چگونه رابطه جنسی بهتری داشته باشیم؟

1397/07/01

روابط جنسی یکی از مهم ترین دغدغه های زوجین می باشد. خیلی ها دوست دارند که کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهند. در این جا 12 نکته طلایی و کاربردی را برای داشتن بهترین رابطه جنسی به شما می گوییم.



1. تنفس خود را کنترل کنید.
اگر باشگاه بروید و یا بخواهید هر رشته ورزشی را انجام دهید، یکی از اولین چیز هایی که مربی به شما آموزش می دهد نحوه کنترل ریتم نفس هایتان است. به طور کلی کیفیت هرگونه فعالیت فیزیکی کاملا به نحوه نفس کشیدن شما بستگی دارد. اگر بتوانید تنفس خود را بخوبی کنترل کنید می توانید آرامش خود را حفظ کرده، اضطراب را از خود دور کنید و در نهایت یک رابطه جنسی فوق العاده داشته باشید.

2. حرف بزنید.
صحبت کردن درباره رابطه جنسی با همسر خود برای افزایش کیفیت رابطه بسیار مهم است. اینکه زوجین بدانند چه چیز هایی را دوست دارند و چه چیز هایی را دوست ندارند نقش مهمی را در نزدیکی آن ها به یکدیگر ایفا می کند. یکی از چیز هایی که معجزه میکند حرف های تحریک کننده در رابطه جنسی است.

3. مدت زمان رابطه جنسی
با توجه به اظهارات 34 پزشک و متخصص، مدت زمان رابطه جنسی به صورت ایده آل باید بین 7 تا 13 دقیقه باشد که البته این مدت زمان بدون در نظر گرفتن عشق بازی قبل از رابطه است.



4. به همسرتان بگویید که جذاب و خوشمزه است!
از لحاظ علمی ثابت شده است که اگر هنگام رابطه جنسی از خانم ها تعریف شود، باعث افزایش اعتماد به نفس آن ها می شود و همین مسئله منجر به آرامش بیشتر آن ها هنگام رابطه و ارگاسم های بیشتر میگردد. هنگام رابطه دهانی هم مرد ها باید به همسر خود بگویند که چقدر او زیبا و خوشمزه! است تا تجربه حتی بهتری داشته باشند.

5. برای لباس درآوردن عجله نکنید.
نگاه کردن به تصاویر لخت باعث ترشح دوپامین و اکسی توسین می شود. به همین دلیل اگر میخواهید رابطه جنسی بهتری داشته باشید بهتر است که کمی با حوصله تر عمل کنید. زوجین می توانند برای جذاب تر شدن رابطه شان به جای اینکه به یکباره لخت شوند، آرام آرام و در حین عشقبازی لباس های خود را درآورند.

6. گوش کنید!
یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود بهترین رابطه جنسی زندگیتان را داشته باشید آن است که به خواسته های همسرتان در رابطه جنسی گوش کنید. از او سوال بپرسید که چه چیزی را دوست دارد و یا چه چیز هایی را دوست ندارد. با انجام همین یک مورد می توانید تغییرات شگرفی در روابط زناشویی خود ایجاد کنید.



7. رژیم غذایی
آرژینین ماده ای است که در ویاگرا استفاده می شود. این ماده همچنین در برخی مواد غذایی مثل صدف، ماهی و دیگر پروتئین ها وجود دارد. یکی دیگر از راه های افزایش کیفیت رابطه جنسی این است که رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید و مخصوصا موادی که تاثیر بیشتری در افزایش میل و قوای جنسی دارند را استفاده کنید.

8. دوش بگیرید.
برخی اوقات می گویند که بوی طبیعی بدن جذاب است. عامل بو در بدن فرومون ها هستند و هنوز از لحاظ علمی هیچ فرومونی کشف نشده که در بهبود روابط جنسی موثر باشد، بنابراین دوش بگیرید و همیشه تمیز باشید تا رابطه با کیفیت تری را تجربه کنید.

9. رابطه جنسی فقط دخول نیست.
یک راه دیگر برای تنوع بخشیدن و جذاب کردن روابط زناشویی تان این است که برای مثلا یک ماه رابطه جنسی همراه با دخول را ممنوع کنید و به جای آن از شکل های دیگر روابط جنسی مثل رابطه دهانی استفاده کنید.



10. چراغ ها را خاموش کنید!
طبق تحقیقات علمی در رشته عصب شناسی، زن ها برای اینکه آماده رابطه جنسی بشوند باید آن قسمت از مغزشان که باعث ایجاد استرس و اضطراب میشود را خاموش کنند. یکی از راه های کمک کردن به خانم ها برای ریلکس تر شدن و آمادگی برای رابطه جنسی خاموش کردن چراغ های اتاق و ایجاد جو مناسب است. همچنین در تحقیقاتی در دانشگاه هاروارد آمریکا مشخص شد که اگر همسر خود را بیش از 30 ثانیه در آغوش بگیرید، هورمون اکسی توسین در بدن او ترشح میشود که به آرامش بیشتر وی و یک رابطه جنسی بهتر کمک شایانی میکند.

11. پوزیشن رابطه جنسی
پوزیشن مناسب بخش مهمی از رابطه جنسی است. در برخی از پوزیشن ها خانم ها بهتر تحریک میشوند مثل پوزیشن دختر گاوچران برعکس. به طور کلی معمولا در پوزیشن هایی که زن بالا قرار می گیرد، رسیدن به ارگاسم برای خانم ها راحت تر است.

12. بدن یکدیگر را لمس کنید.
لمس کردن بدن خانم ها و تحریک کردن آن ها به این شکل باعث ترشح هورمونی به نام اکسی توسین می شود که منجر به افزایش سطح تستوسترون شده و میل جنسی را افزایش می دهد. تازه اگر همین کار را با استفاده از روغن و روان کننده جنسی انجام دهید، اثری چند برابر خواهد داشت.

با رعایت این ۱۲ نکته بهترین رابطه جنسی عمر تان را تجربه کنید


چگونه رابطه جنسی بهتری داشته باشیم؟

1965 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «