش تو خونتون نگه دارین و هر ماه به قید قرعه یه برنده انتخاب کنین.

**از خانومتون یاد بگیرین
**از خانومتون بخوایین که هر جوری که دوست داره تا شما کس اش رو ببوسین و لیس بزنین رو لاله گوشتون اجراش کنه، حالا دفعه بعد شما خوب میدونین که باید چه جوری رو زیر نافش کار کنین؛ و همونو تقلید کنین.

**با همدیگه ورزش کنین
**به این کار به دید معاشقه با قابلیت چربی سوزی نگاه کنین. این کار باعث میشه تا سطح دوپامین خانومتون بالاتر بره، و در نتیجه باعث کاهش استرس در ایشون میشه. و سودی که برا شما داره: عرقی که در نتیجه این ورزش از شما خارج میشه، حاوی آندروستاتین (androstadienone) هستش که از مشتقات تستسترون به حساب میاد، و وقتیکه همسرتون بوش میکنه، باعث تحریک شدنش میشه.

**از همسرتون در حد عالی تعریف کنین
**بهترین تعریف از همسرتون اونایی هستن که از حواس چندگانه تون تو اونا استفاده شده. مثلا اینکه بگین “تو سینه های خیلی خوشگلی داری” تعریف خوبی به حساب میاد. ولی گفتن این جمله که" تو سینه های خیلی خوشگلی داری، اونا واقعا نرم هستن و دستامو گرم میکنن." خیلی بهتر از قبلی هستش.

**تسلیم فتنه های زنانه نشین
**اگه زنی بفهمه که با حرف زدن میتونه به شما نزدیک بشه، شروع به چاپلوسی و تملق میکنه. ولی در نظر داشته باشین که این کار برا دل خودش هستش نه برا شما. اون میخواد ببینه که رو شما چه قدر تسلط داره و اگه حس کنه که طعمه ای که برا شما گذاشته جواب داده، مطمئن باشین که از اون لحظه تو همه مسائل رئیس اونه. اگه عمیق به مسئله نگاه کنید چه برای ضعف مردانگی تون و چه برای همسر بودن اون چیزی جز یک تحقیر نیست و این میتونه واقعا ناراحت کننده باشه.

**نقطه G همسرتون رو پیدا کنین
**از انگشتتون استفاده کنین تا نقطه جی همسرتون رو فشار بدین انگار که دارین رو دیواره واژن اش اثر انگشت میزارین. میتونین نقطه جی رو به فاصله 5 سانتی متری داخل واژنش و در سمت جلویی دیواره واژن پیداش کنین. برای اینکه بتونین تو این مورد اطلاعات بیشتری پیدا کنین بهتره سری به مقالات اینترنتی بزنین.

**از زبان تون هوشمندانه استفاده کنین
**وقتی میبوسینش از زبونتون مثل دارت استفاده نکین (در بیارین ببرین تو، باز در بیارین ببرین تو) و در عوض حرکات و فشار لباتونو متنوع تر بکنین.

**داگی استایل رو صحیح اجرا کنین
**نکاتی راجع به داگ استایل: برای اینکه بتونین تو این استایل همسرتون رو هم تحریک کنین بجای اینکه عمیق و سریع تلمبه بزنین بهتره که کیرتون رو کوتاه و کم عمق وارد کس اش بکنین.
به خانومتون چیزی بگین که دوست داره بشنوه
کلماتی که خانوما دوست دارن بشنون بیشتر شبیه این جمله هستن: “من میخوام کاری کنم که تو حال کنی”

**با دوستای متاهل تون هم وقت بگذرونین
**دنبال یه دختر تو زندگیتون هستین؟ در این مورد با دوستاتون حرف بزنین. یه مرد متاهل یا کسی که با دوست دخترش زندگی میکنه دایره اجتماعی گسترده تری نسبت به یه مجرد داره چراکه به واسطه همسرش با دخترهای بیشتری آشنا میشه.
غیر مستقیم لمسش کنین
چوچوله، عصب های حسی هستن که در دو طرف واژن به اندازه چند سانتی متر داخل پوست گسترش پیدا کردن(دقیقا مثل یه جناغ)، و این بدین معنی هستش که شما میتونین اونارو بصورت غیر مستقیم هم تحریک کنین. میتونین چوچوله رو با ضربه های خیس بخش عریض و صاف زبون تون یا بوسیله حرکات آهسته و زیگزاگ انگشتتون تحریک کنین (ولی هیچ وقت خیس کردنش رو فراموش نکنین)؛ بعد این کار میتونین با مالش آهسته و مارپیچی شکل بالای اون، یه کهکشان فشرده نقاشی کنین. ترکیبی از آینده نگری و مالیدن آروم و حساب شده، میتونه لذت رو تو همسرتون زنده کنه.

**براش نامه بنویسین
**براش نامه ای بنویسین که برا نوشتنش از ایمیل و پرینتر لیزری استفاده نشده باشه. بنویسین که چه حسی دارین ولی احساسی که تو نامه حاکم هستش باید مملو از قدردانی و اطمینان از آینده مشترکتون باشه. سپس براش پستش کنین.

**بهش یه V بدین
**وقتی که همسرتون تو استایلی قرار داره که روی شما قرار میگیره، با دو تا از انگشتاتون یه V انگلیسی درست کنین و این وی شکل رو (بین دو پنجه تون) دقیقا بر روی چوچولش قرار بدین، وقتی که اون روی شما هستش هر کدوم از انگشتاتون باید یه طرف کیرتون قرار گرفته باشن. این کار باعث تحریک چوچوله، لبه های داخلی و مثانه میشه و در عین حال به شما هم حال میده.

**تو 48 ساعت بهش زنگ بزنین
**وقتی یه زن خوشگل شمارشو بهتون میده تو 48 ساعت آینده حتما بهش زنگ بزنین. در غیر اینصورت فکر میکنه که شما یه ترسو هستین یا اونقدر احمقین که حتی نمیتونین بازی های ذهنی دبیرستان رو هم حل کنین.

**یه پیغام صوتی دلگرم کننده بزارین
**اگه وقتی باهاش تماس گرفتین با صندوق صوتی مواجه شدین، یه پیغام براش بزارین. برای اینکه پیغامتون اطمینان شما رو برسونه، صداتون باید عمیق و کمی بلند باشه. بلند شین و قبل اینکه بهش زنگ بزنین چیزی رو که میخوایین بهش بگین با خودتون زمزمه کنین، این کار کمکتون میکنه تا صداتون در سطح ایده آلی قرار بگیره.

**در طول معاشقه، به اونجاش دست نزنین
**توافق بر این هستش که در طول عشق بازی های قبل سکس نباید نزدیک آلت تناسلی همسرتون بشین. میتونین بقیه قسمت های بدنش رو لمس کنین، برای این کار میتونین از انگشتاتون، یه پر، یه روسری ابریشمی، یا هرچیز دیگه ای که تحریکش میکنه استفاده کنین و ازش بخوایین که توضیح بده چه حسی پیدا میکنه. اینکار بینتون شهوت رو تا مرحله ای که اماده انفجار بشین بیشتر میکنه.

**حرفای سکس بزنین
**اگه میخوایین بدونین که اون از حرفای سکسی و خفن تو سکس خوشش میاد بهتره بهش بگین: “تو باعث میشی که من فکر های سکسی بکنم” و ببینین چه پاسخی میده. بهتره که حرفای سکسی رو آروم آروم و از اونایی که ملایم ترن شروع کنین و مستقیما حرفایی نزنین که باعث سردی بشه. خلاصه بیگدار به آب نزنین.

**روزی 5 بار ازش تعریف کنین
**این کار باعث میشه که اون به شما احساس خاصی پیدا کنه و قدردان تون باشه و به شما نزدیک تر بشه. و هرچقدر اون به شما نزدیک تر بشه، احساس جنسی بیشتری به شما پیدا میکنه.

**عطری بخرین که اون ازش خوشش میاد
**اگه عطری ندارین که مورد پسند خانومتون باشه، بهتره باهاش برین و یه دونه بخرین. این خودش یه نوع معاشقه هستش.

**دستاشو بگیرین
**نگه داشتن دستاش میتونه مثل یه داروی قوی جنسی براتون کار کنه. این نشون میده که شما به اون تعلق دارین و دوست دارین که این مطلب رو به کل دنیا بگین.

**یه استایل سکسی جدید یاد بگیرین
**بیایین استایل شیرجه کوبایی(Cuban Plunge) رو یاد بگیریم: استایلی که مرد در سمت بالا قرار میگیره رو در نظر بگیرین، و از خانومتون بخوایین که زانوهاشو به سینه اش جمع کنه و پاهاشو رو شونه تون بزاره. تو این وضعیت کس اش پهن تر و کشیده تر میشه و شما هم میتونین عمیق تر واردش بشین و حال بیشتری بهش بدین. که این دقیقا یعنی بازی برد- برد برای شما و همسرتون.

**ازش ستایش کنین
**در مقابل دوستاتون ازش تعریف کنین

**فقط ببوسین
**دفعه بعد که میخوایین ببوسینش، سعی کنین تا حتی یه ثانیه رو هم از دست ندین و فقط ببوسینش. مردا اساسا به بوسیدن به عنوان ابزاری برای روابط سطح بالا تا پیشرفته خودشون نگاه میکنن. ولی زنان از بوسه به عنوان نمادی از رابطه و تعهد به شریک زندگی شون استفاده میکنن.

**نور چراغ هارو در کمترین میزان ممکن قرار بدین
**یکی از دلایلی که خانوم ها نمیتونن تو سکس تمرکز کنن، دیدن بدن طرف مقایل هستش، به همین خاطر سعی کنین تا نور چراغ هارو تو کمترین میزان ممکن قرار بدین. یه شمع میتونه بهترین گزینه باشه.

**عشق و علاقه تون رو بهش نشون بدین
**“عشق” یعنی اینکه تو این لحظه باشین و حواستون پرت نباشه. سکس یه مکالمه هستش و اون دوست نداره که تو این مکالمه حس کنه شما فکرتون پیش خرید آیفون هستش.

**فانتزی هاتونو تو جاهای عمومی با همدیگه مطرح کنین
**میتونین تو یه پارک روی یه پتو دراز بکشین و در حالی که مردم هم دور و برتون هستن از فانتزی هاتون با همدیگه صحبت کنین ولی به جزئیات نرین. با این کار شما یه کشمکش جنسی ایجاد میکنین ولی با آسودگی خاطر! چونکه بعد این حرفا نمیتونین اونجا سکس کنین.

**پیش بینی کنین
**از این مسئله میتونین بعنوان داروی تقویت جنسی استفاده کنین، بجای اینکه در سریعترین زمان ممکن لباساشو بکنین، وقت بزارین و بهش بگین که با تیکه تیکه بدنش میخوایین چیکار کنین.

**بهش بگین که آروم تر پیش بره
**شاید بهترین روشی که اون دوست داره این حرف رو بشنوه این باشه که :“اگه کمی آرومتر هم پیش بری مشکلی نداره”

**با زاویه 90 درجه ازش بشینین
**تو یه میز شام، سعی کنین محل نشستن خودتون رو با زاویه 90 درجه از اون انتخاب کنین، این کار بهتر از رو به رو نشستن باهاش هستش.
اگه اون ته میز نشسته باشه، تو اولین صندلی کناریش و در سمت چپش بشینین. وقتی میخوایین باهاش حرف بزنین از کمر به سمتش بچرخین، این کار بهش فرصت میده تا اونم بتونه به سمت شما برگرده.

**عدم موافقت با مخالفت
**وقتی که شما و دوست دخترتون اختلاف نظر دارین، هرگز با این اختلاف ها موافقت نکنین. موافقت با این اختلاف نظر ها باعث خاموش شدن ارتباطات میشه و چیزی رو حل نمیکنه. و باعث میشه طرف مقابل از ارتباط برقرار کردن با شما احساس راحتی نکنه و به رابطه اش با شما اطمینان کمتری حس کنه.
در واقع دعوا کردن درسته که برای رابطه شما شاید سازنده نباشه ولی برای سلامتی شما خوب هستش.

**ازش بخواین که بهتون یاد بده چه جوری بوسش کنین
**از دوست دخترتون بخواین که بهتون توضیج بده که چه بوسه ای رو سکسی تلقی میکنه. و اجازه بدین که عملی هم بهتون نشون بده. این شد یه آموزش درست حسابی و لذت بخش.

**همه چیز رو تو بستر با هم ترکیب کنین
**از ترکیب کردن چیز ها با همدیگه، تو تخت تون نترسین. چیزهای جدید جنسی میتونن اون حس و حال، و هورمون های اوایل رابطه رو براتون به همراه داشته باشن

**به یه خرید سکسی برین
**میتونین یه شب که تو هتلی هستین، یه بن خرید وسایل جنسی به همسرتون هدیه کنین که تاریخ انقضا داره و همسرتون باید تو مدت مشخص اونو استفاده کنه. ممکن همسرتون دلش بخواد که برا خرید این وسایل تنها بره، مهم نیست چون در هر صورت این کار باعث میشه شما متوجه بشین که ایشون از چه چیزهایی خوشش میاد.

**برا کمک کردن داوطلب بشین
**عضو یه گروه که کمک های داوطلبانه انجام میده بشین. از خود گذشتگی برای خانوما خیلی سکسی هستش. تحقیقات ثابت کرده که زنا از خود گذشتگی تو مردان رو مهمتر از همه کارهایی میدونن که یه مرد انجام میده. برای اینکه این حس از خود گذشتگی رو تو خودتون تقویت کنین عضو یه گروه بشین که تو اون به دیگران بصورت داوطلبانه کمک میکنین.

**شروع کنین به سکس تو مکان های جدید
**شروع کنین به سکس های خارج از اتاق خواب، همون جای همیشگی، همون حس قدیمی رو میده. برخی از مکان هایی که میتونین تست کنین : آشپزخونه، حمام، یه شهر دیگه. وقتی توی یه محیط جدید قرار میگیرین خیلی بعیده که همون کارهای همیشگی رو انجام بدین.

**بهش شکلات بدین
**شکلات بدین بخوره، چراکه شکلات سرشار از فنیلسیلامین هستش که نوعی انتقال دهنده عصبی به حساب میاد و مراکز لذت رو تو مغز فعال میکنه. و کافئین هم رو هم از یاد نبرین چرا که محرک قوای جنسی هستش.

**در مسافرت های شبانه از قطار استفاده کنین
**وقتی با خانوم یا دوست دخترتون به مسافرت میرین بد نیست تو سفر های شبانه از قطار استفاده کنین، چراکه شور و حال جدیدی بهتون میده و همچنین یه کوپه شخصی برا خودتون دارین که یه جای جدید به حساب میاد و چون قطار در حال حرکت هستش یه حس جدید به سکس هاتون میده. از طرفی هم چون کمی حالت عمومی داره شاید براتون جالب باشه چونکه وقتی قطار تو ایستگاه ها وایمیسه کوپه شما کامل دیده میشه.

**از لوازم خونه به عنوان ویبراتور استفاده کنین
**روی لباس شویی یا ماشین ظرف شویی میتونه یه مکان جدید برا سکس باشه. این دو تا ماشین بیشتر از هر وسیله ای تو خونه ویبره ایجاد میکنن. وقتی باسن شما رو لباسشویی قرار میگیره لرزش های لباسشویی به کیرتون منتقل میشه و اونم تبدیل به یه ویبراتور بزرگ میشه که زنتون رو خوب حال میاره.

**از صندلی بین بگ استفاده کنین
**این صندلی میتونه یه جای جدید برا سکس باشه. شما میتونین این صندلی رو به هر شکلی در بیارین و ازش بهترین استفاده رو ببرین. داگ استایل روی این صندلی ها خیلی دلچسب هستش. کافیه خانومتتون با شکم روی صندلی دراز بکشه و و صندلی شکل بدن اونو به خودش بگیره، حالا نوبت شماس که استفاده کنین.

**تو جنگل سکس کنین
**پارک های جنگلی میتونن یه مکان عالی برا سکس باشن. اگه خانومتون از اه و ناله خوشش میاد، میتونین تو جنگل چادر بزنین و بدون اینکه نگران ایجاد مزاحمت برای همسایتون باشین، آه و ناله راه بندازین.

**آسانسور هم بد نیست
**یه جای جدید برا سکس میتونه آسانسور آپارتمان تون باشه. میتونین از آسانسور باربری مجتمع استفاده کنین که هم آژیر نداره و اینکه میتونین اونو بین دو طبقه هم متوقفش کنین تا راحت به کارتون برسین.

**میتونین اونو تو ماشین حال بیارین
**بد نیست یادی از گذشته بکنین و مثل قدیما تو صندلی عقب ماشین باهاش سکس کنین. چونکه کمی حس عمومی بودن بهتون میده، تستسترون خونتون رو بالا میبره و حس و حال دبیرستان رو بهتون میده.

**چیز های جدید رو تجربه کنین
**تو سکس حق دادنی نیست بلکه گرفتنیه ! فقط کافیه کمی وقت بزارین، با فکر کار کنین و به هم دیگه اعتماد کنین. 66 درصد زنانی که ما با اونا مصاحبه کریدیم گفتن که دوست دارن تو سکس تجربه های جدیدی داشته باشن.

**بهش فرصت بدین تا خودش رو گرم کنه
**تحریک مستقیم چوچوله بدون گرم کردن طرف مقابل حس خوبی به طرف مقابل نمیده. اگه بدون اینکه گرمش کنین مستقیما برین سر اصل مطلب، شاید تیر خلاص براتون محسوب بشه.

**استایل های جدید سکس رو تجربه کنین
**بد نیست استایل فیوژن(Fusion) رو تجربه کنین: هر دوتون رو به همدیگه بشینین، شما روی باسنتون بشین و اون پاهاشو بندازه رو شونه های شما و دستاشو بزاره زمین و باسنش رو از زمین بلند کنه تا بتونه روی کیر شما حرکت کنه.


595 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «