کلاهبرداری های اینترنتی

1401/04/06

عرضم به درزتون از اونجا که یکی از سنت های دیرباز ایرانی سوء استفاده از هرچیز ممکن بوده و اینترنت هم از این قاعده مستثنی نیست تصمیم گرفتیم تاپیکی در این مورد زده و کمی کرم شبتاب بریزیم ( روشنگری کنیم!!)

1- کانال های تلگرامی ویژه سکس ، ماساژ و صیغه!!

این کانال ها معمولا عکس دختران اینستاگرامی را برمیدارند سر دختر را حذف میکنند و با قیمت های متفاوت برای خدمات متفاوت به کاربران عرضه میکنند درحالی که دختر فلک زده معمولا روحش هم از اینکه کسی دارد با بدنش پول در می آورد خبر ندارد! شخصا یکبار عکسی از یکی از کانال های ماساژ تلگرام را با یاندکس جستجو کردم و مشخص شد مال خانم اسکارلت جوهانسون است که ظاهرا به دلیل کسادی هالیوود به ایران آمده و برای دویست هزارتومان خدمات ماساژ و سکس کامل به هموطنان عزیزمان عرضه میکند!! البته برای گرفتن شماره تلفن و آدرس ایشان باید 150 هزار تومان حق معرفی پرداخت میکردم که برای حفظ پاکی دامان هنر نکردم!! صاحبان این کانال ها برای حفظ مشتری ها از انواع ویروس های جنسی که امروزه حتی دوتا کاندم روی هم ، هم نمیتواند مانع از آلوده شدن مشتری ها به آن شود در کمال بزرگواری بعد از دریافت پول کاربر را بلوک و او را از پرداخت هزینه های درمانی برای بقیه عمر معاف میکنند!

راه حل : اگر بروبچ شمارا تحویل نمیگیرند که شماره بهتان بدهند و یا خودتان نمیخواهید کسی در مورد روابط جنسی تان بداند ، به آسانی به یکی از دفاتر طلاق و ازدواج که صاحبش آخوند است مراجعه بفرمائید و بپرسید موردی برای صیغه دارند؟ دفتری باز میشود و مشخصات سنی مورد پسند خود را میگوئید در ازای دویست هزار تومان سه شماره به شما داده میشود در رستوران ملاقات میکنید در صورت پسندیدن و رسیدن به توافق صیغه مدت دار میکنید و یا از طریق تلفن همراه عکس دختر را میبینید و قرار صیغه ساعتی میگذارید!!

2- وب کم کاران اینترنتی!!

در اینترنت سایتهای فراوانی برای وبکاران وجود دارد شما از سایت توکن میخرید و با آن توکن به دختران وبکار هزینه خدماتشان را پرداخت میکنید آنها هم کاری که برای آن پول گرفته اند را انجام میدهند اما در سایت های ایرانی افرادی هستند که ادعا میکنند وب کار هستند بعد از اینکه به آنان پول میدهید و رسید پرداخت میفرستید بلاکتان میکنند! نام صاحبان کارت بانکی اینها اعم از غلام و جواد و مصیب معمولا نشانه خوبی برای فهمیدن هویت واقعیشان است هرچند کسی که اینقدر سر کلاس زیس شناسی چرت زده که از غلام توقع کوس دارد حقش است پولش را بالا بکشند!!

راه حل : اگر مایل هستید دختران خارجی را لخت ببینید سایتهای مجانی وب کم وجود دارند اگر هم ایرانی شان را میخواهید به بخش وبکاران همین سایت مراجعه کنید و از افراد تائید شده سایت خدمات بگیرید!

3- فروشگاه های مجازی لوازم جنسی!!

این فروشگاه ها به دو دسته تقسیم میشوند دسته اول آنهایی که شرط پرداخت پول هنگام دریافت کالا دم در را دارند . تیپاکس و پست هر دو امکانی دارد که میتوانید شرط بگذارید هنگام دریافت کالا فلان مبلغ دریافت شود!! تیپاکس پول را از شما میگیرد و در کمتر از یک هفته به حساب فروشنده واریز میکند! دسته دوم آنهایی که تعدادی کالای جنسی از هر کدام یک عدد موجود دارند وقتی مثلا سفارش دیلدو میدهید اسم شمارا روی کاغذ مینویسند روی دیلدو میگذارند و عکس میگیرند! بعد عکس را برای شما میفرستند که اعتمادتان را جلب کند! عزیزان من تنها چیزی که آن عکس ثابت میکند داشتن جنس توسط آنهاست!! ولی این هیچ ربطی به فرستادنش برای شما ندارد! بنده هم کلی خوراکی در اتاقم دارم عکسش را هم اینجا گذاشته ام! ولی قصد ندارم هیچ کدام را برای شما بفرستم!! پس نشان دادن عکس به معنای فرستادن آنها براش شما نیست!! اسمتان را روی کاغذ مینویسند میگذارند روی جنس عکس میگیرند! پولش را دریافت میکنند! و اسم نفر بعدی را مینویسند!! یک دیلدو را ده هزار بار میفروشند آخر هم برای خودشان میماند! کسی هم از آشناها پرسید شغلت چیست میگویند هنرمند عکاس هستم روزی چند میلیون هم بابتش میگیرم! ( عکاس مادر مرده عروسی خود شاه هم در تمام عمرش قدر یک هفته اینا پول در نیاورده!!)

4- فروش املاک و مستغلات از طریق اینترنت

دو سال پیش یکی از آشنا ها عکس ویلایی در ترکیه را به قیمت چهارصد میلیون که یک سوم آن باید از طریق صرافی حواله و پرداخت میشد به من نشان داد که این شرکت بسیار معتبر ترکیه ای تعدادی ویلا برای فروش گذاشته و این را من پسندیده ام!! خرپیره مورد نظر در این توهم بود که آپارتمانش را میفروشد! یک ویلای در اندشت کنار دریا میخرد! بقیه اش را هم میگذارد بانک سودش را میگیرد. با یک جستجوی ساده مشخص شد آن عکسها متعلق به ویلایی در جنوب ایتالیا در منطقه توسکانی است و هیچ ربطی به ترکیه ندارد!! نکته قابل توجه این است که شرکت املاک و مستقلات واقعی بود ولی این یک وب سایت میرور یا آیینه بود که با اسم شرکت اصلی کلاهبرداری میکرد! با یک جستجوی ساده تصاویر کلاهبرداری بودن آن مشخص شد ولی اگر کسی مثل من برنامه ریز جریان بود ویلاهایی داخل ترکیه را کرایه میکرد و خودش از بیرون و داخل ویلاها عکس گرفته و روی سایت میگذاشت اینجوری دیگر هیچ راهی برای فهمیدن نبود!! این راهم به معلوماتتان اضافه کنید که بعضی از پروژه هایی که واحد هایش در خارج از کشور در همین تهران خودمان به فروش میرسد و تحویلشان از دوسال دیگر است اصلا وجود خارجی ندارند! یکسالو نیم سرمایه همه رو جمع میکنند بعد شبانه دفتر را جمع میکنند و فرار!! با پول شما ویلا و آپارتمان در خارج خریداری میشود ولی برای مامان جون خودشان نه برای شما!!

راه حل: چنانچه قصد خرید ملک در خارج از کشور را دارید اول شخصا بروید و از ملک بازدید کنید بعد یک نسخه از قرار داد را به بهانه نشان دادن به وکیلتان بگیرید، سپس آن را به دارالترجمه ای داخل کشور که قبل از رفتن به خارج با آن هماهنگ کرده اید فاکس کنید تا در کمتر از یکساعت ترجمه کرده و برایتان به هتلتان فکس کنند یا به ایمیلتان بفرستند. کلاهبرداری در این گونه موارد به این صورت انجام میشود که متن فارسی قرارداد با مثلا متن ترکی یا عربی آن یکی نیست!! در فارسی نوشته شده خرید! در ترکی نوشته شده اجاره به مدت 4 سال!! درضمن در متن ترکی همیشه یه پاراگراف وجود دارد که در آن نوشته شده در صورت هرگونه اختلاف متن نسخه ترکی/عربی سند که شما نمیتوانید آن را بخوانید مرجع و دارای اعتبار است!! و با شما امضای قرار داد عملا این را تائید میکنید!! فقط شبی را تصور کنید که صاحبخانه ترک یا عرب بعد از سالها زندگی در خانه تان نصف شبی شمارا کون لخت به خیابان می اندازد!!

5- شرکت های خرید از آمازون!

این افراد ادعا میکنند که هرچیزی بخواهید از آمازون خریده و به شما تحویل میدهند! اینها دو نوع هستند شرکتهایی که تضمین پرداخت میدهند و آنها که نمیدهند! دسته دوم معمولا به این بهانه که جنس تا گمرک ایران آمده و اینجا توسط مامورین گمرکی هاپولی شده پول شما را بالا میکشند! البته در دزد بودن مامورین گمرک شکی نیست فردی که میشناختم یک دوربین شکاری از فامیل ساکن خارجش خواست اوهم فرستاد محموله تا گمرک ایران هم آمد و تصادفا در گمرک غیب شد!! دو سال دنبالش دوید و آخر هم بی خیال شد!! نوع دوم شرکت هایی هستند که تضمین برگردادن پول را میدهند ولی تاریخ تحویل اجناسشان چند ماه بعد است!! پولی از شما میگیرند و رسید می دهند شما چند ماه بعد مراجعه میکنید به شما میگویند جنس در گمرک دزدیده شده بعد سرشان را بالا میگیرند و با افتخار میگویند ولی ما به لحاظ احترام به مشتری خسارت شما را تا ریال آخر خواهیم داد! واقعا هم میدهند! چیزی که شما نمیدانید این است آنها در این مدت پول شما را در حساب بانکی سپرده روزشمارشان (کوتاه مدت) میگذارند! چند ماهی بابتش از بانک سود میگیرند و سودش را بالا میکشند! آخر هم شما پدرمادرشان را دعای خیر میکنید که نگذاشتند ضرر کنید!! به عبارتی چند میلیون از پولتان را قرض الحسنه داده اید کوفت هم نصیبتان نشده تهش از آنها تشکر هم کرده اید! یعنی مسلمانان صدر اسلام هم که با خود پیغمبر زندگی میکردند هم اینقدر با خدا دست به خیر و مومن نبودند!!

راه حل: با سودی که میخواهید به آن شرکتها بدهید تابستان زمینی و با ماشین خودتان به ترکیه بروید و هرچه لازم دارید آنجا بخرید برگشتنه هم با خودتان بیاورید هم بادی به کله تان میخورد هم اجناس را به صورت حضوری میبینید عکس های فروشگاه های اینترنتی زیاد قابل اتکا نیستند!!

6- گرفتن ویزا و مهاجرت:

یکی از کلک هایی که از دیرباز برای فروختن مردم کشورهای فقیر مثل ایران رایج بوده بردن مهاجر غیر قانونی است. برای سالهای متمادی شرکت های مسافرتی با شما قرار داد میبستند ابتدا به ترکیه میرفتید و سپس به بوسنی. آنجا شما را با ماشین های گلف از جنگل رد میکردند تا به رودخانه برسید . با قایق از رودخانه رد میشدید. بعد افرادی مسلح به سراغتان می آمدند و لخت مادر زادتان میکردند. زیرا خیلی از پناهجویان برای حفاظت از دزدان بین راه در قسمت داخلی لباس هایشان مثلا زیر یقه اسکناس های صد دلاری میدوختند! پسرهای جوان را برای فروختن اعضای بدنشان و دختران جوان برای فروخته شدن به فاحشه خانه های اروپای َشرقی سوا میشدند پیرمرد ها و پیرزن ها را هم میکشتند. آن جنگلها پر از بازمانده انسانهایی است که با امید یک زندگی بهتر دارایی شان را فروختند و مهاجرت کردند. مبلغی که در ابتدا از شما دریافت میشود اینقدر کم است که همه قابل پرداخت آن باشند زیرا وقتی شما را به آن جنگل برسانند هم کل دارائی تان را بر میدارند هم جانتان را! (دیگر پولهایی که در فاحشه خانه ها از کانتان در می آورند بماند!!) در قاره اروپا کشور های اروپای شرقی و در خاور میانه در شهر مسقط واقع در جنوب خلیج فارس به صورت نمایان و در پاکستان به صورت پنهانی بازار برده فروشان رونق فراوانی دارد خیلی از برده هایی که در این بازارها فروخته میشوند زنان و دختران ایرانی هستند که به بهانه مهاجرت به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده اند در بازار برده فروشان مسقط هر دختر باکره ایرانی 3 بار فروخته میشود اول به عنوان باکره بعد از مدتی صاحبش او را پس می آورد و با پرداخت مبلغی به عنوان تفاوت ارزش دختر باکره و غیر باکره ، دختر باکره دیگری را با خود میبرد اینبار دختر دست دوم به فاحشه خانه ها فروخته میشود و وقتی برای دادن خدمات بدنش بیش از حد داغان شود برای بار سوم برای فروختن اعضای بدنش به باندهای قاچاق اعضای بدن فروخته میشود.

راه حل : به شرکت هایی که روی اینترنت سایت دارند و عکس دانشگاه های برتر خانه های ویلائی روی سایتشان دارند و به شما وعده یک زندگی رویائی میدهند هرگز اعتماد نکنید. برای مهاجرت به روش قانونی و از طریق سفارت اقدام کنید. فردی که در ایران یک کارگر ساده است هرگز قرار نیست در آن ویلاهای اعیانی کنار دریا زندگی کند و صبح به صبح از بالکن داخل دریا بشاشد!! هر کشوری تعدادی انسان فقیر دارد مطمئن باشید اگر تعداد زیادی ویلای خالی کنار دریا داشتند که میخواستند به آدمهای کم در آمد بدهند به مردم فقیر و کم در آمد خودشان میدادند نه شما!! از دولت عزیز خودمان بگذریم هیچ دولتی از مردمش مالیات نمیگیرد برای مردم یک کشور دیگر ساختمانهای مجانی بسازد!!

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-06-27 18:31:44 +0430 +0430

دستت درد نکنه شاه،،،
کرم شب تاب هات، اندازه 10 تا پرژکتور نور به خوابگه خفتگان تاباند،
اگر کسی باشد که نور بخواهد،،،، 😁😁😁😁😁
معمولاً ماها خودمون، خودمون رو خر میکنیم و چنان میره تو پاچه مون که از حلقمون میزنه بیرون،،،، 😁😁😁😁

3 ❤️

2022-06-27 18:46:59 +0430 +0430

میگم این همه رو تایپ کردی یا کپی پیسته؟

3 ❤️

2022-06-27 18:53:02 +0430 +0430

↩ Royalezlezi
بعد این همه وقت قلم منو تشخیص نمیدی؟؟

2 ❤️

2022-06-27 18:54:21 +0430 +0430

↩ shahx-1
چرا
دقیقا قلم تخمیت داد میزنه😂
باز دمت گرم که انقد وقت میزاری واسه مطلبای خوب

3 ❤️

2022-06-27 18:55:15 +0430 +0430

↩ Royalezlezi
مردم آزار تر از من!! چقدر میگیری از ما تعریف نکنی؟؟ 😭

3 ❤️

2022-06-27 18:56:28 +0430 +0430

↩ shahx-1
😂😂😂
شاه ایکس که گور میگرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور ، شاه ایکس بکرد؟

4 ❤️

2022-06-27 18:57:24 +0430 +0430

↩ Royalezlezi
ندادیم که هنوز!! شایعه نسازید دم غروبی!!

پی نوشت: باباجان مردم آزار حرمت داره نه لذت!!

4 ❤️

2022-06-27 18:58:22 +0430 +0430

↩ shahx-1
گرمی هنوز نفهمیدی
روزی صد بار مقام معظم داره کونت میزاره عزیزم😂

3 ❤️

2022-06-27 19:19:20 +0430 +0430

میگم یه دوز آبرو واسه ما بزار ثواب داره!! 😒

5 ❤️

2022-06-27 19:31:23 +0430 +0430

↩ shahx-1
مومنین آبروشون رو از تقواشون کسب میکنن😂

5 ❤️

2022-06-27 20:40:04 +0430 +0430

اینارو که من میشناسم!!!
همشون طلبه های هم دوران بنده هستن.😬

3 ❤️

2022-06-27 21:21:07 +0430 +0430

😂😂😂😂😂
دمت گرم خیلی خوب بود اما هیچی ندار معنی متفاوتی با کلمه فقیر داره.
انقد خندیدم دارم میمیرم.یاد اون قسمت از خاطراتت افتادم که پسر عمه کوچیکت قرار بود بره پیش خان داشش
😂😂😂😂😂

1 ❤️

2022-06-27 21:39:16 +0430 +0430

شما که میفرمایید وب کاران سایت که تیک ابی دارن استفاده کنید یه سر به اون قسمت که همین تیک ابی خورده ها مورد تایید بزن ببین پول چند نفر دزدیدن . بهتره توصیه کنید کلا به چیزیکه چشمتون نمیبینه پول بالاش ندید و من الله توفیق

1 ❤️

2022-06-28 00:15:26 +0430 +0430

سپاس بسیار جامع وکامل بود

1 ❤️

2022-06-28 18:49:19 +0430 +0430

↩ رادی-
مطمئن باش مفعول بودن!! 😀

0 ❤️

2022-06-28 19:21:13 +0430 +0430

↩ آدو_دن_هاگ
اون چها پنجاه تومنه طرف میلیونی پول دیلدو میده!

1 ❤️

2022-06-28 23:06:28 +0430 +0430

↩ Rezaa4691
کسشعریست تحفه نیش نیش!! 😀 👿 😁

0 ❤️

2022-06-30 23:09:52 +0430 +0430

↩ galaxysex
خواهش میکنم انجام وظیفس

0 ❤️

2022-06-30 23:33:23 +0430 +0430

↩ مرجع تقلید
وبکارا؟ باورم نمیشه کسی بابت لخت دیدن طلبه ها پول میده!

1 ❤️

2022-07-01 00:27:52 +0430 +0430

↩ Wilddevil
مثلا تاپیک آموزشیه! خوب شد استاد دانشگاه نشدم تاپیکم فاجعه بود!!

1 ❤️

2022-07-01 08:42:51 +0430 +0430

↩ shahx-1
قریب به نیم قرنه که ملاها مردمو لخت کردن!
حالا چرا مردم نباید دوست داشته باشن ملاها رو لخت ببینن؟!

1 ❤️

2022-07-01 09:08:47 +0430 +0430

معمولا پیگیری این نوع کلاهبرداریها بی نتیجه هست
کلی باید وقت و انرژی بزاری و هزینه کنی
من خودم چند وقت پیش میخاستم از تو دیوار سوئیت اجاره کنم طرف تو واتساپ گفت باید ۳۰۰ تومن بعنوان بیعانه واریز کنی تا برات رزرو بشه بعد از واریز وجه آگهی دیوار را پاک کرد و دیلیت اکانت کرد
از دفتر قضایی پیگیر شدم گفتن ارزش نداره بیخیال شو

1 ❤️

2022-07-01 12:43:30 +0430 +0430

↩ مرجع تقلید
چون دیدن بدن لخت یه مشت پیرمرد چروکیده بدترکیب باعث میشه تا آخر عمر نتونن غذا بخورن

1 ❤️

2022-07-02 21:32:49 +0430 +0430

چرا برای شماره 3 راه حل ندادی🤪

1 ❤️

2022-07-02 21:35:57 +0430 +0430

↩ iamhot666
راه حل خرید از دسته اول است

1 ❤️

2022-07-02 21:37:25 +0430 +0430

↩ shahx-1
پیدا کردن دست اول معتبر خودش پروسه داره🥴

1 ❤️

2022-07-02 21:39:35 +0430 +0430

↩ iamhot666
نه نداره فقط تو اینستا بزن فروشگاه جنسی! صد تاش میاد اونایی که خودشون نوشتن پرداخت دم در منزل واقعین

1 ❤️

2022-07-02 22:02:21 +0430 +0430

دستخوش عالی بود

1 ❤️

2022-07-03 14:26:07 +0430 +0430

واقعا برم دفتر صیغه رام میدن؟؟
بگم منم مورد ازدواجی ام؟

0 ❤️

2022-07-06 03:16:13 +0430 +0430

بیا، بعد میگه من کی کسکشی کردم. خوب اولا آمار دقیق میدی که کجا میشه پیدا کرد. دوما اگه تو این خطا نیستی از کجا این آمار ها رو داری؟ 😒 😀

1 ❤️

2022-09-24 18:45:11 +0330 +0330

↩ eri11
بیا و خوبی کن!! 😭

1 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «