چگونه وقتی راست کردید تابلو نکنید

1398/04/19

چطور می‌توانید یک کیر افراشته (تحریک شده) را پنهان کنید

Co-authored by wikiHow Staff
June 27, 2019

افراشته شدن (تحریک شدن) کیر در یک مکان عمومی می‌تواند باعث شرمندگی و خجالت شود. اما نباید دستپاچه شوید، بی‌نهایت اهمیت دارد که این نکته را در ذهن داشته باشید که تحریک شدن آلت تناسلی صرفاً یک واکنش طبیعی در بدن شماست و دلیلی برای شرمندگی وجود ندارد. مخصوصاً اگر پسری هستید که دوران بلوغ خود را سپری می‌کند. خوشبختانه راههای زیادی وجود دارد که می‌توانید از شر کیر تحریک شده‌ی خود خلاص شوید و یا آن را پنهان کنید.

اگر شما به روش صحیح عمل کنید و لباس‌های مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید هیچ کس متوجه سیخ شدن کیرتان نخواهد شد.


قسمت ١/٣:
پوشاندن کیر راست شده با لباس و یا یک شیء



١. لباس زیر تنگ‌تر بپوشید. به جای پوشیدن شورت‌های پاچه‌بلند (مامان دوز) که سیخ شدن کیرتان را به شدت واضح و غیر قابل انکار نشان می‌دهند، باید پوشیدن زیر شلواری‌های تنگ‌تر را مد نظر قرار دهید. مثلاً شورت‌های مثلثی شکل (شورت‌هایی هفتی که در دوخت آن پارچه روی کیر به شکل عدد ٧ فارسی برش خورده است ـ توضیح مترجم) و یا شورت‌های پاچه‌دار ولی پاچه‌کوتاه که می‌توانند کیر شما را در حالت خمیدگی نگه دارند و تا حدودی سیخ شدن آن را پنهان کنند.

  • از پوشیدن شورت‌های ابریشمی اجتناب کنید، زیرا پارچه‌ی لطیف آنها مداوماً به کیر مالیده می‌شوند و کیر در حال یک نوازش لطیف دائمی است. این شورتها خود باعث تحریک مداوم کیر خواهند بود.



٢. خِشتَکِان را با یک شیء بزرگ بپوشانید. می‌توانید کیر سیخ شده‌ی‌تان را با کتاب، پتو، لپ‌تاپ، کوله پشتی و یا هرچیز دیگری که قرار دادن آن روی پاهایتان غیرعادی نباشد بپوشانید. این کار می‌تواند سیخ شدن کیر شما را پنهان کند، طوری که هیچ کس متوجه آن نشود.

  • پنهان کردن کیر راست در حالت نشستن کار بسیار آسان‌تری است.



٣. کیر سیخ شده را با پوشیدن لباس‌های بلند پنهان کنید. لباس بلندی که بالاتنه‌ی شما را تا زیر بیضه‌ها را می‌پوشاند، می‌تواند در پنهان کردن کیر سیخ شده کمک کند.

  • هنگام خرید، لباس‌های کیسه‌ای شکل (گشاد) بیشتری را تهیه کنید تا بتواند سیخ شدن ناخواسته کیر شما را از دیدگاه همگان بپوشانند.



۴. میتوانید یک عرق‌گیر معمولی و یا لباس کلاه‌دار به دور کمر خود گره بزنید تا مانند یک دامن، پایین‌تنه‌ی شما را بپوشاند و کیر سیخ شده‌ را پنهان کند. وقتی عرق‌گیر و یا لباس کلاه‌دارتان را گره میزنید سعی کنید طوری این کار را انجام دهید که بیشتر لباس مانند پرده ‌ای روبروی کیر شما آویزان شود و آن را پنهان کند. اینگونه می‌توانید سیخ شدن کیرتان را حتی از کسانی که مستقیم به شما نگاه می‌کنند پنهان کنید.


قسمت ٢/٣:
کیر سیخ شده‌تان را به بدن خود بچسبانید



١. چسباندن کیر به بدن به روش نگه داشتن آن با دست زمانی که دست داخل جیب شلوار قرار دارد. در ابتدا دستتان را درون جیبتان فرو کرده و کیرتان را گرفته و به پایتان بچسبانید. اینقدر کیرتان را در دستتان نگه دارید که به مرور زمان شل شده و برجستگی آن از روی شلوار قابل دیدن نباشد.




٢. کله‌ی کیر سیخ شده‌ را زیر کمربند قرار دهید. ابتدا دستتان را داخل جیبتان فرو کنید، کیرتان را گرفته و بالا بیاورید. سپس آن را بین کمر و کش شلوارتان و یا کمربندتان قرار دهید. این روش می‌تواند کیر سیخ شده را زمانی که ایستاده‌اید و یا در حال راه رفتن هستید پنهان کند. برای این کار شما نیاز به یک کمربند و یا شلوار کش‌دار دارید.




٣. در هنگام نشستن یک پایتان را روی دیگری قرار دهید. اینگونه پنهان کردن سیخ شدن کیر بسیار آسان‌تر است. پاهایتان را روی هم قرار دهید تا کیرتان در زیرشان حبس شده و پایین نگه داشته شود. این روش در ابتدا می‌تواند سخت و آزاردهنده باشد اما ناراحتی شما موقتی است، زیرا در محور زمان سیخ شدن کیر شما از بین خواهد رفت.


قسمت ٣/٣:
خلاص شدن از شر حالت سیخ شدگی کیر



١. رانهای پایتان را خم کنید تا خون از کیرتان به سمت رانهایتان سرازیر شود. رانهای پایتان را برای سی ثانیه و یا بیشتر خم نگه دارید. این کار تمام خون داخل کیرتان را از کیر به داخل رانها منتقل می‌کند و باعث می‌شود از شر کیر سیخ شده‌ی خود خلاص شوید.
اگر این روش به سرعت عمل نکرد به خم کردن پای خود ادامه دهید در کنار این روش همزمان از روشهای دیگر استفاده نمایید.




٢. چیزی بسیار سرد روی کیر سیخ شده‌ی‌تان بگذارید. مثلاً آب سرد دوش بلافاصله کیرتان را کوچک خواهد کرد. و یا اگر خانه نیستید و نمی‌توانید دوش بگیرید، سعی کنید چیزی سرد را به خایه‌هایتان فشار دهید. مثلاً یه قوطی نوشابه که به علت ماندن در یخچال سرد باشد.

  • زمانی که مردی به خاطر استفاده از داروهای تحریک جنسی بیشتر از چهار ساعت کیرش راست باشد به بیمارستان منتقل می‌شود. یکی از روشهای مقابله با این مشکل در بیمارستان سرد کردن کیر بیمار است که باعث کوچک شدن آن می‌شود.



٣. ادرار کردن. گاهی اوقات یک مثانه‌ی پر باعث سیخ شدن کیر می‌شود. این عارضه معمولاً بیشتر در صبح‌ها اتفاق می‌افتد. زمانی که از خواب برمی‌خیزید و مثانه‌ی شما پر از ادرار است. ادرار کردن ممکن است به شما کمک کند از شر کیر سیخ شده‌ی خود خلاص شوید. اگر برای ادرار کردن مشکل دارید، یک دوش آب گرم و گاهی اوقات دراز کشیدن در آب وان گرم می‌تواند کمک کند راحت‌تر ادرار کنید.

  • یک مثانه‌ی پر به عصب‌های منتهی به آلت تناسلی فشار می‌آورد و باعث تحریک آنها می‌شود.



۴. نرمش کردن. یک نرمش و یا تمرین سبک مانند کمی دویدن و یا دوچرخه سواری
ممکن است خون را از کیر شما به جاهای دیگر بدنتان منتقل کند و باعث فروکش کردن کیرتان شود. اگر شما بیش از آن خجالتی هستید که با کیری افراشته از خانه بیرون بروید می توانید در داخل خانه تان مدتی چمباتمه روی زمین بنشینید و یا حرکتی ورزشی که به نام عروسک خیمه شب بازی معروف است را انجام دهید ( حرکت عروسک خیمه شب بازی به این ترتیب اجرا می شود ابتدا به ایستید سپس دستها و پاهایتان را در حالت پرش از همدیگر دور کنید تا بدنتان به شکل حرف اکس در زبان انگلیسی در بیاید سپس دستها و پاهای را در یک پرش دیگر به هم بچسبانید که بدنتان به شکل یک خط صاف عمودی در بیاید اینکار را بارها تکرار کنید - توضیح مترجم)




۵. به جایی خلوت بروید و صبر کنید تا مشکل در محور زمان به خودی خود حل شود. سیخ‌شدگی کیر به خودی خود در محور زمان از بین خواهد رفت اگر حق انتخاب داشتید به جایی خلوت بروید و در آنجا صبر کنید تا کیرتان در محور زمان از حالت سیخ‌شدگی دربیاید. اگر در محل عمومی هستید عذرخواهی کرده و به سرویس بهداشتی بروید و آنجا صبر کنید تا مشکل حل شود.




۶. روی چیزی غیر سکسی تمرکز نمایید. تمرکز کردن بر روی معادلات ریاضی و یا مسابقات ورزشی ذهن شما را از سکس منحرف می‌کند و به شما کمک می‌کند از شر کیرتان خلاص شوید. تا حدی که توان آن را دارید روی مسئولیت‌های کاریتان تمرکز کنید و یا به مسابقه‌ای ورزشی که به زودی قرار است برگزار شود و یا خودتان می‌خواهید در آن شرکت کنید فکر کنید تا ذهنتان از مسائل جنسی منحرف شود. یکی دیگر از انتخاب‌هایتان فکر کردن به چیزهایی است که برای شما چندش‌آور و حال به هم زن باشد مثلاً آخرین باری که کسی جلوی شما استفراغ کرد. اینگونه هرنوع افکار جنسی در ذهن شما کاملاً متوقف می‌شود.




٧. خود را نیشگون بگیرید. نیشگون گرفتن بدنتان می‌تواند تمرکز شما را از سکس منحرف کرده به درد ناشی از نیشگون گرفتن‌تان جلب کند. نقطه‌ای را روی بازوی خود انتخاب کرده و آن را به شدت نیشگون بگیرید تا زمانی که کیرتان از حالت افراشته به خوابیده تغییر شکل دهد.




٨. خودارضایی. اگر در خانه‌تان هستید خودارضائی یکی از راههای خلاص شدن از شر کیر سیخ شده‌تان است. از جمع عذرخواهی کنید به جایی خلوت بروید و قبل از شروع کار مطمئن شوید که شما حوله‌ی حمام و یا دستمال کاغذی برای پاک کردن خودتان بعد از پایان کار به همراه دارید.
اینقدر کیر خود را بمالید تا به ارگاسم برسید بعد از خودارضایی کیر شما باید فروکش کرده و کوچک شود.

  • هرگز در مکان عمومی خودارضایی نکنید.

⚠️ هشدار:
اگر سیخ ماندن کیر شما بیشتر از چهار ساعت طول کشید، حتماً به سراغ پزشکان رفته و از آنها کمک بگیرید. اگر لازم است با پدر مادر خود نیز درمورد این مطلب حرف بزنید تا شما را به بیمارستان برسانند چرا که این مسئله در صورت نادیده گرفتن می‌تواند آسیب بسیار جدی به بدن شما بزند.


منبع:

m.wikihow.com/Hide-an-Erection

14197 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «