۵ پوزیشن سکس بعد از غذا

1397/07/17

۵ پوزیشن (موقعیت قرار گرفتن بدن‌ها در مقابل هم حین سکس) برای کسانی که بیش از حد غذا خورده‌اند

میتوانید کیک بخورید و در عین حال سکس کنید

by JILL HAMILTON | Sep 5, 2018

درست است بهتر می‌بود به قانون استاندارد سکس در قرار شبانه احترام گذاشت و نخست سکس کرده و سپس به رستوران می‌رفتید یا بلعکس ولی فعلاً کار از کار گذشته. حال یکی یا هردوی شما کودکی متشکل از شراب قرمز ـ نان سیردار پنیری تنوری ـ پاستا و تیرامیسو در شکم دارید! در حالی که به شدت دل درد گرفته‌اید باز هم قصد صرف نظر کردن از سکس شبانه‌تان را ندارید در این شرایط چه کار باید کرد؟
نترسید شکموهای عزیز، راه حل مشکلتان اینجاست!


١
دست راست قرمز

این که تحرکات جسمی برای کسب لذت بیشتر کاملاً لازم است حقیقت دارد. اما اگر حال ساک زدن یا سکس از مقعد را به خاطر تحرک بالایی که لازم دارد را ندارید، میتوانید در کنار هم روی کاناپه نشسته و دست خود را به آرامی داخل شورت یکدیگر قرار دهید و برای هم خودارضایی کنید. ابتدا با لبخند به چشمان یکدیگر بنگرید و سپس از زل زدن به آلت تناسلی یکدیگر و تغییر رنگ آن به خاطر بالا رفتن حرارت، لذت ببرید. بالا رفتن تن صدا هنگام این عمل میتواند بسیار تحریک‌آمیز بوده و لذت ارگاسم متقابل و عموماً همزمان را بالا ببرد. به مرور زمان آلت تناسلی هر دوی شما بسیار داغ خواهد شد تقریباً به داغی هلاپینوی پخته شده در سس فلفلی که در رستوران به عنوان پیش غذا نوش جان کردید! [میتوانید فرض بگیرید آبگوشت!]


۲
در آغوش گرفتن کوچک

سکس در حالی که دختر به شما پشت کرده ولی در آغوش شماست و هر دو به پهلو دراز کشیده‌اید یکی از پوزیشن‌های مورد علاقه‌ی زوج‌های تنبل است! فقط کافی‌ست دراز بکشید نصف کار انجام شده است. سعی کنید پاهایتان را دور پاهایش حلقه کرده و او را به خود فشار دهید اینطوری آلت تناسلی مردانه به راحتی عمیق‌تر در واژن او فرو خواهد رفت. این پوزیشن همچنین برای وقت‌هایی که در میان جمع خوابیده‌اید و قصد انجام سکس به طور مخفیانه را دارید نیز میتواند ایده‌آل باشد.


۳
وقتی دوست‌دخترتان آنقدر غذا خورده که تقریباً بیهوش است

تنبل‌تر و یا از شدت غذا خوردن بی‌حال‌تر از آن هستید که از آشپزخانه به تخت خواب بروید؟ راه حل این نیز ساده است ابتدا او را به شکم روی میز بخوابانید، دقت کنید باسنش دقیقاً روی لبه‌ی میز قرار گیرد. بعد پشت او بایستید و بگذارید میز کل وزن او را تحمل کند. سپس پاهایتان را در بین پاهای دختر قرار داده و قسمت داخلی ران پاهای او را به قسمت خارجی رانهای خود مماس کنید. آنگاه آلت تناسلی‌تان را از پشت داخل واژنش فرو کنید. بد نیست قبل از شروع سکس با مالیدن آلت تناسلیتان روی کلیتوریسش او را تحریک کرده و رضایت کامل او را به جایگزین کردن دسر با سکس به دست بیاورید!


۴
آسون و دوست‌داشتنی

رو به روی هم به پهلو دراز بکشید. حالا برای یک سکس آرام که هیچ فشاری بر روی شکم هیچ کدامتان وارد نمی‌کند آماده هستید! پاهایتان را بین هم بیندازید طوری که ران هر کس در بین دو پای طرف مقابل قرار گیرد. به هم نزدیک‌تر شوید. سپس با انگشتان خیس از وازلین بهداشتی و یا روغن ماساژتان آلت تناسلی طرف مقابل را به آرامی تا لحظه ارگاسم ماساژ دهید! برای افزودن لذت در این روش امتحان کردن سرعت‌های متفاوت در ماساژ آلت تناسلی طرف مقابل به شدت توصیه می‌شود!


۵
استخدام نیروی کار

اگر شکمتان خیلی بیشتر از آن پر است که حتی بتوانید تکان بخورید، از اسباب بازیهایتان کار بکشید! در حالی که سر هر کدامتان روی یک بالشت متفاوت است، رو به روی هم دراز بکشید! سپس اسباب‌بازی‌های جنسی‌تان را روی بدن خودتان و یا شریک جنسیتان قرار دهید تا لذت شبانه آغاز شود. خرگوش کلاسیک نام پوزیشنی است که یکی از طرفین به دیگری پشت میکند و اجازه میدهد طرف مقابل از پشت او را در آغوش گرفته و با لرزاننده (وایبریتور) میله‌ای برای بانوان و یا وایبریتور مکنده ویژه آقایان او را به ارگاسم برساند. پس از چند دقیقه استراحت، طرفین میتوانند جای خود را عوض کرده و الطاف شریک جنسیشان را جبران کنند! مانند شامی که نوش جان کرده‌اید این پوزیشن برای هر دو طرف کاملاً راضی کننده است و جای هیچ نوع شکایتی را باقی نمی‌گذارد!


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/positions/g22971880/sex-positions-when-you-ate-too-much-food

4528 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-10-09 11:10:04 +0330 +0330
نقل از: Lady_Ronaak من که کلا حشری نیستم دیگه بعد غذا ملت چه جوری حشری میشن‌خدا میدونه به هر حال تاپیک متفاوتیه

حشری نیستی اینجا چیکار میکنی بیسوچاری ?

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «