چگونه فانتزیهای جنسی را عملی کنید

1398/11/20

چگونه عادت‌های غیر معمول جنسی‌ را به اتاق خواب ببرید
(شریک جنسی را وادار به پذیرفتن آنها کنید)

[از این ترفندها پیروی کنید]

بگذارید با واقعیت کنار بیاییم که سکس معمولی بسیار خسته‌کننده است. این تکراری بودن و خسته‌کنندگی زمانی بیشتر نمایان می‌شود که شما سکس را با همان فرد تکراری مجدداً و مجدداً انجام دهید تا تمام هیجانات و تازگی‌ها به مرور زمان از بین برود. این مهم نیست که بار اول که آن دختر را ملاقات کردید چقدر دلتان می‌خواست با او بخوابید، حالا که با هم ازدواج کردید؛ لخت بودن یا نبودن او برای شما هیچ اهمیتی ندارد. مردان به این دلیل عجیب و با زنان متفاوت هستند. زیرا از ابتدا هم فقط برای با یک زن بودن ساخته نشده‌اند. خواسته اصلی ما آقایان در زندگی این است که تا می‌توانیم با زنهای مختلف سکس داشته باشیم برای همین است که اینقدر روی خوشگل ترین زنها تمرکز می‌کنیم، تمام تلاشمان را برای به تختخواب بردنشان می‌کنیم و در این راه از هیچ چیز فروگذار نخواهیم کرد! اما پس از این که با آنها سکس کردیم، برایمان عادی می‌شوند و زمان رفتن به دنبال زن بعدی فرا می‌رسد…!


فانتزی را بسیار جذاب جلوه دهید

اما کدام یکی از ما مردان با این طرز فکر می‌توانیم در دنیای مدرن و واقعی امروز دوام بیاوریم؟ ما دیگر نمی‌توانیم هر جا که خواستیم برویم و دانه‌هایمان را در هر گلدانی که خواستیم بکاریم! زیرا جامعه‌ی کنونی از ما توقع دارد که ازدواج کنیم و صاحب خانواده شویم و هیچ چیز نمی‌تواند از این خسته‌کننده‌تر باشد! بهترین راه برای حفظ سلامتی عقلی‌تان (دیوانگی و فشار ذهنی به خاطر تکراری شدن زندگی که روزمرگی نامیده می‌شود) این است که کارهایی عجیب و متفاوت را در هنگام سکس‌تان انجام دهید. احتمالاً همین الان هم چند تمایل جنسی غیر عادی (فتیش) درون ذهن‌تان دارید. حتی ممکن است برخی از آنها را تجربه هم کرده باشید. حال وقت آن است که این تمایلات را به بخش دائمی زندگی سکسی خودتان تبدیل کنید! پس همسرتان را با این فانتزی‌ها آشنا کرده و آنها را به بخشی ثابت از سکس‌های خود بدل کنید. این کار کیفیت سکس‌های شما را به حدی باور نکردنی بالاتر خواهد برد. تنها قسمت سخت کار آشنا کردن همسرتان با این فانتزی‌ها و قانع کردن او به پذیرفتن آنها به عنوان بخش ثابتی از زندگی زناشویی شماست. روش انجام این کار بدین گونه است:


کار را با اسباب‌بازی‌های سکسی ساده آغاز کنید

شما برای ایجاد این تغییرات به راهی نیاز دارید و بهترین روش انجام این کار توسط اسباب‌بازی‌های ساده است. نیازی به رفتن به فروشگاه‌های لوازم سکسی و هزینه کردن مبالغ بالا برای خرید اسباب‌بازی‌های کیفیت بالا و خیلی پیشرفته نیست. برای مثال همین دستبندهای ویژه‌ی تختخواب (که از روی دستبند پلیس کپی شده‌اند) اگر می‌خواهید خود یا همسرتان را دستبند زده یا به تخت ببندید، چاره‌ی هر دو کار یکسان است؛ می‌توانید به فروشگاههای ویژه‌ی لوازم جنسی بروید و با پرداخت مبلغ گزافی آنها را تهیه کنید. دستبندهایی که از فولاد ساخته شده‌اند و ظاهری بسیار خشن و جدی دارند. ولی به محض این که آن پسرهای بد (دستبندهای ترسناک) را بیرون آورده به همسرتان نشان دهید او خواهد ترسید! زیرا برای بار اول استفاده از آنها زیاده‌روی به حساب می‌آید و بیش از حد تاثیر بازدارنده خواهد داشت. پس شروع شما باید با اسباب‌بازی‌های کوچک و ساده و دارای ظاهری قابل قبول باشد.


چه اسباب‌بازی‌هایی را برای خریدن انتخاب کنیم؟

تولید‌کننده‌های بسیار زیادی وجود دارند که دستبندهایی با طراحی‌های مختلف تولید می‌کنند. دستبندهای انتخابی شما می‌توانند پلاستیکی یا ساخته شده از فلزات ارزان قیمت و در نگاه اول بسیار ساده باشند (ظاهر غیر تهدیدکننده). در ضمن این دستبندها اهرم‌های کوچی دارند که برای اطمینان دادن به مصرف‌کنندگان بر روی آنها نصب شده. به این منظور که دختر هرگاه که بخواهد با فشار دادن اهرم دستانش را آزاد می‌کند، این امکان پذیرفتن بسته شدن با دستبندها را برای همسرتان آسان‌تر خواهد کرد. چون اگر کلید هم گم شود یا خود ایشان نخواهند کار را ادامه بدهند می‌توانند به آسانی دستانشان را باز کنند. چون هیچ کدام از شما در انجام این کار تجربه‌ای ندارید و عملاً نمی‌دانید که چه کار دارید می‌کنید. این بهترین راه برای ایجاد حس امنیت در بین خودتان است.
به علاوه این دستبندها به مراتب ارزان‌تر هستند. هیچ چیز بدتر از خرج کردن پول برای چیزهایی که مصرفی برای شما ندارد و هرگز قرار نیست از آن استفاده کنید نیست.


کاری کنید استفاده از این وسائل حالت تفریحی داشته باشد

حال وقت آن است که چیزهایی که خریده‌اید را به همسرتان نشان دهید، این سخت‌ترین قسمت کار است. نمی‌توانید بدون مقدمه به همسرتان بگویید «عسلم! می‌خواهم تو را خم کنم و به دستهای تو از پشت دستبند بزنم و هرکاری که دلم می‌خواهد با تو بکنم!» تنها نتیجه‌ی این کار این است که دعوایتان می‌شود! بهترین روش این است که قضیه را به حالت شوخی مطرح کنید و از هر فرصتی برای شوخی کردن در این مورد استفاده کنید. برایش از مقاله‌ای که وقتی در دستشویی روی توالت فرنگی نشسته بودید، برای گذران وقت خوانده‌اید تعریف کنید. وقتی مشغول دیدن یک فیلم یا سریال پلیسی هستید حرف را به دستبند زدن در تختخواب بکشانید. مثلاً به او بگویید: «اگر این فیلم را تا آخر با من نبینی بعداً تو را در تختخواب بازداشت خواهم کرد!» هدف از این کارها این است که موضوع برای او خنده‌دار و جالب به نظر بیاید و شروع کند به فکر کردن درمورد آن! حتی اگر فقط کمی درباره‌ی آن فکر کند، این قدمی به جلو به شمار می‌آید! زمانی که دانه را در ذهن او کاشتید، قادر خواهید بود آرام‌آرام کار را پیش ببرید!


دستبندها را بیرون آورده به او نشان دهید!

بعد از این که فکر را داخل سر او انداختید، دفعه‌ی بعد که در تاریکی در پوزیشن “مبلغ مسیحی” (Missionary: دختر بر روی کمر دراز می‌کشد و پاهایش را باز می‌کند، شما دستانتان را روی زمین ستون کردن و در حالی که پاهایتان روی زمین است داخل کُس او تلمبه می‌زنید) با او سکس می‌کنید. در وسط سکس دستبندها را بیرون آورده و آنها را بالا نگه دارید! بعد به او بگویید که می‌خواهید از آنها استفاده کنید. ببینید از یک جوک ساده به کجا رسیده‌اید! شما دستبندها را خریده‌اید و کار را به طرزی که برای او خنده‌دار باشد جلو برده‌اید، حالا این قدرت را دارید که همه چیز را برای او واقعی کنید! به آرامی و ملایمت دستبندها را بر روی دستانش ببندید، هنوز زمان گاز دادن و سریع رفتن فرا نرسیده است! شما تازه دارید او را با این چیزها آشنا می‌کنید. همه چیز باید خیلی ساده به نظر برسد و عجله و یا فشار و اجباری در کار نباشد. این قسمت بسیار مهمی از کار است و شما نیاز دارید که به دقت و آهستگی و ملایمت عمل کنید. به حرفها و خواسته‌هایش گوش داده و به تک‌تکشان توجه کنید تا دیدید جریان دارد از تحمل او خارج می‌شود بلافاصله دستبندها را باز کرده و همان کارهای همیشگی را انجام دهید. بعداً بابت این ملایمت و درکتان از او پاداش خواهید گرفت (یعنی دفعه‌های بعد بهتر همکاری خواهد کرد).


بعد از سکس در یک فرصت مناسب دوباره حرف را به دستبندها بکشانید

خوب حالا موضوع هم مطرح شده و هم به صورت یک تجربه مشترک بین شما در آمده. نقش این نوع سکس در رابطه‌ی شما نیز از قبل قوی‌تر شده. حال زمان آن است که همه چیز را رسمی و دائمی کنید. ابتدا چند روز صبر کنید، سپس در یک زمان مناسب موضوع را مطرح کنید. به او بگویید که واقعاً از انجام سکس همراه با دستبند خوشتان می‌آید و دوست دارید باز هم این کار را امتحان کنید. بعد اطلاعاتتان راجع به سکس با دستبند را برای او تعریف کنید و بگذارید بفهمد واقعاً به این نوع سکس علاقه دارید و چند وقت است در سایت‌های اینترنتی مربوط به انواع فتیش راجع به آن تحقیق می‌کنید. چند آدرس اینترنتی برای خواندن چند مقاله در این مورد به او پیشنهاد کنید تا خودش بعداً بخواند . اگر همه چیز را به درستی انجام داده باشید همسرتان از راهنمایی شما پیروی خواهد کرد و زندگی جنسی‌تان از قبل بسیار بهتر خواهد شد.


این فرمول درمورد تمام فانتزی‌ها و فتیش‌ها کاربرد دارد

این توصیه‌ها فقط درمورد استفاده از دستبند موثر و کارا نیست. آنها فقط یک مثال بودند. این روش برای معرفی انواع فتیش به شریک جنسی شما و وارد کردن آنها به سکس‌تان کاربرد دارد. اما باید به یاد داشته باشید که همیشه کار را با اسباب‌بازی‌های ساده و ارزان قیمت آغاز کنید. ابتدا دانه را در سر او بکارید (فکر را در سرش بی‌اندازید) تجربه را به حالت تفریحی دربیاورید و اطلاعات را آهسته‌آهسته به او منتقل کنید. با عمل به این مراحل شما می‌توانید فتیش مورد علاقه‌تان را به صورت تضمینی به بخش سکسی زندگی‌تان اضافه کنید


منبع:

femdomdestiny.com/bring-fetish-into-bedroom

11085 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «