پیرامون ساک زدن

1399/01/19

ساک‌زدن (Blowjob)

by Rose Surnow
Nov 18, 2016

ساک زدن به این معناست که یک زن (یا مرد هم‌جنس‌گرا) آلت پارتنر مرد خود را وارد دهانش ‌کند و برای لذت بردن مرد، آن را بمکد و لیس بزند. این کار همچنین با نام‌های سکس دهانی (اورال)، قضیب‌لیسی یا کیرلیسی نیز شناخته می‌شود. برعکس این عمل نیز فرج‌لیسی یا کس‌لیسی نام دارد. و همان‌طور که می‌دانید ساک زدن زنان، برای مردان لذت‌بخش است.


چگونه ساک بزنید

'جسیکا دریک' (Jessica Drake)، پورن‌استار، مربی روابط جنسی و موسس وبسایت "Guide to Wicked Sex"، پیشنهاد می‌کند که به جای این که همان ابتدا آلت را وارد دهانتان کنید، ابتدا با دستانتان آن را تحریک کنید.
خانم دریک می‌گوید: «در هر بار ساک‌زدن کار‌های متفاوتی انجام دهید. فقط سر آلت را لیس نزنید، بهتر است همه جای آلت را تحریک کنید. دست‌هایتان را روی ران‌های پارتنرتان بکشید، آلتش را نوازش کنید، دستتان را دور آلت بالا و پایین کنید، کمی آن را فشار دهید تا جریان خونی که وارد آن می‌شود را حس کنید.»
اگر با این کار‌ها پارتنرتان ارضا نشد، می‌توانید با دهانتان کار‌های خلاقانه‌ی دیگری نیز انجام دهید، اما همیشه جانب احتیاط را رعایت کنید و آلت را بیش از حد وارد دهان و گلویتان نکنید. مرتب روش تحریک آلت را تغییر دهید تا سکس دهانی کسل‌کننده نشود و هیجان بیشتری ایجاد کنید. حتی می‌توانید از حرف‌های تحریک‌کننده استفاده کنید تا پارتنرتان را مشتاق‌تر کنید. به گفته‌ی خانم دریک، در حین ساک زدن باید به این سه نکته‌ی مهم توجه کنید:
  • مراقب دندان‌هایتان باشید
  • از آب دهان یا روان‌کننده‌های خوراکی بیشتر استفاده کنید
  • اشتیاق نشان بدهید

اگر از ساک زدن خوشتان می‌آید، قطعا پارتنرتان هم از آن لذت خواهد برد. اگر از ایده‌ی وارد کردن آلت مرد به دهانتان خوشتان نمی‌آید نیز می‌توانید فعالیت‌های جنسی دیگری را امتحان کنید.


نکته‌ای درباره‌ی کاندوم‌ها: گزارش مرکز کنترل بیماری آمریکا (CDC) در سال 2012 نشان می‌دهد که اکثر افراد از آنجا که شنیده‌اند که سکس دهانی سلامت افراد بالغ را کمتر از سکس واژنی به خطر می‌اندازد، تصور می‌کنند که در هنگام سکس دهانی استفاده از کاندوم ضرورتی ندارد. اما متاسفانه، در هنگام سکس دهانی نیز احتمال به خطر افتادن سلامت و ابتلا به بیماری‌های بقاربتی وجود دارد. پس همیشه پیش از ساک زدن، از سلامت جنسی پارتنر خود و سابقه‌ی بیماری‌های خانوادگی او مطلع شوید.

نکته‌ای درباره‌ی آلت‌های ختنه‌نشده: اگر آلت پارتنر شما ختنه نشده، پوست سر آلت را زیاد پایین نکشید، چون باعث ایجاد درد می‌شود.
دریک می‌گوید: «شایعه‌ای وجود دارد که سر آلت جنسی در مردانی که ختنه نشده‌اند بسیار حساس‌تر است، اما من این‌طور فکر نمی‌کنم.»


قورت دادن منی

اگر دوست داشته باشید با ساک‌زدن به سکس خاتمه دهید، حتماً این پرسش در ذهنتان شکل خواهد گرفت: بهتر است منی را قورت بدهم یا تف کنم؟ در حقیقت نمی‌توان با قطعیت به این پرسش پاسخ داد. خانم دریک تخمین می‌زند که قورت دادن منی برای حدود نیمی از مردانی که او با آن‌ها مواجه شده مهم بوده است. دریک می‌‌گوید: «*به نظر من قورت دادن منی انتظاری است که فیلم‌های پورن در مرد‌ها ایجاد کرده، اما مهم است که نظر طرف مقابل را نیز در این باره بدانید. مرد‌ها باید پیش از رسیدن به انزال پارتنرشان را از آن باخبر کنند (و تصمیم درباره‌ی قورت دادن آن را برعهده‌ی پارتنرشان بگذارند). اگر دوست داشتید می‌توانید قورت دادن منی را امتحان کنید تا ببینید نسبت به این کار چه حسی دارید. اما اگر می‌خواهید آن را از دهانتان بیرون بریزید، این کار را با ملاحظه انجام دهید؛ زیرا هیچ مردی از این که منی‌اش را چندش‌آور و حال‌به‌هم‌زن بدانید خوشش نمی‌آید.*»

اصطلاحاتی که در سکس دهانی کاربرد دارند


ساک زدن در فرهنگ عامه

در صحنه‌ای جنجالی از اولین فصل سریال Empire، 'رونا کوک' پیش از ساک‌زدن برای پارتنرش یک پارچه دور گردنش می‌بندد که در اینترنت آن را "پیشبند ساک" (blow-job bib) می‌نامند.

در این مطلب سعی شد همه‌ی نکات گفتنی درباره‌ی ساک‌زدن بیان شود.


منبع:

cosmopolitan.com/sexopedia/a8073459/blow-job-definition

3153 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «