کمک ناوشکن آمریکایی به کشتی ایرانی

1395/12/23

**این خبر مربوط به ماه ژوئن است.
**ناوشکن موشک انداز «نور فولک» نیروی دریایی آمریکا حاضر در آب‌های خلیج فارس جمعه گذشته به یک کشتی باری_ مسافربری ایرانی که به دلیل تمام شدن سوخت در آب‌های دریای عمان گرفتار شده بود و با تماس اضطراری تقاضای امدادکرده بود، کمک کرد.



به گزارش وبگاه نیروی دریایی آمریکا، «دیوید رو» یکی از فرماندهان کشتی جنگی آمریکایی در این زمینه گفت: «ما نقش مهم و مسئولیت کمک به همه دریانودان را در حالت نامساعد داریم. این‌که بتوانیم حتی با مقدار ناچیزی سوخت به ملوانان کمک کنیم مایه افتخار است.»


این کشتی جنگی آمریکایی زیر مجموعه ناو گروه «کول» متعلق به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا حاضر در منطقه است .

ر جریان این حادثه دو قایق بادی متعلق به ناو شکن آمریکا به کشتی همراه با پرچم ایران که سوختش تمام شده بود نزدیک شده و برای ادامه حرکت گالن‌های سوخت دادند.

آب‌های خلیج فارس به طور غالب صحنه برخوردهای فیزیکی بین قایق‌های جنگی ایران و نیروهای نظامی آمریکا است و البته در مواردی نادر چنین صحنه‌هایی نیز مشاهده می‌شود.

تاپاله های بسیجی بازهم بیاید تقیه کنید و بگید مرگ بر آمریک،آمریکا با مردم ایران دوژمنه،آمریکا ظالمه.
یکی از آرزوهای من اینه که نیروی دریایی سپاه گوزداران جمهوری اسلامی بازهم سربه سر نیروی دریایی آمریکا بزاره بعد آمریکا هم این سپاهیای گوزو رو با اون قایق تخمیشون بفرسته رو هوا! (preved) .

541 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-03-13 11:28:00 +0330 +0330

به ملوانان کمک میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟به لنج ایرانی کمی سوخت دادن آفرین آفرین
هواپیمای مسافربری ایران رو که زدند پر از زن و بچه بود همه رو کشتند هم جزو کمکهاشونو بود؟؟

1 ❤️

2017-03-13 11:38:48 +0330 +0330
نقل از: Yaghiman به ملوانان کمک میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟به لنج ایرانی کمی سوخت دادن آفرین آفرین هواپیمای مسافربری ایران رو که زدند پر از زن و بچه بود همه رو کشتند هم جزو کمکهاشونو بود؟؟

آفرین خوب زدی توی پوزش
اینا همش بازی سیاسته
حتی اون سفره هفت سینم بازیه

1 ❤️

2017-03-13 11:45:00 +0330 +0330
نقل از: Yaghiman به ملوانان کمک میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟به لنج ایرانی کمی سوخت دادن آفرین آفرین هواپیمای مسافربری ایران رو که زدند پر از زن و بچه بود همه رو کشتند هم جزو کمکهاشونو بود؟؟

برو از جمهوری اسهالیت بپرس که چرا در زمان جنگ ایران و عراق خلیج فارس رو پر از مین ضد کشتی کرده بود. برو از جمهوری اسهالیت بپرس که چرا به کشتی های تجاری کشور هایی مثل آمریکا،شوروی،قطر،کویت و … حمله میکرد. شما بسیجیا عامل حمله به پایگاه های آمریکا در خاورمیانه بودید و هستید.آمریکا با انجام عملیات انتقامی آخوندک انگشت فاکش رو رسما کرد تو کون سران کسخل رژیم و نیروی دریایی جمهوری اسهالی به فاک رفت. و با نابود کردن هواپیمای پرواز 655 یک انتقام دیگه از جمهوری اسلامی گرفت. گرچه دیه هواپیما و تمامی مسافرانش رو پرداخت کرد.

2 ❤️

2017-03-16 00:47:54 +0330 +0330

آمریکا دوست ماست. فقط دوست من است و با مردم ایران باید دژمن باشد .چون منافع من در این است که آمریکا دژمن ژوماها باشد.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «