۴۵ صحنه سکسی برتر سینما

1398/01/28

۴۵ صحنه‌ی سکسی فیلمهای سینمایی که در نوع خود بهترین است

by PAISLEY GILMOUR
Jan 14, 2019


١
شکل آب
(The Shape of Water)

درسته که اینجا سکس بین یک انسان و یک موجود آبزی به شکل ماهی رخ می‌دهد اما هنوز بسیار جذاب و تحریک‌کننده است... زیاد سخت نگیرید!


۲
آبی گرم‌ترین رنگ است
(Blue is the Warmest Colour)

خوب این یکی واقعاً فوق‌العاده است ولی به خاطر این که سکس دو همجنس را یک مرد به تصویر کشیده و کارگردانی کرده انتقادهایی هم به آن شده است. (به وضوح می‌توان هدایت جریان سکس توسط یک مرد را در آن مشاهده کرد) اما نمی‌شود انکار کرد که "لیا سیدوکس" و "ادل اکسارچوپولوس" یک جاذبه‌ی جنسی دیوانه‌وار واقعی بینشان دارند. (جذابیتشان برای یکدیگر واقعی است)


۳
قاچاقچی تیغ 2049
(Bladerunner 2049: به نقل از ویکی‌پدیا راجع به عنوان فیلم. تیغ استعاره‌ای برای وسایل جراحی است)

چه چیزی می‌تواند داغ‌تر و سکسی‌تر از یک سکس سه نفره با دو زن واقعی باشد؟ یک سکس سه نفره بین یک زن واقعی و یک ربات انسان‌نمای هوشمند با ظاهری غیر قابل تشخیص از انسان! این می‌تواند داغ‌تر باشد! بازیگر معروف "رایان گاسلینگ" در این صحنه با خانم "مکنزی دیویس" که نقش آینه‌ی سیاه را بازی می‌کند و البته فانتزی همیشگی مردان ایرانی "انا دی ارماس" صحنه داغی از سکس سه نفره را به تصویر می‌کشند.


۴
عشق
(Love)

این فیلم فرانسوی منحصراً به عشق منتهی به سکس می‌پردازد و صحنه‌های سکسی واقعی فراوانی دارد، مقدار زیادی لاس زدن... ارگاسم‌های واقعی و سکس‌های سه‌نفره‌ تنها بخش کوچکی از جذابیت این فیلم هستند.


۵
ولنتاین آبی
(Blue Valentine)

باز هم "رایان گاسلینگ" البته این دفعه قرار است ایشان سرش رو لای پای خانم "میشل ویلیامز" ببرد! سکس دهانی که در این صحنه روی خانم ویلیامز انجام می‌شود واقعی است... البته شما فقط سر رایان را بر روی کص خانم ویلیامز می‌بینید اما ناله‌ها، صداها و صورت در هم رفتن خانم ویلیامز خوشگل واقعی است. این جزو معدود دفعاتی است که یک ارگاسم واقعی زن در صحنه‌ی فیلم‌های غیر پورن به تصویر کشیده شده است. به نظر ما این صحنه فیلم شایسته‌ی دریافت هزاران جایزه هنری‌ست.


۶
راندن به سوی مالهالند
(Mulholland Drive: جاده‌ای در غرب کوههای ایالت کالیفرنیا که به نام سر مهندس سازنده‌ی شهر لس‌آنجلس نامگذاری شده)

خانم "نائومی‌واتس" و خانم "لورا هرینگ" ستاره‌های این صحنه‌ی سکسی هستند (انتخاب بازیگرتان عالی بود آقای "دیوید لینچ"!) و این صحنه به طرز مسخره‌ای جذاب و سکسی از اب درآمد. البته در این فیلم چند صحنه‌ی زیبای خودارضایی توسط دختران زیبا نیز وجود دارد که باعث جذاب‌تر شدن فیلم شده است.


٧
دفترچه یادداشت
(The Notebook)

یک قالیچه‌ی زیبا... نور رمانتیک شعله‌های لرزان شمع‌های روشن و مجدداً جناب آقای "رایان گاسلینگ" برهنه! چه چیز این فیلم سکسی نیست؟


٨
زن هندوانه‌ای
(The Watermelon Woman)

این فیلم فوق‌العاده نقطه‌ی عطفی در فیلم‌های عاشقانه‌ی همجنس‌گرایان است که در عالم سینما به سرعت مشهور شد. در این فیلم صحنه‌های سکسی فوق العاده‌ای به تصویر کشیده شده است. جالب است بدانید نویسنده و کارگردان این فیلم همان خانم "شریل" است که در صحنه‌های اصلی سکسی آن برهنه شده و هنر تجسمی سکس در صحنه سینما را به مرحله‌ای فراتر از قبل می‌برد!


٩
کارول
(Carol)

از نظر من "کیت بلانشت" هرگز نمی‌تواند کاری را اشتباه انجام دهد مخصوصاً وقتی که او دوباره‌ مشغول سکس با "رونی مارا"ی معروف است. این درست است که در این فیلم بازیگران دگرجنس‌گرا نقش هم‌جنس‌گرایان را بازی می‌کنند اما شما هرگز نمی‌توانید انکار کنید که این صحنه‌ها واقعاً جذاب و سکسی از آب درآمده‌اند.


١٠
آخر هفته
(The Weekend)

"تام کالینز" و "کریس نئور" در این فیلم درام/رومانتیک یک رابطه‌ی جنسی کاملاً عاشقانه را به تصویر می‌کشند که تماشای آن واقعاً به بیننده احساس خوبی می‌دهد.


١١
نه اهنگ
(9 Songs)

بعد از ملاقات یک دختر زیبا (مارگو استیلی) در یک کنسرت یک مرد (کیران اوبراین) به گذشته فکر می‌کند و خاطرات رابطه‌ی جنسی ممنوعه‌اش را با او در ذهن خود مرور می‌کند


١۲
منو به اسم خودت صدا بزن
(Call Me By Your Name)

به اندازه‌ی کتابی که این فیلم از روی آن ساخته شده جذابیت ندارد اما این صحنه واقعاً سکسی و جذاب است. "آرمی همر" و "تیموتی چالامت" که هر دو در دنیای واقعی دگرجنس‌گرا هستند، بعد از یک تابستان پر از تعقیب و گریز عاشقانه تسلیم نیازهای بدن خود شده و سکسی آتشین را به تصویر می‌کشند.


١٣
پیچک سمی
(Poison Ivy)

"درو بریمور" دارد زیر باران سکس می‌کند؟ این را دیگر حتما باید دید! درست است که در این فیلم دارد با پدر شوهرش سکس میکند اما خوب یادمان نرود این فقط یک فیلم است، به جای انتقاد سعی کنیم فقط از آن لذت ببریم!


١۴
هفت پوند
(Seven Pounds)

این صحنه‌ی سکسی به عنوان شیرین‌ترین صحنه‌ی سکسی در طول تاریخ سینما برگزیده شده. بد نیست بدانید این اولین صحنه‌ی سکسی آقای "ویل اسمیت" در عالم سینما هم هست که با "روزاریو داوسون" معروف به رختخواب میرود. این صحنه‌ی سکسی بسیار آهسته، حساس و عاشقانه ساخته شده است.


١۵
زن خیلی حشری
(Nymphomaniac)

واقعاً سخت است که بخوایم صرفاً با کلمات نشان دهیم که چقدر سکس در این فیلم هست! این فیلم ساخته‌ی "لارس ون تریر" است که در دو قسمت به روی پرده‌ی سینما رفته. "شارلوت گینزبرگ" چند بار در مصاحبه‌هایش از سخت بودن تصویربرداری بعضی صحنه‌ها (مثلاً صحنه‌ی ساک زدن) صحبت کرده


١۶
به پایان رساندن
(Disclosure)

"دمی مور" بازیگر فیلم روح و "مایکل داگلاس" بازیگر معروف فیلم غریزه‌ی اصلی در یک صحنه‌ی کلاسیک یک بار دیگر سکس را در پرده‌ی سینما به نمایش می‌گذارند. دمی مور از پشت پنجره پاهایش را به صورتی سکسی و آهسته برای مایکل باز می‌کند. مایکل به داخل آمده و باسن او را فشار می‌دهد... فقط می‌توانم بگویم حتماً باید ببینیدش! اوکی؟


١٧
عسل آمریکایی
(American Honey)

این واقعاً سخته که در فیلم‌ها صحنه‌های سکس در مکان‌های عمومی و هوای آزاد پیدا کنیم. اما فیلم عسل آمریکایی این صحنه‌ها را به تصویر کشیده است. "شیا لابوف" گفته تصویربرداری این فیلم واقعاً معذب‌کننده بود. ولی ما با خودخواهی تمام از زحمات و تعهد او و "ساشا لین" برای واقعی کردن هرچه بیشتر فیلم تشکر می‌کنیم!


١٨
تعطیلات بهاره
(Spring Breakers)

سکس سه نفره دانشجوها تو بهار وسط استخر!! واقعا لازمه بیشتر توضیح بدیم؟؟


١٩
تمام شب مال ماست
(We Own the Night)

"اوا مندز" به طور طبیعی و بدون نیاز به هرگونه آرایش هم سکسی‌ترین دختر است! اما در این صحنه (بله، این آقا در حال بوسیدن مچ پاهای اوست!) جذابیت و سکسی بودن را به مرحله‌ای جدید و بی‌سابقه می‌برد.


۲٠
قوی سیاه
(Black Swan)

"میلا کونیس" در این فیلم در صحنه‌ای خیالی به همراه خانم "ناتالی پورتمن" ایفای نقش می‌کند تا فانتزی سکسی خانم پورتمن را به صورت واقعیت در بیاورد. البته کمی گیج‌کننده است اما با چند بار دیدن مطمئناً متوجه همه چیز خواهید شد.


۲١
ددپول
(Deadpool)

ابرقهرمان همه‌جنس‌گرا (همه‌جنس‌گرایی با دوجنس‌گرایی تفاوت دارد) ددپول با بازی "رایان رینولدز" معاشقه‌ای پر از انرژی را با دوست دختر فوق العاده خوشگلش آغاز می‌کند. فقط یه نگاه به آن تن لختش بی‌اندازید، معرکه است!


۲۲
حفظ ظاهر
(Saving Face)

این یکی را خوشبختانه یک خانم کارگردانی کرده به همین خاطر هیچ چیز در آن بی‌جا و بی‌دلیل نیست! همه چیز بر طبق اصول است. به هر حال "جوان چن" و "میشل کروزیک" نمره‌ی بیست را در سکس به خودشان اختصاص داده‌اند.


۲۳
تصادف
(Crash)

آری، این فیلم راجع به تصادف رانندگی است. فکر بد نکنید، قضاوت هم ممنوع! این فیلم پر از صحنه‌های سکسی متفاوت است، یکی از یکی بهتر! اگر توانستید خودتون بگویید کدام بهتر است!


۲۴
رفتار صحیح و محترمانه
(Appropriate Behaviour)

یک زن دوجنس‌گرا با بازی "دزیره اخوان" در صحنه‌ای از این فیلم با دوست دختر جدیدش "ربکا هندرسون" صحنه‌ی زیبای سکس دو دختر را به نمایش می‌گذارد.


۲۵
منشی
(Secretary)

اگر شما از اسپنک (در کونی) خوشتان بیاید این یک فیلم ایده‌آل برای شماست! داغ داغ داغ! "مگی جیلنهال" منشی با رئیسش "جیمز اسپیدر" بازیگر معروف مجموعه‌ی بلک‌لیست وارد یک رابطه‌ی سکسی ممنوعه در محل کار می‌شود. ممنوع بودن و غیر قانونی بودن این رابطه باعث شده برای بیننده‌ها بسیار جذاب و فوق‌العاده باشد.


۲۶
خدمتکار
(The Handmaiden)

اگر از این حقیقت که این فیلم ترسناک شامل چند صحنه‌ی به شدت وحشت‌آور است بگذریم اولین صحنه‌ی سکسی بین "کیم تاری" و "کیم مین هی" واقعاً خالص و داغ است که به طرز نبوغ‌آمیزی به تصویر کشیده شده.


۲٧
پیوستگی
(Bound)

به عنوان فیلمی که در جامعه هم‌جنس‌گرایان زن به آلت موسیقی‌ای که با صدایش هم‌جنس‌گرایان زن را بیدار کرده و متوجه هویت جنسی‌شان می‌نماید معروف شده باید بگوییم "جنیفر تیلی" و "جینا گرشان" جذابیتی دوطرفه‌‌ای آنچنان واقعی را به نمایش می‌گذارند که تشخیص فیلم از واقعیت برای بیننده‌ها دشوار می‌گردد


۲٨
دانجان
(Don Jon)

"جوزف گوردون لویت" در این فیلم نقش "ژان مارتلو" یعنی مردی را بازی می‌کند که به فیلم‌های پورن معتاد شده است و به شدت عاشق انجام سکس است. در این فیلم او در صحنه‌های متعدد سکسی به روی پرده سینما می‌رود که بهترین آنها صحنه‌ی سکس او با "جولیانا مور" بازیگر زیبا و محبوب عالم سینماست.


۲٩
دوباره دانجان
(Don Jon)

این بار خانم "اسکارلت جوهانسون" م

11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-04-16 22:32:58 +0430 +0430

همش 6 تاشو ندیده بودم از این صحنه های سکسی ناموسا خیلی خوبن من فیلم بازم و حتی صحنه ی فیلم های هالیوودی بیشتر از پورن تحریکم میکنه چون واقعی تره

3 ❤️

2019-04-16 22:39:45 +0430 +0430
نقل از: number.13 هرچی دنبال g.o.t گشتم نبود ? (dash) تاپیک جالبی بود ممنون ?

خودت کدومو بیشتر دوس داری؟

1 ❤️

2019-04-16 23:03:42 +0430 +0430

مخصوصا دفترچه یادداشت و قوی سیاه و تایتانیک… خیلی دوس داشتمشون :)

2 ❤️

2019-04-16 23:16:26 +0430 +0430

کاش امکان دانلود فیلم ها یا صحنه های سکسی شون فراهم بود

2 ❤️

2019-04-16 23:32:20 +0430 +0430

گیم آف ترونز که اون همه بکن بکن داره رو چرا نزاشتی

2 ❤️

2019-04-16 23:57:56 +0430 +0430

Unfaithful basic instinct original sin ?

0 ❤️

2019-04-18 22:17:07 +0430 +0430
نقل از: rrrrezarrr گیم آف ترونز که اون همه بکن بکن داره رو چرا نزاشتی


امید است تفاوت سینما و تلویزیون روشن باشد!

اگر بنا میبود از سریال‌ها در این لیست گنجانده شود بدون شک اسپارتاکوس جایگاه بسیار والاتری از بازی تاج و تخت میداشت.

1 ❤️

2019-04-19 18:15:49 +0430 +0430

خیلی عالی بود !یه لیست برتر از فیلم های جالب و با ارزش برای دیدن !قطعا از اولویت هام خواهد بود !
ممنون از تاپیک های همیشه سودمندت اسکلت جان حشری?

2 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «