چگونه با پارتنر از سکس دهانی حرف بزنید

1398/04/23

چطور با همسر یا دوست‌دخترتان درمورد سکس دهانی صحبت کنید

Co-authored by wikiHow Staff
July 4, 2019

مردان بسیاری سکس دهانی را بخشی حساس و صمیمانه از عشق‌بازی می‌دانند اما اینگونه نیست که تمام زنان با آغوش باز آماده‌ی انجام این کار برای مردان باشند و یا حتی به آنها اجازه‌ی انجام این کار برای خودشان را بدهند. حداقل نه تا زمانی که مکالمه‌ای درمورد آن بین زوجین انجام گیرد تا به نگرانی‌ها و ترس‌های آنها توجه شده و خیال آنها را از هر لحاظ راحت کند.
حرف زدن راجع به مسائل جنسی می‌تواند احساس معذب بودن و یا عدم راحتی را در هنگام شروع مکالمه به همراه داشته باشد، اما سخن گفتن از مسائل خصوصی با شریک جنسی‌تان به شما کمک خواهد کرد تا اعتماد بیشتری بینتان به وجود بیاید و با هم صمیمی‌تر شوید. حتی اگر او در ابتدا با انجام این کار مخالف باشد. قدم اول پرسیدن از اوست اما بدانید که در انجام این کار راههای مودبانه‌تر و بازتری هم وجود دارد.


قسمت ١/۴:
با احترام درمورد این موضوع صحبت کنید



١: راجع به نیازهای جنسی و فانتزی‌هایتان آزادانه با هم سخن بگویید. این مکالمه می‌تواند در شروع معذب‌کننده باشد اما در همان حال می‌تواند باعث سبکی و از بین رفتن فشار روی هر دو طرف باشد و اگر هر دو طرف با یکدیگر به توافق برسند که دیگری را بابت خواسته‌هایشان قضاوت نکنند، این مکالمه حتی می‌تواند جالب و مفرح نیز باشد.
«تو چه فانتزی یا چه حالتی (پوزیشن) برای سکس دوست داری؟» ـ «چه ایده‌ی به ظاهر احمقانه اما سکسی باعث می‌شود تو به شدت تحریک شوی؟» ـ «ممکن است راجع به خواسته‌های درونی‌ات (فانتزی‌ها) برایم حرف بزنی؟»… به یاد داشته باشید این یک مکالمه‌ی عمیق و جدی نیست اما می‌تواند صمیمیتی را بین شما به وجد بیاورد که منتهی به مکالمه‌ای درباره‌ی سکس دهانی شود.

  • از پنج نقطه‌ی مکانی که به نظر شما برای انجام سکس رویایی هستند لیستی تهیه کنید حتی اگر بعضی از آنها مسخره و غیر واقعی باشند.
  • کتابی درمورد سکس مثلاً “کاماسوترا” را ورق بزنید یا وب‌سایتی سکسی را مرور کنید. چیزهایی جالب یا ماجرایی را برای امتحان کردن بین خودتان انتخاب کنید.
  • تمام فانتزی‌ها و خواسته‌های خصوصی و محرمانه‌تان را با هم در میان بگذارید. از او هم بخواهید تا فانتزی‌هایش را با شما در میان بگذارد. اگر بتوانید راهی پیدا کنید که هر دویتان را خوشحال کند (چیزی که هردویتان دوست داشته باشید) این مکالمه را بسیار آسان‌تر خواهد کرد.



٢: اگر به نظر شما رسیدن به نقطه‌ی انجام سکس دهانی خیلی با کارهایی که فعلا انجام می‌دهید فاصله دارد، پس خیلی آهسته و با سرعت کم ماجراهای سکسی‌تان را پررنگ تر کنید. اگر احساس می‌کنید سکس دهانی همان چیزی است که شما می‌خواهید اما گفتنش ممکن است باعث شود شریک جنسی‌تان فکر کند دارید خیلی سریع پیش می‌روید، کار را با ماجرایی کوچکتر آغاز کنید یا مقدمات عشقبازی را مفصل‌تر کنید. این راهی امن برای پذیرفتن ریسک‌های کوچک و بیشتر شناختن یکدیگر است. در ابتدا زدن حرفهای بی‌ادبانه در رختخواب را امتحان کنید، همه جای بدن یکدیگر را ببوسید، با هر سانتی‌متر از بدن یکدیگر آشنا شوید، وقتی از این موانع (خندق‌ها) رد شدید، سکس دهانی دیگر مسئله‌ی مهمی نخواهد بود و به طور طبیعی قدم بعدی شما در عشقبازی است.




٣: به طور منظم درمورد زندگی جنسی خود با یکدیگر حرف بزنید. اگر در یک رابطه‌ی جدی هستید، نمی‌توانید فقط یک بار راجع به سکس حرف بزنید و دیگر هرگز به سراغ این موضوع نروید. چرا باید این کار را بکنید؟ حالا چه این مکالمه راجع به سکس دهانی باشد و چه خیر، حرف زدن با یکدیگر راجع به روابط جنسی‌تان اهمیت فراوانی دارد زیرا باعث ساختن و رشد رابطه‌‌تان با یکدیگر می‌شود.
بیشتر حرف زدن راجع به این موضوع باعث می‌شود مطرح کردن موضوع سکس دهانی برای شما بسیار ساده‌تر شود. زیرا سابقه‌ای طولانی از مکالمات روشن و صادقانه با یکدیگر راجع به سکس‌تان داشته‌اید.

  • وقتی با یکدیگر راحت باشید، به این فکر می‌کنید که آیا چیزهای تازه‌ای هم هست که بخواهید امتحان کنید؟ (حالا سکس دهانی یا هر چیز دیگر؟) این را از او بپرسید.
  • وقتی صحبت از سکس است دلیلی ندارد که خجالت بکشید. «این روزها نظر تو راجع به رابطه‌ی جنسی ما چیست؟» یک پرسش خوب، مقدمه‌ای برای شروع یک مکالمه است که جا را برای مطرح کردن هر مسئله‌ای باز می‌گذارد.

قسمت ٢/۴:
حرف زدن راجع به احساسات او



١: خواسته‌های خود را با یک نقشه‌ی حساب شده به او ابراز کنید و آماده باشید که همه چیز را طبق میل او تغییر دهید. زمانی که درباره‌ی سکس حرف می‌زنید، سعی نکنید حاشیه بروید یا غیر مستقیم او را وادار کنید راجع به سکس دهانی سخن بگوید. اگر می‌خواهید او با شما رک باشد، شما نیز باید با صراحت حرفتان را بزنید. این را به خاطر داشته باشید که زندگی سکسی شما و او یکی است. یعنی حالت مشترک دارد و تنها متعلق به شما نیست و یادتان باشد که این مکالمه باید راجع به خواسته‌های هر دوی‌تان باشد و نه فقط آنچه شما می‌خواهید.

  • من می‌خواهم راهی پیدا کنم که سکس دهانی بیشتری با یکدیگر داشته باشیم.
  • من فکر می‌کنم اگر هر دوی ما با این موضوع راحت باشیم و مشکلی با آن نداشته باشیم، بهتر است شروع کنیم به تجربه کردن سکس دهانی.
  • من واقعاً از این که پایین تنه‌ی یکدیگر را برای هم می‌خوریم لذت می‌برم.
  • من می‌خواهم از این به بعد سعی کنیم سکس دهانی در رابطه جنسی‌مان اهمیت بیشتری داشته باشد.



٢: بدون این که وسط حرف زدنش اظهار نظر کنید، به عقایدش درمورد ساک زدن گوش کنید. بگذارید او راحت و بدون ایجاد وقفه توسط شما حرفهایش را بزند. حرفهایش را کامل بشنوید حتی اگر او چیزهای را که شما توقع شنیدنش را دارید نمی‌گوید. وقتی شریک جنسی شما افکار و نگرانی‌هایش را برای شما ابراز می‌کند، واقعاً به گفته‌هایش توجه کنید. شاید او حرفهای زیادی در این مورد برای گفتن داشته باشد و شاید هم نه. این امکان هم وجود دارد که از چیزهایی که خواهد گفت خوشتان نیاید. شما خواسته‌هایتان را ابراز کردید و حتی اگر او تقاضایتان را رد کرد، حداقل خواهد دانست که از چه چیزهایی خوشتان می‌آید. این اطلاعات در ذهن او خواهد ماند و اگر واقعاً در برخورد با جواب منفی او با درک، فهمیده، مودب و حامی او باشید، ممکن است زمانی که در تنهایی به این موضوع فکر می‌کند احساس اعتماد بیشتری نسبت به خود و شما داشته باشد و در نتیجه با ذهنی بازتر نسبت به این موضوع تصمیم بگیرد.

  • به خاطر داشته باشید تنها کاری که می‌توانید انجام دهید بیان خواسته‌هایتان است. ـ درمورد خواسته‌هایتان صادق باشید و خواهید دید که او هم درباره‌ی خواسته‌هایش با شما صادق خواهد بود.



٣: به یاد داشته باشید زندگی جنسی شما حالت مشترک دارد و معامله‌ای در کار نیست. اظهار نظرها و یا ابراز عقایدی مانند «اگر برایم ساک بزنی من برای یک هفته ظرفها را خواهم شست!» هرگز اعتماد و عشقی را که برای داشتن یک زندگی جنسی فوق‌العاده به آن نیاز دارید به وجود نخواهد آورد. هر اتفاقی در اتاق خواب می‌افتد حالت مشترک دارد. او قرار نیست به خاطر این که کاری را درست انجام داده‌اید به شما خدمات جنسی بدهد. حالا این کار هرچه می‌خواهد باشد.
اگر می‌خواهید او در کنارتان احساس راحتی و باارزش بودن کند و (احتمال این که بتوانید به توافق برسید بیشتر باشد) با این مسئله مثل یک معامله برخورد نکنید ـ طوری رفتار کنید انگار این هم یک مکالمه‌ی عادی است.




۴: توجه کنید چرا همسر یا دوست‌دخترتان تمایلی به ساک زدن ندارد. سکس دهانی برای بعضی از زنان حالت ترسناک دارد. بعضی از زنها فکر می‌کنند اگر ساک بزنند، راههای تنفسی آنها بسته می‌شود و احتمال دارد کیر در گلویشان گیر کرده و خفه شوند. او خود را در موقعیت ضعف و ضربه‌پذیری قرار داده است و این اهمیت دارد که شما موضع او را درک کنید. بعضی از زنها می‌ترسند که به شریک جنسی‌شان صدمه بزنند یا این که نتوانند کار را درست انجام دهند. بدون اعتماد کامل به یکدیگر در زمان سکس هر کاری که انجام دهید ممکن است باعث شود او به شدت احساس اضطراب، درماندگی و عصبی بودن داشته باشد. اگر نگرانی‌های او را کنار بگذارید و فقط روی خواسته‌های خودتان تمرکز کنید باعث می‌شود او احساس خوبی نداشته باشد.

  • از او بپرسید چرا از سکس دهانی خوشش نمی‌آید یا چرا با انجام دادن آن راحت نیست و برای هرگونه پاسخ او آماده باشید. به یاد داشته باشید احتمالاً کارهایی هم در سکس وجود دارد که خود شما با انجام دادن آن زیاد راحت نیستید.



۵: از او بپرسید چگونه می‌توانید این کار را برایش خوشایند یا راحت کنید. برای این که بتوانید کار را برای او راحت‌تر یا خوشایندتر کنید، راههای بسیاری وجود دارد. شاید او دلش بخواهد شما موهای کیرتان را کوتاه کنید یا اصلاً مویی روی کیر شما نباشد یا دلش بخواهد قبل از ساک‌زدن با هم دوش بگیرید تا قبل از انجام هر کاری کاملاً تمیز شوید. شاید او هم دلش بخواهد راجع به سکس دهانی با شما حرف بزند و بخواهد شما هم به لیس زدن کص او فکر کنید. حالا نظر و دلایل او هرچه باشد تا زمانی که از او نپرسید، آنها را نخواهید دانست.

  • آیا دلتان می‌خواهد آغازگر سکس باشید تا بتوانید بعد از آن به سراغ بخش‌های دیگر سکس بروید؟ سکس دهانی (لیسیدن کص او) یک حرکت مناسب برای شروع سکس است. البته اگر قدرش را بدانید و برای پر بار کردن زندگی جنسی خود وقت کافی بگذارید.



۶ درک کنید که سکس دهانی جاده‌ی یکطرفه نیست! پسرها نیز می‌توانند کص دخترها را لیس بزنند و اگر می‌خواهید سکس دهانی هم بخشی از رابطه‌تان باشد، خودتان هم نباید با لیسیدن کص او مشکلی داشته باشید.
برای این که او با شما راحت‌تر شود و درضمن بدون این که او را مجبور کنید آغازگر همه چیز باشد، بتوانید چیزهای تازه‌تری را به زندگی جنسیتان وارد کنید، این راه بسیار خوبی است.

  • هرگز از سکس دهانی برای معامله کردن استفاده نکنید! مخصوصاً با لحن طلبکارانه و دستوری (من کص تو را لیسیدم، پس تو هم باید کیرم را بخوری!) این نه تنها بی‌احترامی‌ست، بلکه باعث می‌شود او با شما احساس راحت بودن نکند و در نتیجه سکس دهانی هرگز تبدیل به بخشی دائمی از زندگی جنسی شما نخواهد شد.

قسمت ٣/۴:
با هم پیش بروید



١: تلاش کنید سکس همیشه حالت آسان و تفریحی داشته باشد، نه جدی و خشن. هرچه در فیلمها دیده‌اید، فراموش کنید. فیلمها معمولاً سکس را به صورت نیرویی بسیار جدی و آنچنان قدرتمند که حتی روح را تکان می‌دهد به تصویر می‌کشند. در اکثر مواقع مخصوصاً در رابطه‌های جدی، سکس نواقصی دارد که گاهی اوقات این نواقص می‌تواند معذب‌کننده هم باشد. سکس به طور کلی تفریحی خوشایند است که آن را با یکدیگر تجربه می‌کنید. این که همیشه با روی خوش با قضیه برخورد کنید، ممکن است از نظرتان روشی بی‌فایده باشد اما مردم معمولاً زمانی که بتوانند به هر ایراد و یا اشکالی در مراحل اولیه‌ی انجام کاری به آسودگی بخندند، بیشتر تمایل به آن خواهند داشت.

  • اگر در وسط سکس ایده‌ی انجام کاری به ذهنتان رسید، به او هم بگویید. این بهترین راه برای به وجود آوردن اعتماد و ایجاد راحتی بین خودتان است که در نتیجه‌؛ یک زندگی جنسی فوق‌العاده را برایتان به وجود خواهد آورد.
  • اگر چیزی درست پیش نرفت، فقط لبخند بزنید. اگر اتفاق مسخره‌ای مثل افتادن شما از تخت به روی زمین افتاد، از خندیدن نترسید. خندیدن جو سکسی بین شما را از بین نخواهد برد.
  • یک زندگی جنسی موفق در احساس آسودگی و راحتی با یکدیگر خلاصه می‌شود و هیچکس به اندازه‌ی لحظاتی که در آن مشغول لبخند زدن یا خندیدن به همراه شریک جنسی‌اش می‌باشد در جای دیگر احساس آسودگی و خوشحالی نخواهد کرد.



٢: بگذارید بعد از این که درمورد این مطلب با هم حرف زدید، خودش در انجام سکس دهانی پیشقدم شود. هرگز بعد از این که حرفهایتان را زده‌اید، بلافاصله به او فشار نیاورید! هرگز تقاضا را به حالت دستوری عنوان نکنید. از شنیدن پاسخ منفی ناراحت نشوید یا او را به انجام سکس دهانی مجبور نکنید. بدون مقدمه از او سکس دهانی نخواهید. مخصوصاً اگر مکالمه‌تان در حال تبدیل به مشاجره است. شما حرف‌هایتان را زدید و او هم نظرش را گفت. پس دیگر هیچ دلیلی برای اصرار کردن وجود ندارد، وقتی که او حاضر باشد، خودش کار را شروع خواهد کرد.

  • اگر درمورد راههای اضافه کردن سکس دهانی به رابطه‌تان با هم حرف زدید و هنوز بعد از گذشتن چند ماه تغییری در رابطه‌تان به وجود نیامد، می‌توانید در زمانی که چیز دیگری برای گفتن نداشتید در کمال احترام دوباره آن را مطرح کنید.



٣: سکس دهانی را به آرامی و بااحتیاط به رابطه‌ی جنسی‌تان وارد کنید، هرگز آن را مهمترین نقطه‌ی سکس جلوه ندهید. اینگونه نیست که همیشه سکس‌های دهانی در انتهای سکس اتفاق بی‌افتد یا آخرین کار در طول سکس، آوردنِ آب ِمرد باشد! یکی از راههای خوب برای آن که او با انجام سکس دهانی راحت باشد و به آن عادت کند، وارد کردن سکس دهانی در مراحل اولیه‌ی سکس یعنی عشقبازی‌ست.
بعد از شروع می‌توانید اینقدر پوزیشن خود را عوض کنید تا به پوزیشنی برسید که هر دویتان کاملاً با آن راحت باشید. این کار به او کمک خواهد کرد تا بفهمید تا چه اندازه با این کار راحت است. به گفتگو راجع به سکس دهانی ادامه دهید تا به جایی برسید که هردویتان با کمی کوتاه آمدن به خواسته‌هایتان برسید.




۴: بگذارید کنترل بدنش را خودش در دست داشته باشد و سرعت ساک زدن یا روش آن را خودش انتخاب کند. زن نیاز دارد موقع ساک زدن و یا هر عمل جنسی دیگری کاملاً احساس امنیت و راحتی داشته باشد، پس مطمئن شوید که او می‌داند کنترل کاملاً دست خودش است.
اگر زمان ساک زدن سر او یا موهایش را در دست گرفته‌اید، حتماً مطمئن شوید در همه حال اینقدر روی رفتار خود کنترل دارید که در لحظات اوج هیجان، سرش را به پایین فشار ندهید.
این که موهای او را در کنار نگه دارید تا مانعی برای ساک زدنش نباشد یا دستانتان را روی شانه‌ها و یا سر او قرار دهید به طور کلی اشکالی ندارد و شاید در بعضی موارد خواسته‌ی خودش هم باشد اما باید با ملایمت تمام و به صورتی که باعث آرامش او شود انجام گیرد.

  • اگر او احساس معذب بودن کرد و خواست قبل از ارضا شدن شما کار را متوقف کند، هیچ اشکالی ندارد. به یاد داشته باشید برای زنانی که از ساک زدن لذت نمی‌برند، این قدم‌های اولیه می‌توانند برای این که در محور زمان به ساک زدن عادت کنند بسیار مفید باشد.



۵: از او بپرسید در هنگام سکس از چه چیزهایی لذت می‌برد یا این که دفعه‌ی بعد در هنگام سکس دوست دارد چه چیزهای دیگری را امتحان کند.** این حالت جلسه‌ی توجیهی ندارد و مجبور نیستید دقیقاً هر بار که با هم سکس کردید این جلسه را داشته باشید. (زیرا به زودی تکراری و آزاردهنده خواهد شد) اما باید احساس کنید اینقدر با هم راحت هستید که بتوانید درباره‌ی زندگی سکسی‌تان با هم حرف بزنید. بعد از پایان کار که فقط در کنار هم دراز کشیده‌اید و یکدیگر را درآغوش گرفته‌اید، از او بپرسید از کدام قسمتهای سکس بیشتر خوشش آمده است. اگر چیزهایی هست که او از انجام دادن آنها خوشش نمی‌آید، لازم است راجع به آن‌ها بدانید. مطمئن شوید سکس برای هردویتان آسان و پر از خنده و شادی است. شما یک زوج هستید و احتمالاً کیفیت هر غذایی را که با هم می‌پزید بعد از نوش جان کردن آن با هم نقد می‌کنید. برای این که همین قدر با هم روراست باشید و همین کار را با زندگی جنسیتان بکنید، هیچ مانعی وجود ندارد.

  • اگر او به تازگی سکس دهانی را آغاز کرده است، حتماً به او بگویید که چقدر از کارش لذت برده‌اید. اگر در این مورد سکوت کنید او فکر خواهد کرد قدر کارش را نمی
3534 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «