گی . فقط گی ها به این تالار بیایند

1391/05/16

دوست دارم دوستان گی از تجربه های خودشون در این سایت بنویسن. ممنون میشم اگر واقعیت را بنویسی. منم سر فرصت تجربه های گی خودمو می نویسم.

3452 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2012-08-07 05:56:16 +0430 +0430

خاطره ای که می خوام براتون تعریف کنم خاطره اولین سکسم با یکی از بچه های محل بود. البته اولین سکس خودم نبود.
ما با هم رفته بودیم عروسی . توی عروسی دیگه حوصله ام سر می رفت . با همون بچه محل که اسمشو رضا میذارم با هم رفتیم بیرون. توی یه پارک نشستیم. ساعت حدودا 11 شب بود و توی قسمت تاریک پارک نشستیم.
خلاصه شروع کردیم از هر دری صحبت کردن. (البته اون خیلی با تجربه تر از من بود) حرف به سکس کشید. دیدم یهو بهم گفت کیرتو ببینم. منم یکم من من کردم و کیرمو که حالا شق شده بود نشونش دادم. دست کرد کیرمو گرفت و بی مقدمه گذاشتش تو دهنش و شروع کرد به ساک زدن. اما بعضی وقتا کیرم میخورد به دندوناش.
خلاصه بهش گفتم از اینجا بریم. سوار موتور شدیم و به یکی از باغهای اطراف شهر رفتیم. دوباره شروع به ساک زدن که من آبم اومد. بهم گفت حالا تو برام ساک بزن. ولی من که خیلی از اینکار بدم میومد(الان خوشم میاد) گفتم نه تو منو بکن. اونم کیرشو گذاشت لای پای من و کمی آب دهان انداخت لای پاهام و منو کرد. البته تو سوراخ کونم نذاشت. چون کیرش فوق العاده بزرگ بود. بعد از اینکه آبشو ریخت بین پاهام پا شدیم و برگشتیم به عروسی.
از اون سال (81) تا الان (91) ما با هم سکس داریم و انواع سکس را تجربه کردیم. هر مدلی و هر جایی که فکرش را بکنید.
ممنون میشم اگر شما هم خاطراتتون رو بدون رودربایسی بذارید اینجا.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «