۵ ترفند برای ارگاسم چندگانه

1399/01/16

۵ راهکار متخصصان برای داشتن ارگاسم چندگانه

به راستی کُس شگفت‌انگیز است!

by the editors Jul 26, 2017

احتمالاً تا حال فهمیده‌اید که ارگاسم زنان خیلی پیچیده‌تر و سخت‌تر از ارگاسم مردان است. برای زنان پیدا کردن روشی که برای آنها مناسب است و باعث ارگاسم‌شان می‌شود می‌تواند زمان‌بر باشد، برعکس مردان که همیشه بالا و پایین کردن کیرشان برای‌شان جواب می‌دهد. در کل زنان ارگاسم کمتری در مقایسه با مردان دارند. ولی همه‌ی این سختی‌ها برای زنان یک جنبه‌ی مثبت هم دارد و آن قابلیت ارگاسم چندگانه است.

دکتر ‘آبرامز’ می‌گوید: «یک زن عادی توانایی ارگاسم‌های پشت سر هم را دارد. یعنی اگر زنی بتواند اولین قدم را بردارد بالا رفتن از پله‌های بعدی برایش امکان‌پذیر خواهد بود. زنان مثل مردان بعد از ارگاسم نیاز به ریکاوری ندارند و می‌توانند برای مدت طولانی‌تری تحریک بمانند و با کمی تلاش ارگاسم دوم و حتی سوم‌شان را تجربه کنند.»

ولی دکتر ‘اورایلی’ که سازنده‌ی سری ویدئوهای “Sexual Pro” است باور دارد که فقط به دلیل این که زنان می‌توانند چندین ارگاسم داشته باشند به معنی این نیست که این کار برایشان بهتر است.
دکتر اورایلی می‌گوید: «مطالعات نشان می‌دهد که حدود ۴۳٪ زنان ارگاسم چندگانه را تجربه کرده‌‌اند و درصد زنانی که قابلیت این کار را دارند خیلی بیشتر از ۴۳٪ است ولی لزوماً قابلیت انجام کاری به معنی میل به انجام آن نیست. خیلی از زنان با یک ارگاسم هم به رضایت جنسی کامل می‌رسند. پس اگر از زندگی جنسی‌تان راضی هستید لازم نیست به دنبال ارگاسم‌های بیشتری باشید.

دکتر اورایلی در کتابش به اسم “the New Sex Bible” توضیح می‌دهد: «قانون کلی و مشخصی برای ارگاسم چندگانه‌ی زنان وجود ندارد. بعضی از زنان چندین ارگاسم پشت سر هم را بدون کم شدن شهوت‌شان تجربه می‌کنند و بعضی هم یک سری ارگاسم ملایم که در پایان منجر به یک ارگاسم شدید می‌شود را تجربه می‌کنند.»

راهنمایی‌های عملی زیر کمک می‌کند تا بتوانید ارگاسم چندگانه را تجربه کنید.


١) تا جای ممکن فکرتان را آزاد کنید

بین بدن و ذهن‌تان ارتباط برقرار کنید. اگر سکسی را بدون انتظار از ارگاسم‌های بیشتر شروع کنید در واقع کاری می‌کنید تا ذهن‌تان واکنش‌های عصبی مربوط به لذت‌تان را محدود کند. خلاصه این که اگر فکر کنید که قرار است فقط یک بار به ارگاسم برسید مطمئن باشید ارگاسم چندگانه‌ای در کار نخواهد بود.

چرا شناخت ساختار ذهنی‌تان اینقدر اهمیت دارد؟ دکتر آبرامز می‌گوید: «بعد از این که اولین ارگاسم‌تان را تجربه می‌کنید به جای این که ذهن و بدنتان را خاموش کنید و فکر کنید کارتان تمام شده باید بدن و ذهن‌تان را در انتظار ارگاسم و تحریک شدن بیشتر نگه دارید. نکته‌ی کار دانستن این است که بدن‌تان قابلیت این کار را دارد و اصلاً برای این کار ساخته شده تا بتوانید ارگاسم‌های طولانی‌تر، شدیدتر و بیشتری را تجریه کنید.*»

دکتر اورایلی می‌گوید: «خیلی اوقات افکار ناخواسته و منفی چرخه‌ی ارگاسم را بهم می‌زند برای همین ریلکس بودن‌تان در طول سکس خیلی اهمیت دارد.»


۲) انجام تمرین‌های "کگل"

دکتر ‘ویپل’ که نویسنده‌ی کتاب “The G Spot: And Other Discoveries” است می‌گوید:«عضلات داخلی واژن (pubococcygeus) که به شما برای نگه داشتن ادرارتان هم کمک می‌کنند یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ارگاسم چندگانه است. از آنجایی که ارگاسم در واقع انقباض شدید عضلات داخلی واژن و کف لگن است پس قاعدتاً تقویت این عضلات و افزایش جریان خون در این نواحی کمک می‌کند تا بتوانید ارگاسم چندگانه را تجربه کنید.
تا الان تقریبا همه‌ی تمرینات “کگل” را بلد هستند، آنقدر عضلات‌تان را کش دهید تا جایی که کاملاً سفت شوند سپس آزادشان کنید، همین کار را تا جایی که می‌توانید تکرار کنید.
»


۳) در عشق‌بازی کم نگذارید

سکس دهانی کلید رسیدن به ارگاسم است. برای اکثر زنان راحت‌ترین راه برای رسیدن به ارگاسم تحریک چوچوله‌شان است. حالا اگر پارتنرتان این کار را قبل از دخول انجام دهد، بدنتان برای ارگاسم‌های بیشتر آماده می‌شود ولی اگر این کار را نکنید و مستقیم دخول را شروع کنید بدن برای رسیدن به حتی اولین ارگاسم هم با مشکل مواجه می‌شود.

حتی اگر موقع عشق‌بازی هم به ارگاسم نرسیدید بازهم عجله نکنید و از زمانی که با هم سپری می‌کنید لذت ببرید.

دکتر آبرامز می‌گوید: «آرام آرام تحریک شدن کمک می‌کند تا برای مدت زمان طولانی‌تری تحریک بمانید و بر عکس کیر و دست، زبان بهترین گزینه برای تحریک چوچوله است، چون هم انعطاف پذیر است و هم نرم و محکم!»

از او بخواهید برای چند دقیقه چوچوله‌تان را بخورد و سپس برای چند ثانیه دست نگه دارد، سپس همین کار را چندین بار تکرار کنید.

دکتر آبرامز می‌گوید: «این آزار و اذیت جنسی موقع سکس دهانی باعث می‌شود تا ذهن آماده باشد که بعد از یک بار تحریک شدن باز هم انتظار لذت و تحریک شدن داشته باشد، مغزتان به مرور این تکنیک را برای ارگاسم‌تان نیز به خاطر می‌سپارد و بعد از اولین ارگاسم‌تان خودش را برای ارگاسم‌های بعدی آماده می‌کند.»


۴) فاصله بی‌اندازید

وقتی برای اولین بار ارگاسم می‌شوید به طور طبیعی خودتان را از پارتنرتان دور می‌کنید چون واژن‌تان به شدت حساس شده و تمایلی به لمس آن ندارید، که البته کار درستی هم هست.

دکتر ویپل می‌گوید: «بعد از ارگاسم رشته‌های عصبی زیادی به طور شدید تحریک می‌شوند و جریان خون‌تان نیز در بدن افزایش می‌یابد، پس طبیعی است که زنان بخواهند مدتی را از تحریک شدن دور بمانند و بین ارگاسم‌هایشان فاصله بی‌اندازند.»

البته این موضوع برای همه‌ی زنان صدق نمی‌کند. اگر چه ممکن است زنان بعد از ارگاسم به تحریک مستقیم چوچوله‌شان علاقه نداشته باشند ولی بعضی از زنان می‌گویند که اگر شما آن چند لحظه‌ی ناخوشایندی که خیلی به لمس کردن حساس هستید را تحمل کنید باعث می‌شود شهوت‌تان بلافاصله از نو ساخته شود و آماده‌ی ارگاسم‌های بعدی شوید.*»

برای این که بفهمید در سکس‌تان ارگاسم چندگانه را تجربه خواهید کرد یا نه باید از رفتن توی کمای لذت و پخش شدن روی تخت خودداری کنید و به جای آن نواحی‌ای از بدنتان که به لمس کردن خیلی حساس نیستند را تحریک کنید تا برای ارگاسم بعدی‌تان آماده شوید.
یادتان باشد که چه بعد از ارگاسم‌تان استراحت کنید یا نکنید نباید کلاً تحریک شدن‌تان را کنار بگذارید وگرنه تحریک شدن دوباره‌تان خیلی سخت‌تر خواهد شد. پس آنقدر به تحریک کردن خودتان ادامه دهید تا حساسیت شدید واژن‌تان از بین برود و آن حس لذت همیشگی جایش را بگیرد.


۵) پوزیشن‌تان را درست انتخاب کنید

شما باید پوزیشنی مثل داگی‌استایل یا پوزیشن‌هایی که شما روی پارتنرتان قرار می‌گیرید را انتخاب کنید تا فضا برای تحریک چوچوله‌تان داشته باشید.
یک تکنیک خوب این است که اول با تحریک چوچوله‌تان به ارگاسم برسید و بعد برای ارگاسم‌های بعدی‌تان بروید سراغ دخول. برای دخول هم داگی‌استایل و گاوچران برعکس (reverse cowgirl) پوزیشن‌های خوبی هستند چون چوچوله‌تان به طور غیر مستقیم تحریک می‌شود.
یادتان باشد روی تحریک کردن نواحی دیگر بدن مثل سینه‌هایتان هم کار کنید. همیشه همکاری تیمی جواب می‌دهد!

دکتر آبرامز می‌گوید: «هر چه هنگام دخول نواحی بیشتری از بدن‌تان را به طور همزمان تحریک کنید بهتر است. بررسی‌ها نشان می‌دهد زنانی که نواحی مختلف بدن‌شان به طور همزمان تحریک می‌شود شانس بیشتری برای تجربه‌ی ارگاسم چندگانه دارند. با این کار چون بدن‌تان انتظار تحریک نواحی مختلف‌تان را ندارد و به آن عادت ندارد خودش را برای ارگاسم‌های بیشتر آماده می‌کند.»

حتی اگر ارگاسم چندگانه را تجربه نکنید دکتر اورایلی یک پیشنهاد برایتان دارد: «وقتی به ارگاسم رسیدید، در حالی که عضلات واژن‌تان در حال انقباض است تا جایی که می‌توانید آهسته و عمیق نفس بکشید، بعضی از زنان با این تکنیک ارگاسم طولانی‌تری را تجربه می‌کنند. یک ارگاسم طولانی چیزی کمتر از دو ارگاسم ندارد!»


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/confessions/advice/a1911/orgasms-unlimited

5281 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «