چگونه طعم منی را بهتر کنید

1399/08/15

↩️ بازیابی شده

اینگونه می‌توانید طعم منی خود را بهبود ببخشید
پارتنرتان حتما از شما تشکر خواهد کرد

از: Bray Stoneham
در: Feb 22, 2017

ساک زدن آلت مرد حس فوق‌العاده‌ای در او ایجاد می‌کند و قطعاً دانستن این امر نیازی به مطالعه و پژوهش ندارد. از سویی، بسیاری از زنان با ارضا شدن مرد و قورت دادن منی او به لذت وصف‌ناپذیری دست پیدا می‌کنند. با این حال، زنانی نیز هستند که به‌دلیل طعم منی، علاقه‌ای به قورت دادن آن ندارند.
اما چه می‌شد اگر راهکاری وجود داشت که می‌توانستید طعم منی خود را بهتر کنید تا باب میل پارتنرتان شود؟ خبر خوش این است که چنین راهکاری وجود دارد. و این موضوع بیشتر به چیز‌هایی که مصرف می‌کنید بستگی دارد.


منی از چه موادی تشکیل شده؟

اسپرم تنها یک درصد از منی را تشکیل می‌‌دهد و ۹۹٪ باقی‌مانده‌ی آن از ویتامین‌ها، مواد معدنی، کلر، کلسیم، قند فروکتوز، سیتریک اسید، نیتروژن، پتاسیم، فسفر، روی، سدیم و بیش از ۲۰۰ نوع پروتئین مختلف تشکل شده است.


منی چه طعمی دارد؟

بسته به ترکیبات طبیعی بدن هر فرد و موادی که وارد بدن می‌شوند، منی می‌تواند گستره‌ی متفاوتی از طمع‌ها را داشته باشد، از طعم آب‌نمک و وایتکس گرفته تا طمع شیرین و لزج.

با این حال، کاملاً روشن است که بدون چشیدن و امتحان کردن منی، نمی‌توانید مزه‌‌ی واقعی آن را بفهمید. شاید فکر کنید طعم منی شما خوب است، به‌این‌خاطر که تا به‌حال هیچ دختری به شما نگفته که منی‌‌تان بدمزه است.
اما همین که پارتنرهایتان نگفته‌اند که طعم منی شما افتضاح است، دلیل نمی‌شود که منی شما خوش‌مزه باشد. البته می‌‌توانید درباره‌ی طعم منی خود از پارتنرتان سوال کنید، اما اکثر دختران به‌خاطر این که شما را خجالت‌زده نکنند، از بدمزه بودن منی شما حرفی نمی‌زنند. فکرش را بکنید اگر به شما به پارتنرتان بگویید که ترشحات کُس او بدمزه است، چه حس بدی به او دست می‌دهد!

بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید که طعم منی شما بد نیست، بهتر است جوانب احتیاط را رعایت کنید و با خوردن و نوشیدن مواد غذایی مناسب، قورت دادن منی را برای پارتنر خود به یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز تبدیل کنید، نه یک کار تهوع‌آور.


چه چیز‌هایی منی را بدمزه می‌کند؟

  1. سیگار: سیگار کشیدن باعث می‌شود منی طعمی شبیه به سیگار کهنه و خشک‌شده پیدا کند.
  2. لبنیات: بااین‌که خوردن لبنیات برای بدن مفید است، اما طعم بسیار بدی به منی می‌دهد.
  3. مواد مخدر و الکل: تاثیر منفی این مواد روی طعم منی بر کسی پوشیده نیست.
  4. گوشت: خوردن گوشت باعث شور شدن بیش‌از‌حد منی می‌شود.
  5. مواد غذایی حاوی گوگرد: موادی نظیر کلم بروکلی، کلم برگ و گل کلم، منی را به‌شدت بدمزه می‌کنند.
  6. کافئین: مقدار کمی از آن مشکلی ندارد، اما زیاده‌روی در مصرف کافئین منی را تلخ می‌کند.
  7. مارچوبه: حتما شاهد تاثیر خوردن مارچوبه روی بوی ادرار خود بوده‌اید؛ همین اتفاق برای منی نیز رخ می‌دهد.
  8. فست‌فود: فست‌فود‌ها حاوی مواد شیمیایی و نگه‌دارنده‌ای هستند که می‌تواند طعم منی را تلخ کند.
    اگر در مصرف هر کدام از این مواد زیاده‌روی کرده باشید، دیگر هیچ امیدی به خوش‌مزه بودن منی وجود ندارد. شاید بتوان این قاعده‌ی کلی را بیان کرد که هر چیزی که برای سلامت بدن مفید است احتمالا طعم منی شما را نیز بهتر می‌کند. همچنین، به‌خاطر داشته باشید که چیز‌هایی که طعم و رایحه‌ی مطبوعی دارند، طعم منی را نیز بهتر می‌کنند؛ مثلا چیزی که شیرین است می‌تواند منی شما را نیز شیرین‌تر کند.

چه چیز‌هایی منی را خوش‌مزه می‌کنند؟

  1. موادی که منی را شیرین‌تر می‌کنند: مصرف جوانه‌ی گندم، دارچین، لیمو، نعنا، و جعفری باعث شیرین‌تر شدن طعم منی‌ می‌شوند. و طبیعتاً میوه‌های شیرین و خوش‌طعمی مانند آناناس، کیوی، بلوبری، و انواع آلو می‌توانند منی را خوش‌مزه‌تر کنند.
  2. کرفس: کرفس سرشار از ویتامینC است و می‌تواند شوری منی را از بین ببرد.
  3. کِرَن‌بری (Cranberrie): مصرف کرن بری سطح پی‌اچ منی را متعادل می‌کند و به آن طعم بهتری می‌دهد.
  4. آب: به‌خاطر داشته باشید که منی عمدتاً از آب تشکل شده، بنابراین، اگر به‌اندازه‌ی‌کافی آب ننوشید، (۸ تا ۱۰ لیوان در روز)، منی شما طعم خوبی نخواهد شد.

نگاه هوشمندانه‌تری که می‌توان به طعم منی داشت، این است که خوش‌طعم بودن منی می‌تواند نشانه‌ای باشد برای سلامت بدن. الکل، سیگار و نوشیدن بیش‌ازحد قهوه همان‌طور که برای سلامتی مضر هستند، روی طعم منی نیز تاثیر منفی می‌گذارند.
همچنین اگر می‌خواهید منی خوش‌‌طعم‌تری داشته باشید، دفعه‌ی بعد که به فروشگاه رفتید به‌جای گشتن در قفسه‌های گوشت و لبنیات، به سراغ قفسه‌ی میوه‌ها بروید. قطعا پارتنرتان تفاوت را احساس می‌کند و قطعا از شما تشکر خواهد کرد.


منبع: menshealth.com

15 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-03-19 15:10:41 +0330 +0330

پست مفید👍👍

1 ❤️

2021-03-31 02:00:36 +0430 +0430

اگه جواب بده عالیه
در هر حال ممنون ازت بابت وقتی که گذاشتی
روزگارت پر از کیسای سکسی و دلچسب

0 ❤️

2021-06-28 18:15:18 +0430 +0430

جالب بود
مشکل منو حل میکنه🤭🤭

0 ❤️






تاپیک‌های تازه


‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «