کص لبه بزرگ چه حسی دارد

1398/05/05

داشتن کص لبه بزرگ و حس زنان نسبت به آن

«نمی‌دانستم که طبیعی‌ست یا نه»

by Catriona Harvey-Jenner May 29, 2019

معمولاً اعضای بدن زن را با معیار‌هایی غیرمعقول و افراطی می‌سنجند و واژن نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌لطف فیلم‌های پورن که عموماً بدن زن را بدون مو و لبه‌های واژن را خوش‌تراش و بی‌نقص به تصویر می‌کشند، در ذهن مردان و همین‌طور زنان این انتظار به‌وجود آمده که تمام واژن‌ها باید به همین شکل باشند. اما همان‌طور‌ که هر کس چهره‌ای منحصر‌به‌فرد دارد، کاملاً طبیعی است که اندام تناسلی زنان نیز اینچنین باشد.

از آن‌جا‌ که زیبایی واژن در اعتماد‌به‌نفس زنان ــ به‌ویژه جوانان ــ موثر است، آمار جراحی لابیاپلاستی (عملی که درآن شکل لب‌های واژن را تغییر می‌دهند یا لب‌ها را کوچک‌تر می‌کنند) به طرز نگران‌کننده‌ای بالا رفته است. سال گذشته، در برنامه‌ی ویکتوریا دربیشر شو (از شبکه‌ی‌ بی‌بی‌سی) چنین اعلام شد که به‌گزارش سرویس سلامت همگانی انگلستان، از سال 2015 تا 2016 بیش از ۲۰۰ دختر زیر ۱۸ سال تحت عمل لابیاپلاستی قرار گرفته‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که ۱۵۰ نفر از این دختران کمتر از ۱۵ سال سن داشته‌اند.

به‌منظور مقابله با این معضل نگران‌کننده، لازم است درباره‌ی خصوصیات طبیعی و غیر‌طبیعی واژن بیشتر بدانیم. طبق توضیحات آقای ‘مفید ابراهیم’، کارشناس پزشکی-جراحی و عضو انجمن زنان و زایمان رویال کالج (RCOG) در لندن؛ «***تا زمانی که واژن از نظر فیزیکی شما را اذیت نکند، جایی برای نگرانی وجود ندارد.***»

این موضوع زمانی در شبکه‌ی اجتماعی Reddit داغ شد که از زنانی که فکر می‌کردند لب‌های واژن بزرگی دارند، پرسیدند که چه حسی نسبت به آن دارند و آیا از ظاهر خود خجالت می‌کشند؟
در ادامه پاسخ آن‌ها قرار گرفته است:

۱) «نمی‌دانستم که طبیعی و معمولی است یا نه»
«زمانی ‌که در جایی خواندم که ظاهراً ۵۰ درصد زنان لب‌های واژن بزرگ و برجسته‌تری دارند، حس بهتری پیدا کردم. با دیدن جک‌هایی در اینترنت و جا‌های دیگر، واقعاً نمی‌دانستم که آیا لب‌های واژنم طبیعی و عادی هستند یا من موجودی ناهنجار و منفور هستم. دارم سعی می‌کنم بدنم را دوست داشته باشم و با آن مهربان‌تر باشم، هر‌چند خیلی نگران هستم و اعتماد‌به‌نفس بسیار پایینی دارم.»

۲) «تا‌به‌حال لب‌های واژنی به این بزرگی ندیده‌ام»
«*زمانی که جوان‌تر بودم و تازه سکس کردن را شروع کرده بودم، از موضوعی خجالت می‌کشیدم. تا آن زمان لب‌های واژنی به آن بزرگی ندیده بودم و تصور می‌کردم واژنم غیرعادی و بدشکل است. از این که آن را به کسی نشان دهم وحشت داشتم. بعد‌ها فهمیدم که لب‌های واژنم کاملاً عادی هستند و تنوع زیادی در شکل‌ و اندازه‌‌ی واژن زنان وجود دارد که هیچ کدام غیرطبیعی نیست. به‌علاوه، به این نتیجه رسیدم که تمام شریک‌های جنسی قبلی‌ام لب‌های واژنم را خیلی دوست داشتند. و از همان زمان بود که خجالتم از بین رفت.»

۳) «تابه‌حال کسی نظری نداده یا از آن ایراد نگرفته است»
«واقعا برایم مهم نیست. از آن خجالت نمی‌کشم چون تابه‌حال کسی درباره‌ی لب‌های واژنم نظری نداده یا از آن ایراد نگرفته است، و اگر کسی هم این کار را بکند دیگر با او سکس نمی‌کنم.»

۴) «اگر پورن‌هایی که بیشتر مورد علاقه‌ی زنان هستند را تماشا کنید، حتماً واژن‌هایی با شکل و اندازه‌های مختلف خواهید دید»
«قبلاً باعث خجالتم می‌شد اما بعد‌ها فهمیدم که لب‌های واژنم آن‌قدر‌ها هم بزرگ نیستند. اگر پورن‌هایی که بیشتر مورد علاقه‌ی زنان هستند را تماشا کنید، حتما زن‌هایی با بدن‌های متفاوت و واژن‌هایی با شکل و اندازه‌های مختلف خواهید دید.»

۵) «تا زمانی که سن تاثیر‌پذیری را پشت سر گذاشتم، چیزی راجع به خجالت کشیدن از ‌لب‌های واژن نشنیدم»
«نخیر، از لب‌های واژنم خجالت نمی‌کشم چون یک واژن عادی به همین شکل است. به‌نظرم خیلی خوش‌شانس بودم که تا زمانی که بالغ شدم و سن تاثیر‌پذیری را پشت سر گذاشتم، چیزی راجع به خجالت کشیدن از ‌لب‌های واژن نشنیدم و این موضوع مرا نگران نکرد.»

۶) «تصور می‌کردم که همه مانند پورن‌استار‌ها بدنی خوش‌تراش دارند»
«لب‌های واژن من بزرگ هستند و می‌توانم این‌طور بگویم؛ مدتی قبل مردی که با او سکس می‌کردم پس از این که عکس‌هایی از خودش را برایم فرستاد، از من خواست تا عکس‌های واژنم را ارسال کنم. ابتدا مخالفت کردم، اما بعد تعدادی فیلم و عکس برایش گرفتم چون به نظرم این کار جالب و سکسی بود و از طرفی او را دوست داشتم. نگاهی به عکس‌ها انداختم و زدم زیر گریه، چون به من حس تنفر و انزجار می‌دادند و دست آخر همه را پاک کردم. واقعا از آن خجالت می‌کشیدم.
حتی تا مدت‌ها نمی‌دانستم که دیگران هم واژنی شبیه به واژن من دارند. تصور می‌کردم که دیگران همه مانند پورن‌استار‌ها بدنی خوش‌تراش و بی‌نقص دارند. هر نوجوانی در‌معرض چنین حسی قرار دارد. در هیچ یک از کلاس‌ها یا کتاب‌های آموزش مسائل جنسی نمی‌گویند که انواع متنوعی از واژن وجود دارد، یا تصویر‌هایی از آن‌ها به شما نشان نمی‌دهند. در حین بلوغ هیچ‌کس چنین کاری نکرد. همه به لب‌های واژن “ورقه‌های کالباس” می‌گفتند، راجع به آن‌ها جک می‌گفتند و آن‌ها را چندش‌آور می‌دانستند. من در چنین شرایطی بزرگ شدم
»

۷) «اکثر افراد در حین سکس اصلاً به آن‌ اهمیت نمی‌دهند»
«خواندن کامنت‌های بی‌‌ادبانه در این رابطه واقعاً وحشتناک است. گذشته از این که تقریباً در هیچ پورنی لب‌های واژن را نشان نمی‌دهند و ممکن است حس کنید که ظاهری ناهنجار دارید. خوشبختانه، اکثر افراد در حین سکس اصلاً به آن‌ اهمیت نمی‌دهند.»

۸) «پیش از این، چند پسر از ظاهر واژنم تعریف کرده‌اند»
«چرا از داشتن لب‌های واژن بزرگ ناراحت هستید؟ لب‌های واژن من نسبتاً برجسته هستند اما شخصا فکر می‌کنم که ظاهر زیبایی دارند. پیش از این، چند پسر از ظاهر واژنم تعریف کرده‌اند (نه این که تعریف دیگران اهمیت داشته باشد، تنها می‌خواهم به برخی زنان بفهمانم که برخی از پسر‌های آن بیرون عاشق لب‌های واژن شما هستند)


منبع:

cosmopolitan.com/uk/body/a27624531/large-labia-vagina

33340 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «