۱۰ دلیل اینکه روم باستان بهشت انحرافات جنسی بود

1396/03/08

همونطور که همه ما میدونیم، روم در گذشته جای عجیبی بود. از پرسه زدن با لباس های بلند رومی و سکس با محارم گرفته تا تماشای مبارزه گلادیاتور ها با ببر. ولی بیشتر ما نمیدونیم که واقعا چه قدر فساد جنسی توی روم وجود داشته. البته منظورم فقط امپراطور و هم خوابه هاش نیست. زندگی روزمره در روم بیشتر شبیه شرکت در بزم فاحشه ها به همراه سکس با کودکان و عیاشی بود. با این وجود بعید نیست که حتی درست کار ترین و محتاط ترین رومی ها هم درگیر این انحرافات جنسی باشند:



**۱)سکس با برده ها:
**این موضوع که برده داری در روم باستان رایج بوده برای همه آشکاره. مردان و زنانی که طی هر تسخیر نظامی اسیر میشدن با کشتی به سراسر امپراطوری منتقل شده و طی مزایده به بالا ترین پیشنهاد فروخته میشدن. به این ترتیب جزو اموال بعضی از اشراف زادگان و ثروتمندان به حساب میومدن. و نکته ای که این اشراف زاده ها همیشه در نظر داشتن سکس بود.

ببینید، برده ها در قوانین روم باستان هیچ حقوقی نداشتن. مثل یه جور کالا و اثاثیه بودن که نسبت به اشیاء اطرافشون هیچ برتری ندارن. و همین طور که رابطه داشتن با قفسه کتاب اهمیتی نداره سکس با برده ها هم خیانت به حساب نمیاد. بنابراین زمانی که آگاستوس(اولین امپراطور روم) ۳۱ سال قبل از میلاد مسیح زنا کردن رو ممنوع اعلام کرد رومی های شهوت پرست با سرعت بی سابقه ای به سایر انحرافات جنسی از جمله تجاوز به برده ها رو آوردن. و جنسیت و حتی سن برده ها هم جلوگیر اونها نبود. به طور مثال “وارِن کاپ”، یک جام شراب رومی متعلق به ۵ سال پس از میلاد هست که تصویر مردی در حال تجاوز به یک پسر بچه روی اون حک شده. به طور خلاصه در روم باستان، برده ها یه جور تجهیزات سکسی به حساب میومدن.



**۲)پورنوگرافی در ملاء عام:
**اگه مجله های پورن و تابلو های سکسی به نظرتون بی ادبانه و شرم آور میاد باید خدا رو شکر کنین که در دوران روم باستان زندگی نمی کنید. میتونین با یه ماشین زمان به ۵۰ سال بعد از میلاد مسیح برگردید تا خودتون رو کاملا در محاصره ی آلت ها ببینین. تقریبا روی همه ی سطوح موجود در امپراطوری نقش آلت تناسلی حک شده. باور نمیکنین؟ سکه های رومی وجود دارن که نقش هایی از بچه بازی دارن همین طور مجسمه هایی در سطح شهر وجود داشتن که سکسِ خدای طبیعت(پان) رو با بز نمایش میدادن.

به خاطر همین نظریات پیچیده در مورد خدایان و خلقت بود که رومی ها با دیدن آلت همدیگه مشکلی نداشتن. زن های خانه دار از آلت های فلزی کوچک به عنوان زنگوله های آویزان استفاده میکردن، برده های خوش اندام مجبور میشدن دائما خودشون رو به نمایش بزارن و تصاویر خدای آلت(پریاپوس)، با آلت غول آسای آویزان هم در ورودی خانه ها به عنوان نشانه خوش اقبالی به چشم میخورد. و این تازه قبل از اینه که به نقش های روی دیوار حمام های عمومی بپزدازیم که صحنه هایی از نزدیکی زوج ها رو نمایش میده. این موارد در روم بسیار گسترده بوده و فقط به دیوار نگاره ها و مجسمه ها ختم نمیشه.




**۳)سنگ نوشته های شهوانی:
**دفعه بعد که حوصله تون سر رفت و روی دیوار توالت عمومی عکس یه آلت بزرگ کشیدین بهتره بدونین که دارین به یه سنت باستانی عمل میکنید که به دوران روم باستان برمیگرده. درسته، رومی ها با شخصیت تر از من و شما نبودن. در حین حفاری شهر تخریب شده پمپئی اولین چیزی که توجه همه رو جلب کرد تعداد زیادی از این سنگ نوشته ها بود که روی دیوار ها وجود داشت و این نوشته ها واقعا بی ادبانه بود. مثلا یکی از این نوشته ها میگه:
“دختر ها اشک بریزید، کیر من شما رو تسلیم کرده و الان میتونه حتی کون مرد ها رو هم جر بده. خداحافظ ظرافت زنانه.”

چه باور کنین و چه نه این یکی از مودبانه ترین هاش بود. لیست جامعی از این موارد وجود داره که بهترین هاشون در مورد سکس مقعدی، نظرات شخصی عجیب غریب مردم و لافزنی های اونها هست. برای نمونه:

“فلورونیوس، سرباز درجه دار لشکر هفتم اینجا بود. زن ها اطلاع نداشتند که چه کسی اونجا حضور داره. فقط شش زن متوجه شدن که این تعداد برای آلتِ اسبی اون خیلی کم بود.”




**۴)سنگ قبر های شهوانی:
**ممکنه متوجه شده باشین که زندگی رومی ها از تمام جنبه ها به سکس مرتبط میشد و این شامل مرگ اونها هم میشد. برخلاف نوشته های کوتاه روی قبر های ما، رومی ها کل زندگینامه خودشون رو روی سنگ قبرشون مینوشتن، شامل جزئیاتی از کوچکترین لحظات زندگی. و از اونجا که زندگی شون پر از فساد جنسی بود، سنگ قبر هاشون هم سکسی میشد. مثلا یکی از این سنگ ها میگه:
“کلاه های مهمونی تون رو بپوشید و به سکس با دختران زیبا نه نگید چون زمانی که بمیرید دیگه چنین فرصتی نخواهید داشت.”
و بقیه هم ممکنه شامل اطلاعاتی مثل جایی که مرد ها همسرشون رو دفن کردن یا اولین شبی که سکس داشتن باشه(گاهی شامل لاف زدن در مورد اینکه چطور توی هفت سالگی یک زن رو به سکس اغفال کردن!). مثلا یکی از این سنگ ها یک سکس سه نفره بین دو مرد و یک زن رو با جزئیات توصیف میکنه که توی این داستان نوک سینه های اون زن ستایش میشه و این که اون زن چه قدر به موقع به مو های زائدش رسیدگی کرده. عجب ویژگی جالبی برای یادسپاری!



**۵)ادبیات مستهجن:
**اگر فکر میکردین رمان اروتیک “پنجاه سایه” کتاب رکیکی هست صبر کنید تا در مورد ادبیات روم بشنوید. مانند سایر مسائل مربوط به زندگی رومی ها، ادبیات اونها هم حول محور سکس میچرخه (و نه فقط سکس معمولی بلکه سکس های عجیب، غیرعادی و بی قاعده و یا سکس های فتیش). رمان سا تیریکون، یکی از دو رمان بجا مانده از روم باستان هست. داستان کلی این رمان درباره ماجرا های یک مرد رومی و معشوقه کم سن و سالش هست و رویارویی اون ها با دنیایی از مجالس شراب خواری و تازیانه زنی با حضور راهبه های دیلدو پوش. یه کم غیر عادی به نظر میاد درسته؟ ولی دوستان این همه ی ماجرا نیست. جووِنال، شاعر رومی، معمولا در مورد سکس با حیوانات، تجاوز های خشن و سکس با کودکان مینوشت. از طرفی مارشال شعر های کوتاه زیادی از قبیل شعر زیر نوشته:
“با وجود بینی بزرگ و آلت غول پیکر شرط میبندم که هروقت تحریک میشید به راحتی بتونید راهی برای ارضا شدن پیدا کنید”
(بینی بزرگ در روم باستان نشانه زیبایی و نبوغ بود)
به طور خلاصه کتاب های رومی هم مثل زندگی اونها بود؛دور از ادب، شهوت انگیز و بسیار سکسی.



۶) شاهدبازی (بچه بازی):
وقتی صحبت از فرهنگ های باستانی میشه باید این رو به خاطر داشته باشیم که معیار های فرهنگی اون ها تفاوت زیادی با معیار های ما داره. بنابراین زمانی که درباره بچه بازی رومی ها حرف میزنیم این رو در نظر داشته باشین که در دوران گذشته این کار کاملا قابل قبول بوده و در واقع وقتی از دیدگاه فرهنگی خودمون به گذشته نگاه کنیم برای ما عجیب به نظر میرسه.
ببینید، در روم سن بلوغ جنسی دقیقی وجود نداشت. ولی معمولا اگر شما قصد داشتید با یک پسر غیر برده رابطه همجنسگرایی برقرار کنید باید صبر میکردین که حداقل به سن 12 سالگی برسه این ‌در حالیه که در رابطه با برده ها همه چیز نادیده گرفته میشد. جدا از بحث “وارِن کاپ”(جامی که روش تصویر بچه بازی حک شده در عکس بالا)، نوشته هایی از جووِنال و کوینتی لیان در اختیار هست که هر دو به طور جسته و گریخته به ما اطلاعاتی درباره تمایل زیاد معلم ها به تربیت و تدریس پسر بچه ها میده. البته به تدریج قوانین زیادی در این باره وضع شد (که برخی تا امروز حفظ شد) تا جلوی چنین اعمالی که زندگی روزمره اون ها ازش لبریز بود گرفته بشه. ولی بچه بازی اینقدر فراگیر شده بود که رومی هایی که به سکس با پسر بچه ها تمایلی نداشتن یه کم غیر عادی به حساب میومدن(عقیده ای که‌‌‌
تنها با روی کار اومدن مسیحیت از بین رفت).



**۷)مجالس مذهبی همراه با سکس(باکانالیا):
**جشنواره های هم آمیزی که به “باکانالیا” معروف بودند و به دلایل خاصی برگزار میشدن، از روم تا جنوب ایتالیا هم گسترش یافتن. این مجالس منحصرا به برقراری رابطه جنسی تا جایی که برای هر نفر ممکن بود اختصاص داده میشد. لیوی، تاریخ شناس رومی، صحنه های مهیجی از این جشن ها در عصر امپراطوری روم رو توصیف میکنه که میزان فساد توی اون ها غیر قابل تصوره. لیوی اظهار میکنه که این جشنواره ها جایی بود که مردم همدیگر رو ملاقات میکردن، تا حد بیحال شدن میرقصیدن و بعد دیوانه وار با هم سکس میکردن بدون در نظر گرفتن اینکه با چه کسی هم بستر میشن. و این فقط لیوی نبود این سفر های خیالی به روم رو ترسیم می کرد. روایت میشه که این مجالس اینقدر مراجع حکومتی رو با مشکل مواجه کرد که این جشنواره ها رو غیر قانونی اعلام کردن و برای کسانی که به شرکت کردن در این جشنواره ها ادامه بدن مجازات هایی از جمله شکنجه های شدید در نظر گرفتن. به خاطر داشته باشید که اینجا روم هست با فساد زیادی که توش رواج داشته پس هر چیزی که رومی ها اون رو غیر اخلاقی به شمار می آوردن مطمئناً خیلی شدید بوده. با وجود شکنجه هایی که طرفداران این جشن ها رو تهدید میکرد، بر گزاری مجالس باکانالیا به همراه همه مراسم های عیاشی و انحرافتش تا قرن ها ادامه پیدا کرد.




**۸)شمار زیاد نوزادکُشی:
**در این بخش به یکی از ناخوشایند ترین جنبه های فرهنگ روم میپردازیم. زمانی که لیست این شهوترانی ها در روم رو میخونین بعضی از شما ممکنه با خودتون بگین چطور رومی ها قبل از وجود قرص های ضد بارداری سکس های متعددشون در طول روز رو کنترل میکردن. به گفته تاریخ شناس، ماری بیرد، رومی ها به میزان وحشتناکی از سقط جنین استفاده میکردن. و این میزان واقعا وحشتناک بود.امروزه ما کمابیش میدونیم که تمام روش های رومی مرتبط به جلوگیری از بارداری ناکارآمد بودن بنابراین همه این بارداری های ناخواسته باید سرانجامی داشته باشن و ظاهرا این سرانجام سطل زباله بود. این موضوع شوخی نیست در واقع شواهد زیادی وجود دارن که نشون میده مادر های رومی نوزاد هاشون رو مثل زباله دور میریختن. از ادبیات روم باستان که از این عمل حمایت کرده گرفته تا سرنخ هایی که نشون میده نوزادان طرد شده احتمالا منبع اصلی برده ها بودن(برای برده محبوب، کورپئوس، عبارت “پیدا شده روی توده پِهن” به کار رفته.). همه این نشانه ها حاکی از فرهنگی هست که با نوزاد کشیِ عمده عجین شده .پس دفعه بعد که کسی از خشونت در فرهنگ شما گله کرد، تمدن روم باستان رو در نظر داشته باشین.



**۹)فساد در قضاوت:
**امروزه وقتی از فساد در قضاوت صحبت میکنیم منظور ما ظلم و بی انصافی در محاکمه هست نه فساد و بی بند و باری مستقیم. ولی در روم باستان این فساد دقیقا به معنای بی بند و باری بود.
به گفته تاریخ شناس، ویکی لئون، روم و یونان هر دو طرفدار مجازات های غیر معمولی بودند.البته نه در همه زمینه ها، بیشتر در موارد مربوط به جرائم جنسی.برای مثال اگر شما رومی بودین و مردی با همسر شما هم بستر میشد شما از نظر قانونی این حق رو داشتین که در عوض به اون مرد تجاوز کنید و حتی در صورت تمایل با حضور تعدادی بیننده. البته این اونقدر هم که به نظر میاد دور از ذهن نیست؛ با وجود علاقه مرد ها به همجنسبازی، رومی ها شدیدا تمایل داشتند که در سکس مانند یک مرد عمل کنند و برای یک مرد رومی هیچ چیز شرم آور تر از این نبود که در سکس نقش یک زن رو داشته باشه. بنابراین تجاوز به یک مرد میتونست شدید ترین نوع انتقام گیری باشه چون مردانگی اونها رو در طول زندگی زیر سوال میبرد. ولی حتی در شرایط اجتماعی روم باستان هم گاهی چنین مجازات هایی عجیب به نظر میرسید. ولی ظاهرا این غیر عادی نبود که یک همجنسباز در سکس به جای آلت خودش از آلت مصنوعی استفاده کنه. و در مورد دلیلش هم نظری ندارم! اما دفعه بعد که به کسی تجاوز کردید خوشحال باشید که این کار رو در روم باستان انجام ندادین.



**۱۰)امپراتور ها:
**در مورد روم باستان هیچ مقاله ای بدون اینکه اشاره ای به فرمانروا های ابله رومی بکنه، نوشته نمیشه. میشه گفت تک تکِ امپراطور هایی که بر روم حکومت میکردن دیوانه بودن. تا جایی که ظاهرا توی کار های احمقانه دست هم رو از پشت میبستن! برای نمونه نِرو، یکی از امپراطور های روم، یکی از پسر های مورد علاقه اش رو عقیم کرده بود و سعی میکرد به زن تبدیلش کنه.از طرفی کالیگولا اسبش رو سناتور کرده بود و کاخ رو برای خواهرانش به فاحشه خانه تبدیل کرده بود. اِلِگابلوس بیشتر از هر چیزی وقتش رو صرف گشت و گذار در منطقه “چراغ قرمز” روم(منطقه ای پر از فاحشه خانه و دیسکو و فروشگاه های مربوط به سکس) میکرد در حالی که لباس زنانه میپوشید. و بقیه وقتش هم صرف چیز های مسخره میشد مثل اختراع بادکنکی که صدای باد معده تولید میکنه. البته احتمالا اکثر چیز هایی که درباره امپراطور های رومی نوشته شده حاصل بزرگ نمایی باشه- شاید تاکیتوس و سویتونیوس دشمن هاشون رو زیادی دست کم گرفتن- ولی حتی اگر ده درصد از این موارد صحت داشته باشه میشه گفت امپراطور های رومی مشکل روانی داشتن. البته جای تعجب نداره، شما هم اگر یک شهروند رومی بودین عقلتون رو از دست میدادین!

5249 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-05-29 14:26:07 +0430 +0430

یحتمل یکی از شهوانی‌ترین تمدنای باستان، همین روم بوده که بی‌تردید منبع سوژه‌س واسه انوا و اقسام حشرپردازی. سکس گروهی، ضبدری، ارباب برده، گی، لز و... تقریبن میشه گف هر تمایل جنسی که امروز تو شهوانی یاف میشود و شاید برا بعضیا عجیب به نظر برسه، از خعلی وخ پیشا تو روم باستان رواج داشته. هرچن البته بخشای مخوف قضیه مث بچه‌بازی و دور انداختن جنینا رو نمیشه نادیده گرف که جنایتی بیش نیس.

جالب اینکه سریال SPARTACUS به طرز هنرمندانه‌ای کموبیش حکایات حشرمأبانه‌ی روم باستان رو در خودش گنجونده که دیدنش برا علاقه‌‌مندان به این حیطه برا آشنایی خالی از لطف نیس (شدیدن پیشناهاد میشود).

2 ❤️

2017-05-29 16:32:54 +0430 +0430

جالب بود مرسی ?

0 ❤️

2017-05-29 17:07:42 +0430 +0430

ممنون خیلی جالب و کامل بود یه نکته که من به یاد آوردم اصطلاح Golden shower گلدن شاور به معنی لغتی دوش طلایی که خوب در اصطلاحات سکسی معنی متفاوتی داره اون هم یکی از اعمال سکسی بود که در روم باستان وجود داشت ( شاید هم پایه گذاری شد )
برای اون دسته از دوستان که نمیدونن میگم معنیش اینکه یکی از طرفهای سکس روی طرف مقابلش ادرار میکنه ( میشاشه به قول خودمون)
من که نمیدونم لذتش تو چیه شایدم بدم بیاد ولی به این معنی نیست که واسه کسانی که انجام میدن لذت نداشته باشه.

روی صورت و داخل دهان روی بدن قسمت تناسلی و در جمع هر حا حال کنن میشاشن

جا داره از دوستان رومی بابت این ابداعات هم تشکر بشه و هم در صورت امکان کونش رو به روش های محلی خودشون مورد تاخت و تاز انجام داد
ممنون (dash) (dash) (dash) (dash)

1 ❤️

2017-05-29 18:10:30 +0430 +0430

ایول، دمت جیززز اما به روش روم باستان

0 ❤️

2017-05-29 18:19:19 +0430 +0430

اون زمان ازدواج باخواهر ازاد بوده

0 ❤️

2017-05-29 18:26:17 +0430 +0430
نقل از: mohsenhot60 ایول، دمت جیززز اما به روش روم باستان

باید به سبک آواتارت 5 بار مورد حجوم بی امان قرار بگیرن البته الان شدن یه مشت خاک بریم ایتالیا کیرمونو 5 بار بکنیم تو زمین به نیت کالیگولا 🙄 🙄 🙄

0 ❤️

2017-05-29 18:54:17 +0430 +0430

روم مثه کشورهای عربی الان هستش .
پول داشتن . قدرت داشتن ولی شعور فرهنگ نداشتن .
آمفی تعاترو از یونان کپی کردن . انفی تعاتر های بزرگتر و بهتر از امفی تعاترهای یونان ساختن ولی توو یونان داخله آمفی تعاترا مشاعره و فولان اینا میکردن . رومیا کزخلا زیر آمفی تعاترا حیوانات وحشی نگه میداشت و برده . بعد برده هارو با حیوانا جنگ مینداختن . اگه گلادیاتور زنده میموند جایزه داشت . جایزش هگ این بود ک با حیوان بعدی بجنگه خلاصه اینقد باید بجنگه تا خوارش گاییده شه :-|

0 ❤️

2017-05-29 18:56:20 +0430 +0430

واقعا دم شون گرم… زندگی یعنی همین… برای همین هم اینقدر پیشرفته بودن… حالا شما اسمش رو بزار کثافتکاری؛ هیچی بهتر از کثافتکاری نیست… بابای کسخل و احمق من توی هفتاد سال زندگیش فقط یک کس کرد اونم مامانم…!! در عوض من تلافی کردم و تاحالا هزارتا کس متفاوت هم بیشتر کرده ام و کون دنیا رو پاره کرده ام… نسل ها دارن عوض میشن و داریم میریم بسمت همون دوران روم ها… دمشون گرم هیچی بهتر از بکن بکن بدون محدودیت نیس

0 ❤️

2017-05-29 19:05:04 +0430 +0430
نقل از: Aber111 واقعا دم شون گرم.. زندگی یعنی همین.. برای همین هم اینقدر پیشرفته بودن.. حالا شما اسمش رو بزار کثافتکاری؛ هیچی بهتر از کثافتکاری نیست.. بابای کسخل و احمق من توی هفتاد سال زندگیش فقط یک کس کرد اونم مامانم..!! در عوض من تلافی کردم و تاحالا هزارتا کس متفاوت هم بیشتر کرده ام و کون دنیا رو پاره کرده ام.. نسل ها دارن عوض میشن و داریم میریم بسمت همون دوران روم ها... دمشون گرم هیچی بهتر از بکن بکن بدون محدودیت نیس

ب این فک کن ک بابات میتونست تورو بریزه رووی فرش یا بریزه لای دسمال کاغذی .
فک کردی ؟

آفرین . حالا برو کیرشو ببوس ^__^

0 ❤️

2017-05-29 19:19:38 +0430 +0430
نقل از: Gangsta-Rap
نقل از: Aber111 واقعا دم شون گرم.. زندگی یعنی همین.. برای همین هم اینقدر پیشرفته بودن.. حالا شما اسمش رو بزار کثافتکاری؛ هیچی بهتر از کثافتکاری نیست.. بابای کسخل و احمق من توی هفتاد سال زندگیش فقط یک کس کرد اونم مامانم..!! در عوض من تلافی کردم و تاحالا هزارتا کس متفاوت هم بیشتر کرده ام و کون دنیا رو پاره کرده ام.. نسل ها دارن عوض میشن و داریم میریم بسمت همون دوران روم ها... دمشون گرم هیچی بهتر از بکن بکن بدون محدودیت نیس

ب این فک کن ک بابات میتونست تورو بریزه رووی فرش یا بریزه لای دسمال کاغذی .
فک کردی ؟

آفرین . حالا برو کیرشو ببوس ^__^

نه اشتباه نشه، نمیگم آدم بدیه؛ اتفاقا آدم خیلی خوبی بوده و هست… فقط شعور درک دنیا و شعور سکسی و جنسی ش پائینه… اینکه شعور داشته باشه از زندگیش لذت ببره… اینهمه زن اینهمه دختر اینهمه کس و کون… آخه چه گهی خورد این تو زندگیش… نسلشون کلا مغزشون گوزیده بود… روم ها از بچگی تو عشق و حال بودن تا زمان مرگ… چون نسلشون مغزاشون کار میکرد

0 ❤️

2017-05-31 17:54:19 +0430 +0430
نقل از: Aber111 واقعا دم شون گرم.. زندگی یعنی همین.. برای همین هم اینقدر پیشرفته بودن.. حالا شما اسمش رو بزار کثافتکاری؛ هیچی بهتر از کثافتکاری نیست.. بابای کسخل و احمق من توی هفتاد سال زندگیش فقط یک کس کرد اونم مامانم..!! در عوض من تلافی کردم و تاحالا هزارتا کس متفاوت هم بیشتر کرده ام و کون دنیا رو پاره کرده ام.. نسل ها دارن عوض میشن و داریم میریم بسمت همون دوران روم ها... دمشون گرم هیچی بهتر از بکن بکن بدون محدودیت نیس

ببخشيد.بدت نياد منو ببندي به فحش.فقط در حد سوال و مثاله.الان شما در اينده دختري داشته باشي بهش همين حرفو ميزني؟
مثلا بهش ميگي دخترم برو در روز به ده نفر بده.عشق و حالتو بكن؟؟؟؟

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «