چرا من مسلمان نیستم؟!

1395/01/21

همیشه همگان از من می‌‌پرسند که آیا تو ضد اسلام هستی‌ و چرا ؟
من هم مثل هر آدم عاقل دیگری جواب می‌‌دهم که،بله من مسلمان نیستم و ضّد آن و احکامش هستم،خب به یک دلیل ساده،چون اسلام ضّد من است و ضّد هر ارزش اخلاقی‌ که به آن باور دارم،اگر قرار بود احکام اسلام را بپذیرم،مجبور بودم تمام چیزهائی که به آن باور دارم را نقض کنم و فکر می‌کنم این یک در خواست غیر منطقی‌ و در نتیجه دیکتاتوری و اسلامی است.
در کّل من دوست ندارم ضّد چیزی باشم،ترجیح می‌‌دهم حامی‌ چیزی باشم ولی‌ چیزی در اسلام نیست که آدم بخواهد طرفدارش باشد،کّل این دین بر اساس قضاوت غلط ،ناعدالتی و انسان ستیزی است و من کاملا مخالف همه این‌ها هستم و مردم میگویند :تو به چیزهای بد اسلام توجه میکنی‌ ،آره ناچارم اعتراف کنم که اگر چیزهای بد اسلام را نادیده بگیرید اگر خشونت،جدا سازی مرد و زن،خود برتر پنداری،ناسازگاری اجتماعی،انتظار‌های خاص و عجیب،تجارت عزاداری،زن ستیزی شدید و روان پریشانه.قتل‌های ناموسی که توسط پیامبرش مجاز شمرده شده ،نفرت از یهودی‌ها ،سانسور حقیقت و تهدید خشونت آمیز دائم که مسائل اجتماعی را نادیده بگیرید.
اسلام زیاد مشکلی‌ ندارد،مشکل این است که وقتی‌ این چیزها را از اسلام بگیرید،دیگر چیزی ازش باقی‌ نمی‌ماند و دیگر اسلام نیست،چون اسلام توسط همین چیزها تعریف میشود و ما می‌‌توانیم نمونه‌هایش را با چشمان خودمان ببینیم.
میشود دید که هر جایی که این دین پا گذاشته ،خشونت و ناسازگاری و اختلاف اجتماعی را ایجاد کرده و اگر به قدرت برسد به آزار مردم می‌پردازد و در نهایت احکام بی‌ رحمانهٔ شیطانیش را اجرا می‌کند و آزادی مردم،به خصوص زن‌ها از آنها گرفته میشود.
به خاطره این موارد و همه مواردی که که در اسلام وجود دارد و باعث نقض انسانیت و حقوق شهروندی هر انسانی‌ است که آزاد آفریده شده،به من این جرات و حس تنفر از اسلام را میدهد که با این اهرم تاریکی‌ مبارزه کنم و به حکومت‌های خونخوار اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران که با اسلام ناب محمدی ا‌ش کمر به نابود کردن تاریخ و فرهنگ و اعتبار ایران‌و کشتار فرزندان این مرز پر گوهر کرده است و با ظهورش سیاه‌ترین صفحات تاریخ کشورم را رقم زده است مبارزه کنم و تا رسیدن به ایرانی‌ آباد و آزاد دست از مبارزه بر ندارم و با آگاهی‌ رساندن و کمک کردن به افرادی که به صورت ناآگاهانه و بدون شناخت این دین شیطانی آن را پذیرفته اند اسلام را محو کنیموا اندیشینسنهأی که گرفتار این بیماری و ایدئولوژی ضّد انسانی‌ هستند را پاک کنیم و برای رسیدن به این مهم باید از خود و از خانواده خود و از شهر و کشور خودمان شروع کنیم و به این هدف برسیم.
آری تنها راه رسیدن به این مهم آگاه ساختن مردم و شناساندن چهره حقیقی‌ اسلام است نه به زور و نه به جنگ،بلکه از راه حقیقت که بزرگترین صلاح است و نور بر تاریکی‌ و آگاهی‌ و خرد و دانش بر جهالت و بی‌ خردی پیروز است.
پس سعی‌ کنیم تا با همت و تلاش بی‌ وقفه چهره واقعی‌ اسلام را بر همگان آشکار سازیم و جهانی‌ بدون جنگ و تروریسم داشته باشیم و عشق و محبت را با برابری و حقوق انسانی‌ بر روی زمین و ایران عزیزمان جاری سازیم وی‌ به حقوق والای انسانیّت برسیم.

محسن دارائی

1419 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-04-08 22:49:32 +0430 +0430

درود بر تو انسان واقعي و ميهن پرست…بايد پتياره ي اسلام رو بر اب ريخت…اسلام عامل و بسترساز تمامي جنايات و عفونت پروري و فسادها و تباهي و فرهنگ سوزي در ميهن ماست…بايد مردم رو اگاه كرد و به سمت ناسيوناليسم ايراني رفت.

0 ❤️

2016-04-30 14:17:44 +0430 +0430



1 ❤️

2016-04-30 14:58:11 +0430 +0430

یعنی خاک بر سر شماها که اسلام رو یک دینه ضد انسانیت و عامل تجاوز ها و این جور چیز ها میدونید. تعجب میکنم که بقیه سکوت کردن!!! توی ایران زندگی میکنین و حرف از ضد اسلام و ضد ایرانی می زنین.
اسلام هر چی باشه علیه انسانیت نیست بلکه تمام راه های آزادی رو به روی مردم باز گذاشته… شماها که در مورد دین هیچ تحقیقی نکردین و از هیچی بی خبرین حرف بیجا نزنید. شاید برخی شخصیت ها یا عواملی باشند که چهره اسلام رو تغییر داده باشن و شما به دلیل کینه ی شخصی از اسلام اینطوری قضاوت کنید اما ذات اسلام همیشه پشتیبان انسانیت بوده وخیرو صلاحه انسان رو میخواد. اینجا جای این صحبتا نیس و منم که اینجام یه ادم گناه کارم و نمیگم جام بهشته اما از اسلام خوب خبر دارم و پیرویشم…

1 ❤️

2016-04-30 15:11:47 +0430 +0430

ye chizy khili jaleb hst to moslmonha !! her che bi sawadtar hstand, tesobeshon ham bishter hst. hr ja ke Eslam hst onja faghr e farhangi o Eghtesadi bidad mikoneh!! kafi hast ke negahi be keshvarhaye Eslami bidazid, tanha chizi ke be vofour peida misheh, tawahosh hast o bas.

0 ❤️

2016-04-30 15:18:05 +0430 +0430

hosein_24

yeki az in azadiha o rahaa ke baray e to baz gozshteh in hast ke ax k…ret ! moaref e khodet… bashe

in hemeh azar e zanan o kodakan to hamon irani ke zendegi mikoni az barakat e hamin Eslam e aziz shomast … kash kami rajebe Eslam tahgigh mikardin bad rajebesh fatva midadin o defae mikrdin azash… be omi d roozi ke aghl o andishe jaye khorafat o mordeh parsti ro begire

0 ❤️

2016-04-30 15:43:14 +0430 +0430

be tokhmam ke nisti

0 ❤️

2016-04-30 18:01:52 +0430 +0430
نقل از: hosein_24 یعنی خاک بر سر شماها که اسلام رو یک دینه ضد انسانیت و عامل تجاوز ها و این جور چیز ها میدونید. تعجب میکنم که بقیه سکوت کردن!!! توی ایران زندگی میکنین و حرف از ضد اسلام و ضد ایرانی می زنین. اسلام هر چی باشه علیه انسانیت نیست بلکه تمام راه های آزادی رو به روی مردم باز گذاشته.. شماها که در مورد دین هیچ تحقیقی نکردین و از هیچی بی خبرین حرف بیجا نزنید. شاید برخی شخصیت ها یا عواملی باشند که چهره اسلام رو تغییر داده باشن و شما به دلیل کینه ی شخصی از اسلام اینطوری قضاوت کنید اما ذات اسلام همیشه پشتیبان انسانیت بوده وخیرو صلاحه انسان رو میخواد. اینجا جای این صحبتا نیس و منم که اینجام یه ادم گناه کارم و نمیگم جام بهشته اما از اسلام خوب خبر دارم و پیرویشم..

يعني ريدن تو مغزت…يه نگاه به دنياي دور و برت بنداز ميبيني هر جا كه پاي اسلام رسيده به كثافت و تباهي و عفونت و نابودي رسيده.تمام بدبختي هاي دنيا براي مسلموناي بيچاره و فلك زدست…اسلام يك دين تروريستي…پس كه ميخواين از خواب بيدار شين كه ببينين اسلام با ايران و جهان چه كرده؟؟؟؟؟؟اسلام ناب محمدي همون داعشه كه داره تمامي فرامين قران و اسلام رو انجام ميده…اسلام بستر تمام عفونت پروري و فساد ها و خائن پرووري هاست…نمونه ي زير فقط يه مورد از دستورات كثيف و ضد انساني اسلامه(حتما تماشا كن)::::

0 ❤️

2016-04-30 19:22:39 +0430 +0430

تاپک خیلی خوبیه.کوتاه و مفید
ولی الان یک مشت ساندیس خور میان میگن اسلام دین ازادیه.مگه شما نمیدونی قبل اسلام عربا دختر زنده به گور میکردن.الان هم اخوندا اسلامو خراب کردن.اگرنه اسلام واقعی رو از اخوندا بپرس بهت میگن چه خوبه
یعنی عقل بعضی ها در حد…

1 ❤️

2016-04-30 19:26:32 +0430 +0430
نقل از: parviz_parviz تاپک خیلی خوبیه.کوتاه و مفید ولی الان یک مشت ساندیس خور میان میگن اسلام دین ازادیه.مگه شما نمیدونی قبل اسلام عربا دختر زنده به گور میکردن.الان هم اخوندا اسلامو خراب کردن.اگرنه اسلام واقعی رو از اخوندا بپرس بهت میگن چه خوبه یعنی عقل بعضی ها در حد......

در حد گوز شیپیشه

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «