۱۱ اشتباه در کصلیسی

1399/04/21

۱۱ اشتباه که مردان هرگز نباید هنگام کُسلیسی مرتکب شوند

از این موارد به طور جدی باید پرهیز شود

by Lane Moore Jun 23, 2016

از زبان خانمی به نام ‘لین مور’:

این که مردی در کُسلیسی خوب عمل کند، احساس فوق‌العاده‌ای دارد! اگر آنها در آنچه انجام می‌دهند ماهر باشند و از شما درمورد خواسته‌هایتان بپرسند یا از انتقاد و توصیه‌های شما ناراحت نشوند، هیچ چیز دیگری نمی‌تواند به این اندازه برای‌تان لذت‌بخش باشد.

با این وجود، در اطراف‌تان مردانی هستند که برای دانستن این که چه کارهایی را نباید موقع هنگام کُسلیسی انجام دهند نیاز به راهنمایی دارند…

اینها توصیه‌هایی برای منتقل برای آنهاست تا مردانی که در این مورد اطلاع ندارند نیز بدانند چه کارهایی را نباید انجام دهند و در نتیجه بتوانید از یکی از بهترین لذت‌های دنیا بهره‌ی کافی ببرید.


۱— طوری به کلیتوریس حمله نکنید انگار با آن دشمنی دارید
حاضر هستم قسم بخورم که برخی از مردان وقتی می‌شنوند که دختران دوست دارند با کلیتوریس آنان بازی شود بلافاصله به این فکر می‌افتند که چقدر عالی! از این به بعد فقط روی کلیتوریس تمرکز می‌کنم چون غیر ممکن است این نقشه عملی نشود و بهترین نتیجه را نگیرم! دقت شود که کُس و مجرای داخلی آن (واژن) مانند یک شهر بازی است که ۶۰ تا اسباب‌بازی متفاوت دارد… پس سری هم به سایر نقاط پارک بزنید!

۲— وقتی سعی می‌کنیم روش صحیح کُس خوردن را به شما یاد بدهیم، لطفاً عصبانی نشوید
اجازه بدهید به شما کمک کنیم که بتوانید ما را به ارگاسم برسانید. این که به شما توصیه یا انتقاد می‌کنیم حمله به توانایی‌های شما و زیر سوال بردن قدرت مردانگی‌تان نیست.! صرفاً از این که کُس‌مان چگونه بهتر تحریک می‌شود تا به ارگاسم برسد اطلاع بیشتری داریم، پس بهتر نیست به ما اجازه دهید تا راه را به شما نشان دهیم؟ زیرا واضح است که به تنهایی نمی‌توانید راهتان را پیدا کنید و البته این هیچ اشکالی هم ندارد چون بدن انسان چیز پیچیده‌ای است (و شما هم خودتان کُس ندارید و با سازوکار آن آشنا نیستید).

۳— یکهو سراغ کُس خوردن نروید
کُسلیسی مرحله‌ی اولیه‌ی شروع سکس نیست، خودش نیاز به پیش‌زمینه‌ی قبلی دارد. کار را با حرکت‌های ابتدایی‌تر (معاشقه) شروع کنید و سپس به سراغ کُسلیسی بروید.

۴— حتماً لازم نیست حین کار به چشمانمان زل بزنید
با عرض پوزش اگر خودمان به شما نگفته‌ایم که این کارتان را دوست داریم، واقعاً نیازی به انجام آن نیست.

۵— هی از ما نپرسید «داری (ارضا) میشی؟»
زنان در صورتی که نزدیک به ارگاسم باشند خودشان با خوشحالی این را به شما خواهند گفت. اگر چنین چیزی به شما نگفتند، پرسیدن مداوم این که آیا نزدیک به ارگاسم هستند یا خیر، راهی برای سرعت بخشیدن به ارگاسم نیست. تنها باعث می‌شود احساس کنیم فقط پنج دقیقه وقت داریم ارضا شویم وگرنه شما ما را در نیمه‌های کار رها کرده و از اتاق بیرون می‌روید!

۶— صرفاً به خاطر این که توانسته‌اید ما را ارضا کنید وانمود نکنید در سکس یک جادوگر هستید و قدرتهای فوق بشری دارید
نمی‌گویم وقتی مردان کُسلیسی را درست انجام می‌دهند ما قدردان و متشکر نیستیم برای این که واقعاً هستیم! اما این هم درست نیست که چون ما را به ارگاسم رسانده‌اید مداوماً از خود تعریف کنید و فکر کنید شاهکار کرده‌اید! بزرگترین عیب اینطور رفتار؛ زشت بودن و چندش‌آور بودن آن است (شما را نزد ما کوچک می‌کند و از سکسی‌ بودن‌تان می‌کاهد).

۷— از ما بپرسید چه چیزی را دوست داریم
این که یک مرد رک از ما می‌پرسد از چه چیزی خوشت می‌آید بسیار جذاب و سکسی است. می‌دانیم بعضی از زنان دوست ندارند در این مورد حرف بزنند (شرم دارند) اما مردانی که خیلی رک به ما می‌گویند که آماده‌ی پذیرش انتقاد و تغییر روششان به میل ما هستند بسیار دوست‌داشتنی و لایق ستایش هستند. سعی کنید مانند آن مردان باشید!

۸— بلافاصله پس از این که به شما گفتیم کار را ادامه دهید، کار را متوقف نکنید
ادامه بده… ادامه بده” هرگز معنی‌اش این نیست که بی‌دلیل سرعت لیسیدن را افزایش بده؛ چون کُس لیسیدن با سرعت بیشتر آن کاری نیست که شما قبلاً انجام می‌دادید. «همان سرعت قبلی برای ما مناسب و عالی بود» به این نکته دقت کنید.

۹— زبانتان را در مجرای داخلی کُس ما فرو و آنجا ثابت نگهش ندارید
البته سلایق بانوان متفاوت است اما برای بیشتر خانمها این که زبانتان را مثل یک کیر کوچک درون کُسشان فرو کنید و آن را بی‌حرکت درون کُس نگه دارید هیچ لذتی ندارد!

۱۰— طوری لب و زبانتان با کلیتوریس ما برخورد نکند انگار آنجا مین‌گذاری شده است
مثل این می‌ماند که در هنگام رانندگی بین شهری در مسیر غلطی رانندگی کنید و مداوم بگوئید می‌دانم که راه صحیح کدام است اما دوست دارم وانمود کنم گم شده‌ام چون حس می‌کنم خیلی باحال است! این کار شما ما را به این فکر می‌اندازد که این مرد اصلاً کُسلیسی بلد نیست!

۱۱— این که بگوئید خوشتان نمی‌آید کُس زنان را بخورید و به هیچ وجه حاضر به انجام این کار نیستید!
پاسخ ما به آن برخورد این است: «هار هار هار! (صدای خنده) خداحافظ آق پسر!»

‘لین مور’ (Lane Moore)، ویراستار بخش سکس و روابط در سایت (مجله) cosmopolitan


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/news/a60390/oral-sex-things-guys-need-to-stop-doing

12360 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «