کاربری غیر فعال

1397/10/03

با سلام.من دوتا سوال داشتم که میخواستم هم از کاربرای عزیز و هم از ادمین محترم بپرسم.البته با ادمین تناس گرفتم ولی جوابس دریافت نکردم.
سوالم در مورد غیر فعال شدن حساب کاربریم‌بود.
متاسفانه از دیروز حساب کاربری قبلیم غیر فعال شد طوری که اول نتونستم زیر داستانها و تاپیک ها کامنت بذارم وهمچنین خودم هم نتونستم تاپیک ایجاد کنم ولی وارد حسابم میشدم که البته از دیشب کلا حسابم غیر فعال شد و کلا نتونستم وارد حساب کاربریم بشم و مجبور شدم این حیاب جدید رو بسازم تا دلیل غیر فعال شدن حساب قبلیم رو بدونم.
حالا دوتا سوال دارم
۱:اول اینکه چرا و به چه دلیل حساب کاربری من غیر فعال شده.چون من هیچ دلیلی برای این کار ندیدم یعنی هیچ تخلفی انجام ندادم.توی قسمت راهنمای سایت یکسری دلایل برای مسدود شدن حساب کاربری گفته شده که من شامل هیچکدوم از اونا نمیشم یعنی در حقیقت هیچ تخلفی انجام ندادم.بخاطر همین دلیل این کار رو نمیدونم.بخاطر همین از ادمین محترم و یا دوستان شهوانی عزیز میخوام اگه میتونن توی این مورد کمکم کنند.ممنون میشن.
۲:سوال دومم اینه که ایا دوباره امکانش هست حسابم فعال و رفع مسدودیت بشه یا نه اگه امکانش هست چه مقدار زمان میبره تا حسابم دوباره به حالت اول برگرده.اگر هم دیگه راهی برای بازگشت به حالت اول نیست پس تلکیف تاپیکها و کامنتهای نخونده ام و فعالیتهایی که توی سایت داشتم چی میشه؟
از شما دوستلن و ادمین محترم ممنون میشم منو کمک کنید.سپاسگذارم

638 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-12-24 10:23:35 +0330 +0330

نقل از راهنمای سایت:

چرا اکانت من ناگهان حذف شده؟

کاربرانی که از قوانین کاربری تخلف کنند هر زمان ممکن است حذف (بلوکه/غیرفعال) شوند. بنابراین اگر می بینید ناگهان اکانت تان حذف (قفل) شده از خودتان بپرسید: آیا به کاربری هتاکی کرده ام؟ آیا درخواست دوست یابی ام را در جایی غیر از تالار آشنایی و ملاقات عمومی مطرح کرده ام؟‌ آیا چندین بار آگهی شخصی ام را تکرار کرده ام؟ آیا زیر عکس ها یا داستان ها درخواست دوستیابی گذاشته ام؟ آیا در پست ها یا امضایم عکس خصوصی مردم یا شماره تلفن گذاشته ام؟ آیا عکس آلتم را در تاپیک های دیگران گذاشته ام؟ به احتمال خیلی زیاد پاسخ شما به یکی از سوالات بالا مثبت خواهد بود. حساب های کاربری حذف شده به هیچ وجه قابل برگشت نیستند.

همچنین آی دی های تلگرام یا لینک و سایر مشخصاتی که اسپمرها به کار می برند به لیست سیاه سایت اضافه می شود بطوری که دفعه بعد موقع ایجاد پروفایل یا اولین پست شان خود به خود بلوکه می شوند. این تمهید برای طرد اسپمرها و حفظ نظافت سایت است.

اگر فکر می کنید بدون هیچ یک از دلایل بالا بلوکه شده اید پستی که در پی آن بلوکه شده اید را در پیام خصوصی برای ادمین بفرستید تا بررسی شود در غیر این صورت نمی توانید انتظار کمکی داشته باشید.

0 ❤️

2018-12-24 19:07:35 +0330 +0330

کسی نیست کمکم کنه.هنوز حساب کاربریم غیرفعاله

0 ❤️

2019-01-02 10:56:52 +0330 +0330

ادمین محترم لطفا بهم کمک کن تا حسابم درست بشه خواهش میکنم

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «