چگونه یک زن را به اوج لذت برسانیم؟

1397/10/10

دوست دارید یاد بگیرید که چگونه همسر خود را در رختخواب تحت تاثیر قرار دهید؟ شما به جای درستی آمده اید؛ این مقاله به شما می آموزد که چگونه میتوان یک زن را به اوج لذت رساند و چگونه و در کجا تمرکز خود را در طول رابطه جنسی حفظ کنید که دنیای او را متحول کنید. برای یاد گیری نحوه انجام دادن این کار مرحله یک را در همین زیر مطالعه کنید!

قدر او را از نظر احساسی و جسمی بدانید

۱- به او کمک کنید آرام شود

اولین کاری که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که یک زن از خود در رختخواب لذت می برد این است که مطمئن شوید او راحت است. سعی کنید همه چیز را در مورد لذتی که او می برد با لذت خود شما مغایرت داشته باشد. انجام این کار، به شما کمک خواهد کرد تا اضطراب اولیه و استرس او را کاهش دهید. زنان معمولا زمانی که استرس بالایی را تجربه می کنند میل جنسی آنان کاهش می یابد برای زنان سخت است که از رابطه جنسی لذت ببرند زمانی که درگیر استرس هستند. میزان بالای استرس را با کاهش میل جنسی پاسخ می دهند. آنها به سادگی سخت تر از آن هستند که از آن لذت ببرند. هر کاری که لازم است بکنید تا مطمئن شوید که بانوی شما آرام و راحت است.
•به همسر خود در کارهای خانه کمک کنید. کارهای ساده ای را انجام دهید برای مثال به او کمک کنید شام بپزد یا ظرف ها را بشویید. زنان به مردانی که در کارهای خانه نقشی را بر عهده می گیرند احساس خوبی دارند. آنها حس می کنند که از آن ها قدردانی شده است. آن ها احساس امنیت بیشتر و حس بیشتر دوست داشته شدن را بهتر تجربه می کنند. هنگامی که یک زن احساس می کند که از او قدردانی شده و احساس می کند که شما دوستش دارید میل جنسی او معمولا افزایش می یابد.
•او را یک ماساژ کمر خوب بدهید. اگر شما از لوسیون، روغن های ماساژ و شمع های معطر خوبی استفاده کنید او بیشتر لذت خواهد برد. کاری کنید که او احساس کند یک ملکه است، اما کار را سخت نکنید .اجازه بدهید بداند که وقتی احساس خوبی دارد شما خوش حالید.
•برای او یک حمام رمانتیک با شمع، بوی شیرین و موسیقی آرامش بخش لذت بخش ترتیب بدهید. همه زنان چیزهایی مانند این را دوست ندارند، اما همه زنان قطعا می توانند یک اثر عاشقانه خود به خودی را درک کنند.
•هرگز به او فشار نیاورید و او را وادار به برقراری رابطه جنسی نکنید. اگر او آماده نیست، هرگز سعی نکنید مجبورش کنید. این کار هرگز شما را به جایی نخواهد کشاند.

۲- همیشه برای گرم کردنش وقت بگذارید (او را آماده کنید)

وقت خود را صرف معاشقه کنید تا بدن او را برای فعالیت جنسی آماده کنید. معاشقه برای یک زن بسیار مهم است و بعد دیگری از هیجان به زندگی جنسی شما اضافه می کند. معاشقه می تواند برای زنان و مردان بسیار سرگرم کننده باشد. شیوه های معاشقه مشترک شامل بسیاری از چیزهای مختلف، اعم از نوازش کردن پاها و سینه ها، تا بوسه های پرشور عمیق و اذیت کردن مناطق حساس بدن او با زبانتان است. بسیاری از مردم نیز از شیوه های دیگری از معاشقه مانند ضربه زدن، نقش بازی کردن، گاز گرفتن، خراشیدن و لیسیدن لذت می برند.
•سعی کنید با او با شیطنت صحبت کنید. به یاد داشته باشید که زیاده روی نکنید و بسیار با شیطنت با او صحبت نکنید تا زمانی که بدانید او از انجام این کار راضی است یا نه. به او بگویید چقدر می خواهید لباس هاییش را به آرامی درآورید، بگویید که چگونه می خواهید از بدنش با استفاده از لب هایتان لذت ببرید. بگویید چقدر بد می خواهید که سانت به سانت بدنش را با زبانتان کشف کنید. به هر نفس نفس زدنش، ناله هایش و حرکاتش کاملا توجه کنید(چون شما نیاز دارید که بدانید به چه چیزی پاسخ می دهد) زبانتان باید تنها بر روی تمایلتان به لذت بردن او و نه خودتان متمرکز باشد)
•کل بدن او را با نوک انگشتانتان لمس کنید. با قسمت هایی که می دانید حساس هستند به آرامی برخورد کنید. به جای این که مستقیما آن ها را لمس کنید شروع به اذیت کردنشان کنید. اطراف قسمت هایی که می دانید او به شما التماس خواهد کرد که آن قسمت ها را لمس کنید، بمالید. و آرام آن قسمت ها را بمالید و سپس با او بازی کنید و به نرمی اذیتش کنید. این کار او را دیوانه خواهد کرد و به شما این اطمینان را خواهد داد که او آماده است.

۳- آناتومی بدن زن را یاد بگیرید

اوج لذت زن

هنگامی که همسر شما از نظر جنسی ناراضی است، معمولا همیشه به این دلیل است که شما او را به طرز صحیح ارضا نمی کنید. مردان از تحریک آلت تناسلی لذت می برند، بنابراین منطقی به نظر می رسد که زنان از تحریک واژن لذت ببرند، اما همیشه اینطور نیست. برخی از زنان می توانند به وسیله تحریک کلیتوریس به ارگاسم برسند که یک غده روپوش دار است که به طور مستقیم بالای ورودی واژن قرار گرفته است. کمی تحقیق درباره کلیتوریس انجام بدهید و راهی برای تحریک کردن این نقطه حساس پیدا کنید که برای شما و شریکتان کارساز باشد.

۴- مناطق حساس او را کشف کنید

مناطق دیگری در بدن زن وجود دارد که بسیار حساس هستند و وقتی تحریک شوند لذت جنسی زیادی را دریافت می کند. سعی کنید آن مناطق را لیس بزنید، ببوسید، یا بین انگشتانتان مالش دهید. برخی از زنان حتی ممکن است احساس درد کمتری در این مناطق داشته باشند، بنابراین ممکن است بخواهید سعی کنید کمی نیشگون گرفتن، گاز گرفتن، خراشیدن و ضربه زدن داشته باشید.
•این قسمت ها مناطقی مانند گوش و پشت گردن، نوک سینه (و بافت اطراف سینه)، باسن و لب های داخلی واژن هستند.

۵- با تنوع و ریتم این کارها را آزمایش کنید

اینجاست که یک گفته ی قدیمی می گوید: “مهم نیست چقدر دارید، مهم این است که شما چگونه از آن استفاده می کنید.” زنان چندین پایانه عصبی در واژن خود دارند، بنابراین آنچه که در هنگام دخول به آنها لذت می بخشد، تنوع در حرکات شما است. سعی کنید ریتم، فشار و زوایای مختلف را امتحان کنید تا حالتی را پیدا کنید که او به آن واکنش نشان می دهد. هر زنی با زن دیگر متفاوت است، بنابراین شما هرگز نمی دانید که چه چیزی دقیقا به کار می آید، اما فقط رفتن به سمت آن همانند یک مته برای شما آنقدری حس خوب ایجاد نمی کند که برای وی ایجاد می کند.

۶- رابطه جنسی دهانی را امتحان کنید

رابطه جنسی دهانی احساس خوبی است، اما برخی مردان تمایل دارند تا بیشتر این کار بر روی آنان انجام شود و آن ها این کار را انجام ندهند. زنان همانقدر که مردان از این کار لذت می برند از آن لذت می برند. اگر می خواهید که روابط بهتری با او داشته باشید باید بر روی این کار کنید و بیشتر آن را انجام دهید. کمی تحقیقات انجام دهید و از او بخواهید یا حتی از او بخواهید که وقتی این کار را انجام می دهید شما را راهنمایی کند. شما باید اصلی ترین تمرکزتان را بر روی کلیتوریس بگذارید. اما حواستان باشد که بقیه واژن او را از یاد نبرید. بدانید که چه چیزی دوست دارد، کمی اذیتش کنید و درست از همانجا پیش بروید.

۷- فانتزی های او را کشف کنید

اطمینان حاصل کنید که او می داند که می خواهید او را کاملا ارضا کنید و به همان اندازه که ممکن است درون فانتزی های او عمیق تر شوید. هنگامی که او با به اشتراک گذاشتن تاریک ترین خواسته هایش راحت است، و او به طور آشکار در مورد همه چیز با شما صحبت می کند که او هرگز به کسی نگفته است، از طریق آن ادامه داده وفانتزی اش را زنده کنید.

۸- جایتان را در رابطه با همدیگر عوض کنید

بعضی از زنان دوست دارند در طول رابطه جنسی تسلیم باشند، برخی از زنان ترجیح می دهند که کنترل همه چیز را در دست بگیرند. همه زنان متفاوت هستند و شما نباید به وبسایت هایی اعتقاد داشته باشید که ادعا می کنند پاسخ واقعی را برای این سوال شما دارند که شریکتان کدام یک از این دو است.
•به او فرصت این را بدهید که هر دو حالت را امتحان کند و هر کدام را که دوست دارد انتخاب کند. حتی اگر به یکی از این دو حالت تمایلی نشان می دهد به این معنا نیست که دلش نخواهد که راه جدیدی را امتحان کند و آن را تغییر دهد.

۹- همیشه همه چیز را تازه نگه دارید

این که رابطه جنسی را قابل پیش بینی و روتین کنید یک راه ثابت شده برای خسته کننده شدن آن است. نگذارید که رابطه جنسی تان قابل پیش بینی باشد و او را همیشه خوشحال و برانگیخته نگه دارید. پوزیشن های جدید، مکان های جدید، و زمان های جدیدی از روز را امتحان کنید و این که چه کسی پیشنهاد می دهد را تغییر دهید.

۱۰- با او صحبت کنید

اگر حس می کنید هنوز به جایی نرسیده اید باید با او صحبت کنید. ارتباطات کلید رابطه هاست و شما نباید از این که راجع به این مسائل با او صحبت کنید خجالت بکشید. زندگی جنسی تان می تواند با صحبت کردن راجع به اینکه چه چیزی را از دست داده اید بهبود پیدا کند. به محض این که استرس تان کاهش پیدا کند خوشحال خواهید شد که با شریکتان صحبت کرده اید. بر روی هر چیزی که او می خواهد تمرکز کنید و بدانید که نه تنها زندگی جنسی تان مهم است، بلکه رابطه ها در طول زمان تغییر می کنند.

اوج لذت زنانه با حمایت از لحاظ احساسی

۱- برای او شخصی باشید که او می تواند با او صحبت کند

درست مثل مردان، زنان باید شخصی را داشته باشند که وقتی اوضاع سخت و پیچیده می شود حس کنند که در کنارشان است. فضای امنی را ایجاد کنید که او می داند می تواند صحبت کند و قضاوت نشود. گوش دادن فعال را تمرین کنید. تا او بفهمد که شما واقعا در حال گوش دادن به حرف هایش هستید.
•گوش کردن فعال به این معناست که به هر چیزی که او در طول مکالمه می گوید آگاهانه پاسخ بدهید. این کار در او این اطمینان را برایش ایجاد می کند که شما واقعا در حال گوش دادن به حرف هایش هستید و او را می فهمید
•برای مثال اگر او می گوید “سارا برای کاری که امروز من انجام دادم امتیاز گرفت” نگویید “چقدر مزخرف”. بلکه بگویید”سارا امتیاز گرفت؟ این به نظر خوب نمی آید. چرا فکر می کنی این اتفاق افتاد؟

۲- به او فضا و آزادی بدهید

هر کس می خواهد هنگامی که در یک رابطه است احساس کند که هنوز هم می تواند خودش باشد. اگر او را مانند یک پرنده زندانی کنید. تمام کاری که دوست دارد انجام بدهد این است که یاغی گری کند. به او فضا و جرات و تشویق این را بدهید که به دنبال هر چیزی که او را خوش حال می کند برود.
•او را تشویق کنید که با دوستانش وقت بگذارند و فعالیت هایی را انجام بدهد که به آن ها علاقه دارد. او را از این که با کسی وقت بگذراند صرفا به این دلیل که شما از او خوشتان نمی آید دلسرد نکنید. او اکنون یک بزرگسال است و می تواند در مورد افراد نتیجه گیری کند و شما باید به او اعتماد کنید.
•برای مثال اگر می دانید که او عاشق رقصیدن است کمکش کنید پول جمع کند تا به یک کلاس رقص برود.

۳- هر روز به او کمک کنید

اوج لذت زناشویی

کارهای روزمره می تواند موجب ایجاد استرس شود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که با چیزهایی از این قبیل دو نفره روبرو می شوید. حتی مشکلات کوچکی که در یک روز معمولی اتفاق می افتد، گاهی نیاز به کمک شخص دیگری دارد. اطمینان حاصل کنید که او می داند که می تواند بر روی شما حساب باز کند.
•سهم خود را از طریق شستن ظروف، برداشتن وسایل در اطراف خانه و لباس های شسته شده انجام دهید. او واقعا قدردان شما خواهد بود اگر بداند که شما کارهای ناخوشایند اضافی همانند تمیز کردن خرابکاری های حیوان خانگی تان، تمیز کردن توالت و تمیز کردن یخچال را انجام خواهید داد.

۴- به او نیز اجازه بدهید به شما کمک کند

به اوج لذت رساندن زن

شما باید به او نیز فرصت هایی بدهید که به شما کمک کند. هر کس دوست دارد بداند در زندگی شخصی که دوستش دارد نقش مهمی ایفا می کند. از او درباره یک موضوع مشورت بخواهید و به آن مشورت عمل کنید. به او اجازه بدهید که کارهای خوب دیگری نیز انجام دهد مثلا برای شما با استفاده از مهارتی که دارد چیزی درست کند.

۵- وفادار باشید

اجازه ندهید که او مچ شما را در حال نگاه کردن به زنان دیگری بگیرد. حتی اگر هرگز به او خیانت نخواهید کرد، بذر شک را در دلش نکارید. او نیاز دارد بداند که شما به او تعلق دارید. وگرنه او احساس خواهد کرد که باید به دنبال یک شریک دیگر بگردد درست قبل از این که شما ترکش کنید.

۶- به او نشان دهید که او چقدر برای شما مهم است

درست مثل همه افراد دیگر، زنان باید بدانند که دوست داشته می شوند. همه ما می خواهیم کسانی که به آن ها اهمیت می دهیم به ما اهمیت می دهند. پس اجازه بده او بداند که دوستش داری! هر روز به او بگویید چقدر او را دوست دارید و به او نیاز دارید! بگذارید او ببیند که شما می دانید که زندگی بدون او افتضاح است.
•شما می توانید چیزهایی مانند گذاشتن یک یادداشت عاشقانه در کیف پولش به این مضمون “امیدوارم که این باعث لبخند زدنت شود، چون تو هر روز کاری می کنی که من لبخند بزنم” و یا حتی یادداشت احمقانه مانند “من فکر می کنم تو جذاب ترین باسن دنیا را داری”.
•یک دسته گل با یادداشتی به این مضمون به دفتر کارش بفرستید: “امیدوارم این گل ها روزت را همانقدر بی نظیر بکند که من هر وقتی پیش تو هستم این حس را دارم”.

۷- با او وقت صرف کنید

اوج لذت زنانه

اگر با هم هستید، او باید احساس کند که با هم هستید. اگر تنها وقتی به رختخواب می روید هم دیگر را می بیند، این رابطه لذت بخشی نیست.
•مطمئن باشید زمانی با یکدیگر وقت می گذرانید که هردو با یکدیگر رابطه خوبی دارید و با هم مهربان هستید. سعی کنید حتی اگر سرتان بی نهایت شلوغ است هر ماه یک قرار تنظیم کنید.
•خیلی ساده با او وقت بگذرانید. با هم دیگر غذا بپزید یا با هم برای شام بیرون بروید، این کار رابطه شما را بسیار بهتر و لذت بخش تر خواهد کرد.

۸- زندگیش را هیجان انگیز نگه دارید!

لذت زنانه

هر کسی به دنبال یک شریک زندگی است که باعث شود زندگیش هیجان انگیز و تحقق یافته شود. شما باید برای او چنین شریکی باشید، اگر بخواهید که او ازانتخاب شما احساس خوشنودی کند. فعالیت های جدیدی را با هم انجام بدهید، سفر کنید، و افق های هر دویتان را هموار کنید!
•شما می توانید یک سرگرمی جدید مانند بازی های تخته ای را امتحان کنید.
•اگر نمی خواهید در یک ماجراجویی بزرگتر سرمایه گذاری کنید سعی کنید یک سفر آخر هفته به یک دریاچه یا یک پیاده روی در کوه داشته باشید.
•شما دو نفر حتی ممکن است از ثبت نام یک کلاس به همراه یک دیگر لذت ببرید. یک موضوع را که هر دو به آن علاقه مند هستید انتخاب کنید و از یادگیری با هم لذت ببرید.

نکاتی مهم برای رسیدن به اوج لذت زنانه

۱- او را به گونه ای ببوسید که گویی واقعا به او اهمیت می دهید

بوسیدن یک ایجاد کننده پیوند باور نکردنی برای زوج ها است. با تسلط پیدا کردن بر مهارت های بوسیدن خود به او نشان دهید که ارزش این کار را دارید.

۲- به ارباب ملحفه ها تبدیل شوید

رابطه جنسی تنها داخل کردن و بیرون آوردن آلتتان نیست. رابطه جنسی فراتر از این است که نیازمند یک آلت با سایز خوب و ماهیچه هایست که در تخت خواب خوب کار کنند باشد.

۳- بر روی اعتماد به نفس تان کار کنید

اوج لذت زنان

بیشتر رابطه هایی که خوب پیش می روند بر روی اعتماد به نفس خوب طرفین بنا شده اند، بر روی اعتماد به نفس تان و ارزش تان کار کنید و خواهید دید که در خیلی از موقعیت های زندگی به کارتان خواهد آمد.

۴- او را خوشحال کنید

راضی نگه داشتن او حدودا ۹۰% به خوشحال کردنش بر می گردد. اگر مغرور نباشید و نیازهایش را تبدیل به یک اولویت برای خودتان بگذارید و شما در حال خوبی خواهید بود.

10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-01-01 08:43:34 +0330 +0330

چگونه یک زن را به اوج لذت برسانیم ؟
به سختی

1 ❤️

2019-01-20 16:49:22 +0330 +0330

این تاپیکتونم بسیار جذاب و خوندنی بود…

این محتوا به درد شهوانی میخوره…

ازبس تاپیک های مزخرف دیدیم حالمون به هم خورد…

منتظر تاپیک های بعدیتون هستیم…

1 ❤️

2019-01-21 02:16:07 +0330 +0330

جالب بود کاش آقایون بیشتر به این نکات توجه کنن

2 ❤️

2019-01-27 11:58:04 +0330 +0330

خیلی زیبا بود مرسی

0 ❤️

2019-02-07 00:41:29 +0330 +0330

خيلي خوب بود ولي بعضيها اصلا نميفهمند مثل زن من

0 ❤️

2019-02-25 14:47:25 +0330 +0330

جز يكي دوتا از بي افام هيچ كدوم نتونستن ارضام كنن امروزم سكس داشتم

1 ❤️

2019-02-27 11:50:47 +0330 +0330

مرسی خسته نباشی .بسیار عالی و جامع بود

0 ❤️

2019-03-03 08:44:47 +0330 +0330
نقل از: afsanejonjon جالب بود کاش آقایون بیشتر به این نکات توجه کنن

من دقت میکنم کسی نیست انجام بدم روش

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «